Fórum >> Típusok >> 75-90

LacUS2009-12-06 21:59:56 // 29779
Hosszú távon mennyire káros,ha ráz a hajtás? Illetve létezik,hogy egy adott fordulaton nem ráz, jó, de a fordszám tartomány elött után intenzíven.
LacUS2009-12-06 15:29:12 // 29778
Hát igen ennél egy picit bonyolultabb. Persze majd kiderül beválik-e. Mindegy most nekiállok a jövőhéten, mert hát megjött az olajos kézim is... ;)
Wickey2009-12-06 15:27:37 // 29777
fogadjunk sokkal szofisztikáltabb, mint az én módszerem: két szükségpótkerék hátra. :-P
LacUS2009-12-06 15:26:07 // 29776
Igen feltűnt, de a megoldás is úgy néz ki megvan ;)
Wickey2009-12-06 15:24:50 // 29775
Látom már neked is kezd feltűnni az, amit már megállapítottunk páran: a V6 eleje a szlalomhoz egyszerűen túl nehéz. Egy 75TS sokkal ügyesebben forgolódik, a V6 nagyon tolja az elejét. Viszont Lada hangja van :-PP
Lali752009-12-06 12:47:22 // 29774
megvolt
90 fok
:-D
LacUS2009-12-06 12:27:36 // 29773
Tegnap kint voltunk a mátyásföldi reptéren, egy kicsit tesztelni, állítgatni.
Ez volt : játék
[k i z z o]2009-12-06 10:02:37 // 29772
Cserélj termosztátot !
Lali752009-12-06 09:20:43 // 29771
Nekem is ez volt a gond,túl visszahűlt.
[k i z z o]2009-12-06 00:04:34 // 29770
82-85 fok az üzemi, ha jó a termosztát. Ez alatt +8% al kezd dusitani, azaz sokat eszik. Hűtővent. 92 fok körül kapcsol be. Ha lemegy 60- ra akkor ereszt a termosztát.
prooF_752009-12-05 23:38:01 // 29769
Elvileg 80fok. Asszem 85-nél kapcsol be a venti. De nekem pl ha nem erőltetem akkor 60fok környékére áll be, és mástól is hallottam már ilyet, inkább akörül tanyázik ha van mi hűtse.
Fűtéssel mi a gond?
Lali752009-12-05 21:12:28 // 29768
Köszi mindenkinek!
:-(
Wickey2009-12-05 14:36:40 // 29767
én ha sietek így se emeltem le az ólombakancsot a padlógázról váltás közben, csak kuplung, áthúzom a következőbe, oszt haddszokja. Azérvanbenne a gyári tiltás, hogy ne forogja szét magát, amíg rá nem dobom a kuplungot. Páran pislogtak, hogy csináltam széria 2.5V6-tal hogy harmadikban is csikorogtak a kerekek váltáskor, na így :-P
Mondjuk erről az első váltócsere után leszoktam.
LacUS2009-12-04 21:21:05 // 29766
Nos, ezzel vitatkoznék, a kapcsolót bárhol elhelyezheted tehát lehet váltó mozgására aktiválódó, és csak egy egyenes fogas váltó és tessék. Mellesleg sok kicsi sokra megy, de ezt az opciót sosem fogom használni, bizonyos okok miatt :)

A gotechnél ezt be kell kapcsolni,meg bekötni a kapcsolót asszem, bár mondom ezzel nem foglalkoztam. A rajtprogit azt lehet állítgatni,hogy mekkora gyújtáseltolással, meddig visszatartva stb stb csinálja a dolgát.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2009-12-04 21:15:11 // 29765
Leginkább azért, mert nem normális. :))) (Meg asszem ez diplomamunka is volt egyben.)

A Gotechnél ez egy külön beállítható feature, vagy tulajdonképpen a komplett programot neked kell rá megírni a nulláról, és akkor ilyeneket is bele lehet írni?
[k i z z o]2009-12-04 21:04:31 // 29764
Se ezt a gotech kuplungkinyomásból érzi, a nagyok meg ugy csinálják, hogy amikor a váltókart mozditod, akkor van gyujtásváltás, és kuplung nélkül huzod. na de az nem alfa váltó. Azaz, mivel te a kuplungot már kinyomtad, mindegy, akár ablakot is moshatsz közben sokat nem nyersz:)
LacUS2009-12-04 14:22:29 // 29763
Az a gyújtás elvétel váltásnál van a gotechnél is. :) Állítólag nagy okosság, úgy gyorsulni,hogy nem emeled le a lábad a gázról. Minek kellett robotizált váltó?Csak úgy ,mert meg tudja csinálni, vagy volt oka?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2009-12-04 13:28:59 // 29762
Nem teljesen gyári a gép, ha érted mire gondolok. :) (A robotizált váltó miatt kellenek olyan extra dolgok a gyújtásvezérlésbe, hogy amikor felvált az elektronika akkor elveszi a gyújtást (min amikor mi vesszük el a gázt kulpungolásnál.) Ha érdekel a technikai része, akkor kifaggatom a kollégát, hogy hogy állnak most.

Egyébként gyárilag tényleg karbis volt egészen a gyártás végéig, ezért is nem tudták vele megütni az Euro3-as szintet, hiába volt az utolsó szérián katalizátor, elektronikus gyújtásvezérlő, MAP szenzorral, meg lambdaszondával. Hiányzott belőle a szabályozott keverékképzés, de a lengyel belpiacon még 2000-ig jó volt így is.
Lali752009-12-04 12:27:12 // 29761
Üdv!
Kérdezném,75 2.0TS-nek mennyi az üzemi hőfoka?
Valamint,ha valakinek akad ábrája,vagy fényképe a fűtéséről,legyenszíves,ne fogja vissza magát!
Köszi!
LacUS2009-12-03 21:03:09 // 29760
Érdekes polszki lehet, motorvezérlő rendszerrel.Azt hittem mind karbis.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2009-12-03 19:33:55 // 29759
Egyik polskis cimbora gyűjti vele a tapasztalatokat, de neki annyiból bonyolultabb a dolga, hogy átépítette a váltóját robotizált vezérlésűre, és integrálnia kell azt is a motorvezérlő rendszerbe. Tesztelési fázisban van még a cucc, de kíváncsi vagyok, hogy mit fog tudni élesben. Magával a gyújtáscuccal, meg a programozhatóságával meg van elégedve a skacc.
LacUS2009-12-02 15:31:16 // 29758
Nem vagy lemaradva, én belülről kifele csinálom :D
Tocsa2009-12-02 15:07:27 // 29757
Üdv mindenkinek ! Látom mindenkit elkapott a tuningőrület! :)

Lassan muszály lessz nekem is! :D


Nehogy lemaradjak már ! :)))

De egyenlőre legózom a kasznit majd utánna motor!

Addig is grat a tuninghoz!!!
LacUS2009-12-01 22:34:59 // 29756
Pontosan :) Bár tapasztalatom nincs velünk, de jó kis low cost rajtprogi megoldásnak tűnik.
LacUS2009-11-30 12:36:36 // 29754
Hát ha erről van szó, ha kell majd szólj, segítek amiben tudok.
Longman2009-11-30 07:59:21 // 29753
Értem.
Nem a rajtprogram miatt kellene Gotech (vagy bármi hasonló) természetesen! Régi vágyam már.
LacUS2009-11-29 22:13:04 // 29752
Ezt a rendelésnél jelezni kell,hogy kérsz ilyet. Ehhez amúgy elvileg nem kell Gotech, van egy magyar cég vmi ROX racing, ők csinálnak csak rajtprogit gyári ECU-hoz.
Longman2009-11-29 18:29:32 // 29751
Jajj, de nagy! Ezt a Gotech "tudja" alapból vagy kellett hozzá még mást is intézni?
Egyszer majd megkérlek hogy segíts beszerezni egy ilyet! :)
LacUS2009-11-29 17:59:48 // 29750
Mai fejlesztés a rajtprogram volt. Még nem 100%-os, de alakul.
Rajtprogram 1
LacUS2009-11-28 19:51:51 // 29749
Köszi :)
[k i z z o]2009-11-28 19:18:50 // 29748
80-ra van irva a motronic.
LacUS2009-11-28 00:03:26 // 29747
Na akkor holnap 2 körül NaTonál :)
NaTo2009-11-26 16:09:16 // 29746
okés, akkor az na :) nézzél nekem és hozzál ha van!
Wickey2009-11-26 15:54:24 // 29745
Ez az igazi munkagép. :-)

Na mindegy, nekem marad a csumpi 24V :-(
Marek2009-11-26 09:29:06 // 29744
Hümm, GTV6 Biturbo..
LacUS2009-11-26 00:42:30 // 29743
LacUS2009-11-24 23:30:49 // 29742
Nem tudja vki, hogy hány %-on dolgoznak a gyári csúcsok a gyári motorban?
Marek2009-11-24 17:08:33 // 29741
:)) Az az ablaktörlő mechanika része, azt forgatja közvetve az ablaktörlő motor! :) Nézek egyet, most az ÚJ alkatrészekkel vagyok elfoglalva! :)
NaTo2009-11-23 20:54:54 // 29740
Marek, ha jöttök, elhozhatnál nekem egy ablaktörlő "alsó modul"-t... Az ablaktörlő tövében levő védőkupakját felnyitod, és alatta találsz egy 13-as anyát. Azt letekered, és így le tudod húzni róla az ablaktörlő lapátot rögzítő "alsó modult"-t. Egy kis 4-5 cm-es bevágásos fémdarab, amire rögzítheted a lapátot. Na abból kéne nekem egy!
Ha nem vágod mi az, holnap csinálok róla egy fotót!
NaTo2009-11-23 20:51:54 // 29739
A szombat nekem is jónak tűnik... úgy néz ki itthon leszek.
LacUS2009-11-23 18:49:15 // 29738
Értettem Főnök :)
Szombat délután 14h-15h körül?
HL_752009-11-23 18:13:39 // 29737
Marek2009-11-23 18:12:37 // 29736
Oks!
De jóval előtte csörögj, mert sűrű a hétvége és NaTo-val is előzetesen egyeztetni kell! :)
LacUS2009-11-23 17:37:19 // 29735
A körforgóba bele kellett fékezni, jött egy pari, jó az a szög... :)
A hétvégén átmegyek a váltóért meg kuplungért, egy barátom fel tujda újítattni gyári technikával . :) Persze,ha úgy látja,hogy kell. :)
Marek2009-11-23 16:53:42 // 29734
Ez nem a 29710-es hsz linkje?!

Amúgy a körforgalomban várható volt a beforgóczky, mert túl nagy szöget vállaltál!
De így viszont tutira nem butult ki a driftből a géped, megnéztem volna külső kameraállásból is! :(
Legközelebb szólj, elmegyek operatőrnek! :)
Na jó, lehet kivizsem a gépemet is, ha még lesze benne akkor motor! :)
LacUS2009-11-23 14:32:41 // 29733
Enyimééééé :-) :-)
Gábor(figi75)2009-11-23 14:08:25 // 29732
Nemtom,sz szerintem Lacus gépe!!!
Wickey2009-11-23 13:40:27 // 29731
Nem motronic, aftermarket az ECU. Odafigyelj mit magyaráz neked LacUS apád, ha már egyszer övé az autó :-) Le is írta már egyszer, keresd vissza, így emlékezetből ha jól dereng polírozott hengerfej, növelt kompresszió, 164S tengelyek, és légtömegmérő kuka, lett helyette MAP szenzoros Gotech ecu. :-))
NaTo2009-11-23 13:29:31 // 29730
ZSíír!!!

Gondolom ez egy motronicos volt, mert nem tiltott 5800nál :)
Lehet tudni, hogy mi lett tuningolva rajta?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak