Miért,működik?
:-D
Lali752010-03-04 19:31:03 // 30279
Gábor(figi75)2010-03-04 19:12:58 // 30278
Időkapcsoló relédet nézd meg!
Vigla2010-03-04 16:03:10 // 30277
Passz.De egyszerre mind a négynél elpusztul?
HL_752010-03-04 15:41:24 // 30276
S az ajtón levő érzékelő/kapcsoló testkontaktja jó ? csak tipp hogy úgy müxik
Tom5552010-03-04 12:59:46 // 30275
Még valami eszembe jutott a válto-difivel kapcsolatban. Ha egy alfetta váltót akarok 75 alá tenni akkor a kilóméteróra jeladóval mit lehet csinálni? A régebbi transok nem elektromos jeladóval jöttek. Jah a váltorud is más azzal mi a szitu?
Vigla2010-03-04 07:19:52 // 30274
Üdv Emberek!
Valaki meg tudná-e mondani,hogy hol keressem a problémát a belső világításnál.Az a hiba jelenség,hogy egyik ajtó nyitását sem érzékeli,viszont kapcsolóval fel tudom kapcsolni.Esetleg hol lelem meg a vezérlő egységét?
Valaki meg tudná-e mondani,hogy hol keressem a problémát a belső világításnál.Az a hiba jelenség,hogy egyik ajtó nyitását sem érzékeli,viszont kapcsolóval fel tudom kapcsolni.Esetleg hol lelem meg a vezérlő egységét?
prooF_752010-03-04 00:50:41 // 30273
A TS-é tényleg megegyezik az 1.6-1.8-2.0(td)-vel, azokon "kisebb" féltengely van. A 2.4td meg a v6 és a turbo a "nagy" féltengelyes, azért is idéző jelben, mert ez utóbbi rövidebb. Az a távtartó pedig a féktárcsával egyben van ha jól tudom, tehát a kis féltengelyhez más féktárcsa kell. Azt nem tom hogy rá lehet-e rakni egy alapból nagyféltengelyes váltóra kicsit és fordítva...
Tom5552010-03-03 23:18:16 // 30272
Ami még érdekes szerintem az az hogy a 2.0 ás Ts sperres féltengelykihalytásai állitolag +egyezik a nem önzárós kihalytással. 6 hengeresét még nem láttam, csak képen de más átm. plusz képen van valamilyen távtartó mindjárt a kivezetés után a féltengelynél. Javitson valaki ki ha tévedek!?
Tom5552010-03-03 23:10:36 // 30271
Akkor majdnem minden megvan:) Hézagolás nem ecccerű a gyár leirása szerint, legalábbis célszerszám kéne... Tipp?
Kisbubi2010-03-03 21:39:12 // 30270
Gábor(figi75)2010-03-03 20:03:47 // 30269
Az egész difi más,semmi nem jó max a csapágyak a végén,a váltó rész ugyanaz,ha szerzel csak sperr-es difit és a régit meghagyod a napkerék miatt akkor meglehet csinálni.
Én már csináltam párat.
Én már csináltam párat.
Tom5552010-03-03 19:36:27 // 30268
Sperrbetétem, meg lamellaszettem van,(szoval van donor sperres difi rész) leirnád hogy hogyan? Ahogy néztem a nem speresnek más a félt. kihajtása(más átmérő) de lehet hogy más sem stimmel?
Gábor(figi75)2010-03-03 19:17:51 // 30267
A saját difiével nem,egyébként igen.
Zsotti2010-03-03 19:07:28 // 30266
Előttem szólóhoz csatlakozva; ez engem is nagyon érdekelne, hogy alap difiből lehet-e sperrest csinálni...
Tom5552010-03-03 18:55:54 // 30265
Más: csinált már valaki nem sperres váltóból sperrest(nem co hegesztővel)?
Tom5552010-03-03 18:53:52 // 30264
Így van semmi ellenállás..
Lobot2010-03-02 18:24:05 // 30263
Nekem egyszer menet közben sikerült ilyet produkálni. Annak nagyon prózai oka volt. A pedál csuklónál (lent a lábtérben) kiesett a csapszeg biztosító, ezáltal kicsúszott a helyéről a csapszeg is. Így visszagondolva egy kis hülye banális dolog, az is igaz, akkor hirtelen nem tudtam rajta mosolyogni:-)
Nálad semmi ellenállása nincs a pedálnak?
Nálad semmi ellenállása nincs a pedálnak?
prooF_752010-03-02 12:42:55 // 30262
Lehet hogy folyik a munkahengered és kiment belőle annyi hogy már fellevegősödött a rendszer. Javaslom nézz alá a kocsinak, nincs-e alatta tócsa, vagy a váltó oldalán olajfolt (a munkahengernél).
Tom5552010-03-02 10:51:43 // 30261
Fura dolog tötrént ma . Az egy 1.6 állt 1 hónapot, gondoltam ma megyek vele egy kört, mire kinyomom a kuplungot beesik. Mi a bánat lehet vele? Az fékolajtartályt néztem mintha lejjebb lenne a szint mint mikor utoljára néztem. Régebben is volt olyan ha sokat állt párszor meg kellett nyomdosni a kuplungot hogy bevegye a sebességet, de ez a jelenség új..
Wickey2010-02-27 21:04:43 // 30260
ehe. Milyen hibátlan TIE Defendert gyártottál a hardyból :-))
Marek2010-02-27 20:09:05 // 30259
Nyugi, mindent orvoslunk! :)
HL_752010-02-27 19:15:17 // 30258
Marek2010-02-23 15:41:50 // 30256
Van! Mennyi kell?? :)
Tom5552010-02-22 16:15:05 // 30255
Keresek JOBBOS HÁTSÓ féknyerget. SOS
Gábor(figi75)2010-02-16 17:45:21 // 30254
Mi kell írd meg nekem!!!
belus1552010-02-16 15:11:58 // 30253
Üdv mindenkinek!Szükségem lenne a szekérhez más számára nem túl lényeges apróságra!Tudna rajtam segiteni valaki??Főleg megköszönném,ha postázni is tudna!Sajnos kevés a szabadidőm!
LacUS2010-02-16 14:39:18 // 30252
Nekem a gyári lett felkeményítve.Hibátlan.
Gábor(figi75)2010-02-16 14:14:57 // 30251
Az is gyári,hagyd!
Tocsa2010-02-16 14:12:56 // 30250
Nekemis gyári van alatta de nemtudom hogy a hátsókat cseréljem e mert elég lágyak !
Valami spica felirat van rajta az valójában boge?
Valami spica felirat van rajta az valójában boge?
Tocsa2010-02-16 14:11:15 // 30249
Na ezzel én is így vagyok ! :))
Gábor(figi75)2010-02-16 06:01:50 // 30248
A boge az nagyon sokat bír nem sok 75-ben volt cserélve hiba miatt!
prooF_752010-02-16 00:22:17 // 30247
A gázos állítólag tartósabb konstrukció, persze a márka is számít. A Monroe-ról pedig hallottam már rosszakat. (jókat nem nagyon) Nekem Boge-k vannak bent, ha jól tudom a gyári is az, nekem nincs vele problémám, pedig már ki tudja mióta van benn..:)
pb_2010-02-15 23:21:24 // 30246
Sztem, ha ilyenben gondolkodsz, akkor a Lindorhoz menj, felújíttatod a régieket, ls kérsz 1 kis keményítést bele(utcai sport, vagy mi a neve).
Tom5552010-02-15 23:02:42 // 30245
Konik milyen árban mozognak?
Van pár Ladás barátom ők Katona féle Bilsteinra esküsznek- állitolag bármilyen autóhoz csinál, és meg lehet vel beszélni milyen kemény legyen, meg hogy milyen felhasználásra lesz (utca, race...)
Van pár Ladás barátom ők Katona féle Bilsteinra esküsznek- állitolag bármilyen autóhoz csinál, és meg lehet vel beszélni milyen kemény legyen, meg hogy milyen felhasználásra lesz (utca, race...)
jakuska2010-02-15 22:59:27 // 30244
Olajos mindenképp... még az is kemény, legalábbis nálam. monroe olajos, 12000ft darabja amit én vettem alá... de nagyon stabillá tette a kis gépet. Kétirányú...
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-02-15 22:33:58 // 30243
Errefelé Fehérvár környékén elzárt pár települést a hó, de mondjuk városon belül semmi különös nincs. Sós latyak mindenhol, az az amit a legjobban rühellek.
Ami fura, hogy a Fehérvár-Pákozd szakaszon szombat reggel totál káosz volt, a tűzoltók húzkodtak ki mindenkit az árokból, vasárnap délután meg tök száraz úton lehetett már hasítani ugyanott.
Ha lenne üzemképes hátsókerekes autóm, akkor még örülnék is a hónak, de ilyen híján már a fasz kivan vele, de nagyon... :)
Ami fura, hogy a Fehérvár-Pákozd szakaszon szombat reggel totál káosz volt, a tűzoltók húzkodtak ki mindenkit az árokból, vasárnap délután meg tök száraz úton lehetett már hasítani ugyanott.
Ha lenne üzemképes hátsókerekes autóm, akkor még örülnék is a hónak, de ilyen híján már a fasz kivan vele, de nagyon... :)
Tocsa2010-02-14 09:55:09 // 30242
Ja nálunk esett megint vagy 15 cm hó reggelre pedig már tegnap leolvadtak a mellékutak is ! Nállatok mi a hóhelyzet ? A dúnántúlon azt mondják szívás van .
Tocsa2010-02-14 09:52:25 // 30241
Szóval túl kemények !
Remek. A kónik jók nagyon csak megfizethetetlenek legalábbis a magamfajta csóróknak . :)
De ha már telóról van szó akkor szerintetek átlag használatra mi a jobb a gázos vagy az olajos vrió ?
Remek. A kónik jók nagyon csak megfizethetetlenek legalábbis a magamfajta csóróknak . :)
De ha már telóról van szó akkor szerintetek átlag használatra mi a jobb a gázos vagy az olajos vrió ?
Wickey2010-02-14 00:26:09 // 30240
ez pontosan így van. Koppra tekerve a sárga koni is szétszedi a tornyaid, efelől nyugodt lehetsz. Kettőt-hármat visszatekerve viszont egész kompromisszumos.
Nekem Bilsteinek voltak a gtv alatt, az nagyon finom darab volt, de valszeg (4 év állás miatt) vagy felújításra kerülnek vagy simán lecserélem én is Konira.
Hogy az "új" konik szarok lennének... nos erről még nem hallottam, pedig volt, aki meghozta Kárászytól a négy vacsiúj sárgát, és biztos balhézott volna pár strófát ha átbaszva érezte volna magát.
Nekem Bilsteinek voltak a gtv alatt, az nagyon finom darab volt, de valszeg (4 év állás miatt) vagy felújításra kerülnek vagy simán lecserélem én is Konira.
Hogy az "új" konik szarok lennének... nos erről még nem hallottam, pedig volt, aki meghozta Kárászytól a négy vacsiúj sárgát, és biztos balhézott volna pár strófát ha átbaszva érezte volna magát.
[k i z z o]2010-02-13 23:59:25 // 30239
A Sachs nagyon kemény utcára, 2x tépte fel a gyönyörűen kilemezelt tornyaimat.) OK a balt csak 1x. Amúgy utazni kényelmetlen, ezért nézegettem Konit, az használhatóbbnak látszik.
[k i z z o]2010-02-13 23:56:22 // 30238
Az új 18,5e , azaz simán előre megvan 36ból, komplett kocsi duplája, nem veszélyes, de gondoltam egy használtat kipróbálnék először is, hogy milyen - egy gyári Sachs 30k / db, szóval nem akarnék belefutni egy Koni Gelb Sport szettbe, ami szart sem ér 330 Euroért csak esetleg neve van a múltból.
A koniról jókat hallani, utcára ha igaz mit mondanak nem kell több.
A koniról jókat hallani, utcára ha igaz mit mondanak nem kell több.
Tocsa2010-02-13 21:40:47 // 30237
Mibaj volt a sachs al ha szabad érdeklődni ? Miért szedted ki alólla?
LacUS2010-02-13 16:59:55 // 30236
ebayen láttam múltkor új készletet 375Eur-ért, ami elég baráti..
Wickey2010-02-13 16:53:02 // 30235
Lehet kapni újonnan. Biztos, hogy használtat akarsz venni?
[k i z z o]2010-02-13 16:36:22 // 30234
Szevasztok,
sikerült elpasszolnom a Sachs lengéscsillapitóimat. Most gyári lábakon áll a gép, nincsen valamelyikőtöknek eladó sárga Koni lengéscsillapitói? Elsősorban elsők kellenének.
Köszi,
kizzo
sikerült elpasszolnom a Sachs lengéscsillapitóimat. Most gyári lábakon áll a gép, nincsen valamelyikőtöknek eladó sárga Koni lengéscsillapitói? Elsősorban elsők kellenének.
Köszi,
kizzo
Tom5552010-02-09 22:00:49 // 30233
Ez virtualtuningos kép... felnik nem passzolnak, meg elsőkilincs szvsz kell amugy rendben van.
Vigla2010-02-09 17:25:29 // 30232
Tom5552010-02-07 15:17:30 // 30231
Jahh ezt láttam én is. Nem evilági az ára.