sziasztok! MiTo-n az első embléma speckós, vagy csak "lefejtem", aztán mehet rá az aliexpresszes/ebayes stb párszáz forintos?
köszi
jackdonnelly2023-07-09 12:21:53 // 6743
GT Ɨ|ѯ2023-06-29 07:16:29 // 6742
zgi5212023-06-18 17:26:55 // 6741
R33Z2023-04-23 15:18:16 // 6740
Sziasztok, köszi a válaszokat. Megerősíti, hogy jó az elképzelés :) Jövőhéten megnézünk párat. Érdekes, hogy majdnem az összes eladó példány kereskedésekben van. Szerencsésebb lenne gondos Alfás tulajtól venni.
@Zoli, Q-t eladtam, Musclecar lett helyette. Dodge Challenger 6.4 V8. Egészen más, de tetszik nagyon. Q-t nem volt szívem napi használatba fogni. Vályi Pistának volt egy tesztje ilyenről, "Kraft úr, az előadóművész" címmel. Érdemes megnézni, mert tényleg olyan;) Mentségemre, cégcsoporton belüli és szerencsére a 2016 utáni Mopar autókon érezni az olasz beavatkozást.
@Zoli, Q-t eladtam, Musclecar lett helyette. Dodge Challenger 6.4 V8. Egészen más, de tetszik nagyon. Q-t nem volt szívem napi használatba fogni. Vályi Pistának volt egy tesztje ilyenről, "Kraft úr, az előadóművész" címmel. Érdemes megnézni, mert tényleg olyan;) Mentségemre, cégcsoporton belüli és szerencsére a 2016 utáni Mopar autókon érezni az olasz beavatkozást.
Giuntini2023-04-22 12:43:07 // 6739
Szia Zoli! Én tavaly februárban vettem a MiTo-t, kimondottan városi használatra. 22 ezret mentem vele azóta. Az enyém 1,4 Junior 78 lovas. 1,6 millióért vettem, patika állapotú. Tudom, azóta nagyon felmentek az árak, 146 ezerrel vettem, 2011-es.
Most biztos hogy 2,2 millió alatt nem adnám oda. Amit ráköltöttem az elején a szokásos... Olajcsere, vezérlést később cseréltem, az autó osztrák volt (rozsda nyomában sincs!), számlákkal, pontosan vezetett szervizkönnyvvel. Úgy vettem az autót, ahogy álmodozunk használtautó vásárlásnál.
Tehát olaj, gyertyacsare, hátsó fékek cseréje, kézifékkötél. Ami hibája volt a klima nem működött, klimahűtőt kellett cserélni. Az első típushiba, gyári hűtők nagyon gyenge anyagból vannak, szinte mindenkinél kellett már klimahűtőt cserélni.
Vettem rá négy Vredestein négyévszakost, városi használatra jó megoldás.
Futóműve nagyon jó, szög egyszerű. Kormányszög jeladóval szokott probléma lenni, de szinte mindegyik MiTo-nál jelentkezik hidegben hogy indulás után elmegy néha a szervó. Semmi vész, újra kell indítani, és nem jelentkezik. Most cseréltem 167 ezernél kuplungot, de erre számítottam.
Én javaslom ezt a visszafogott teljesítményű MiTo-t, városban tök elég, az enyém 6 sebességes. Egyszerű és megbízható! Nincs Multiair és turbo probléma. Helyette megbízhatóság, olcsó fenntarthatóság, hiszen futómű, fék motor alkatrészek magyrészt megegyeznek a Grande Puntóval, csak ezen van vezérlés módosító.
Amire figyelni kell az olajcsipegetés, sűrűn kell kontrollálni a nívópálcán a szintet. Nem olajfogyasztásról beszélünk, de figyelni kell, az 1,4 16V motorok újkoruktól csipegetik, ennek ellenére húgom Puntójában eddig 320 ezer km van.
2011 márciusában volt a váltás, az addigi 16 szelepes visszafogott motorokat lecseeélték 8 szelepesre. Az enyém az utolsó 16 szelepes.
Remélem segítettem!
Most biztos hogy 2,2 millió alatt nem adnám oda. Amit ráköltöttem az elején a szokásos... Olajcsere, vezérlést később cseréltem, az autó osztrák volt (rozsda nyomában sincs!), számlákkal, pontosan vezetett szervizkönnyvvel. Úgy vettem az autót, ahogy álmodozunk használtautó vásárlásnál.
Tehát olaj, gyertyacsare, hátsó fékek cseréje, kézifékkötél. Ami hibája volt a klima nem működött, klimahűtőt kellett cserélni. Az első típushiba, gyári hűtők nagyon gyenge anyagból vannak, szinte mindenkinél kellett már klimahűtőt cserélni.
Vettem rá négy Vredestein négyévszakost, városi használatra jó megoldás.
Futóműve nagyon jó, szög egyszerű. Kormányszög jeladóval szokott probléma lenni, de szinte mindegyik MiTo-nál jelentkezik hidegben hogy indulás után elmegy néha a szervó. Semmi vész, újra kell indítani, és nem jelentkezik. Most cseréltem 167 ezernél kuplungot, de erre számítottam.
Én javaslom ezt a visszafogott teljesítményű MiTo-t, városban tök elég, az enyém 6 sebességes. Egyszerű és megbízható! Nincs Multiair és turbo probléma. Helyette megbízhatóság, olcsó fenntarthatóság, hiszen futómű, fék motor alkatrészek magyrészt megegyeznek a Grande Puntóval, csak ezen van vezérlés módosító.
Amire figyelni kell az olajcsipegetés, sűrűn kell kontrollálni a nívópálcán a szintet. Nem olajfogyasztásról beszélünk, de figyelni kell, az 1,4 16V motorok újkoruktól csipegetik, ennek ellenére húgom Puntójában eddig 320 ezer km van.
2011 márciusában volt a váltás, az addigi 16 szelepes visszafogott motorokat lecseeélték 8 szelepesre. Az enyém az utolsó 16 szelepes.
Remélem segítettem!
zgi5212023-04-22 07:42:20 // 6738
szia Zoli, nalunk most lesz 2. eve, hogy a sracoknak vasaroltunk egy Mitot, nagyon pozitív a tapasztalat. Nyilvan mint hasznaltautora rogton locsolni kellett par szaz ezret (akksi, fekek, gumik, olajszerviz, stabpalca stb.,), de azota hiper a szerelem. Nagyon jo a futomomu, sztem lajkolni fogod..😀 Ergonomikus es kenyelmes, meglepoen tagas elol, kifejezetten jo vezetni bar en max. tankolni viszem el.🥶 Olykor megyunk vele 4 en is.
A mienk az 1.4 105 lovas, D ben boven eleg tanuloautonak,sőt.
En nem tudok extra hibakrol amitol tartani kellene, vegulis Grande platform, amit 9 evig szinten hasznaltunk mar, ott sem volt semmi meglepi.
Volt egy Speedzone hasznalt video, asszem lentebb itt a link, nezd meg eleg jol kivesezik.
Q val mizu? Remelem megvan meg es horog a Matraban olykor..🤪
udv!
A mienk az 1.4 105 lovas, D ben boven eleg tanuloautonak,sőt.
En nem tudok extra hibakrol amitol tartani kellene, vegulis Grande platform, amit 9 evig szinten hasznaltunk mar, ott sem volt semmi meglepi.
Volt egy Speedzone hasznalt video, asszem lentebb itt a link, nezd meg eleg jol kivesezik.
Q val mizu? Remelem megvan meg es horog a Matraban olykor..🤪
udv!
R33Z2023-04-21 18:27:41 // 6737
Sziasztok, lányomnak szeretnék venni első autónak egy
csinos, jó állapotú, megbízható kisautót 2M-ig. Fiat500 vagy MiTo a terv, ha ezekből nem találunk jót, akkor Micra, ami minden csak nem csinos... viszont van kevés km-es újszerű 2M alatt. F500 enyhén túlárazott és az eddig megnézettek alapján fele bontószökevény. A C tervet egyenlőre hanyagolnám, tehát nézzük a MiTo kínálatot.
Mire kell főleg figyelni MiTo vásárlásnál, mik a típus gondok?
Van esetleg valakinél látókörben, ismerettségi körben a fenti kritériumoknak megfelelő eladó autó?
(rétegvastagság mérőm van, fényezést felújítani tudok, vannak hozzá eszközök, szóval karcok ilyesmi nem érdekel, csak lehetőleg gyári legyen a fény)
Előre is köszi!
csinos, jó állapotú, megbízható kisautót 2M-ig. Fiat500 vagy MiTo a terv, ha ezekből nem találunk jót, akkor Micra, ami minden csak nem csinos... viszont van kevés km-es újszerű 2M alatt. F500 enyhén túlárazott és az eddig megnézettek alapján fele bontószökevény. A C tervet egyenlőre hanyagolnám, tehát nézzük a MiTo kínálatot.
Mire kell főleg figyelni MiTo vásárlásnál, mik a típus gondok?
Van esetleg valakinél látókörben, ismerettségi körben a fenti kritériumoknak megfelelő eladó autó?
(rétegvastagság mérőm van, fényezést felújítani tudok, vannak hozzá eszközök, szóval karcok ilyesmi nem érdekel, csak lehetőleg gyári legyen a fény)
Előre is köszi!
Giuntini2023-04-17 09:38:33 // 6736
Láttam, nagyon jó volt, végre egy kucsit tisztázták a ráaggatott idióta jelzőket....
Liquid2023-04-03 16:10:33 // 6734
Speedzone - MiTo
Nem tudom mikortól lesz nyilvános...
Nem tudom mikortól lesz nyilvános...
emmzolee2023-03-29 22:46:28 // 6733
Sziasztok.
Vennék a feleségemnek egy Mitot. Mikre érdemes odafigyelni? Melyik motorról mi a vélemény? Igazából a teljesítmény majd, hogy nem másodlagos, mert asszony nem szeret úgy suhanni mint én. Inkább a megbízhatóság stb érdekelne.
Kössz.
Vennék a feleségemnek egy Mitot. Mikre érdemes odafigyelni? Melyik motorról mi a vélemény? Igazából a teljesítmény majd, hogy nem másodlagos, mert asszony nem szeret úgy suhanni mint én. Inkább a megbízhatóság stb érdekelne.
Kössz.
Rolee19862023-03-17 21:25:53 // 6732
Sziasztok. Mito 1.6 JTD egr-t szeretném kitakarítani, de sajnos szégyenszemre nem találom. Tudna esetleg valaki képpel, linkel segíteni? Neten sem találtam érdemi információt sajnos. Köszi előre is…
DKori2023-03-15 17:59:40 // 6731
Sziasztok!
Help! Jóbarátom Alfa MiTojában nem tudunk AlfaOBD-vel a műszerfalhoz csatlakozni, pedig van sárga adapter kábelünk de nem megy vele. Az interface egy Bluetooth-os OBDII adapter, motorvezérlő simán megy vele. Sárga kábel lehet a rossz? Vagy nem USB-s OBDII-vel eleve nem lehet az átalakító kábelekkel csatlakozni?
Help! Jóbarátom Alfa MiTojában nem tudunk AlfaOBD-vel a műszerfalhoz csatlakozni, pedig van sárga adapter kábelünk de nem megy vele. Az interface egy Bluetooth-os OBDII adapter, motorvezérlő simán megy vele. Sárga kábel lehet a rossz? Vagy nem USB-s OBDII-vel eleve nem lehet az átalakító kábelekkel csatlakozni?
Giuntini2023-03-12 12:50:26 // 6730
MiTo-m kuplungcseréssé érett. Nem csúszik, de pár hete észrevettem, jogy felkeményedett a kuplungpedál, pár napja kinyomva elkezdett randa hangot is adni. Valszeg a kinyomócsapágy, 24-én viszem le Csörihez.
Piritu - 1.000.0002023-02-15 19:12:44 // 6729
A használatija szerint van elzáró csak nem úgy néz ki mint a többinél és máshogy kell visszakapcsolni.
A többi könyvében ott van hogy hogyan néz ki a mechanikus kapcsoló, itt nincs mechanikusra utalás.
A többi könyvében ott van hogy hogyan néz ki a mechanikus kapcsoló, itt nincs mechanikusra utalás.
zgi5212023-02-15 18:50:20 // 6728
akkor nem ertem :)
van ezen kivul mechanikus kapcsolo is?
holnap megnezem mar vilagosban..😃
van ezen kivul mechanikus kapcsolo is?
holnap megnezem mar vilagosban..😃
zgi5212023-02-15 18:49:12 // 6727
Piritu - 1.000.0002023-02-15 18:48:38 // 6726
arra válaszoltam hogy van :-)
zgi5212023-02-15 18:43:17 // 6725
lasd 6717 hsz!
Giuntini2023-02-15 09:57:23 // 6724
Tegnap a MOM parknál álltam a kis MiTo-val, mikor jöttem ki a Foodpandás táskámmal, látom egy ember áll a kis autóm mellett és nagyon nézi. Mikor odaértem, azt mondta, csak nézegeti a kis autómat, mert gyönyörű szép. Megköszöntem, erre mondta hogy ő is Alfás, jelenleg Giuliája van. Egy kicsit beszélgettünk. Jó dolgok ezek!
Piritu - 1.000.0002023-02-10 18:58:57 // 6723
tirex2023-02-10 18:51:23 // 6722
Közben visszakerestem az akkori beírásomat, jelezte a műszerfal, áthúzott üzemanyagkút volt a hibajel. Ott írta Piritu hogy neki az összes Alfájában volt, akkor valószínűleg van a Mitoban is. Köszi
tirex2023-02-10 18:42:50 // 6721
Na most ebben nem vagyok biztos. Én egyszer porszívózáskor megütöttem és lezárt, viszont az egy tök egyszerű kapcsoló az oldalán meg a tetején van gomb. Megnyomtam a tetején a gombot és kész. Előtte viszont szívtunk 3 napot, a fórumról adta valaki az infót mi a teendő. Nem jelezte sehol hogy aktiválódott.
zgi5212023-02-10 10:05:14 // 6720
alfa1562023-02-10 06:26:00 // 6719
A miénk 77 LE és van benne DNA.
tirex2023-02-05 14:26:56 // 6718
Bocs. a 159ben a VEZETŐoldali ülés előtt van.
tirex2023-02-05 14:26:12 // 6717
Üdv. tudja valaki esetleg hogy a Mitokban van-e boruláskapcsoló mint a 159ekben. A 159ben az utasoldali ülés előtt van a szőnyeg alatt.
zgi5212023-01-28 10:36:35 // 6716
bal szélső összekötő lesz a ludas a szerelő szerint..
valszeg ez meg a gyárban szerelt szerinte.
milyen tipus a preferalt a cserehez?
jövő héten javítja.
valszeg ez meg a gyárban szerelt szerinte.
milyen tipus a preferalt a cserehez?
jövő héten javítja.
DKori2022-11-25 20:10:49 // 6715
Igem, MiTo-nál. :) Fura ez az egész, én már 2005-ben se értettem, hogy a Grandenál is 1.2 8v 65LE (ez még ok, hisz belépő modellek a kisautók közt anno ~60LE körül mozogtak és inkább ez az önmagához képest nyomatékos és stabil motor, mint az OFF-ok féle háromhengeres ezres pörgetve 60LE körül tudó darabok...) meg 1.4 8v 77LE motorok jelentek meg, amikor már bőven ott volt készen az 1.2 16v 80LE és az 1.4 16v 95Le (persze ez utóbbit alkalmazták Grandeban is)...szóval, hogy a 80Le környéki teljesítményszinthez minek kellett nekik egy "új" fejlesztés 1.4 8v (Euro norma végett az 1.2 16v-t is reszelhették volna, vagy szoftveresen butítják az 1.4 16v-t ahogy a MiToban is tették). Mondjuk bevált motor lett az is ez tény. :)
Esetedben meg gondolom mindegyik 1.4 16v 77Le 6 sebességes (minek variálták volna...ott volt a polcon a 95Le-sé), a 8v-k meg 5ös váltót kaptak.
Esetedben meg gondolom mindegyik 1.4 16v 77Le 6 sebességes (minek variálták volna...ott volt a polcon a 95Le-sé), a 8v-k meg 5ös váltót kaptak.
Giuntini2022-11-25 19:25:40 // 6714
2011 márciusban volt a váltás, akkor lett 8V a 16V helyett, ugyanakkora teljesítménnyel. Az enyém az utolsó 16V-k egyike.
DKori2022-11-25 16:07:31 // 6713
Pedig ott még az is árnyalja a képet, hogy a Grande 77Le az minden esetben 1.4 8v (alul önmagához képest nyomatékosabb), tehát más karakter nem a 95 (vagy pláne 105) lovas "butított" változata.
zgi5212022-11-25 16:00:05 // 6712
volt 77 lovas Grandenk az olyan volt erzesre ,mint ez a Mito N mode -ban.
ez viszont a 6. sebeseggel jot tesz az atlagfogyinak!
D-ben kifejezetten agilis, a peres 17’ gumikkal meg kanyarvadasznak mondhato ;-)
ez viszont a 6. sebeseggel jot tesz az atlagfogyinak!
D-ben kifejezetten agilis, a peres 17’ gumikkal meg kanyarvadasznak mondhato ;-)
DKori2022-11-25 14:38:21 // 6711
Igen, ugyanez az 1.4 16v szívó motor nem MultiAir formában, különböző Euro besorolásokkal létezett 95 (Stilo, Grande Punto, MiTo) és 90 (pl Bravo II) lóerős változatban, sőt 100LE-sben is (Panda 100HP). Ugye a MultiAirrel nem jut be lényegeswn több levegő, "csak" precízebben irányítható a folyamat >>> papíron, illetve stopperrel padlógázon szvsz nem annyira hatalmas a különbség (látod 10LE), érzetre viszontehet agilisabby mindenki ezt mondja/tapasztalja. :))
Ui. a T-Jettel is ez van, hisz van T-Jet 120, 150 meg 155LE-vel, eőt Abarth 500ban 180al (!) is, ehhez képest a MultiAir turbók 135 (Bravo II, MiTo...) vagy 170 (MiTo QV) lóerősek >>> ott se hatalmasak de azért számszerűek a különbségek
Ui. a T-Jettel is ez van, hisz van T-Jet 120, 150 meg 155LE-vel, eőt Abarth 500ban 180al (!) is, ehhez képest a MultiAir turbók 135 (Bravo II, MiTo...) vagy 170 (MiTo QV) lóerősek >>> ott se hatalmasak de azért számszerűek a különbségek
Selmak2022-11-25 11:23:10 // 6710
Vagy annyi se, mert a 1.4 TB rendszeresen többet tud mint 120 LE, ha 135 LE multiairt meg elég jól elvágták szoftveresen 135 LE körül.
zgi5212022-11-25 09:11:09 // 6709
a mulitair csak 10 loero plusz? 😮
zgi5212022-11-25 06:35:52 // 6708
a mulitair csak loero plusz? 😮
DKori2022-11-24 21:57:39 // 6707
Szeretik variálni a dolgokat azt tudjuk. :)
Neten fellelhető egy 2012es magyar árlista pdf-ben, e szerint akkoriban a Distinctive-ben és QV-ben alap volt a DNA kapcsoló, alatta feláras (1.3 mJTD-hez nem rendelhető), a Start-Stop viszont az összesben benne volt...vannak azért ebben érdekességek, pl 185/65 R15 az alap acél kerékméret (nem 195/55 R16?!), belépőszinten feláras az elektromos és fűthető tükör (nemár, még a Grande Puntokban is alap volt 2005-től végig az elektromos tükör...), és mindegyik (!) szín feláras :D nincs 0 forintos (what?!), az OK, hogy az extra pasztellek is fizetősek nem csak a metál, de "alap pasztellként" mutat egy fekete színkódot és mellette az ára 28e FT XD szóval fenntartással kezelem :)
Neten fellelhető egy 2012es magyar árlista pdf-ben, e szerint akkoriban a Distinctive-ben és QV-ben alap volt a DNA kapcsoló, alatta feláras (1.3 mJTD-hez nem rendelhető), a Start-Stop viszont az összesben benne volt...vannak azért ebben érdekességek, pl 185/65 R15 az alap acél kerékméret (nem 195/55 R16?!), belépőszinten feláras az elektromos és fűthető tükör (nemár, még a Grande Puntokban is alap volt 2005-től végig az elektromos tükör...), és mindegyik (!) szín feláras :D nincs 0 forintos (what?!), az OK, hogy az extra pasztellek is fizetősek nem csak a metál, de "alap pasztellként" mutat egy fekete színkódot és mellette az ára 28e FT XD szóval fenntartással kezelem :)
Giuntini2022-11-24 20:32:51 // 6706
Az utolsó 77 lovasokban sincs DNA kapcsoló, szerintem ezekben teljesen felesleges is. Viszont az enyém a 77 ló ellenére 6 sebességes!
DKori2022-11-24 18:10:26 // 6705
Szerintem felszereltség és/vagy motorváltozat függő is...egyik barátom (egyébként hozzá került anno a GT-m, most egy kereskedőnél eladó ahonnan hozta a MiTo-t :( ) nyár végén vett egy 2008-as 1.4 16v (még nem MultiAir) 95 lovas Distinctive MiTo-t, DNA van neki benne, Start-Stop emlékeim szerint nincs.
zgi5212022-11-24 12:47:16 // 6703
ez mikor gyártás, a mienk 2010 -es és mindenkettő "boldogít"..
Giuntini2022-11-24 10:33:45 // 6702
Nincs start-stop, de még DNA kapcsoló sem.
Kazes☻2022-11-24 09:10:30 // 6701
Tanúsíthatom... nálunk most van egy. 😀
DKori2022-11-24 09:07:34 // 6700
Igen, elején nekem is 10w-40-et kapott, majd áttértünk mi is az 5W-40-re (előbbi ugye csak félszintetikus). Minimálisan csipegette jobban, és szebb hangja volt vele. :)
zgi5212022-11-24 09:00:19 // 6699
gondolom a start stop -ot kilövöd..hogy némileg csökkenjen az ebből fakadó terhelés, kopás..
zgi5212022-11-24 08:57:29 // 6698
szia, köszi az infókat!
a srácaim használják a gépet, nagy megelégedéssel.
a leírtak egyike sem áll fenn szerencsére,a fogyasztás városban 7 körül
kint azonnal 6 ra esik :)
133e van az autóban épp most konstatáltam, mikor a cartársnak írtam
az olajcsere óta megtett km -eket.
a srácaim használják a gépet, nagy megelégedéssel.
a leírtak egyike sem áll fenn szerencsére,a fogyasztás városban 7 körül
kint azonnal 6 ra esik :)
133e van az autóban épp most konstatáltam, mikor a cartársnak írtam
az olajcsere óta megtett km -eket.
Giuntini2022-11-24 08:55:38 // 6697
Az is hozzátartozik az igazsághoz hogy az olajelőírás os változott. A Puntóhoz ugyanezzel a motorral Selenia 20k-t írt elő ami 10W40 míg a MiTo-hoz, a 77 lovashoz is Selenia Start ír elő, ami 5W40, és már mindegyik PE olaj. Nagyon vékonyak ezek az olajak.
Viszont olajcsere után észrevehetően új erőre kapott a motor, halkabb is lett, pedig 12000 km-t mentem el vele. Közben kétszer utána töltöttem egy litert. Csöri azt mondta, hogy teljesen normális, pláne a sok indítózást is figyelembe véve. A motor a nap 6-8 órájában megállás nélkül dolgozik.
Ez is egy óriási különbség a 159 és a MiTo között! A 159 vigyáz rám, a MiTo-ra viszont nekem kell vigyáznom.😊
Viszont olajcsere után észrevehetően új erőre kapott a motor, halkabb is lett, pedig 12000 km-t mentem el vele. Közben kétszer utána töltöttem egy litert. Csöri azt mondta, hogy teljesen normális, pláne a sok indítózást is figyelembe véve. A motor a nap 6-8 órájában megállás nélkül dolgozik.
Ez is egy óriási különbség a 159 és a MiTo között! A 159 vigyáz rám, a MiTo-ra viszont nekem kell vigyáznom.😊
DKori2022-11-24 08:39:49 // 6696
Csipegetni hajlamosak az 1.4 16v Fiat konszern szívóbenzinesek az olajat, amíg a mértéke nem drasztikus (nem füstöl kéken, nem jár egyenetlenül, nem büdös, ne ugrik meg a fogyasztása, nem ~2-3 tankolásonként kell lesegetned a szintet mert annyira fogy) addig nemigen van gond, ezek egyszerűen ilyenek, hogy nem mennek el két olajcsere közt szintcsökkenés nélkül. Szerintem estetetekben sincs aggodalomra ok, nem az öregedés/fáradás jele. :)
Volt 1.4 16v Stilom, 74e km-es korában is pont annyira csipegette az olajat (~6-7000kmen a maxról a min közelébe lement...már tudtam kb mikor kell lesegetni..) mint 200e felett.
Volt 1.4 16v Stilom, 74e km-es korában is pont annyira csipegette az olajat (~6-7000kmen a maxról a min közelébe lement...már tudtam kb mikor kell lesegetni..) mint 200e felett.
zgi5212022-11-24 06:49:08 // 6695
ez kb 4500 km magassaga volt.
nem orszaguton cirkalva, igen ez foleg varosi
rovidebb utak jellemzoen.
sajnos kicsit csepeg is, ezt majd meg kell nezetnem.
ez par deci veszteseg is lehetett.
nem orszaguton cirkalva, igen ez foleg varosi
rovidebb utak jellemzoen.
sajnos kicsit csepeg is, ezt majd meg kell nezetnem.
ez par deci veszteseg is lehetett.
Giuntini2022-11-23 18:55:57 // 6694
A kérdés, mennyit mentetek vele olajcsere óta?