Fórum >> Típusok >> 75-90

Kisbubi2010-01-09 17:31:01 // 30029
Ez is egy átépités:) Nissan sr20 blokk 75 milanoban
Marek2010-01-09 13:44:19 // 30028
Okés! :)
Wickey2010-01-08 18:24:59 // 30027
Jó. Ha az én 15 évet egy szántóföldön rohadt gtv-mből kijött kézzel így, akkor te se tudsz 75össel újat mutatni szerintem. :-P
LacUS2010-01-08 13:42:21 // 30026
A performateknél lehet raccsing torziót kapni, a softosabb 400USD, az über pálya 700Usd, mondjuk itt nincs faragás.:) Én maradok az eredeti elképzelésnél, torzió+tekercs..majd kiderül jól gondolom-e.
NaTo2010-01-08 13:09:52 // 30025
Mester nem mondta el a részleteket, hogy hogyan varázsolta be, mert ezek méretileg nem azonosak, eleve nem mennek be a gyári helyére, és a fogazás is eltérő... de valahogy csak befaragta. :) Ilyen ez a gyerek.
Mester nyilatkozzál már, mi a titok!? :)
LacUS2010-01-08 12:28:45 // 30024
És ezek az IVeco torziók bemennek a gyári helyére?Milyen Iveco? :)Bár gondolom ez úgyis titok.
NaTo2010-01-08 11:46:30 // 30023
Na olvasom itt a torzióról az írásokat. Én most az ünnepek alatt láttam alulról megint Mester Giuliettáját, hát abban Iveco torziók vannak. Volt szerencsém menni driftelni is a kocsival, de az nem dől, nem libeg, nem hajózik... viszont a lyukakban sem pattog el. Tökéletesnek éreztem. Hamarosan linkelek be videót is a kis csapatásainkról, csak még vágom az anyagot.
Gábor(figi75)2010-01-07 21:37:58 // 30022
Ezek nagyon profik bakker!:-)
[k i z z o]2010-01-07 21:25:22 // 30021
Én is igy csinálnám, kivéve, hogy nem racsnival roppantanám le a lengőkar anyákat.)

ő Torziót cserél, és azért méregeti a sárvédő peremhez a lengőkart. A billegtetős módszer jobb, ha tudod hol állt, hová akarod. Ő is addig forgatta a torziót, amig a beállitott lengőkarba be nem csúszott úgy, hogy nem mozditott rajta se fel, se le.
prooF_752010-01-07 21:10:08 // 30020
A hollandok így csinálják. Persze, nyilván nem akkor volt először szétszedve a kis Alfetta. :)
[k i z z o]2010-01-07 19:28:25 // 30019
Akna elég.
LacUS2010-01-07 19:17:06 // 30018
Akkor a lengőkarokat ki kell kapni, ha alapos munkát akarok, ugye?
Ez aknáról megoldható szerintetek?Vagy csápos?Az okoskönyv csápost írt, és hogy no para mert ahogy Wickey mondja,ha nincs terhelés kijön. Na egyre kevesebb kedvem van belevágni :D
[k i z z o]2010-01-07 18:46:57 // 30017
Az enyém is 1 ütéssel kijött :) Ha berohadt, akkor láng + 10kg kalapács + egy jó csap amivel lehet suhintani.

Mindenképp jelöld össze, ki hol állt, vékonykorongal szoktam megjelölni.

Arra figyelj, ha 60mm -t ül, akkor lesz elég durva negativ dőlés, a lengőkar távtartókból lehet leesztergálni, majd hézagoló lemezekkel dölést állitani. 1 idúő után a lengőkar bucik eszik a kasztnit. Én ezekből is martam el, hogy elférjenek.

Elöl 35 rücni van, hátul a kaszniban 34. 2.54mm - t mozdul egy mozditásra. Azaz, ha elöl egyet le, hátul egyet fel, akkor ülni fog 2.5 mmt, mert elöl kevesebbet billent le, mint hátul fel.

Azaz, ha 6 cm -t akarsz ültetni, akkor kb 23 at kell az elsőt felfelé forgatni - sárvédő felé, a hátsón ugyanannyit le - beton felé:). 60mm / 2.54 = 23.
Marek2010-01-07 17:29:52 // 30016
Ühüm, ühüm, ühüm...

Mától, ha bontok 75-öst és ehhez a részhez érek, áthívlak, kapsz egy erősítő páleszt is, és kihuzogatod 5 perc alatt nekem a torsiókat oks?? :)
Wickey2010-01-07 16:27:10 // 30015
A titka a tehermentesítés. Csonkállványból gömbfej ki, lengőkart hagyod leficcenni mindkét oldalon, és KÉZZEL kihúzod a lengőkarból a torziókat. :-)
A hátsó ricnikkel 1.5mm-enként állíthatók a Hayes manual szerint.
LacUS2010-01-07 15:56:41 // 30014
Hát nekem a spoiler téma nem begyere,addig amíg nincs pénzem IMSA készletre... :-) Viszont ahol én mennék vele, ott nagyon nincsenek útban a dolgok a teknőnek :-) Illetve alacsonyabb nózival könnyebben indítható a hátulja ;-)
Gábor(figi75)2010-01-07 13:43:09 // 30013
Nagyon kár bántani,elég ha a hátulját bekeményíted és az orrát fel spoilerezed szépen fog az állni,és legalább az olajteknőd is a helyén marad!:-)
LacUS2010-01-07 12:40:37 // 30012
Ja és köszi mindenkinek :-)
LacUS2010-01-07 12:40:09 // 30011
Zsír. :-) Ez annyira megnyugtatott :-)
9cm?? Az rengeteg, nekem úgy 6cm kéne.

Ha jól értem a lengőkar felől is tudom állítani? :-O
Na mindegy, ehhez hely kell úgyis, most meg a bakon nem tudom tologatni a kocsit. :-(
Marek2010-01-07 12:13:34 // 30010
Attól függ mennyiszer volt már szétszedve és mennyit állt az autó szabadban ( összerohadás )! Általában közelebbi kapcsolatba kerülsz a kalapáccsal hosszabb időre! :)))

A legegyszerőbb, ha a lengőkarnál állítasz egy ricnit az kb. 9 cm emelés vagy ültetés, attól függően ,melyik irányba teszed arrébb!

Ha ez túl sok, akkor 2 mm-enként lehet állítani, de ekkor ki kell a kasztniból is venni a torsio másik végét és úgy tudod az állítást aprólékosan hangolni, de ezt kizzo lejebb részletesebben is leírta, ha jól emlékszem! :))

Vigyázz az összejelölésknek nagyon egyértelműnek és precíznek kell lennie, mert csak összerakás után, mikor lábán van a gép, derül ki ha hibáztál!!!!

Jó munkát! :)
Gábor(figi75)2010-01-07 12:11:22 // 30009
Attól függ mennyire van berohadva!:-P
Sztem nem érdemes bántani.
LacUS2010-01-07 11:36:16 // 30008
A torziós rudat tényleg akkora szop@s kivenni, vagy túl van misztifikálva? Illetve hogy működik az ültetés,merre tekerjem vagy ne tekerjem? Mennyit lehet max levinni?
Gábor(figi75)2010-01-06 08:23:00 // 30007
Köszönöm szépen,ari! :-)
belus1552010-01-05 21:51:52 // 30006
Üdv mindenkinek!Bontottam egy alfát!Csak ez a kormány volt jóindulattal használható!Ha lát benne valaki fantáziát,akkor 2×2 liter pepsiért,és egy baráti kézfogásért viheti!
Seriff2010-01-05 20:23:21 // 30005
Happy 30K! :)
AdamV62010-01-05 17:04:25 // 30004
Tisztelet Urak!
Érdekel vkit a 2,5 V6 motorom? hibátlan ,kipróbálható!
Wickey2010-01-05 13:46:55 // 30003
én is nagyon merem remélni. Mindegy, belepróbáljuk. Ha meg mégis kell, akkor egyszerre hármat-négyet csináltatunk. Neked is nekem is jól jönne a tartalék. :-P
Longman2010-01-05 11:46:31 // 30002
Nagyatyaúristen de gyönyörűen van kivitelezve mindene! Az a szívósor, az a leömlő.. :OO
Eldurranok.. :)
LacUS2010-01-05 11:06:52 // 30001
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy mindenképpen újat kell gyártani...
Gábor(figi75)2010-01-05 07:43:57 // 30000
Aminek egyedi olajteknő van gyártva! :-)
LacUS2010-01-05 07:39:57 // 29999
Nekem mindegy lenne, utcára pályára....tökmindegy, ez mindenhogy tökéletes.Ilyenkor mindig ingerenciám támad berakni a 24V motort.... :)
Kisbubi2010-01-04 22:06:47 // 29998
Jo dolgot találtam?:))) Igen részletes és szééép
Gábor(figi75)2010-01-04 21:55:06 // 29997
Ez mindenkinek az álma,persze utcai kivitelben,hogy használni is tudjam!:-)
LacUS2010-01-04 21:18:11 // 29996
Ez olyan szinten odabasz, hogy nem jutok szóhoz....Fél órája nézegetem a képeket....Álom...
Kisbubi2010-01-04 20:44:33 // 29995
És az összerakásról párkép.
Kisbubi2010-01-04 20:38:09 // 29994
Szép v6-ok
HL_752010-01-04 13:40:29 // 29993
Itt 38K+ÁFA az ár : www.alvazvedelem.com
[k i z z o]2010-01-03 22:59:49 // 29992
Figyelj oda rá, nekem 1x a bal felszakadt :( Akkor még ott volt az ablakmosó, szépen letúrta:)
LacUS2010-01-03 20:19:38 // 29991
Még bírja :-) Inkább az a kérdés meddig, mindegy,ha nem bírja majd akkor csövezünk és kész..Remélem télig bírja :)
[k i z z o]2010-01-03 20:17:09 // 29990
Az első teleszkóptornyod hogy bírja?
LacUS2010-01-03 15:11:10 // 29989
Igazad van bamba voltam:) Nekem az a bajom,hogy a lyuk a lengőkaron egy adott futóműállásnál kicsi a tekercs rugónak és felakadhat.Ha az egyik oldalát elhagynám a lengőkarnak már nyernék...Mindegy egyelőre csak kitágítom meg megerősítem,aztán meglátjuk mi lesz.
pityke2010-01-03 13:21:07 // 29988
üdv

boldog uj évet kivánok mindenkinek !
pb_2010-01-03 13:13:01 // 29987
Nem rossz cucc, nekem jó tapasztalataim vannak vele.
prooF_752010-01-03 04:47:38 // 29986
A felső lengőkar amúgy sem háromszög alakú, hisz csak 1 ponton kapcsolódik a kasznihoz, plusz ugye a támasztórúd. Itt annyival változtatták meg a dolgot, hogy a szilent helyett gömbcsuklót raktak és a lengőkart "elferdítették" a kerék tengelyéhez viszonyítva. A támasztórudat mondjuk nem tudom, miért hagyták szilentesnek, lehet hogy még nem a végső verziót fotózták le...
Viszont érdemes megfigyelni, hogy jelentősen előrébb tolták az első kereket, valószínűleg a jobb súlyeloszlás (kisebb perdület ahogy Wickey írta) érdekében.
[k i z z o]2010-01-02 23:26:46 // 29985
http://www.uni-max.hu/alvazvedo-pisztoly-tartaly-nelkul/d/

A lényeg, hogy olyat vegyél, amelyiket fel birod hajtani a viasz / rücsi tartályra + a lényeg kb. 1m tömlő + végén hasitott fejjel, amivel birod a viszt fújni.

De ezeket az anyagokat / viasz, rücsi meg tudod spray -ben is venni , az is jó. Pl. Teroson gyártja sprayben is és pisztolyos kivitelben is.
HL_752010-01-02 23:08:12 // 29984
Köszi!
Kompresszor mondjuk van is...
Ezek mennyibe kerülnek, hol kapható ? rücsiszóró fej / üregvédő fej
kesa2010-01-02 23:06:41 // 29983
Igazad van, a betétedzés alapvetően súrlódás, tehát felületi koptató hatás ellen használatos, itt pedig inkább szívósságra van szükség. A ricniknél van a legnagyobb igénybevétel, és ott is leginkább nyírás. Én is agyaltam már sok mindenen, de örülni fogok, ha a gyári állapotot valaha is meg tudom közelíteni :).
[k i z z o]2010-01-02 23:05:36 // 29982
Ez a Korant sem lehet rossz, de én CHELADE -t szereznék. Az bevállt.
[k i z z o]2010-01-02 23:03:20 // 29981
Korábban már irtam, rustox = CHELADE , aztán rá 2K alapozó, és nyakába viasz. A lemezeket, ahová nem férsz hozzá, előre alapozd le, és gondoskodj róla, hogy mindenhová be tudj juttatni még anyagot, azaz furkálj lyukakat stb, amiket majd ledugózol.

Felszerelés nem kell, 1 kompreszor, egy rücsiszóró fej / üregvédő fej + drótkorong, ecset, + anyagok. En minden nyáron rászánok 2- 3 hetet, hogy kapargasssak, alapozzak stb :)

A GTPeti féle tengeralattjáró 1K konzerváló meg jó lehet felső fedőnek. Azaz passzivál, alapoz, és mehet a takaró ami pl. a német cucc, és a tetejébe viasz mindenhová, ahová gondolod.
HL_752010-01-02 21:54:00 // 29980
Kasztninál a cél hogy 20 év múlva se nézzen ki így mint most !
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak