Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Erőforrás alternativák
Kazes☻2021-07-16 12:06:40 // 3168
Első a vezetési élmény... az maradjon meg, a többi, hang, rezonancia csak másodlagos, harmadlagos, akárhányadik is... szvsz, nekem. :)
Kazes☻2021-07-16 12:04:48 // 3167
dyRo2021-07-16 11:54:13 // 3166
Az elektromos autonak sok hatranya van (még) benzineshez képest. De az alap karakterisztika nagysagrendi elorelepes. Ilyen azonnali gazreakcio szivo motornal sincs, nem hogy a turbosokban. Ezt megfejelve a valto elhagyasaval... eszmeletlen jo vezetesi elmeny. Aki probalta mar, tudja mirol beszelek, aki nem, probalja ki, mert leirhatatlan. Az egyetlen valos hianyossaga, ami rajtunk kivul sokaknal elony, a motor rezgesenek, hangjanak hianya. Ez teny. Valamit valamiert, lehet donteni, de nem mondanam hogy eleve eldontott a meccs. En nagyon kiprobalnek egy Alfa elektromost. Alfas belsovel ÉS futomuvel. Felek h nem lesz ilyen...
dyRo2021-07-16 11:40:15 // 3165
Ezzel tele van a net. Online kalkulatorokon elerhetonel vannak jobb ajanlatok, pl: https://teslasok.hu/t/model-3-casco-es-kotelezo-biztositas/456/11
Kazes☻2021-07-15 18:30:23 // 3164
Liquid2021-07-09 13:16:50 // 3163
RomeoOne2021-07-09 12:50:00 // 3162
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-29 14:39:30 // 3161
én írtam... de legalább nincs súlyadó :DDD mekkorát spórol az ember összeségében...
RomeoOne2021-06-29 13:49:32 // 3160
Akkor vidékre kell költözni, az még tud egy jót csökkenteni rajta :D
Zsolt1552021-06-29 13:46:52 // 3159
Az is közel 100.000.-Forint / hó. Éves fizetést állítottam be. :-))
RomeoOne2021-06-29 13:40:37 // 3158
Nézd meg 200ezres önrésszel, máris értelmesebb árat kapsz. Az 50e az nagyon alacsony. Állítás be éves fizetést, az is csökkenti az árat.
Zsolt1552021-06-29 13:06:58 // 3157
Valaki mondta, hogy az elektromos autókra megas a casco. Néztem ajánlatot, hogy nekem mennyibe kerülne, ha ...
Új "0"km-es finaszírozott autókra - a típusból a legolcsóbbra - kértem ajánlatot. A feltétel 10% vagy 50.000.-Forintos önrész volt. (Sem a kötelezőmre, sem a casco biztosításomra nem volt kárkifizetés.)
Tesla 3
155.374.-Forint / hó
és az 500e
11.035.-Forint / a havi törlesztő.
Nem semmi a Tesláé.
Új "0"km-es finaszírozott autókra - a típusból a legolcsóbbra - kértem ajánlatot. A feltétel 10% vagy 50.000.-Forintos önrész volt. (Sem a kötelezőmre, sem a casco biztosításomra nem volt kárkifizetés.)
Tesla 3
155.374.-Forint / hó
és az 500e
11.035.-Forint / a havi törlesztő.
Nem semmi a Tesláé.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-28 10:26:21 // 3156
kiszállítósdinál most fogy el a csomagoló cucc lassan az eddig vásárolt 30-40Ft-os HP4-es dobozok helyett nem is tudom mi lesz valami bambuszos szar 4x annyiért ...
Zsolt1552021-06-28 07:54:06 // 3155
A sok műanyagzacskó helyett, melyet sokan csak eldobálnak, most majd papírzacskók lesznek. Hurrá.
Tehát nem megtanítani akarják az embereket, hogy ne szemeteljenek, hanem majd adunk mást, ami "nem szennyez" ha csak úgy eldobod az erdőben vagy a tengerbe szórod.
A papír jellemzően fából készül. Az meg egyre fogy, de az Amazonas környékén van még erdő amit ki lehet vágni. :-((
Ez olyan, mintha a késeket azért tiltanák be, mert vannak olyanok, akik például nem az étteremben evéshez, hanem gyilkoláshoz használják.
Tehát nem megtanítani akarják az embereket, hogy ne szemeteljenek, hanem majd adunk mást, ami "nem szennyez" ha csak úgy eldobod az erdőben vagy a tengerbe szórod.
A papír jellemzően fából készül. Az meg egyre fogy, de az Amazonas környékén van még erdő amit ki lehet vágni. :-((
Ez olyan, mintha a késeket azért tiltanák be, mert vannak olyanok, akik például nem az étteremben evéshez, hanem gyilkoláshoz használják.
Zsolt1552021-06-28 07:46:00 // 3154
Az az érzése az embernek, hogy ezek mögött a "nagyon zöld" elképzelések mögött inkább üzleti célok vannak, mint valós megoldás.
Viszont most kell kitanulni a szerelést vagy befektetni a gyártásba. :-)))
Viszont most kell kitanulni a szerelést vagy befektetni a gyártásba. :-)))
Zsolt1552021-06-28 07:43:41 // 3153
Elképzelésnek jó, de majd kiderül, hogy mennyiben fog hosszútávon beválni. Főleg, amikor ennyi napelemet kell majd újrahasznosítani.
Kazes☻2021-06-27 21:32:14 // 3151
Kazes☻2021-06-21 17:17:39 // 3150
Szuper! :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-21 15:10:14 // 3149
Jajj gyerekek..végre végre valaki! Ez az (6 perctől). Ugyanilyen átépítésen agyalok néha, és a cyclekart is ott bizsereg már egy ideje nekem is. Építeni kéne egyet. Ennek nyoma a gyerek driftmotorja is, de kéne valami komolyabbat összeütni. :-)
A BMW-s szomszéd épp driftautó építésbe akar bevonzani, de azt még nem tudom. Csak hogy autót akarok építeni :-) Valaki nem száll be? Akinek kevés ideje, és sok kedve van, mint nekem? XDDD
A BMW-s szomszéd épp driftautó építésbe akar bevonzani, de azt még nem tudom. Csak hogy autót akarok építeni :-) Valaki nem száll be? Akinek kevés ideje, és sok kedve van, mint nekem? XDDD
Kazes☻2021-06-21 13:24:46 // 3148
Kazes☻2021-06-18 23:07:38 // 3147
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-15 12:23:10 // 3146
De hisz ez csak egy városi szaladgáló. :-) A parksLide pedig egy épített versenygép. XD Van vagy 6 kiló, a tömegközéppontja a gyerek feneke alatt, tapadáscsökkentett kerekek :-) Váratlanul jól mozog a gép, és ügyesen ellenkormányoz a kis pilóta. Jó nézni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-12 20:17:16 // 3144
És működik a Race mód is 😄 A fúró gyors fokozatán is van elég nyomaték úgy tűnik, elég szépen tolja a farát a cucc. Ezt gyerek nélkül, 'műterheléssel' mertem csak kipróbálni még. 😄
Kazes☻2021-06-11 22:04:36 // 3143
Hehe... zsír... Csabikának loboghat a haja! :D
VKG231!!! (156+75)2021-06-11 21:39:15 // 3142
Na de ha veszel egy eletkronyos saxot, az majdnem 145, 3 helyen megcsapkodod kalapáccsal és done :D (ajtók eleje az ablak ívénél, csomagtartófedél)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-11 21:01:15 // 3141
Egy 145-öst alakítanék át nagyon. Mondhatni bakancslistás projekt, sokkal nem is bonyolultabb az se :-) Csak sose kapna engedélyt. Pedig városi szaladgálósnak nagyon tuti lenne.
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-11 20:32:37 // 3140
Köszi :-) A kis Alfista már kezdi szokni a nyomatékot, de még kell egy kis ismerkedés. :-)
Alfa Romeo parksLide :-) 50Nm-t tud a fúró, 1:2-es áttételen megy a kerékre. Szóval így elsőre egy 3 évesnek asszem elég, XD
Alfa Romeo parksLide :-) 50Nm-t tud a fúró, 1:2-es áttételen megy a kerékre. Szóval így elsőre egy 3 évesnek asszem elég, XD
Zsoltikj ૐ2021-06-11 20:04:35 // 3139
tdemeter2021-06-11 20:00:03 // 3138
Nagyon zsír lett, gratula :)
VKG231!!! (156+75)2021-06-11 19:38:26 // 3137
Fú, ne mutogasd egy Alfás oldalon, mert meglátják a vezetők és a végén a kardjukba dőlnek.
Az AR-nek ez 4 év lett volna és 600 millió Euro :))))
Az AR-nek ez 4 év lett volna és 600 millió Euro :))))
Coyote2021-06-11 19:17:58 // 3136
Azta q….. Nagyon király lett, gratula. És akkor ez lesz az új városi rohangálósod ? 😁
Liquid2021-06-11 19:03:42 // 3135
ez király lett :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-11 18:46:23 // 3134
Kócosw2021-06-09 13:19:31 // 3133
ugyvan ugrálnak is a jegesmedvek... mivel a regi szar 25 - 30 ev utan is megy ergo az egesz gyartasi folyamat (ugye az mindig kimarad a karbonsemleges autoknal) kiesne azert az is lehetne környezet védő, dehat ki foglalkozik ilyennel ha pörgetni kell a gepsorokat. (Jo tudom kicsit nagyon magam ellen beszélek, te tudod mire célzok 🙈)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-09 13:01:39 // 3132
egyéb iránt jah... újabb, szebb, modernebb azaz klímavédő Alfák egyébként ha nem pörög a ropogós akkor elfoszlik és újat kell nyomtatni az is csak több fa meg fösték :DDD
RomeoOne2021-06-09 12:41:36 // 3131
...aki nem kevesli...
RomeoOne2021-06-09 12:40:13 // 3130
Mondjuk ez érdekes felfogás. Fordított esetben te adnál jóval többet egy használt autóért, mint a piacon lévő többi? Mennyivel? Na annyival tedd fel drágábban a hahu-ra.
Tisztelet a kivételnek, de sokszor azt látom, hogy aki nem kevesli a pénzt, amit az autójáért kapna, az hirtelen 180°-ot fordul, mikor a vevői oldalra kerül és húzza a száját, hogy miért hirdetik ezt meg azt annyival drágábban, mikor a roncsok olcsóbban mennek.
Ha meg szerinted annyit ér az autód, amennyit szerinted senki nem adna érte, akkor az valójában szerinted sem ér annyit :)
Én el nem tudom képzelni, hogy egy nagykorú autóval járkáljak, ha van rá pénzem és van is kíváló autó, amit meg lehet belőle venni. Biztos üzembiztos, meg nincs különösebb baja, de üzembiztos lehet egy Dacia, Kia vagy akármi is :)
Ha meg OT-zni akarod, annyira karbantartod, akkor rakd el garázsba. Az írásod alapján, gondolom nem kell az eladásából jövő pénz az új autó megvételéhez.
Tisztelet a kivételnek, de sokszor azt látom, hogy aki nem kevesli a pénzt, amit az autójáért kapna, az hirtelen 180°-ot fordul, mikor a vevői oldalra kerül és húzza a száját, hogy miért hirdetik ezt meg azt annyival drágábban, mikor a roncsok olcsóbban mennek.
Ha meg szerinted annyit ér az autód, amennyit szerinted senki nem adna érte, akkor az valójában szerinted sem ér annyit :)
Én el nem tudom képzelni, hogy egy nagykorú autóval járkáljak, ha van rá pénzem és van is kíváló autó, amit meg lehet belőle venni. Biztos üzembiztos, meg nincs különösebb baja, de üzembiztos lehet egy Dacia, Kia vagy akármi is :)
Ha meg OT-zni akarod, annyira karbantartod, akkor rakd el garázsba. Az írásod alapján, gondolom nem kell az eladásából jövő pénz az új autó megvételéhez.
Kócosw2021-06-09 10:20:09 // 3129
es mindezt a klimavédelem (maga a megfogalmazas is érdekes :)) jegyében termeszetesen.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-09 09:11:56 // 3128
pedig angol tudósok bebizonyították, ha nem költesz nem is termelődik a pénz kell az állandó körforgás különben nem tud hova jönni a sok új ropogós, ki kell szórni bátran, hogy legyen helye az újnak :DDDDDDD
tirex2021-06-09 09:05:16 // 3127
Ezzel én is így vagyok. A 159-esem 11éves, újszerű kívül-belül de nem ér már túl sokat úgyhogy megtartom. Tudjuk hogy sok embert az olcsóbb ára csábított az alfához, persze a 159 még szép is, én megszerettem az alfát már a második van azóta. Viszont a Giulia tartja az árát főleg a Veloce meg a Qv ami jó, viszont én ezt nem tudom kifizetni. Ezért váltottam offra. Hitelt kizártnak tartottam itthon főleg kocsira.
Jani552021-06-08 21:13:27 // 3126
Ezt úgy értem, hogy: pl én és az ismeretségi körömben nagyon sok ember, nekem van egy 18 éves AR156-osom és egy 11 éves Fiat169-esem és amennyiért el lehet adni, annyiért nem vagyok hajlandó... Az ég világon semmi problémájuk nincs, hiába megkímélt, hiába vigyáztam rá, mégis ugyanannyit ér, mint a félmillió km-t futott példányok, mint akiét belül a kutya átrendezte, vagy 4-5 darabból rakták össze... Nagyon tetszenek az új generációs kocsik, lenne ingerenciám újba beülni, pénzem is lenne rá, de egyszerűen pocsékolás lenne kidobni/eladni a meglévőket. Anyagilag mindenképp. Tehát, megy ameddig megy és a végén pl udvardísz lesz.
Engem és a hozzám hasonló helyzetben lévőket váltásra ösztönözni kormányzati eszközökkel lehetne, támogatással és-vagy szankciókkal.
Természetesen elismerem, hiszen látom én is, hogy nagyon sok ember kénytelen a régi öreg kocsijával járni, annak összes hátrányos hozadékával együtt.
Engem és a hozzám hasonló helyzetben lévőket váltásra ösztönözni kormányzati eszközökkel lehetne, támogatással és-vagy szankciókkal.
Természetesen elismerem, hiszen látom én is, hogy nagyon sok ember kénytelen a régi öreg kocsijával járni, annak összes hátrányos hozadékával együtt.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-08 08:42:51 // 3125
persze a bérek is viccesek az árakhoz képest pláne most a 20-30%-os infláció miatt meg még jobban ki fog ütközni ... de mind mondtam egy nyugati átlag, aki keres nettó 2000 eurót és biza az már ott is jó fizetésnek számít és nem hogy a 50.000 Eur (18 milla) autóra nem telik bizony meg kell néznie mire van jó akció a Mazda 3 és társai között. Nálunk meg az 5-6 millás új autó már a "gazdagabb" réteg privilégiuma... a 18 millás max álom egy átlag magyarnak...
Mivel Szfvár mellett lakom egy nagyobb községben ott a fiatal fiúk és lányok gyalog, kerékpárral vagy apu autójával járnak de Szfváron sincs az a nagy 50-80 millás armada hadjárat persze van az a pár adócsaló és nerlovag akit mindenki ismer itt, nekik van lovetta... a Korzó,Balaton, Bp stb ide koncentrálódik a lóvés felső aztán menj át Nyékre borér esetleg Dinnyésre dinnyéért vagy Ercsibe ha be mersz menni és nézd meg mi koncentrálódik oda...garantálom nem nagyon fogsz látni még 5 millánál is nagyobb értékű autót :DDD
a 18 milla rengeteg egy vassalóért, nem azon ment a pofázás mennyivel kevesebb alkatrész és az akku ára is megy lejjebb??? egy felextrázott Q 26 milla egy extrás Veloce Stelvio 17 ugye nem kell zongorázni a különbséget...
Mivel Szfvár mellett lakom egy nagyobb községben ott a fiatal fiúk és lányok gyalog, kerékpárral vagy apu autójával járnak de Szfváron sincs az a nagy 50-80 millás armada hadjárat persze van az a pár adócsaló és nerlovag akit mindenki ismer itt, nekik van lovetta... a Korzó,Balaton, Bp stb ide koncentrálódik a lóvés felső aztán menj át Nyékre borér esetleg Dinnyésre dinnyéért vagy Ercsibe ha be mersz menni és nézd meg mi koncentrálódik oda...garantálom nem nagyon fogsz látni még 5 millánál is nagyobb értékű autót :DDD
a 18 milla rengeteg egy vassalóért, nem azon ment a pofázás mennyivel kevesebb alkatrész és az akku ára is megy lejjebb??? egy felextrázott Q 26 milla egy extrás Veloce Stelvio 17 ugye nem kell zongorázni a különbséget...
Liquid2021-06-08 08:10:59 // 3124
A bérek szerintem sehol sem emelkedtek 2-300%-ot, illetve nagyon nem mindegy hogy az ember a 10-15-20 millát mire fizeti ki. Egy X6 és egy fapados villanysuv között azért van némi különbség. Értem én hogy innováció de probléma a magas ár. Nem azért mert annyiért lehet kapni autót, hanem azért mert nincs olcsóbb. Most egy villanyos vagy épp hibrid játékautó kerül annyiba mint pár éve egy hothatch vagy valami komolyabb középkategóia/suv.
"Az áruházak parkolójában parkoló kocsik kora, értéke annyi, amennyi, eladhatatlanok."
Ezt hogy érted? Nem azért parkol a teszkónál az FAstra mert a tulaja nem tudja eladni, hanem azért mert nincs pénze jobbra, autózni viszont kénytelen.
"Az áruházak parkolójában parkoló kocsik kora, értéke annyi, amennyi, eladhatatlanok."
Ezt hogy érted? Nem azért parkol a teszkónál az FAstra mert a tulaja nem tudja eladni, hanem azért mert nincs pénze jobbra, autózni viszont kénytelen.
Jani552021-06-08 07:41:36 // 3123
Változatlanul állítom, nem a 18-20-25 milla a probléma... (hanem, a szégyenteljesen alacsonyan tartott magyarországi bérek)
Gondolj bele, 18-20 évvel ezelőtt pl a 156-os 7 milla volt, akkoriban az egy közepesnél jobb Fehérvári panel ára. Ma ugyanez, vagy az arányok eltolódtak, mert nézd meg a közepesnél jobb panelek árát pl Fehérváron. (Szándékosan nem Bp-et hoznám példának.)
Az áruházak parkolójában parkoló kocsik kora, értéke annyi, amennyi, eladhatatlanok.
Rengeteg kocsi van forgalomban, az indokoltnál jóval több. Ha komolyan vennék a műszaki vizsgákat, vagy ellenőriznék és szigorúan szankcionálnák a forgalomban lévőket, a fele kiesne...
Nem végeztem semmiféle népességi-társadalmi-pénzügyi kutatást, de ha kinézek az utcára, látom, milyen márkájú, típusú kocsik rohangálnak. Látom, a 16-18-20 éves csajokat, fiúkákat a 30-60 millás kocsikkal, látom, mikor óvodába, iskolába hozzák-viszik a csimotákat, látom, mikkel jönnek a dohányboltba... Azt is látom, a középiskolás fiúkák x-6-ossal jönnek iskolába, azt is mikor meccsre mennek... Utolsóként megemlíteném, milyen kocsik parkolnak rendszeresen itt a Korzónál, márkákkal nem is idegelnék senkit, 60-100 millás gépek... Lehet, ide koncentrálódik a gazdagabb népség értelemszerűen a drágább kocsikkal... Természetesen azt is látom, mik parkolnak az áruházak parkolóiban, de azért ott is találni műszaki csemegét, nem is egyet.
Bocs, ha hosszabb lett, de a 18 milla nem gond, az a műszaki tartalom, márkától függetlenül annyiba kerül.
Gondolj bele, 18-20 évvel ezelőtt pl a 156-os 7 milla volt, akkoriban az egy közepesnél jobb Fehérvári panel ára. Ma ugyanez, vagy az arányok eltolódtak, mert nézd meg a közepesnél jobb panelek árát pl Fehérváron. (Szándékosan nem Bp-et hoznám példának.)
Az áruházak parkolójában parkoló kocsik kora, értéke annyi, amennyi, eladhatatlanok.
Rengeteg kocsi van forgalomban, az indokoltnál jóval több. Ha komolyan vennék a műszaki vizsgákat, vagy ellenőriznék és szigorúan szankcionálnák a forgalomban lévőket, a fele kiesne...
Nem végeztem semmiféle népességi-társadalmi-pénzügyi kutatást, de ha kinézek az utcára, látom, milyen márkájú, típusú kocsik rohangálnak. Látom, a 16-18-20 éves csajokat, fiúkákat a 30-60 millás kocsikkal, látom, mikor óvodába, iskolába hozzák-viszik a csimotákat, látom, mikkel jönnek a dohányboltba... Azt is látom, a középiskolás fiúkák x-6-ossal jönnek iskolába, azt is mikor meccsre mennek... Utolsóként megemlíteném, milyen kocsik parkolnak rendszeresen itt a Korzónál, márkákkal nem is idegelnék senkit, 60-100 millás gépek... Lehet, ide koncentrálódik a gazdagabb népség értelemszerűen a drágább kocsikkal... Természetesen azt is látom, mik parkolnak az áruházak parkolóiban, de azért ott is találni műszaki csemegét, nem is egyet.
Bocs, ha hosszabb lett, de a 18 milla nem gond, az a műszaki tartalom, márkától függetlenül annyiba kerül.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-07 20:37:08 // 3122
Így van ott sem kapkodnak a 10 millás másod autóért jó volt az 5-6nak is pl egy Golf vagy Focus anyának apa meg A4 vagy Passat, Mondeo...
Kócosw2021-06-07 20:10:02 // 3121
ahh ott minden szép es jo, meg nehogy kolbiból még szalonkabol is van kerites 😁
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-07 20:07:15 // 3120
az hogy pár helyre koncentrálódik a lóvés autó nem azt jelent, hogy ilyen gazdag az átlag, mondjuk el kell menni egy tacskó vagy madarastacskó parkolójába és az a reális kép...15-20 éves autók...szóval nagyon nagy gond a 18 milla de nem csak itthon a kóbászkerítéses németországban is...
Jani552021-06-07 20:02:29 // 3119
Nem a magyarországi (AR) piacból kell kiindulni, mert ez még csak statisztikát korrekciózni sem képes.
Ha viszont az összes többi márkát nézem, együtt is, meg külön-külön is, nem nagyon számít, hogy 18-22M-től indul az áruk.
(nem hinném, hogy Fehérvár sokkal különb, mint pl Velence, mert van itt minden: az Aston DB9-tól a Ferrariig minden, MB166 pl hat különböző kocsi, amik ugye nem 18-25M... Ha elmész itt viktormegyében Felcsútra egy közepes napon, azt hinnéd, országos Mustang találkozó van, pedig nem. Ha jeles napon mész, csak 40-60 millától felfelé látsz kocsikat... De, hogy konkrétan a zöld rendszámos csodákat is említsem, Velence-Agárd hatalmas táv, 8km, de a nap bármelyik szakában megyek, vagy jövök, a 2 tonnás SUV-ok is láthatók bőven... szóval, nem a 18 M itt a gond...)
Ha viszont az összes többi márkát nézem, együtt is, meg külön-külön is, nem nagyon számít, hogy 18-22M-től indul az áruk.
(nem hinném, hogy Fehérvár sokkal különb, mint pl Velence, mert van itt minden: az Aston DB9-tól a Ferrariig minden, MB166 pl hat különböző kocsi, amik ugye nem 18-25M... Ha elmész itt viktormegyében Felcsútra egy közepes napon, azt hinnéd, országos Mustang találkozó van, pedig nem. Ha jeles napon mész, csak 40-60 millától felfelé látsz kocsikat... De, hogy konkrétan a zöld rendszámos csodákat is említsem, Velence-Agárd hatalmas táv, 8km, de a nap bármelyik szakában megyek, vagy jövök, a 2 tonnás SUV-ok is láthatók bőven... szóval, nem a 18 M itt a gond...)
Online tag
1
Vendég1
606
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia