Fórum >> Típusok >> 75-90

Tocsa2010-06-08 22:52:46 // 30629
Igen erre gondoltam ! :)
Wickey2010-06-08 22:03:46 // 30628
nagyonmegy nekem ez a balkezes zikkájl :-P
Whiteskull2010-06-08 21:58:33 // 30627
A fehér balance félreállítása miatt bocsi! :)))))
Whiteskull2010-06-08 21:55:46 // 30626
Van egy-két képem. :)))

Tocsa2010-06-08 21:51:35 // 30624
Akkor az a bajod !!!:) Szar a gyújtáskapcsolód ! Vagy a riasztó tiltás relé oda van begányolva (havan riasztód) és nemkap gyújtásáramot egy két cucc !!! :)
Tocsa2010-06-08 21:35:40 // 30623
Ja ! Már csak ember kell aki betud szinkronizálni hat karbit hogy jó is legyen meg menjen is necsak a benzint zabálja! :))
prooF_752010-06-08 14:53:48 // 30622
Azazz, meg motorháztetőt középen kivágni, és hengerenkénti direktszűrőket vagy tütéket felpattintani:)
Wickey2010-06-08 01:25:48 // 30621
hát... tudja a hátam, még mindig az űber karaj a 6karbis motor.
Átfúvókázni, euro mínusz öt, vödörszám ömlik bele a benga, éjjenek a nyócvanas évek, a fosvágen bekaphatja, ésatöbbi :-P
prooF_752010-06-07 23:38:07 // 30620
Azért mindenre nem megoldás, ha valami nem-elektromos probléma van, azt nehezen észleli. (pl benzinnyomás)
Gábor(figi75)2010-06-07 22:31:09 // 30619
Ok,mi is próbáltuk még sem jó 3500-nál letilt bubi vasa!:-(
[k i z z o]2010-06-07 22:26:04 // 30618
Lehet azt villogtatni Figi, csak próbálgatni kell. Szépen mesél.
belus1552010-06-07 21:37:51 // 30617
A gyujtáskapcsolónál volt egy nagy bermuda háromszög!A feléről azt se tudom,hogy micsoda!Megfogadtam mindenki tanácsát szépen sorba!Kicserétem a kis szivattyut,semmi,kicseréltem a holtpont jeladot,inditottam,semmi,de ahogy elengedtem a kulcsot mindig pöffent egyet!Szétkaptam,és mindent kivágtam ami nem odavaló!De kell egy gyujtáskapcsolót szereznem!az a biztos!Ha holnap is indul,akkor elrakom a flexet!
Gábor(figi75)2010-06-07 21:25:32 // 30616
Na és elárulod mi volt a baj??? :-O
belus1552010-06-07 20:46:07 // 30615
Köszi mindenkinek a segitő tippeket!Beindult a rohadék!
belus1552010-06-07 13:03:24 // 30614
Sajnos csak olyan dologot tudok rajta megcsinálni,amihez itthon van szerszámom,ill gépem.Ha ki tudnám hozni,akkor már elvittem volna olyan emberhez,aki ért hozzá!Sajnos itt a legtöbb szerelő fel se nyitná ennek a szekérnek az elejét!Arról már nem is beszélve,hogy házhoz nem jön 1 se!Átnézek mindent mégegyszer,aztán motor ki!Igéretet tettem annak akitől a mocit vettem,hogy ha nem jó,akkor a kocsija tetején landol!A többit meg összevágom!
Gábor(figi75)2010-06-07 12:28:45 // 30613
Én is 2x cseréltem le a szivattyút,mire az egész tankot le keltett vennem a kis szivattyú le testelt így letiltotta az injektorokat,ez a nem semmi! :-(
2 napot legeltem el rajta.
pb_2010-06-07 12:24:21 // 30612
ML4.1 csak 75ben van?))
Gábor(figi75)2010-06-07 12:20:49 // 30611
Igen,hány 75 villogtattál már ki? :-O
pb_2010-06-07 12:20:04 // 30610
Nem olyan xar az a kivillogtatás, sok mindent + lehet tudni belőle.
Gábor(figi75)2010-06-07 12:15:45 // 30609
Ahhoz képest elég hangzatosra sikeredett!:-)
Gábor(figi75)2010-06-07 12:14:55 // 30608
A hibakiolvasása ezeknek 1 nagy sz@r! :-(
Nekem le slusszolta a injektorokat a kis szivattyú le testelése!!!
TDI752010-06-07 12:04:25 // 30607
Bameg ezt a 33-as tobikba akartam írni bocsi.
TDI752010-06-07 12:03:33 // 30606
Na elkészültek a fűthető tükreim, beraktam a tükör állító motorokat a tükörházba, és beépítettem az állító motoroknak a kapcsolóját az ajtóba. Kimostam a csomitartó kárpitjait. (Persze balf@sz voltam és véletlenül az egyiket 95 fokos mosásba tettem, de túlélte, csak egy kicsit deformálódott el, de javítható.) Most jön majd a padlókárpitmosása, valamint a tetőkárpit újragyártása és a hátsó motoros ablakemelő kapcsolóinak elhelyezése. Viszont amíg nem kapom vissza a lakatostól a kasznit, addig semmit sem tudok a helyére tenni, kábeleket leszabni szilentet cserélni stb. Majd dobok fel képeket ha hazaértem. A tükörfűtésem az tuti lett.
14.4 watt darabonként, de a tükröt legalább 50 fokosra fűti. Lehet hogy a bekötésnél sorba fogom kapcsolni a kettőt, mert félek ha hidegbe bekapcsolom jégolvasztás céljából a hirtelen hőkülönbségtől megreped a tükör. Inkább olvadjon le róla a jég lassabban, de ne repedjen meg. Szóval alakulgat a dolog. Ja pénteken szólt a lakatos hogy az egyik küszöb már a helyén van fixre hegesztve. Majd a héten ránézek a bódémra, hogy hogyan alakulgat.
prooF_752010-06-07 11:52:33 // 30605
Elég, ha lehúzod a csatiját (ott van ahol a szintjeladóé)! Ha már nem levegős a rendszer, akkor elég kell legyen a rendes AC is, hogy beinduljon.
Egyébként, lehet érdemes lenne hibakódot kivillogtatni a motroniccal, hátha kiderül belőle vmi.
belus1552010-06-07 10:12:09 // 30604
Nyomástartó szerintem jó!Meglazitóm a bilincset,és már spriccel is a benya!Megnézem ezt a kis szivattyut a tankba!Másik tankot kapott!Hátha!KÖSZI!
Gábor(figi75)2010-06-07 10:06:46 // 30603
Akkor meg van a baj,az injektornak dolgozni kell ha indítózol azt látni lehet,hogyan dolgozik!!!
Vagyis a vissza ágba nyomja a cuccot,ha nyom egyáltalán valamit.
A nyomástartó szeleped jó???
A tankban a kis szivattyúd jó,ugyanis ha az le testtel és zárlatot csinál letiltja az injektor sort is!!!
Tapasztalat....
belus1552010-06-07 10:01:20 // 30602
Már cseréltem motorvezérlőt is!De semmi!Kivettem az egész injektor hidat,de nem nyitnak ezek semmit!Ha megnyonyomod a végét,akkor jön a benzin!A benzin nyomás is jó!Lecseréltem az elosztó fedeleket is,trafókat,kábeleket,stb.3-szor állitottam jelre az egész történetet!
Gábor(figi75)2010-06-07 09:57:05 // 30601
Vedd le az injektor sort,és úgy indítózzál,még látni is fogod hogyan injektál szépen vagy hugyozva nyom,ha az rendben van,amit az elmondottak alapján kétlek már csak az lehet a baj,hogy nem a megfelelő időpontban adja a szikrát,akkor viszont csak a holtponti jeladód lehet rosszul beállítva esetleg még az is lehet,hogy a motronic-kod szart be amit nagyon valószínűtlennek gondolok!! :-)
belus1552010-06-07 09:54:40 // 30600
Azon már túl vagyok!Egy Pesti srác ezt javasolta elsőként,de akkor szikra se lenne!(szerinte)Jól beszoptam vele!Tudtam,hogy olajos kellett volna!De hát ez van!
belus1552010-06-07 09:52:22 // 30599
Ha kap benyát,akkor már pöffen is!A gyertyáim rendben vannak!Kicseréltem az AC pumpát(a szerelő tanácsára),de teljesen felesleges volt!Folyamatosan kap áramot,a testet szakitja meg az elektronika.(villamosági szerint)Az a legnagyobb baj,hogy nem tudom kihozni a garázsból!Már rég elvittem volna valakinek!De így sötétbe tapogatozok!Olyan,mint ha nem nyitna a csúcs!
TDI752010-06-07 09:32:39 // 30598
De a lámpa villogott mikor indítóztál?
Csak kíváncsiságból Kipróbáltad mi van ha benya nélkül indítózol, és befújsz a szívócsőbe hidegindítót? Akkor berobban? Ha igen akkor nosza inyektorvezérlést meg kell kuksizni. Ja... még valami a gyertyáid hogy néznek ki? Kormos olajos, benzinszagú vagy száraz mind?
belus1552010-06-07 09:11:27 // 30597
Rákötöttem a próbalámpát!Ahogy gyujtásra teszed,megkapja az áramot!Azt mondta a szerelő,hogy a test-tel játszik az elektronika.Egyszerüen nem nyitnak a csúcsok!(Szerintem)Kompresziót nem mértem,mert ha kicsi az érték(de azt nem ajánlom),akkor is pöffenie kellene!
Gábor(figi75)2010-06-07 06:46:26 // 30596
Nézd meg,hogy jelen van-e a holdponti jeladód," mérd ki "nagyon kicsin múlik,hogy már nem indul be!!!
Legalább pöffeni kellene neki..............
Keresd kisbubit!
prooF_752010-06-07 01:21:38 // 30595
én megveszem vas árban:)
1ébként az, hogy kicsavarva van szikra a gyertyán, nem jelenti azt hogy kompresszió alatt is! nézzetek gyertyaképet, ha (indítózás után) elégetlen benzin nyoma van rajta, akkor valszeg nincs szikra, vagy rosszkor. ha szárazak a gyertyák, akkor injektorcsatik lehúz, 12v-os izzó ráköt, ha villog, akkor nyitnak a befecsik is. akk. meg kell nézni nincsenek-e eldugulva.meg azért kompressziót se ártana mérni, ha még nem történt meg.
gaben v6 milano2010-06-06 22:11:25 // 30594
Sziasztok!

Van egy néhány db megmaradt új, még bontatlan első fényszóró szettem, mely indexfoglalatos is, meg néhány fehér indexem is, az is újban 75-höz. Vagy akár indexfoglalat külön is. Érdekel vlkit? 18.000,- az első fényszóró (jobb is, bal is), 5.000,- a fehér index. Vlki???
belus1552010-06-06 21:18:15 // 30593
Üdv mindenkinek!A SEGITSÉGETEKRE LENNE SZÜKSÉGEM!Másik szivet kapott a kicsikém,de valami oknál fogva nem akar az istenért se elindulni!Már nézettem szerelővel,villamosságival,szomszéddal stb.Most cseréltem AC-t a villamossági tanácsára,de hiába.A benzin bejut az injektorhídba,szikrát kap,elvileg jó sorrendbe,de semmi.Túl sokat pénzt pumpáltam már bele,de most vagyok azon a ponton,hogy betolom a Méh telepre!Sajnos nem tudom elvinni sehova,mert nem tudom mozgatni több okból se!Köszi előre is!
LacUS2010-06-06 14:02:41 // 30591
Figi Úr :)

Megnézted nekem amit beszéltünk?
Norc2010-06-06 12:19:34 // 30590
Szívesen, ennyit igazán megérdemelsz. Igyekszem apránként rendbe hozni a hiányosságait, ahogy a keret engedi. :-)
Gábor(figi75)2010-06-06 06:42:49 // 30589
Köszönöm eme monológot nagyon hízelgő és zavarba ejtő,de természetes,hogy mindenkinek segítek ha tudok,és ezzel vagyunk itt jó páran akinek szívügye a 75 Alfája és ők is segítő készek hidd el!:-)
Apránként ha kicsiket költ rá az ember és mindig lesi a "kívánságait" nagyon hálás kis gép ez!:-)
Sok sikert az építéséhez...........
Norc2010-06-06 00:51:31 // 30588
Üdv az uraknak, ritkán vagyok mostanság, szinte a melóhelyen élek, gratula Figinek, szépen összerakott gépeket csinált. És Ismét elismerésem neki, lehat a vasam, és alkatrész ügyben zaklattam, mindig pontosan tudott segíteni, és másnapra ide is ért a cucc, így hála a gyorsaságának hétvégére sikerült életre kelteni a vasat, és rendkívül türelmes volt, engedjétek meg hogy itt is köszönetet mondjak neki, egy nagyon korrekt és segítőkész ember, mindamellett azért is köszönet hogy adott tavaly bátorságot hogy átüljek a 75 be, és nem bántam meg, igaza volt, egy valóban élvezhető autó, és ami nem utolsó szempont, idáig ha makacskodott az autó, itthon is szerelhető volt, a telet meg külön élvezetessé tette, brutális jókat lehet vele játszani. Köszönet Figi, nagyon korrekt ember vagy, ismét él az autó, hála neked.
[k i z z o]2010-06-05 20:30:34 // 30587
A legjobb a táncoló csávó a háttérben. De finoman csavargathat a blokk.
LacUS2010-06-05 15:22:27 // 30586
Hali!

Valakinek van esetleg egy váltó kulisszája? (amiben a váltórúd áll) Csak a alu öntvény kéne elsősorban mintának, de ha jó áron van meg is veszem.
Gábor(figi75)2010-06-05 13:59:30 // 30585
Ne és ez,mekkora durva lángokat nyom már! :-)))Ű

2.0 NORD
[k i z z o]2010-06-05 12:10:34 // 30584
75 3.0V6 + S Cams vs. 75 Nord supercharged :) A sor4 - en 0.7Bar van + 8.5:1 dugók + SDEFI mindkettőn.

http://www.youtube.com/watch?v=m9NoqOupRDM
Kisbubi2010-06-03 22:46:16 // 30583
Jo lesz a buli:))) lesz csapatás, evés, ivás meg sok duma
djliott752010-06-03 22:23:50 // 30582
Majd meglátjuk hogy hogy lesz idő a munka mellett.De szeretnénk elmenni.Sajna Komáromba sem értem oda a melo miatt,de jövőre én leszek az első ez tuti!
prooF_752010-06-03 14:52:47 // 30581
Hali! Júni 18-tól, de az "Események" közt megtalálod itt az oldalon!
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-06-03 14:24:52 // 30580
Bár már ott tartanánk. De ha végre minden oké lesz a járgánnyal, akkor akár a világ végére is szívesen. :)

Ma jöttek meg a szilikonos vízcsöveim, délután derül ki, hogy elég hosszú-e az alsó könyök, vagy kell bele hebrákolnom még egy toldóelemet, de most már látszik az alagút a fény végén...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak