KGBMAN2010-06-24 14:14:37 // 2067
Nem néztem, de nem hiszem hogy sokkal olcsóbb lett volna.
Kazes☻2010-06-24 13:57:29 // 2066
Értem. És a javító szett mennyi? Vagy azt nem is néztél? :)
Kazes☻2010-06-24 13:56:07 // 2065
Az milyen xar, amikor a fék esik be és azért még próbálkozol gyorsan pumpálni, hogy fogjon, hogy dolgozzanak a karmantyúk! :)))
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:55:48 // 2064
Első dolgom volt megnézni, amikor megnéztem a kocsit az eladónál, hogy milyen a kuplung. :-)
Elég volt egyszer fekve maradni :-)
Elég volt egyszer fekve maradni :-)
KGBMAN2010-06-24 13:53:54 // 2063
Nem. Főhengert vettem 15ért. Igaz, nekem van 40% discount UT-nél.
Kazes☻2010-06-24 13:53:49 // 2062
És nem maradt pl. folt az autó után a parkoló betonján? Vagy fogyás a tartályban? Egyből csak kampeca? ?)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:53:33 // 2061
Megvolt :-))
KGBMAN2010-06-24 13:53:16 // 2060
Spideren nem lesz ilyen. Ha bent is marad visszahúzod, hívod a szerelőt, megveszed a cuccot és lecserélteted. De addig is megy. De az is lehet hogy leugrik a pedálról a főhenger (ezek szerint ez van a pedálon) "feje" és azért szalad be. :) Én már jártam így. Egy rendes alátét és sasszeg viszont csodákra képes:)
Kazes☻2010-06-24 13:51:59 // 2059
Ja, értem. Az gáz! Akkor azt szidd, aki betette a nyeles tengelyre! :)
Kazes☻2010-06-24 13:50:07 // 2058
A javító szett mennyi? :)
KGBMAN2010-06-24 13:49:56 // 2057
Nálam pl a bentragadt pedál jelezte, hogy gáz van. Jóval azelőtt 1-1 alkalommal csinálta, hogy teljesen csereérett lett volna. De jobb előbb, mint később trélerrel víve.
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:49:56 // 2056
aha, volt előjele, benyomtam a pedált és benn maradt :-))
A 147-ben a nyelestengelyen van a munkahenger, körbefogja és az roppant össze atengelyre, ami ráadásul be is darálta :-(
A 147-ben a nyelestengelyen van a munkahenger, körbefogja és az roppant össze atengelyre, ami ráadásul be is darálta :-(
Kazes☻2010-06-24 13:47:37 // 2055
Tapasztalatom szerint (igaz nem 147) nem fossa csak úgy el magát, vannak apró 'előjelek'. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:47:13 // 2054
kellett, minden csupa olaj lett :-(
Kazes☻2010-06-24 13:44:31 // 2053
Ha jól tudom, a kézifék kötél sem magától állítódik utána, hanem a fék használatától. :)
Már a '83-as Giulietta-mban is ilyen a kuplung, tehát nem új. :)))
Már a '83-as Giulietta-mban is ilyen a kuplung, tehát nem új. :)))
KGBMAN2010-06-24 13:44:14 // 2052
15 körül van a munkahenger (ez van a pedálnál ugye) és 15 a főhenger (kuplungnál).
Nem kötelező az egész kuplungot cserélni.
Nem kötelező az egész kuplungot cserélni.
KGBMAN2010-06-24 13:43:09 // 2051
Azért a kéziféket nem használod annyit mint a kuplungot :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:40:42 // 2050
A kézifékkötél is utánállítja magát, nem kell állítgatni, tehát megoldható.
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:39:35 // 2049
Hát inkább állítgatnám, mint 800 Euróért kiszereltessem a váltót (147) és komplett kuplungot cseréltessek, mert elfosta magát a tömítés és minden csupa olaj lett.
Kazes☻2010-06-24 13:37:21 // 2048
Pl. nem nyúlik meg, ergo nem kell utánaállítani. :)
A fent fogó kuplung a normális, szvsz. :)
A fent fogó kuplung a normális, szvsz. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:31:13 // 2047
A 147-el egyszer maradtam fekve az alsó munkahenger miatt, akkoriban emlegettem elég sűrűn azt, aki a jó kis bowden helyett kitalálta a hidraulikus rendszert. Tényleg mi az előnye? Rásegítés (hidraulikus) nincs, akkor miért? Sokkal több cucc tud elromlani benne, pl az összes tömítés.
KGBMAN2010-06-24 13:27:07 // 2046
Úgy is mondhatnánk nincs új a nap alatt :)
KGBMAN2010-06-24 13:26:47 // 2045
Mi meg pontosan így csináltuk leírás nélkül.. Ahogy a féknél is szokás ugyebár :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:25:37 // 2044
Pontosan így írja le :-)
KGBMAN2010-06-24 13:23:33 // 2043
Jaja.. Megpumpálod, nyomva tartod, csavar meglazít, bubi kijön, pedál benyomva tart. leeresztő meghúz, pedál felhúz.És ezt addig ismétled amíg van benne bubi. De nem árt a tartályt ellenőrizni van-e benne elég olaj :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:17:42 // 2042
A munkahengeren van egy "leeresztő" csavar a manual szerint, azzal kell.
KGBMAN2010-06-24 13:16:18 // 2041
Szerelőm csinálta, nem én. Ergo nem tudom.
KGBMAN2010-06-23 20:39:02 // 2039
Légteleníteni szokás max ha jól tudom..
Piritu - 1.000.0002010-06-23 20:25:47 // 2038
A manual nem ír külön a beállításról, most néztem meg.
KGBMAN2010-06-23 20:23:25 // 2037
Nézesd meg szerelővel :)
gyml2010-06-23 20:08:37 // 2036
Hidraulikus nálam is. És tökéletesen működik is,csak furcsa a többi autó után.
KGBMAN2010-06-23 17:45:51 // 2035
Szerelőt kérdezz. Enyémben hidraulikus a rendszer. De gondolom állítható.
gyml2010-06-23 15:25:52 // 2034
Nekem váltásnál elég a pedálút feléig kinyomni. Lehet ezen valahogy állítani?
KGBMAN2010-06-23 13:44:01 // 2033
Nekem a pedálút 1/4.étől kezd el fogni és padlóig nyomom.
A tetőről: hátsó ablaka üveg és ennél fogva törik.. Ráadásul nem egyszerű beszerezni.
2: Lenyitod a vásznat, felteszed a keményet. tehát nyitott helyzetben van alatta (vagyis a kupakja alatt)
A tetőről: hátsó ablaka üveg és ennél fogva törik.. Ráadásul nem egyszerű beszerezni.
2: Lenyitod a vásznat, felteszed a keményet. tehát nyitott helyzetben van alatta (vagyis a kupakja alatt)
Piritu - 1.000.0002010-06-23 13:43:44 // 2032
Nyitva van, ha jól tudom.
gyml2010-06-23 13:00:54 // 2031
Akartam már kérdezni, csak még nem került rá sor, hogy a kupplung nektek mennyire fog fenn? Nekem az Audik és a régi opelem után elég magasan fog. Lehet ezt állítani?
gyml2010-06-23 12:59:50 // 2030
A hátsó szélvédője annak üveg? A vászontető melyik végállásban van alatta?
KGBMAN2010-06-23 08:08:32 // 2029
nem bádog. Üvegszál :)
gyml2010-06-23 08:04:33 // 2028
Azt elhiszem, hogy jó ha bádog van feletted télen. Az impregnálást majd megcsinálom, meg majd a hátsó szélvédőt is kicserélem, csak most eléggé hónap vége van. Ezért nem is hívtalak.:(
KGBMAN2010-06-23 07:57:18 // 2027
Bontva is olyan 150 körül lehet megcsípni egy elektromosat ha mákja van az embernek.
Nem olcsó :(
Amúgy a keménytetőt néha ki lehet fogni. Néha egy-egy Wiesmann felkerül a netre 200 körüli összegért.
Bár bírja a vászon a telet, de valóban érdemes leimpregnálni jó vastagan. De azért nyugodtabb vagyok, hogy ott a keménykalap télire.
Nem olcsó :(
Amúgy a keménytetőt néha ki lehet fogni. Néha egy-egy Wiesmann felkerül a netre 200 körüli összegért.
Bár bírja a vászon a telet, de valóban érdemes leimpregnálni jó vastagan. De azért nyugodtabb vagyok, hogy ott a keménykalap télire.
Piritu - 1.000.0002010-06-23 07:23:51 // 2026
Szerintem nyugodtan lehet télen is menni vele, jó hőszigetelő és szerintem sokat kibír. Viszont impregnáld le, szerintem sokat segít.
(Ha emlékeim nem csalnak, olyan 800 körül lehet venni újat.)
(Ha emlékeim nem csalnak, olyan 800 körül lehet venni újat.)
gyml2010-06-23 07:19:48 // 2025
Eddig nem voltam tisztában az árával. De azt hiszem ezután nem viccelek vele.:) Sajnos ilyen drágán biztos nem tudok venni télre sem. Van arról valami adat vagy infó, hogy mit bír ki a vászontető?Nekem sajnos nincs garázsom és télen is használni fogom.
Piritu - 1.000.0002010-06-23 07:17:05 // 2024
Tehát a gyári többe van, mint az autó értéke :-S
KGBMAN2010-06-22 22:33:25 // 2023
Típustól függ az ára. Lehet egész olcsón, már olyan 150 körül is kapni :)))) De egy Wiesmann az 500 körül mozog. Egy gyári meg ha jól tudom kb 2 misibácsi.
Piritu - 1.000.0002010-06-22 22:12:01 // 2022
tisztában vagy az árával? :-DD
KGBMAN2010-06-22 21:22:14 // 2021
nem szeretném visszatenni rá :( Elég volt télen..
gyml2010-06-22 21:12:35 // 2020
Lassan tényleg hardtopot kell venni.:(
KGBMAN2010-06-22 20:33:22 // 2019
Na ja.. Én hétvégén megyek haza a faternak segíteni ereszt feltenni a garázsra, de nem reménykedem benne, hogy leautózhatok 250km-t nyitott tetővel. :( Légy optimista meg minden, de még júliusra is esőt mond. Francba.
Piritu - 1.000.0002010-06-22 20:15:50 // 2018
Meglehetősen unom már én is :-S
Holnap is tető nélküli utat terveztem Szfehérvárra, de megint esik.
Komáromba és a Gorenje Partyra is fedeles autóvak kellett mennem az eső és a hideg miatt.
Holnap is tető nélküli utat terveztem Szfehérvárra, de megint esik.
Komáromba és a Gorenje Partyra is fedeles autóvak kellett mennem az eső és a hideg miatt.