Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

Selmak2008-01-05 11:22:02 // 6802
Simán lecserélheted, termosztátot mitt vettél? Behr Ittaly gyái beszállító és nem drága 10-12 körül megkapod és nagyon jó.
Charlie 1662008-01-05 11:20:29 // 6801
Nah, benézek ide is, most éppen ki gyilkol kit :):):):):)
BambiSW2008-01-05 11:08:57 // 6800
Nem lenne érdemesebb inkább lecserélni őket? Nem nagyon tudok megbarátkozni evvel a konstrukcióval...
Csöri2008-01-05 11:02:00 // 6799
A bilincsekre vigyázz.
BambiSW2008-01-05 10:59:57 // 6798
Köszi, azt hiszem megvan, akkor ma délután nekiveselkedek :) Mondjuk nem gyárit vettem, hanem vmi Facet, de azért remélem jó lesz!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-05 10:06:25 // 6796
lennt van a kocsiban egy gyári új olajleeresztő mindjárt lemegyek megnézni :)))
Ferke2008-01-05 10:03:58 // 6795
No, így nem jutok előrébb...:-)
Ferke2008-01-05 09:07:16 // 6794
Hello Srácok, egy gyors help kéne:
Tudja hirtelen valaki, hogy 2002 után hanyas imbusszal nyílik az olajleeresztő? Assszem 8-as, de tutira kéne tudnom, mert ha nem 8-as, akkor szerszámért kell menjek..:)
/bocs a floodért, a 56-ban is írtam, de muszáj gyorsanm egtudnom/
Wickey2008-01-04 23:25:36 // 6793
Az az a KATEGÓRIA, amiben én a jó büdös életben nem fogok autót vásárolni, pláne nem újat, pláne nem annyi pénzért? :-DD
Az asszony '89es autója jóval komolyabb akármelyiknél bazeg :-D
És az is 5.5 litert fogyaszt... ötven kilométerenként :-PP
Ferke2008-01-04 22:36:03 // 6792
Ez mekkora baromság...Az 1.3mjet még akkor is ketyegni fog, amikor a szuzyban már rég a tyúkok tojnak...hú, ilyeneket írni már tényleg gáz....viszont gondolom a zsuzyban ugyanaz a fiat mjet megintcsak állati jó...eh...
Ferke2008-01-04 22:28:02 // 6791
Arról nem beszélve, hogy egy idő után nem nyit-zár tovább a szelep, és folyamatosan dől vissza a trágya a szívósorhoz...
GEORGE2008-01-04 21:28:29 // 6790
Ezt komolyan össze foglaltad!! :-)
Gratula!!!
Az külön tetszik hogy itt nincs anyázás, bunkózás és egyébb durva ocsmány szöveg!
A másik oldalon ilyen beírásokért már öltek volna.
Na kérem ez a stilus!
Meglehet így vitatni két márka közti különbséget.
Bár az is igaz inkább Prdix és a márkák közti különbséget vitatjuk.

De váltsunk át az OFF-ba evvel a dologgal :-)
zolee1452008-01-04 21:18:20 // 6789
Nem nagyon akartam beleszólni, csak gondoltam szépen magamban nevetek, de nem bírom megállni...:D

Pár oldallal ezelőtt azt hittem viccelsz, de mire elértem ide rájöttem, hogy te magad vagy a vicc.:D
Nem baj, hogy Suzukid van. Nekünk is van, igaz a miénkbe csak 93LE-s motor jutott. Talán ha eleget alkudtunk volna nekünk is adnak 100LE-s motort.

Nincs is mókásabb a csúsztatásnál, vagy szándékos félreértésnél...
Pár hsz-szel ezelőtt előadtad, hogy a korábban linkelt videón szereplő 1,3-es csoda bizony széria, és a Ringen meg lehet találni a palit, sőt, rendszeresen nyeri is a kategóriát.
Erre linkelt valaki egy videót, hogy mi az az autó ami labdába rúg az 1,3-as kategóriában a Ringen.
Erre te az egészet elviszed az újautó piac irányába.

Te el is szoktad olvasni amit írsz?:DDD

Azon törtem a fejemet, hogy hol hibáztunk... Mármint mi, a családdal amikor vettük az autót. Nekünk nem járt mellé agymosás, vagy netán valami külföldi út, aminek fejében minden létező fórumon dícsérnünk kell az autót.:DDD Lehet, hogy ilyen remek lehetőség is csak alkudozással érhető el? Vagy ezért sikerült ennyit alkudni? Tényleg, hetente, vagy havonta kell mailben jelentést tenned a márkakereskedődnél, hogy mely fórumokon, milyen karakterszámmal dícsérted az autót?:DDD

Amúgy az is mókás, hogy kizárólag nekedgyártanak limitált, perdix feliratú autót. Van ugye a 15146548748456 LE-s 1,8-as láncos 155, ami azért ilyen gyenge, mert nem került bele a gáz.:D Aztán van a szintén csak ma csak neked gyártott fészliftes újprogramos 100LE-s Swift, ami még kevesebbet is eszik, viszont jobban megy minden másnál. Bele sem merek gondolni, hogy mi lesz, ha esetleg gázt rakatsz a Swiftbe... Hadada és Maszat máris rettegi azt a pillanatot amikor megjelensz a Ringen a benzin/gázos 1,3-as szörnyeteggel.:DDD Mondjuk annyi lehet a szerencséjük, hogy úgysem jelensz meg. Soha, sehol. Valahogy minden bizonyítási lehetőséget keresztül húzott valami nem várt esemény eddig...ha jól emlékszem.

Nem baj ha szereted az autódat. Tényleg nem. De talán nem ezen az oldalon kellene dicsőítened.
Már csak hab a tortán a stílus. Ahogy lenézően kiröhögöd a komplett olasz autóipart megér egy misét, de hogy mindezt egy Suzukiból teszed, az már inkább vicces.

Elképzelem ahogy a piros lámpánál átnézel egy melletted ácsorgó GTA-ra, majd végigsimítod a Swift műszerfalát, erősen megmarkolod a kormányt, és a benzinórára pillantva elönt az a leírhatatlan érzés, hogy igen, jól döntöttél. :DDD
imi1562008-01-04 21:14:51 // 6788
1.9 jtd 8v-ben már cseréltem én is!kb.2 óra volt.
Elég szar helyen van,de az akksi kivétele sokat könnyít a dolgon:)!
Csöri2008-01-04 21:08:21 // 6787
Ha kiveszed az akksit utána jól hozzá lehet férni. A gyári termosztát kb 25 körül mozog.
BambiSW2008-01-04 21:02:19 // 6786
Sztem kicsit túl lett spirázva ez a 190-es dolog, hisz egy megfelelően meredek és hosszú lejtő csodákra képes :). Egyébként már én is mentem az 1.9 JTDm-el 220-at. Megvolt jó volt, de nem gondolom, hogy 180-nál többet érdemes lenne menni vele.
Ja egyébként pont most volt olajcsere, s ilyenkor szokásos egér szelep tisztogatás. Hát nem tudom a szervízekbe tisztítják-e, de sztem. 10 ezrenként mindenképpen érdemes, mivel a lerakódott korom csúnyán meggátolja a levegő bejutását a motorba....
Más, cserélt már vki. termosztátot? Nagy macera?
GEORGE2008-01-04 20:14:54 // 6785
Jól mondod!
Fel lett ajánlva neki hogy minden költségét álljuk csak menjen elöttem 190-el!
Egyetlen egy oka van csak ennek!
Nem tudja azt amit leírt róla!
Aztán a 155-nél a legtöbbszöri kifogás az volt hogy öreg és nem akarja mindig hajtani.
Ennél mi a gond hogy fiatal??
A fenét mindegyiknél az volt a gond tudta ha kiáll megég!
Ennyi!

Perdix ha válaszadás késztetést érzel akkor légyszi az OFF topicba!
Vagy nyissak neked egy mutyukis topicot?? :-DDDD
GEORGE2008-01-04 20:09:29 // 6784
Te meg mit kiabálsz itt??
Mondjuk megértelek, fáj az igazság, hogy akár hogyan kábitasz minket mindig van aki kiröhög!
Tudod koma mig evvel a tucatautó fényesítéssel jössz addig ez mindig így lesz!
Mikor veszed magad észre hogy nem vagy kivánatos itt evvel a témával.
Tedd sebességbe az OFFod aztán totyogj innen el! Ne húzasd 1436ford főlé mert leszi a gatyád!

És tényleg ne fárasszál már minket evvel sz@rral itt!

köszi!
GEORGE2008-01-04 20:04:03 // 6783
Robert JTDnek majdnem volt 300 asszem 240 ? és nem volt vele gondja. 2,4 JTD 10V
GEORGE2008-01-04 20:02:30 // 6782
Vagy pedig 1,3-as csak a km óra köszönő viszonyban sincs a valósággal!
Gyárilag 175 a vége kizárt a valós 200!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-04 19:55:15 // 6781
Nem tudom mit vagytok úgy oda /dickX egy hangember, fel lett neki dobva a labda de nem mer kiállni a swiftjével, innentől kezdve számomra csak egy hangember, aki nem tudom miért nem a suzukiklub-on nyomja, én sem megyek oda überkedni az alfámmal...
Selmak2008-01-04 19:36:57 // 6780
Bitos túl sokat nézte a szutyuki nagyon ngyon reklámját.... :)
BeeGee2008-01-04 19:34:00 // 6779
Figyelj, nem értem hogy miért ostobáskodsz itt az alfás oldal dízel topicjában a benzines offoddal?!
És ne kiabálj, az az ideggyengeség jele..
perdix2008-01-04 19:12:42 // 6778
Mik ezek a kiszuperált hülegyerek autók.......ilyet látsz ujautó kereskedésben ?PPPPPPPP
nem játszótéri bontószökevény sufnituningos kategóriáról beszélek, hanem az uj A szegmensű 2-5 milla közötti 1.3 as kategóriáról......felsoroljam mely típusok tartoznak bele, vagy menni fog?PPPPPPPPP ejnye ejnye..........
Átok79146TD2008-01-04 17:10:53 // 6777
szeva..:)
köszi az infót...:)))
WarbiRunner (Gyuri)2008-01-04 16:33:32 // 6776
Csak a kedvedért egy video a Hungaroringről, hogy milyen autó rúghat egyáltalán labdába 1.3 kategóriában. És ez sem verhetetlen :

Az egyik egy Astra GSi ami nem 1.3-mas...a másik egy 1.3-mas...
Cgo2008-01-04 13:29:18 // 6775
ez tanusithatom, futomuben nincs eselye a 156-nak, ez enyemen minden nyekereg ha katyut talal.

viszont a 156 annyival tobbet ad kenyelemben, zajkomfortban, felszereltsegben, hogy ellensulyozza a 146 egyszeruseget es olcsosagat.

ja, a kezifekkotel a 156-on ugyanugy befagy, mint a 146-on.

ami szamomra a JTD motorok legnagyobb pozitivuma, hogy 2003 ota, miota JTD-m van, nem tudom, mi az az olajfogyas. A Tspark 50000 km utan kepes volt 4 litert is megenni 100000 km alatt, soha nem jottek ra, mi a baja (engem ez annyira zavar, hogy emiatt kellett mennie)
Selmak2008-01-04 13:24:56 // 6774
Miután a vezérműtengelyen keresztül forgatták át blokkot.
Cgo2008-01-04 13:22:26 // 6773
peldaul az enyem, lasd a blogom. igaz nem a szij szakadt, en hulye ugyanis 60e -kent cserelem, hanem a szelephezagot biztosito korong esett ki, az igazsagugyi szakerto szerint azert, mert az autot extrem fordulaton hasznaltam (mentem vagy 40-el 2-ben). 7 honapja darabokban az auto, szopas szopas hatan.
Selmak2008-01-04 13:18:09 // 6772
Annyit mondok GP 1.4 T-JET és bájbáj szutyóki.
Liquid2008-01-04 13:18:09 // 6771
hát persze, ha ettől elhallgatsz, akkor tudomásulveszem ( hogy NEKTEK ez a legjobb )

mondjuk a saját kategóriájában (stift, sevrolészpárk meg ilyenek) télleg a legkevésbé suxx, de akkor sem autó
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-04 13:17:17 // 6770
melyik kategóriában a törésben? :))) abban az....meg a legjobban veszti az értékét kategóriában is :)))
perdix2008-01-04 13:14:54 // 6769
A mi gépünk KATEGÓRIÁJÁBAN verhetetlen! Ha savanyú a szőlő, ha nem, EZ ÍGY VAN.
TESSÉK MEGÉRTENI ÉS VÉGRE TUDOMÁSUL VENNI!!! Pá.
perdix2008-01-04 13:13:04 // 6768
khhhmmmmm.......Fijat!
Selmak2008-01-04 13:04:10 // 6767
Milyen diesel motor is van szutyukiban? Melyiknek a licenszét vette meg?
Liquid2008-01-04 12:59:16 // 6766
mit bizonyítanak? hol? mivel?
én is tudom verni a 150-ezres UNO-val, az új dácsialogant, pedig az 2milla, akkor most az UNO a legjobb kocsi a világon?

Hagyd már ezt a gyerekes önámítás/ önigazolás / csökkentsük a kisebbségi érzetet / gyorsan találjak valami indokot arra miért vettem ezt a szutykot / dolgot...
senki sem állította, hogy az 1.3-as Mjet Puntó jobb gyorsulásban..csak minden másban, mert az egy AUTÓ, punktum! ferstéjenzi?
Cgo2008-01-04 12:51:52 // 6765
nem akartam beleszolni, de aztan miert ne :))

a masfel mazsas JTD-vel 8000 km-t mentem 13 nap alatt es picit gyorsabban is, mint 130 es 5,8 volt a fogyasztas :) es nem billegett az auton.

amugy meg az egesz tema vicc, mert anno mikor az apam megvette az 1.6 corollat, siman osszeallitottam olyan osszehasonlitast, hogy az utolso 20 ev autoit siman verte az ujakkal egyben (fogyasztas, vegseb, gyorsulas, csomagter, ar, ...)

szinte mindig talal az ember 500 okot miert vette meg ezt vagy az az autot, hiszen amugy meg se vette volna :)

PS: minden esetre ezt a nem romlik el dolgot kopogd le, sose lehet tudni :)
perdix2008-01-04 12:50:25 // 6764
Bízonyítanak a gyerekek minden nap, nem kell nekünk szégyenkezni, apropó, Gábor 64 10 ból 10 szer veri el a 4,1 Millás 1.3 Grande puntót, amiben az utasok megfagynak, mert fűtés az nem igen van benne......ha nem hiszed el, ülj be eggybe, aztán vacogj!!!!! Az oka kézenfekvő, a jó hatásfok átka...a puntos lapon már 5 srác beszopott a kényes 1.3 multijettől, 70 ezernél megállt a motor.........hehehehehehehehehehehehehehehe
Cgo2008-01-04 12:40:16 // 6763
lehet benne, a napi szamlalo helyen irta ki, hany fok van ha jol emlekszem.
Liquid2008-01-04 12:38:46 // 6762
nem fogadok, mert úgysem tudod hitelt érdemlően bizonyítani.
perdix2008-01-04 12:33:59 // 6761
Természetesen nincs ilyen!
perdix2008-01-04 12:31:58 // 6760
Ez az EURO 4 es M13A motor, és a szigorú környezetvédelmi szabályoknak megfelelve le is van butítva, simán 100 lo fölötti gyárilag, csak "le van programozva".
Akár fogadhatunk is hogy mezei szívó 1.3 as van a videon....na mibe Fogadjunk?
perdix2008-01-04 12:29:37 // 6759
Kiderítettem: Asti pezsgőt bontottak:-)))))
perdix2008-01-04 12:29:10 // 6758
Szria sima M13 A motor van benne, a gyorsulásokban részt szokott venni Gábor 64!!! Semmi átalakítás!
Ferke2008-01-04 12:08:46 // 6757
Biztos, hogy nincs ilyen..:(
WarbiRunner (Gyuri)2008-01-04 12:05:30 // 6756
Hát nemtom..amit mi próbáltunk, az az apósomé (Seat). Debrecen-Budapest oda vissza. Odafelé anyósom, visszafelé feleségem vezette, lényegében konstans 140-el. Kicsi "Budapestezés", de nem sok, mert az M3-ról a Hermina útra mentünk, aztán az Oktogonig. Nyócat evett tankolás alapján. Mondjuk füstöl is piszokul és a 4-edik programot töltik már rá emiatt. 40e km alatt volt visszahíváson (kettőstömegű lendkereket cseréltek), programot cseréltek a szellőző szabályzó folyamatos ki/be csukódása miatt, és többször programot cseréltek füstölés miatt. Először olyan volt, mint egy kifeküdt régi dízel, húzta maga után a koromfelhőt! Mostmár ennél sokkal jobb azért. Ezen kívül a futóműben valami már koppan, de még "nem cserés". És a tulaj tipikus óvatos vezető, képes 90-nel menni, ahol annyival szabad. És nem falábú, hetente jár a lentebb említett Caddyjével Lengyelországba.
Liquid2008-01-04 11:29:33 // 6755
hát igen, valahol meg kell fizetni a brutális teljesítmény növeketést
András bácsi2008-01-04 11:24:15 // 6754
Volt múltkor erről egy cikk. :(

Azért kiváncsi lennék, hogy ezek a mostani dízelek mennyit mennek el. Anno ismertem egy öreget, aki Svájcban él, újonnan vette a szivar 100-asát, és 600e km-ig semmi gond nem volt vele, csak a kötelező karbantartás. Kicsit csipegette már az olajat, de egyébként jó volt. Magam is láttam, nem csak legenda. Ja és automata volt.
Nem tudom van-e olyan jtd-s alfás, akinek a motorjában van már 300e, és nem szívott még semmivel...
Ferke2008-01-04 11:09:40 // 6753
Mondjuk így magunk közt az olaszoknál sem lepődnék meg hasonló eseteken. Szerintem az összes mostani autó úgy készül, hogy ne nagyon bírjanak ki 50-100e km-náél többet úgy, hogy ne kelljen vagyonokat köteni rá..:((
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak