Hát közvetve lehet ezt is vizsgálni. Attól függ, milyen pedálálláshoz mekkora railnyomás és töltőlevegő nyomás tartozik. Mert a doboz ezt a kettőt látja és használja/hamisítja/stb.
Ha így nézed, akkor elvileg a pedál állás is számít.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
kru2007-08-31 22:31:20 // 4052
Adrián2007-08-31 22:28:50 // 4051
a powerrail dobozka egyéb iránt minden pedál állásnál beavatkozik ?
kru2007-08-31 22:26:50 // 4050
na jó. szóval induljunk ki korunk motorkínálatából. bár ez is változik, mert kezdik teríteni az 1.4 benzin turbó cuccokat egyre jobban, ha jól gondolom. meg 1.8t is van sokaknak.
na most adom fel akkor.
na most adom fel akkor.
GEORGE2007-08-31 22:22:05 // 4049
Ilyen hamar ne add fel :-DDDDDDDDDDDDDD
kru2007-08-31 22:21:31 // 4048
persze.
mammmma, feladom... :-))))
mammmma, feladom... :-))))
GEORGE2007-08-31 22:19:54 // 4047
Ha így nézzük akkor sokkal nyerőbb a "kormos" verziók tuningja :-)
kru2007-08-31 22:17:54 // 4046
Nézd már a száraz tényeket.
Mennyi pénzből hozol ki egy 150 lovas 2.0TS-ből mondjuk 180-190LE-t (monnyuk veszel bele egy bontott 2.5V6-ot :-)))
Ugyanez egy 1.9 16V vagy egy 2.4 10V esetén mennyibe kerül?
Erről beszélek, mester. Nem többről. A többin lehet elmélkedni, de kész megoldások kaphatók.
Mennyi pénzből hozol ki egy 150 lovas 2.0TS-ből mondjuk 180-190LE-t (monnyuk veszel bele egy bontott 2.5V6-ot :-)))
Ugyanez egy 1.9 16V vagy egy 2.4 10V esetén mennyibe kerül?
Erről beszélek, mester. Nem többről. A többin lehet elmélkedni, de kész megoldások kaphatók.
GEORGE2007-08-31 22:16:46 // 4045
Mondjuk mikor csak csorgok 160-nal a pályán akkor nem kellene. De ha akad egy "versenyző" akkor kellene..... :-)))
Vikking 3112007-08-31 22:16:40 // 4044
Hohó, hát én olvasom alsó hangon két éve a fórumot, attól, hogy nem regisztráltam :)))
GEORGE2007-08-31 22:15:25 // 4043
Én nem akarom húzkodni :-)
ülésből ülve klikk ON vagy klikk OFF :-))))
ülésből ülve klikk ON vagy klikk OFF :-))))
kru2007-08-31 22:14:59 // 4042
És amikor szükségét érezném be tudnám kapcsolni?????
még egy ötlet, nem nyomod annyira a gázpedált :-) mikor szükségét érzed, akkor jobban tiprod.
na? meg bírnád állni? francokat :-))) hehehe
még egy ötlet, nem nyomod annyira a gázpedált :-) mikor szükségét érzed, akkor jobban tiprod.
na? meg bírnád állni? francokat :-))) hehehe
GEORGE2007-08-31 22:14:33 // 4041
Oldalakon keresztül ecseteljük, hogy milyen buktatói vannak a tuningnak.....a régi adagolós TD-nek odacsavarintottak a gázolaj csavarjának plusz adtak neki 1-2 tized turbo nyomást azt kész.
Azért ezt itt ennyire nem egyszerű.....minden mindennel összeköttetésben elektronikuan,...stb stb
Nem azt mondom, hogy lehetettlen de mégsem annyira egyszserű mint a régebbi TD-ken....
Azért ezt itt ennyire nem egyszerű.....minden mindennel összeköttetésben elektronikuan,...stb stb
Nem azt mondom, hogy lehetettlen de mégsem annyira egyszserű mint a régebbi TD-ken....
kru2007-08-31 22:13:34 // 4040
Lehúzod :-)))
Asszem bati is kiszokta venni télen, mintha egyszer mesélt volna ilyet, de lehet, hogy keverem valakivel.
Látom emberek, nem bírtok magatokkal! Ez egy neverending story, csak mondom :-))
De be lehet szállni a ringlispielbe, csak tessék, csak tessék :-)))
Asszem bati is kiszokta venni télen, mintha egyszer mesélt volna ilyet, de lehet, hogy keverem valakivel.
Látom emberek, nem bírtok magatokkal! Ez egy neverending story, csak mondom :-))
De be lehet szállni a ringlispielbe, csak tessék, csak tessék :-)))
GEORGE2007-08-31 22:12:04 // 4039
Hát igen.....picurka plusz lehetne :-))))
kru2007-08-31 22:11:56 // 4038
A régi TD-re inkább jellemző volt az, hogy marha egyszerű tuningolni.
A mai dizeleket azért már nem olyan egyszerű....
Hát a frászkarikát nem egy sima szívó benzineshez képest. A motor adottságai miatt (diesel működési elve) + adott a túró+IC.
Ne viccelj már. Bármely mai cr diesel vagy pdtdi felhúzható simán 20-25%-al, ha rászánsz 60-150ezer forint közötti összeget.
A mai dizeleket azért már nem olyan egyszerű....
Hát a frászkarikát nem egy sima szívó benzineshez képest. A motor adottságai miatt (diesel működési elve) + adott a túró+IC.
Ne viccelj már. Bármely mai cr diesel vagy pdtdi felhúzható simán 20-25%-al, ha rászánsz 60-150ezer forint közötti összeget.
Adrián2007-08-31 22:11:18 // 4037
Mert te sem bírsz magaddal! :)))én sem nagyon;)
GEORGE2007-08-31 22:08:56 // 4036
Olyan verzió nincs ami kikapcsolható?????
És amikor szükségét érezném be tudnám kapcsolni?????
És amikor szükségét érezném be tudnám kapcsolni?????
GEORGE2007-08-31 22:08:18 // 4035
Hát izééééé, nem is tudom....
miből gondolod, hogy töröm valamin?? :-)))))
miből gondolod, hogy töröm valamin?? :-)))))
Adrián2007-08-31 22:07:31 // 4034
Azt mond te min töröd a fejed! ;))
GEORGE2007-08-31 22:07:17 // 4033
A régi TD-re inkább jellemző volt az, hogy marha egyszerű tuningolni.
A mai dizeleket azért már nem olyan egyszerű....
A mai dizeleket azért már nem olyan egyszerű....
GEORGE2007-08-31 22:06:09 // 4032
Szerintem ha "ésszel" használod akkor tuti nem lesz gond!
GEORGE2007-08-31 22:02:14 // 4031
A Blacky majd 100ezret ment a 115 lovassal a Novitec dobozzal. Semmi gondja nem volt.
Most a Ferkó barátomnál "dolgozik" tovább a Novitec dobozka szintén egy 115 lovas verzióban. Érezhetően jobban megy! Élénkebb lett minden fokozatban, de legjobban érezhető különbség a 3-4-5-ben érezhető.
Most a Ferkó barátomnál "dolgozik" tovább a Novitec dobozka szintén egy 115 lovas verzióban. Érezhetően jobban megy! Élénkebb lett minden fokozatban, de legjobban érezhető különbség a 3-4-5-ben érezhető.
kru2007-08-31 22:01:13 // 4030
Hát igen. Bár hidd el, javasrészt abban is van okosság... Valaki egyszer megjegyezte nagy bölcsen, hogy az ember egyedül azért vesz turbodiesel autót, mert marha könnyedén húzható :-)
Egy biztos, szerintem neked nem lenne vele bajod. Ezeknek a halála a nulláról gyorsulgatás, az készíti ki a féltengelyeket, a hajtásláncot.
Szerintem ha annyi a célod, hogy az előzések még dinamikusabbak legyenek és ezt betartod, akkor vélhetően a tartalékokon belül bírsz gazdálkodni és bírni fogja hosszútávon. Gondolom. Tudni nem tudom.
Egy biztos, szerintem neked nem lenne vele bajod. Ezeknek a halála a nulláról gyorsulgatás, az készíti ki a féltengelyeket, a hajtásláncot.
Szerintem ha annyi a célod, hogy az előzések még dinamikusabbak legyenek és ezt betartod, akkor vélhetően a tartalékokon belül bírsz gazdálkodni és bírni fogja hosszútávon. Gondolom. Tudni nem tudom.
GEORGE2007-08-31 22:00:06 // 4029
Piritu - 1.000.0002007-08-31 21:57:07 // 4028
Rátapintottál a célomra. A német Autobahn-on leshetne a sok OFF -:)))
GEORGE2007-08-31 21:56:42 // 4027
Ezt is tudjuk róla!! :-))
kru2007-08-31 21:55:27 // 4026
Én megírtam mit szól, szerintem.
De amiatt csak a kishitűek aggódnak, mint említette valaki itt korábban. :-))))))) (Én kishitű vagyok, plusz 100ezer HUF-ot nem ér meg nekem.)
Szóval döntse el mindenki maga... Ez egy lerágott csont, két tábor van, és előre nrm tudhatod, ki mond igazat.
Egyébként azt mondják az okosok: attól függ, milyen állapotban kerül bele és utána mit kap.
Tehát rád nézve, mivel te vagy az első tulaj és vélhetően berakás után sem nyomnád ki a szemét, nem gyorsulnál lámpánál, inkább 4-5-6. sebességi fokozatban használnád ki a többletet, vélhetően bírná.
De amiatt csak a kishitűek aggódnak, mint említette valaki itt korábban. :-))))))) (Én kishitű vagyok, plusz 100ezer HUF-ot nem ér meg nekem.)
Szóval döntse el mindenki maga... Ez egy lerágott csont, két tábor van, és előre nrm tudhatod, ki mond igazat.
Egyébként azt mondják az okosok: attól függ, milyen állapotban kerül bele és utána mit kap.
Tehát rád nézve, mivel te vagy az első tulaj és vélhetően berakás után sem nyomnád ki a szemét, nem gyorsulnál lámpánál, inkább 4-5-6. sebességi fokozatban használnád ki a többletet, vélhetően bírná.
Piritu - 1.000.0002007-08-31 21:55:14 // 4025
Engem inkább a "gond" foglalkoztat. Mit tapasztal az ember ilyenkor?
Attie2007-08-31 21:53:18 // 4024
De úgy is lehetne ismerni, hogy az az über szép nero 156, gyönyörű rosso ülésekkel :))
GEORGE2007-08-31 21:52:02 // 4023
Szerintem elbírja.......van akiknek van benn és nem volt gond!
Kérdezd Batit neki 136-ról 180!
Kérdezd Batit neki 136-ról 180!
Piritu - 1.000.0002007-08-31 21:48:46 // 4022
És mit szól ehhez a kuplung/ váltó páros?
"1.9 110kW/150 PS > 22 kW/30 PS - 40 Nm - 5 km/h "
ez +20% teljesítmény és tizenvalahány Nm pluszban.
"1.9 110kW/150 PS > 22 kW/30 PS - 40 Nm - 5 km/h "
ez +20% teljesítmény és tizenvalahány Nm pluszban.
GEORGE2007-08-31 21:48:10 // 4021
Híres lett a géped:-))))
GEORGE2007-08-31 21:47:44 // 4020
Ime a faclift utáni diesel motor választék a 156-hoz.
156 2,4 JTD 20V- ből van két fajta
motorkód: 841G000 175 lóerő 385 Nm
motorkód: 841M000 163 lóerő 385 Nm
156 1,9 JTD
motorkód: 937A2000 115 lóerő 275 Nm
156 1,9 JTD 16V van 4 fajta!!
motorkód: 192A5000 140 lóerő 305 Nm
motorkód: 937A5000 150 lóerő 305 Nm
motorkód: 937A4000 126 lóerő 305 Nm
motorkód: 192B1000 136 lóerő 305 Nm
156 2,4 JTD 20V- ből van két fajta
motorkód: 841G000 175 lóerő 385 Nm
motorkód: 841M000 163 lóerő 385 Nm
156 1,9 JTD
motorkód: 937A2000 115 lóerő 275 Nm
156 1,9 JTD 16V van 4 fajta!!
motorkód: 192A5000 140 lóerő 305 Nm
motorkód: 937A5000 150 lóerő 305 Nm
motorkód: 937A4000 126 lóerő 305 Nm
motorkód: 192B1000 136 lóerő 305 Nm
Attie2007-08-31 21:42:00 // 4019
Már mindenki így ismeri az autóm? :-))
Vikking 3112007-08-31 21:39:01 // 4018
Aha, hát lehet, pl Attienak is 126 lovas a multijet 1.9, akármi is lehet :) Azt hittem, van valami nagyon első generációs common-rail, amiről nem is tudok :) De ezek szerint buta mocik nem régiek :D
kru2007-08-31 21:35:57 // 4017
Most meg nem mondom neked pontosan, de vélelmezem valami belga piacra készült, butított verziók.
Ahogy pl. a 2.4 20V m-jetből (175LE) is létezik belga verzió, asszem ez a lenti 162-vel jelölt.
Aztán lehet, hogy nincs igazam...
Ahogy pl. a 2.4 20V m-jetből (175LE) is létezik belga verzió, asszem ez a lenti 162-vel jelölt.
Aztán lehet, hogy nincs igazam...
Vikking 3112007-08-31 21:29:09 // 4016
Hali!
Lehet egy kérdésem?
2.4 92kW/125 PS > 18 kW/24 PS - 41 Nm - 8 km/h
ez és
1.9 74kW/100 PS > 14 kW/20 PS - 50 Nm - 5 km/h
ez milyen mocik? Még sosenem hallottam róluk... Köszi az infot előre is
Lehet egy kérdésem?
2.4 92kW/125 PS > 18 kW/24 PS - 41 Nm - 8 km/h
ez és
1.9 74kW/100 PS > 14 kW/20 PS - 50 Nm - 5 km/h
ez milyen mocik? Még sosenem hallottam róluk... Köszi az infot előre is
kru2007-08-31 21:08:32 // 4015
Kitaláltad. Más novitec tuningdoboz :-) I, II, III és IV a sorrend, ez a 4. generáció.
A III csak nagyon rövid ideig élt, specifikusan valamelyik 159 motorhoz.
A IV, elvileg támogat mindent visszafelé, 8V, 10V, 16V, 20V, DPF vagy anélkül.
A railszenzor adott, illetve az újabb modellekben, amiknél a szívósori nyomásérzékelő 4 pólusú csatis, azoknál az is csatlakoztatható (elvileg a 16V és 20V mjet-ek).
Elméletileg a 2 szenzorral talán kicsit szofisztikáltabb, mint az előd. Ennek ellenére a hajtáslánc adott, mint tudjuk. De amiatt csak a kishitűek aggódnak, mint említette valaki itt korábban. :-))))))) (Én kishitű vagyok, plusz 100ezer HUF-ot nem ér meg nekem.)
145, 146, 147, 156, 166, GT
1.9 74kW/100 PS > 14 kW/20 PS - 50 Nm - 5 km/h
1.9 77kW/105 PS > 14 kW/19 PS - 45 Nm - 9 km/h
1.9 81kW/110 PS > 16 kW/22 PS - 50 Nm - 7 km/h
1.9 85kW/116 PS > 17 kW/23 PS - 50 Nm - 5 km/h
1.9 103kW/140 PS > 18 kW/24 PS - 50 Nm - 5 km/h
1.9 110kW/150 PS > 22 kW/30 PS - 40 Nm - 5 km/h
2.4 92kW/125 PS > 18 kW/24 PS - 41 Nm - 8 km/h
2.4 100kW/136 PS > 19 kW/26 PS - 50 Nm - 3 km/h
2.4 103kW/140 PS > 20 kW/27 PS - 50 Nm - 3 km/h
2.4 110kW/150 PS > 17 kW/23 PS - 50 Nm - 3 km/h
2.4 119kW/162 PS > 19 kW/26 PS - 50 Nm - 3 km/h
2.4 129kW/175 PS > 18 kW/25 PS - 55 Nm - 2 km/h
159, Brera, Spider 939
1.9 110kW/150 PS > 22 kW/30 PS - 40 Nm - 4 km/h
2.4 147kW/200 PS > 29 kW/40 PS - 40 Nm - 2 km/h
shop.alfisti.net
A III csak nagyon rövid ideig élt, specifikusan valamelyik 159 motorhoz.
A IV, elvileg támogat mindent visszafelé, 8V, 10V, 16V, 20V, DPF vagy anélkül.
A railszenzor adott, illetve az újabb modellekben, amiknél a szívósori nyomásérzékelő 4 pólusú csatis, azoknál az is csatlakoztatható (elvileg a 16V és 20V mjet-ek).
Elméletileg a 2 szenzorral talán kicsit szofisztikáltabb, mint az előd. Ennek ellenére a hajtáslánc adott, mint tudjuk. De amiatt csak a kishitűek aggódnak, mint említette valaki itt korábban. :-))))))) (Én kishitű vagyok, plusz 100ezer HUF-ot nem ér meg nekem.)
145, 146, 147, 156, 166, GT
1.9 74kW/100 PS > 14 kW/20 PS - 50 Nm - 5 km/h
1.9 77kW/105 PS > 14 kW/19 PS - 45 Nm - 9 km/h
1.9 81kW/110 PS > 16 kW/22 PS - 50 Nm - 7 km/h
1.9 85kW/116 PS > 17 kW/23 PS - 50 Nm - 5 km/h
1.9 103kW/140 PS > 18 kW/24 PS - 50 Nm - 5 km/h
1.9 110kW/150 PS > 22 kW/30 PS - 40 Nm - 5 km/h
2.4 92kW/125 PS > 18 kW/24 PS - 41 Nm - 8 km/h
2.4 100kW/136 PS > 19 kW/26 PS - 50 Nm - 3 km/h
2.4 103kW/140 PS > 20 kW/27 PS - 50 Nm - 3 km/h
2.4 110kW/150 PS > 17 kW/23 PS - 50 Nm - 3 km/h
2.4 119kW/162 PS > 19 kW/26 PS - 50 Nm - 3 km/h
2.4 129kW/175 PS > 18 kW/25 PS - 55 Nm - 2 km/h
159, Brera, Spider 939
1.9 110kW/150 PS > 22 kW/30 PS - 40 Nm - 4 km/h
2.4 147kW/200 PS > 29 kW/40 PS - 40 Nm - 2 km/h
shop.alfisti.net
GEORGE2007-08-31 20:06:14 // 4014
Tegnap megint "teszteltük" Ferkó barátommal a 156 2,4 JTD 20V M-Jet -et
( ezt csak Satti kedvéért ilyen hosszan ) :-))
Egy szó szerint gyors Paks -Bp- Paks távot nyomtunk.
24,5 liter 258km-re. ez 9,5 L/100km lett.
Perdixesen: 9,496124L / 100km / bocsi Perdix koma :-) /
Pakstól M6 -ig amit a forgalom engedett.
Az M6-on oda fix 180, majd jó kis dugó pesten Káposztásmegyerre menet.
Visszafele ( éjjel ) 200-230 közt középre állva végig az M6-on, majd tovább 160 Paksig.
Ugynézki a 10-et nem szürcsöli be! :-)
( ezt csak Satti kedvéért ilyen hosszan ) :-))
Egy szó szerint gyors Paks -Bp- Paks távot nyomtunk.
24,5 liter 258km-re. ez 9,5 L/100km lett.
Perdixesen: 9,496124L / 100km / bocsi Perdix koma :-) /
Pakstól M6 -ig amit a forgalom engedett.
Az M6-on oda fix 180, majd jó kis dugó pesten Káposztásmegyerre menet.
Visszafele ( éjjel ) 200-230 közt középre állva végig az M6-on, majd tovább 160 Paksig.
Ugynézki a 10-et nem szürcsöli be! :-)
GEORGE2007-08-31 19:56:13 // 4013
Nem röhög a kérdésen :-))
Ez a powerrail IV másik "tuning doboz" vagy a Novitec tuningdoboz egyik típusa?
Ha már 2 helyen is beavatkozik akkor gondolom csak típus specifikusabb mint az elöd amelyik csak egy "ponton" csatlakozott a rendszerbe!
Ez a powerrail IV másik "tuning doboz" vagy a Novitec tuningdoboz egyik típusa?
Ha már 2 helyen is beavatkozik akkor gondolom csak típus specifikusabb mint az elöd amelyik csak egy "ponton" csatlakozott a rendszerbe!
GEORGE2007-08-31 19:54:26 // 4012
Néha egész komoly hsz-ek születnek tőled :-DDDDDD
GEORGE2007-08-31 19:52:31 // 4011
Mesélj egy kicsit :-)
Miért voltál kint személyesen a Novitecnél?
Csak a dobozt tették bele? Gondolom csak ezért nem mentél volna ki hozzájuk. Csináltak mást is géppel??
Miért voltál kint személyesen a Novitecnél?
Csak a dobozt tették bele? Gondolom csak ezért nem mentél volna ki hozzájuk. Csináltak mást is géppel??
Adrián2007-08-30 20:31:46 // 4010
Finomítanék én is a technikán ez elöttem szóló szavaival élve és kerülném a drasztikus beavatkozást! ;)de egyenlöre a meglévő pacikból gazdálkodunk!
Adrián2007-08-30 20:28:04 // 4009
A végén egyre jobb híreket kapunk:))))
kru2007-08-30 19:24:45 // 4008
16V/20V esetén elvileg működik már a powerrail IV, ami a railszenzor mellett a MAP szenzorra is csatlakozik, így talán egy fokkal szofisztikáltabb, mint a régi PR...
Bati2007-08-30 17:04:08 // 4006
csá
én csak annyit tennék hozzá,hogy én a Novitec dobozkára esküszöm
egyszerü nem drága és fogyi is csodák csodájára csökken
és hát ezekszerint jol is megy
én csak annyit tennék hozzá,hogy én a Novitec dobozkára esküszöm
egyszerü nem drága és fogyi is csodák csodájára csökken
és hát ezekszerint jol is megy
WarbiRunner (Gyuri)2007-08-30 16:50:31 // 4005
Inkább remap lesz szerintem, profibb megoldásnak tűnik. De nem ma lesz ez még! Majd, ha rágódtam már rajta eleget, és túl vagyok a vezérlés cserén, tömítés cserén, és rendelkezésre áll a megfelelő összeg.
WarbiRunner (Gyuri)2007-08-30 16:45:54 // 4004
Francba...vihetem vissza az üres üvegeket megint :-))
boyci2007-08-30 13:05:40 // 4003
:PPPPPPPPP
Istenem istenem, jóóóófan!!! :DDD
Istenem istenem, jóóóófan!!! :DDD