Fórum >> Típusok >> Brera

Tommaso 1592006-11-10 16:05:45 // 792
Totalcar cikk:-)
Grando2006-11-10 15:53:45 // 791
A tesztben a Z4-nél pont a felszereltséget húzta le. A fogyasztásra meg írod, hogy akinek számít, vegyen JTD-t. Sajna akkor lehet, hogy inkább egy Z4-et vesz, ha nem feltétlenül Alfát akar. Bár az 5 literrel kisebb fogyasztás nekem kissé eltúlzottnak tűnik. Lehet ez?
GTPeti2006-11-10 15:47:53 // 790
Gratula az Alfának és gratula minden Brera tulajnak!
Zool2006-11-10 15:42:51 // 789
Néhány apróság a tesztből: lehet hogy a Breránál csak „bambinik” férnek el, de bömönél azok sem. ezt meg sem említik hátrányként. A TTben sem hiszem h kényelmesebben férnének el... A bömök alapára semmit sem jelent. Egy a tesztben szereplőhöz hasonlóan szépen felszerelt Z4 szerintem jó pár ezer ajróval kerül többe, mint az alapár. Az hogy olcsóbb a bömök fenntartása, megérne egy uniós vizsgálatot. Miért kerül többe egy pár köbcivel kisebb és 10 lóerővel gyengébb 159-es biztosítása, mint egy 320d-é? Rejtély... Mindazonáltal tény marad, hogy a 159 és testvérei túlsúlyosak, és ez meglátszik a menetteljesítményeken, még ha a vezethetőségen nem is nagyon romlik a többletsúlytól... Azért még mindig inkább ez, mint a 147-es törésteszt-eredménye Akinek a fogyasztás számít, vegyen 2.4 JTD-t.
Zool2006-11-10 15:04:20 // 788
Azért hátrébb az agarakkal. A németek mindig úgy hozzák ki az összehasonlító tesztjeiket, hogy ők nyerjenek. Emlékezetes, volt amikor az autobild független újságírója úgy mutatta be az S Klasse vészfékét, hogy az ki volt kapcsolva. Mivel a tesztpálya fémalagútjában eleve nem működne a rendszer, megkérték az autobild újságíróját, hogy tegyen úgy, mintha működne, és a Mercisek jelére taposson bele a fékbe... Ennyire hitelesek. Mellesleg annak idején pl 320d pénzügyi részét is kihozták jobbnak, mint a 159esét. Khhm, 3 év gari + ingyen szervíz (Vs 2 év márkakereskedői jótállás), 2000 euróval kevesebb alapár, a distinctive-nél bő 4000 euróra nő. És ez volt az objektív rész, képzelheted mekkorát csalnak a szubjektív dolgoknál. A 159 nagyon jól vezethető autó, igaz bő 150 kilóval nehezebb a 320dnél, de pl a Lexusnak sem jött ki könnyebbre. A motorok elég erősek ahhoz hogy elbírjanak a kasztnival. Mellesleg a 4kerékhajtás mindig 150-200kg plusz, a jóval légiesebb Ódinál sem lesz sokkal jobb az arány (1450kg), a könnyűszerkezetű 330DX 1650 kg. Ide (TT, Z4) meg eleve a GT 3.2 passzolna.
Grando2006-11-10 14:59:13 // 787
Igaz, hogy ebben a kategóriában nem annyira ez számít, de azért gáz, hogy 100 km-en a Brera 16,3-at kajál be, míg a bömös több mint 5 (!) lityivel kevesebbet. És az is ritka, hogy az ellenfelek éppen a futómű terén verjenek egy Alfát. Télleg xar, hogy az a 300-350 kiló plusz rászaladt. Kissé túlsúlyos a hölgyemény! Kár, hogy nem lehetünk rá büszkék! :((
Alfista2006-11-10 14:22:14 // 786
Egyetértek veled! Mint azt már régebben is leírtam, a Brera nem méltó az Alfa névre! Jampiautó, sajnos.
Xixo2006-11-04 02:04:32 // 784
Ez nem volt túl fényes... :-(( Hogy lehet majdnem 1800 kiló ez az autó???
mesa2006-11-04 00:57:21 // 783
Sajnos, a +300 Kg minden téren rányomja a bélyegét az autóra :( Ennyire elcseszett egy autót, mint ez a Brera!!! Komolyan mondom, szégyellem magam a tervezők helyett. Csúfosan megbukott az összehasonlító teszten. (mondjuk német ellenfelek ellen német adón, de egyébként objektíven :( ) AMS tv adás BRERA+új TT+Z4
BadBoy2006-10-18 14:21:25 // 782
Köszi! Megvan.
Halesz2006-10-18 13:35:14 // 781
:) :) :)
Tedi2006-10-18 13:32:48 // 780
Van hozzájuk egy link a legfrissebb hírben.
TarP2006-10-18 13:32:05 // 779
Praktikus??? Mi ez, szerszámosláda? :)
BadBoy2006-10-18 13:28:38 // 778
Hol vannak ezek az itéletek, irott formában. Beleolvasnék.
Wazzup2006-10-17 14:14:01 // 777
Skoda Roomster: Ez meg mi? ne nevettessék már ki magukat. A legjobb 5ös golf az oktávia, ezt tudjuk, de ez mi, kisteher? nem vagyok én dinnyés 0pont. Opel/Vauxhall Corsa: Egyszerüen? Nevetséges! Innen onnan összelopkodott autó, külsőre egy butított clio, de a belső is megpróbálta mindenhonnan a jót lenyulni, kicsit alfás, kicsit fordos, kicsit... gagyi. Népautó, az igénytelennebb rétegé. 1pont. Ford S-Max: Henry Ford zokogna ha látnák, mire aggasztják rá manapság a kék ovált. (caroll shelby nem különben). Egy gyenge kivitelű egyterű, annyi meg annyi jobb van már (pl c4) 2pont Citroën C4 Picasso: csigazabálóknak jól van ez, de hogy néz már ki? parkolót hol talál vele az ember? az eleje meg olyan mint egy karikatura. 3pont Volvo C30: Akkormár inkább egy 1es bmw :) Amugymeg ez 6 európai piacon jelenvan?? nálunk is? életembe nem láttam még ilyet. 4pont Honda Civic: Külsőre egyszerűen borzalmas, mint egy gagyi kis földjáró ufó, ami még a kis zöldeknek se kellett annyira, hogy hazavigyék, egyetlen emlitésre méltó eleme a hátsó kilincs (mind tudjuk honnan nyulták, mégse meri senki megemliteni. Motorja lusta, rég tovatünt a honda gyors autó legenda, ez már inkább csak egy csicsás golf. Belseje viszont eszméletlen jó, a müszerfal mint egy videojáték, kezelőszervek pofásak. egyedül erre kap: 5pontot :) Peugeot 207: Elődje is sikerautó volt,a nők meg vannak érte kattanva, én is alig tudtam anyámat lebeszélni róla, ezzel se lesz másképp. Könnyen elérhető és aranyos, nem ugy mint egy smart vagy egy mini. 6pont Fiat Grande Punto: Sikermodell a javából, a fiat megmentője, a városi közlekedésre (plázától a fodrászig és vissza) tökéletes, 5csillagos védelem... és kivülről valóban elragadó (belsőt inkább hagyjuk) 8pont És 10-10 pont az alfiknak, hogy visszakerüljeneka versenybe... nincs ezeknek izlésük vazze :)
vipex2006-10-17 02:17:16 // 776
Akkor még lehet Énv autója acsaládban legalábbis azt az infot kaptam hogy vettünk egy GP-t :-))))
Tedi2006-10-17 00:09:41 // 775
Honda Civic: LOL. 0 pont. Citroen egyterű: ROTFL :D 1 pont :)
kando.2006-10-17 00:09:01 // 774
Citroen ??? gyanús vagy Te nekem... :)))
Halesz2006-10-17 00:01:54 // 773
Honda Civic: Na ne vicceljünk már kérem! Jópofa, meg minden, de ez űrhajó, nem autó! 0 pont. :) Viccet félretéve, például az új Citroen egyterű nekem kurvára bejön, nagyon praktikus dolgokat csináltak belül.
Tedi2006-10-16 23:51:49 // 772
Ford S Max: Halápi Zsolt: német autó már túl sokszor volt év autója, nyilván most egy olasznak kell lennie. 0 pont Körtvélyes Tivadar: mi ez a német hulladék? 0 pont
Tedi2006-10-16 23:47:19 // 770
:))) Grande Punto Halápi Zsolt: kis cuki kisautó, nyilván az év legjobbja, meg különben is olasz. 10 pont Körtvélyes Tivadar: egyértelmű, hogy a legjobb a mezőnyben, mert olasz, szép, innovatív, nem úgy, mint a Renault Clio. 10 pont
Halesz2006-10-16 23:44:17 // 769
Na és ezek alapján, képzeljük el, hogy az Alfa Amore is benne lvan a szavazóstábban :)))))
Tedi2006-10-16 23:41:25 // 768
Szóval én azt mondom, kéne oda a bírálóbizottságba valami tégla, aki olyan ítéletet ír a német autókról, hogy a deutsche kollegenek azt se fogják tudni hogyan vegyenek levegőt :)
Tedi2006-10-16 23:40:01 // 767
Mondják ezt ők a Grandére és íme a Ford Focus SMAX ítélete: Gajdán Miklós: hát nem túl szép, de nagy és jól pakolható. 11 pont (10 a max tudom, de ez kurvajó!) Surányi Péter: há nekem csak aszonták, hogy németre kő tenni a 10 pontot...ja és fizettek is érte
Halesz2006-10-16 23:38:58 // 766
Én azt mondom, hogy kicsit még várjunk vele. Főleg ha esetleg egy Brera/Spider topic lehet belőle egyszer.
Halesz2006-10-16 23:38:25 // 765
Most visszaidézem, amit írtál MSN-en :) Gajdán Miklós: nagyon szép autó, praktikus és kelendő. 0 pont Surányi Péter: igazi olasz formaterv, jó motorok, nagyot lépett előre elődjéhez képest. 1 pont
Tedi2006-10-16 23:36:50 // 764
No, kikerült egy friss cikk, mely arról akarna szólni, hogy a Brera kiesett a középdöntőben az Év Autója 2007 versenyben. De a Grande Punto azért ott van, de ha idén is úgy szavaznak majd, mint tavaly, akkor asszem megint valami offos szar kapja a díjat...
Balage2006-10-16 21:09:17 // 763
Én mint "tulaj" hozzájárulok. Valóban nem életképes. Sújtson le a balta! :-)))
Tedi2006-10-16 21:01:21 // 762
Hááát azért az Alfa-feelingben benne van az is keményen, hogy egy nem mindennapi technika van körülötted és megy is, mint a disznó. Előbbi még elmegy, utóbbi viszont a kategóriatársakhoz képest nem mondható el. nagyon nehéz lett szegény.
Wazzup2006-10-16 20:54:20 // 761
Csak a brera mindenhol tarolt, ahol eddig elindult! Amikor bemutatták, a bemutató reklámarca lett, abban az évben elnyerte a legjobb koncepció autó cimet. Mikor kijött a végleges utcára faragott, szintén a bemutató szépe lett, majd abban az évben megnyerte a legszebb formaterv dijat, következő évben (06) pedig a kategória év autója lett. Ezt nem mondhatják el az alább emlitett márkák szerintem, és ez az, ami megadja az alfa érzés legnagyobb részét. (azon kivül motornak látszó motort épitettek bele) :)
TarP2006-10-13 15:41:12 // 760


És ilyen lehet az eleje... Morcos egy állat, de lenne tényleg GTA, azaz kikönnyített, mert néztem német műsort és a 3.2V6-ank több, mint 300kg plusz tömege van a BMW Z4 és az Audi TT 3.2-vel szemben :( Így esélytelen.
TarP2006-10-13 15:32:13 // 759


Most akkor 6 vagy 8 hengeres lesz a Brera GTA?

Más: Halesz, ezt a topicot bele kellene integrálni a 159-esbe, nem?
Végülis azonos platform, azonos motorok...
Balage2006-08-16 21:24:22 // 758
Itt van az oldalon letölthető formában is. :-P Brera - Machine Warriors
Angyal Rita2006-08-16 21:10:54 // 757
Gyönyörű ez az autó!
TarP2006-08-12 09:09:38 // 756
Komoly beavatkozások, de a blokk bőven elég hozzá. Amit olvastam, aszerint Ferrari pilangószelep van benne, illetve elég jól kikönnyített alkatrészek a motorban.
Ollah2006-08-11 16:34:36 // 755
Szívó üzzemódban 300+ lovazzák a GTA-t? Kijaz és micsinált? :P Bár ha belegondolsz, 3.2-ből 250 ló nem egy kihegyezett valami, bár kivi lennék, 320 lovat milyen fordulaton ad le az a motor, illetve alul mennyi nyomaték maradhatott benne. Ha maradt egyáltalán... :)
TarP2006-08-11 15:15:54 // 754
Nem bizony, Autodelta english, az anyagyár meg ugye Francija, vagy Spanyol.....no mindegy :) Szóval Autodelta angol, Novitec meg német. Az olaszok meg otthon ülnek és nincs tuningcégük... vicces :) Azt szeretem ebben a V6TB motorban, hogy a 280Nm-ert elég szépen fent kell tartania, sőt ahogy írod, 140 körül már az intercooler is hatékony és nyögés nélkül könnyedén dobja fel a gépet 200 fölé. A GTA motorban pedig, ahogy látom nagy lehetőségek vannak, mert mindenki 320-340lóerőt csalogat elő belőle, aki komolyan hozzányúl.
Ollah2006-08-11 15:03:00 // 753
Az Autodelta asszem nem a gyárból nőtt ki, valszeg azért nem olyan, mint az M vagy az AMG. Pedig poén lenne. A súly érdekes, mert sem az A6 4.2 kotró sem a 350Z nem tudott tőlem elmenni 140-220-ig, pedig egyik sem kicsit erősebb az enyémnél. Csak ezek a dögök még nálam is nehezebbek. :) Nyilván max. 240-ig tudok hasonlót menni, onnan ellépnek, de rugalmasságra nem (láthatóan/érezhetően) jobbak. A 4*4 280 LE vs FWD 250 LE 120 kg előnnyel, well, max 0-100-ig lehet jobb a 4*4, 200-ig már nem hinném. És 100-ig is csak a rajt miatt. Azé' az a qrva GTA qrva gyors ám... ;)
TarP2006-08-11 13:03:27 // 752
Összkerekes 280 lovas (1480kg) asszem megütné a gyári 250lovast(1360kg), bár én továbbra is tartom az elméletemet, miszerint autópályázásra jobb az elsőkerék. Az összkerék plusz súly és plusz mechanikai veszteség. A hátsókerék meg szintén plusz súly a hátravezetés miatt(kivéve, ha középmotoros:) A diffivel egyetértek, Autodelta nem spórolta ki belőle. Mindenesetre jó volt látni a tabellán a 350Z-t, meg az RX8 csúcsverziót az Autodelta mögött. Én bizony gyárilag kínálnám a munkáikat, mint a Merci az AMG-t, vagy a BMW az M-et.
Ollah2006-08-11 12:42:23 // 751
Amit igazán hiányoltak belőle, az a sperr fifi volt. Azzal minnyá' más lett volna a móka... Hiába van 327 lovad első kerékre, ha folyton eltekeri össze-vissza. Rommá kell ültetni az elejét és a fent említett ketyerét belerakni, akkor nem lesz rossz. Gondolom az Autodelta kit-ben mindkettő szerepel is. Azé' egyenesben a mindössze 13 lóval gyengébb R32 nem kicsit kapott. Az ST-t meg már nem is láttam befutni. :PPP Ennyit az olasz telivérekről és a német öszvérekről. Ehh... :))) És japán póniló még nem is volt! Vagy jobb is ez így nekünk?... :DDD
TarP2006-08-11 11:31:25 // 750
Viszont ugyanitt az Autodelta 147 GTA-től beájultak rendesen! Jaj elsőkerék, jaj nehéz V6, majd Nem egyenesben, hanem kanyargós pályán elverte a BMW M3-mat, meg a Subaru ImpSTI-t :) Csak annyit tudtak mondani: Theoretically undrivable...devils work :) Szóval nics baj az elsőkerékhajtással! Csak kell hozzá egy kis kikönnyítés, meg 327 lóerő! :)
Lacza2006-08-11 08:55:10 // 749
Köszi,így már érthető a nagy röhögés:DD
Ollah2006-08-11 08:54:56 // 748
Megnéztem a 147 GTA tesztet is, well, attól nincsenek elájulva...
TarP2006-08-11 08:51:06 // 747
A lényeg, hogy mondjanak egy szebb autót a Breránál árkategóriában, az idióta hajú Aston Martint mond, ami 60millióFt körül van, az arab emberke meg a Ford Mondeó-t, no, azért kellően kiröhögik:) Persze tudni kell, hogy a TG szerint a FordMondejó az egyik legunalmasabb, stíustalanabb autó a világon.
Ollah2006-08-11 08:48:52 // 746
Ennél csak az nagyobb, amikor aszongya: "... és dízel motorral is megvehető, amennyiben olyan fickó vagy, aki el tudja képzelni Mona Lisa-t bajusszal..." LOL! IGEN, a csatornán túl is tudják, milyen autóba milyen üzemanyag kell! :)))
Lacza2006-08-11 08:32:08 // 745
Kár hogy nemm sokat értek belőle,csak annyit,hogy mondeo st,meg bmw:DD
TarP2006-08-11 08:27:49 // 744
Feleségem is szebbnek látja a GT-t. Mert nem olyan morcos. Nálam meg azért nyerne a GT, mert ugyanazzal a motorral 170kg-mal könnyebb, ez viszont rengeteg! Kinézetre azért a Brera nagyon ütős, olyan "AUTÓ CSAK EGY VAN! :) " kifejezése van az egész design-nak. Ja és még egy Clarkson mondat jut eszembe: "Kérem a gyerekeket küldjék aludni a TV elől, mert ami most következik, az pornográfia: És begurult az Alfa BRERA :)"
Xixo2006-08-10 21:54:32 // 743
Szerintem a GT még mindig szebb!!! Aztán lehet, hogy csak szoknom kell még egy kicsit a Brerat...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak