Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

Martika832013-12-11 19:00:05 // 97414
Íme a hibalista.

Azonnali javítások:
- embléma csere
- olajcsere
- szűrőcsere
- akksicsere
- gyertyacsere
- minden szíj cseréje (a biztonság kedvéért)
- vezető oldali ajtó beázik, úgyhogy ajtó-gumikéder csere
- benzinszint-mérőműszer háttérvilágítása kiégett, úgyhogy műszerfal szétszerelés és minden izzó cserélése
- ajtó beleér a küszöbdíszlécekbe (???, de nem lógnak az ajtók)
- méretpontos lábtörlők
- Alfa emblémás szelepsapkák
- 17-es téligumi szett

Középtávú javítások:
- full kaszni polír
- padlólemez és a küszöb illesztésnél elhajlott a lemez és rozsdásodik is (mivel ott emelték meg a szerelők, mert basznak beállítani a gépet az emelési pontokhoz)
- visszapillantó tükör fényezés
- összes lengéscsillapító cseréje
- ha valami futómű alkatrész kiderül elhasználódott, akkor azokat is cserélni kell
- utasoldali küszöb-díszléc csere
- visszapillantó tükör fényezés

Hosszútávú javítások:
- fékcsere, esetleg upgrade Brembo nyergekre
- rozsdamentes kipufogó rendszer (akár dupla csöves rendszer)
- 18"-as nyári polírperemes felnik

Kérnék egy kis segítséget tőletek az izzócseréhez (hogyan, milyen típus kell) és, hogy honnan tudnék megfizethető áron ajtó-gumikédert szerezni..!

Köszi.
supertramp2013-12-10 20:19:26 // 97413
GRATULA! :)
Sok-sok élvezetes km-eket kívánok!

s
Martika832013-12-10 18:38:18 // 97412
Hazahoztam. Itt van a ház előtt. Még nem csináltam képet róla, mert sötét van és a kocsi ugyebár fekete, de itt van néhány kép illusztrációnak. Pontosan így néz ki az enyém is, az állapota is kb ugyanez. Majd megírom a hibalistát :D

BeeGee2013-12-09 10:24:10 // 97411
Fogd fel úgy, hogy ez egy kis eszmecsere volt arról, hogy hogyan lehet elkerülni, hogy az említett típusokkal a várost járjuk. Típus prevenció :)
BeeGee2013-12-09 10:19:15 // 97410
Kit érdekel? Nem ez volt a kérdés. De a válasz: egyik sem.
Ha már ilyen frappánsan és kreatívan kibújtál a kérdés alól, én sem folytatom az offolást :)

Egyébként legalább született pár hsz, úgyis olyan ritkán írunk ide :)
pb_2013-12-06 23:51:11 // 97409
Így az Ste bekeretezéseként tök yö még olvasni 1 kis fotelfizikát.))
VKG699!!! (4x156+75)2013-12-06 22:36:18 // 97408
Segond, a minichamps, mint híres nagy modellgyártó a kifejezetten Alfás pirosdobozos sorozatban is eltévesztette, pedig nekik aztán lehetett volna némi fogalmuk róla :D
GTPeti2013-12-06 21:54:07 // 97405
Halkan azért megjegyezném, hogy a wikis oldalon lévő típusok átalakított Giulietta Sprint-ek. Ezeknek volt GTA változata. Az, hogy az egyszerűség kedvéért el is hagyták az előbbi nevet és csak GTA-ként hivatkoztak rájuk, tény.
SKrisz2013-12-06 21:53:45 // 97404
A topicknyitó fejében semmi sem járt, ugyanis a topicnak nem ez volt a neve... Sőt ez a sokadik neve. És senki nem volt akkor lúzer, hogy összekeverje a GTV és GTA jelentését...
Csöri2013-12-06 21:53:43 // 97403
Ennek a topicnak az eredeti címe nem ez volt, de gondolom ezt tudod. A nagy be-összeolvadás eredménye a mostani cím. Eddig ez senkit nem zavart.
GTPeti2013-12-06 21:51:21 // 97402
Köszönöm a megtisztelő megszólítást, Mester.

Nekem valami mégis azt súgja, hogy nem ezek jártak a topicnyitó fejében... Bár ki tudja.
GTPeti2013-12-06 21:35:13 // 97400
(Szerintem a GTA a csúcsváltozatok neve. - Tudom, hogy tudod, mint itt mindenki. ;) - Ettől még ugyanúgy 147/156-ot jelöl. Én sem értem, miért keverték a GTV-hez, ami viszont nem modellváltozat, hanem önálló típus.)
.......................2013-12-06 21:29:53 // 97399
a GTA lököse sárvédöje motorja ,ki tudja még mi mindene más mint a 147
ez már másik Modell?
(a BMW M3 is hasonlóan külömbözik a sima 3 as tól)
GTPeti2013-12-06 21:21:14 // 97398
(Kieg.: Odalennék egy V6-os GTV-ért, de még nincs itt az ideje.)
GTPeti2013-12-06 21:19:05 // 97397
Megy annyira, hogy élvezetes legyen vezetni, remek a hangja és 9, de max. 10 literrel eljárok. Úgy, hogy extrém rövid utakra is használom (sajnos). B)
supertramp2013-12-06 21:18:31 // 97396
megy az rendesen! bicikliről nézve. :)))
W.2013-12-06 21:16:24 // 97395
Annak sem lehet sokkal kevesebb, viszont cserébe nem megy....:)))
GTPeti2013-12-06 21:13:20 // 97394
Látod, ezért vettem JTS-t. ;)
W.2013-12-06 21:06:10 // 97393
Na akkor: a GTV-m városi átlagfogyasztása 16-17l/100km volt. ;)
supertramp2013-12-06 21:05:59 // 97392
sokoldalúak vagyunk na. :) egyébként tényleg ironikus...
GTPeti2013-12-06 21:04:23 // 97391
Remekül megragadtad a lényeget. Mindkét pontban. :))
supertramp2013-12-06 21:02:12 // 97390
akkor tudod őőőőrület jó! gyors, független, stresszoldó. Ja és szinte ingyenes.
Grando2013-12-06 20:59:50 // 97389
Azért van abban némi irónia, hogy a világ (egyik) leginkább autóbolondoknak szánt márkájának rajongói oldalán, a leginkább az örömautózásról szóló típus topicjában arról folyik az eszmecsere, hogy miért jobb a dízel, a tömegközlekedés vagy a bicikli. :)

(Apropó típus: a GTV miért a GTA-val van összevonva, miért nem a Spiderrel? A GTA nem is típus. Ha pedig a név miatt, akkor a GT miért nem itt van? :D )
.......................2013-12-06 20:56:05 // 97388
szerencsés vagy hogy bicóval be tudsz menni,
én is jártam 4 évig Brigával melóba,
nincs is annál jobb
supertramp2013-12-06 20:52:47 // 97387
Nyilván én is autó párti vagyok, GTV tulajként nem is lehetnék más. :)
De a városban belefulladunk, ezt kell(ene) belátni mindenkinek.

s
VKG699!!! (4x156+75)2013-12-06 20:43:56 // 97386
És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy a busz milyen rohadt kényelmetlen egy autóhoz hasonlítva ugye tíz órán keresztül...
GTPeti2013-12-06 20:36:40 // 97385
Én benne lennék egy olyan világban, ahol nem környezetszennyező az autózás és a tömegközlekedést a racionalitás miatt választják az emberek. Emellett még olcsóbb is, amit mint lentebb írtam Bp-n szerintem nem igazán teljesül.
GTPeti2013-12-06 20:34:50 // 97384
A költségek sem alábecsülendőek. Akárhogyis de a környezetvédelem mellett ez is játszik, mert ebből veszünk kenyeret. A vonat konkrétan qvadrága... Ha ketten mentek, az autó, már sokkal olcsóbb (egyébként csak simán olcsóbb). Az egyedüli, ami költség szempontjából játszik, az az Eurolines busz a Népligetből. Tudja fene... számomra vészmegoldás.
supertramp2013-12-06 20:24:42 // 97383
nem kérdés, hogy kényelmesebb autóval, de akkor is az autót választanád, ha kétszer annyiba kerülne az útiköltsége?

Én benne lennék egy olyan világban, ahol különleges szórakozás lenne az autókázás. Különleges pedig akkor lesz, ha hétköznapokon nem lenne megfizethető alternatívája a közlekedésnek.
VKG699!!! (4x156+75)2013-12-06 20:22:22 // 97382
Ha azt vesszük, hogy 3 havi bérlet árából olyan bringát veszel, ami már nem csak baromi jól néz ki, de még jó is, akkor meg főleg magyarázat.

JA és még egészséges is azzal mozogni, JA és még gyorsabb is, mint a buszozás. (Keleti- Újpest vonalon kényelmesen lenyomom a 20E-t.)

Tulajdonképpen akárhogy is vesszük, a két igazán hideg téli hónapot kivéve szerintem pesten simán vállalható a biciklizés. Főleg, ha összehasonlítjuk a költségeket...
.......................2013-12-06 20:19:00 // 97381
van nagyon sok hely Bajoro ban ahova pl.5 átszállással lehet vonattal Nyiregyházáról eljutni
menetidö kb 20óra
kocsival 10 óra

lehet választani..
supertramp2013-12-06 20:11:44 // 97380
szosza:
Szerintem nem csak autóval lehet eljutni Németo.-ba.... Ilyen távokra természetesen nem a bicikli való, de talán nem is az autó...
Az Unio alapelve szerintem csak szavak szintjén létezik. Jól hangzik, de itt Európában ez a modell szemlátomást teljesen működésképtelen. A túlmobilizált világ hosszú távon pedig fenntarthatatlan, szerintem ez nem kétséges. Előbb-utóbb úgy is horror ára lesz a benzinnek, ez elkerülhetetlen, és akkor is lesz élet és piac.

GTPeti:
Nem mondtam, hogy olcsóbb lenne a tömegközlekedés, de hogy kevésbé szennyező mint emberenként egy-egy autó az biztos. Az egyén érdekét időnként felülírhatná a közösség érdeke, még akkor is, ha költségesebb. A budapesti tömegközlekedés olyan amilyen, de NEM használhatatlan.

Persze bringázni sokkal jobb, csak ajánlani tudom mindenkinek a városba.

s
GTPeti2013-12-06 20:05:06 // 97379
Bocsánat, nem figyeltem eléggé. Egy 156-nál kb. annyi lenne, Bp-n pedig 7.

@Vitaprix: A 350Ft még jobb. Komoly... (Számomra ez magyarázat valamennyire.)
VKG699!!! (4x156+75)2013-12-06 19:59:44 // 97378
350, ha buszoznál és elöl kell felszállni a jóképességű gépjárművezetőnél, és voltál olyan galád, hogy nem vásároltál előre "tiketet", akkor 450.

Majdnem egy gyros... Akkor már inkább az és fél óra gyaloglás :D
W.2013-12-06 19:45:42 // 97377
Ajánlom figyelmedbe: 159-es topik 44553. hsz.
W.2013-12-06 19:42:44 // 97376
Milyen hatfélből?? 8.2 az és minden kerek vele! ;)
GTPeti2013-12-06 19:40:22 // 97375
Az klassz. Nem hittem volna, hogy egy 1.6 TS hatfélből eljár városban. :)
Másik lehetőség: Valami nem kerek a dízeletekkel.
W.2013-12-06 18:53:02 // 97374
Az 1.6-os 156-osunk városi fogyasztása hajszál pontosan megeggyezik az 1.9-es dízel 159-esemével. Akkor most melyik a városibb? Ezzel be is fejezem az offolást, mert most nézem, hogy ez a GTV topik..:)
GTPeti2013-12-06 18:25:10 // 97373
"Tapasztalatom szerint a leghatékonyabb módszer az embereket kirángatni az autóikból, ha az egekbe emelik az üzemanyag árakat."
Főleg mikor 320 (vagy mennyi) Ft egy vonaljegy. És egy relatív közeli cél eléréséhez Bp-n belül kell mondjuk 2x2db. Tessék szíves lenni, sűrűbben ellenőrizni (hogy senkinek ne érje meg bliccelni) ÉS 100Ft-ra visszavinni. Mindenki jól járna.
Másrészről az eléggé piacellenes lenne, ha bármilyen megfontolásból "az egekbe emelnék" a benzin árát. Te is hamar erre a következtetésre jutnál, még akkor is, ha csak hétvégenként hajtod a véhatot.
.......................2013-12-06 18:08:30 // 97372
és aki külföldre jár dolgozni ,és nem olyan szerencsés ,hogy Budapestre született ,az ?
mondjuk Nyiregyházáról teker ki minden 2 hétben Németo ba?

ez igy nem jó..
mert ez aláássa az Unió alapelvét a munka ,a pénz ,és a szakértelem szabad áramlását
supertramp2013-12-06 17:29:54 // 97371
Sziasztok!

Szerintem nem helyén való az adókat számon kérni pont az üzemanyag árában. Számtalan adónemmel nem értek egyet, de speciel pont az üzemanyagot terhelőkkel messzemenően. Szerintem hihetetlen luxus egy városi környezetben tonnákat mozgatni emberenként, nem beszélve a helyigényéről az autóknak.
Tapasztalatom szerint a leghatékonyabb módszer az embereket kirángatni az autóikból, ha az egekbe emelik az üzemanyag árakat. Persze kompenzálni kell az áruszállítókat, hogy a tej/kenyér stb. árában ne számítson annyira.

Ha rajtam múlna személyautót be sem engednék a belvárosba, csak a kisteherautókat áruszállítás céljából. Mindig mosolygok, amikor szmogriadók alkalmával ekézik a teherautókat és buszokat, csak azt felejtjük el, hogy az ultramodern dízelekben egyedül ücsörgők sokszoros terhelést jelentenek arányaiban fejenként a környezetnek. Csak hát a politikusok is személyautóval járnak....

Nekem a V6 hétvégére és városon kívülre van, egyéb esetben bicikli. :)

s
.......................2013-12-06 14:29:26 // 97370
én ezt nem csóróságnak nevezném,
inkább mohóságnak ,az állam részéröl
gondolj bele a V6 fogyasztása benzunt terhelö adók nélkül nem is fájna annyira
Ollah2013-12-06 14:05:09 // 97369
Aki idáig eljut, az mind a bkv-t használja, meg bicajt.
Dugóban állásra semmilyen autó nem ésszerű választás.
Persze nyilván vannak, akiknek létszükséglet az autó, azok pedig inkább dejzeleznek meg háromhengereznek. Tehát vissza a csórósághoz. :) (A csóróság alatt a spórolást is értem; én sem vagyok - még, talán - csóró, de csóróságból/spórolásból van traktorom. Na.) :)

:)
GT Ɨ|ѯ2013-12-06 09:57:03 // 97368
Speedline

2116 Chrono Silver
GT Ɨ|ѯ2013-12-06 09:52:35 // 97367
speedline twin blades

STI 17

a legközelebbi nyomozással...:-)
BeeGee2013-12-06 09:39:01 // 97366
Pont, hogy nem csak csóróság kérdése. Idővel szerintem sokan eljutnak oda, főleg bp-iek, hogy mi a ráknak kell 2.0 Alfa, ha napi egy órát csak a dugóban állok. Megéri a 12 literes fogyasztás, a napi 1000 Ft plusz egy Seicihez képest? Vagy egy dízelhez képest?
És tök megértem, ha azt a pénzt inkább a gyerekre, vagy k.rvákra költi inkább.

Az albumodat majd megveszem a Torrenten :)
BeeGee2013-12-06 09:28:12 // 97365
Ok, de Te most összemosod a két dolgot. Ezt írod:
" Párszáz forintról beszélünk. Akinek meg ez számít, az vegyen 0.9-es Seicento-t. :)"
Az egy dolog, hogy Te olyan szerencsés vagy, hogy keveset mész, azt is vidéki nagyvárosban. Ez esetben írd egyes szám első személyben.

Egy olyan országban, ahol az emberek 99%-a pénzügyi analfabéta, és képes 10 km-el arrébb menni tankolni, mert ott 2 forinttal olcsóbb hogy tankoljon 3ezerért, nem kéne olyan kifejezéssel a lovat adni alá, amit írsz.
Szerintem az teljesen normális, ha az ember tudja hogy mennyit fogyaszt az autója, és ha adott esetben sokkalja is. És akkor nem tolja tovább neki, hanem változat a vezetési stílusán.

Én azt sem hittem el sosem annak aki azt mondta hogy nem tudja mennyit fogyaszt az autója, mert nem érdekli.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak