Beló2019-11-14 17:19:02 // 99864
Köszönöm szépen a segítséget! :)
Beló2019-11-14 16:44:27 // 99862
igen, a gumi ami rugóra megy rá annak a keresztmetszetnek kellene megegyezni a rugó felső keresztmetszetével és úgy megy rá a toronycsapágyra, a toronycsapágy pedig a szilentre, ha jól értelmezem! igaz?
Kazes☻2019-11-14 16:18:17 // 99861
A torony jelen esetben = egymáson elhelyezve. :)
Kazes☻2019-11-14 16:14:14 // 99860
Beló2019-11-14 15:40:43 // 99859
Kazes☻2019-11-14 15:35:51 // 99858
Azon nincs ilyen külön fémtányér a rugóhoz... csak ami van perem, köré helyezkedik.
Beló2019-11-14 15:19:31 // 99857
Igen ezt mondták nekem is, de a rugó tetejének az átmérője a gtv-nél mintha nagyobb lenne mint a 145-é, ebben nem vagyok biztos!
Kazes☻2019-11-14 14:55:40 // 99856
Akkor próbáld meg a 145/6-155 toronyszilentet. Fölülről úgy nézem ugyanaz, alulról, a rugó felől más kicsit, de gondolom beleilleszkedik majd a rugó a gumi közdarabbal együtt. És abból van új is! :)
Beló2019-11-14 14:44:48 // 99855
Sajnos nagyon elvan öregedve a gumi és el is van repedve! :(
Kazes☻2019-11-14 14:33:18 // 99854
Nohát... ezek szerint Phon cartársnál sem sikerült?
Beló2019-11-14 14:22:44 // 99853
S.O.S. Keresek torony csapágyat 1996-os gtv 916c 2.0 TS 150 lovashoz! Köszi mindenkinek aki tud segíteni! 🙂
Sajnos sehol nem lehet kapni, a bontott az már nagyon viseltes! Hallottam, hogy bele lehet tenni a 145-ét! Mi a véleményetek, meglehet oldani valahogy? Kérem segítsetek, minden megoldás érdekel, nagy szükségem van az autómra! Köszönöm!
Sajnos sehol nem lehet kapni, a bontott az már nagyon viseltes! Hallottam, hogy bele lehet tenni a 145-ét! Mi a véleményetek, meglehet oldani valahogy? Kérem segítsetek, minden megoldás érdekel, nagy szükségem van az autómra! Köszönöm!
frusciante2019-11-14 08:55:53 // 99852
Ebben lehet vmi... Igaz nekem gyárilag csak fix and go van de ez a donorbol van ami lehet potkerekes volt most így nem emlékszem...
Piritu - 1.000.0002019-11-14 08:33:08 // 99851
Ha fem veszpotkereked van akkor akkoz rovidebb csavarok kellhetnek mint az alufelnihez. Valoszinu az van benne.
GT Ɨ|ѯ2019-11-14 08:01:32 // 99850
szőkékre / is / gondoltak ha elhagynák menet közben:-D
frusciante2019-11-14 07:35:51 // 99849
Igyekszik az ember... 😀
frusciante2019-11-14 07:30:36 // 99848
Köszi. Közben én is találtam infót róla. Egy kerékkulcs és öt tarcsi kerékcsavar van benne ezeket be is szerzem bár csak a joisten a tudoja annak h mi a frasznak a kocsiba tartalék kerékcsavar...mire gondolhattak a digok mikor ezt adták a kocsihoz... 😂
Kócosw2019-11-13 20:49:02 // 99847
mik nincsenek neked 😁
Piritu - 1.000.0002019-11-13 19:59:30 // 99846
frusciante2019-11-13 19:50:59 // 99845
BadAzz2019-11-13 18:16:44 // 99844
Csak arra jártam és kiszúrtam a gtv-t...ahogy olvastam a postod meg néztem a képeket az autódról jöttem rá h akkor a tiéd volt.
Csontdaráló2019-11-13 08:00:05 // 99843
Október 28-án vizsgázott, hogy pontos legyek :) Ott dolgozol, vagy autót vittél?
BadAzz2019-11-13 06:39:35 // 99842
Láttam a pár hete a mozaik előtt az autódat :)
Csontdaráló2019-11-12 22:04:24 // 99841
Az a másfél inkább kettő hónap. Az enyém azért tartott 4 hónapig, mert aki honosította amatőr volt. Elmondtam neki, hogy a sötétített oldalablakok, az utólagos xenon és a nyomtávszélesített típusidegen felnivel ne vigye oda a tatabányai NKH-hoz honosítani, mert meg fog bukni. Itt ugyanis nincs okosság... Oké, átnézeti, mindent megcsinál rajta - mondta a kereskedő. Na, most ez mind nem történt meg, így az első 2 hónap után elhasalt az első műszaki vizsgán. A második körre a Mozaik utcába ment Budapestre, ott pedig néhány Széchenyi István kedvéért átment.
By the way, ma betöltöttem az új olajat, és nem folyat a karter! Buksisimi nekem :)
By the way, ma betöltöttem az új olajat, és nem folyat a karter! Buksisimi nekem :)
pdenes2019-11-12 21:40:28 // 99840
Szia!
Én is honosítani tervezem a GTV-met, viszont azon megakadt a szemem, hogy neked ez 4 hónapot vett igénybe. Lehet tudni miért? Maga a honosítás kb 1-másfél nap kéne legyen, a vizsgára van sajnos mostanság kb 1-másfél hónapos várólista amennyire én tudom.
Én is honosítani tervezem a GTV-met, viszont azon megakadt a szemem, hogy neked ez 4 hónapot vett igénybe. Lehet tudni miért? Maga a honosítás kb 1-másfél nap kéne legyen, a vizsgára van sajnos mostanság kb 1-másfél hónapos várólista amennyire én tudom.
Beló2019-11-12 21:24:25 // 99839
Köszi! :)
Piritu - 1.000.0002019-11-12 18:31:18 // 99838
A cikkszámok:
60585428 DS
60585427 SN
60651125 DS
60629998 SN
60585428 DS
60585427 SN
60651125 DS
60629998 SN
Beló2019-11-12 13:59:41 // 99837
Csontdaráló2019-11-12 08:43:54 // 99836
Sziasztok!
Új vagyok az Amorén, és nagyon örülök, hogy itt lehetek :) Egy Alfa Romeo GTV-t vettem második autónak, hogy legyen mit bütykölni, és van is mit. 2004-es, fekete külső, piros belső, 2.0 JTS motorral. Olaszországból jött a kocsi, és az NKH gyorsaságának köszönhetően 4 hónap alatt kapott is rendszámot. A vásárlásnál szempont volt a piros belső, hogy ne legyen összetörve, valamint az olasz származás miatt nincs rozsda :)
Amiket eddig megcsináltam:
- két törött ködlámpa cseréje (ezekre sikerült jó áron lecsapnom az ebayen)
- két oldalindex cseréje (valaki lefújta festékszóróval feketésre)
- két csomagtartó gázrugó
- bőrök tisztítva, bőrápolózva
- olajkartert újra kellett pasztázni, mert eresztette az olajat, és pont a kipufogóra
- a fentiből kifolyólag a új kipufogó sortömítést is kapott
- 4 új gyertya (Bosch Super 4)
- új szűrők (pollen, olaj, légszűrő)
- ha megszáradt a karter, akkor Selenia Racing 10w60 megy majd bele
- beállítottam a jobb oldali ajtót, mert lógott
Ami még hátravan:
- szívóoldali felxicső sajnos nálam is elfáradt. Ahogy látom ez mindenkinél para, alkatrészt pedig nem találtam, így valószínű aftermarket megoldások után kell néznem. Valakinek van ötlete a cserére, javításra?
- féltengely gumiharangok cserések, az egyik már feladta a küzdelmet
- hűtőradiátor folyat, már rendeltem egy újat
- termosztát csere, nehezen megy 80 fok fölé a vízhőfok, vagy inkább nem is megy
- vezérlés csere, szelepfedél tömítéssel, az olajcsere után eldől hogy a variátor is cserés-e
- teljes polírozás, sajnos az olasz napfény miatt most fekete helyett szürke a kocsi
- a bal oldali index valamiért gyorsan kattog, de minden izzó jó (21w + 5w + 21w), és nem a relé a rossz (kipróbáltam másikkal is)
- teljes audio rendszer csere. már csinálta valaki, és nem éppen jól.
- indexkar nem dobja vissza az indexet, amikor a kormány visszaáll egyenesbe
- nem megy a hátsó szélvédő hűtés
- hiányzó, sérült alkatrészek pótlása (pl motortéri két oldalsó műanyag)
Valakinek van ötlete az index hibákra, hogy álljak neki a hibakeresésnek?
Új vagyok az Amorén, és nagyon örülök, hogy itt lehetek :) Egy Alfa Romeo GTV-t vettem második autónak, hogy legyen mit bütykölni, és van is mit. 2004-es, fekete külső, piros belső, 2.0 JTS motorral. Olaszországból jött a kocsi, és az NKH gyorsaságának köszönhetően 4 hónap alatt kapott is rendszámot. A vásárlásnál szempont volt a piros belső, hogy ne legyen összetörve, valamint az olasz származás miatt nincs rozsda :)
Amiket eddig megcsináltam:
- két törött ködlámpa cseréje (ezekre sikerült jó áron lecsapnom az ebayen)
- két oldalindex cseréje (valaki lefújta festékszóróval feketésre)
- két csomagtartó gázrugó
- bőrök tisztítva, bőrápolózva
- olajkartert újra kellett pasztázni, mert eresztette az olajat, és pont a kipufogóra
- a fentiből kifolyólag a új kipufogó sortömítést is kapott
- 4 új gyertya (Bosch Super 4)
- új szűrők (pollen, olaj, légszűrő)
- ha megszáradt a karter, akkor Selenia Racing 10w60 megy majd bele
- beállítottam a jobb oldali ajtót, mert lógott
Ami még hátravan:
- szívóoldali felxicső sajnos nálam is elfáradt. Ahogy látom ez mindenkinél para, alkatrészt pedig nem találtam, így valószínű aftermarket megoldások után kell néznem. Valakinek van ötlete a cserére, javításra?
- féltengely gumiharangok cserések, az egyik már feladta a küzdelmet
- hűtőradiátor folyat, már rendeltem egy újat
- termosztát csere, nehezen megy 80 fok fölé a vízhőfok, vagy inkább nem is megy
- vezérlés csere, szelepfedél tömítéssel, az olajcsere után eldől hogy a variátor is cserés-e
- teljes polírozás, sajnos az olasz napfény miatt most fekete helyett szürke a kocsi
- a bal oldali index valamiért gyorsan kattog, de minden izzó jó (21w + 5w + 21w), és nem a relé a rossz (kipróbáltam másikkal is)
- teljes audio rendszer csere. már csinálta valaki, és nem éppen jól.
- indexkar nem dobja vissza az indexet, amikor a kormány visszaáll egyenesbe
- nem megy a hátsó szélvédő hűtés
- hiányzó, sérült alkatrészek pótlása (pl motortéri két oldalsó műanyag)
Valakinek van ötlete az index hibákra, hogy álljak neki a hibakeresésnek?
pdenes2019-11-10 19:17:33 // 99835
Ezt mondjuk szerintem inkább érdemes lenne megmenteni, mint elbontani :)
Piritu - 1.000.0002019-11-10 17:22:52 // 99834
Még jobb biznisz: törött piros belsővel
Piritu - 1.000.0002019-11-10 17:20:36 // 99833
Itt egy piros belsővel, meg kell venni átrakni. A maradék meg alkatrésznek :-)
GT Ɨ|ѯ2019-11-10 17:07:13 // 99831
pdenes2019-11-10 17:06:44 // 99830
Hm... akkor jól sejtettem :)
Piritu - 1.000.0002019-11-10 17:00:28 // 99829
Szerintem nem lesz egyszerű. Anno külön extra volt, nagyon kevés kocsiba rendelhették.
pdenes2019-11-10 16:21:40 // 99828
pdenes2019-10-28 21:01:12 // 99827
Igen, ez inkább tűnik gyárinak :)
Én mindenesetre örülök, így szinte ajándék volt 9e/db áron :)
Én mindenesetre örülök, így szinte ajándék volt 9e/db áron :)
Piritu - 1.000.0002019-10-28 21:00:25 // 99826
Végül is a télen lekapom a kerekeket, akkor majd megmérem...
Piritu - 1.000.0002019-10-28 20:58:50 // 99825
pdenes2019-10-28 20:56:01 // 99824
Ahhoz tolómérő kellene, ammeg nekem nincs :)
Piritu - 1.000.0002019-10-28 20:53:41 // 99823
Nem hinném hogy van rajta szám, inkább a méreteit kellene valahogy lemérni.
pdenes2019-10-28 20:53:36 // 99822
Aham, cserélt lesz az. TRW 030-0002-303-009
pdenes2019-10-28 20:51:48 // 99821
Hát nem tudom, hogy ez egy nagyon jó állapotú gyári, vagy egy már cserélt, viszonylag új :) Mondjuk a lengőkar is meglepően szép állapotban volt,szóval nem kizárt az sem, hogy gyári. Nézzek rajta valami számot? Hátha kiderül?
Piritu - 1.000.0002019-10-28 20:50:07 // 99820
Lehet hogy ennek a végében van az a G-szem amit írtam?
pdenes2019-10-28 20:31:15 // 99819
Piritu - 1.000.0002019-10-27 22:29:25 // 99818
Még egy pontosítás, 83-tól nyit a termosztát és a ráírt 88-nál van teljesen nyitva. A szervizkönyvből:
"The fluid cools the engine a reaches the thermostat
(2) via the cylinder head. If its temperature is lower
than 83°C, the coolant is sucked by the pump (1)
via a longitudinal return manifold (11) located on
the left-hand side of the cylinder head. If the
temperature is higher than this value, the coolant is
conveyed to the radiator (4) via the thermostat
opening. After being cooled in the radiator, the
coolant returned to the thermostat from where it is
conveyed to the pump via the longitudinal manifold."
"The fluid cools the engine a reaches the thermostat
(2) via the cylinder head. If its temperature is lower
than 83°C, the coolant is sucked by the pump (1)
via a longitudinal return manifold (11) located on
the left-hand side of the cylinder head. If the
temperature is higher than this value, the coolant is
conveyed to the radiator (4) via the thermostat
opening. After being cooled in the radiator, the
coolant returned to the thermostat from where it is
conveyed to the pump via the longitudinal manifold."
Piritu - 1.000.0002019-10-27 21:48:20 // 99817
A második kék csati az fekete :-)
Piritu - 1.000.0002019-10-27 21:47:44 // 99816
TS 2.0 - alu - AR16210
A termosztát előtt van a hőmérő a blokkból kijövő vizet méri (kék csati). A termosztát 83 fokos. A hűtőn nincs külön hőkapcsoló a ventilátornak. (A helye megvan, de nincs benne érzékelő.)
TS 2.0 - műanyag - AR32310
A termosztát előtt van a hőmérő a blokkból kijövő vizet méri (kék csati). A hűtőn nincs külön hőkapcsoló a ventilátornak. (A helye megvan, de nincs benne érzékelő.)
Mindkettőnél a hőmérő vezérli a hűtőventilátort. Ha melegszik a víz, bekapcsol a hűtőventilátor, ha lehűl leáll. (93 fokon kapcsol be az első fokozatot, talán 98-on a másodikat)
A műszer meg közvetlenül mutatja az értéket, nincs rajta csillapítás mint sok más autón.
A termosztát előtt van a hőmérő a blokkból kijövő vizet méri (kék csati). A termosztát 83 fokos. A hűtőn nincs külön hőkapcsoló a ventilátornak. (A helye megvan, de nincs benne érzékelő.)
TS 2.0 - műanyag - AR32310
A termosztát előtt van a hőmérő a blokkból kijövő vizet méri (kék csati). A hűtőn nincs külön hőkapcsoló a ventilátornak. (A helye megvan, de nincs benne érzékelő.)
Mindkettőnél a hőmérő vezérli a hűtőventilátort. Ha melegszik a víz, bekapcsol a hűtőventilátor, ha lehűl leáll. (93 fokon kapcsol be az első fokozatot, talán 98-on a másodikat)
A műszer meg közvetlenül mutatja az értéket, nincs rajta csillapítás mint sok más autón.
Blade2019-10-27 19:39:36 // 99815
Úgy érzed ez Te vagy?:)