zgi5212023-09-04 17:34:23 // 6790
ott nem sóznak :) apró kavicsoznak..
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-04 16:54:46 // 6789
Jót nem igazán :-) Ott meg gazdagság van, hihető sztori hogy impulzus vásárol magának valaki egyet csak úgy többi autó/motor mellé és aztán nem a gyereket hordja vele a sós latyakban napi szinten. A rizikó benne volt erősen, de aztán mázlink lett. :-)
zgi5212023-09-04 16:19:24 // 6788
Szuper, lányod imádni fogja! Nálatok is jön majd a szöveg:"Sosem adom el apa.." :P
Mi sokat gyakoroltunk a lezárt területen még a jogsi előtt.. Nálunk is előbb lett meg az autócska, mint a vez. engedély. A start-stop jól végezte dolgát a lefulladásokkor. :)
Mi sokat gyakoroltunk a lezárt területen még a jogsi előtt.. Nálunk is előbb lett meg az autócska, mint a vez. engedély. A start-stop jól végezte dolgát a lefulladásokkor. :)
zgi5212023-09-04 16:16:28 // 6787
szerintem ott egy edukált ember van a Vendel és slussz :/
Gerion2023-09-04 11:54:30 // 6786
Közelebb nem talaltatok kocsit? :) Itt az olasz markak eleg minimalisan voltak es vannak jelen, Fiat500-akon kivul nagyon nem latni olasz autokat az utakon, ezert is vettem a MiTo-t most otthon.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-04 11:05:07 // 6785
A Giuliettánk véletlenül pont Svédországból származik. :-)
Gerion2023-09-04 10:20:16 // 6784
Nekem közben megvolt a hosszu ut a kocsival, ket nap alatt ki Svedorszagba. Az auto minden problema nelkul, szepen letudta a tavot. Mondjuk az ötös valtoval nem en voltam a nemet autopalya bajnoka, de egy 130-140-et siman hozott tartosan. Az utaster teljesen zörejmentes, kormany, motor, fek rendben, az egyeduli tanulsag, hogy az ujonnan beepitett, amugy nagyon jol muködö Kenwood multimediara kell antireflex folia.
.
A svedeknel nagyon ritka az Alfa, a szomszedom meredt szemmel nezte, hogy ez mi a fene, amivel megerkeztem. :)
.
A svedeknel nagyon ritka az Alfa, a szomszedom meredt szemmel nezte, hogy ez mi a fene, amivel megerkeztem. :)
Gerion2023-09-04 10:15:37 // 6783
Szerintem sem volt rossz kis musor, es szerintem a MiTo-t kifejezetten dicsertek, pozitiv meglepetesnek volt vegig bemutatva.
A musorban szereplök vehetnek a faradtsagot, ha mar tudjak, hogy MiTo fog jönni, hogy egy kicsit elötte utannaolvasnak a neten, hogy ettöl szakertöbbnek tunjenek, de az is lehet, a musornak pont ez a Ladakon nevelkedett idösödö szakik kocsit vizsgalnak filing a hangulata? :)
A musorban szereplök vehetnek a faradtsagot, ha mar tudjak, hogy MiTo fog jönni, hogy egy kicsit elötte utannaolvasnak a neten, hogy ettöl szakertöbbnek tunjenek, de az is lehet, a musornak pont ez a Ladakon nevelkedett idösödö szakik kocsit vizsgalnak filing a hangulata? :)
Gerion2023-09-04 10:12:45 // 6782
Ne zarjuk ki, hogy kis osztrak faluban lako tulajdonos keves autofutassal megoldja az eletet. Masreszt, plane "nyugaton", egy kisauto mint a MiTo lehet masodik, többedik auto a csaladban, es nagy utazasokra nem azzal indulnak neki.
.
(Nekunk az egyik magyarorszagi szomszedunk vett egy Citroen Xsarat 20 eve, ujonnan hozta ki a szalonbol, es a kocsiban 42 ezer kilometer van. Törni nem törte sose, garazsban tartja, telen szinte sose jar vele, rozsdamentes, ha lemossa, mintha gyari uj lenne, viccelek is az öreggel ha latom, hogy a gyari muzeum fogja visszavasarolni a kocsijat töle. Masreszt viszont a kocsi egy fos, minden laza, puha, log rajta, mert a 20 ev alatt a nagyon szukseges szervizek se nagyon törtentek meg, nemhogy a kevesbe szuksegesek.)
.
(Nekunk az egyik magyarorszagi szomszedunk vett egy Citroen Xsarat 20 eve, ujonnan hozta ki a szalonbol, es a kocsiban 42 ezer kilometer van. Törni nem törte sose, garazsban tartja, telen szinte sose jar vele, rozsdamentes, ha lemossa, mintha gyari uj lenne, viccelek is az öreggel ha latom, hogy a gyari muzeum fogja visszavasarolni a kocsijat töle. Masreszt viszont a kocsi egy fos, minden laza, puha, log rajta, mert a 20 ev alatt a nagyon szukseges szervizek se nagyon törtentek meg, nemhogy a kevesbe szuksegesek.)
zgi5212023-09-02 19:37:57 // 6781
sztem ezek tevedesek voltak! (turbo, km)
osszesegeben sztem nem volt rossz!
osszesegeben sztem nem volt rossz!
Giuntini2023-09-02 19:33:51 // 6780
Ismét egy szégyen a Totalcartól!
105 lovas Multiair turbo indításnak nem volt rossz!
"Az Alfák szeretik ledobni a zománcot" azért vopt körbefújba.
56 ezerrel vette 12 évesen, kétezret ment vele és most 77 euer van benne.....
Minden ki lett rajta cserélve, de az hogy lehet hogy csak ennyi van benne? Ennyi km alatt hogy kerül fel rá egy utángyártott dob?
Ah, nem volt tekerve, dehogyis?
Az én 170 ezret futott MiTo-motorja is csontszáraz!
Vicc!!
105 lovas Multiair turbo indításnak nem volt rossz!
"Az Alfák szeretik ledobni a zománcot" azért vopt körbefújba.
56 ezerrel vette 12 évesen, kétezret ment vele és most 77 euer van benne.....
Minden ki lett rajta cserélve, de az hogy lehet hogy csak ennyi van benne? Ennyi km alatt hogy kerül fel rá egy utángyártott dob?
Ah, nem volt tekerve, dehogyis?
Az én 170 ezret futott MiTo-motorja is csontszáraz!
Vicc!!
Giuntini2023-09-02 11:22:07 // 6778
Ha nem lesz jó, Csörihez vigyétek le!
Giuntini2023-09-02 11:20:02 // 6777
Na ezt megnézem, de ismervén a két nagytudású "olaszautó imádatát" nem fűzök hozzá nagy reményeket.
gradvolttomi2023-09-02 07:39:35 // 6776
zgi5212023-08-31 19:42:30 // 6775
akkor egyetertunk! 😀
nekunk sajna mostansag van egy kis bibi..
pontosabban AC ota. lanyom volt ott vele, staff egyebkent😀.
odafele bizonyos fordulaton elment az ero, aztan vissza.
nincs check engine, nincs valid hibakod.
3 szerviz latta, 90ezret kifizettunk mar, egyelore kôdszurkalas van.
nem megyek bele a reszletekbe, de elkeserito!
most varom h lefogyjon a tank, 100 as benzinnel megtankolom
es magas fordulaton palyazni fogok egyet vele.
nekunk sajna mostansag van egy kis bibi..
pontosabban AC ota. lanyom volt ott vele, staff egyebkent😀.
odafele bizonyos fordulaton elment az ero, aztan vissza.
nincs check engine, nincs valid hibakod.
3 szerviz latta, 90ezret kifizettunk mar, egyelore kôdszurkalas van.
nem megyek bele a reszletekbe, de elkeserito!
most varom h lefogyjon a tank, 100 as benzinnel megtankolom
es magas fordulaton palyazni fogok egyet vele.
Giuntini2023-08-31 09:27:51 // 6774
Nem tudok róla...
Gerion2023-08-30 23:50:30 // 6773
ehhez az antracit szürkéhez van esetleg szinkód....?
Gerion2023-08-30 23:48:59 // 6772
Igen, tulajdonképpen hagyni kéne a pixába, csak még új az egész Mito sztori, és hajt az adrenalin meg a jobbitási szándék :) Lehet, túl sok autórenováló műsort néztem a Discovery-n :)
Másrészt a kocsi egésze annyira jól néz ki, hogy ezt az 1-2 bosszantó részletet könnyebb látni rajta, mintha eleve egy lepukkant rom lenne, aminek mindegy.
.
A Kenwood 7722DABS bekerült a kocsiba, kamera is hátra hozzá. Le a kalappal a debreceni hifis szerelőcég előtt, este nyolc elmúlt, amikor szólt, hogy kész, és elhozhatom a kocsit. Teljesen gyárin néz ki a Mitos beépitőkerettel (ami állitólag küzdős sőt kicsit faragós volt), jó helyre került az USB is, működnek a kormány kapcsolói is. A 7722 nagyon erős fejegység, nagyon szép képet ad, gyors és logikus a működése, Bluetooth azonnal kapcsolódott, Carplay simán megy, nagyon tetszik. A nejemnek év elején vett ID3-ban az infotainment messze mögötte van.
Másrészt a kocsi egésze annyira jól néz ki, hogy ezt az 1-2 bosszantó részletet könnyebb látni rajta, mintha eleve egy lepukkant rom lenne, aminek mindegy.
.
A Kenwood 7722DABS bekerült a kocsiba, kamera is hátra hozzá. Le a kalappal a debreceni hifis szerelőcég előtt, este nyolc elmúlt, amikor szólt, hogy kész, és elhozhatom a kocsit. Teljesen gyárin néz ki a Mitos beépitőkerettel (ami állitólag küzdős sőt kicsit faragós volt), jó helyre került az USB is, működnek a kormány kapcsolói is. A 7722 nagyon erős fejegység, nagyon szép képet ad, gyors és logikus a működése, Bluetooth azonnal kapcsolódott, Carplay simán megy, nagyon tetszik. A nejemnek év elején vett ID3-ban az infotainment messze mögötte van.
Giuntini2023-08-30 23:08:08 // 6771
Én ezt hagynám....
Giuntini2023-08-30 23:07:16 // 6770
Én tavaly megjártam ezzel a kálváriámat, a bal első egy koccanás következtében eltört. Bontott sehol sincs, újonnan kétféle rendelhető; a krómozott és fekete. Az antracit szürke már nem rendelhető. Most dobsz egy hátast, a fújható fekete 50 ezer forintba kerül előre. Nekem le kellett fújni, gyönyörűen megcsinálták.
zgi5212023-08-30 18:04:18 // 6769
berobbantam2023-08-30 17:52:34 // 6768
Szia
Igaz belső műanyag.Én az 56-on fújtam le az ajtóbehúzókat meg a biztosíték tébla fedelét pinty plusz spray-el.Igaz a nap nem éri,cserébe meleget kap rendesen egy fekete autóba.Elég kopásálló.Még nem jött le az ajtóbehúzórol sem.Én nem maszkolnám hanem szétszedném.A maszkolás sosem tökéletes.Esetleg még megpróbálhatod hölégfújóval megmelegíteni festés elött.De csak óvatosan,és ehez sem árt szétszerelni.Az is csodákra képes anyagában színezett műanyagokkal.Ha nem jön be még mindíg lefújhatod.
Igaz belső műanyag.Én az 56-on fújtam le az ajtóbehúzókat meg a biztosíték tébla fedelét pinty plusz spray-el.Igaz a nap nem éri,cserébe meleget kap rendesen egy fekete autóba.Elég kopásálló.Még nem jött le az ajtóbehúzórol sem.Én nem maszkolnám hanem szétszedném.A maszkolás sosem tökéletes.Esetleg még megpróbálhatod hölégfújóval megmelegíteni festés elött.De csak óvatosan,és ehez sem árt szétszerelni.Az is csodákra képes anyagában színezett műanyagokkal.Ha nem jön be még mindíg lefújhatod.
Gerion2023-08-30 17:18:56 // 6767
Tulajdonképpen igen, igazad van, ezek jórészt a kötelező körök, kifejezetten megkimélt, jónak tűnő példány a kocsi, ez már a vétel előtti állapotfelmérésen is látszott, és most a szervizből elhozva sem romlott a kép, szétszedés, közelebbi átnézés után sem derült ki javitandó új probléma. Szóval ez eddig jó.
Szervizből egyből átvittem az autóhifishez, az új Kenwood fejegységért meg vele a tolatókamera, kellhetett nekik a megrendelés, mert mondtam nekik, hogy ezen a héten érek rá a kocsival foglalkozni, erre elvállalta munkaidő után, most csinálja éppen.
.
Netről rendeltem viszont új ajtónyitó távirányitó boritását a mostani erősen viseltes helyett.
.
A kocsin közben látok még egy esztétikai kérdést, az egyik hátsó lámpa körüli matt sötétszürke nagy műanyag gyűrű elég napszivott felül egy világosabb foltként. Szerencsére a többi műanyag nem, érdekes módon csak az egyik hátsó lámpánál. Az elem maga amúgy ép. Volt már valaki aki ezt megpróbálta festeni? Szétszedni nem akarnám inkább nagyon alapos körbemaszkolás és mondjuk festékszóróval óvatosan megködölni? Ha nem lenne pont azonos a szin, és elüt, akkor mindkét oldalon, hogy egyforma legyen.
Csinált már valaki ilyet....?
Szervizből egyből átvittem az autóhifishez, az új Kenwood fejegységért meg vele a tolatókamera, kellhetett nekik a megrendelés, mert mondtam nekik, hogy ezen a héten érek rá a kocsival foglalkozni, erre elvállalta munkaidő után, most csinálja éppen.
.
Netről rendeltem viszont új ajtónyitó távirányitó boritását a mostani erősen viseltes helyett.
.
A kocsin közben látok még egy esztétikai kérdést, az egyik hátsó lámpa körüli matt sötétszürke nagy műanyag gyűrű elég napszivott felül egy világosabb foltként. Szerencsére a többi műanyag nem, érdekes módon csak az egyik hátsó lámpánál. Az elem maga amúgy ép. Volt már valaki aki ezt megpróbálta festeni? Szétszedni nem akarnám inkább nagyon alapos körbemaszkolás és mondjuk festékszóróval óvatosan megködölni? Ha nem lenne pont azonos a szin, és elüt, akkor mindkét oldalon, hogy egyforma legyen.
Csinált már valaki ilyet....?
Kazes☻2023-08-29 20:32:57 // 6766
Nem olyan hosszú lista ez. Szinte csak kötelezők. :)
Gerion2023-08-29 20:11:06 // 6765
Négyévszakos igen, főleg városi-elővárosi használat, kevés km várhatóan, bár ha a lányom majd eljut jogsiig, ez elkezd kocsival önállóan is járni, onnantól fene tudja, de az még messze van.
Ma a kocsi szervizben, hosszú a lista
Motorolaj és szűrő
Levegőszűrő
Gyújtógyertyák
Váltóolaj és szűrő
Fékfolyadék
Vezérlés és vizpumpa
új kipoffogódob (a mostani közelebbről megnézve inkább legyen csere most)
klima tisztitás és szűrő
nyikorgó ablak javitás
kiderült hogy az első rendszám mögötti magyar köztidarab törött, az csere
a fényszórók üvegének felújitása
.
holnap fejegység csere, egy Kenwood 7722-re és tolatókamera hozzá.
Ma a kocsi szervizben, hosszú a lista
Motorolaj és szűrő
Levegőszűrő
Gyújtógyertyák
Váltóolaj és szűrő
Fékfolyadék
Vezérlés és vizpumpa
új kipoffogódob (a mostani közelebbről megnézve inkább legyen csere most)
klima tisztitás és szűrő
nyikorgó ablak javitás
kiderült hogy az első rendszám mögötti magyar köztidarab törött, az csere
a fényszórók üvegének felújitása
.
holnap fejegység csere, egy Kenwood 7722-re és tolatókamera hozzá.
Giuntini2023-08-29 16:44:39 // 6764
Gratula, örülök neki! Értelmes ember választása, sokan nem tudjál, hogy városban mire elég a 78 ló, és mennyire jól vezethető. Egyszerűen városi használatra minek nagyobb és erősebb? A MiTo úgy jó ahogy van?
Négyévszakos Vredesteint tettél rá?
Négyévszakos Vredesteint tettél rá?
Gerion2023-08-28 17:14:43 // 6763
Na, kocsi elhozva, mostantól nem csak "pártoló tag" vagyok a klubban. :) Nagyon jók az első benyomások, a kocsi műszakilag, motorikusan nagyon rendben van, kivülről mintha új lenne, belül is csak akkor találok minimális kopást ha nagyon keresem, minden működik, klima is primán hűt, a hangszórók rendben szólnak. Mindenhol gyárinak megfelelő rétegvastagságok a karosszérián.
A 150 km hazahozás mint próbaút nagyon jó élmény volt, a kocsi kb mint a bőven negyvenes nő, aki igen sokat simán letagadhat a korából. :) Azt hiszem, le is fogok tagadni, ha bárki kérdezi, 2017-es :)
.
De azért a kor az kor, szóval a nagyon jó első benyomások mellett látszanak teendők is. Az első még ma kész is lett egyből a kereskedőtől elhozás után, a kocsira felkerült a korábban megrendelt 4 új Vredestein gumi, a rajta lévők nagyon kopottak voltak. Múlt héten megérkezett a 2DIN beépitőkeret, szóval lesz új fejegység is, a mostani alap rádió AUX csatlakozóval és szivargyújtóval biztosan újul.
Holnap reggel viszem rutinszervizre, olaj, szűrők, stb, azután karosszériás nézze meg alulról, és amit lehet felületi rozsda ügyben tenni, azt tegye meg, azután egy alvázvédelem a terv. Fényszórók polirozása is egy teendő valamikor, de nem akut.
Szeretném rendesen megcsináltatni most az elején amit kell, azután jó lenne ha vagy 4 évet le tudna szolgálni, lányom eljutna a jogsiig, azután első autójaként város-előváros.
.
A kocsival egy konkrétabb hiba, vagy inkább bosszúság azért van, a bal első ablak amikor a keret nélküli ajtó nyitáskor-záráskor fel-le kicsit mozdul, akkor ehhez nyöszörög egyet, nem durva, de hallható, remélem, nem összetett proléma, és a szerviz tudja megoldani. A másik még nem probléma, de az lehet hamarosan, a kipuffogódobot jó eséllyel 1 éven belül cserélni kell.
A 150 km hazahozás mint próbaút nagyon jó élmény volt, a kocsi kb mint a bőven negyvenes nő, aki igen sokat simán letagadhat a korából. :) Azt hiszem, le is fogok tagadni, ha bárki kérdezi, 2017-es :)
.
De azért a kor az kor, szóval a nagyon jó első benyomások mellett látszanak teendők is. Az első még ma kész is lett egyből a kereskedőtől elhozás után, a kocsira felkerült a korábban megrendelt 4 új Vredestein gumi, a rajta lévők nagyon kopottak voltak. Múlt héten megérkezett a 2DIN beépitőkeret, szóval lesz új fejegység is, a mostani alap rádió AUX csatlakozóval és szivargyújtóval biztosan újul.
Holnap reggel viszem rutinszervizre, olaj, szűrők, stb, azután karosszériás nézze meg alulról, és amit lehet felületi rozsda ügyben tenni, azt tegye meg, azután egy alvázvédelem a terv. Fényszórók polirozása is egy teendő valamikor, de nem akut.
Szeretném rendesen megcsináltatni most az elején amit kell, azután jó lenne ha vagy 4 évet le tudna szolgálni, lányom eljutna a jogsiig, azután első autójaként város-előváros.
.
A kocsival egy konkrétabb hiba, vagy inkább bosszúság azért van, a bal első ablak amikor a keret nélküli ajtó nyitáskor-záráskor fel-le kicsit mozdul, akkor ehhez nyöszörög egyet, nem durva, de hallható, remélem, nem összetett proléma, és a szerviz tudja megoldani. A másik még nem probléma, de az lehet hamarosan, a kipuffogódobot jó eséllyel 1 éven belül cserélni kell.
Gerion2023-08-17 15:58:38 // 6762
2.775m alku utan, motorikusan es esztetikailag biztosan jo alapnak tunö peldany, de igy is kell ra költeni, remelem, csak kevessel 3m felett lesz a vege. Ahova eleinte terveztem, 2.0-2.3m körul, sokkal lestrapaltabb vagy valamiben gyanus peldanyokat lattam, szoval kellett emelni a kereten.
Giuntini2023-08-17 14:21:41 // 6761
Ha nem vagyok awindisgraetz, mennyiért sikerült megvenni?
Gerion2023-08-17 11:32:18 // 6760
Na, ez temposan fog indulni, az elözetesen foglalt idöpontok, hogy 28-an delelött auto elhozasa az eladotol, aznap delutan gumis es uj gumik a kocsira, masnap szerviz olaj, szurök, stb alapszerviz indulasnak, 29-en karosszerias alul atnezi-javitja, es azutan alvazvedelem. Ja, meg közben az atiras kapcsan a papirmunka.
Gerion2023-08-16 16:50:15 // 6759
Huh, nem is olyan egyszeru ma mar korrekt allapotu MiTot venni, a 105 lovas biztatoan nezett ki fotokon, maganszemely arulta vegig magyar, ismert autoelöelettel, tenyleg keves km, stb, szoval ebben nagyon remenykedtem, de amikor allapotfelmerö kiment megnezni, erötlen volt a motor azutan olyan motorhibakra utal kodhalmazt talalt a szamitogepben, hogy inkabb eltanacsolt a megveteltöl, mert nagyon hosszu hibakereses, es rizikos, mennyi költseg a vege. Szoval ettöl szomoru szivvel elalltam, es mar kezdtem feladni a MiTo projectet, de adodott egy masik 77 lovas, amit szinten megnezett allapotfelmerö, es csodak-csodaja teljesen gyari festes mindenhol (az elsö ilyen a több megnezett utan!), hibakodmentes motor, es muködes közben sem jelennek meg uj kodok, minden muködik, klima is, utaster teljesen szep, szoval jonak tunik nagyreszt. Azert 10 ev felett csodak nincsenek, plane kulföldröl hozott kocsival, alul van felszini rozsda a futomuvön, ami az allapotfelmerö szakember szerint elfogadhato költseggel kezelhetö, de azert jobb lenne ezt megcsinalni összel, illetve azonnal kell ra negy uj gumi, es persze a szokasos olaj, szurök induloszerviz. Összessegeben megvetelre javasolta. Igy vegulis egy kb 10%-nyi alkuval megegyeztunk az eladoval, tehat mondhatjuk h megvettem a kocsit, azutan olyan 2 het mulva tervezem elhozni, addig probalok gumist, szervizeket, okmanyirodat valahol idöpontfoglalni, kötelezöt kötni, szoval lesz tennivalo, ill ami ne adj Isten meg a szervizben kiderul a kocsirol. Ha nem merulne fel semmi nagyobb kellemetlen meglepetes, es a raszant keretböl meg marad, akkor lehet, tetetek bele egy uj carplayes fejegyseget is a lanyomnak, a regi Blue&Me-vel biztos nem akarna kuszködni, pl ez a terv: Pioneer SPH-DA160DAB CarPlay egy Mito spec beepitökerettel.
Szoval kaland indul, remelem, nem banom meg... :)
Szoval kaland indul, remelem, nem banom meg... :)
Giuntini2023-08-10 14:34:46 // 6758
Azt mindenképpen nézzétek meg, milyen gyakran cseréltek olajat. Ha 10 ezrenként, akkor a Multiair kevésbé lehet probléma. Ha már cserélték, az a legjobb.
Gerion2023-08-10 13:08:07 // 6757
A 77 lovas elengedtuk, jött helyette a kepbe egy 105 lovas Multiair, egyelöre bizakodo vagyok, elado korrektnek tunik, kocsi is elsöre jol nez ki. Holnap kimegy egy allapotfelmerö szakertö atnezni.
Giuntini2023-08-08 10:15:15 // 6756
Az a baj a 155 lovasokkal, hogy azok még nagyon a gyártás elején készültek. Nagyrészt agyonhajtott, lelakott példányok, klasszikus turbó viselkedéssel, alsó fordulattartományban semmi, aztán megindul mint az állat. Kezdő jogsisnak én nem ajánlom. Jó az 1,4 szívó, vagy a 105 lovas Multiair, ha nem féltek a problémáktól.
zgi5212023-08-07 22:10:31 // 6755
hosszu tavra tervezz! mi 2021 tavaszan vettuk a sracaimnak, szinten kezdo es tanulo autonak, de
nagyon megszerettek. a mienk a 105 lovas, 6 sebesseges.
imadjak, lanyom sosem valna meg tole..
itt
egy jo kis Mito, a face csoportban is hirdettek..
nagyon megszerettek. a mienk a 105 lovas, 6 sebesseges.
imadjak, lanyom sosem valna meg tole..
itt
egy jo kis Mito, a face csoportban is hirdettek..
Giuntini2023-08-07 14:54:17 // 6754
Ez nekem 2. Autó, csak városban használom, de a kilométerből látszik, rendesen. Foodórázom is vele, van igénybevétel és bírja!
Giuntini2023-08-07 14:52:03 // 6753
Igen, látszódik.
Tavaly amikor vettem a Mitót februárban, én még nem tudtam, milyen szerencsés vagyok. Tudom, utána indultak meg felfelé az árak, 1,6 millióeŕt vettem. Alfás testülettel mentünk megnézni, compot rátettük, próbakör (én előtte már megnéztem), egyértelműen megmondták a többiek, hogy ezt az autót nem szabad itthagyni.
Ami hibái voltak:
Hátsó fék fogott, klíma nem volt jó.
Csöri átnézte, hátsó fékek cseréje munkahengerrel, olajcsere, gyertyák cseréje.
Klimás cserélt hűtőt.
80%-os téli gumikkal volt, én ledobtam róla, vettem rá Vredestein mégy évszakosokat 205/55 16 méretben
Ezenkívül minden számla megvolt a javításokról, a szervizkönyv végig vezetve volt a Bodeni tónál.
Ja, 146 ezer km-el vettem, annyi is volt benne.
Jó vétel volt. Azóta 25 ezret mentem vele, volt egy kuplungcserém, bele volt kalkulálva, butikos csajé volt, Bregenz-ben.
7
Tavaly amikor vettem a Mitót februárban, én még nem tudtam, milyen szerencsés vagyok. Tudom, utána indultak meg felfelé az árak, 1,6 millióeŕt vettem. Alfás testülettel mentünk megnézni, compot rátettük, próbakör (én előtte már megnéztem), egyértelműen megmondták a többiek, hogy ezt az autót nem szabad itthagyni.
Ami hibái voltak:
Hátsó fék fogott, klíma nem volt jó.
Csöri átnézte, hátsó fékek cseréje munkahengerrel, olajcsere, gyertyák cseréje.
Klimás cserélt hűtőt.
80%-os téli gumikkal volt, én ledobtam róla, vettem rá Vredestein mégy évszakosokat 205/55 16 méretben
Ezenkívül minden számla megvolt a javításokról, a szervizkönyv végig vezetve volt a Bodeni tónál.
Ja, 146 ezer km-el vettem, annyi is volt benne.
Jó vétel volt. Azóta 25 ezret mentem vele, volt egy kuplungcserém, bele volt kalkulálva, butikos csajé volt, Bregenz-ben.
7
Gerion2023-08-07 11:36:50 // 6752
A 77 lovas 1.4-es kiesett a képből. Az Ügyfélkapun keresztül ingyen is sokmindent le lehet kérni autó előéletéről, szóval nem csak a Carvertical van sokezer/alkalomért, és az ügyfélkapus szemlékkor készült fotókat is mutat, meglepően alaposan körbefotózzák az autót ilyenkor, bár nem a legjobb képminőséggel és méretben. De az igy is simán lejön, hogy amikor áprilisban magyarositották a MiTo-t, egész más felni volt rajta, szóval az, hogy most nyáron találok a kocsin egy nagyon kopott téligumit, az mondjuk fene tudja, furcsa. Végül ezt a kocsit dobtam.
.
Érdekességnek leirom, hogy találtam másik szemre szép, facelift utáni MiTot, kellemesen kevés(nek mondott) kilóméterrel. Az egyik fotón a szervizkönyv is fel volt a hirdetéshez töltve, ezt kicsit fotosoppoltam, hogy az olvashatatlanul halvány külföldi pecsétek olvashatóbbak lettek. A magyar használtkereskedő pecsétje jól olvasható, de azt kitakartam most. A külföldi szervizekre rákerestem, és csak hogy lássátok, mit jelent a "vezetett szervizkönyv" szlogen:
.
- Az első pecsét 2017-es dátummal a márkakereskedő, ahol vették és két év végén még ugye a garancia miatt ott volt. Ez még oké, bár az aláirás-bejegyzés elég kriksz.kraksz, de oké, ez egy francia Alfa szalon.
- Alatta egy ettől nem túl messze lévő szerviz 2018 dátummal. Ez ma egy sima gumiszerviz, de még ha 2018-ban ezen a helyen valami kis szerviz is volt, akkor is egy isten háta mögötti kis garázs a semmi közepén. Google maps:
https://www.google.com/maps/@50.4029139,3.6699057,3a,75y,9.74h,87.46t/data=!3m7!1e1!3m5!1s-F66q2kuiKNHFsxjmWdiQQ!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3D-F66q2kuiKNHFsxjmWdiQQ%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D119.98589%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?entry=ttu&fbclid=IwAR3W3f5F09ZQyJBYnAHnbYqIjRN7hfrG_oL5sD40c-PnJF490nKr6fg-jk8
- Jobbra fent a köv. szervizkönyv pecsét már 2021-es, és ez is trükkös, mert az nem is igazi szerviz, hanem ez az Auto1 France, "Európa legnagyobb B2B használtautó értékesítési platformja", bepecsételtek egyet ott is, de kizárt, hogy túl nagy energiát tettek volna egy korrekt szervizbe.
.
(Mindegyik francia bejegyzés fekete tollal, és elég hasonló irással készült, de lehet, ez már az én túlgyanakvásom)
.
- Alatta meg vicces, de 2023 nyár, a magyar használtkereskedő saját pecsétjét látjuk, mint szerviz, hááááááát...... 🙂 🙂
.
Érdekességnek leirom, hogy találtam másik szemre szép, facelift utáni MiTot, kellemesen kevés(nek mondott) kilóméterrel. Az egyik fotón a szervizkönyv is fel volt a hirdetéshez töltve, ezt kicsit fotosoppoltam, hogy az olvashatatlanul halvány külföldi pecsétek olvashatóbbak lettek. A magyar használtkereskedő pecsétje jól olvasható, de azt kitakartam most. A külföldi szervizekre rákerestem, és csak hogy lássátok, mit jelent a "vezetett szervizkönyv" szlogen:
.
- Az első pecsét 2017-es dátummal a márkakereskedő, ahol vették és két év végén még ugye a garancia miatt ott volt. Ez még oké, bár az aláirás-bejegyzés elég kriksz.kraksz, de oké, ez egy francia Alfa szalon.
- Alatta egy ettől nem túl messze lévő szerviz 2018 dátummal. Ez ma egy sima gumiszerviz, de még ha 2018-ban ezen a helyen valami kis szerviz is volt, akkor is egy isten háta mögötti kis garázs a semmi közepén. Google maps:
https://www.google.com/maps/@50.4029139,3.6699057,3a,75y,9.74h,87.46t/data=!3m7!1e1!3m5!1s-F66q2kuiKNHFsxjmWdiQQ!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3D-F66q2kuiKNHFsxjmWdiQQ%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D119.98589%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?entry=ttu&fbclid=IwAR3W3f5F09ZQyJBYnAHnbYqIjRN7hfrG_oL5sD40c-PnJF490nKr6fg-jk8
- Jobbra fent a köv. szervizkönyv pecsét már 2021-es, és ez is trükkös, mert az nem is igazi szerviz, hanem ez az Auto1 France, "Európa legnagyobb B2B használtautó értékesítési platformja", bepecsételtek egyet ott is, de kizárt, hogy túl nagy energiát tettek volna egy korrekt szervizbe.
.
(Mindegyik francia bejegyzés fekete tollal, és elég hasonló irással készült, de lehet, ez már az én túlgyanakvásom)
.
- Alatta meg vicces, de 2023 nyár, a magyar használtkereskedő saját pecsétjét látjuk, mint szerviz, hááááááát...... 🙂 🙂
Gerion2023-08-06 19:28:45 // 6751
Köszönöm a tanácsaidat!
Giuntini2023-08-06 17:54:59 // 6750
Szia!
Ez biztos, hogy a 8 szelepes, 2011 márciusban volt a váltás, az enyém az utolsó 16 szelepesek között van.
2,2 millió reális ár lenne, bár ez km függő, viszont a kopott gumik miatt és a hibák miatt kellene alkudni az árból.
A klimahűtő típushiba, gyenge anyagból van, pár év alatt tönkremegy. Nekem is kellett cserélni.
Viszont azt tudni kell, hogy fuutómű, kormány, fékek ugyanaz mint az erősebb típusoké. Alja nagyon lent van, könnyen odaverhető, kormányzása érzékeny, tehát igazi Alfa, attól függetlenül, hogy sok minden egyezik a Grande Puntóval.
olyan autó, amire vigyázni kell.
karosszériáján, ha nem volt rajta sérülés amit rosszul csináltak meg, nem kell rohadástól tartani, nagyon jól összerakott autók.
Ez biztos, hogy a 8 szelepes, 2011 márciusban volt a váltás, az enyém az utolsó 16 szelepesek között van.
2,2 millió reális ár lenne, bár ez km függő, viszont a kopott gumik miatt és a hibák miatt kellene alkudni az árból.
A klimahűtő típushiba, gyenge anyagból van, pár év alatt tönkremegy. Nekem is kellett cserélni.
Viszont azt tudni kell, hogy fuutómű, kormány, fékek ugyanaz mint az erősebb típusoké. Alja nagyon lent van, könnyen odaverhető, kormányzása érzékeny, tehát igazi Alfa, attól függetlenül, hogy sok minden egyezik a Grande Puntóval.
olyan autó, amire vigyázni kell.
karosszériáján, ha nem volt rajta sérülés amit rosszul csináltak meg, nem kell rohadástól tartani, nagyon jól összerakott autók.
GT Ɨ|ѯ2023-08-06 08:30:08 // 6749
Kazes☻2023-08-04 17:52:49 // 6748
Giuntini cartársnak ugyanilyen van, érdemes esetleg nála érdeklődnöd + itt visszaolvasnod hasznos infókért, szvsz. :)
Gerion2023-08-04 17:34:45 // 6747
Sziasztok! Regebben voltak Alfaink, azutan masfele mentunk, de az olasz autok, es az Alfa iranti szimpatia megmaradt. A lanyomnak keresgeltem a neten elsö, "tanuloautot", igy jött kepbe a MiTo is, mert nem tucat Fiat500, hanem erdekes kocsi, meg ugye az Alfa-nosztalgiam is.. :)
Talaltam is egy MiTo-t, nyilvan kulföldi hatteru, de szimpatikus, korrektnek latszo eladoval, szervizkönyv vezetve-pecsetelve vegig. 2012-es a kocsi, körbenezve jo benyomast kelt, kivul is, belul is jol nez ki, nincs lelakva, es minden muködik.
Egyszeru a motor, 77Le 1.4 benzin, vezetni tanulni varosban pont jo, es nincs kisertes rohanni. Szerintem ez mar a 8 szelepes, sajnos csak 5 seb valto.
Probauton is erzesre teljesen rendben volt a kocsi.
Ezutan elvittuk szakszervizbe allapotfelmerni, itt a következök derultek ki:
- retegvastagsagmerövel kisebb festekjavitas elsö kerekjarat körul, ezt az elado is mondta elöre, igy nem meglepetes
- kasztni jo allapotban levönek tunik, bar alvazvedözve van, kerdes, hogy a "ragacs" alatt mi van, de az allapotfelmerö szerviz velemenye, hogy a kocsival szerkezeti gond, rozsdaproblema nincs, es az alvazvedelem is inkabb elöny, mint hatrany.
- klimahutö lenyegeben cseres, bar a manual klima jelenleg muködik.
- futöventillator zajos, fulre nem tunt feltunöen annak, de szerviz leirta
- motorolaj enyhe szivargas
- valtoolaj enyhe szivargas
- par regi hibakod a szamitogepben, a szervizes kulönösebben nem aggodott miattuk.
- feknyereg korrodaltnak leirva, vezetes közben amugy nem ereztem gondot a fekkel.
- kipuffogo kicsit kifuj, vezetes közben nem hallatszik, de leirtak, szoval valamennyire van
- kerekek kopottak
.
A kocsival a lanyom tanulna vezetni, elsö auto par evre, nem sok es jellemzöen varosi futassal tervezve, azutan ha mar megy, akkor kap ujabbat, vagy ujat, meglatjuk. Az evek soran többnyire szalonbol veszek kocsit, a javitos reszhez kevesbe ertek, szoval ebben nalam tapasztaltabbaktol gyujtök most velemenyt. Szerintetek a fentiekkel erdemes ebbe belevagni? Mennyire realis ez 10 ev es szervizkönyvvel is igazolt (elvileg) kb 115e km futassal? A kocsit 2.2milliora hirdetik, mennyire realis ez? Ha bele is vagok, nyilvan alkuval. Ti mennyit probalnatok a fenti megjegyzeslista alapjan lehozni az arbol?
Talaltam is egy MiTo-t, nyilvan kulföldi hatteru, de szimpatikus, korrektnek latszo eladoval, szervizkönyv vezetve-pecsetelve vegig. 2012-es a kocsi, körbenezve jo benyomast kelt, kivul is, belul is jol nez ki, nincs lelakva, es minden muködik.
Egyszeru a motor, 77Le 1.4 benzin, vezetni tanulni varosban pont jo, es nincs kisertes rohanni. Szerintem ez mar a 8 szelepes, sajnos csak 5 seb valto.
Probauton is erzesre teljesen rendben volt a kocsi.
Ezutan elvittuk szakszervizbe allapotfelmerni, itt a következök derultek ki:
- retegvastagsagmerövel kisebb festekjavitas elsö kerekjarat körul, ezt az elado is mondta elöre, igy nem meglepetes
- kasztni jo allapotban levönek tunik, bar alvazvedözve van, kerdes, hogy a "ragacs" alatt mi van, de az allapotfelmerö szerviz velemenye, hogy a kocsival szerkezeti gond, rozsdaproblema nincs, es az alvazvedelem is inkabb elöny, mint hatrany.
- klimahutö lenyegeben cseres, bar a manual klima jelenleg muködik.
- futöventillator zajos, fulre nem tunt feltunöen annak, de szerviz leirta
- motorolaj enyhe szivargas
- valtoolaj enyhe szivargas
- par regi hibakod a szamitogepben, a szervizes kulönösebben nem aggodott miattuk.
- feknyereg korrodaltnak leirva, vezetes közben amugy nem ereztem gondot a fekkel.
- kipuffogo kicsit kifuj, vezetes közben nem hallatszik, de leirtak, szoval valamennyire van
- kerekek kopottak
.
A kocsival a lanyom tanulna vezetni, elsö auto par evre, nem sok es jellemzöen varosi futassal tervezve, azutan ha mar megy, akkor kap ujabbat, vagy ujat, meglatjuk. Az evek soran többnyire szalonbol veszek kocsit, a javitos reszhez kevesbe ertek, szoval ebben nalam tapasztaltabbaktol gyujtök most velemenyt. Szerintetek a fentiekkel erdemes ebbe belevagni? Mennyire realis ez 10 ev es szervizkönyvvel is igazolt (elvileg) kb 115e km futassal? A kocsit 2.2milliora hirdetik, mennyire realis ez? Ha bele is vagok, nyilvan alkuval. Ti mennyit probalnatok a fenti megjegyzeslista alapjan lehozni az arbol?
trxAlfa2023-07-29 21:30:52 // 6746
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, a Mitonak fel lehet hajtani a hátsó ülőlapot? Ha csak simán döntöm a háttámlát, akkor csak 45fokig dől a támla, ezért feltételezném, hogy az ülőlap felbillentésével hasznosabb tér nyerhető. Van kis zsanér az ülőlap alján, amin elvileg rotálódhatna, viszont sehogy nem bírom rávenni, hogy felnyíljon.
Jobb oldalon igazából nem tartja vissza semmi, ott meg is tudom emelni, de bal oldalon érzem, hogy fém a fémbe ütközik. Telefonnal befényképeztem, látszik, hogy van egy fém fül, ami rögzíti(?), de bárhogy játszok vele nem enged.
Lenne egy kérdésem, a Mitonak fel lehet hajtani a hátsó ülőlapot? Ha csak simán döntöm a háttámlát, akkor csak 45fokig dől a támla, ezért feltételezném, hogy az ülőlap felbillentésével hasznosabb tér nyerhető. Van kis zsanér az ülőlap alján, amin elvileg rotálódhatna, viszont sehogy nem bírom rávenni, hogy felnyíljon.
Jobb oldalon igazából nem tartja vissza semmi, ott meg is tudom emelni, de bal oldalon érzem, hogy fém a fémbe ütközik. Telefonnal befényképeztem, látszik, hogy van egy fém fül, ami rögzíti(?), de bárhogy játszok vele nem enged.
jackdonnelly2023-07-09 12:52:59 // 6744
illetve ha jól gondolom a hátsót egyben lehet cserélni, pl erre:
https://fiatalkatreszek.hu/termekek/alfa_romeo/mito/1.4/ferdehatu/2008/969/18739
vagy itt is ragasztós a közép, cserélhető úgy?
köszi
https://fiatalkatreszek.hu/termekek/alfa_romeo/mito/1.4/ferdehatu/2008/969/18739
vagy itt is ragasztós a közép, cserélhető úgy?
köszi
jackdonnelly2023-07-09 12:21:53 // 6743
sziasztok! MiTo-n az első embléma speckós, vagy csak "lefejtem", aztán mehet rá az aliexpresszes/ebayes stb párszáz forintos?
köszi
köszi
GT Ɨ|ѯ2023-06-29 07:16:29 // 6742
zgi5212023-06-18 17:26:55 // 6741