Fórum >> Típusok >> Sprint

Gery832006-11-21 21:28:12 // 5072
Sajna nem... :(
Laci 146 1.9 jtd2006-11-21 20:59:40 // 5071
Szia esetleg ijet nem tudsz 33 1.8 td sw-röl? esetleg villany rajzot?
Gery832006-11-21 20:44:47 // 5070
Akkor azonnal add ide a tankodat! :D
Face2006-11-21 20:43:36 // 5069
Mindkettőtöknek rossz a tank jeladója akkor.. :( Nekem csak kb az uccsó 5-8 liternel kezdett el világítani, és ki tud az szívni elég sokat, nekem miután hazahoztam tavaly kínkeservesen jutottam el másnap a benzinkútig végig szaggatott és rángatott már... még isteni szerencse hogy egy elég bika, vmi Fiat kisteherautó benzinszűrő van beépítve.. tuti telementek volna a karbik a tank alján lévő dzsuvával...
Gery832006-11-21 20:41:07 // 5068
Ígérem nem fogok! :D
Face2006-11-21 20:38:15 // 5067
Gyerekek ezek a motorkodok, valtoattetelek meg stb tomenytelen mennyisegu adatok teljesen feleslegesek... szerintem... Akit ennyire erdekel az ugyis utana keres neten... Tim's Alfasudos oldalarol raktam össze a cuccot, az eredeti mintaban amit kaptam, csak motorvaltozatok/LE adatok voltak.. De a tipusokat, alvaltozatokat szerintem is fel kene tuntetni, holnapra beledolgozom ebbe a listaba egy egeszseges egyveleget kepezve, ok? Addig tobbet ne szurjatok be ide ha lehet. Ok?
Gery832006-11-21 20:30:16 // 5066
Gery832006-11-21 20:26:25 // 5065
Kizárt dolog! Így is eléggé rohad! :D
Whiteskull2006-11-21 20:25:10 // 5064
Te használod télen?
Gery832006-11-21 20:24:33 // 5063
Majd lehet én is! :D
Whiteskull2006-11-21 20:24:03 // 5062
Na akkor ezt jövőre kipróbálom. :)))))
Gery832006-11-21 20:22:54 // 5061
Nekem is, és ez aggasztó. :D Bár nem vagyok biztos benne, hogy mind az 50 litert ki tudja szívni!
Whiteskull2006-11-21 20:21:52 // 5060
Hát egyszer azért kipróbálnám. Mostanában 33 liternél már leesett a mutató a legaljára.
Gery832006-11-21 20:20:36 // 5059
Tényleg annyi! Múltkor mikor teletankoltam és eresztett le kellett szívni, több mint 50 liter jött ki! De a műszer kb már akkor világít, amikor legalább 20 liter van még benne... :(
Gery832006-11-21 20:18:59 // 5058
1976 Alfasud Sprint AS*5000001*902A - *5006351*902A Típus 902 A, Motor Típus AS30184 1977 Alfasud Sprint AS*5006351*902A - *5017781*902A Típus 902 A, Motor Típus AS30184 1978 Alfasud Sprint 1.3 AS*5017781*902A - *5024998*901 Típus 902 A, Motor Típus AS30164 Alfasud Sprint 1.5 AS*5025000*902A - *5039999*902A Típus 902 A1, Motor Típus AS30124 1979 Alfasud Sprint 1.3 Veloce ZAS902A40*05046000 - *05055600 Típus 902 A4, Motor Típus AS30168 Alfasud Sprint 1.5 Veloce ZAS902A50*05046000 - *05055600 Típus 902 A5, Motor Típus AS30128 1980 Alfasud Sprint Veloce 1.3 ZAS902A40*05055601 - *05070001 Típus 902 A4, Motor Típus AS30168 Alfasud Sprint Veloce 1.5 Mint a Típus 902 A 4 Típus 902 A5, Motor Típus AS30128 1981 Alfasud Sprint 1.3 Veloce ZAS902A40*05070001 - *05079999 Típus 902 A4, Motor Típus AS30168 Alfasud Sprint 1.3 Veloce ZAS902A40*05080000 - *05089999 Típus 902 A4A, Motor Típus AS30168 Alfasud Sprint 1.5 Veloce ZAS902A50*05070001 - *05079999 Típus 902 A5, Motor Típus AS30128 Alfasud Sprint 1.5 Veloce ZAS902A50*05080000 - *05089999 Típus 902 A5A, Motor Típus AS30128 Alfasud Sprint 1.5 Veloce ZAS902A50*05070001 - *05079999 Típus 902 A5, Motor Típus AS30128 1982 Alfasud Sprint 1.3 Veloce ZAS902A40*05090000 - *05092200 Típus 902 A4A, Motor Típus AS30168 Alfasud Sprint 1.5 Veloce ZAS902A50*05090000 - *05092200 Típus 902 A5A, Motor Típus AS30128 Alfasud Sprint 1.5 Veloce trofeo ZAS902A50*05090000 - *05092200 Típus 902 A5A, Motor Típus AS30128 1983 Sprint 1.3 ZAS902A40*05092201 - *05114299 Típus 902 A4A, Motor Típus AS30168 Sprint 1.5 ZAS902A50*05092201 - *05098999 Típus 902 A5A, Motor Típus AS30128 Sprint 1.5 QV Ld. lent Típus 902 A5B, Motor Típus AS30146 Sprint 1.5 QV ZAS902A50*05099000 - *05114300 Típus 902 A5C, Motor Típus AS30146 1984 Sprint 1.3 ZAS902A40*05114301 - *05120500 Típus 902 A4A, Motor Típus AS30168 Sprint 1.5 ZAS902A50*05114301 - *05120500 Típus 902 A5B, Motor Típus AS30146 Sprint 1.5 QV ZAS902A50*05114301 - *05120500 Típus 902 A5C, Motor Típus AS30146 1985 Sprint 1.3 ZAS902A40*05120501 - *05124899 Típus 902 A4A, Motor Típus AS30168 Sprint 1.5 ZAS902A50*05120501 - *05124899 Típus 902 A5B, Motor Típus AS30146 Sprint 1.5 QV ZAS902A50*05120501 - *05124899 Típus 902 A5C, Motor Típus AS30146 1986 Sprint 1.3 ZAS902A40*05124900 - *05128600 Típus 902 A4A, Motor Típus AS30168 Sprint 1.5 ZAS902A50*05124900 - *05118600 Típus 902 A4A, Motor Típus AS30168 Sprint 1.5 QV ZAS902A50*05124900 - *05118600 Típus 902 A5C, Motor Típus AS30146
Whiteskull2006-11-21 20:07:06 // 5057
Komolyan 50 literes az üzemanyagtartály? :-o Nekem 37 liternél többet sosem sikerült beletankolnom.
Gery832006-11-21 20:04:25 // 5056
Váltó: Modell Differenciál / 1.fok. / 2.fok. / 3.fok. / 4.fok. / 5.fok. / Hátram. Alfa Sud Sprint Veloce 1.5 1980- 9/35 / 1:3.545 / 1:2.062 / 1:1.452 / 1:1.114 / 1:0.897 / 1:3.091 Alfa Sprint 1.3 & 1.5 non Green Cloverleaf 11/39 / 1:3.750 / 1:2.050 / 1:1.387 / 1:1.027 / 1:0.825 / 1:3.091 Alfa Sprint 1.5 Green Cloverleaf 9/37 / 1:3.750 / 1:2.050 / 1:1.387 / 1:1.027 / 1:0.825 / 1:3.091
Gery832006-11-21 19:57:22 // 5055
A típusokhoz: Gyártási év / Modell / Body type / Chassis code 1979-83 / AlfaSud Sprint 1.5 Veloce / 902.09 / 902.A5 1983 / AlfaSud Sprint Trophy / 902.09 / 902.A5 1984-85 / AlfaSud Sprint Series 3 twin carb / 901.15 / 902.A50 1985-86 / AlfaSud Sprint Series 3 "QV" leaded fuel / 902.37 / 902.A5B 1986-87 / AlfaSud Sprint Series 3 "QV" unleaded fuel / 902.43 / 902.A50
Whiteskull2006-11-21 19:56:41 // 5054
Bizony nekem is elkerregett egy kicsit, mire a benzínt felszívta. :)))
Ferke2006-11-21 19:55:47 // 5053
Én meg akkutöltőt vadászok, mert nem bírja az akksi ezt a néhány heteként indítgatást.
Whiteskull2006-11-21 19:48:09 // 5052
Na jó, igaz. Kell egy kis megszállottság is hozzá. :))) Ma elkezdtem szétválogatni a kábeleket az újrafűzéshez. :)))
pb_2006-11-21 19:47:20 // 5051
Egyéb +jegyzések.))
Ferke2006-11-21 19:44:30 // 5050
Azért aki nekiindul sprintet venni, ott már eleve kell legyen "érzés", nem?:)))
Whiteskull2006-11-21 18:10:39 // 5049
Hát ez elég lehangolóra sikeredett. De tökéletesen igazad van ezekkel a dolgokkal. Kár, hogy olyan rublika nincs, hogy "érzés". :))))
Whiteskull2006-11-21 18:08:42 // 5048
Sziasztok! :)))
gargapitic2006-11-21 17:49:59 // 5047
tudja valaki miért nem? sziasztok:)
Gery832006-11-21 17:42:54 // 5046
Miért érdemes???? Tud valaki akár egy értelmes ellenérvet felhozni??? :DDD
Rumi2006-11-21 17:30:06 // 5045
ezek után azt is írjátok már le légyszi, hogy miért érdemes megvenni :) köszi
Gery832006-11-21 17:14:12 // 5044
Ferke2006-11-21 16:28:29 // 5043
Tök jó!!!:)
pedrito2006-11-21 16:26:09 // 5042
Most hirtelen csak ezek jutnak eszembe kiegészítésként, de holnapig még agyalok, hátha még eszembe jut valami. Én a nem veloce krómlökösösökről ezt találtam: 1.3 (1976-1978) 1286 cm3 76 LE 103 Nm 1.3 (1978-1979) 1351 cm3 79 LE 111 Nm 1.5 (1978-1980) 1490 cm3 84 LE 120,5 Nm Csak egy ötlet, tudom, hogy a motorjaikban nem különböznek a többi társuktól, de nem kellene megemlíteni a PLUS-t, TROFEO-t és társait? A futóműhöz, ha a szilenteket írjuk, akkor szerintem a kerékcsapágyat is meg lehet említeni. A fékeknél nálam a fékfolyadékszivárgás oka egy elhasználódott o-gyűrű volt. A fékrásegítő elhasználódása is rossz emlék. A karosszériához a repedező és töredező díszcsíkokat is megemlíthetet, ha gondolod.
Face2006-11-21 15:40:20 // 5041
Tessék (A kapott minta adatlap alapján): Alfa Romeo Alfasud Sprint / Sprint adatlap Gyártási év: 1976-1989 Modellfrissítés: 1983-84 illetve 1987 Karosszéria: coupe Üzemanyagtartály: 50 liter Motorváltozatok: Benzines: Alfasud Sprint 1.3- 75 Le Alfasud Sprint 1.5- 79 Le Alfasud Sprint 1.3 Veloce- 86 Le Alfasud Sprint 1.5 Veloce- 95 Le Sprint 1.3- 85 Le Sprint 1.5- 95/105 Le Sprint 1.5 QV- 105 Le Sprint 1.7 QV(ie)- 105 Le Sprint 1.7 QV- 114 Le Dízel: - Sebességváltó: 5 fokozatú kézi Gyakori hibák/tanácsok: Motor: - karburátorok elöregedése, elkoszolódása, gazdaságtalan fogyasztás -> felújítás, alapos tisztítás, finomhangolás célműszerekkel - olajcsere 10000 km-enként - minnél jobb benzinszűrő beszerelése erősen ajánlott Sebességváltó: - reccsenő 2-es illetve további fokozatok -> szinkron gyűrű/egyéb váltóalkatrészek elkopása - nehezen kapcsolható fokozatok / mellékapcsolás, ruganyos váltókar -> elkopott váltórudazat - olajsaras váltó -> gyenge konstrukciójú szimeringek - váltóolaj csere 25000 km-enként Futómű: - Szilentek elhasználódása Fékek: - 1984-ig elöl belsőfékek kézifékkel, gyenge konstrukció ~20 év elteltével a meghibásodás szinte elkerülhetetlen , nem működő kézifék/berohadt-folyó féknyergek/ gyenge fékhatás -> felújítás (ha lehet..), csere iparilag felújított darabra, autó átépítése külsőfékes Sprint/33 futómű-fékrendszerre - Összerohadó hátsó fékerőszabályzó Karosszéria/belső elemek: - Rozsda, rozsda és mégtöbb rozsda mindenhol - gyenge minőségű acélból készült kasztni, galvanizálás teljes hiánya...-> téli használat latyakos, havas sózott utakon méreg az autó számára... - Műanyaglökhárítósnál letörős, gyenge lökhárító vezető sínek - Eltömődő vízlevezetőcsövek a hátsóablakok mechanikájának házában, illetve a csomagtér ajtó aljánál - Letörős műanyag belső kilincsek - A csomagtér ajtóba való átvezetésnél megtörős hátsó ablakmosócső -> merev sarokelem beiktatása a csőbe Egyéb: - Nagyon gyenge/alulméretezett elektromos rendszer, direktbe kapcsolt nagyfogyasztók -> ujrakábelezés, ujrasaruzás, relésítés, vastagabb vezetékek alkalmazása - Műanyag sebességmérő meghajtófogaskerék a váltóban , idővel széttörik nem fog működni a mérőműszer - Elöregedő lámpa foncsorok, gyenge fényerő
pedrito2006-11-21 10:41:40 // 5040
Üdv! Face, hogy alakul a kis típusismertető az oldalra? Remélem közzé teszed az 1.0-s verziót, hogy mi is hozzátehessük, amit tudunk, vagy tapasztaltunk.
pb_2006-11-21 09:19:18 // 5039
Persze, hogy volt. Ha emlékezetem nem csal már ültél is ilyenben.)) Az összes ABS-el szerelt modell hátul tárcsafékes, 2 fajta nyereggel szerelték.

Ferke2006-11-20 23:40:41 // 5038
Volt ilyen??? Olyan hátsó tárcsáa, amin a kézifék is hátul volt??? Ha igen, akkor miért nem ezt rakjuk a sprintek alá? Vagy már esélytenem találni ilyet?
pb_2006-11-20 23:36:47 // 5037
Kíváncsi leszek, majd a teszteredményekre.) 33-as is volt gyárilag hátul tárcsás.
Face2006-11-20 22:18:51 // 5036
Továbbá: sudhoz 33-Sprint-hez :)))
Whiteskull2006-11-20 22:17:10 // 5035
És ez jó a belsőfékes Sprintbe is?
tt (tt Alfa team)2006-11-20 22:13:37 // 5033
Negyven alatt, plusz szerelés!
Whiteskull2006-11-20 22:06:06 // 5032
Megoldódott a kábelkérdésem. Van egy komplett kibontott kábelkötegem valami 1-2 éves kocsiból. Jóval több madzag van benne, mint amire szükségem lesz. :))))
Whiteskull2006-11-20 22:04:15 // 5031
Akkor nagyjából 40 körül meglenne az ültetett Sprint garnitúra?
tt (tt Alfa team)2006-11-20 22:02:35 // 5030
Van a dobozon is egy szám: 120369
tt (tt Alfa team)2006-11-20 22:01:43 // 5029
megnéztem a dobozt, azon semmi jelzés, a hátsó rugókon 100042 szám, az elsőkön 100051 12/06 jelzés látható. Elég necces volt a rendelés, ugyanis a katalógusban volt némi félreérthetőség, és ugyanolyan kód alatt volt ez, és a csíklámpás 33-as rugója is. Ez a 3. garnitúra egy év alatt ami érkezett, és ez végre a régi 33 és Sprint rugója. Az ára nem volt vészes: 35-36k körül, nem tom pontosan, egy éve fizettem ki! :)) Ami esetleg jó hír, hogy most van a boltban 2 gar új 33-ashoz való rugó, és úgy gondolom, hogy a kereskedő most már vágja, hogy mi kell, ha újat rendelnénk. Ha minden simán megy 4-6 hét alatt itt kell lennie.
Face2006-11-20 21:53:04 // 5028
Ezt már régebben is mondtad h sokáig tart... de azért ez 2006-ban az Európai Únióban elég meredek átfutási idő... magától a német cégtől rendeled, vagy vmi magyar "importálja" Neked? Márkát és árakat tudnál esetleg mondani?
tt (tt Alfa team)2006-11-20 21:49:41 // 5027
Ja, ez az 1.7i egy fekete Sprint. De ugyanez a rugó jó a régi 33 alá is, de a 4x4-et nem ültetem le.
tt (tt Alfa team)2006-11-20 21:47:57 // 5026
Lehet, hogy ez arenszer nem is lesz rossz egy OMP vagy Brembo bordás versenytárcsával és OMP / Ferrodo betéttel. Bár ahhoz eléggé állatkodni kell, hogy ezeket is megfőzze. +lehetne hátra is tenni régi Sprintből tárcsás rendszert. A rugók német import sportrugók. Kb. egy éve rendeltem...
pb_2006-11-20 21:18:37 // 5025
Milyen rugókat teszel az 1.7 alá? Már, ha a 33-ról van szó.
pb_2006-11-20 21:17:18 // 5024
Az a baj, hogy ez a fék sem annyira nem szám, de tény gyárilag ez volt a csücs. Sajna a 33-nak elég gyenge pontja a fék.
Gery832006-11-20 20:36:25 // 5023
Csak nem, de majd kiderül! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak