Fórum >> Egyebek >> Forma-1

2006-05-09 11:21:45 // 9426
Nem akarom kiforgatni a szavaidat de szerinted mire játszák ezt a sportot?
zolee1452006-05-09 11:20:26 // 9425
alapvetően nem jobb, de eredményesebb, bár ezt sem tudom tutira, mert nagyon nem néztem a szerzett pontokat, mármint azokon a futamokon amit mindketten befejeztek.
2006-05-09 11:18:36 // 9424
Na ná, csak MS cédulák voltak a tombola zsákban. :))
zolee1452006-05-09 11:17:12 // 9423
mesa, Ferke: 1 olyan csatát mondjatok mint pl a Mclarenes Senna-Prost csaták, vagy a közelmúltban a Williams-es Montoya-Ralf Schumacher csaták? Oké, haját tépte a csapatvezető, de volt miért szurkolni. A Senna-Prost időkben elég nyomasztó fölényben volt a Mclaren, de mégis emlékszünk nagy futamokra. A Schumacheres időkből mire emlékszel? Az A1 ringre? Mert az nekem nem emlékezetes, hogy ha MS kocsija jó, akkor kört ad a mezőnynek...
mesa2006-05-09 11:15:51 // 9422
De még a tombolán is a Ferrari csalt :)))
2006-05-09 11:15:12 // 9421
Nem tudtad, MS tombolán nyerte az összes VB címét ahol nincs igazi verseny helyzet. ;-)
2006-05-09 11:13:22 // 9420
"nem hiszem hogy Kimi alapvetően jobb lenne mint Montoya" de "Összességében Kimi jobb teljesítményt nyújt a Mclarennél," Most akkor jobb vagy nem jobb? Egyébként pedig Sanyi a király !!! :)
Ferke2006-05-09 11:10:21 // 9419
NEm láttad még igazi veersenyhelyzetben???Mióta nézed az F1-et??:-DDD
mesa2006-05-09 11:02:56 // 9418
Ha te még nem láttad "igazi" versenyhelyzetben Schumachert, akkor mit szóljak ???
zolee1452006-05-09 10:32:07 // 9417
ha számodra a 9414-es hsz-nek ez volt az értelme akkor tényleg nem érted a dolgokat...
mesa2006-05-09 10:27:01 // 9416
Vicces. Mondj már olyan embert, aki szar autóval nyer ! :D
zolee1452006-05-09 10:16:22 // 9415
Imolában?:) amikor Montoyának, vagy Raikkonennek, vagy Alonsónak, vagy régebben Hakkinennek jobb autója volt mint MS-nek akkor pont úgy nyomták le őt, mint ő a többieket amikor neki vol jobb autója. Ez is egyfajta versenyhelyzet, de csapattárs ellen még nem kellett versenyeznie, pedig ott van az az eset, amikor nem az autó számít, hanem a képesség. na ezt a képességét nem kellett soha próbára tennie.
Mike.2006-05-09 10:02:12 // 9414
Persze Monty azért volt előrébb mert Kiminél szakadt le a kerék meg robbant fel a motor. :-)) Nem láttad MS-t versenyhelyzetben? Akkor te nem olyan régen követheted figyelemmel az F1 versenyeket. .-)))
zolee1452006-05-09 09:57:04 // 9413
mint Imolában :))) nem hiszem hogy Kimi alapvetően jobb lenne mint Montoya, tavaly is volt amikor Montoya volt előrébb. Azt nem tudom, hogy mennyit számít, hogy mióta van valaki az adott csapatnál. Összességében Kimi jobb teljesítményt nyújt a Mclarennél, ez tény, de szerintem nem lehet rámondani egyértelműen hogy jobb. Ha Kimi a Ferrarihoz menne az egy érdekes helyzet lenne. Eddig ha MS gyengébben szerepelt akkor lehetett mondani, hogy vacak az autó. Ha meg jó volt az autó akkor nyert, csapaton belüli ellenféllel nem kellett eddig számolnia. Nagyon meglepne, ha Kimi odamenne hátvédnek. Ha odamegy akkor szerintem csak egyenrangú pilótának megy oda, és akkor nem vagyok róla meggyőződve, hogy MS jobban megy majd nála. Eddig még igazi versenyhelyzetben nem láttam Schumachert.
