Fórum >> Típusok >> Giulietta

Balázs156SW2011-01-23 11:08:25 // 3631
Mert az enyém nem fostalicska....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-23 10:18:13 // 3630
károgás? talán a szabad vélemény nyilvánítás még engedélyezett és bocs hogy nem borulok le az Autobild előtt én nem magazinok alapján veszek autót, nem is értem miért nem adod el gyorsan az 59-et és hallgatsz az újságodra :P
Motorikusan teljesen rendben vannak az Alfák bár ezt majd 2-4 év dönti el dízel kínálatban viszont szánalmas ...persze hogy nőtt az autó eladás, mindenhol nőtt szinte házon belül meg nincs nagy választék Mito, Giu meg még pár hónapig 59....
LeZo2011-01-23 09:55:21 // 3629
Hogy károgok? Ahogy gondolod :) De ugye azért megengeded hogy legeyn saját véleményem. Az hogy növekedett az eladás az egy dolog. Azért visszakárognék! :)
Ha tucatautót akarok veszek valami gülüszemü német-frania tesco-s autót... Ha meg majd egyedit, inkább keresek egy jó GT-t vagy 159-est mint olyat ami formailag nem tetszik
Hülye példával élve, te élnél olyan nővel aki jól néz ki oldalról, hátulról, és még egyéb erényei is vannak de mondjuk szőrösebb a keze mint Neked? Hát bocsi de én nem. szeretem az iyen kompromisszumokat.
Balázs156SW2011-01-23 09:39:57 // 3628
Leírom még egyszer, egyszer talán megérted. A Te és a hozzád hasonlók károgása nem mérvadó. A mérvadó az, hogy 170 %-al nőtt az Alfa értékesítése a legnagyobb európai piacon. Lehet, hogy nem olyan szép az eleje, de műszakilag rendben van. Az Alfának talán ez most többet ér, mint a Te véleményed.
LeZo2011-01-23 09:15:13 // 3627
Amig nem volt MiTo és Gulietta, akármilyen autóban is ültem ha Alfa jött utánam rögtön tudtam. Nem összetéveszthetően tolja az orra szinte az utat. Nem is agresszív volt, hanem egyedi. Autópályán Pár "prémium" márkán kívűl más nem felismerhető a tükörből h utolért. Kivéve az Alfa. Sőt állítom a legszebb orr a 159-nél látható.
És lehet érte utálni, nem úgy veszek majd másik autót, hogy milyen a "gyalogosvédelem". Ezért voltak szépek az Alfák a 159-ig. És ezért nem tetsik ez az új vonal. Nem szeretek tucatember lenni.
Balázs156SW2011-01-23 09:00:42 // 3626
Van akinek a szőke kék szemű, van akinek a fekete barna szemű.... Mindenesetre a Giu-t leprázni a Giu topickban nem elegáns. A Giu a sportosabb vonalat jobban képviseli, mint a 159. A tesztek közül pedig a tokosok általi autobild is leírja a lényeget.: A versenyzők szerint első: motor, kormányzás, fútómű, fék, váltó és vezetési élmény témában... Januári szám: 19. old. Ez a mérvadó.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-22 22:20:39 // 3625
a "cuore sportivo" az autó teljes egészére értetendő ami a forma, lóerők, futómű, belső dizájn, stb egyedi keveréke ami az olaszok védjegye....ez tűnik el szépen :(
Kompressz úr2011-01-22 22:20:31 // 3624
Kicsit visszább kellene venni a lendületből...
Gerion2011-01-22 22:09:28 // 3623
Nem a vita kedvéért, de a "Cuore sportivo" sportos szivet jelent. Te a "Cuore Agressivo"-val kevered. :) Na, mindegy, hagyjuk, legyen az én fogyatékosságom, hogy számomra a Giulietta nagyon rendben van.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-22 22:00:44 // 3622
azért veszek, vettem Alfát mert egyedi autót akartam nem egy J asztma koppintást hátulról és igen Alfa=Cuore Sportivo=Agresszió ...
Gerion2011-01-22 21:47:33 // 3621
Fikázod, lemacizod a Giuliettát, de legyen a te dolgod. Én megvettem, ez meg az enyém. Ha szigorú tekintetet akarok nézni, beteszek valami akciófilmet otthon a lejátszóba. Egyáltalán nem értek egyet azzal, hogy Alfa=agresszivitás, de számodra legyen ez a szempont. A "200 lovas fostalicskádhoz", hogy idézzelek, őszintén gratulálok.
GTPeti2011-01-22 21:26:45 // 3620
Peace srácok! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-22 21:23:21 // 3619
gratulálok hogy 15 éve csak új autóid vannak nekem csak egy új volt azt is megbántam mivel akkora az érték vesztése amit nehezen tolerálok ...felesleges pénzkidobásnak tartom inkább ülök a 3 évesen megvett 200 lovas fostalicskámban de annak legalább szigorú tekintete van nem pedig macilaci :P Szóval nyugodj meg sok itt az olyan Alfás aki megtehetné hogy egy ilyenben üljön de mivel nem tetszik nekik ezért nem teszik....
Piritu - 1.000.0002011-01-22 20:47:53 // 3618
A nyelvi átállításhoz szükséges fáljok:
alfaromeo.hu
modellek
159
fedezd fel az autót
jellemző
Blue@Me
2. oldal
A feltöltési útmutató nem működik, de a német oldalról, ugyaninnen letöltöttem.
Aktuális frissítés meg itt van: klatty
Piritu - 1.000.0002011-01-22 20:43:28 // 3617
Lehet frissítést letölteni az Alfa Romeo honlapról, onnan szedtem a német nyelvre való átállítás fájljait is. Viszont azt nem töltöttem le, mert feltételezem, hogy egy két hetes autóban a legfrissebb van.
Gerion2011-01-22 20:40:53 // 3616
Valószínűleg a szervizek idején...? A Volvo gyakran frissít software-t szervizekkor (nem olcsón). Pl. amikor átvettem a kocsit, a Bluetooth nem működött együtt az akkor szintén új telefonommal, majd jött egy frissítés, és minden rendbejött.

Viszont azt tényként el kell fogadnunk, hogy nem a miniatűr magyar piac speciális igényei lesznek a fejlesztések főcsapásai.
Somez2011-01-22 20:35:42 // 3615
Ne írd át szerintem emiatt. Nem lehet valahogy frissíteni a Blue&Me szoftverét?
Piritu - 1.000.0002011-01-22 20:29:50 // 3614
A telefon/outlook/PC-Suite jól írja a neveket, minden a helyén van. A B&M nem állítható. Már mindent átnéztem és nem találtam rá infót, hogy hogyan lehetne állítani.
Most írjam át mind a 384 nevet egy mezőbe? Nem fogom, a technikának kellene alkalmazkodni.
Amúgy már kezdem megtanulthi fordítva mondani a neveket :-(
Somez2011-01-22 20:22:43 // 3613
A telefonod két mezőben tárolja le a nevet: keresztnév és vezetéknév. Két probléma lehet ebből. Az egyik, ha felcserélve írtad be a telefonodba, tehát vezetéknév mezőbe a keresztnevet. A másik, hogy jól írtad be, de ugyebár mi magyarok fordított sorrendben írjuk a nevünket és ezért a Blue&Me-ben valahol meg kell adnod hogy ő is fordítva írja ki. Már ha lehet ilyet.
Kristyon2011-01-22 20:16:19 // 3612
Nálam a magnó tudja a hang hívást, és a telefonom alapból nem, így a magnót kellett külön oktatni rá, de legalább így megy. Azt hittem, hogy az újabb telefonomban már komolyabb lesz a BT, és koppantam, viszont a nevek beolvasása az jó, annyi a (nem értelmezhető) ékezetes betűk helyére kérdőjelet rak.
Piritu - 1.000.0002011-01-22 20:06:15 // 3611
A Blue&Me egyre inkább nem tetszik :-(
Nem értem, hogy miért nem olvassa be az összes nevet a telefonból, ha jól látom az ékezetesekkel nem tud mit kezdeni.
Aztán, hogy miért fordítja meg az családnévet a keresztnévvel. Addig rendben, hogy németül beszél és ott fordítva írják, de miért nem veszi át a telóból egy az egyben? SMS-t nem olvas, a telefon eredeti hanghívása sem működik.
Piritu - 1.000.0002011-01-22 19:44:44 // 3610
Nem veszem magamra :-)
Somez2011-01-22 19:44:22 // 3609
Erről az a véleményen, hogy a cikk szerzője direkt le akarja járatni a Giuliettát.
Gerion2011-01-22 19:44:08 // 3608
Miután a szalonban azzal adták át a kocsit, hogy a Blue&Me nem tud magyarul, így az sms felolvasással mint esetleges lehetőséggel nem is foglalkoztam.Valszeg elég bizarr lenne, ahogy erős külföldi akcentussal küzd a magyar nyelvű üzenetekkel.... :)

De lehet, hogy tévedek, holnap majd megnézem élesben, hogy megy ez a Giuliettánál.
Gerion2011-01-22 19:37:39 // 3606
kb 20 éve lett nagy marketinges divat a cw érték (pl Opel Calibra nagy PR- aduja a 0.26-os érték volt), akkor az aerodinamika kezdte a kocsikat uniformizálni. Érdekes módon a cw-zés már rég leállt a sajtóban, jött viszont az egyre szigorodó törésteszt, és a most divatos gyalogosvédelem miatt az összes kocsi orra kezd csapott, lapos lenni és veszteni az egyediséget. A Giulietta kiemelkedően jó töréstesztet hozott, ez az ára. Szerintem ma minden márka fórumain a régi szép időket sírják. Én nem sírom vissza a régi szép időket, nem szeretnék olyan kocsit, amit minden hétvégén szerelni, karbantartani, gyújtásbeállítani, zsírozni, mittomén stb, kell. A Giulietta kiváló és szép autó. A formára meg annyit, hogy 15 éve csak új autóim vannak, elég sűrűn cserélgetve, de egyiknél sem kaptam még annyi dícséretet vagy finom irigységet, mint a Giulietta esetében.

A sok háttérből maciarcozó, buta arcozó meg egyéb fikázó is szívesen ülne egy ilyen 170 lovas maciarcban, csak éppen túl sok guriga kéne hozzá a szalonban. Így marad a fikázás, mer az ócsóbó megvan. (akinek nem inge, ne vegye magára!)
Ojsika2011-01-22 18:39:05 // 3605
Kristyon!
Nekem se jelzi ki, ha sms-t kapok:( De nincsvalahol egy lista, hogy milyen telefonok tudják? Köszi!
.......................2011-01-22 18:37:01 // 3604
"Nincs benne egy normális motor"
..1.8 Tbi 0-100 6,8s
..2,0 multijet fogyasztás 4,9/100

szerintem csak ebben vannak normális motorok!
Kristyon2011-01-22 18:17:36 // 3603
Hali!
Lehet a telefonod nem tudja ezt a funkciót...
Ugyan nincsen Giuliettám, viszont BT magnó van az autómban, frankón komunikál is a telefonommal zenét is játszik róla és a telefonálás is frankón megoldható rajta keresztül, viszont az SMS-t ha kapok még csak nem is jelzi ha az LG-kp500 telefon van nálam, azt hittem hogy valami gáz van a magnóval, viszont amikor az Sericsson w300i van nálam ott ki is jelzi, hogy kaptam SMS-t és a kijelzőn akár el is tudom olvasni a kapott üzeneteket, sőt még a régebben kapott üziket is ki tudom keresni és a magnón keresztül el tudom olvasni. azért fel nem olvassa az üzeneteket sajna.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-22 18:02:14 // 3602
az maciarc :) nekem biztos nem lesz ...teljesen beleolvad a mostani trendbe semmi egyediség....
Kazes☻2011-01-22 17:52:14 // 3601
Na, ezt pl. én sosem értette. Miért kellene egy Alfának agresszív pacek? Sosem volt az igazán, leszámítva persze a Brera vonalat. :)
Nekem tetszik nagyon is, akárcsak a régi Alfák. :)
Jimmi T.2011-01-22 17:41:54 // 3600
Egyetértek . De el kell ismerned a "mangalica" szalonnája viszont egészséges :-).
Más. A Giu itt az Amore-n is kapja a magáét.Juliska, maci arc, buta arc, nem is igazi Alfa, nincs benne egy normális motor, nem kéne, nem agresszív,tovább nem sorolom .Giulietta.
Nekünk, újoncoknak viszont jó lesz.
Ojsika2011-01-22 17:28:47 // 3599
Sziasztok!!
Nem tudna valaki segíteni a Blue $ Me rendszerben?? Hogy lehet beállítani, hogy felolvassa az smst? Vagyis h kijelezze?? Köszi előre is a segítséget!!
Kazes☻2011-01-22 16:32:15 // 3598
Biztos, mert eléggé nézett műsor és legalább így képernyőre kerül. Persze továbbra is egyetértek azzal, hogy akkor legalább jobb kocsit adnának ki. Karottáék már nincsenek képernyőn, pedig én is jobban szerettem a Totalcart. :)
Kazes☻2011-01-22 16:28:52 // 3597
Mehet, támogatom! :)))
GT Ɨ|ѯ2011-01-22 14:47:13 // 3596
Megérdemelné...:-)
Gerion2011-01-22 14:42:51 // 3595
Oké, de a vezérképviselet meg akkor minek ad autót egy olyan fasznak, aki úgyis csak lehúzza...? Egyáltalán minek állnak vele szóba? Adják a kocsikat olyannak, aki 1. vigyáz rá úgy ahogy, 2. legalább előre tudottan nem fikázza a porba.
Tom122011-01-22 14:37:51 // 3594
Először úgy voltam vele, hogy direktben neki írom meg...:-DD
GT Ɨ|ѯ2011-01-22 14:36:52 // 3593
Ezt elolvashatná a gyulaigyerek....
Tom122011-01-22 14:12:10 // 3592
...hogy csúsztat, meg hiszti?
Ezek túl enyhe és elnéző kifejezések ahhoz képest, amit ez a Gyulai gyerek művel konkrétan az Alfákkal kapcsolatban. Az inkább egy tudatos, alattomos "destrukció", amit az esetleges leendő vásárlók tudatalattijába ültet szisztematikusan /már a bevezetőben jött az első nyílvessző - "szeszélyes"/. Ma pl. a gyomorémelygésemet /ami akkor jelentkezik, ha ezt a flegma mangalica fejűt meglátom a képernyőn/ leküzdve újra megnéztem az autómániát és érdekes, hogy a kombi Volvóval kapcsolatban - annak ellenére, hogy 163 LE-s, 9,4 alatt van 100-on és több, mint 1,6 tonna - kiemelte, hogy mennyire dinamikus.:-) A kis csomagtartót /a Nissan Micra esetében is/ úgy adta elő, hogy "nem éppen a kategória legnagyobbja, de nagyon jól pakolható". Ugye, mennyire más a hatás ilyen csomagolásban? Ja, de a "lötyögő" kézifékkart nem lehetett volna pl. úgy prezentálni, hogy az előszériás tesztautónkat már nyúzta boldog - boldogtalan, így nem csoda, hogy szétrángatták a kéziféket, ami több, mint valószínű, hogy egyedi jelenség - ha egyáltalán említésre méltó lett volna, ellentétben más elismerésre méltó tényekkel, amiket "véletlenűl" meg sem említett.
Egyébként, szerencsére nekem nem mérvadó, hogy egy olasz autókat elvből lenéző köcsög hogy tesz be úgy "szamurájosan" 5 - 6 perc alatt egy új modellnek, de sajnos, sokan vannak, akik isszák a szavait, mert, hát ő a "szakember". ...és ő ennek nagyon is tudatában van.:-/
Miért van az, hogy német, olasz, angol, holland, szlovák, vagy akár ukrán tesztekben sem nevezik levezetésképpen /kegyelemdöfés/ bibircsókos orrú, zsíros hajú "luvnyának" a Giuliettát, sőt ! /mentségére legyen mondva, hogy az azért megtisztelő, hogy a Giuliettáról egyenes vonalon a barátnőjére asszociált ;-D/
Ami meg egy igazi tesztet illet, szerintem úgy néz ki, mint pl. az olaszoknál a Nuvolari-n /autós, műholdas csatorna/, ami legalább 30 percen keresztül, részletesen foglalkozik egy - egy típussal /részletesen/ és a végén a nézőre hagyja a döntést, nem próbálja ilyen - olyan irányban befolyásolni, akár egy Daciaról, Seatról, Porscheról, vagy Ferrariról legyen is szó.
Szereti ez az ember egyáltalán az autókat, vagy csak a pénz beszél elv vezérli? Komolyan mondom, úgy áll sok esetben a tesztekhez /főleg, ha olasz márkáról van szó/, mintha valami kékvérű ivadék lenne és világ életében csak Bentley-vel, meg Rolls-al vonszolták volna a seggét. A végeredmény meg általában nem egy reális kép, hanem egy torz karikatúra... Áááá, de nem is folytatom... :-/
Szerintem Balázskának /pár kollégájával karöltve/ ideje lenne Palikkal /inkább hallgatnám az ő kitöréseit a F1 futamok alkalmával, mert azok legalább szívből jönnek :-)/ cserélnie, de nem "retour jegyere" fizetnék be nekik.;-)
GEORGE2011-01-22 14:09:11 // 3591
A baj csak annyi, hogy folyamatosan húzzák le a tudatlanoknak ezen hisztikkel az összes Olasz autót. :-(
Gerion2011-01-21 23:02:44 // 3590
4500 körül a miénk még rendben van. Az orra nem nyikorog, lehet, a nehezebb dízel motor is az oka? Hátulról sem jön zaj, pláne nem a futóműből. Igaz, az enyém PIROS... :)

Annyit dícséritek a Bogit, hogy ha jön majd a Giulia, és még mindig Alfa-pirosban látom a világot, én is vele próbálok majd egyezkedni... :)
Gerion2011-01-21 22:57:33 // 3589
Nem az autó miatt lesz valaki koszos, hanem az esős idő miatt. Ha meg hétágról süt a nap és mégis koszos leszel, az annak a biztos jele, hogy sűrűbben kéne kocsit mosni. :)

Az újságíró ott csúsztat nem is keveset, hogy azt sugallja, csak a minden kosz forrása Alfa emblémával lehet nyitni az ajtót. Pedig ott van a távirányító is, tiszta, és sokkal egyszerűbb a használata. Ezután 1 ujjal alulról fellököd az ajtót a magasba, és kész, lehet pakolni. Az ajtó belső műanyag panelén van kéznek fogóhely kialakítva, tehát nem is kell végig kívül fogni. Amúgy más hasonló formai kialakítású márkáknál is ez a helyzet.
Felesleges a firkász-hiszti. :)
GEORGE2011-01-21 21:33:45 // 3588
Elfogadom, hogy ha szart kapnak azt meg kell írni.
De mi a véleményed arról, hogy a G csomagtartója nyílik távirányítóval is, ergo nem kell hozzáérni a koszos emblémához.
Továbbá, hogy lehet egy ajtónyitástól talptól fejbúbig összekoszolódni???

Minek kellett ilyen brutálisan felnagyítani, hogy koszos lett 3 ujja????
pe-Ti2011-01-21 19:50:06 // 3587
Üdv!
Ha a FAM-nál mindenki csak fele olyan lelkes lenne mint Bogi már rég nem itt tartana a márkánk ez a lány egy Angyal mint már oly sokszor mondtam sajnálhatja aki nem ismeri!
Sokat beszéltem Vele nagyon nem könnyű a dolga viszont szívét-lelkét beleadja ami nem kis dolog! Én is Tőle vettem életem első új Alfáját és vagyunk egy páran itt az Amorén is a "többiekről" nem is beszélve:-))))))))))))))))))) Ennek a lánynak nagyon sokat köszönhet az Alfa megkockáztatom Nélküle már leengedhették volna a rolót!

A tesztekhez csak annyit, hogy az enyémbe 2500 km van de a lötyögő kézifékkart kivéve sajnos hasonló gondok jelentkeztek nálam is: az eleje nyikorog a fekvőrendőrön a hátsó ajtó felől nyiszorgás hallatszik a hátsó futóműből kopogás jön egyébként az autó fantasztikus ilyen drága benzinből is képes vagyok egy 20 km-es + kanyart menni csak úgy élvezetből a hibáit meg remélem orvosolják az első 3000-es olajcsere alkalmával:-)))))) Úgy tűnik a fehér Giuk kikerülték a minőségellenőrzést a gyárban:-(((((
Jimmi T.2011-01-21 16:28:33 // 3586
Én azért jelentkezem mert egyetértek. A kezdő hozzászólásoddal és ezzel is.
Az első megrendelés Giu-ra azt hiszem tőlem ment el e-mailben. Előzménye: telefon és mail a FAM-tól hogy miért csúszik a tesztvezetés. Meghívó Komáromba a bemutatóra. Tesztvezetés Polgáron egy akkor még elöl rendszám nélküli fehér Giu-n. Árajánlat . Júniusi megrendelés után egy-két heten belül visszaigazolás a várható szept. 24-i gyártásról. Szeptember 27-én telefon hogy megvan csak a beszállításra várunk. Budaörs a Kánaán. Október 19 az átvétel örömteli pillanatai. Aki az egészet rendezte egy Alfa fanatikus a FAM-tól. Közben minden napom azzal kezdődött hogy a You T-n megnézem Uma-t és a Giu-t.
Egy ismeretlen arc vagyok az ország egyik legkeletibb városából. Mégis minden klappolt.
Vettem egy Alfát . Nem olvastam előtte ezeket az internetes "újságírókat",azóta sem. Olvastam az Amoret,regisztráltam az alfagiulietta.com-ra és vártam.
Vettem egy Alfát Bo-tól. Köszönöm!
Belga2011-01-21 08:43:25 // 3585
Ha nincs pénz - merugye a dealer rezsióradíját ismerjük és megértjük ha annyi nincs - akkor irány az amore szervíz topikja és keresni egy lelkes és hozzáértő privát szakit, majd ő megfaragja a vasat a következő tesztre. :)
Somez2011-01-21 07:48:34 // 3584
Bár nem tudom Boginak mi a munkaköre, de gyanítom, hogy ez nem szerepel benne.

Egyébként a sztoriban tényleg nem az újságírók a hunyók. Jó kocsit kell nekik adni. Sok gyártó még az utcai verziónál is jobbat ad, extra zajelnyelőkkel meg extra lóerőkkel. A Fiat ezzel szemben nemhogy extra cuccokkal próbálná megvezetni őket, hanem még a normálnál is rosszabbat ad. Itt van a hiba, nem máshol.
GT Ɨ|ѯ2011-01-21 07:26:31 // 3583
A heti postádra gondoltam:-)
Gerion2011-01-20 21:51:13 // 3582
Tommi, a Bogi nagyon jó, fotón legalábbis mindenképpen! :) ) Személyesen sajnos nem ismerem. De hát az egy fecske, meg a nyár.... De tegyük próbára! Bogi, ha itt vagy és olvasod, az első próbatétel:

Javíttasd meg az LSF-405-öt! Vagy még jobb, vonasd ki a forgalomból. Vagy ha ez nem megy, ebédszünetben telefonálj be elváltoztatott hangon, hogy a SOK tesztautójuk egyikében bomba van elhelyezve, hátha a tűzszerészek megsemmisítik ezt a roncsot. Ha ez sem megy, akkor telefon a rendőrségnek, hogy az Alfa cég EGYIK tesztautójában ismeretlen eredetű fehér por, drog lehet, és olyan sok, hogy az autó is fehér tőle. Ezután talán lefoglalják bűnjelnek, és hátha közben megjelenhet pár normális teszt is. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak