Tekintettel arra, hogy holnap szeretnénk még egyet kerülni PHuBi-val, beszereltem a mélynyomót. Már csak a vezetékeket kellene elrejteni, de azt majd télen. A lényeg hogy szól és királyság van :-)
Piritu - 1.000.0002017-10-18 19:04:55 // 5085
Piritu - 1.000.0002017-10-18 18:48:22 // 5084
Lassan itt az idény vége. Ki hogyan teszi el télire a vasat?
Anno összeszedtem a német használatija alapján pár dolgot.
Eddig majdnem üres tankkal tettem el télire a biokomponensek miatt. Az idén azon gondolkodom, hogy telerakom olyan benyával, amiben nincs bio.
Tudtok segíteni, hogy melyikben nincs?
Anno összeszedtem a német használatija alapján pár dolgot.
Eddig majdnem üres tankkal tettem el télire a biokomponensek miatt. Az idén azon gondolkodom, hogy telerakom olyan benyával, amiben nincs bio.
Tudtok segíteni, hogy melyikben nincs?
Piritu - 1.000.0002017-10-15 09:13:04 // 5083
Robiza2017-10-15 08:42:14 // 5082
Hol készült a spider-es fotó Piritu cartárs?
Piritu - 1.000.0002017-10-14 21:31:20 // 5081
Azt hiszem megtaláltam a megoldást zene terén a Spiderbe :-)
Rohodi Mihály2017-10-09 10:04:51 // 5080
Piritu - 1.000.0002017-10-08 22:52:00 // 5079
Piritu - 1.000.0002017-10-08 20:11:20 // 5078
Találtam motort :-)
W.2017-10-07 18:07:00 // 5077
Ha valakit érdekelne: https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/spider/alfa_romeo_spider_2.0_ts-12085123
Willy2017-10-07 16:42:59 // 5076
Nem, végül a műanyag fogaskerekes tipp után nem estünk neki feszítővassal. :)
Igen, az a múltkori leírás is elég hasznos hogyha valami véletlen folytán nem működne.
Igen, az a múltkori leírás is elég hasznos hogyha valami véletlen folytán nem működne.
Piritu - 1.000.0002017-10-05 18:57:30 // 5075
Végül sikerült kinyitni?
Még csak pár hete "élünk együtt" de már most ismerek pár praktikát, hogy elkerüljem az ilyen eseteket. Alapból elég elolvasni a használatit is...
Még csak pár hete "élünk együtt" de már most ismerek pár praktikát, hogy elkerüljem az ilyen eseteket. Alapból elég elolvasni a használatit is...
Willy2017-10-05 17:07:17 // 5074
Én beszélgettem vele, a műanyag fogaskerék kopását mondtam, hogy típushiba. De mondta, hogy az lett cserélve és fém fogaskereket gyártatott hozzá.
Amúgy aznap makacsolta meg magát a tető, előtte még jó volt. :)
Amúgy aznap makacsolta meg magát a tető, előtte még jó volt. :)
Piritu - 1.000.0002017-10-05 16:56:13 // 5073
"mert szeretné lenyitni de nem működik." - Nekem furcsa ez a hozzáállás. Ha tudom, hogy rossz, megcsináltatom, nem használom és világgá kürtölöm hogy rossz...
Sokban hozzájárul a márkáról kialakított képhez.
Sokban hozzájárul a márkáról kialakított képhez.
BrianPapa2017-10-05 16:13:42 // 5072
Köszönöm srácok, a biztatást! :)
Tatabányán nincs motor, DZ szervizeseknek sincs, de közben rájöttünk, hogy mi okozhatta a fogaskerék halálát a motorban, mivel jelenleg reggel óta tudom használni megint kis megkötésekkel.
A fedélzárásnál a mikrokapcsolók is gyengélkednek, ezért, ha a középső gombbal teljes programmal mozgatom valahogy túlpörgeti, nem állítja le időbe a fedélnyitó motort. A bowdeneket egy ici-picit lazábbra hagytuk, de még annyira, hogy behúzza és a vezető ülés mögötti nyitógombokkal nyitogatom kizárólag. Így "fél automata", de legalább működik. Ettől függetlenül a szénkefe szerintem haldoklik, mert még üresben még elviszi, illetve így lazább bowdennel is még egy darabig. Remélem :)
Tatabányán nincs motor, DZ szervizeseknek sincs, de közben rájöttünk, hogy mi okozhatta a fogaskerék halálát a motorban, mivel jelenleg reggel óta tudom használni megint kis megkötésekkel.
A fedélzárásnál a mikrokapcsolók is gyengélkednek, ezért, ha a középső gombbal teljes programmal mozgatom valahogy túlpörgeti, nem állítja le időbe a fedélnyitó motort. A bowdeneket egy ici-picit lazábbra hagytuk, de még annyira, hogy behúzza és a vezető ülés mögötti nyitógombokkal nyitogatom kizárólag. Így "fél automata", de legalább működik. Ettől függetlenül a szénkefe szerintem haldoklik, mert még üresben még elviszi, illetve így lazább bowdennel is még egy darabig. Remélem :)
Rohodi Mihály2017-10-05 13:12:20 // 5071
Szerintem nagyon jó választás a cabrio mezőnyben a Spider, örök, és jellegzetes forma.
A szóban forgó motor 2 cikkszámon volt elérhető gyáriban:
60621817 és 60630546. Már egyik sem szállítható sajnos.
Eredeti listaáruk 126.500 és 167.000 Ft volt.
Én is letároltam egyet, hátha szükség lesz rá 20 év múlva... Imádom, hogy elektromos a tetőm, volt manuálissal is az előzőm vagy 4-5 évig, de nagy királyság, hogy nem kell kiszállni a ki-be csukáshoz.
A szóban forgó motor 2 cikkszámon volt elérhető gyáriban:
60621817 és 60630546. Már egyik sem szállítható sajnos.
Eredeti listaáruk 126.500 és 167.000 Ft volt.
Én is letároltam egyet, hátha szükség lesz rá 20 év múlva... Imádom, hogy elektromos a tetőm, volt manuálissal is az előzőm vagy 4-5 évig, de nagy királyság, hogy nem kell kiszállni a ki-be csukáshoz.
Forsberg2017-10-05 09:02:15 // 5070
Kellemes és nagyon látványos az automata, ha működik. Bénább kézzel nyitni, de az a "motor" megbízhatóbb. :)) Ezek nem fiatal szerkezetek és szépen fáradnak is. Rákóczi Feri az azzal kezdet az AC-n, hogy ért-e valaki a tetőhöz, mert szeretné lenyitni de nem működik.
Piritu - 1.000.0002017-10-05 08:56:07 // 5069
8 évig manuálisom volt, ahhoz képest királyság az automata. (A nagy parkolókban pl. jelentős nézőseregre lehet számítani vele.)
Úgy vagyok vele, hogy néha rendbe kell tenni, aztán működik. Előbb-utóbb a ponyvát is cserélni kell...
A ritka használat miatti mikrokapcsoló "bejáratáson" már túl vagyok.
Már készülök a felújításra, egy-két év aztán nekiugrok. Addig is gyűjtöm az infókat. Az elmúlt pár hsz-ben is többet lehetett találni, mint eddig az összesben...
Úgy vagyok vele, hogy néha rendbe kell tenni, aztán működik. Előbb-utóbb a ponyvát is cserélni kell...
A ritka használat miatti mikrokapcsoló "bejáratáson" már túl vagyok.
Már készülök a felújításra, egy-két év aztán nekiugrok. Addig is gyűjtöm az infókat. Az elmúlt pár hsz-ben is többet lehetett találni, mint eddig az összesben...
Willy2017-10-05 07:51:53 // 5068
Ha esetleg a szénkefe a baj, akkor tudsz bele venni bele való szénkefét a Kelle Famíliánál.
Persze előtte érdemes szétszedni a motort és vinni a mintát a méret miatt. Ha ügyes vagy magad is meg tudod csinálni, vagy ha van ismerős aki csinált már ilyet akkor házilag is megcsinálható. Igazából 1 forrasztás az egész. Na meg vigyázni szétszedésnél a rugóra nehogy elrepüljön.
Ha pedig maga a villanymotor szar akkor azt is fel tudják újítani a Kellénél. ~15K magassága lehet.
Persze előtte érdemes szétszedni a motort és vinni a mintát a méret miatt. Ha ügyes vagy magad is meg tudod csinálni, vagy ha van ismerős aki csinált már ilyet akkor házilag is megcsinálható. Igazából 1 forrasztás az egész. Na meg vigyázni szétszedésnél a rugóra nehogy elrepüljön.
Ha pedig maga a villanymotor szar akkor azt is fel tudják újítani a Kellénél. ~15K magassága lehet.
Forsberg2017-10-05 07:06:48 // 5067
A lentieket (is) olvasva, nagyon nem bánom, hogy manuális a tető a kocsimon.
Piritu - 1.000.0002017-10-05 06:34:21 // 5066
Phon, olaszautobonto.tu (Tatabánya), érdi bontó hármast kérdezted már?
Én azért megkérdezném az újat is, néha meglepően jó áraik vannak a gyári alkatrészeknek.
Én azért megkérdezném az újat is, néha meglepően jó áraik vannak a gyári alkatrészeknek.
BrianPapa2017-10-04 23:00:19 // 5065
A fogaskerekes ember száma: 06204328187 - 6. kerületben van az Andrási út közelében a Vörösmarty úton a 43 szám alatt a 3. emeleten. Én is csodálkoztam, hogy van egy gépműhely a harmadikon, de van. :) A bovdent is már kicseréltem, azt is leírtam a mondókámban, itt is örök barátságok születtek bovdengyártó szakemberekkel. Konkréten ezerötszáz azaz 1500 Ft-ból megoldották. Ez-ez ez a bajom nem nagyon találok sehol komplett motort.
Piritu - 1.000.0002017-10-04 22:23:48 // 5064
Piritu - 1.000.0002017-10-04 21:50:56 // 5063
Üdv a klubban! :-)
Itt az Amorén csak cserélték már kompletten, felújításról nem tudok.
A helyedben vennék inkább egy bontott szerkezetet, vagy megpróbálnám én szétszedni a motort.
Ahogy látom a képen a bovden is halálán van már...
Ellenben közkinccsé tehetnéd, hogy hol szereztél fogaskereket.
Itt az Amorén csak cserélték már kompletten, felújításról nem tudok.
A helyedben vennék inkább egy bontott szerkezetet, vagy megpróbálnám én szétszedni a motort.
Ahogy látom a képen a bovden is halálán van már...
Ellenben közkinccsé tehetnéd, hogy hol szereztél fogaskereket.
BrianPapa2017-10-04 21:44:43 // 5062
Kedves Tagok!
Nyugtassatok meg, hogy jól választottam, amikor az Alfa Spiderre szavaztam cabrio vásárlásnál. Jelenleg az agyvérzés kerülget miatta.
Sztori a következő: Április vége felé (szezon kezdetén) hoztam be Svájcból a kocsit. Jó egészségnek örvend, megy mint a golyó, ezekkel nincs is semmi baj, de a tetőnyitó elektronikával még véletlenül sincs szerencsém. Nyár első felében a szenzor problémák voltak, megállt, nem ment stb. kicseréltettem egy-két szenzort, probléma megoldva. A mámor egy hétig tartott utána jött az szopás ami még most is kísért a fedélnyitó motor. Ez is megállt természetesen nyitott állapotban cunami előtt, hogy teljes legyen a izgalmi faktor. Ekkor is elkezdtem tanácsokat kérni, mi lehet a szar, stb. jött a vélasz, hogy 100%-ban a fogaskerék a ludas. Sikerült is vásárolnom egyet, ami természetesen nem beleillő volt, mert valamiért nekem pont a ritkább fajtájú van. Több napos nyomozás után sikerült kideríteni, hogy ki gyártja a belvárosban ezeket a fogaskerekeket, és be is szereztem, még utána a szakadt bovdent is kicseréltettem és azt gondoltam boldogság lesz. 16. kerület legismertebb cabrio szerelőjével elvégeztettem a munkát és hátradőltem. Örömöm egy napig tartott, mivel ma már megint baszott menni. Szétszedtem kínomba és üresen terhelés nélkül megy a motor. Gondlom a szénkefe is rossz lehet nem tudom. Kérdésem az lenne, valakinek nincs elfekvőben egy ilyen motorja? Vagy tud ajánlani valakit, aki már felújított ilyen szerkezetet?
Rohodi Mihály2017-10-04 12:47:54 // 5061
Sziasztok! Keresek 916 Spider balos és jobbos komplett tükröket, klímás autóhoz, lehetőleg fényezés nélküli, feketét. Hátha valakinek van elfekvőben.. Üdv: Rohodi Mihály, 06 30 21 72 346
Piritu - 1.000.0002017-10-03 18:10:13 // 5059
Piritu - 1.000.0002017-10-01 22:22:13 // 5058
A téli leállás alatt meg akarom oldani a pirosságot.
Most viszont egy ilyesmivel szemezek, hogy legyen mély hang is a kocsiban. Ezt elvileg be lehet tenni az ülés alá. Nem is drága.
Most viszont egy ilyesmivel szemezek, hogy legyen mély hang is a kocsiban. Ezt elvileg be lehet tenni az ülés alá. Nem is drága.
Forsberg2017-10-01 22:17:23 // 5057
Nagyon jó rádió ez is, csak azt szerettem volna, hogy a rádió is zölden világítson. Bár, az lenne az igazi, hogy minden piros...
Forsberg2017-10-01 22:12:57 // 5056
Úgy néz ki, meg is vették. Ha esetleg még sem jönnek érte, szólok.
Piritu - 1.000.0002017-10-01 22:01:05 // 5055
Ez se rossz cucc. Miért került lecserélésre?
Zselé2017-10-01 21:41:46 // 5054
Engem lehet, hogy érdekel
Forsberg2017-10-01 21:14:16 // 5053
JVC KD-X330BT
Piritu - 1.000.0002017-10-01 20:59:36 // 5052
Milyen az a JVC?
Piritu - 1.000.0002017-10-01 20:58:58 // 5051
Jól néz ki a fekete kerettel :-)
A leírás alapján jó kis rádió.
A leírás alapján jó kis rádió.
Forsberg2017-10-01 20:51:16 // 5050
Forsberg2017-10-01 20:47:11 // 5049
Köszönöm szépen! Torokgyulladás után lábadozom, remélem lesz még szép idő. :)
Zselé2017-10-01 20:39:36 // 5048
No miféle? Jobbulást, lesz még napsütés!;)
Piritu - 1.000.0002017-10-01 20:38:18 // 5047
"Meg beépítettem az új fejegységet." - Blog?Képek?
Forsberg2017-10-01 20:34:09 // 5046
Sajnos én több mint egy hete betegeskedek, így nem tudtam menni egy jó kört, csak csukottan egy kicsit. Meg beépítettem az új fejegységet.
Piritu - 1.000.0002017-10-01 19:50:02 // 5045
Nekem a Pókon házi készítésű szélfogó volt nyárra és egy másik a hűvösebb időre. PhuBi-ra rendeltem egyet.
Nos ég és föld a különbség. Ebből nem kell "téli". Megfelelő szögben állítva szinte teljesen légzáró. A hétvégén bő 500 km-t mentünk és fűtés sem kellett.
Érdemes beruházni rá.
Nos ég és föld a különbség. Ebből nem kell "téli". Megfelelő szögben állítva szinte teljesen légzáró. A hétvégén bő 500 km-t mentünk és fűtés sem kellett.
Érdemes beruházni rá.
Zselé2017-10-01 19:03:08 // 5044
Én voltam ma Visegrádon, nagyon jó volt. Sajnos mindig mindenkit utolértem, de azért mókás volt... azért hazafelé 4 óra körül már beugrott egy kis fűtés is... kéne egy szélfogó :)
Piritu - 1.000.0002017-09-30 21:53:50 // 5043
Mi egy nagyobb kört tettünk, megnéztük Kreuzenstein várát.
Ká2017-09-30 21:31:37 // 5042
Én is mentem egyet. KIRÁLY VOLT.
Willy2017-09-30 18:51:47 // 5041
Zselé2017-09-30 11:33:36 // 5040
Holnap talán tudok menni egy kört, Visegrád felé
Forsberg2017-09-30 10:20:18 // 5039
Forsberg2017-09-30 08:58:05 // 5038
Dél-pesti időjárás most még nem az igazi.
Piritu - 1.000.0002017-09-29 23:48:24 // 5037
A hétvégére még jó időt mondanak. Remélem mindenki ki tudja használni...
Piritu - 1.000.0002017-09-27 22:38:41 // 5036