Xixo2006-05-09 09:31:31 // 9412
Lehet, hogy az is csak csapatutasítás... :-))))
mesa2006-05-09 09:28:26 // 9411
Villeneuve, meg Fiscichella, Larini pedig alfán ! ;) De lehet hoyg még Zanardi is nyomult alfával...
Willy2006-05-09 09:25:27 // 9410
Volt már rá példa idén. Montynak nem is tetszett. :-))
Mike.2006-05-09 09:16:45 // 9409
De Montyval nem kell küzdenie. Csak 4-5 hellyel van általában hátrébb. :-)))
Willy2006-05-09 09:16:03 // 9408
Egy kicsit félreérthetően fogalmaztan. Azt akartam kifejezni, hogy a jobb lesz az első számú pilóta, és nem mindenképpen Schumi.
Mike.2006-05-09 09:15:49 // 9407
Most Massa egyszerre ért oda vele még is ő vett --mondjuk úgy, hogy--hosszabb féktávot. :-))
mesa2006-05-09 09:12:47 // 9406
Aki hamarabb odaérne ... :)
GEORGE2006-05-09 09:12:30 // 9405
És szerinted a jobb csak is a Kimi lehet???
Willy2006-05-09 09:11:13 // 9404
Szvsz Kimi ugyanazt csinálná mint Montoyával. Küzdene.
Mike.2006-05-09 09:08:25 // 9403
Annyira nem tehetség azért. :-P :-)
Mike.2006-05-09 09:06:44 // 9402
Kíváncsi lennék ez egymás elleni eredményekre. Meg arra is, hogyan oldaná meg a Ferrari az 1-es 2-es számú pilóta kérdést. Mi lenne pl. egy olyan szituban ami most volt az EU GP-n a rajt után. Ki fordulna be elsőként? :-)))
Willy2006-05-09 09:05:33 // 9401
Azt a pár kört a tehetségével pótolja. :-))))
Mike.2006-05-09 09:03:49 // 9400
Annyi ideje mint Massának nem lesz. Ő lehúzott már pár tesztkört a Ferraival. :-)))
Willy2006-05-09 09:00:43 // 9399
Nyílvánvaló, hogy Schumi jobban ismeri az autót, de Kiminek (ha oda megy) lesz annyi ideje megbarátkozni a technikával mint Massának volt. És 4-5 verseny alatt azért ki fog derülni, hogy mennyi különbség van (egyáltalán van-e) kettőjük között. Én csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a Ferrarinak nem érdeke, hogy mindenképpen Schumi legyen az első számú pilóta, mivel nem tudják, hogy meddig számíthatnak rá.
Grando2006-05-09 08:55:53 // 9398
Itt vmi logikai bukfencet vélek felfedezni. A jobb (egyenlőre legalábbis) Schumi. A jégemberke pedig nem tudom, hogy egyáltalán ült-e már Ferrariban, de biztosan meg kellene szoknia nemcsak a verdát, de a csapatot is. Jobb lenne Kiminek, ha Schumacher távozta után menne oda. Így ő is és a menedzsmentje is elkerülhetné az esetlegesen kínos kimenetelű versengést a Nagyöreggel.
Willy2006-05-09 08:44:58 // 9397
Ha együtt fognak versenyezni, akkor szerintem a jobb lesz később az első számú pilóta és nem Schumi.
Grando2006-05-09 08:42:32 // 9396
Magam is üdvözölném a dolgot, de mivel Schumi a Ferrari-nál egyértelműen 1. számú pilóta, sajnálnám, ha Kimit fegyverhordozó szituba kényszerítenék. Annál többre érdemes. Sztem azért várnak az átszerződéssel, mert az öreg Sith még nem döntötte el, hogy marad-e vagy sem. Inkább maradjon, csak Kimi barátunk nehogy nagyon bepunnyadjon, amíg vár a sorára.
Willy2006-05-09 08:39:04 // 9395
Na jó persze, én csak Monty szemszögéből írtam a dolgokat. :-))
Mike.2006-05-09 08:30:19 // 9394
A visszavonulástól függetlenül is mehet Kimi a Ferrarihoz. :-)
Mike.2006-05-09 08:29:16 // 9393
De ott sem kell már! Ezt a teljesítményt amit produkál, a mi Zsótink is tudná sokkal kevesebb píízéé' :-))))
Willy2006-05-09 08:26:39 // 9392
Arra gondol, hogy ha Schumi befejezi, akkor Kimi lesz a Ferrari pilótája, és ő pedig maradhat a Mekinél. :-))))))))))
Mike.2006-05-09 08:20:31 // 9391
"Az egykori világbajnok, Niki Lauda viszont nem ért egyet a McLaren versenyzőjével, ugyanis ő úgy véli, Michaelnek egészen addig nincs oka a visszavonuláson gondolkodni, míg győztes formában van." "Az 1982-es évad világbajnoka, Keke Rosberg teljes mértékben egyetért Laudával. „Nem hiszem, hogy mást akarna csinálni. Különösen akkor, mikor ismét elkezdett versenyeket nyerni, és újból harcba szállhat a bajnoki trófeáért.”" "A Forma-1 impresszáriója, Bernie Ecclestone szerint viszont nyugton kellene hagyni Schumachert, hogy saját maga dönthessen jövőjéről. Azonban meg kell mondjam, hogy nem lennék meglepve, ha tovább folytatná a versenyzést” – tette hozzá az F1 mindenható ura."
Mike.2006-05-09 08:16:17 // 9390
"Juan Pablo Montoya szerint a Michael Schumachernek az idei év végén vissza kellene vonulnia, különösen akkor, ha a 2006-os szezonban sikerül megszereznie pályafutása nyolcadik bajnoki címét a Ferrarival" Nem értem mit parázik Monty!? Eddig sem volt ellenfél és a Ferrarinak nem kellene ő. Akkor meg nem mindegy neki? Mit okoskodik? Nagy jós a kolumbiai soför, már tudja, hogy meg lesz a 8. VB cím. :-))))
Xixo2006-05-09 00:17:51 // 9389
Szerintem is hüjjeség ez a sok szabálymódosítás, meg költségcsökkentés. Mindenki fejlesszen, ahogy csak bír és aki jobb kocsit csinál az nyer. Ennnyi!!! :-))
zolee1452006-05-09 00:12:14 // 9388
azt írtad, csak a gondolatmenetemet próbáltam kerek egésszé formálni :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Slowfeet2006-05-09 00:10:25 // 9387
Mér nem azt irtam? de, sőt meg is nyerték az F3000-et. Pl Heidfeld emlékszem nagyon küzdött kis unszimpi köcsögnek tűnt 98-ban a mclaren fiókcspatban. És montoya el is páholta....csak a következő évben lett bajnok, amikor montoya már odaát aratott.
zolee1452006-05-09 00:07:54 // 9386
Junqueira csapattársa volt 2003-ban, legalábbis a champcar mod szerint:)
zolee1452006-05-09 00:06:59 // 9385
lehet valami olyan, hogy oda könnyebb bekerülni, így valamivel gyengébb a mezőny színvonala, és ha néha bekerül oda egy F1-re alkalmas ember akkor az ott tarol. Igaz, hogy akiket az előbb említettél azok pl F3000-ből kerültek oda.
Slowfeet2006-05-09 00:05:01 // 9384
Bourdais, ez a neve
zolee1452006-05-09 00:04:24 // 9383
najó, de Montoya Lada Samarán gyakorolt! (asszem, még otthon valami márkakupába, de szóljatok ha hülyeséget mondtam)
Slowfeet2006-05-09 00:01:55 // 9382
De jó példa erre más európai versenyzői műhely is. Nézd meg Montoya vagy Junqueira az F3000-ből egyből bajnokok tudtak lenni (+Indy500). De ez a francia gyerek nem jut eszembe a neve.......na mindegy a kis szemüveges ő is arat.
zolee1452006-05-08 23:56:26 // 9381
érdekes kérdés ez. Elvileg technikailag komolyabb az F1 autó, vagyis kevésbé pilótafüggő, ráadásul ott szinte egyformák az autók, vagyis baromi sok múlik a beállításokon. Ehhez képest az amerikai pilóták nem sokat mutatnak az F1-ben, míg az F1-esek ha odamennek rommá verik a mezőnyt (Mansell)
Slowfeet2006-05-08 23:52:42 // 9380
Ebből is láccik, hogy a forma 1-hez más is kell mint autó.....itt mér nem volt jó zanardi? mer még megvolt a lába? nem hiszem.....
zolee1452006-05-08 23:49:22 // 9379
asszem Tagliani volt. Ráadásul a jó öreg Zanardi nem viccelt. Azt hittem, hogy lenyomja a köröket és hali, de azóta már a WTCC-ben is nyert futamot. Nem semmi!
Inner Circle2006-05-08 22:27:30 // 9378
Azért konyítok egy kicsit hozzá, mert 2003-ban voltam a lausitzringi futamon, egy kedves barátnőm totális CART-agymenéséből kifolyólag, boxbelépővel. Beszarás, hogy mi volt ott... a high-tech F1-hez képest azok az autók, állítom, olyanok mintha a hátsó garázsban dobták volna össze őket. Egyszer csak kijött két tag az egyik garázsból egy darab vassal, az egyik fogta, a másik meg nekiesett a sarokcsiszolóval, csak úgy repkedtek a szikrák, aztán egy idő után elégedetten bólogattak és visszavitték. Kisipari módszerekkel ragasztották össze az autókat, mint az oroszok a MiG-29-et - nade működtek, ahogy a MiG-29-ek is... állati jó verseny volt. Ekkor tette meg Zanardi a 2001(?)-es versenyéből hiányzó köröket... ugye akkor, ha jól emlékszem, Carpentier-rel (vagy Tagliani-val?) ütközött és mindkét lábát elvesztette. 2003-ra módosítottak neki egy ugyanolyan versenyautót és láb nélkül ugyanazon a pályán megtette a hiányzó köröket, ráadásul olyan időt ért el, amivel az időmérőn is előkelő helyre került volna! A tömeg enyhén őrjöngött, ahogy elment előttünk, de a boxban is tapsvihar kísérte, amikor megjelent. És hogy ON is legyen: a 33 P4-gyel mentünk a Drezda melletti pályára, ám indulás előtt elhagytam az első rendszámot, és kicsit féltem, hogy nem engednek át a határon. Igyekeztem is tapadni az előttem levő autóra Hegyeshalomnál, hogy ne vegye észre a határőr. Sorra kerülünk, és a következő párbeszéd zajlott le: - Hol az első rendszámtábla? - Micsoda??? hát az autó elején... nincs ott??? Jaaaaaj... hol lehet... Határőr szánakozva-megértően néz, aztán: - Ez egy Alfa boxer? - Igen, az... - Egy-hetes? - Igen. - Nekem is volt egy. Mennek ezek, mint az állat, mi? - Igen, igen! - Na menjenek... Tanulság: mindenhol van egy megbízható Alfa-fanatic! :-)))
mesa2006-05-08 16:31:50 // 9377
Ez biztos, csak ott se akarja megmondani a frankót ! :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak