Szia!
Nem ott vettem. A teljes átvizsgáláson már túl vagyok. Mindent megnéztek Pesten és Salgótarjánban is. Mind a két hely hivatalos márkaszerviz volt. Az egyiket vásárlás előtt csináltattam, a másikat miután megvettem, kíváncsi voltam mit mondanak a megyeszékhelyünkön is. A világon mindent megnéztek és nem találtak hibát benne. A km is stimmelt..., stb. Két helyről is van egy valag papírom, hogy az autó hiba és sérülésmentes. Nem füstöl kékesen! Semmi baja. Kivétel ez, ami most történt:
Egyáltalán mi ez az alkatrész, mert sajnos se csővel, se bilincsel nem tudom házilag megcsinálni, mert letört. Venni kell egy újat. De mi ez?
Andy2014-08-27 15:41:48 //
1806
Szia!
Ezt az autót Szigethalom határában vetted?
Ha igen akkor szerintem vidd el egy márkaképviseletre (javaslom az Autóház Budaörsöt és ott Fehér Tamás munkafelvevőt), ahol is nézesd át alaposan az elejét, törött, ragasztott, műanyagok után kutatva. Karambolos autó volt, kitudja hogy rakták össze. Aztán kérd le amit látnak az autó előéletéről (olasz kölcsönzős), illetve hogy esetleg hányszor írták a komputerét. Nézesd meg a benne lévő olajat, nincs-e véletlen valami sűrítő anyag (pl finis) beleöntve. Régebben kéken füstölt indításnál a gép. Persze lehet megjavíttatták.
Ha ez megvan és úgy látod, hogy vannak gondok akkor menj vissza az eladóhoz és kérj vissza kis pénzt! :)
Ha nem onnan van az autó akkor persze nem kell. :)
dev1662014-08-27 15:10:12 //
1804
btw gratula a vashoz. kivételes példány ;)
dev1662014-08-27 15:04:13 //
1803
Úgy hangzik, mintha falsot szívott (LMM utáni levegővel nem tud számolni) volna, ezért maga a motor ECU fullasztotta le. Új bilincs rá vagy cső, ha kell, aztán mehet. Pánikra semmi ok és ne hagyd, hogy sokba kerüljön, bárhol is csináltatod, mert ez egy komolytalan hiba.
Üdv mindenkinek, ma elment a motorerő és szinte minden 4 kanyarba lefulladtam. Átnéztem a motorteret és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a bekarikázott rész eltört. Járó motornál mikor megmozdítottam rendesen bedadogott a motor. Gondolom emiatt fullad le az autó és emiatt nincs teljesítmény. Azóta barbár módon szigetelő szalaggal a helyére raktam. Már felvettem a kapcsolatot egy pesti szervizel, de először is tőletek kérdezném, hogy ez most mi, ami tönkrement?

Abban bíznak,hogy nem nézed meg
Hát nem túl parádés a hazai kínálat, tény :/
Úgy tűnik a mi breránk volt a magyar piac vállalható darabja
Szuper, kíváncsi vagyok! :)
DJ2014-08-26 23:22:33 //
1797
Holnap megnézem az egyiket...írom az eredményt!
DJ2014-08-26 23:19:21 //
1796
Hihetetlen, hogy még mindig nem értik az emberek, hogy úgyis kiderül!!!
...ha megmondja a frankót, elvinnék hamarabb, mert korrekt.
De ki korrekt manapság?!
Hát elmentünk ma megnézni a kollégával.. Sérülésmentesnek hírdeti az eladó. Hát nem az :)
Hátulja elég rendesen törve volt. Lökösön is látszik, de a csomagtartót kipakolva a lemezen irgalmatlan gányolás van.. Össze-vissza van heggesztve.. Az eleje szintén fényezve volt, állítólag kőfelverődések miatt. Potyaút volt :/
Szia!
Pont azt a két Brerat linkelted a hahuról amikről nem tudok semmit.. :))
De érdemes lehet őket megnézni. Hajrá! :)
DJ2014-08-26 18:36:13 //
1793
Sziasztok!
Én is 159 Ti/Brera vásárlása előtt állok, ezért kérdésem a "jószeműekhez":
érdemes foglalkozni az alábbi itthoniakkal, vagy hozzak kintről?
Esetleg tud valaki valamit az alábbiakról az előttem említetten kívül?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.2_jts_selespeed_navigacio-8131101
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.4_jtd_sky_window_vezetett_szervizkonyv-8105708
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_ti_automata_sport_bor_napteto_19_alu-8205199
Köszi!
Bélákok!
Van valakinek infoja erről az autóról?:)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.4_jtd_sky_window_magyarorszagi-8038610
Tommi2014-06-22 21:40:30 //
1791
Ez is igaz, de nagy általánosságban nekem az a tapasztalat, hogy kevésbé pedánsak a kocsikra :) Ezerszer bejártam egész Olaszországot az Alpoktól a csizma orráig és igaz, hogy északon kicsit jobban figyelnek, de sajnos nem ők a többség :)))
Néztem én is a múltkor, érdekes a hirdetés.. De a motorháztető sincs a helyén.. Törésmentes, persze :))
Toresmentes Brera...
159-es elso lokharitoval...!?
159 orr
Ez így nem igaz, az olaszoknál is lehet nagyon jó autókat kapni, és a jobb emberek igenis igényesek az autóikra. Igaz a délieké sokkal rosszabb, és ott tényleg nehéz találni nem meghúzottat. De azért egy 159-esre, vagy egy Brerára ott is jobban vigyáznak. Nekem az első Cromám Casertából volt, hát látszódott egy kicsit, a második Torino mellől, ég és föld volt a különbség. Északról érdemes kocsit behozni, de nem olyat, amit felhoztak Treviso környékére a horvátoknak, és a keletieknek.
Grando2014-05-16 21:00:50 //
1786
Hű! Tényleg jó kép! ;)
Seriff2014-05-16 20:14:44 //
1784
De, mert így jobban mutatnak rajta a cseppek ;)
Nem volt jó ötlet délután kocsit mosni :))

ja a kipuff se gyari
a gyári szögletes
valami komolyabb tunning
W.2014-05-07 14:50:32 //
1781
Elöl-hátul törve volt azt hiszem...
a kormányát cserélték,
ami benne van az nem Brera kormány,a Fl eötti Bre nek nincs perforálva a börkormánya
ami biztos hogy a krómpajzs elöl új´mert a motorh tetö kinyitó egyébként összekarcolja
valszeg elöl Volt sérült,
de szépen összerakták
behoztam egy párat ezért írtam a Német az nekem az a fehér, ha neked a német a török, albán stb ahhoz sok sikert :P
Nagyon belehabarodtam ezekbe a Brerakba :)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.2_jts_185le.._szervizkonyv-7890776
Erről nincs infótok? Mi a véleményetek?
Bocs, hogy beleugatok, de
1. Faszt nem teker a német
2. Már ha találkozol velük, mert ugye a jóáras kocsik vhogy mindig töröknék albaánnál és co. Vannak
Ez a német sztori már 15 éve is kukacos volt, hazudnak mint a vízfolyás, megtanulták. Az olaszoknál legalább tudod mire számíts és nem legalább nem rohadnak a kocsik alulról.
2006 márciusi 200ezer kilométerrel, full fapad, nincs üvegtető, ahány elem annyi szín, első embléma helyén matrica, hátul nincs is, facelift előtti autó, faceliftes középkonzollal. A króm kipufogóvég fekete a ráégett koromtól... bizalomgerjesztő, már így képekről is... Mégse olyan jó az ára...
az ár jó, csak ez az autó már képekről se ér egy petákot se.. akkor se mentem volna el megnézni ha a szomszéd utcában lett volna
az ár jó,
de a Start Stop gombról amikor a festék lekopik az már nem jót sejtet
persze csak már osztrák meg német is tele van török szláv bolgár román nepperrel na meg persze a fő gonosz magyarral.. akik tekernek :D persze kivétel mindenhol van, lelkiismeretes emberek...
peched van vagy lejárt a hirdetés vagy azt elvitték elég régóta hírdették pedig csak 500 kmre volt innen vagyis Győrből ahol én lakom.
5900ér ez van velence mellett. ez viszont elég alap.. 5.5e volt bőr pl..
http://annunci.quattroruote.it/annuncio/alfa-romeo-brera-93624297
autoscout24 en szoktam nézegetni meg még van pár oldal.
csak annyira garancia, hogy a Német az nem teker, nincs sunnyogás van szervizkönyv, az olasz teker, sunyít, üres szervizkönyvet ad....tapasztalat :( persze ilyen a török, szláv, magyar is ....
Andy2014-05-05 12:52:20 //
1770
A német az nagy garancia, pláne ha török, vagy délszláv! :P ;)
Tommi2014-05-05 11:23:21 //
1769
Olasztól én nem vennék semmit :) Borzasztó igénytelenek az autóikra, mennek vele és közben lesz*ják, hogy milyen állapotban van. Szervíz minek, koccanást javítani minek, rozsdafolt jó úgy, nem nyúlunk hozzá, motort széttapossuk, stb... Ott az autó csak egy közlekedőedény, amivel eljutunk A-ból B-be és semmi más nem számít. A németek sem mindig megbízhatóak, de sokkal nagyobb esélyed van jót találni náluk, míg egy olasznál a későbbi bosszúságra és rengeteg pénzkidobásra nagyobb az esély :)
Ja van egy a mobilen is 6 e euro ,alfatex,no xonon no navi,sima manual ülés 17 es kerék
Dobj egy linket arról a legolcsóbbról,kíváncsi vagyok
Franciába 28ekm és Olaszba 30ekm és fölötte meg Spanyolba is de az már igen messze van...
Amúgy a legolcsóbb amit takláltam Brera 2.4jtd az egy 2006-os 5500 euros 200ezer környéke kmvel..
De itt is változik a km 130e-300e km ig 7-8e euroért..
hol találtál Brerát 30 e km errel 10 ezer euro alatt?
Nem tudom hol nézed de a legolcsóbb 8600€ és nem egy darab van 9-10-11 ezerért 30-50 ezer kilométerrel... tisztába vagyok az adókkal is de én inkább kinn nézegetek mint itthon... :-) mindenhol vannak nepperek.. :D de itthon a legszarabb sztem, tanultam bőle, mer én is belefutottam.... anno.
dev1662014-05-04 22:44:54 //
1763
a diag tényleg hasznos, de a FES/MES-sel visszatekerés tényét az ilyen új alfáknál általában nem tudod sem igazolni, sem cáfolni, a valós km állást pedig csak a legritkább esetekben tudod meg belőle. Ez egy szomorú tény
dev1662014-05-04 22:39:15 //
1762
a képes is látszik ülés szélén a bőr már meghajlott, kifényesedett és élőben sanszos, hogy az ülés támla bal éle is kopott lenne. A kormánynak 40ekm-nél matt sötétszürkének kéne lennie.
nagy igazság! :)
Egyébként meg mindent élőben kell látni, lehetőleg számítógéppel, hogy ott helyben lehessen olvasni az autót. (km, hasonló finomságok :) )
dev1662014-05-04 22:27:48 //
1760
ha nem ragaszkodsz egy kormoshoz, akkor ráadásul külföldön egész gazdag a választék 1750 TBi Brera-ból (nem úgy mint itthon).
Nekem is gyanús volt a kormány ,nagyon fényes
dev1662014-05-04 22:19:07 //
1758
Nem fogod megtudni a valós előéletét. Egyszerűen túl nagy üzlet egy ilyen autónál a visszatekerés ahhoz, hogy ne tegyék meg (kb. 1,5M-val lehet emiatt többet kérni érte jelen esetben). Ilyen árkategóriában a nepperek már nem rettennek meg a szkönyv hamisítástól sem. Az a vezető ülés (9. képe) pont úgy lehet 200ekm-t futott (autópályás használat és néha bőrápolás a megfelelő szerrel), ahogy 40e-t futott is, de az utóbbi egészen valószínűtlen.
Ha ilyen drága autókat nézegetsz és nem szeretnél tekert autót venni, akkor kizárólag az első tulajos nyugat-európai példányok jöhetnek szóba közvetlenül a tulajtól véve.