Fórum >> Típusok >> Spider

Piritu - 1.000.0002013-02-07 17:33:01 // 3847
Mihez van csavarozva ez a bajonett rész a kocsin?
Rohodi Mihály2013-02-07 14:09:08 // 3846
Szia!
Ezt nem tudom megválaszolni :-)
Valószínűleg az, hogy a ponyvatető hátsó 2 zár tüskéje kiugrik nyitás után a helyéről, mert a ponyv szerkezete felfelé feszíti, míg a hardtop nehéz, és merev is, tehát hiába nyitnád a zárat, amint elengeded a nyitást, visszazár, és így újra levehetetlen lenne a tető.
Illetve a hardtop súlyközéppontja is ott van inkább, ahol a bajonettzár rész.
Piritu - 1.000.0002013-02-06 20:39:28 // 3845
Kicsit meglep, hogy a kemény tető hátsó része nem oda zár, ahová a gyári. Azt hittem ugyan abba a két lyukba megy. Mi ebben a logika?
Rohodi Mihály2013-02-05 12:52:06 // 3844
Megcsinálták, lemásolták.
Csak nem lett méretpontos pont ott, ahol a bajonettzár ("apa-anya") zár. És az a lelke, mert zárásra feszül meg a helyén a tető. Ha kicsit laza a zár, menet közben mozog, kirázódik, instabil.
Kazes☻2013-02-04 13:44:04 // 3843
"de a Suzuki gyárban sem sikerült," - ez érdekes. Miért? Vagy csak nem akartak vele foglalkozni? Mondjuk biztos nem két fillér lenne, mert bele kerülne jó pár órába de, hogy lehetetlen lenne...?! :)
AlfaBoy2013-02-04 13:34:48 // 3842
Nagyon köszönöm, elvileg jövő hét végén leszek megint a gépezet közelében, akkor megnézem pontosabban, hogy mi a túró van, és, ha nagyon nem jövök rá, akkor zaklatlak képekkel és kérdésekkel :-)
Rohodi Mihály2013-02-04 13:30:51 // 3841
Első kör: milyen gyármányú a tetőd?
A gyári és a Wiesmann formára sem egyforma, bár lehet, hogy a felfogatása ugyanott van, csak esetleg másféle. Gyárit még nem láttam élőben.
De még több féle gyártmány is van.
(nézd meg a fotóimat, ott van kép a Wiesmannról)

Hol vetted a tiéd?
Nem lenne rossz a zár részeiről egy fotó. Az elsőről és a hátsóról is. Az első beállításával lehet állítani, hogy mennyire magasan áll a tető a szélvédőkereten. Ha túl magas, beázik, ha túl alacsony (szoros), összenyomja a gumikédert, ill. az oldalablakis befeszül.
Beállítani nagy játék...
A hátsó fixál, és tartja az egész súlyt.

Ha csak a tartókonzol hiányzik, javaslom az e-bay-t, bár ezeket általában a kocsikkal együtt szokták eladni. Én le akartam másoltatni az enyémet, de a Suzuki gyárban sem sikerült, pedig ott vannak profi gépek egy ilyen művelethez. Ha Wiesmann, akkor tőlük tudsz rendelni, Németországban vannak ha jól emlékszem talán Dulmen-ben, kb. 35.000 HUF a 2 konzol.
AlfaBoy2013-02-04 12:47:21 // 3840
Nos igen, konkrétan az a probléma, hogy amikor elől beakasztom, akkor nagyon besüllyed a pereme; valamiért a fenének sem akar a helyére menni...
Hátul pedig nekem lehet, hogy ezek hiányoznak :-(
Amennyiben tényleg nincs meg, akkor hol tudok ilyeneket szerezni; van esetleg erre valami ötleted?

Köszönöm a segítséget :-)
Rohodi Mihály2013-02-04 12:02:17 // 3839
Helló,
nekem van hardtopom, Wiesmann Exclusive.
Elöl a szélvédő keretbe nagyon egyszerűen illeszkedik, ahová a a ponyva tető karmai is, hátul pedig speckó tartókonzol van, ami úgy működik, mint egy bajonettzár.
Ez kiszerelve így néz ki (lásd lent a fotókon), egyébként fixen a kocsiban marad. A hardtopon nagyon sokféle állítási lehetőség van a karmoknál, és a bajonettzáraknál, milliméterek is számítanak, hogy az oldalüveg hová fekszik be, ne ázzon be, stb.



AlfaBoy2013-02-04 09:15:12 // 3838
Igaz, de az autó jelenleg naaaagyon messze van tőlem :-)
No majd legközelebb csinálok képeket.
Igazából az lenne a legjobb, ha valakinek lenne már tapasztalata keménytetővel és mondjuk fölhívhatnám, hogy tanácsot kérjek :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-03 13:46:20 // 3837
Ennyi infó alapján marha nehéz segíteni. Legalább egy képet feltehetnél...
AlfaBoy2013-02-03 13:01:16 // 3836
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem...
Vettem egy keménytetőt a Spider-hez, de nem igazán sikerül normálisan föltenni.
Elől nagyon besűllyed, nem áll a helyén, hátul pedig olyan, mintha valami hiányozna még a rögzítéshez...
Egyáltalán nem értek hozzá, van esetleg valakinek valamilyen tapasztalata ebben?

Előre is köszi!
Gab2013-01-23 22:52:29 // 3835
Az évjárat a 2000 ebben az esetben. A gép is :-)
Gab2013-01-23 22:50:04 // 3834
SZIASZTOK, SEGÍTSÉGET KÉREK!
2000-ES SPIDER FEKETE SZÍNKÓDJA KÉNE.
Akinek van a közelében, kérem nézze meg és írja be.
Köszönöm!!
Csöri2013-01-20 00:27:37 // 3833
A medioban itthon nem volt klíma. Nekem egyáltalán nincs klímagomb a panelen.
Piritu - 1.000.0002013-01-19 20:33:22 // 3832
Az enyém LUSSO, abban van.
Robbie__2013-01-19 20:24:38 // 3831
Medio felszereltség mit takar?

Elvileg légkondit is tartalmaz ez a csomag , ugye?
Azt nem értem akkor enyémben miért nincsen, csak a gomb helye van meg ..
Nem mint ha most szükségem lenne rà csak azért jó lenne ..:)
Arno1662013-01-17 00:28:36 // 3830
Persze, motor hatasfoka reszterhelesen rosszabb. Eleve a pillango kozel zarva, hatalmas a szivasi veszteseg, szegeny dugo azon kuzd, hogy a vakuumot csinaljon, es igy beeroszakoljon némi levegőt a motorba. :)

Ahogy mondod, intenziv gyorsitas a kivant sebessegig, utana lenduletbol.
Szivo benyasnal van még egy trükk, ha már megvan a lendület erdemes visszavenni a gázt, és megkínálni újra. Ekkor jol nyomatekhataron lehet tartani a motort, es nem csorog be felesleges benzin, ami ugy sem tudja gyorsitani, csak a fogyasztast noveli.

(Dizel ezert jo, mert ott a turbo visszacsatolo hatasa megcsinalja ezt az ember helyett kozvetve. Lecsokken a turbonyomas amint felporgott a motor es a kevesebb levegohoz kevesebb benzint is kever.)

Thesis-ben van egy gyari atfolyasmero a girometer alatt, eleg jol latni ha rajta felejtem a labam a gazon a 10literes fogyasztas azonnal 13-15 lesz, es kb semmi nem tortenik, kicsit sem gyorsul az auto.
Arno1662013-01-17 00:19:45 // 3829
11.x volt nekem is, tok kulturaltan haladgatva. Csak Bp. napkozben dugoban vegyesen.
Totti (NagyVad)2013-01-14 19:29:22 // 3828
Nem csak a váltó kart kell cserélni erre amit linkeltél ! Az a lényege hogy a karr alja ami a gömb alatt van hosszabb viszont a kulissza amibe a kar van az meg van emelve azzal a négy pu alátéttel így rövidebb lesz a váltó karnak az útja!
Piritu - 1.000.0002013-01-14 19:26:02 // 3827
A váltó belsejébe kell berakni?
[k i z z o]2013-01-14 18:55:09 // 3826
A szinkronok nem szeretik, de ha szétszereled, te is meg tudod csinálni.
Totti (NagyVad)2013-01-14 18:08:45 // 3825
Ilyet nem de a nagy vadban meg csináltam házilag!
Piritu - 1.000.0002013-01-13 20:34:10 // 3824
Cartársak! Épített már be valaki ilyet?
Piritu - 1.000.0002013-01-10 22:01:37 // 3823
WarbiRunner (Gyuri) a dízel topic hsz 22097-ben írta le röviden a lényegét ezeknek a paramétereknek.

Ja, az LMM működését is megmutatja a FES/MES-el csinált diagnosztika
Piritu - 1.000.0002013-01-10 21:57:54 // 3822
FES-el (vagy MES) ki lehet olvasni az öntanuló paramétereket. Az aksilevétel elvileg nullázza, de nekem olyankor mindig dobott utána egy lambda hibát. Azt kitörölve szokott helyreállni a rend.
Robbie__2013-01-10 21:17:05 // 3821
Jól feldobtam itt a fórumot a kérdésemmel!:)

"Anno nekem akkor ugrott meg a fogyim, amikor az FRA (vagy TRA?) paraméter "kiakadt" mínusz nagyon sokon. Egy egyszerű reset segített. Nem lehet, hogy nálad is ez van?
LMM működik rendesen?"

Piritu nem tudom mik ezek amiket írtál őszintén bevallom :) ; reset volt mostanában egy aksilevétellel..
Wickey2013-01-10 18:07:12 // 3820
na csak sikerült összekevernem. Szóval a gázpedálhuszár az aranylábú nagyarcú kollega, aki nagyon értett hozzá, a flottakezelős meg, aki megnyerte a versenyt, az közlekedett normális tempóban, ráadásul szinte fék nélkül.
Wickey2013-01-10 18:05:16 // 3819
Ja. Úgy megbecsülik az egyes-kettes-hármast, hogy ezer év mire felvesznek valami értelmes tempót. Ez főleg azért okos, mert olyankor tényleg fogyaszt :)
Szerveztek a flottások fogyasztási versenyt, benevezték az egyik gázpedálhuszárt, meg ment az egyik aranylábú flottakezelő. Két egyforma kocsival a kupacból. Valami 15%-kal elverte emberünket. Az aranylábú mellett aszongya a srác aki ült, hogy kinőtt a szakálla, mire elindultak egy lámpától. A flottakezelős srác meg ha nem is padlóval, de úgy rendesen gyorsítgatott hatvanig, ott tolt egy topgeart, oszt kattkattkatt.. Ráadásul többet használta a dudát, mint a kormányt, szóval "a lendület az örök" volt a jelszó. :)
Grando2013-01-10 13:44:11 // 3818
Akkor biztosan azt a vázát beraktad a gázpedál alá, és vigyázol, hogy el ne törjön. Vedd ki a kocsiból, aztán néha lépj oda neki! :DD ;)))
Pedo2013-01-10 13:36:15 // 3816
Üdv kartársak ! INFO KELLENE ! Ki tud ajánlani egy hozzá értő emberkét. V6 TB vezérlés cseréhez ( szíj , görgő , vízpumpa ) Karcag közelében vagy a környéken ( 100 km belül ha lehet ) Nincs ebben a tetű városban olyan akire rá lehetne bízni. Meglátják hogy Alfa és menekülnek. Akit tudok az meg nehéz szülés.
Grando2013-01-10 09:17:04 // 3815
Nem mered nyomni neki, nehogy kivigye a huzat a szélfogót? :DD ;)))
Andy2013-01-10 07:34:06 // 3814
Szerintem annyira nem sok. 10 körül eszegetnek ezek itt Pesten normál körülmények között. Télen plusz egy-két liter belefér. Főleg ha rövidebb távokat mész. Egy kisebb pesti dugó, pont olyan mint egy nagyobb kisvárosi dugó. :)
Na most ez a "finom megyek". Ez mit jelent? Én tempósan megyek az összessel amivel járok. Nem simogatom a pedálokat, hanem tempósan felgyorsítok a kívánt sebességig. Nem értek egyet azokkal akiknek "félóráig" tart elérni az ötvenet. :)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 07:19:23 // 3813
Anno nekem akkor ugrott meg a fogyim, amikor az FRA (vagy TRA?) paraméter "kiakadt" mínusz nagyon sokon. Egy egyszerű reset segített. Nem lehet, hogy nálad is ez van?
LMM működik rendesen?
Robbie__2013-01-10 07:13:37 // 3812
Merre keresem a hibát? A gyertyák jók, labdaszonda jól müködik..
Piritu - 1.000.0002013-01-09 21:27:55 // 3811
Hát az egy kicsit sok egy TS-től. Nekem 8,57 az átlagom. 9,5 felett sosem volt.
Robbie__2013-01-09 21:12:49 // 3810
Szerintetek 12l-es fogyasztás Pesten helyén való? Úgy hogy finoman megyek vele és csak kisebb dugóban..
Piritu - 1.000.0002013-01-09 19:23:18 // 3809
Egy időben engem is foglalkoztatott a gondolat, de a gyári (piros) kulcson nincs gomb, így csak kulcs csere (annyira bejön a kis piros, hogy szó sem lehet róla) és pót riasztó/távirányító lett volna a megoldás. Az Amorés nyakbavalón meg bután nézne ki egy "izé" a kulcs mellett. Úgyhogy maradt minden a régiben.
Csöri2013-01-08 20:47:11 // 3808
Szinte bármelyik alap riasztó tudja vezérelni az ajtózárakat.
Robbie__2013-01-07 16:51:22 // 3807
Lenne egy kérdésem , méghozzá az , hogy ha szeretnék olyat ,hogy gombbal nyíljanak a zárak akkor hogy az megoldható e és méghozzá olyan ami gyári kulcsos ?
Vagy ha nem akkor egy jobb utángyártott.
Piritu - 1.000.0002012-12-27 20:35:40 // 3806
Nincs mit :-)
(Docky_SD-nél németül is megvan.)
Most használati utasításra vadászok elektromos formában német vagy magyar nyelven, de nem nagyon találok. A végén még ki kell szednem a kocsiból...
Piritu - 1.000.0002012-12-22 22:09:26 // 3804
Most találtam ezt az oldalt, a teljes manual megvan (angolul)
Piritu - 1.000.0002012-11-04 22:12:25 // 3803
Ma mi is aludni tértünk. 8.400 km-t mentünk az idén.

A hosszú téli estéken lehet tervezni a következő évet...
Marek2012-11-03 20:53:41 // 3802
sziasztok!
Van 2 komplett GTv / Spider kipuffrendszerem katalizátorostul!
TS V6, mindre jó!
Olcsón vihetőek!
Rohodi Mihály2012-10-30 11:30:25 // 3801
Sziasztok,
Nálunk a sárgának eljött a
"Téli álom 2012"
Idén sem sikerült átlépni az 50.000 km-t :-)





Piritu - 1.000.0002012-10-29 18:41:12 // 3800
Szoszának:
Piritu - 1.000.0002012-10-23 22:00:46 // 3799
Ma még menni akartam egyet a Spiderrel. Aztán mégsem lett olyan jó idő, mint mondták, így elmaradt. Nagyon úgy néz ki, hogy vége a szezonnak :-(
A héten megy alukálni egy darabig.
Dévid2012-10-23 17:41:03 // 3798
Vagy egy kárpitos haver, akinek van masszív varrógépe. :)
Én ezért esküszöm a nyitható fémtetőre. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak