Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
GTVili2009-07-14 20:07:12 // 14645
Az a baj a hengerfejjel....hogy "apróságot" nem lehet,és nem is érdemes csinálni rajta....A gyári tengelyhez bőven elég az áteresztőképessége...a sporttengelyhez meg már lehet hogy kevés....ha meg már leveszed azért hogy lesíkolják akkor már érdemes mást is megcsinálni rajta. A síkolással önmagában nem sokra mész....
Dévid2009-07-14 20:06:16 // 14644
Elviszed egy ifjú tuningoshoz, Ő megcsippeli (minimum +100 ló, direktszűrővel 150, ha hangos kipuffot is tesz rá(kifúrja a dobot 3-as fúróval pár helyen)akkor +200 ló, a NO FERA stb. matricák darabja +5 lóerő). Aztán veszel egy bontott blokkot, befoltozod azt a lyukat a motorháztetőn/tűzfalon, amit a felrobbanó motor ütött, és használod alap motorral. :DDDDD
Komolyságot félretéve, majd a hozzáértők megmondják, én csak műkedvelő laikus vagyok. :)
Komolyságot félretéve, majd a hozzáértők megmondják, én csak műkedvelő laikus vagyok. :)
Buksi2009-07-14 19:58:52 // 14643
Te így csinálod? :-DD
Buksi2009-07-14 19:58:39 // 14642
Aham... olyan hű, de nagy átalakítást nem szeretnék, csak apróbb módosításokat! Köszi a felhomályosítást! :-))))
MYSKHA2009-07-14 19:54:45 // 14641
WD-40 et neki! :-D
GTVili2009-07-14 19:48:13 // 14640
Na tehát...elkezdem,aztán majd a többiek folytatják.....
A hengerfejből történő "lecsippentés"....nagyobb sűrítési végnyomás-nagyobb teljesítmény....hátránya,hogy minimum 98-as benzint kell használnod,mert 95-össel csörögni fog...
Portolás....a hengerfej járatainak ésszerű és gondosan megtervezett kibővítése,a nagyobb hengertöltés érdekében...bővebben kérdezd Kizzo-t....
A spéci szelepek....léteznek,de én nem tom,hogy konkrétan mi az előnye és megéri-e....és persze a vezérműtengely...esetleg nagyobb injektorok...stb...határ a csillagos ég...;-D
A hengerfejből történő "lecsippentés"....nagyobb sűrítési végnyomás-nagyobb teljesítmény....hátránya,hogy minimum 98-as benzint kell használnod,mert 95-össel csörögni fog...
Portolás....a hengerfej járatainak ésszerű és gondosan megtervezett kibővítése,a nagyobb hengertöltés érdekében...bővebben kérdezd Kizzo-t....
A spéci szelepek....léteznek,de én nem tom,hogy konkrétan mi az előnye és megéri-e....és persze a vezérműtengely...esetleg nagyobb injektorok...stb...határ a csillagos ég...;-D
Buksi2009-07-14 19:37:48 // 14639
Urak!
Érdeklődnék, hogy egy hengerfejet hogy s miképp lehet tuningolni, hogy egy kis plusszt kapjunk a meglévő méneshez!? Ami csak létezik minden érdekel! :-)
A sport vezérműtengelyek az oké, meg hallottam olyanról is, hogy a hengerfej aljából lecsippentenek pár tizedet! Létezik ilyen? Ha igen, akkor az miért jó? Esetleg a gyári szelepek helyett érdemes valami speckósat beszerezni? Szóval ilyesmikre lennék kíváncsi! :-)
Előre is köszi a segítséget! :-)
Érdeklődnék, hogy egy hengerfejet hogy s miképp lehet tuningolni, hogy egy kis plusszt kapjunk a meglévő méneshez!? Ami csak létezik minden érdekel! :-)
A sport vezérműtengelyek az oké, meg hallottam olyanról is, hogy a hengerfej aljából lecsippentenek pár tizedet! Létezik ilyen? Ha igen, akkor az miért jó? Esetleg a gyári szelepek helyett érdemes valami speckósat beszerezni? Szóval ilyesmikre lennék kíváncsi! :-)
Előre is köszi a segítséget! :-)
GT Ɨ|ѯ2009-07-14 15:40:25 // 14638
elgurult neki.............messzire.............:-)
EngineCoffeeTables2009-07-13 20:50:32 // 14637
Jah, de pl egy offos elsőkerekes civic drag(mellesleg magyarország leggyorsabbja) csak kapar végig a 400 méteren. azt hiszem talán 4.ben tapad meg.
De ettől még ő a legyorsabb magyaro.-on:))))) elsőkerékkel:))))
De ettől még ő a legyorsabb magyaro.-on:))))) elsőkerékkel:))))
Buksi2009-07-13 20:47:15 // 14636
Hát ezt nagyon elqrták! :-(((((
Szabeee2009-07-13 11:31:29 // 14634
vigyázzatok, nem hogy itt is az lesz, hogy nem a tuningról megy a beszélgetés
MYSKHA2009-07-12 23:27:15 // 14633
A hátsó lefalazása nagyon bejön a többi kuka.. :-)
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 23:23:45 // 14632
Bár vannak elsőkerekes dragsterek, csak azoknak nemkeskeny gumma van elöl.
EngineCoffeeTables2009-07-12 22:54:35 // 14631
Nincs baj az első kerékkel, lehet azzal is kaszálni. De az tény hogy bizonyos teljesítménynél már csak cibálja ki a kormányt a kézből, vagy egy helyben kapar.
LacUS2009-07-12 22:42:27 // 14630
Mondtam én vazze rendes autó hátul vagy mindenhol hajt :)
Dévid2009-07-12 22:42:21 // 14629
Ilyen gondom szerencsére nincs. Egyszer kihuzattam óra szerint 200-ig, most motort cserélek. Amúgy 155 ló általában bőven elég közlekedni, pályanapokra meg nem járok. :)
EngineCoffeeTables2009-07-12 22:40:11 // 14628
Pontosan, az enyém volt vmikor 190LE de van olyan keresztezödés utáni emelkedő ahol 2ben megyek felfelé és ha kicsit kövérebb gázzal megyek akkor elkezd egyhelyben kapirgálni.
Dévid2009-07-12 22:35:55 // 14627
Mit ér az erő, ha nem tudod uralni?
EngineCoffeeTables2009-07-12 22:33:24 // 14626
Első keréken tuti elegendő a max 300Le. Nem véletlen hogy az új Focus RS-t is mindenféle 3betüs kütyüvel tele kellett pakolni hogy biztonságosan uton lehessen tartani és oda lehessen irni hogy 300Le.
Dévid2009-07-12 22:30:10 // 14625
Nekem egy tökéletesen működő háromliterlitervéhat is elég lenne. :)
EngineCoffeeTables2009-07-12 22:29:59 // 14624
Egy mérésre felhúzták 2,5 barra, kiirta nekik a 627Le-t főtengelyen, legurultak a mérőpadról és ha a vevő szerencsés akkor már azóta hengerfejes lett és megcsinálták plusz felújították a turbot. Ha nem akkor majd a vevőnek kell:)))
Tom122009-07-12 22:29:38 // 14623
Olyan is van. Sokkal olcsóbban..-)
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 22:21:17 // 14622
Ha a felét tudná, neke már azelég lenne a boldogsághoz.
LacUS2009-07-12 22:06:36 // 14621
Szép, de azé az a 627 ló kicsit vicces..látva a gyári szívósort+szívócsöveket. :)De tény gyönyörű, és biztos nem megy szarul.
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 22:03:54 // 14620
Szerintem ő sem hagyja el Svájcot. :-P
De ezen csak 1 turbó van..... :-)))))
De ezen csak 1 turbó van..... :-)))))
Dévid2009-07-12 21:54:13 // 14619
Ez egy áááállat. Én félnék kivinni utcára. :D
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 21:50:26 // 14618
zolee1452009-07-12 21:46:11 // 14617
Ismét elvesztett a világ egy Alfát, kár érte...
Kau2009-07-12 21:40:10 // 14616
ystuc2009-07-09 20:02:10 // 14615
Várjál, azért ez ebben a formában nem teljesen igaz. Két fajta minőség van, egy gyengébb (de ez nem rosszabbat jelent), meg egy erősebb. Az UV szűrésben van a különbség, ha jól tudom. Előbbinek AT, utóbbinak ATR a rövidítése, és az utóbbi drágább is. Nekem most ilyenem van, a 146-on az AT-s volt. Igazából én nem érzek különbséget, de ATR már akkor is volt, mikor a 146-ost csináltattam. Csak most jóárasítva került fel az ATR. :-)
Kn[.]xX2009-07-09 11:38:40 // 14614
llumar lesz, az fix, meglátjuk mennyi lesz a vezérlés csere, aztán ha belefér, akkor már jövőhéten elsötétülünk:)
GabCsi2009-07-09 11:36:57 // 14613
Ugyanaz, gondolom ez llumar által meghatározott ár. De legalább ez jó minőségű fólia. A 45-ösön sem volt vele gondom sose. Meg ez folyamatosan fejlődik, pl a 3M fóliákat 7 éve nem fejlesztik...
Kn[.]xX2009-07-09 11:31:31 // 14612
15 a bruttó? mert akkor a 3. kerületben is ennyi 12+fa, és ott is egy árban van az összes fólia, kivéve -gondolom-, a tök átlátszó uv védő, amit az elsőre sztnék.
GabCsi2009-07-09 11:28:11 // 14611
NEkem csak egy felső fényvédőcsík van a szélvédőn, az a legsötétebb árnyalatú, a többi világosabb, minden fólia egy árban van nála. 15k/nm áron dolgozik évek óta.
Kn[.]xX2009-07-09 11:21:19 // 14610
ez tök jó, csak én az első szélvédőre is kértem ajánlatot, hővédő és uv védő bevonatra. neked ez is benne van a 34ben? de ha nem, akkor sem volt drága! jóárasították biztos:) az már más kérdés, h nem biztos, h nekem egyszerre készül el az első szélvédő a többivel, lehet h egy 2. ütemben, de az árat, mindkét esetben azonos cuccokra kértem. és a különbség egyből látszott..
GabCsi2009-07-09 11:09:46 // 14609
Nekem a Ysti féle XV-kerületi verziónál készült, 34ezer vót, mindennel együtt.
GT Ɨ|ѯ2009-07-09 11:07:51 // 14608
azért megnézném a fejét a csávónak,mikor ugyanazt a munkát 3-ad annyiért megcsinálja valaki,hogy milyen arckifejezése lenne...:-)
Kn[.]xX2009-07-09 11:02:06 // 14607
hát tiszta cseresznye.. :)
GT Ɨ|ѯ2009-07-09 10:53:51 // 14606
van még rajtuk kívül jópár cég ( szerencsére ):-)
Kn[.]xX2009-07-09 10:11:23 // 14605
pedig már majdnem elkönyveltem magamban, h ennyiért nem lesz fóliám. de aztán ystuc adta az ötletet, h kit hívjak fel ezügyben. mondanom sem kell, h korrekt áron, 1/3-áért megcsinálják, ugyanabból az anyagból. úgyh ennyi.
GT Ɨ|ѯ2009-07-09 10:03:24 // 14604
az ország legdrágábbja lehet ez a cég,tényleg hihetetlen:-(
Kn[.]xX2009-07-09 09:18:14 // 14603
hát én nem tudom.. de szerintetek nem drága kicsit?:) ezek az árak, hétfőn mondták, személyesen. hihetetlen volt.
GT Ɨ|ѯ2009-07-09 09:09:36 // 14602
és az ilyen még nem zárt be?.........:-))
ystuc2009-07-08 16:12:56 // 14601
Mivel a Fanat-X csapat egyik tagja, így szerintem nem fog eltünni. :-)
Kn[.]xX2009-07-08 15:37:00 // 14600
ezt már nem mondta. de ha jövőhéten lezajlik, akkor nem is érdekel:) mondjuk a gari miatt lehet h mégis.. majd megkérdem.. :)
ystuc2009-07-08 15:34:59 // 14599
Nocsak. Hova költözik? Erről nem tudok. :-)
Kn[.]xX2009-07-08 15:31:20 // 14598
csak egy kis vicc:) szóval jövőhét, talán. mert megy nyaralni, aztán meg költözik a műhely. csak h első kézből értesülj te is:)
Kn[.]xX2009-07-08 15:29:35 // 14596
vagy legalább is úgy tett:)
Online tag
1
Vendég1
593
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV