[k i z z o]2010-10-02 22:57:11 // 31079
Mit akarsz vele szimulálni?
Tom5552010-10-02 16:51:11 // 31078
Elektro szakik!
Valaki halott már LMM-szimulátorról?
Valaki halott már LMM-szimulátorról?
Marek2010-10-01 23:04:20 // 31077
Bele lehet rakni!!!
Tocsa2010-10-01 12:33:33 // 31076
Neked van egy sw -d megmérhetnéd nekem a sín szélességet (külső méret ) ,és az ülőlap szélességét (szintén külső méret ) és esetleg a sin hosszát ! :)
Ha nem lenne túl nagy kérés . :)) Megköszönném ! :)
Ha nem lenne túl nagy kérés . :)) Megköszönném ! :)
Tocsa2010-10-01 12:29:38 // 31075
Esetleg valakinek nincs gyári doksija amiben benne lenne az ülés méret stb ! 156 hoz?
Vagy meg kéne mérni valakiét ! :)
Vagy meg kéne mérni valakiét ! :)
Tocsa2010-10-01 12:27:07 // 31074
Azokat már régen elcseréltem jó állapotú szövetre !
Sajna eléggé kivoltak és szétvoltak szakadva ujra kellett volna bőröztetni és szerintem nem érte meg !
Én gyári 156 üléseket tennék be abból van bőven eladó minden színben ! És az ára se vészes ! :)
Csak addig nem ugranék bele egy üzletbe míg nemtudom be lehet e rakni a 75 be !
Sajna eléggé kivoltak és szétvoltak szakadva ujra kellett volna bőröztetni és szerintem nem érte meg !
Én gyári 156 üléseket tennék be abból van bőven eladó minden színben ! És az ára se vészes ! :)
Csak addig nem ugranék bele egy üzletbe míg nemtudom be lehet e rakni a 75 be !
Wickey2010-09-30 22:27:07 // 31073
na jó, de az tuti nem drag and drop. :D
Fairlane2010-09-30 20:36:16 // 31072
Hi.
Mivel épp 75 és 155 is van az udvarban, megméricskéltem nagyjából az üléseiket.
A 155 első ülésének a sínje kb 5 centivel szélesebb, mint a 75-é, így már pont nemigen megy rá a 75 üléstartó konzoljára. Maga az első ülés is szélesebb egy picit, nagyon passzentosan állna az ajtó és a könyöklp között.
A hátsó ülőlap és háttámla kb 10 centivel szélesebb, az szerintem nyírbálás nélkül nem férne be. Az 155 ülőlapja alulról majdnem sík, nincs benne az a domborítás, ami a 75-ében van a kardán és váltó miatt.
A 164-é még szélesebb, fotelesebb, az a 155-ben sem fér el kényelmesen. Ezt pár éve próbáltam.
Én nem a 155-ét próbálnám befaragni 75be, ha ilyenre adnám ismét a fejem.
Nekem a 155ben egy ideig volt egy Fiat Coupe bőrgarnirúra, ami viszonylag kevés faragással belement.
Ott mind a sinek, mind az ülések keskenyebbek egy picit, mint a gyári, szerintem az méretre kb passzolna a 75be, és még akár osztottan dönthető hátsó üléstámlád is lehetne.
A Fiat Coupe és a 145/146 ülések amennyire tudom majdnem csereszavatosak, szóval azoké is jó lehet.
De ha csak egy jobb állapotú 75 garnitúrát szeretnél, történetesen van nálam egy eladó szett :)
Mivel épp 75 és 155 is van az udvarban, megméricskéltem nagyjából az üléseiket.
A 155 első ülésének a sínje kb 5 centivel szélesebb, mint a 75-é, így már pont nemigen megy rá a 75 üléstartó konzoljára. Maga az első ülés is szélesebb egy picit, nagyon passzentosan állna az ajtó és a könyöklp között.
A hátsó ülőlap és háttámla kb 10 centivel szélesebb, az szerintem nyírbálás nélkül nem férne be. Az 155 ülőlapja alulról majdnem sík, nincs benne az a domborítás, ami a 75-ében van a kardán és váltó miatt.
A 164-é még szélesebb, fotelesebb, az a 155-ben sem fér el kényelmesen. Ezt pár éve próbáltam.
Én nem a 155-ét próbálnám befaragni 75be, ha ilyenre adnám ismét a fejem.
Nekem a 155ben egy ideig volt egy Fiat Coupe bőrgarnirúra, ami viszonylag kevés faragással belement.
Ott mind a sinek, mind az ülések keskenyebbek egy picit, mint a gyári, szerintem az méretre kb passzolna a 75be, és még akár osztottan dönthető hátsó üléstámlád is lehetne.
A Fiat Coupe és a 145/146 ülések amennyire tudom majdnem csereszavatosak, szóval azoké is jó lehet.
De ha csak egy jobb állapotú 75 garnitúrát szeretnél, történetesen van nálam egy eladó szett :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-09-30 19:37:04 // 31071
De egyébként: http://www.alfaamore.hu/adokveszek/23590
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-09-30 19:34:56 // 31070
Egyik volt kollégám rakott a 146-osba a gyári székek helyett 145 QV üléseket, azok is ilyen sportosabb utcai cuccok voltak, olyasmik, mint az Opelek gyári Recarói...
prooF_752010-09-30 19:18:44 // 31069
ha jól emlékszem a késői sprintekben is olyan ülés volt. mármint a hálós fejtámlás. persze nem mintha sprintből olyan sok lenne:))
Tom5552010-09-30 12:35:51 // 31068
Csíklámpás 33 ..abbba volt recaro is :D
Gábor(figi75)2010-09-30 09:47:46 // 31067
A gyári bőrüléseiddel mi történt,nem lehet felújítani?
Tocsa2010-09-30 08:17:00 // 31066
Üdv!
Ha már ülésről van szó ! A gyári 156 bőrüléseket be lehetne rakni a 75 be?
Esetleg a hátsókat is? Valaki próbálta már ?
Ha már ülésről van szó ! A gyári 156 bőrüléseket be lehetne rakni a 75 be?
Esetleg a hátsókat is? Valaki próbálta már ?
Wickey2010-09-29 23:37:04 // 31065
gtvben van fasza gyári kagyló, de olyat mégannyira se találsz. :-P
LacUS2010-09-29 23:05:53 // 31064
Nekem az OMP-hez ki kellett vágni a gyári üléssin konzolját, mert ha beültem és beleért a fejem a kárpitba, pedig 183cm-rel nem vagyok egy kosaras alkat.
Dags2010-09-29 23:01:06 // 31063
Hát gyári 75 recarot akartam, de feladtam :) ! melyik alfában van hasonló 155?164?...kagylót biztos nem,inkább vmi gyárit
Kisbubi2010-09-29 22:23:03 // 31062
Milyet szerelnél bele?mert én kivettem egy nem belevalót ,de kagylót meg nemsoká rakok bele. Meg Mobil autójában sem gyári van.
Dags2010-09-29 21:27:26 // 31061
Helo! szerelt már valaki 75-be más típusú alfa üléseket nagyobb átalakítás nélkül?
Hari2010-09-29 20:50:53 // 31060
Hmmmm! ...én is megnéztem! Nekem a 3:00-tól nagyon tetszík! Amikor az SZ-t megláttam .... hááát nemtoom, de egyszer nekem akkor is lessz egy! .... viszont RZ miért nem tették beleeee?!!!
Ja!!!! ....benyás kolegák!!! valakit nem érdekel E85-re való átalakítás?!
Előnyeí többek közöt:
- olcsóbb üzemeltetés!
- tisztább, csendesebb járás!
- akár 15-20 % nyomaték plusz, és 10-15 % LE!
STB STB....
Hátrányai:
- nem mindenüt tankolhatsz E85-öt.
- egy kis anyegin.
- ...több most nem jút eszembe.
Ha esetleg valakinek olyan rémhíre lenne, hogy bármit is tönkre tesz, annak azt tudom mondaní: - ez bízony tévedés! .... kérdés?!
(Porlasztós és injektoros autókat is válalok!)
Ja!!!! ....benyás kolegák!!! valakit nem érdekel E85-re való átalakítás?!
Előnyeí többek közöt:
- olcsóbb üzemeltetés!
- tisztább, csendesebb járás!
- akár 15-20 % nyomaték plusz, és 10-15 % LE!
STB STB....
Hátrányai:
- nem mindenüt tankolhatsz E85-öt.
- egy kis anyegin.
- ...több most nem jút eszembe.
Ha esetleg valakinek olyan rémhíre lenne, hogy bármit is tönkre tesz, annak azt tudom mondaní: - ez bízony tévedés! .... kérdés?!
(Porlasztós és injektoros autókat is válalok!)
Marek2010-09-27 20:37:40 // 31059
és még mindig van...! :))))
LacUS2010-09-27 16:31:51 // 31058
Szeva!
Váltókulissza van még? :-) Még mindig kéne egy :-)
Váltókulissza van még? :-) Még mindig kéne egy :-)
Marek2010-09-27 15:01:47 // 31057
Alfa 75 hátsó elektromos ablakok eladóak, kipróbálható állapotban, kapcsolókkal együtt eladó!
Lali752010-09-26 14:56:52 // 31056
Üdv!
Dunántúlon keresek bontott főtengely jeladót láncos TS-be!!!!
SOS!!!
90' 75-ösbe!
Dunántúlon keresek bontott főtengely jeladót láncos TS-be!!!!
SOS!!!
90' 75-ösbe!
Gábor(figi75)2010-09-25 19:21:31 // 31055
Főleg 4:10-nél!:-P
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-09-24 12:05:00 // 31053
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-09-23 18:42:41 // 31052
Az 1700 EUR az már azért erősen a húbazze-kategória. :)
Ahogy elnéztem, érdekes a helyzet. Kiszedett relénél a kapcsolt kört összezárva rendesen 12 V, a kapcsolókört összezárva meg semmi. Lehet, hogy akkor a relé van megdögölve?
Ahogy elnéztem, érdekes a helyzet. Kiszedett relénél a kapcsolt kört összezárva rendesen 12 V, a kapcsolókört összezárva meg semmi. Lehet, hogy akkor a relé van megdögölve?
Kisbubi2010-09-22 21:24:11 // 31051
Eléggé vigyázni szoktam az autómra (simogatni és vaxolni nem szoktam), de azért használom. Amikor ugy gondolom, akkor tolom neki rendesen. Tehát birnia kell a terhelést. Turbom viszont, van addig azt felrakom rá, még kész nincs a feltöltö sztem.
HL_752010-09-22 20:11:14 // 31050
Sziasztok!
Váltószoknya lehet mást is érdekel. + egyebek
http://alfaamore.hu/tagok/5198/autok/6154/blog
Váltószoknya lehet mást is érdekel. + egyebek
http://alfaamore.hu/tagok/5198/autok/6154/blog
[k i z z o]2010-09-22 18:31:37 // 31049
A beszállitós új kb. 1700 EUR :(
Néd meg a motronic húzza e meg a relét. Lehet be van ragadva / égve a kontakt.
Néd meg a motronic húzza e meg a relét. Lehet be van ragadva / égve a kontakt.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-09-22 13:40:58 // 31048
Ahogy rádobom az akksira a sarut, már kattan is a relé, és zabálja azt a pár milliampert. Akkor is fogy a töltés, ha nincs rajta a gyújtás. Akkor ezek szerint a Motronic a hibás, mert akkor is ad rá feszültséget, amikor nem kéne? Azt még azért kimérem, hogy az a 15mA az átfolyik-e magán az AC-n, vagy el se jut addig.
Tehát akkor tulajdonképpen a bontott kompresszorral sincs előrébb az ember, mnt egy újjal. Szereztem gyári merci cikkszámokat a kompresszorra, alkalmasint rákérdezek valamelyik beszállítónknál, hogy hogyé' adják, és hogy mennyit engednek a feléből. :):)
Tehát akkor tulajdonképpen a bontott kompresszorral sincs előrébb az ember, mnt egy újjal. Szereztem gyári merci cikkszámokat a kompresszorra, alkalmasint rákérdezek valamelyik beszállítónknál, hogy hogyé' adják, és hogy mennyit engednek a feléből. :):)
[k i z z o]2010-09-21 21:17:39 // 31047
Szakaszold ki, mi fogyaszt. Az AC unpowered amig a motronic meg nem húzza a reléjét.
Egy új Eaton 600EUR, De itthon lehet venni már 300 Euro -ért használtat, de felújitani kb. 40ezer (egyet sikerült már kinyikkantanom) ha csak az anyagot számolod, és magad csinálod, és ebben nincsen benne a rotorok újrateflonozása. Azaz nem nagyon érdemes használtal kezdeni, nagyon kényes az olajra, meg a használatra, hazai szakbarbárok hamar megsütik - én egyet csapágyasra raktam kisérletezés közben kerek 1 perc alatt :) Persze most már nem bántom őket.
Egy új Eaton 600EUR, De itthon lehet venni már 300 Euro -ért használtat, de felújitani kb. 40ezer (egyet sikerült már kinyikkantanom) ha csak az anyagot számolod, és magad csinálod, és ebben nincsen benne a rotorok újrateflonozása. Azaz nem nagyon érdemes használtal kezdeni, nagyon kényes az olajra, meg a használatra, hazai szakbarbárok hamar megsütik - én egyet csapágyasra raktam kisérletezés közben kerek 1 perc alatt :) Persze most már nem bántom őket.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-09-21 17:58:25 // 31046
Valahogy sejtettem, hogy nem én fogom feltalálni a spanyolviaszt. :):)
Ami a kompresszoros C-osztályon meg asszem SLK-kon volt, az is Eaton cucc, de gondolom még bontottan is elég horror ára lehet.
Mondjuk nekem a kompresszornál most égetőbb kérdés az, hogy mi a gyíkért fogy a villany a járgányomból. A tűzfalon levő négy relé közül a menetirány szerinti jobb oldali relé (amin a külön biztosíték van), na szóval annak az áramkörénél szökik folyamatosan olyan 15-16 mA. Azon a körön van asszem az AC. Van még van arra rákötve más is?
Döglött AC tud ilyet csinálni, vagy valami más lehet ott kinyiffanva?
Ami a kompresszoros C-osztályon meg asszem SLK-kon volt, az is Eaton cucc, de gondolom még bontottan is elég horror ára lehet.
Mondjuk nekem a kompresszornál most égetőbb kérdés az, hogy mi a gyíkért fogy a villany a járgányomból. A tűzfalon levő négy relé közül a menetirány szerinti jobb oldali relé (amin a külön biztosíték van), na szóval annak az áramkörénél szökik folyamatosan olyan 15-16 mA. Azon a körön van asszem az AC. Van még van arra rákötve más is?
Döglött AC tud ilyet csinálni, vagy valami más lehet ott kinyiffanva?
[k i z z o]2010-09-20 23:38:51 // 31045
Van ilyen merci gyári.
Vigla2010-09-20 23:13:45 // 31044
Ha a fogasszíj meg bírja tekerni,akkor a bolygóműnek is bírni kellene szerintem.És ennél a változatnál még csak olajban futtatás sem játszik
Vigla2010-09-20 23:10:34 // 31043
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-09-20 21:57:48 // 31042
Na ja, meg a filmben szereplő Interceptoron egyébként is kamu kompresszor volt, bár kétségtelen, hogy a film így is kiadta. Egy ilyen ausztrál Ford Falcont simán elfogadnék V8-asban még kompresszor nélkül is: kis bódé nagy motor, rwd, minden megvan.
Azért jutott eszembe ez a viszkokuplungos megoldás, mert minimalizálni lehetne vele a feltöltőnek a felesleges teljesítményfelvételét (pl. dugóban araszolás, lámpánál állás, stb), amikor meg elgurul a gyógyszer, akkor hadd szóljon. Egy kétfokozatú elektromágneses vízpumpa-kuplunggal minimális mértékben, de forogna szétkapcsolt állapotban is, meg aztán ezek teherautó-cuccok, azoknak a segédberendezéseinek a teljesítményfelvételéhez tervezték őket, szóval biztos, hogy bírják a gyűrődést.
Itt érdemes szétnézni.
A végén még én is kedvet kapok a kompresszorosításhoz. :):)
Azért jutott eszembe ez a viszkokuplungos megoldás, mert minimalizálni lehetne vele a feltöltőnek a felesleges teljesítményfelvételét (pl. dugóban araszolás, lámpánál állás, stb), amikor meg elgurul a gyógyszer, akkor hadd szóljon. Egy kétfokozatú elektromágneses vízpumpa-kuplunggal minimális mértékben, de forogna szétkapcsolt állapotban is, meg aztán ezek teherautó-cuccok, azoknak a segédberendezéseinek a teljesítményfelvételéhez tervezték őket, szóval biztos, hogy bírják a gyűrődést.
Itt érdemes szétnézni.
A végén még én is kedvet kapok a kompresszorosításhoz. :):)
Kisbubi2010-09-20 21:32:15 // 31041
Na igen az átételt vhogy meg kell majd oldani. De ez csak kihivás lenne, mivel kompresszort szeretnék elsödlegesen felrakni.
Turbom viszont van aminek csak a csövezését kell megoldani.(lehet marad a tubositás)
Turbom viszont van aminek csak a csövezését kell megoldani.(lehet marad a tubositás)
[k i z z o]2010-09-20 18:27:05 // 31040
Nem baj, ha mindig forog, amúgy Max -é is forog, mert ez egy blow thru blower, azaz ha nem forogna, akkor a karbiba nem menne levegő:) Csak a film miatt volt ez az izgatás, hogy a Weilandot felpörgette.
Bubi, ara figyelj, hogy egy Eaton M45 -öt pl. 5 -6 kW al kell hajtani, azaz azt a powert át kell vinned a bolygóművön. Eléggé húzza a szíjat:)
Bubi, ara figyelj, hogy egy Eaton M45 -öt pl. 5 -6 kW al kell hajtani, azaz azt a powert át kell vinned a bolygóművön. Eléggé húzza a szíjat:)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-09-20 17:53:40 // 31039
Egy turbófeltöltő sűrítőházát akarod mechanikus meghajtással kompresszorként alkalmazni? Érdekes prodzsekt
Szerintem a kamion-feltöltőt azt inkább hagyd, mert azok hiába alacsony fordulatú motorok, egy kisebb motoron nagy fordulaton kezdene csak el tölteni, egy akkora böszmenagy sűrítőkerék, alatta meg totál halott lenne, vagy hát legalábbis több teljesítményt venne el a hajtása, mint amennyit hozna pluszban a feltöltés. Egy kamionturbó mellesleg gecidrága is, listaáron nettó két kiló környéke egy felújított darab.
Inkább egy 2.8-as Iveco Daily vagy Merci Sprintert lenne érdemes.
Itt ha jól sejtem lehet kapni külön sűrítőházat és sűrítőkereket is, bár eddig én még csak komplett turbót rendeltem tőlük.
Esetleg a hajtást meg lehetne építeni egy többfokozatú viszkokuplunggal, ami mondjuk az áttételmódosítást önmagában nem oldja meg, viszont a kompresszor tényleg akkor töltene csak, amikor kell, úgy mint Max talicskájában.
Szerintem a kamion-feltöltőt azt inkább hagyd, mert azok hiába alacsony fordulatú motorok, egy kisebb motoron nagy fordulaton kezdene csak el tölteni, egy akkora böszmenagy sűrítőkerék, alatta meg totál halott lenne, vagy hát legalábbis több teljesítményt venne el a hajtása, mint amennyit hozna pluszban a feltöltés. Egy kamionturbó mellesleg gecidrága is, listaáron nettó két kiló környéke egy felújított darab.
Inkább egy 2.8-as Iveco Daily vagy Merci Sprintert lenne érdemes.
Itt ha jól sejtem lehet kapni külön sűrítőházat és sűrítőkereket is, bár eddig én még csak komplett turbót rendeltem tőlük.
Esetleg a hajtást meg lehetne építeni egy többfokozatú viszkokuplunggal, ami mondjuk az áttételmódosítást önmagában nem oldja meg, viszont a kompresszor tényleg akkor töltene csak, amikor kell, úgy mint Max talicskájában.
Kisbubi2010-09-19 19:29:53 // 31038
Elég sokat nézelödtem. Aztán majd kiderül h mi lesz belöle. Elektromosban nemhiszek:)) Nálam még a benzintöl és levegötöl megy az autó. Venni nemigazán tudok, mert nem én pénztárcámhoz igazitják mostanában. Mivel ezek vannak itthon (+ egy pár apróság) igy ezekböl gazdálkodok. Feltenni már csak akkor fogom az autóra ha már tényleg normálisan müködik. Az átételmódositón még lehet cserélek, de igy is lehet lassitani kell. Ami a képen van az 19:1 gyorsitású. de 2 lépcsöben, igy le tudom butitani 9:1-re, az elég lesz sztem. A nyomórészen is tok még 3 részben variálni, mivel annyi van a polcon.
LacUS2010-09-19 18:43:02 // 31037
Lehet jobban járnál, ha vennél egy Eaton-t, azért így összevarázsolni egy jól működő feltöltőt nem hinném,hogy elsőre sikerülne.A kompresszorrészről mit lehet tudni? AR? Trim? Mekkora teljesítményt tud turbóként?
[k i z z o]2010-09-19 16:54:50 // 31036
Egy Bosch bolygóműves nem egészen erre való. Nézegess, hogy egy Rotrex hogyan épül fel. Sok fejfájástól megmenekülhetsz.
Azért remélem nem az elektromos feltöltőn kezdesz el agyalni:)
Azért remélem nem az elektromos feltöltőn kezdesz el agyalni:)
Kisbubi2010-09-19 14:47:14 // 31035
[k i z z o]2010-09-18 16:53:58 // 31034
Olaj, csapágy, szimmering. Ezeken bukhat.
Kisbubi2010-09-16 21:16:56 // 31033
rugós stiftet lehet méretre kapni. skf boltokban ha joltudom.
Kisbubi2010-09-16 20:56:13 // 31032
A motor majdnem új. Tultölteni nem fogom az biztos. Egyenlöre kisérletezésben vagyunk. átételezés meg ilyenek.
Az olajzást nem kell megbontani, külön olajrendszer mivel golyós csapágyazásu lesz igy nem kell olajnyomás hanem, csak a saját olaját kell hüteni. De majd kiderül még.
Az olajzást nem kell megbontani, külön olajrendszer mivel golyós csapágyazásu lesz igy nem kell olajnyomás hanem, csak a saját olaját kell hüteni. De majd kiderül még.
prooF_752010-09-16 17:59:20 // 31031
Pont a legritkább alkatrészekre kérdeztél rá:)
Sárvédőív-tömítést könnyen tudsz venni vagy fabrikálni, de gyárit sztem esélytelen h találsz :/
Sárvédőív-tömítést könnyen tudsz venni vagy fabrikálni, de gyárit sztem esélytelen h találsz :/
Dags2010-09-16 11:31:33 // 31030
Hello!Tud valaki hátso csomagtérajtón végigfutó fényvisszaverő csíkot lehetőleg hibátlan állapotut!? És bal első sárvédőszélesítőhöz jó gumitömítést?+kell bal első ajtózsanérhoz kopásmentes stiftet?