Fórum >> Típusok >> MiTo

Giuntini2022-08-11 15:56:57 // 6640
Az nekem nincs!😊
Mint ahogy DNA sincs!
zgi5212022-08-11 15:26:14 // 6639
start-stop ot hasznalod egyebkent?
zgi5212022-08-11 15:24:20 // 6638
en ugy latom ha nagyon meleg van es varosban megdobja igen bo egy literrel

nekunk 6,4 - 7,4 az atlag

most volt s lanyom vele AC n, M6, M0

oda vissza 5,8 lett az atlaga

100 al ment max,

klima is be volt kapcsva

105 pacis, 6 seb.
Giuntini2022-08-11 13:55:47 // 6637
Azért érdeles a fogyasztása ennek a kis 78 lovasnak. Rádpusztán a kis MiTo-val voltam, nincs rajta autópálya matrica, ezért a 7-esen mentem. Pémteken ďélután volt rendesen forgalom, klímával mentem végig, volt ahol odaléptem 120-al. Lent a Balatonon Lelléről át Rádpusztára, meg egy -két apró táv. Kedden visszafelé szintúgy a régi 7-esen, csak délelőtt klíma nélkül. Így jött ki 6,3-ra a fogyaaztás. Szerintem klíma nélkül jóval 6l alatt fogyasztott.
Az az érzésem, hogy a légkondicionáló a kis teljesítmény miatt, símán rápakol Budapesten 1-1,5 l többletfogyasztást. De a melegben meg nem akar megdögleni az ember.
zgi5212022-07-27 09:52:34 // 6636
figyelgetem persze, motortípustól függetlenül.. :)
a lányom is lent volt Cityn (Crew :)) pont ez az út tett jót az átlagfogyinak.
Giuntini2022-07-27 09:39:18 // 6635
Pedig mindegyik 1,4 szereti csipegetni az olajat. Mielőtt elkezdtem a Foodpandázást, egy csepp sem hiányzott, a rövid távok, sok indítás úgy látszik szereti. Utána kellett tóltenem
Alfa City-n a MiTo-bal voltam, először autópályán egy kicsit meghajtottam autópályán is, azóta viszont nincs mérhető olajfogyasztás.
De az tény, az 1,4 16V szereti eszegetni az olajat, húgom Puntója vadonatúj korában is ilyen volt. Azóta 310 ezer lett benne😊 Figyelni kell!!
zgi5212022-07-27 08:46:15 // 6634
sokat riogattak az 1.4 Multiair kapcsán, vásárlás után kevésnek ítéltem a szintet és kapott pár decit.
egy éve nézegetem időnként, de nem eszi az olajat. Selenia olajcsere is megvolt természetesen.
kopp-kopp

132e km, szupi átlagfogyi
Nivan842022-07-19 13:32:30 // 6633
Ez a kedvencem eddig. Ez egy francia alasztosé lehetett… 😁😁

Nivan842022-07-19 13:30:37 // 6632
Van benne igazság, bár én személy szerint dízelt keresek. Ott 1.3M az alja, és olyan 2.3M a teteje. Az 1.3M az egy rakat szar. 1.5-ért már néztem egy erősen szimpatikust, ami a legjobb volt idáig, és volt egy 1.95millás és egy 1.6millás ami rakat fos volt.

Benzinesből nagyobb a kínálat, szerencsétekre :)
Giuntini2022-07-19 09:24:36 // 6631
Nekem szeremcsém volt, a harmadik amit megnéztem, otthagyhatatlan volt. Én 1,6 millióért vettem, most az 2 körül van.
Amiket megnéztem, mind törött volt, csúnyán javítva.
Amit nem tudsz elkerülni, a klímahűtő cseréje, nagyon sz@r anyagból van.
Szerintem a mai árakon ami 1,5 millió alatt van, az egyik sem megkímélt.
Akos 1592022-07-18 20:29:07 // 6630
Már csak találni kellene egy jót...
Giuntini2022-07-17 14:18:39 // 6629
Akkor egyértelműen a 78 lovas szívó!
Akos 1592022-07-17 12:31:23 // 6628
Sziasztok!

Mitot keresek, kérdésem, hogy melyik motorral ajánljátok?
Bár nekem a legkisebb benzines jó, csak városban menne. Gondolom azokkal nem lehet sok gond. Ha valaki eladni szeretne nyugodtan írjon!
Kazes☻2022-07-17 12:28:09 // 6627
Pl. Ferke cartárs Tárnokon, ha az még belefér... 🙂
Nivan842022-07-17 10:56:39 // 6626
Sziasztok!

Hosszú céges autóskodás után most jönne újra Alfa a családba. Asszonynak első autónak egy Mitot akarok venni.

Ha van eladó Mitoja valakinek, ne tartsa magában (dízel pref.)
Esetleg szerelőt tud-e ajánlani, mert az enyém Szegeden lakik (én meg Délegyházán). Szóval Dunaharaszti, Érd, Pest vonzáskörzete).
Esetleg van-e kölcsön (vagy megvételre) ELM327 obd kábel ecut olvasni.

Köszi,
ivan
Giuntini2022-07-14 12:48:28 // 6625
Noha az enyém csak 78 lovas😊
Giuntini2022-07-14 12:46:17 // 6624
]5 hónapos együttélés és közel 7 ezer km megtétele után kijelenthetem, a MiTo izig-vérig Alfa Rome8 lovaso, noha az enyém csak 😊
GT Ɨ|ѯ2022-07-03 20:18:41 // 6623
Vannak ezek a kis tartópöckök ezek pattanhatnak el és máris leesik a scudetto-ról, csak hátulról lehet sérülésmentesen leszedni törés nélkül nem egy bombabiztos felfogatás ez tény de általában lezúzzák / tisztelet a kivételnek /

Giuntini2022-07-03 19:34:20 // 6622
A képek semmit sem mondanak. Én is néztem egy pirosat, a képeken nagyon jónak tűnt, a valóságban csúnyán javított.
frusciante2022-07-03 18:04:04 // 6621
Nemsokára készítek egy blogot ami a kerekdobok mögötti rozsdasodo helyekről fog szólni. 14 éves és ahhoz képest nagyon jó állapotban van rozsda terén is de van pár hely ott ,ahol megindult a felületi korroózio. Én ezeket visszacsiszoltam felület kezeltem és gyári színnel lefujtam. Valószínűleg még 5-10 év mire ezekből olyan korroózio lett volna ami megeszi a fémet de akkor már nem lehetett volna ilyen olcsón javítani. Mindenkinek ajánlom hogy ha még nem vette le soha a dobbeteteket akkor tegye meg és nézzen szét 😉 tudom hogy mindenkié rozsdamentes, de csak úgy mondom hogy az enyemen sem látsz a karosszérian korroziot, még az alján sem ott ahol sérült a gyári rucsi ott is tiszta a fém, de a dobbetetek rengeteg szart felfognak sajnos... A csavarok amik rögzítik a dobbetet ott is megindulhat... Mivel alapjában ezek a gépek már egész jó korrózio elleni védelemmel rendelkeznek érdemes a teljes karosszériat és a belső lemezeket is átnézni.
frusciante2022-07-03 17:54:45 // 6620
Most is van piros 155lovas mito 1,5ert. Egész jól néz ki képekről. Természetesen kifogni egy jót ahhoz idő, szerencse, és kis ismeret nem árt.
Giuntini2022-07-02 07:19:33 // 6619
Majd megnézem az enyémen, de szerintem lehet hogy könnyen lejön a díazítő elem.
Nagyon idejében vettem februárban az autómat. Alsó hangon 3-400 ezret ment fel az áruk.
G-MANN🍀2022-07-01 19:36:21 // 6618
Sérült volt, ez a takarékos nemjavítás 😉
trxAlfa2022-07-01 15:09:52 // 6617
Sziasztok!
Nézegetek Mitokat mostanában, kívülről ismerem a Hahu kínálatát lassan.
Viszont egy kérdés megfogalmazódott bennem a típussal kapcsolatban. A Scudetto krómos lamellái elég nagy számban hiányosak, ez mitől van? Nagyon gyakori ahogy elnézem, van hogy több darab is hiányzik. Amellett, hogy borzalmasan ront a megjelenésen, gondolom ez orvosolható egyszerűen. Inkább az oka érdekelne, az hogy gyárilag nincs megfelelően rögzítve? Vagy ezek sérült autók, és nem javították szakszerűen?
Lackó156TS2022-06-28 13:59:44 // 6616
Sziasztok!

Ha van esetleg eladó MiTo-ja, szívesen gondoznám tovább :)
zgi5212022-06-27 08:57:59 // 6615
pár hete kérdeztem, ezek szerint ez egyedi eset..? :) bár anno a Grande esetében is mintha lett volna rá példa.. megpróbáljuk árnyékolni, hátha segít némileg.

"sziasztok, ebben a nyari melegben nektek is nehezen fordul az inditokulcs? lanyom a gyengecske kezevel megszenved vele. mit lehet ezzel tenni, hogy konnyebben forduljon el? esetleg wd40..? (nem a kormanyzar miatt, nem az akad be)"
frusciante2022-06-14 14:56:51 // 6614
Én most vettem az asszonynak két hete. A váltója bugott tehát váltó hibával, amit most felújított váltóval illetve új kuplung szettel és kettostomeguvel egeszitek ki, mellette a kötelező vasarlaskori szervíz ( vezérlés szett, hosszbordas szett, olajak, szűrők, fagyálló, ) termosztát+két első lengőkar még pár apróságot lehet kihagyok most így fejből. Ez az egész mutatvány 5-600k. Ebből a váltó az jellemzően a 155osre specifikus kiadás, a kettőst, a kuplung és a lengőkarok megelőző szervíz részét képezik. Szerintem ha 2,5ert veszek 155os mitot abban is benne lehetnek ezek a kiadások. Én 1,450ert vettem meg így ahogy van 208tkmel, vezetett könyvvel, gyári fényezéssel és rozsdamentesen. A teljes szerviz után 2 be lesz a gép de a nagy része uj vagy felújított lesz így azt mondom hogy ennyit megért(egyrészt mert nem adnak el így felújítva itthon autót, másrészt meg amit láttunk a hazai piacból az messze ezen állapot alatt volt még 2,3 felett is...😔). Feleségemnek vettem, de engem is szórakoztat, abszolút pozitív csalódás egyébként ez a jószág.
Giuntini2022-06-13 22:31:31 // 6613
Én 1,6 millióért vettem a MiTo-t, de most 2,1 millió alatt nem adnám oda. Nulla rozsda, patika állapot, vadiúj négy évszakos gumik.
Az enyémen lehet látni, hogy baromian vigyáztak rá.
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-13 21:37:44 // 6612
A 159-et hanyagolnám. Akkor mondom a megoldást. Offos elad, egy szuper kis Giulietta megvesz. Akár 170 pacis, mer' az állat :-) És akkor jöhet második autónak valami olcsó szaladgálós bármi. Sima ügy XD
Gergely2022-06-13 20:27:30 // 6611
Igen, láttam, hogy te is írtad, hogy miket költöttetek rá vétel után. Ezeknek jó része úgy gondolom, teljesen normális dolog ilyenkor. Viszont amiket én eddig láttam, ezen felül még 2-3-4 kilót elnyelnének, hogy szépnek lehessen nevezni őket, plusz mocsoksok utánajárás, intézkedés...:(
zgi5212022-06-13 20:05:29 // 6610
nalunk a Mito 2010 es es nulla rozsda van rajta.. kopp kopp
de jol latod az elfogadhato peldanyok ara megugrott.
es szamits ra, hogy barmilyen jonak tunik sok penz kell meg a vetelaron felul.
a mienk sztem egy misivel tobb lenne eladaskor. orulet 🧐
Gergely2022-06-13 19:32:37 // 6609
Illetve 159-et is néztem 1.8-cal, 2+millióért, de az sem nevezhetjük korróziómentesnek...:S
Gergely2022-06-13 19:21:35 // 6608
A koncepció az, hogy a jelenlegi mellé kell egy másik autó is. Ha nagyon max kettőért lenne elfogadható Mito, akkor az is megteszi és második autóként kiválóan funkcionálna. HA 3-ig elmegyünk akkor már inkább érdekelne a Giu és akkor az válna az elsőszámú autóvá.
Az offosok miatt ne aggódj, bőven van a listán, túl sok is....:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-13 17:42:16 // 6607
Akkor rámennék a nagyon maxra :-) Két gyerekhez a MiTo kicsi szerintem. A műszaki része mondjuk lehet, hogy csak engem érdekel, én mindenképp a spéci nagyszilárdságú acél kasznit választanám. Egy Giulietta csomagtere is van már akkora, hogy be tudsz normálisan cuccolni, még egy roller is mellé fér, vagy bármi lim-lom. Másod autónak simán venném a MiTo-t, elsődlegesnek nem. Magam részéről akkor néznék off autókat is normális csomagtérrel, 4/5 ajtóval, megfelelő ütközésvédelemmel, nem elromlós motorral.
A fél offos tippem a Lancia Delta. Bravo alvázon van (ami nem Giulietta), meglepően nagy belül, és jobb árban vannak mint az Alfák.
Gergely2022-06-13 17:24:23 // 6606
hát a 3 milla az nagyon max, Mito-t eredetileg 1.5-ért szerettem volna, de már látom, hogy 2-ért is milyen rossz állapotokkal lehet találkozni... :(
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-13 14:08:58 // 6605
3 millás keretet irtál a másikban, annyiból azért vannak normális Giulietták. Abból az eu5 t-jet egy jó választás.
zgi5212022-06-13 13:51:46 // 6604
úgy tudom igen. (utóag tudtam meg, hogy ez elvileg mumus :P)
Selenia olajat kap, ennél többet sztem nem tudok tenni vele.
vétel után leszervizeltük, kb. 350-400e ment rá. (vizsga, gumigarnitúra, S&S akksi, fékek, klíma jav, gyertyák, hosszbordás stb..) másfél éve csak benzint kap.
nice:
Gergely2022-06-13 13:46:40 // 6603
hmm, de az már multiájer ugye?
Giuntini2022-06-13 13:14:12 // 6602
Igen, aza Punto motor a világból kimegy.
zgi5212022-06-13 12:20:30 // 6601
a miénk a 77kW, 105LE, 6seb, DNA. kifejezetten ezt kerestük. gyerkőceim használják, szeretik. a klíma sem fogja le vészesen a motort. :) országúton, pályán nagyon jól fogyaszt, városban kevésbé. nekem nagyon pozitív kisautó.
Gergely2022-06-13 11:33:38 // 6599
létezik 95 szívó is. Akkor az lehet az "igaz út"?
Giuntini2022-06-13 10:16:14 // 6598
Ha már ülsz benne hátul, akkor kényelmesnek is mondható, de a beszállás nem az!
Városozni a legjobb megoldás a 78 lovas 1,4 szívó, viszont országúton kevés a teljesítmény a mai forgalmi viszonyokhoz mérve. Régen egy 75 lovas 1500-as Lada vagy magy Polski az utak királya volt, ma 78 lóval belenyomnak a betonba.
A 135 lovas Multiair nagyon jó választás, csak egyszer eljön a Multiair cseréje.
Gergely2022-06-13 10:04:04 // 6597
Egyértelmű, ha nem lenne plusz 1 milla, minimum :D
Gergely2022-06-13 10:03:21 // 6596
A 2 gyerek nem lesz üzemszerű állapot, évi pár alkalommal meg kibírjuk ;)
zgi5212022-06-12 22:05:27 // 6595
ket gyerekkel baromi kenyelmetlen lesz a hatso ajtok hianya. inkabb 5 ajtos grande..
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-12 21:49:29 // 6594
A 2.4-től jobban féltem mint a Mulitair-től 😅
Egyszer biztos kakukk lesz, akkor modul javítás vagy csere. Aztán go tovább.
Nálam olajcsere évente( kb. 9e-renként) , mikrofilter és gyertya csere két olajcserénként. Egy városozós autónak én ennyit megadok, meglátjuk.
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-12 21:30:04 // 6593
Méretileg (2 gyerek+ kirándulós cuccok) és műszakilag is inkább Giuliettát vennék.
Gergely2022-06-12 19:42:40 // 6592
Sziasztok!

Mito vásárlásán (is) gondolkodom. Elsősorban városi használatra szánom, de olykor kirándulgatnánk is vele 2 gyerkőccel.

A kérdésem az lenne, hogy mennyire kell tartanom a multiair motoroktól?
zgi5212022-06-12 18:32:35 // 6591
sziasztok, ebben a nyari melegben nektek is nehezen fordul az inditokulcs? lanyom a gyengecske kezevel megszenved vele. mit lehet ezzel tenni, hogy konnyebben forduljon el? esetleg wd40..? (nem a kormanyzar miatt, nem az akad be)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak