Ez van. A logós szőnyegek és az 500-as a háttérben mindenesetre jó jelek. És a gyári felni is. Az elsőn szerintem a kerekeket is cserélgették, mert olyan kicsinek tűnnek a rajtalévők.
Nektek melyikről mi a véleményetek? Elvileg mindegyik 60 és 85ekm között van.
Apropó... az MK2-ben is még 3 pólusú a diag. csatlakozó, vagy már "rendes" 16 pólusú?
GTPeti2013-03-07 21:40:42 // 96664
Piritu - 1.000.0002013-03-07 21:36:09 // 96663
Piros lesz, a váltónál lévő kulcs jó viszonyítási alap. Az piros.
GTPeti2013-03-07 21:32:25 // 96662
GTPeti2013-03-07 21:24:54 // 96661
GTPeti2013-03-07 21:17:51 // 96660
supertramp2013-03-07 21:14:45 // 96659
igen-igen, mi mellett döntöttél?
GTPeti2013-03-07 20:19:35 // 96657
supertramp2013-03-07 18:49:38 // 96656
nekem csak a színe nem tetszik. Bocsánat a szőke hozzászólásért.
s
s
Halesz2013-03-06 22:38:51 // 96655
Ravlik autója eladó, nézzétek meg:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gtv/alfa_romeo_gtv_2.0_v6_tb-6589465
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gtv/alfa_romeo_gtv_2.0_v6_tb-6589465
GTPeti2013-03-06 22:29:17 // 96654
Köszi cartárs az infókat!
VaG2013-03-06 20:59:30 // 96653
Úgy látszik ez a topic mostanában csak akkor pörög, ha valaki venni akar vagy eladni;)))
Minden napos munkába járásra nem pont a legmegfelelőbb a Gtv, de lehet arra is használni… én már csak tudom;) az viszont eszméletlen bosszantó, amikor a dugóban ácsorogva elhúz az ember mellett Seriff a villamossal és még ki is integet;-) és ez hetente többször is;))) mostanában szerencsére nem szoktam látni Seriffet a villamoson:) igaz télen a hó miatt nem tudtam használnia Gtv-t… és Seriff is legalább 1000 km-re van Budapesttől;D
Viszont dugóban megeszi a 17-18 litert is, ha korábban indul az ember akkor városban el lehet járni 13 liter körül…. Autópályán 10,5 a fogyi… tartós 140 körül (óra szerint;)
A kényelem az szubjektív én mondjuk a magam 192 centijével elférek benne… sőt egyszer ültem egy Gtv-ben hátul is… remélem a kiszállás nem került fel a youtube-ra;D
Egyébként a vélemények nagy részével részben vagy teljesen egyetértek;) viszont racionálisan vagy objektíven nem nagyon lehet magyarázni a Gtv előnyeit-hátrányait…
Minden napos munkába járásra nem pont a legmegfelelőbb a Gtv, de lehet arra is használni… én már csak tudom;) az viszont eszméletlen bosszantó, amikor a dugóban ácsorogva elhúz az ember mellett Seriff a villamossal és még ki is integet;-) és ez hetente többször is;))) mostanában szerencsére nem szoktam látni Seriffet a villamoson:) igaz télen a hó miatt nem tudtam használnia Gtv-t… és Seriff is legalább 1000 km-re van Budapesttől;D
Viszont dugóban megeszi a 17-18 litert is, ha korábban indul az ember akkor városban el lehet járni 13 liter körül…. Autópályán 10,5 a fogyi… tartós 140 körül (óra szerint;)
A kényelem az szubjektív én mondjuk a magam 192 centijével elférek benne… sőt egyszer ültem egy Gtv-ben hátul is… remélem a kiszállás nem került fel a youtube-ra;D
Egyébként a vélemények nagy részével részben vagy teljesen egyetértek;) viszont racionálisan vagy objektíven nem nagyon lehet magyarázni a Gtv előnyeit-hátrányait…
LacUS2013-03-06 18:48:44 // 96652
Nemrég még eladó volt.:)
SKrisz2013-03-06 16:05:22 // 96651
Aztaqrva... ez bazi ocsmány...
Grando2013-03-06 12:41:11 // 96649
Vaddisznó! :))
Egy időben nekem is fixa ideám volt, hogy kell egy kompresszor a gépre. Szerencsére egy ideje tünetmentes vagyok (de hogy meg is gyógyultam, azt nem állítom). :D
Egy időben nekem is fixa ideám volt, hogy kell egy kompresszor a gépre. Szerencsére egy ideje tünetmentes vagyok (de hogy meg is gyógyultam, azt nem állítom). :D
Seriff2013-03-06 11:49:19 // 96648
3.2 V6 Supercharged :O
Seriff2013-03-06 11:28:18 // 96647
Hogy felpörgött a topik, öröm olvasni a sok V6 dicsőítést. Borzasztóan megkívántam a GTV megkergetését, b@sszameg a ló, hogy van köztünk ~1100km :S
Grando2013-03-05 22:36:34 // 96646
- Apa, nekünk miért nincs ilyen?
- Áh, nem jó ez kisfiam, sokat eszik.
(...és közben meghasad a szíve, mert tudja, hogy valószínűleg már nem is lesz neki ilyen.) :D
- Áh, nem jó ez kisfiam, sokat eszik.
(...és közben meghasad a szíve, mert tudja, hogy valószínűleg már nem is lesz neki ilyen.) :D
GTPeti2013-03-05 22:30:17 // 96645
Ha nem tudnék ellenállni, akkor már lecseréltem volna a 8V-t 20V-re. A kérdés inkább az, hogy akarok-e. Akarok. (...de azért még átgondolom. :)
GTPeti2013-03-05 22:28:06 // 96644
Egy prózaibb kérdés. Sima ELM327-tel és MES-sel szóra lehet bírni ezeket? A kérdés úgy lenne helyesebb, hogy kell-e 3pol adapter hozzájuk, vagy a szokott 16pol csatlakozó van bennük?
BeeGee2013-03-05 22:27:42 // 96643
Akkor az utolsó:
ha (J)TS-t akarsz igazán, akkor V6-ot ne vigyél el próbakörre :)
ha (J)TS-t akarsz igazán, akkor V6-ot ne vigyél el próbakörre :)
BeeGee2013-03-05 22:26:20 // 96642
Ja és kicsit feljebb a Normafánál a z úttörővasútról leszálló kisgyerekek és apukák arcát szoktam szeretni :)
GTPeti2013-03-05 22:25:46 // 96641
Na. Veled nem egyszerű "vitatkozni", mert jó érveket hozol. :)) Átgondolom mégegyszer párszor.
De a (J)TS továbbra is benne van a pakliban a "mászkálós autót akarok, de stílusosat" miatt. B)
De a (J)TS továbbra is benne van a pakliban a "mászkálós autót akarok, de stílusosat" miatt. B)
BeeGee2013-03-05 22:23:39 // 96640
Csak azok a ..zi aknafedelek ne lennének :)
Grando2013-03-05 22:20:54 // 96639
Passione... az hagyján, de legrosszabb, hogy tökéletesen igaz. ...és hogy aki nem próbálta, nem hiszi el, hogy valóban az. :)
Grando2013-03-05 22:19:05 // 96638
Bázzeee! Mindig itt döngettem meg én is a V6-ot, amíg a Hegyen laktunk. A posztoló rendőr előtt adtam teli gázt. :D
(A leírtakkal pedig csak egyetérteni tudok.)
(A leírtakkal pedig csak egyetérteni tudok.)
BeeGee2013-03-05 22:15:35 // 96637
A motoros ülésállítással magasabban ülsz, mint manuálissal.
GTPeti2013-03-05 22:15:30 // 96636
Emlékszem, a lenti szöveget még a 156 vásárlása előtt olvastam, ami nem tegnap volt. És máig emlékeztem a motoros hasonlatra. :) Jó szöveg... tele passione-val.
BeeGee2013-03-05 22:13:44 // 96635
Több indokom is van :)
Első ez (tök szar videó, telóval vettem fel, és uncsi is, uh tekerj az utolsó fél percre, ott hallani a motort is)
Második: de éppen hogy itt van az ideje. Mire szerinted itt lenne az ideje, addigra minden szarsággal keresztbe tesznek az örömautózásnak. Még akkor is, ha nem örömautózásra kell, élvezd ki, hogy hétvégenként elkenheted a száját egy V6nak. Vagy hétfőn-kedden-szerdán, stb. Mire gyermeked lesz, úgysem tudod, ő meg pláne nem fogja tudni kipróbálni ezt. Az évek meg vannak számlálva :(
Harmadik: semmivel sem bonyolultabb szerelni egy 30 éves Busso V6-ot, mint egy modern TS-t vagy mégmodernebb JTS-t. Sőt, talán egyszerübb is és olcsóbb is, ha nem pont a szelepek számát tekintjük. Kő egyszerű szerkezet.
Első ez (tök szar videó, telóval vettem fel, és uncsi is, uh tekerj az utolsó fél percre, ott hallani a motort is)
Második: de éppen hogy itt van az ideje. Mire szerinted itt lenne az ideje, addigra minden szarsággal keresztbe tesznek az örömautózásnak. Még akkor is, ha nem örömautózásra kell, élvezd ki, hogy hétvégenként elkenheted a száját egy V6nak. Vagy hétfőn-kedden-szerdán, stb. Mire gyermeked lesz, úgysem tudod, ő meg pláne nem fogja tudni kipróbálni ezt. Az évek meg vannak számlálva :(
Harmadik: semmivel sem bonyolultabb szerelni egy 30 éves Busso V6-ot, mint egy modern TS-t vagy mégmodernebb JTS-t. Sőt, talán egyszerübb is és olcsóbb is, ha nem pont a szelepek számát tekintjük. Kő egyszerű szerkezet.
Piritu - 1.000.0002013-03-05 22:09:24 // 96634
A Spiderből kiindulva talán kétszer a kocsi élete alatt. Persze normális cuccal.
(Óriási előny a 156-al szemben, hogy nincs felső lengőkar elöl.)
(Óriási előny a 156-al szemben, hogy nincs felső lengőkar elöl.)
Piritu - 1.000.0002013-03-05 22:06:10 // 96633
Ott valami nem kerek. A Spiderben is az a klíma van, de még nyitott tetőnél is használható/érezhető.
Grando2013-03-05 22:05:56 // 96632
Jó. Nézd már meg, milyen testfelépítése van szerencsétlennek! :D
Az ülések a 2. szériában pindurit magasabbra helyezték - ezt biztosan olvasta a majom, ezért eszébe jutott a fikaáradatban is megemlíteni. Eddig néztem még csak, de már borzasztóan feldühített. :DD
A JTS-ek helyett meg inkább ezt olvasd el:
"Motorradfahren auf einer Maschine, die 300 km/h fährt, soll nur etwas für Leute mit guter Selbstkontrolle sein? Unsinn. Beim Motorrad ist der Fahrer viel zu dicht an der Realität. Der Fahrtwind brüllt, alles vibriert, die Sicht verschwimmt wenn der Helm gegen die Nase gepreßt wird, Tunnelblick, jede Bodenwelle gibt einen Tritt ins Kreuz und bringt die Fuhre zum Schaukeln, jeder kurzsichtige ohne-sich-umzugucken ausscherende Hutträger kann das finale Ende bedeuten. Das ist echt Arbeit am Limit, und man spürt es. Erst recht auf der Landstraße - geradeaus schnell kann jeder, aber das geschwindigkeitssteife Motorrad mit Gewalt um die Ecke zu werfen, auf unebener Straße, wenn jede zu schnell angegangene Kurve einen Abflug ins Gehölz bedeuten kann - mit entsprechender Trefferwahrscheinlichkeit - da spürt man, daß man lebt und will das auch so lassen.
Nein, viel schlimmer ist es mit dem vierrädrigen Motorrad GTV mit 6 Zylinder Maschine. Ohne Fahrtwind, entspannt im Leder-Sportsitz zurückgelehnt, den unglaublichen Motorsound von vorn, noch mehr Auspuffsound von hinten, HiFi Stereo von links und rechts. Keine direkte Lebensgefahr fühlbar, so kann sich die Sucht nach Beschleunigung und Geschwindigkeit immer weiter ausbreiten, ohne daß der Vorwärtstrieb durch Sehstörungen, beginnende Taubheit und nachlassende Körperkräfte gebremst wird.
Der Motor kann immer, und er will immer mehr. Er bettelt förmlich nach Gas. Wenn andere Motoren schon mechanisch hart arbeiten, bringt der 24V noch immer spürbar Schub, dreht höher und höher, hups - Drehzahlbegrenzer - nächster Gang, noch ein Satz nach vorn. (eddig talán ez a legjobb megfogalmazás, amit olvastam, és még ez sem adja vissza az eredeti érzést.) Das Wimmern des Motors und das schaukeln der Federung, die dem heimrasenden Discobesucher die Grenze seines Fahrzeuges zeigen und ihn eventuell zur Vernunft bringen könnten - das gibt es beim GTV 24V nicht. Das Gaspedal ganz bis zum Bodenblech durchzutreten ist einfach unnötig - man will ja nicht zum Motor so brutal sein wie umgekehrt."
Az ülések a 2. szériában pindurit magasabbra helyezték - ezt biztosan olvasta a majom, ezért eszébe jutott a fikaáradatban is megemlíteni. Eddig néztem még csak, de már borzasztóan feldühített. :DD
A JTS-ek helyett meg inkább ezt olvasd el:
"Motorradfahren auf einer Maschine, die 300 km/h fährt, soll nur etwas für Leute mit guter Selbstkontrolle sein? Unsinn. Beim Motorrad ist der Fahrer viel zu dicht an der Realität. Der Fahrtwind brüllt, alles vibriert, die Sicht verschwimmt wenn der Helm gegen die Nase gepreßt wird, Tunnelblick, jede Bodenwelle gibt einen Tritt ins Kreuz und bringt die Fuhre zum Schaukeln, jeder kurzsichtige ohne-sich-umzugucken ausscherende Hutträger kann das finale Ende bedeuten. Das ist echt Arbeit am Limit, und man spürt es. Erst recht auf der Landstraße - geradeaus schnell kann jeder, aber das geschwindigkeitssteife Motorrad mit Gewalt um die Ecke zu werfen, auf unebener Straße, wenn jede zu schnell angegangene Kurve einen Abflug ins Gehölz bedeuten kann - mit entsprechender Trefferwahrscheinlichkeit - da spürt man, daß man lebt und will das auch so lassen.
Nein, viel schlimmer ist es mit dem vierrädrigen Motorrad GTV mit 6 Zylinder Maschine. Ohne Fahrtwind, entspannt im Leder-Sportsitz zurückgelehnt, den unglaublichen Motorsound von vorn, noch mehr Auspuffsound von hinten, HiFi Stereo von links und rechts. Keine direkte Lebensgefahr fühlbar, so kann sich die Sucht nach Beschleunigung und Geschwindigkeit immer weiter ausbreiten, ohne daß der Vorwärtstrieb durch Sehstörungen, beginnende Taubheit und nachlassende Körperkräfte gebremst wird.
Der Motor kann immer, und er will immer mehr. Er bettelt förmlich nach Gas. Wenn andere Motoren schon mechanisch hart arbeiten, bringt der 24V noch immer spürbar Schub, dreht höher und höher, hups - Drehzahlbegrenzer - nächster Gang, noch ein Satz nach vorn. (eddig talán ez a legjobb megfogalmazás, amit olvastam, és még ez sem adja vissza az eredeti érzést.) Das Wimmern des Motors und das schaukeln der Federung, die dem heimrasenden Discobesucher die Grenze seines Fahrzeuges zeigen und ihn eventuell zur Vernunft bringen könnten - das gibt es beim GTV 24V nicht. Das Gaspedal ganz bis zum Bodenblech durchzutreten ist einfach unnötig - man will ja nicht zum Motor so brutal sein wie umgekehrt."
Piritu - 1.000.0002013-03-05 22:04:15 // 96631
Csak az arcizmod kapott görcsöt a vigyortól :-DD
BeeGee2013-03-05 22:02:57 // 96630
Valahol a 155 és a 156 között van félúton az első.
A hátsó futóműről úgy szól a fáma, hogy eredetileg a 155-ös felfüggesztésével tervezték a GTV-t. Aztán mikor Cantarella (ceo) kipróbálta, azt gondolta hogy ciki egy olyan sportautó, amit olyan vezetni mint egy családi autót, úgyhogy gyorsan újraterveztette az egészet. A feladatot Bruno Cena, vezető mérnök kapta meg, akinek sikerült úgy belepréselni a multilink felfüggesztést, hogy a Tipo padlólemez felfogatási pontjain nem változtatott (mert nem volt lehetséges)
A hátsó futóműről úgy szól a fáma, hogy eredetileg a 155-ös felfüggesztésével tervezték a GTV-t. Aztán mikor Cantarella (ceo) kipróbálta, azt gondolta hogy ciki egy olyan sportautó, amit olyan vezetni mint egy családi autót, úgyhogy gyorsan újraterveztette az egészet. A feladatot Bruno Cena, vezető mérnök kapta meg, akinek sikerült úgy belepréselni a multilink felfüggesztést, hogy a Tipo padlólemez felfogatási pontjain nem változtatott (mert nem volt lehetséges)
Piritu - 1.000.0002013-03-05 21:58:41 // 96629
"Piritu is megjárta Európát" - kétszer is :-P
2.058 km, ill. 2.809 km. Volt napi 500 km felett is. Sosem volt gond az üléssel.
2.058 km, ill. 2.809 km. Volt napi 500 km felett is. Sosem volt gond az üléssel.
GTPeti2013-03-05 21:54:08 // 96628
Ezek az oldalak mind nyitva vannak a FF-ban. :) A JTS-sel foglalkozó topicok mellett.
Ez a fickó vagy gyakorolt, vagy mégsem annyira gáz a beülés? Itt ráadásul azt mondják, hogy túl magasan van az ülés (?). (Ez nem baj, nem Honda ez.)
Ez a fickó vagy gyakorolt, vagy mégsem annyira gáz a beülés? Itt ráadásul azt mondják, hogy túl magasan van az ülés (?). (Ez nem baj, nem Honda ez.)
supertramp2013-03-05 21:43:23 // 96627
A TS-ről nincs tapasztalatom, de a V6 híresen sokat bír, pedig gyakorlatilag rendszeresen határon használja mindenki.
Fogyasztás? Szerintem nem szempont ennél a típusnál. Én egyetlen litert sem bántam amit kért az érzésért.
Nagyon nehéz így szavakban megfogalmazni azt az érzést, amit érzel a V6 mögött. A gyomrodból érzed azt a mély morgást és kapaszkodsz, 5 éve minden, de értsd minden gyorsításkor elképedek rajta. Ezt a motort jogosan dicsőítik az egekbe, ne hagyd ki!
s
Fogyasztás? Szerintem nem szempont ennél a típusnál. Én egyetlen litert sem bántam amit kért az érzésért.
Nagyon nehéz így szavakban megfogalmazni azt az érzést, amit érzel a V6 mögött. A gyomrodból érzed azt a mély morgást és kapaszkodsz, 5 éve minden, de értsd minden gyorsításkor elképedek rajta. Ezt a motort jogosan dicsőítik az egekbe, ne hagyd ki!
s
W.2013-03-05 21:42:25 // 96626
Személyes tapasztalataimat leírtam a GTV blogjában. Egyszóval: vadállat! :)) Ha kissé nyugatabbra születtem volna, nem adtam volna el! A szerelése nem bonyolult annak, aki ért is hozzá... Egyszer még lesz Alfa V12-őm itthon...:))
Grando2013-03-05 21:38:54 // 96625
Az első nagyságrendileg asszem megegyezik az 56-éval (pontosítást kérek).
A hátsó futóműve pedig egy istencsászár vadállat szerkezet. Kinematikus utánkormányzás, szupervaddisznó kanyarstabilitás - ehhez mérten drága cuccokkal. Nézz utána, mi mennyi. Drágább, de állítólag tartósabb a 166-énál. Jobb is, pedig a 166 futóműve - ha egyben van, akkor igen komolyan autózható.
Ezeken nem tudom, túl vagy-e:
vásárlási tanácsok englandból...
na meg a jó öreg alfisti -> Technik und Wissen -> Kaufberatung
A hátsó futóműve pedig egy istencsászár vadállat szerkezet. Kinematikus utánkormányzás, szupervaddisznó kanyarstabilitás - ehhez mérten drága cuccokkal. Nézz utána, mi mennyi. Drágább, de állítólag tartósabb a 166-énál. Jobb is, pedig a 166 futóműve - ha egyben van, akkor igen komolyan autózható.
Ezeken nem tudom, túl vagy-e:
vásárlási tanácsok englandból...
na meg a jó öreg alfisti -> Technik und Wissen -> Kaufberatung
GTPeti2013-03-05 21:38:47 // 96624
Oké, szóval ez is kipipálva. Nyárra én is 17-et szeretnék használni, ha 18-assal venném, vszínüleg eladnám alóla.
GTPeti2013-03-05 21:36:05 // 96623
Miért? Vásárlásra és lightos pályázásra a JTS is megtenné. Tényleg nem játszósautót keresek, annak még nincs itt az ideje. Rajongok a V6-ért, de a fogyasztás és főleg a komplikáltabb szerelhetőség ellene szól. :( Mint írtam, nem egy helyi Csöriferkemrenipiriandrásbá fogja szerelni, hanem egy BMW-ken v. Golfokon nevelkedett szerelő. :(
BeeGee2013-03-05 21:36:02 // 96622
Zárt helyen nem dohányzom, autóban sem :)
Andy2013-03-05 21:32:13 // 96621
Semmi baja. 2009 óta egyszer lett rendbetéve, mindjárt a vásárlás után. Azóta szuper. Pedig 17 felnin járunk.
GTPeti2013-03-05 21:31:12 // 96620
Köszi, az ilyen vélemények csak növelik az esélyeket. :)
Andy2013-03-05 21:30:18 // 96619
Mert a por beletapad abba kicsit ragadós dszuvába ami a fagyálló szivárgás miatt van. Nekünk legalábbis ez volt. Konkrétan a fűtéscsap. De amíg nem állt a tócsa a sofőroldalon addig nem jöttünk rá. Azóta faja. Viszont, ugye nem bagózol az utastérben? :) Mert attól is opálosodik. ;)
BeeGee2013-03-05 21:29:16 // 96618
A részleteket megismerve:
csakis V6, ne gondolkozz sornégyesekben.
csakis V6, ne gondolkozz sornégyesekben.
GTPeti2013-03-05 21:28:34 // 96617
Srácok, a futómű mennyire gyakran kívánja a törődést? Mondjuk a 156-éhoz hasonlítva.
Grando2013-03-05 21:28:23 // 96616
Hamar piszkolódik... hmmm... ebben lehet vmi. Persze nem vészes a dolog szerintem, havonta/2havonta ablaktisztítóval átzuttyantja az ember. kb. 5 perces művelet. (Napi használatos, munkába járós a mienk, tehát nem a garázsban áll az sem.)
Ne feledkezzünk meg viszont az utolérhetetlen fílingjéről az autónak, amit semmilyen más típus nem ad így. Én az itt(ott) összeolvasott "használhatatlansági" károgások miatt egy kicsit azért fostam tőle. Tökéletesen alaptalanul! Ha nem imádnám annyira a 166-omat, és nem fényeztettem volna át stb., már én is simán váltottam volna egy jó 24 szelepes V6 GTV-re. Így csak néha elcsenem a páromét. Ami még TS motorral is abszolút rabul ejt.
Ne feledkezzünk meg viszont az utolérhetetlen fílingjéről az autónak, amit semmilyen más típus nem ad így. Én az itt(ott) összeolvasott "használhatatlansági" károgások miatt egy kicsit azért fostam tőle. Tökéletesen alaptalanul! Ha nem imádnám annyira a 166-omat, és nem fényeztettem volna át stb., már én is simán váltottam volna egy jó 24 szelepes V6 GTV-re. Így csak néha elcsenem a páromét. Ami még TS motorral is abszolút rabul ejt.
BeeGee2013-03-05 21:25:44 // 96615
Az ablakod opálosodását valszeg a fűtőrendszer hibája okozza. Fűtéscsap, radiátor, ilyesmi. Vagy a belső levegőkeringetés maradt zárt állapotban. Ez szokása és nem nagyon venni észre.
Konkrétan kosz van rajta, inkább az első tipped lehet igaz :) Legalább lesz mit megnézni rajta tavasszal :)
Konkrétan kosz van rajta, inkább az első tipped lehet igaz :) Legalább lesz mit megnézni rajta tavasszal :)