Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Larini2007-07-30 12:07:23 // 3751
Köszi, de úgy néz ki, hogy már lesz egy Powerrail2-es, csak alapvetően gyáva ember vagyok és nem merem addig betenni, amíg legalább százan nem bizonygatják, hogy nem lesz baja a motornak, meg hogy milyen jó! :D
BambiSW2007-07-30 11:46:39 // 3750
Hát, akkor meglehetősen tempósan haladhattok :)) Hát igen az öt henger, az mégiscsak öt henger. 180 felé már nekem is nagyon hiányzik még 1.
A minimális fogyasztás kimérését már én is sokszor elhatároztam, de egyszerűen evvel az autóval nem lehet lassan menni....
Kuplung ügyben senkinek semmi tapasztalata/ötlete? Régebben téma volt, s ha jól olvastam, akkor ez a szerkezet éppen elég a motor nyomatékához, így lehet, hogy ez így "normális" ? Ősszel tervezem szervízbe vinni, akkor mindenképpen megnézetem, csak nem tudom, hogy addig nem lesz-e nagyobb baja.
A minimális fogyasztás kimérését már én is sokszor elhatároztam, de egyszerűen evvel az autóval nem lehet lassan menni....
Kuplung ügyben senkinek semmi tapasztalata/ötlete? Régebben téma volt, s ha jól olvastam, akkor ez a szerkezet éppen elég a motor nyomatékához, így lehet, hogy ez így "normális" ? Ősszel tervezem szervízbe vinni, akkor mindenképpen megnézetem, csak nem tudom, hogy addig nem lesz-e nagyobb baja.
GEORGE2007-07-30 02:03:44 // 3749
Május 25.-én vettem a mostani gépem. ( 156 2,4 M-Jet 20V )
Az óta 9ezret mentem vele!
Java részt Paks - Bp.
A legkisebb fogyim 7,1 a legdurvább 9,4.
A 9,4 úgy jött ki hogy Paks - Dunaújváros ahol csak lehet 140-160 közt aztán az M6-on végig 200 - 230 közt!!
Majd be pestre egy kicsit araszolgatni a dugóban.
Ezt két egymás utáni napon megismételtem.
álltalában 8-9 között adódik a fogyim. Ez dinamikus haladással értendő.
Nem tudom sikerül-e evvel az autómmal kipróbálni hogy mit ehetne ha csak 100-al mennék vele.
Én úgy érzem evvel sem fogom megtudni :-)
Nem én vagyok az aki meg tudná állni hogy ne haladjak vele.
a barátnőm is beállitja 160-ra a tempomatot az M6-on :-)
Szóval nekem a te fogyid kevésnek tünik a Blacky 147-e 1,9 Mjet 16V 7,6-ot evett mikor mentünk Horvátban az enyém meg 7,1-et. Egymás mögött mentünk végig.
Blacky a 17ezer km alatt nem tudta 7 liter alá vinni a fogyit.
1,9 JTD 8v SW-je 160-nál 7,6-ot ivott.....
Az óta 9ezret mentem vele!
Java részt Paks - Bp.
A legkisebb fogyim 7,1 a legdurvább 9,4.
A 9,4 úgy jött ki hogy Paks - Dunaújváros ahol csak lehet 140-160 közt aztán az M6-on végig 200 - 230 közt!!
Majd be pestre egy kicsit araszolgatni a dugóban.
Ezt két egymás utáni napon megismételtem.
álltalában 8-9 között adódik a fogyim. Ez dinamikus haladással értendő.
Nem tudom sikerül-e evvel az autómmal kipróbálni hogy mit ehetne ha csak 100-al mennék vele.
Én úgy érzem evvel sem fogom megtudni :-)
Nem én vagyok az aki meg tudná állni hogy ne haladjak vele.
a barátnőm is beállitja 160-ra a tempomatot az M6-on :-)
Szóval nekem a te fogyid kevésnek tünik a Blacky 147-e 1,9 Mjet 16V 7,6-ot evett mikor mentünk Horvátban az enyém meg 7,1-et. Egymás mögött mentünk végig.
Blacky a 17ezer km alatt nem tudta 7 liter alá vinni a fogyit.
1,9 JTD 8v SW-je 160-nál 7,6-ot ivott.....
GEORGE2007-07-30 01:47:07 // 3748
Sziasztok.
Voltunk nyaralni és végre egy igazi hosszú távú tesztelést is tarthattam.
Egy huzamban tettem meg 650km-t.
Paks -Kutina közt 130-al fixen tempomattal
kutina és Zagrad közt 150 tempomattal.
Utána a Zadar elötti lehajtóig 160-al szintén tempomattal.
Na persze senkit nem löktünk le az útról ha kellett lassítani a forgalom miatt akkor megtettem de utána recall gomb benyomodott és újból utaztunk tovább.
7,1 L/100km -re jött ki a fogyasztásom.
Helyben össze autóztunk 390km-t amit 8,2L/100km-re adódott.
Haza fele rögtön a pálya elött tele tankoltam, majd irány Paks. Mike egy kicsit magasabb utazó tempót diktált mint kifele.
160-180 közt gurulgattunk. Mivel nappal volt több versenyre is sor került. volt hogy 200-al gurulgattam, sőt két alkalommal kb 20km - 20km meg 220-230 közt tettem meg.
Kutina után is "elengedtük" magunkat. 8,4l/100km-el zártam a haza utat.
Ennyit eszik a 156 2,4 M-JET 20v
Voltunk nyaralni és végre egy igazi hosszú távú tesztelést is tarthattam.
Egy huzamban tettem meg 650km-t.
Paks -Kutina közt 130-al fixen tempomattal
kutina és Zagrad közt 150 tempomattal.
Utána a Zadar elötti lehajtóig 160-al szintén tempomattal.
Na persze senkit nem löktünk le az útról ha kellett lassítani a forgalom miatt akkor megtettem de utána recall gomb benyomodott és újból utaztunk tovább.
7,1 L/100km -re jött ki a fogyasztásom.
Helyben össze autóztunk 390km-t amit 8,2L/100km-re adódott.
Haza fele rögtön a pálya elött tele tankoltam, majd irány Paks. Mike egy kicsit magasabb utazó tempót diktált mint kifele.
160-180 közt gurulgattunk. Mivel nappal volt több versenyre is sor került. volt hogy 200-al gurulgattam, sőt két alkalommal kb 20km - 20km meg 220-230 közt tettem meg.
Kutina után is "elengedtük" magunkat. 8,4l/100km-el zártam a haza utat.
Ennyit eszik a 156 2,4 M-JET 20v
GEORGE2007-07-30 01:34:20 // 3747
nekem is hasonlóan alakul.
Azért csak 2,4 -es a moci....
Azért csak 2,4 -es a moci....
kru2007-07-29 21:09:16 // 3746
Ez meglehetősen furi, mostanában sokat járok ezen a viszonylaton:), az M6-on is inkább 160-180 körül (remélem a rendőrök nem ezt a fórumot olvassák:)) de nem tudtam még 6,7l fölé vinni a fogyasztást.
Annyira nem fura, azért csak van nálam egy plusz henger, amibe gázolajat kell spriccelni :-))
Egyébként valahogy bennem is az él, hogy hiába a 2.4, kicsit csak lejjebb lehet dolgozni még a fogyit, de nem nagyon sikerül... Ennek mondjuk egy biztos oka, hogy mikor meglódul a kombájn, akkor nehéz ellenállni :-) Erről asszem george-ék is tudnak mesélni...
Annyira nem fura, azért csak van nálam egy plusz henger, amibe gázolajat kell spriccelni :-))
Egyébként valahogy bennem is az él, hogy hiába a 2.4, kicsit csak lejjebb lehet dolgozni még a fogyit, de nem nagyon sikerül... Ennek mondjuk egy biztos oka, hogy mikor meglódul a kombájn, akkor nehéz ellenállni :-) Erről asszem george-ék is tudnak mesélni...
BambiSW2007-07-29 20:25:35 // 3745
Ez meglehetősen furi, mostanában sokat járok ezen a viszonylaton:), az M6-on is inkább 160-180 körül (remélem a rendőrök nem ezt a fórumot olvassák:)) de nem tudtam még 6,7l fölé vinni a fogyasztást.(kútnál mérve, mivel a műszer meglehetősen optimista általában 6.1-et mutat....)
Más tapasztalt már valaki olyat, hogy néha meglehetősen rapszódikusan és inkább magasabb fokozatokban (4,5,6) megcsúszik a kuplung, egy erősebb padlózásnál?
Normális autózásnál észrevehetetlen, de néha egy-egy húzosabb előzésnél, kicsit vissza kell venni a gázt.
Nincs még egészen 50e km a gépezetbe, de sajnos az első 40-et nem én tettem bele....
Más tapasztalt már valaki olyat, hogy néha meglehetősen rapszódikusan és inkább magasabb fokozatokban (4,5,6) megcsúszik a kuplung, egy erősebb padlózásnál?
Normális autózásnál észrevehetetlen, de néha egy-egy húzosabb előzésnél, kicsit vissza kell venni a gázt.
Nincs még egészen 50e km a gépezetbe, de sajnos az első 40-et nem én tettem bele....
BuBu.2007-07-29 00:27:14 // 3744
sziasztok
multkorában kérdeztem töletek hogy mi az az egér szelep és hogy holl van mert apukám opeljén áliólag azt kell cserélni nahh megkerestem ahogy mondtátok tiszta dzsuva volt kipucoltam de a lámpa továbra is bekapcsol 5-6 km után... mi a franc lehet a baj amugy megnéztem a lámpára azt irja a kézikönyv hogy motor elektronika hiba jelző lámpa
hjaa és az autoban féléves kora ota világit ez a szar ha valaki tud valamit akkor segitsen)) köcce...
multkorában kérdeztem töletek hogy mi az az egér szelep és hogy holl van mert apukám opeljén áliólag azt kell cserélni nahh megkerestem ahogy mondtátok tiszta dzsuva volt kipucoltam de a lámpa továbra is bekapcsol 5-6 km után... mi a franc lehet a baj amugy megnéztem a lámpára azt irja a kézikönyv hogy motor elektronika hiba jelző lámpa
hjaa és az autoban féléves kora ota világit ez a szar ha valaki tud valamit akkor segitsen)) köcce...
Robert-jtd2007-07-28 23:06:10 // 3742
Majd ha gyosultok akkor ide leírhatod a tapasztalatokat.
ALFI1562007-07-28 22:59:23 // 3741
Végsebességet még nem tudtam kipróbálni.Azt,hogy hogyan megy remélem eljutok Győrbe és majd az idő megmutatja.De addig még megfűzöm Adriánt,hogy gyorsuljunk egyett.Majd kiderül.Két ugyanolyan autó.
Robert-jtd2007-07-28 22:51:19 // 3740
És észrevettél valami változást?-pl.jobb a gyorsulása vagy esetleg a végsebessége?
ALFI1562007-07-28 22:46:16 // 3739
Nem tudom megmondani.Be kéne mérni.Van a szuperchip program amit lelehet kérni az olaszoktól és azon történt még egy kis módosítás.
Robert-jtd2007-07-28 22:39:20 // 3738
ezt most hallom elősször!-és milyen program van rajta hány LE ?-re sikerült felnyomni?
ALFI1562007-07-28 22:37:32 // 3737
A 141 lovasig jó.De ez az egyik barátomé csak én árulom.Az enyémet eladtam amikor a kocsit.Utána meghírdettem és elvitték.Az enyimén már van program így már nem merem rádugni.Különben kipróbálnám.Így meg félek nehogy összekeveredjen a két program.
Robert-jtd2007-07-28 22:33:31 // 3736
A mostani verdádba az em paszol?
ALFI1562007-07-28 22:31:50 // 3735
Van 1 eladó novitec ha érdekel.50.000HUF
Király1562007-07-28 21:42:29 // 3734
Látod!!Az enyémmel veszi egy kalap alá!!
Attie2007-07-28 21:41:19 // 3733
A Porsche is csinált trakeszt? :-O
Atesz19872007-07-28 21:31:43 // 3732
Larini2007-07-26 19:42:50 // 3730
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Powerrail2-vel?
Van valakinek tapasztalata Powerrail2-vel?
Cgo2007-07-25 21:08:26 // 3728
benne van viszont a Selenia cikkem :)
Piritu - 1.000.0002007-07-25 19:58:21 // 3727
Fel vagyok háborodva!
Megvettem az Alfissimo-t és nincs benne a kocsim!
Már megszoktam, hogy mindig szerepel valamelyik benne egy képen.
Megvettem az Alfissimo-t és nincs benne a kocsim!
Már megszoktam, hogy mindig szerepel valamelyik benne egy képen.
Piritu - 1.000.0002007-07-25 19:56:59 // 3726
Ő mehetne, de nem megy. Inkább a jobb 1-et favorizálja. Főleg mióta a térképpel sem kell nyűglődnie. -:))))
Cgo2007-07-25 14:20:09 // 3725
koszi! a 146 meg mindig darabokban, ehhez meg nincsenek papirok, ugyhogy 2 Alfa = 0 Alfa....
Attie2007-07-25 09:42:10 // 3724
Ott van az mindig, csak te nem nyomod tovább, hogy az összes topicot lássad :)
zender2007-07-25 09:24:07 // 3723
Már megvan, bár nem értem eddig miért nem volt.
zender2007-07-25 05:37:26 // 3722
A topiklistában viszont nem látom, úgyhogy vmi nem kóser.
Kösz a linket!:)
Kösz a linket!:)
Adrián2007-07-24 22:36:25 // 3721
Az asszonkának sincs megengedve hogy forduljon 1 et :)) Ne legyél önző! :-D
Jó ám nézni kívülről is!
Jó ám nézni kívülről is!
Piritu - 1.000.0002007-07-24 22:14:37 // 3720
"Kérj meg valakit hogy menjen elötted és akkor látni fogod!"
Hogy valaki menjen előttem a Verdámmal? No, azt már nem!
Ha gurul a Vas nekem KELL nyomni a pedált-:))))
Hogy valaki menjen előttem a Verdámmal? No, azt már nem!
Ha gurul a Vas nekem KELL nyomni a pedált-:))))
Adrián2007-07-24 22:11:04 // 3719
Pedig hidd el füstöl az csak nem annyira hogy azt a visszapill. lásd ;))De ezért dízel!:))Kérj meg valakit hogy menjen elötted és akkor látni fogod!
Félre ne érts nem az átlagos használatra gondolok csak ha tényleg dobod neki a kövéret!Ez mellett nem kisebbiteni szeretném az Alfa és az autód érdemeit(ami kiemelkedően jó) mert valóban sok más márkánál van füst rendsen!
Félre ne érts nem az átlagos használatra gondolok csak ha tényleg dobod neki a kövéret!Ez mellett nem kisebbiteni szeretném az Alfa és az autód érdemeit(ami kiemelkedően jó) mert valóban sok más márkánál van füst rendsen!
Adrián2007-07-24 21:57:10 // 3718
Csak óvatosan ;) Grat. a géphez!
Piritu - 1.000.0002007-07-24 21:51:14 // 3717
Az elmúlt párezer km alapján ugyancsak ráférne néhány OFF-ra. Mióta olajkályhával járok jobban sasolok.
Mind (minden gyáré) füstöl, Alfit viszont még nem láttam. Soxor komolyan aggódtam, hogy összekormolják az autóm elejét miközben megpróbáltak elmenni előlem. -:))
Mind (minden gyáré) füstöl, Alfit viszont még nem láttam. Soxor komolyan aggódtam, hogy összekormolják az autóm elejét miközben megpróbáltak elmenni előlem. -:))
kru2007-07-24 21:25:39 // 3716
Ja, bocsánat. Nem állt szándékomban misztifikálni, szóval a dízel részecskeszűrő...
kru2007-07-24 21:24:05 // 3715
:-))
Úgy értettem a Bosch és baráti köre :-)) Mert mindenféle megoldás van már, de akárhogy is nézzük, a forró és kormos kipuf.gáz megy befelé a szívósorba.
Úgy értettem a Bosch és baráti köre :-)) Mert mindenféle megoldás van már, de akárhogy is nézzük, a forró és kormos kipuf.gáz megy befelé a szívósorba.
Piritu - 1.000.0002007-07-24 20:47:27 // 3714
Na most elvesztettem a fonalat.
Mi az a DPF?
Mi az a DPF?
kru2007-07-24 19:29:03 // 3712
Miért ne lenne?! Az EGR szelep előtt.
Mondjuk azt még mindig nem tudom, miképp küszöbölik ki, hogy a szívósor idővel koromlerakódással legyen tele.
Mondjuk azt még mindig nem tudom, miképp küszöbölik ki, hogy a szívósor idővel koromlerakódással legyen tele.
kru2007-07-24 19:26:41 // 3711
Ez jó, köszi! Bár sajna nem túl részletes a leírás, de legalább tudom, hogy már ilyen is van. A 156-okban tudomásom szerint ilyen még nem volt.
Selmak2007-07-24 18:04:33 // 3710
És folytószelep mit keres egy diesel szívócsövében?
zender2007-07-24 17:42:37 // 3708
Hi!
Nem tud valaki 156 2.4 jtd-hez motorvédő lemezt használtan, de nem elhasználtan?
Az új árát meg sem merem nézni..:)
Apropó! Hová tűnt a 156-os topik???
Nem tud valaki 156 2.4 jtd-hez motorvédő lemezt használtan, de nem elhasználtan?
Az új árát meg sem merem nézni..:)
Apropó! Hová tűnt a 156-os topik???
WarbiRunner (Gyuri)2007-07-24 15:51:50 // 3707
Most nézem csak mi van Neked! Gratulálok hozzá!
Cgo2007-07-24 14:49:56 // 3706
Cgo2007-07-24 14:48:16 // 3705
en tegnap kivittem az SW-t egy korre, elvezkedtem egyet es 13.8 literrel zartuk a napot :)))
Keyko2007-07-24 11:22:31 // 3704
Ebben semmi meglepő nincs!
Nekem ugyanez az út megvolt kb 1 hónapja.Akkor még javában túrtak össze-vissza.Gondolom most se sokkal jobb a helyzet..
Szóval nekem is olyan 7 körül fogyasztott.De az életbe nem megyek arra többet amíg el nem készül végig az M6-t,inkább kerülök.
Nekem ugyanez az út megvolt kb 1 hónapja.Akkor még javában túrtak össze-vissza.Gondolom most se sokkal jobb a helyzet..
Szóval nekem is olyan 7 körül fogyasztott.De az életbe nem megyek arra többet amíg el nem készül végig az M6-t,inkább kerülök.
WarbiRunner (Gyuri)2007-07-24 10:18:45 // 3703
http://www.bosch.hu/sajto/presstext.phtml?id=91