Ne makogj már tanárúr! Inkább szedd le a 75ösödről a D betűt!
Na te meg ezt gondold át... :)
NaTo2008-12-22 16:00:35 // 27879
Wickey2008-12-22 15:51:46 // 27878
na EZT is gondold át megint :-)
NaTo2008-12-22 15:47:10 // 27877
hmm hmm. AKkor az érdekes egy sperr. Lehet hogy így van beállítva? Pedig a difizárnak az a feladata, hogy megszüntesse, vagy mérsékelje a kerekek közötti fordulatszám különbséget. Jajj beszépen mondtam :)
Vikking 3112008-12-22 15:38:16 // 27876
Márpedig a Mito pl sperrel is elforgatja az ívbelső első kerekeket :)))
NaTo2008-12-22 15:35:53 // 27875
átgondoltam. Melyik része nem tetszik? :)
Wickey2008-12-22 15:20:30 // 27874
na, ezt azért még gondold át mégegyszer :-))
Wickey2008-12-22 15:20:01 // 27873
Megkérdeztem.
Valami olyasmit mond, hogy a fiatokhoz képest acélos (bár kétségtelenül kurvamód rozsdás) fém. Ez kétségtelenül igaz is, főleg, ha egy átlagosan csoffadt 155-höz vagy 156-hoz hasonlítjuk. Figyelembe véve persze a tényt, hogy erősen a 80as évekről beszélünk.
A 75-höz képest meg az.
Valami olyasmit mond, hogy a fiatokhoz képest acélos (bár kétségtelenül kurvamód rozsdás) fém. Ez kétségtelenül igaz is, főleg, ha egy átlagosan csoffadt 155-höz vagy 156-hoz hasonlítjuk. Figyelembe véve persze a tényt, hogy erősen a 80as évekről beszélünk.
A 75-höz képest meg az.
NaTo2008-12-22 15:08:47 // 27872
Az első kerekes egyrészt elkapar az 1ik kerékkel
Semmi köze ennek ahhoz, hogy elsőkerékhajtású az autó. Előlkaparóshoz is van sperre differenziale, így nem fog elforogni az egyik kerék. Másrészt attól, hogy hátsókerekes az autó, még az is elforgatja az egyik kerekét, az önzáró difi hivatott megoldani, hogy mindkét keréken nagyjából egyforma nyomaték legyen.
Semmi köze ennek ahhoz, hogy elsőkerékhajtású az autó. Előlkaparóshoz is van sperre differenziale, így nem fog elforogni az egyik kerék. Másrészt attól, hogy hátsókerekes az autó, még az is elforgatja az egyik kerekét, az önzáró difi hivatott megoldani, hogy mindkét keréken nagyjából egyforma nyomaték legyen.
Wickey2008-12-22 15:08:30 // 27871
Kezdheted. Hátha hozzá tudsz tenni gigászi listámhoz.
1. Az Americákat mindig elöl törik, így értelmes állapotú első lökős meg gumiharmónika nincs hozzájuk, pláne nem normális áron.
öööö.... na egye bassza! Megerőltettem magam, még egy eszembe jutott.
2. A 75 első futómű kifejezetten szarul tolerálja az ültetést, és a szükségtelenül széles gumikat rossz ET-jű felniken.
1. Az Americákat mindig elöl törik, így értelmes állapotú első lökős meg gumiharmónika nincs hozzájuk, pláne nem normális áron.
öööö.... na egye bassza! Megerőltettem magam, még egy eszembe jutott.
2. A 75 első futómű kifejezetten szarul tolerálja az ültetést, és a szükségtelenül széles gumikat rossz ET-jű felniken.
pb_2008-12-22 14:33:08 // 27870
Kérdezd + ICt, hogy mennyire műanyagautó a 33.
Kezdjem L én is sorolni, a 75 "szépséghibáit"?)))
Kezdjem L én is sorolni, a 75 "szépséghibáit"?)))
prooF_752008-12-22 14:32:05 // 27869
Az RWD nem csak akkor jó, ha végig tudsz driftelni egy egész versenypályát... Egyszerűen tök máshogy viselkedik ha határon autózol. Az első kerekes egyrészt elkapar az 1ik kerékkel, másrészt minél jobban nyomod neki, annál inkább "egyenesen akar menni", a külső ív felé csúszik. Alulkormányzott.
Ha meg a hátsó kerekek hajtottak, és normálisan rakod be a kanyarba (+ normális keménységű a futómű), akkor gázadásra a belső ív felé fordítja az orrát, nem kell küzdeni vele hogy kanyarodjon. (ez nem csak driftelésnél van így, hanem akkor is amikor csak egy picit "mászik" a hátulja) Túlkormányzott. Nem hiába hátsókerekes az összes normális pályaautó még most is, hát még régebben. Nézd meg Hamiltont, ő is túlkormányzott autóval szeret menni és látszólag eredményes is:)...
Ha meg a hátsó kerekek hajtottak, és normálisan rakod be a kanyarba (+ normális keménységű a futómű), akkor gázadásra a belső ív felé fordítja az orrát, nem kell küzdeni vele hogy kanyarodjon. (ez nem csak driftelésnél van így, hanem akkor is amikor csak egy picit "mászik" a hátulja) Túlkormányzott. Nem hiába hátsókerekes az összes normális pályaautó még most is, hát még régebben. Nézd meg Hamiltont, ő is túlkormányzott autóval szeret menni és látszólag eredményes is:)...
pb_2008-12-22 14:31:03 // 27868
Nem mondta senki, hogy az.)
A 0,85-1,05 közötti érték az ideális.) Ha változik a keverékképzési arány, a károsanyag kibocsátás változik?) Vagyis változik a szénhidrogének kibocsátásának mértéke?) Igen változik. Tehát, 1 rossz Lérték simán befolyásolja, a HC, CO értéket is = rossz HC, CO érték(az is rossz, ha +Ngedett érték alatt van)
Valóban már ott álltál, de a történet Lejét lefelejtetted.) Mert Mlékeim szerint úgy történt a dolog, hogy ettem az almámat, és odaszóltál, hogy megyünke 1et. Mondtam, hogy semmi akadálya, csak visszahűlt a motor, és 1 kicsit melegíteni kell, mire mondtad, hogy ok, menjek 1 kört. Így is tettem, persze, addigra már odaálltál a vonalhoz.) Ahogy gondolod.) Nem vagyok se isten, se buzi. Ha gondolod, lehetsz nyugodtan.))
A 0,85-1,05 közötti érték az ideális.) Ha változik a keverékképzési arány, a károsanyag kibocsátás változik?) Vagyis változik a szénhidrogének kibocsátásának mértéke?) Igen változik. Tehát, 1 rossz Lérték simán befolyásolja, a HC, CO értéket is = rossz HC, CO érték(az is rossz, ha +Ngedett érték alatt van)
Valóban már ott álltál, de a történet Lejét lefelejtetted.) Mert Mlékeim szerint úgy történt a dolog, hogy ettem az almámat, és odaszóltál, hogy megyünke 1et. Mondtam, hogy semmi akadálya, csak visszahűlt a motor, és 1 kicsit melegíteni kell, mire mondtad, hogy ok, menjek 1 kört. Így is tettem, persze, addigra már odaálltál a vonalhoz.) Ahogy gondolod.) Nem vagyok se isten, se buzi. Ha gondolod, lehetsz nyugodtan.))
pb_2008-12-22 14:10:48 // 27867
A másik típus leszólását nem én kezdtem, szeretett típusotokkal kapcsolatban, de úgy látszik ez a téma időről, időre Lőjön, és néhány kártárs szereti, ha éreztetik velük a törődést.) Sőt, a 75(és még néhány transaxle vas) nem véletlenül került be a kedvenceim közé, anno. A másik ok, amiért írtam, hogy személyesen szólítottak +, 1 témában.
Marek2008-12-22 13:57:40 // 27866
SOS segítség kéne!
Egyik Alfás kisbarátomnak keresek 75 TS váltókihajtást!!! A lényeg, hogy másé nem jó, mert belül a ricnis résznek a vastagabbik típuúnak kell lennie, kívül viszont kis féltengelyhez valónak ( 8-as csavarhoz való menetezés )!!
Én már mind a 9 váltómat szétszedtem,de nincs közte TS sajnos, csak 1.6, 1.8, 2.0 , 2.0 TD, 2.4 TD, 2.5 V6, 3.0 V6....
:(((
Egyik Alfás kisbarátomnak keresek 75 TS váltókihajtást!!! A lényeg, hogy másé nem jó, mert belül a ricnis résznek a vastagabbik típuúnak kell lennie, kívül viszont kis féltengelyhez valónak ( 8-as csavarhoz való menetezés )!!
Én már mind a 9 váltómat szétszedtem,de nincs közte TS sajnos, csak 1.6, 1.8, 2.0 , 2.0 TD, 2.4 TD, 2.5 V6, 3.0 V6....
:(((
Marek2008-12-22 13:45:45 // 27865
Senkinek sincs annyi pénze, hogy külön fenntartson erre egy autót
( fizetni rá mindent, tuningolni, szervizeltetni, építeni, keményíteni, merevíteni, könnyíteni, kormányművet módosítani - hogy nagyobb szöget lehessen vállalni, diffit tuningolni kicsit, lovat még bele, stb...)
millióbak is lehet, nem kell mondjam neked
( Laci szerenycsés, hogy meg tudja magának csinálni, de így se két fillér - gondolom az Ő Giulietájára gondolsz-)....
A sajátját meg mindenki sajnálja, ha van valami baja éppen, akkor azért, ha nincs akkor meg azért!! :))
Mióta lefényeztettem a gépem én sem füstölök le drótig gumikat , -mint a 33-as topicban belinkelt videón-, meg ésszel verem keresztbe, mert azért vigyázni kell rá!
Igaz Sanyi / Átok 146 /??!! :)))
Nektek is Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!!
Marek / a megszállott /
( fizetni rá mindent, tuningolni, szervizeltetni, építeni, keményíteni, merevíteni, könnyíteni, kormányművet módosítani - hogy nagyobb szöget lehessen vállalni, diffit tuningolni kicsit, lovat még bele, stb...)
millióbak is lehet, nem kell mondjam neked
( Laci szerenycsés, hogy meg tudja magának csinálni, de így se két fillér - gondolom az Ő Giulietájára gondolsz-)....
A sajátját meg mindenki sajnálja, ha van valami baja éppen, akkor azért, ha nincs akkor meg azért!! :))
Mióta lefényeztettem a gépem én sem füstölök le drótig gumikat , -mint a 33-as topicban belinkelt videón-, meg ésszel verem keresztbe, mert azért vigyázni kell rá!
Igaz Sanyi / Átok 146 /??!! :)))
Nektek is Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!!
Marek / a megszállott /
NaTo2008-12-22 13:14:31 // 27864
Arról csakis a macska tehetett! :)
És amúgy bíírom a macskákat, darálva, vágva, törve, turmixolva. :)))
És amúgy bíírom a macskákat, darálva, vágva, törve, turmixolva. :)))
Wickey2008-12-22 12:55:07 // 27863
haha. :-) Te magyarázol? Macskazabáló. :-PPP
NaTo2008-12-22 12:06:45 // 27862
Wickey ne hisztizz! :))
hülye vagy ennyi :)))
hülye vagy ennyi :)))
Wickey2008-12-22 11:46:49 // 27861
Ugyan már, minek ez a kinek jobb az autója verseny?!
Egyértelmű. Az enyém. Sőt, az enyémek. (Na jó, a fiatot egy picit leszámítva.) És biztos vagyok benne, hogy ez az egyetlen helyes válasz. Mindenkinek a sajátja tetszik, mert ha bevallaná hogy nem, akkor bevallaná, hogy hülye mint a seggem mert még autót se tud venni. :-)
A 33as nem igazi Alfa ???
Így van.
Kapjuk már fel a fejünket, az egyik legjobb konstrukciót szidjátok?
hehe. :-)
hehehe :-))
hehehehehehe :-)))
Egyetlen jó dolog van benne, a boxermotor, és még helyenként azt is sikerült elbaszniuk.
Nade az Alfasud Ti, na, az tényleg király volt. A 33 egy látványosan műanyagautó, igencsak gyermeteg módon összerakva. Oszt persze az átlag magyar felhozatalnak nem tett jót az itthon eltöltött jópár év, az tény, de szép 33-as nem létezik (mert nincs is). A jó 33-as meg ritka. Meg macerás is igazán szépet csinálni belőle, mert ha gyári állapotba akarod helyrehozni, akkor máris okádhatod fel a karosszériaelemeket össze-vissza, eltérő illesztési hézagokkal, meg máris mehetsz minden elemet más színűre megfújni. 33-asban a '90es évek végén az 5-6 évesek között az számított gyanúsnak, amin nem álltak faszul az illesztési hézagok, és minden elem színe stimmelt.
Ha már boxer, akkor Sud, az legalább őszinte kisautó volt, vagy Sprint, az meg egész egyszerűen jól néz ki. Ennyi. :-)
Egyértelmű. Az enyém. Sőt, az enyémek. (Na jó, a fiatot egy picit leszámítva.) És biztos vagyok benne, hogy ez az egyetlen helyes válasz. Mindenkinek a sajátja tetszik, mert ha bevallaná hogy nem, akkor bevallaná, hogy hülye mint a seggem mert még autót se tud venni. :-)
A 33as nem igazi Alfa ???
Így van.
Kapjuk már fel a fejünket, az egyik legjobb konstrukciót szidjátok?
hehe. :-)
hehehe :-))
hehehehehehe :-)))
Egyetlen jó dolog van benne, a boxermotor, és még helyenként azt is sikerült elbaszniuk.
Nade az Alfasud Ti, na, az tényleg király volt. A 33 egy látványosan műanyagautó, igencsak gyermeteg módon összerakva. Oszt persze az átlag magyar felhozatalnak nem tett jót az itthon eltöltött jópár év, az tény, de szép 33-as nem létezik (mert nincs is). A jó 33-as meg ritka. Meg macerás is igazán szépet csinálni belőle, mert ha gyári állapotba akarod helyrehozni, akkor máris okádhatod fel a karosszériaelemeket össze-vissza, eltérő illesztési hézagokkal, meg máris mehetsz minden elemet más színűre megfújni. 33-asban a '90es évek végén az 5-6 évesek között az számított gyanúsnak, amin nem álltak faszul az illesztési hézagok, és minden elem színe stimmelt.
Ha már boxer, akkor Sud, az legalább őszinte kisautó volt, vagy Sprint, az meg egész egyszerűen jól néz ki. Ennyi. :-)
Wickey2008-12-22 11:33:23 // 27860
A CO mióta keverékképzési arány mérőszám?
Szar a lambdám. 1.05 körül van. Mi olyan nehéz ebben?
Akkor a kedvedért. Hogy okosodj.
A sztochiometrikus arány levegő / tiszta oktán esetében 14.7:1. Ez a lambda 1.0 (Most hanyagoljuk el, hogy 95-ös oktánszámú benzinről van szó)
Asztmoszférikus, nem feltöltött motoroknál a maximális teljesítmény 12.5:1 ... 13.3:1 keverési arány esetén tapasztalható. Ekkor lambda 0.85 ... 0.9-nek felel meg, a teljesítménye meg a gyárilag megadott fölött van akár 5%-kal is.
A legjobb fajlagos teljesítmény pedig 15.5 ... 16.0:1 tehát lambda 1.05 ... 1.1 között. A csúcsteljesítmény és a fogyasztás is alacsonyabb ésszerűen szegényebb keverék esetén. Most mit is mondjak: tényleg kurvajól kajál a 75 szerintem.
Amúgy meg te álltál oda bázmeg én már ott álltam. De tudodmit, hisztis leszek, mostantól kezdve nem jáccok veled :-PP Agyrém faszom, agyrém. Tudod mit? Öt autó volt, tíz!! Te vagy az isten, mi csak kis csírák vagyunk akik árnyékodban létezünk. A gyorsulósisten. Lehetek a barátod? Sőt... Akarsz körszakállt?
Szar a lambdám. 1.05 körül van. Mi olyan nehéz ebben?
Akkor a kedvedért. Hogy okosodj.
A sztochiometrikus arány levegő / tiszta oktán esetében 14.7:1. Ez a lambda 1.0 (Most hanyagoljuk el, hogy 95-ös oktánszámú benzinről van szó)
Asztmoszférikus, nem feltöltött motoroknál a maximális teljesítmény 12.5:1 ... 13.3:1 keverési arány esetén tapasztalható. Ekkor lambda 0.85 ... 0.9-nek felel meg, a teljesítménye meg a gyárilag megadott fölött van akár 5%-kal is.
A legjobb fajlagos teljesítmény pedig 15.5 ... 16.0:1 tehát lambda 1.05 ... 1.1 között. A csúcsteljesítmény és a fogyasztás is alacsonyabb ésszerűen szegényebb keverék esetén. Most mit is mondjak: tényleg kurvajól kajál a 75 szerintem.
Amúgy meg te álltál oda bázmeg én már ott álltam. De tudodmit, hisztis leszek, mostantól kezdve nem jáccok veled :-PP Agyrém faszom, agyrém. Tudod mit? Öt autó volt, tíz!! Te vagy az isten, mi csak kis csírák vagyunk akik árnyékodban létezünk. A gyorsulósisten. Lehetek a barátod? Sőt... Akarsz körszakállt?
NaTo2008-12-22 11:31:12 // 27859
NaTo2008-12-22 11:00:04 // 27858
Nekem nem kibeszélésnek tűnik, hanem hogy kinek hosszabb a fasza...
Ugyan már, minek ez a kinek jobb az autója verseny?!
Én Alfában 33ast vezettem először, és volt szerencsém megtapasztalni hogy milyen kezes és jóindulatú autó. Nem értem másrészről hogy a Boxer motorral miért van bárkinek is baja. Kategóriájában az egyik legjobb motor, ráadásul az alacsony súlypont miatt "kanyarbarát" is. Mindkét autónak megvannak az előnyei, nem fogom itt mindet felsorolni, ti ugyanolyan jól tudjátok mint én. Ezért sem értem az olyan megjegyzéseket, hogy a 33as nem igazi Alfa ??? Kapjuk már fel a fejünket, az egyik legjobb konstrukciót szidjátok? Én a magam részéről respectálok a 33-asok felé, de persze a szívem csücske a 75-ös. Szeretem mindkét típust. Csak azt sajnálom hogy a boxer motorból nem csináltak nagyobbat. Nekem egy boxemotoros hátsókerék meghajtású autó lenne az álmom :)) Persze Porsére sosem lesz pénzem :)
Szóval gyerekek: ne küldjük el a másikat a másik topicba mert nem 75öse van. :) Viszont ugyanez érvényes PBre is: - tisztelettel - Te itt vendég vagy, ne gúnyold légyszi a 75ösöket! Na ennyi. :)
Ugyan már, minek ez a kinek jobb az autója verseny?!
Én Alfában 33ast vezettem először, és volt szerencsém megtapasztalni hogy milyen kezes és jóindulatú autó. Nem értem másrészről hogy a Boxer motorral miért van bárkinek is baja. Kategóriájában az egyik legjobb motor, ráadásul az alacsony súlypont miatt "kanyarbarát" is. Mindkét autónak megvannak az előnyei, nem fogom itt mindet felsorolni, ti ugyanolyan jól tudjátok mint én. Ezért sem értem az olyan megjegyzéseket, hogy a 33as nem igazi Alfa ??? Kapjuk már fel a fejünket, az egyik legjobb konstrukciót szidjátok? Én a magam részéről respectálok a 33-asok felé, de persze a szívem csücske a 75-ös. Szeretem mindkét típust. Csak azt sajnálom hogy a boxer motorból nem csináltak nagyobbat. Nekem egy boxemotoros hátsókerék meghajtású autó lenne az álmom :)) Persze Porsére sosem lesz pénzem :)
Szóval gyerekek: ne küldjük el a másikat a másik topicba mert nem 75öse van. :) Viszont ugyanez érvényes PBre is: - tisztelettel - Te itt vendég vagy, ne gúnyold légyszi a 75ösöket! Na ennyi. :)
pb_2008-12-22 09:22:17 // 27857
Csak kibeszéljük a dolgokat.)))
pb_2008-12-22 09:19:31 // 27856
Egs! De, felőlem Lküldhetsz, nem fogom magamra venni.)
- Ha nem Mlegettél volna, nem írtam volna, 1 1/2 sort sem.
- Vezettem, nem volt kellemes.
- Akkor azt írd, hogy szar a COd, de ez nem +lepő, mert szinte mind1ik öregebb ARnek szar.)
- Az a szánalom 1/2 autó, 1 kicsit több volt, olyan majd 2, de végülis, nekem teljesen mind1.) Viszont, ha ennyire szinvonaltalannak tartod a dolgot, akkor miért álltál oda versenyezni?))
- Ha nem Mlegettél volna, nem írtam volna, 1 1/2 sort sem.
- Vezettem, nem volt kellemes.
- Akkor azt írd, hogy szar a COd, de ez nem +lepő, mert szinte mind1ik öregebb ARnek szar.)
- Az a szánalom 1/2 autó, 1 kicsit több volt, olyan majd 2, de végülis, nekem teljesen mind1.) Viszont, ha ennyire szinvonaltalannak tartod a dolgot, akkor miért álltál oda versenyezni?))
pb_2008-12-22 09:01:33 // 27855
A téli gumi alacsonyabb hőmérsékletre készül, mint a nyári, teljesen más a kevereké is. Ezért gyorsabban is melegszik, mint a nyári, és 1 bizonyos pontig jobban is tapad. Természesen, ha átlendül azon a ponton, akkor tényleg taknyolódik rendesen. Mondjuk nyáron 35 fokban, nem célszerű téli kerekeken kocsikázni, mert valószínűleg nem sok tapadásod lesz.)
Köszi,.hogy bírsz!))
Köszi,.hogy bírsz!))
Don Gombóc2008-12-22 08:57:49 // 27854
Ez már szép volt. Mintha előtte egy Piedone Giulia karcolt volna nem? :)
AdamV62008-12-22 08:46:28 // 27853
Öcsi 155Turbo :)2008-12-22 08:28:05 // 27852
Gyerekek!!! Miért osztjátok egymást?
Szerintem a 75 is Alfa Romeo meg a 33 is!!!
Nekem mind a 2 nagyon bejön.
Ráadásul mind 2 kocsinak meg van az erőssége, és a 33 szerintem a 75 simán megy és még lehet meg is fogja kanyargós pályán.
Ezt tapasztalatból mondom mert olyan mint 1 gokart! Nagyon jó a súlypontja és ráadásul könnyű.
A másik dolog! Mindenki azt mondja hogy így hátsó kerék úgy hátsókerék.
De akkor miért nincsen fent sehol 1 normális videó ahol valaki normálisan driftel????
Nem 1helyben pörgésről beszélek amit sokan még szépen sem tudnak, meg nem 2m keresztben csúszásról beszélek!
Na mindegy majd lehet 1X rakok fel videót 1 Guliettaról ami normálisan driftel!
Szerintem ne bántsátok 1 mást.
Kellemes Karácsonyt Mindenkinek!
Szerintem a 75 is Alfa Romeo meg a 33 is!!!
Nekem mind a 2 nagyon bejön.
Ráadásul mind 2 kocsinak meg van az erőssége, és a 33 szerintem a 75 simán megy és még lehet meg is fogja kanyargós pályán.
Ezt tapasztalatból mondom mert olyan mint 1 gokart! Nagyon jó a súlypontja és ráadásul könnyű.
A másik dolog! Mindenki azt mondja hogy így hátsó kerék úgy hátsókerék.
De akkor miért nincsen fent sehol 1 normális videó ahol valaki normálisan driftel????
Nem 1helyben pörgésről beszélek amit sokan még szépen sem tudnak, meg nem 2m keresztben csúszásról beszélek!
Na mindegy majd lehet 1X rakok fel videót 1 Guliettaról ami normálisan driftel!
Szerintem ne bántsátok 1 mást.
Kellemes Karácsonyt Mindenkinek!
Átok79146TD2008-12-22 07:57:25 // 27851
áhh alig lépeget.....)))))
Üdv papa...:))))
Üdv papa...:))))
Marek2008-12-22 07:33:58 // 27850
Nem szívtam fel rajta magam, csak így hamar vége a vitáknak, én vállalom a kihívásokat! :)))
S bármily meglepő,nem küldtek el "a büdös picsába"" st olyan is akadt, akinek tetszett a 75V6 produkciója!! :)
A hátsókerék meg önmagáért beszél, nekem volt 33-asom is ( 1,5 Boxer Wéberekkel), volt összkerekes 33-asunk is, úgyhogy tapasztalatból beszélek!
A 75 az 75 és nem igazán van még egy ilyen gép az autóipar palettáján!!!!
Én elvagyok a 33-as topicosokkla is, elég sok embert ismerek közülük személyesen, pb, tapasztalati úton fog tanulni, ha egyszer odaengedi valaki egy hátsókerekes Alfához.... :P
Addig is, peace, ma egy 1,7 boxer 145-össel nyomulok! :))))
Jól harap, de nem V6!!!
nem hátsókerekes...
nem 75V6...
csak egy Fiat..
S bármily meglepő,nem küldtek el "a büdös picsába"" st olyan is akadt, akinek tetszett a 75V6 produkciója!! :)
A hátsókerék meg önmagáért beszél, nekem volt 33-asom is ( 1,5 Boxer Wéberekkel), volt összkerekes 33-asunk is, úgyhogy tapasztalatból beszélek!
A 75 az 75 és nem igazán van még egy ilyen gép az autóipar palettáján!!!!
Én elvagyok a 33-as topicosokkla is, elég sok embert ismerek közülük személyesen, pb, tapasztalati úton fog tanulni, ha egyszer odaengedi valaki egy hátsókerekes Alfához.... :P
Addig is, peace, ma egy 1,7 boxer 145-össel nyomulok! :))))
Jól harap, de nem V6!!!
nem hátsókerekes...
nem 75V6...
csak egy Fiat..
Wickey2008-12-22 05:04:15 // 27849
óóó...
kevés választott el attól, hogy csúnyán elküldjem a gecibe, de rájöttem, hogy inkább iszok még egy jägert.
Najó, kivonatosan közlöm a meglátásomat. Gázpalack, jól figyelj, egyszer mondom el, illetve ha kell, megismétlem, de akkor már nem a francia úrikisasszonyos modoromban.
- Először is: lehet balra távozni
- Látszik, hogy sokat vezettél melegben téligumis autót. Csúszik, mint a takony. Főleg, ha előtte gondosan 50-60 fokosra melegíted. Mondjuk egy-két nagyobbacska fékezéssel, vagy egy-két eszetlen kanyarvétellel. Ami azért elő szokott fordulni. Legalábbis az én prakszisomban.
- A LAMBDÁM szar bakker. Nem a lambdaszondám. Lambdája még egy karburátoros skodának is van. Prof emeritius. Blehh.
- Nem igazán szorulok arra, hogy magyarázkodjak. Ott az eredmény, meg lehet tekinteni. Egyszer adtál szánalom fél autót, azt is rajtnál szedted össze. Utána jobban indultál, akkor mittudomén már, talán ha öt méter is összejött. Elárulom, hogy pont leszarom. Pláne, mivel utálom a 33-asokat, hogy legyünk őszinték. (Jóvanna, jópofa kis gokart főleg az 1.7esek, de bazdmeg... az az összeszerelési "minőség", hát faszom, akkor már inkább mászkálnék egy patent Ladával.) Azt is pont leszarom, hogy George-ot viszont meg elvertem 2-ből 2szer. Persze, szívtam utána egy picit a vérét, de annyi. Nagyon jól tudom, hogy a fiatok mennyire érzékenyek az lmm-re, az enyém is szar a 156ban, azt is tudom, hogy levesz egy bő 30 vagy akár még több lóerőt is. Tehát: szintén egy adott formájában 140 max 150 lovas, nehezebb dízel ellen "nyertem" (dejó, juppiii!) kábé annyival, mint amennyivel te ellenem.
- Inkább baszom szét egy szlalompályán, vagy gumifüstölés közben az autót szívem szerint, mint gyorsulási "versenyen". Kurvasok intelligencia kell ahhoz, hogy gyorsuljon az ember. De most tényleg. A gázt nyomni egy féltégla is tudja. A sok ész ott jóval följebb van. Amikor már az sem mindegy, milyen gumikeveréket választasz milyen aszfalthoz, és a súlyos századokért megy a kepesztés az alsó 11-es fölső 10-es negyedmérföldes futamokon, az már tiszteletreméltó elmeroggyantság, de a külső váci út színvonalát produkáló "gyorsulási" versenyek... hááát... na hadd ne ragozzam.
kevés választott el attól, hogy csúnyán elküldjem a gecibe, de rájöttem, hogy inkább iszok még egy jägert.
Najó, kivonatosan közlöm a meglátásomat. Gázpalack, jól figyelj, egyszer mondom el, illetve ha kell, megismétlem, de akkor már nem a francia úrikisasszonyos modoromban.
- Először is: lehet balra távozni
- Látszik, hogy sokat vezettél melegben téligumis autót. Csúszik, mint a takony. Főleg, ha előtte gondosan 50-60 fokosra melegíted. Mondjuk egy-két nagyobbacska fékezéssel, vagy egy-két eszetlen kanyarvétellel. Ami azért elő szokott fordulni. Legalábbis az én prakszisomban.
- A LAMBDÁM szar bakker. Nem a lambdaszondám. Lambdája még egy karburátoros skodának is van. Prof emeritius. Blehh.
- Nem igazán szorulok arra, hogy magyarázkodjak. Ott az eredmény, meg lehet tekinteni. Egyszer adtál szánalom fél autót, azt is rajtnál szedted össze. Utána jobban indultál, akkor mittudomén már, talán ha öt méter is összejött. Elárulom, hogy pont leszarom. Pláne, mivel utálom a 33-asokat, hogy legyünk őszinték. (Jóvanna, jópofa kis gokart főleg az 1.7esek, de bazdmeg... az az összeszerelési "minőség", hát faszom, akkor már inkább mászkálnék egy patent Ladával.) Azt is pont leszarom, hogy George-ot viszont meg elvertem 2-ből 2szer. Persze, szívtam utána egy picit a vérét, de annyi. Nagyon jól tudom, hogy a fiatok mennyire érzékenyek az lmm-re, az enyém is szar a 156ban, azt is tudom, hogy levesz egy bő 30 vagy akár még több lóerőt is. Tehát: szintén egy adott formájában 140 max 150 lovas, nehezebb dízel ellen "nyertem" (dejó, juppiii!) kábé annyival, mint amennyivel te ellenem.
- Inkább baszom szét egy szlalompályán, vagy gumifüstölés közben az autót szívem szerint, mint gyorsulási "versenyen". Kurvasok intelligencia kell ahhoz, hogy gyorsuljon az ember. De most tényleg. A gázt nyomni egy féltégla is tudja. A sok ész ott jóval följebb van. Amikor már az sem mindegy, milyen gumikeveréket választasz milyen aszfalthoz, és a súlyos századokért megy a kepesztés az alsó 11-es fölső 10-es negyedmérföldes futamokon, az már tiszteletreméltó elmeroggyantság, de a külső váci út színvonalát produkáló "gyorsulási" versenyek... hááát... na hadd ne ragozzam.
prooF_752008-12-21 23:12:56 // 27848
"A téli gumi, pedig 15, 20 fokban sokkal jobban betapad, mint a nyári."
A tapasztalataim mást mutatnak, és nem is olvastam még ilyent rajtad kívül senkitől. Meg, akkor miért lenne nyári gumi?:)
Bocs PB, én tökre bírlak, de ez kicsit sántít, nem gondolod?
A tapasztalataim mást mutatnak, és nem is olvastam még ilyent rajtad kívül senkitől. Meg, akkor miért lenne nyári gumi?:)
Bocs PB, én tökre bírlak, de ez kicsit sántít, nem gondolod?
pb_2008-12-21 21:35:27 // 27847
Ha, fizeted az én mérésemet is, akkor semmi akadálya.)))
Nnek, olyan utólagos magyározkodás szaga van. Ha nincs Lszondád, akkor miért Mlegeted?) Amúgy létezik olyan L Jetroniv amin van.
Miért ne lenne utcai? A téli gumi, pedig 15, 20 fokban sokkal jobban betapad, mint a nyári.
Nyugodtan gyere olyan verdával, én csak örülni fogok, hogy lát6ok, 1 GTVt. Ahogy gondold, csak akkor nem tudod, hogy érzem magam.)))
Nnek, olyan utólagos magyározkodás szaga van. Ha nincs Lszondád, akkor miért Mlegeted?) Amúgy létezik olyan L Jetroniv amin van.
Miért ne lenne utcai? A téli gumi, pedig 15, 20 fokban sokkal jobban betapad, mint a nyári.
Nyugodtan gyere olyan verdával, én csak örülni fogok, hogy lát6ok, 1 GTVt. Ahogy gondold, csak akkor nem tudod, hogy érzem magam.)))
Wickey2008-12-21 19:59:29 // 27846
Megyünk valamikor teljesítménymérésre. Jössz?
nagyon meglepődnék ugyanis, ha az a motor 150 lóerőnél erősebb lenne. Egész egyszerűen akkora differencia volt a 24 szelepes és aközött, amit az a papíron +30le nem indokol. Egyformán ment az összes 150-160 lovas autóval. Lambda szondám meg nincs is. Tudod, L-Jetronic.
az utcai gumik témakörét meg tovább nem feszegetném. Ha szerinted ugyanis utcai a 175ös téli, akkor nincs miről tovább beszélgetni (az utcai ugyanis a 205-ös nyári lett volna abban az esetben, de még a saját téligarnitúrája is 195ös)
Nade hogy teljes legyen az örömöd, jövőre én is épített autóval megyek, és nem a backup munkagéppel. A boxeres srácokkal meg továbbra sem kívánok érintkezni tekintve, hogy nem éppen a szívem csücske a boxermotor. Ugyanúgy, ahogy a 16V TS-ek, és a dízelek sem. Ha meg nincs miről beszélni, akkor minek rontsam ott a levegőt. Ennyi.
nagyon meglepődnék ugyanis, ha az a motor 150 lóerőnél erősebb lenne. Egész egyszerűen akkora differencia volt a 24 szelepes és aközött, amit az a papíron +30le nem indokol. Egyformán ment az összes 150-160 lovas autóval. Lambda szondám meg nincs is. Tudod, L-Jetronic.
az utcai gumik témakörét meg tovább nem feszegetném. Ha szerinted ugyanis utcai a 175ös téli, akkor nincs miről tovább beszélgetni (az utcai ugyanis a 205-ös nyári lett volna abban az esetben, de még a saját téligarnitúrája is 195ös)
Nade hogy teljes legyen az örömöd, jövőre én is épített autóval megyek, és nem a backup munkagéppel. A boxeres srácokkal meg továbbra sem kívánok érintkezni tekintve, hogy nem éppen a szívem csücske a boxermotor. Ugyanúgy, ahogy a 16V TS-ek, és a dízelek sem. Ha meg nincs miről beszélni, akkor minek rontsam ott a levegőt. Ennyi.
pb_2008-12-21 12:06:26 // 27845
Nem tagadom, jelenleg repedtfazék hangú, de majd orvoslom, ezt a problémát is.) Nem okoz problémát.)
pb_2008-12-21 12:04:24 // 27844
Nincs kisebbségi komplexusom.) Én, mindig élvezem a dolgokat, nyugodtam +kérdezheted azokat, akik ott voltak. Jah, hogy nem beszélsz a boxer topikosokkal, Rről nem tehetek.)) Azért, nem mondanám, hogy nem kaptam L jól a rajtot, az 1. betonlapnál, az én hátsó kerekem volt ott, ahol, a 75ös 1. kereke.)) A jobb 1. kerék, lehet, hogy 2, 3 fordulatot csinált 1 helyben, ez a dolga, úghogy, az a kapart, kapart nem egészen úgy volt.)) A legvégén fékeztem, csak sajnos ilyen fékem.( Nem baj, majd kicsit alakítunk rajta.)
- 57 lóval Rősebb
- a 33ason is utcai gumik voltak
- szintén szar a Lszonda
- dettó gyári a váltó
- az ominózus Setnél, lrontottam a 3.ba váltást, amiben, szintén benne volt 1 s, Ngem viszont nem érdekelnek a szinkronok.)
- 57 lóval Rősebb
- a 33ason is utcai gumik voltak
- szintén szar a Lszonda
- dettó gyári a váltó
- az ominózus Setnél, lrontottam a 3.ba váltást, amiben, szintén benne volt 1 s, Ngem viszont nem érdekelnek a szinkronok.)
pb_2008-12-21 11:49:55 // 27843
Látom, Marek úr már toborozza a nézőket.))
Marek2008-12-21 11:24:54 // 27842
Az új alkatrészbázisból eladók:
Vadonatúj Brembo féktárcsák ( elsők) gyári csomagolásban 4 csavaroshoz való és mindkét méret van, bolti ár alatt viheittek!
1.6-tól 2.0-ig ( a TS-hez nem mert az 5 csavaros ügyebár), és a 2.0TD-hez!
Vadonatúj Brembo féktárcsák ( elsők) gyári csomagolásban 4 csavaroshoz való és mindkét méret van, bolti ár alatt viheittek!
1.6-tól 2.0-ig ( a TS-hez nem mert az 5 csavaros ügyebár), és a 2.0TD-hez!
Wickey2008-12-20 12:07:56 // 27841
amúgy meg neked is lehetne annyi eszed, hogy nem szívod fel magad ezen és pláne távoltartod magad a boxertopiktól. Ha ő jön ide ugatni, el van küldve a büdös picsába, ha te mész oda ugatni, te vagy elküldve a büdös picsába. Ez így van jól, mit csodálkozol ezen? :-)))
Nekem az kell, hogy ha olyanom van, a hang és a hangulat kedvéért alá tudjak rúgni a kuplungnak, és ballábfékkel állhassak a falcokc mellett a rajtvonalon égő hátsógumikkal, és (ugyan vigyorogva) de ettől függetlenül szilajul bámuljunk bele egymás arcába.
(mellesleg tisztába volt ezzel a hülye hobbimmal, és eleve úgy kente ki a hátsó kerékjárati íveket, hogy ne jelentsen komoly problémát egy-két szerteszét szálló gumi vagy kavicsdarabka. Azt azért mondta, hogy drótig ne koptassam a kereket, a drótkefézés ellen nem véd.:-DD)
pbnek meg egy repedtfazék hangú összkerekes 33-as kellett, amivel neki még a füvön megfordulás is komoly problémákat okozott.
Nekem az kell, hogy ha olyanom van, a hang és a hangulat kedvéért alá tudjak rúgni a kuplungnak, és ballábfékkel állhassak a falcokc mellett a rajtvonalon égő hátsógumikkal, és (ugyan vigyorogva) de ettől függetlenül szilajul bámuljunk bele egymás arcába.
(mellesleg tisztába volt ezzel a hülye hobbimmal, és eleve úgy kente ki a hátsó kerékjárati íveket, hogy ne jelentsen komoly problémát egy-két szerteszét szálló gumi vagy kavicsdarabka. Azt azért mondta, hogy drótig ne koptassam a kereket, a drótkefézés ellen nem véd.:-DD)
pbnek meg egy repedtfazék hangú összkerekes 33-as kellett, amivel neki még a füvön megfordulás is komoly problémákat okozott.
Wickey2008-12-20 11:59:15 // 27840
haggyad már azt a gázpalackot. Kisebbségi komplexusa van, nem képes ellazulni és élvezni a dolgokat. De ha jót akarsz röhögni, megnézed az első videót amit belülről csináltam, ott nem kapta el annyira jól a rajtot, elöl volt ugyan, de kapart kapart, az istennek nem távolodott, csak a legvégén, de akkor nagyon. Amikor elfelejtett fékezni, és füstölő gumikkal lerongyolt a kifutóról a fűre. Percekig röhögtünk rajta :-) Ezt minden évben előadja.
Ha ő meg arra élvez, hogy elkalapál egy olyan 75-öst, ami
- nehezebb. Jóval.
- 175-ös TÉLIgumival volt felszerelve +20 fokban
- szar lambdájú (keveset kap, szarul megy... de legalább jól fogyaszt)
- hosszú (gyári) váltós
- ráadásul egyszer nem téptem át 1-ből 2-be, még GEORGE ellen sem, pedig ha valami, akkor az tétmeccs volt :-PPP Szóval az ott gazdagon mínusz 1 sec... de legalább megmaradt a kettes szinkron.
akkor hadd legyen.
Ha ő meg arra élvez, hogy elkalapál egy olyan 75-öst, ami
- nehezebb. Jóval.
- 175-ös TÉLIgumival volt felszerelve +20 fokban
- szar lambdájú (keveset kap, szarul megy... de legalább jól fogyaszt)
- hosszú (gyári) váltós
- ráadásul egyszer nem téptem át 1-ből 2-be, még GEORGE ellen sem, pedig ha valami, akkor az tétmeccs volt :-PPP Szóval az ott gazdagon mínusz 1 sec... de legalább megmaradt a kettes szinkron.
akkor hadd legyen.
Marek2008-12-20 10:52:59 // 27839
Előzmények a Pörgős boxer topicban! :)
Marek2008-12-20 10:52:21 // 27838
Lesz egy jó "meccs" jövőre Kaposon, lehet rá gyúrni!
"Marek2008-12-20 10:49:51 // 52410
Aztán ha tudnád, hohy én a típussal mennyi élményt szereztem a másik típussal szemben.... de ez szerinte nem mérvadó! :)
KUL09
Alfa Romeo 75 V6
vs.
Alfa Romeo 33 1.7 16v P4
Győzzőn a jobbik és akkor már nem is kell ezen lovagolni, mit szólsz??
előzmény: pb_ // 2008-12-19 15:58:54 (52401)válasz errekönyvjelzőitt a könyvjelződ"
"Marek2008-12-20 10:49:51 // 52410
Aztán ha tudnád, hohy én a típussal mennyi élményt szereztem a másik típussal szemben.... de ez szerinte nem mérvadó! :)
KUL09
Alfa Romeo 75 V6
vs.
Alfa Romeo 33 1.7 16v P4
Győzzőn a jobbik és akkor már nem is kell ezen lovagolni, mit szólsz??
előzmény: pb_ // 2008-12-19 15:58:54 (52401)válasz errekönyvjelzőitt a könyvjelződ"
AdamV62008-12-19 14:56:09 // 27837
nem,nem,nekem nincs katalizátorom és gyárilag sem kell h legyen...88tól volt
BMW forever!!!!!!!!2008-12-19 07:16:14 // 27836
Mert véletlenül letöröltem a képeket:-)),igy ez egyszerűbb volt:-))
Buksi2008-12-19 00:52:23 // 27835
A kasztni meg jó lesz tartalékba! ;-)))))
Buksi2008-12-19 00:51:11 // 27834
Naaa, ne mondjad! :-DDD
prooF_752008-12-18 23:38:19 // 27833
Igen, azt elfelejtettem odaírni hogy TS-ből. Most hogy mondod sztem az összes V6 75-ösön volt kat.
Attie2008-12-18 21:50:39 // 27832
Te, ez nem piskóta ahogy felraktad :DDD
Azok a képek... miért print screen és feltöltés?? :))
Miért nem egyszerűen csak a képet töltötted fel?
Azok a képek... miért print screen és feltöltés?? :))
Miért nem egyszerűen csak a képet töltötted fel?
Attie2008-12-18 21:44:16 // 27831
Nekem a 88-as American is volt katalizátor.
LacUS2008-12-18 21:16:36 // 27830
Nem kell, csak a felnije.:) Gyenge 1.8T a 3.0V6 ellen?:))Főleg ha kész lesz egyszer az álom....:D