pb_2007-05-02 22:20:15 // 29521
Szépen +lékelődött a blokk.((( Ez, hogy sikerült?
pb_2007-05-02 22:17:26 // 29520
Ok, akkor lesz olyan.))
Ferke2007-05-02 21:18:02 // 29519
Na azt nem fogom megjáccani. Az nagyon húzós lenne, ahogy már Te is modtad, inkább szerzekegy másik blokkot.
Holnap asszem beugrok Zolihoz is, hogy vessen rá egy pillantást, ha nem tetszik neki, még ott a másik blokk is. Bár ahhoz nem fűzök sok reményt.
Ha az sem jó, akkor viszont az a nagy kérdés, hogy honnan szerezzek egy jó állapotú blokkot??
Scott2007-05-02 21:09:13 // 29518
Hát ha nem látszik plusz érezhető válla van a furatoknak, akkor már megérett egy felfúrásra.
Ferke2007-05-02 21:07:52 // 29517
Szerintem nem nagyon. De franc se tudja, nem volt rendes vélágításom, a steklámpa meg nem ért el odáig. Meg siettem is.
De ha nem látszik már a hón, az még nem jelenti azt, hogy kukás, nem?!
Ferke2007-05-02 21:01:47 // 29515
Fema, Scott köszi. Már csak arra leszek kiváncsi, hogy ez a hangyaf*sznyi "váll" mennyire lesz gáz.:(
Fema2007-05-02 20:52:23 // 29514
Egy húron pendülünk :-)
Fema2007-05-02 20:47:46 // 29512
Nekem az 1.5-ben nem jött színig a dugó, ahogy mondod van kb 5mm a tetőig, szintig csak 1.7 főtengellyel jön, mart azon hosszabak a csapok.
Scott2007-05-02 20:45:22 // 29511
Zolikám ! Hát mi az istent csináltál ?? Ezt hogy hoztad össze ? :(
Zoli2007-05-02 20:44:54 // 29510
A dugó majdnem színbe jön...
de csak a leg felső gyűrűig szép tiszta a henger fal....
Zoli2007-05-02 20:42:13 // 29509
ja ja... hála istennek ez jáccccós verda vóót.
most egy kicsit morbid motor lesz benne: 1.6 16v...
(1.5-ös blokk 1.7 16v hengerfejekkel...)
Ferke2007-05-02 20:39:54 // 29508
Óóó, vazz, van másik blokk? Ahogy látom, ez kukás lett.:(
Ferke2007-05-02 20:36:58 // 29507
Tudjuk mi, hogy hol a jó kis boxertudomány!:))
Srácok, leszedtem a hengerfejeket, az utolsó csavarokat már remegő kézzel. Na, mondom, most kiderül, milyen a hengerfal.
De én most így hirtelen ezt nem tudom eldönteni.
A boxinál nem jön fel az öntvény síkjáig a dugattyú??????
Mert van kb fél centi hely, ami fekete, tehát az égéstérben van. Na, onnan lefele mintha lenne egy leheletnyi váll. De nem sok.
Nam tudom, mindenesetre fogtam, és beraktam az uno-ba a blokkot, viszem Zolihoz, mondja meg a tutit!:))
Zoli2007-05-02 20:33:21 // 29506
Fema2007-05-02 19:57:08 // 29505
Na kiváncsi vagyok én is azokra a képekre :D
Scott2007-05-02 19:52:31 // 29504
Ok, de ne csíklámpás legyen. MkII-re gondoltam :)
pb_2007-05-02 19:44:42 // 29503
Ok. Na majd keresek én képet Neked.)))
Fema2007-05-02 19:41:04 // 29502
Igen, a bakeit is megvan.
Fema2007-05-02 19:38:42 // 29501
Így igaz, egy rejtett géniusz a srác :-)
De megyek még hozzá, visszaviszem a kölcsön ragasztót :-)
Egyébként mégegyszer kösz az infót a létezéséről.
Scott2007-05-02 19:37:56 // 29500
Tömítést karbik alá tudok adni, igaz használtak, de jók.
Scott2007-05-02 19:34:57 // 29499
Jaja. Mesélte, hogy voltál nála. Kaptál egy-két műhely titkot :)
Fema2007-05-02 19:33:00 // 29497
Cimborád? Dudás Zoli?
Sajnos nekem is felvetette ezt a problémát, de már későn, ha tudom, hogy ennyi nyűg lessz, akkor nem vágok bele :-(
De már én is nagyon várom, hogy mi lesz.
Fema2007-05-02 19:30:45 // 29496
Honnan szerezzek a karbi talpak alá tömítést?
Ami a készletben van az injektoroshoz való, és így van egy kb. 1mm-es résem :-(
Scott2007-05-02 19:29:43 // 29495
Ez sajnos úgy tűnik igaz. Én sem hittem volna, de a cimborám példákkal demonstrálta, hogy miért nem lehet az 1.5-t 1.7-re felfúrni. Technikailag lehet, csak nagyon elvékonyodig a furat fala. Bízunk benne, hogy nem lesz gondod :(
Várjuk a fejleményeket :)
Scott2007-05-02 19:26:25 // 29493
De penge vagyok ! :))
Kérdezzetek bátran a Mestertől. Mutassatok képet a 33 bármelyik részletéről, vagy alakatrészéről rögtön megmondom mi az :))
Fema2007-05-02 19:09:04 // 29492
Ez valszeg azért lehet mert az 1.5 és 1.7 blokk mégsem teljesen egyforma, máshol is vannak helyek ahol csak tizedeken múlik, hogy elfordul a főtengely.
Majd kiderül az első beindításnál ha bemelegszik, hogy mi ér majd még bele mibe.
De végre egyben van a blokk és bent van a helyén, de nem volt időm már a gyujtást is helyre rakni, így nem sikerült beíndítani a hétvégén:-(
Fema2007-05-02 19:01:39 // 29490
Jó kérdés, a hajtókarok mind egyformák, de az öntvényben az olajcsatorna hátrafelé jobban kidudorodik :-)
pb_2007-05-02 18:53:56 // 29489
Hogy, hogy csak 2 hajtórúdnál van ilyen probléma?
Fema2007-05-02 18:48:36 // 29488
Így igaz, Scott-nál a pont :-)
Egyébként a képen pont az látszik, hogy az 1.5-ös blokk tetejébe, hogyan üt bele az 1.7-es hajtókar és az 1.7-es főtengely.
De egy kis hernykolással ez is megoldható :D
Én speciel leköszörültem belőle egy kicsit, és így már elférnek, a váltó felőli két dugónál áll/állt fent a probléma.
Egyébként a képen pont az látszik, hogy az 1.5-ös blokk tetejébe, hogyan üt bele az 1.7-es hajtókar és az 1.7-es főtengely.
De egy kis hernykolással ez is megoldható :D

Én speciel leköszörültem belőle egy kicsit, és így már elférnek, a váltó felőli két dugónál áll/állt fent a probléma.
becsi2007-05-02 17:26:17 // 29487
Ok. Koszi megegyszer!
Scott2007-05-02 16:27:14 // 29486
Arra figyelj, hogy ebben az esetben a karbik alatt lévő szívócsonkokon található 2-2 nyílást le kell dugózni, mert ott falsot fog szívni. Eredetileg ezek
is bele vannak vezetve a karter gáz körbe.
becsi2007-05-02 16:24:05 // 29485
Amugy en is erre gondoltam. Koszi szepen a megerositest.
Scott2007-05-02 16:16:33 // 29484
Környezetvédelem. Direkt szűrő esetén a karter kivezetésre is szoktak kis pici szűrőt rakni és azon keresztül kiengedik a gázt a szabadba.
becsi2007-05-02 14:32:04 // 29483
Hali. Volna egy kerdesem hozzatok. Mire jo az hogy a porlasztoss 33-nal a karter gaz vissza van nyomva a legszurohazba? Mi tortenne abban az esteben ha en leszednem a legszurohazat es sport szuroket raknak fel? Ilyenkor a kartergazt nemtudnam hova tenni.
Azmo2007-05-02 14:18:56 // 29482
Scott...........lassan felírlak a medve listájára vazze
:D
Scott2007-05-02 13:42:33 // 29481
Klíma téma már nem téma ? Már leömlő a téma ? :))))
Azmo2007-05-02 13:21:58 // 29480
A kipuff leömlők azt mondják a 33-asnál már olyan kellően jók, sokat nem lehet azon javítani, ergo nem érdemes pénzt költeni arra hogy csináltass egy egyedi leömlőt 50-60ért. Várom a véleményeket!
( nem, nem akarok most azt csináltatni, annál fontosabb a kaszni előbb, csak szóba került )
Azmo2007-05-02 11:32:29 // 29479
egy méretre, kerékagyra lett fejlesztve asszem.....nem mondtam hogy multifunkciós eszköz :)
pb_2007-05-02 11:10:25 // 29478
Hányas csavarokat lazítottatok vele? Arról nem is beszélve, hogy hegesztve van, így asszem talán 2 méretre használ6ó.
Azmo2007-05-02 11:00:11 // 29477
okoska, nem tört vele semmit, ellenben remekül lehet beszorult csavart kicsavarni, nyílván lazítózás után, nem nekiesni egyből......
pb_2007-05-02 10:56:23 // 29476
Ezzel inkább törni lehet a csavarokat.) Bár a féltengely záróanyájának lazításához jó.
Azmo2007-05-02 10:53:43 // 29475
"...őőő...ajándékba lesz" :D
krova van a végére hegesztve Teee :)
Azmo2007-05-02 10:48:21 // 29472
van ez a Bejó Motor gépműhely, Norbee ajánlotta, kinek van onnan tapasztalata?