Ferke2010-02-08 06:39:33 // 26873
Gratulálok! Szép meló lesz ez is:))
Ferke2010-02-08 06:39:08 // 26872
Ez az, hogy csak láttál! :)) Mikor szánod már rá magad, hogy belevágj Te is?:))))
pb_2010-02-07 21:34:40 // 26871
+ még a kitartás, idő, energia, stb.
pb_2010-02-07 21:33:37 // 26870
Ok, de azért láttam már 1, 2 mintapéldányt.D
Whiteskull2010-02-07 19:55:48 // 26869
Igen, mindkettő ismerős számomra is. :)))))))))))
sprint832010-02-07 19:47:26 // 26868
Az igaz, hogy unatkoztam, meg az is, hogy kb. akkora szerelem a V6 is mint a Sprint.:))
Azt lehetne máshova is tenni de mérlegeltem és addig osztottam-szoroztam, hogy beleférjen egy másik Alfa is a költségvetésbe:))
Azt lehetne máshova is tenni de mérlegeltem és addig osztottam-szoroztam, hogy beleférjen egy másik Alfa is a költségvetésbe:))
sprint832010-02-07 19:44:36 // 26867
Az akksit vettem ki belőle annyi volt csak. Nem piszkálgattam már október óta rajta szinte semmit. Most egy darabig nem is fogok:)
sprint832010-02-07 19:43:13 // 26866
Egyszer élünk, ki kell használni:))
Whiteskull2010-02-07 19:42:38 // 26865
Már túlságosan unatkoztál. :)))))
Meg nem volt hová tenni a felesleges pénzedet. :)))))))))))))))
Meg nem volt hová tenni a felesleges pénzedet. :)))))))))))))))
krecsi2010-02-07 19:41:51 // 26864
És a Sprinten mit szerelgettél? Mert látom a háttérben, hogy nyitva a motorháztető:)
De még Attisnak sincs visszazárva:)
De még Attisnak sincs visszazárva:)
krecsi2010-02-07 19:39:57 // 26863
Látom, csak nem nyugszol:))
sprint832010-02-07 19:38:17 // 26862
Meg bizony:))
Whiteskull2010-02-07 19:35:17 // 26861
Gratulálok! :))))
Hát mégis meg lett. :)))))))
Hát mégis meg lett. :)))))))
sprint832010-02-07 19:32:45 // 26860
Köszi szépen! Ezzel így vagyok én is V6nak és boxernek kell lenni:))
127_sud2010-02-07 19:24:47 // 26859
Nagy gratula hozzá! Számomra a 2,5-ös V6-os motor az igazi Alfa klasszikus, meg persze a boxer :)
Majd várjuk a fejleményeket és a képeket!
Majd várjuk a fejleményeket és a képeket!
sprint832010-02-07 18:55:17 // 26858
Atttis2010-02-07 18:39:06 // 26857
krecsi2010-02-07 17:12:40 // 26856
Már holnap van:))
sprint832010-02-06 20:50:06 // 26855
Atttis2010-02-06 18:30:23 // 26854
sprint832010-02-06 18:18:28 // 26853
Nem titok, valamivel több mint 1.5 misi, de ez mind csak alkatrész ill. a kellékek ára. Úgy, hogy szinte mindenhol volt kedvezményem, ami olyan volt azt meg a munkahelyemen keresztül vettem nettó nagyker áron:)) Munkát nem számolok semmit mert a lakatos és minden más a fényezőn kívül én voltam. A fényezést meg ketten csináltuk a fényező haverommal szóval az sem került pénzembe. De ha valaki neki kezd egy ilyen dolognak és nem saját maga csinálja a dolgokat akkor még egyszer ennyi pénzt rá lehet borítani.
Atttis2010-02-06 18:06:07 // 26852
Kb. mennyi jött ki, elárulod??
sprint832010-02-06 17:13:10 // 26851
Az egyik Sprintem ennél jobban nézett ki amikor egybe volt, mégis kuka volt a kaszni:))
De talán lát benne valaki még fantáziát. De nem keveset kell rákölteni, én számolgattam a múltkor, hogy mégis mennyi zsé ment rá az enyémre. Hááát szóval egy csinos kis összeg lenne ha egyben ott lenne az asztalomon:))
De talán lát benne valaki még fantáziát. De nem keveset kell rákölteni, én számolgattam a múltkor, hogy mégis mennyi zsé ment rá az enyémre. Hááát szóval egy csinos kis összeg lenne ha egyben ott lenne az asztalomon:))
Atttis2010-02-06 14:11:25 // 26850
egyébként én most többszörörsen sajnálom az enyémet.
1 azér mert már 9 napja nem a megszokott helyén alszik, hanem a szabad ég alatt.
2 azér mert belepte a hó
3 azér mert reggel mennem kellett vele. Levolt merülve az akksi. töltöttem fél órát aztá rajt. nem mentem messze de kellett várni majd fél órát, egyedül voltam. Indítottam nem indult hihh.. kitoltam az útra nagynehezen belöktem. Majd mikor elindult ha elengedtem a gázt megállt, ezért megküldtem mint a barom 1,2,3 cső gáz. Töltött bele annyit hogy már nem állt meg, de megállt egy henger, 1 perc múlva újra ment.
Reméllem nem bánja hogy kapott.
1 azér mert már 9 napja nem a megszokott helyén alszik, hanem a szabad ég alatt.
2 azér mert belepte a hó
3 azér mert reggel mennem kellett vele. Levolt merülve az akksi. töltöttem fél órát aztá rajt. nem mentem messze de kellett várni majd fél órát, egyedül voltam. Indítottam nem indult hihh.. kitoltam az útra nagynehezen belöktem. Majd mikor elindult ha elengedtem a gázt megállt, ezért megküldtem mint a barom 1,2,3 cső gáz. Töltött bele annyit hogy már nem állt meg, de megállt egy henger, 1 perc múlva újra ment.
Reméllem nem bánja hogy kapott.
Atttis2010-02-06 14:06:53 // 26849
Ha vissza lehet helyezni forgalmba, sztem ennyit megér, és olyan autót lehet építeni belőle ami nem sok embernek van :D
Jak2010-02-06 12:27:55 // 26848
Hali!Én láttam a vasat nem olyan rossz mint elsőre látszik.Nyílván kell rá költeni,de szerintem érdemes vele foglalkozni!
pb_2010-02-06 11:39:11 // 26847
1 példány, amin legalább 2 évet kell melózni az, az hát.D
pb_2010-02-06 11:11:09 // 26845
Mi van + akarod venni?))) Bár sztem magad sem tudnád, mit kezdenél még 1 ilyen xarral.)))) Amúgy sztem innen az oldalról árulják.)))
pb_2010-02-03 14:46:28 // 26843
Csak a mű a jó, csak azzal lehet mérni.DDD
Scott2010-02-03 14:44:49 // 26842
Műszart, azt.... Az eredeti nem jó? Azt gyártok én neked bőven :DDDD
pb_2010-02-03 14:40:13 // 26841
Műszart kell gyártani hozzá, így nem kell fizetni a beállításért.)))
Scott2010-02-03 14:33:18 // 26840
A lényeg, hogy tök felesleges egy ilyen műszeres beállításért fizetni bárkinek, mert fülre ugyanúgy be lehet lőni. Persze most csak a szinkronra gondolok. A CO miatt természetesen kell műszer.
De a lényeg, hogy ezek a karbik annyira kopottak már, hogy így se, úgy se lehet belőni 100%-ra.
De a lényeg, hogy ezek a karbik annyira kopottak már, hogy így se, úgy se lehet belőni 100%-ra.
pb_2010-02-03 14:06:38 // 26839
Főleg akkor állít6od össze vissza, ha még a vákuumdob is lyukas, vagy fordítva van összerakva.DD
sprint832010-02-03 13:51:46 // 26838
Akkor lehet nincs elég gyakorlatom a beállításhoz de ha fülre állítom akkor is kell valami kicsit utána állítani műszerrel, pedig nem ez az első kocsi amin állítom... Egy szarrá kopott karbinál is nagyobb az esély ha teszterrel állítod mint találomra. Ez is tapasztalat...
Scott2010-02-03 13:44:49 // 26837
Dehogynem lehet fülre, csak gyakorlat kérdése :) Egy xarrá kopott karbit nem tudsz vákuum teszterrel sem belőni, csak nagyjából. Tapasztalat :)
Atttis2010-02-03 13:18:16 // 26836
Ez is jó lenne: 12000
az üveggyertyát meg nem találtam már sehol. :(
az üveggyertyát meg nem találtam már sehol. :(
Atttis2010-02-03 13:06:25 // 26835
Azt a gertyát tényleg megérné. Csak azt sem tudom hogy működik, meg ilyenek. MEg ez a 20 literes átlag most egy kicsit megcsapolta a pénztárcát :(
krecsi2010-02-02 18:32:10 // 26834
Múltkor láttam üveg gyertyát a veterán 5e ft-ért. Ha olyan sokat eszik, akkor megéri befektetni egyre, mert hamar vissza jön az ára. Főleg ha utána te is eladod a gyertyát. Ha ugyan annyit van kihajtva, akkor még biztos tudsz rakta tökéletesíteni. Mert egyforma úgyse lesz a 4 csavar.
Atttis2010-02-02 17:36:08 // 26833
Nagyon kösz.:) csak az a gond hogy sem szinkron tesztet sem áramlás mérőt sem üveggyertyát nem tudok szerezni sajna.
De az biztos lesz mit állítani rajta.
Most úgy vann beállítva hogy inden karbin ugyanannyit van kihajtva a csavar.
Csak nagyokat lestem mikor 20 liter lett az átlag, meg meg állogattak a hengerek, gondoltam valami nem kóser. Minden csavaron 3 teljes fordulatot csavartam be. Most keveset eszik, de megy mint a barom.
De az biztos lesz mit állítani rajta.
Most úgy vann beállítva hogy inden karbin ugyanannyit van kihajtva a csavar.
Csak nagyokat lestem mikor 20 liter lett az átlag, meg meg állogattak a hengerek, gondoltam valami nem kóser. Minden csavaron 3 teljes fordulatot csavartam be. Most keveset eszik, de megy mint a barom.
Atttis2010-02-02 17:31:55 // 26832
A sprint lenyomja :D
sprint832010-02-02 17:29:25 // 26831
De de:)))) Ha minden jól megy hétvégén megyek megnézni egyet.
Atttis2010-02-02 17:24:57 // 26830
Csak nem 155 2.5 v6-ot akarsz venni a sprint mellé? :DDD
pb_2010-02-02 07:49:39 // 26829
Az áramlásmérőt l kell felejteni csak szinkronteszterrel lehet normálisan beállítani.
krecsi2010-02-01 20:24:27 // 26828
Igen. Szereztem is és be is állítottam vele. Volt mit állítani, pedig fülre jónak tűnt (és a motor járása is jó volt), de így a fogyasztásban közel 2 litert lecsaltam.
sprint832010-02-01 19:53:58 // 26827
Te írtad egyszer az üveg gyertyás módszert jól emlékszem?
krecsi2010-02-01 19:51:37 // 26826
Azért az szép és jó így leírva, de fülre elégé csak kb.-re van beállítva. Meg nem kicsit időigényes, ha teljesen el van állítva. Egy tökéletes karbinál biztos egyszerűbb, de egy húszon éves karbi már közel se tökéletes, bármit is csinálsz vele. Az utolsó mondat vmelyike biztos hogy jellemző rá.
Lali752010-02-01 17:54:53 // 26825
Csak Neked!
zsiguli.hu
Innen másoltam be a szöveget,elég szépen be lehet állítani vele a karbikat.Érdemes megpróbálnod.Én 45-ös fekvőknél próbáltam ezzel a módszerrel,és jó lett az alapjárat is(egyenletes).
zsiguli.hu
Innen másoltam be a szöveget,elég szépen be lehet állítani vele a karbikat.Érdemes megpróbálnod.Én 45-ös fekvőknél próbáltam ezzel a módszerrel,és jó lett az alapjárat is(egyenletes).
Lali752010-02-01 17:51:25 // 26824
Egy átáramlás-mérővel vagy karburátor szinkronizálóval állítsuk be az egyensúlyi mechanizmust a karburátorok között. Ha a hátulsó karburátor kevesebb levegőt szív az elülsőnél, akkor az egyensúlyi csavart az óramutató járásával megegyező irányba kell tekerni, így korrigálva a hibát. Ha a hátulsó többet szív mint az eülső, akkor az óramutató járásával ellenkezően kell tekerni a csavart. Ha megváltozik az alapjárati fordulat, állítsuk vissza 900-ra. A fordulat csökkentéséhez az alapjárati fordulat csavarját kifelé, növeléshez befelé kell tekerni.
Amikor már biztos, hogy azonos légmennyiséget szívnak a karburátorok, akkor egyenként minden alapjárati keverék (minőség) csavarral a következőt kell eljátszani: kifelé tekerve (dúsítás!) kis lépésekben (negyed fordulat) és 5-10 másodpercet hagyva a motor észheztéréséhez, megfigyeljük hogy a fordulatszám nő vagy csökken. Ha növekszik, akkor tekerjük kifelé tovább, addig a pontig, amíg csökkenni nem kezd, ekkor lépjünk vissza negyed fordulattal. Ha 1000 1/min fölé mentünk, vegyünk vissza az alapjárati fordulatszám (mennyiség) csavarral. Ekkor a minőségcsavarral újra el kell játszani előlről a fentieket.
Ha a motor a minőségcsavar kitekerésére fordulatszámcsökkenéssel reagál, akkor befelé kezdjük tekerni (szegényítés!) kis lépésekben. Ekkor a fordulat nőni kezd. Addig folytassuk, míg a növekedés fennáll. Amikor esni kezd a fordulat, egy lépéssel tekerjük vissza.
A minőségcsavar beállítása akkor ideális, ha szegényítésre és dúsításra (be- és kitekerés) egyaránt fordulatszám eséssel válaszol a motor.
Ez alatt a procedúra alatt a fordulatszám váratlan mértékben is nőhet, ilyenkor a mennyiségcsavarral korrigáljunk.
Az eljárást minden toroknál végezzük el!
Miután minden keverékcsavar be lett állítva, az alapjáratnak egyenletesnek kell lennie. Ha az alapjárat egyenetlen, vagy visszalőnek a torkok, akkor további beállítás szükséges. Ha a motor rázkódik, akkor az egyensúly nincs jól beállítva (1. lépés!). Viszont nincs az a beállítási módszer, ami szép alapjáratot adna, ha a pillangószelepek tengelyei görbék, vagy falsot szív a rendszer, esetleg a pillangószelep mozgató mechanikának túl nagy a holtjátéka.
Amikor már biztos, hogy azonos légmennyiséget szívnak a karburátorok, akkor egyenként minden alapjárati keverék (minőség) csavarral a következőt kell eljátszani: kifelé tekerve (dúsítás!) kis lépésekben (negyed fordulat) és 5-10 másodpercet hagyva a motor észheztéréséhez, megfigyeljük hogy a fordulatszám nő vagy csökken. Ha növekszik, akkor tekerjük kifelé tovább, addig a pontig, amíg csökkenni nem kezd, ekkor lépjünk vissza negyed fordulattal. Ha 1000 1/min fölé mentünk, vegyünk vissza az alapjárati fordulatszám (mennyiség) csavarral. Ekkor a minőségcsavarral újra el kell játszani előlről a fentieket.
Ha a motor a minőségcsavar kitekerésére fordulatszámcsökkenéssel reagál, akkor befelé kezdjük tekerni (szegényítés!) kis lépésekben. Ekkor a fordulat nőni kezd. Addig folytassuk, míg a növekedés fennáll. Amikor esni kezd a fordulat, egy lépéssel tekerjük vissza.
A minőségcsavar beállítása akkor ideális, ha szegényítésre és dúsításra (be- és kitekerés) egyaránt fordulatszám eséssel válaszol a motor.
Ez alatt a procedúra alatt a fordulatszám váratlan mértékben is nőhet, ilyenkor a mennyiségcsavarral korrigáljunk.
Az eljárást minden toroknál végezzük el!
Miután minden keverékcsavar be lett állítva, az alapjáratnak egyenletesnek kell lennie. Ha az alapjárat egyenetlen, vagy visszalőnek a torkok, akkor további beállítás szükséges. Ha a motor rázkódik, akkor az egyensúly nincs jól beállítva (1. lépés!). Viszont nincs az a beállítási módszer, ami szép alapjáratot adna, ha a pillangószelepek tengelyei görbék, vagy falsot szív a rendszer, esetleg a pillangószelep mozgató mechanikának túl nagy a holtjátéka.