Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Mike.2006-05-09 10:02:12 // 9414
Persze Monty azért volt előrébb mert Kiminél szakadt le a kerék meg robbant fel a motor. :-)) Nem láttad MS-t versenyhelyzetben? Akkor te nem olyan régen követheted figyelemmel az F1 versenyeket. .-)))
zolee1452006-05-09 09:57:04 // 9413
mint Imolában :))) nem hiszem hogy Kimi alapvetően jobb lenne mint Montoya, tavaly is volt amikor Montoya volt előrébb. Azt nem tudom, hogy mennyit számít, hogy mióta van valaki az adott csapatnál. Összességében Kimi jobb teljesítményt nyújt a Mclarennél, ez tény, de szerintem nem lehet rámondani egyértelműen hogy jobb. Ha Kimi a Ferrarihoz menne az egy érdekes helyzet lenne. Eddig ha MS gyengébben szerepelt akkor lehetett mondani, hogy vacak az autó. Ha meg jó volt az autó akkor nyert, csapaton belüli ellenféllel nem kellett eddig számolnia. Nagyon meglepne, ha Kimi odamenne hátvédnek. Ha odamegy akkor szerintem csak egyenrangú pilótának megy oda, és akkor nem vagyok róla meggyőződve, hogy MS jobban megy majd nála. Eddig még igazi versenyhelyzetben nem láttam Schumachert.
Xixo2006-05-09 09:31:31 // 9412
Lehet, hogy az is csak csapatutasítás... :-))))
mesa2006-05-09 09:28:26 // 9411
Villeneuve, meg Fiscichella, Larini pedig alfán ! ;) De lehet hoyg még Zanardi is nyomult alfával...
Willy2006-05-09 09:25:27 // 9410
Volt már rá példa idén. Montynak nem is tetszett. :-))
Mike.2006-05-09 09:16:45 // 9409
De Montyval nem kell küzdenie. Csak 4-5 hellyel van általában hátrébb. :-)))
Willy2006-05-09 09:16:03 // 9408
Egy kicsit félreérthetően fogalmaztan. Azt akartam kifejezni, hogy a jobb lesz az első számú pilóta, és nem mindenképpen Schumi.
Mike.2006-05-09 09:15:49 // 9407
Most Massa egyszerre ért oda vele még is ő vett --mondjuk úgy, hogy--hosszabb féktávot. :-))
mesa2006-05-09 09:12:47 // 9406
Aki hamarabb odaérne ... :)
GEORGE2006-05-09 09:12:30 // 9405
És szerinted a jobb csak is a Kimi lehet???
Willy2006-05-09 09:11:13 // 9404
Szvsz Kimi ugyanazt csinálná mint Montoyával. Küzdene.
Mike.2006-05-09 09:08:25 // 9403
Annyira nem tehetség azért. :-P :-)
Mike.2006-05-09 09:06:44 // 9402
Kíváncsi lennék ez egymás elleni eredményekre. Meg arra is, hogyan oldaná meg a Ferrari az 1-es 2-es számú pilóta kérdést. Mi lenne pl. egy olyan szituban ami most volt az EU GP-n a rajt után. Ki fordulna be elsőként? :-)))
Willy2006-05-09 09:05:33 // 9401
Azt a pár kört a tehetségével pótolja. :-))))
Mike.2006-05-09 09:03:49 // 9400
Annyi ideje mint Massának nem lesz. Ő lehúzott már pár tesztkört a Ferraival. :-)))
Willy2006-05-09 09:00:43 // 9399
Nyílvánvaló, hogy Schumi jobban ismeri az autót, de Kiminek (ha oda megy) lesz annyi ideje megbarátkozni a technikával mint Massának volt. És 4-5 verseny alatt azért ki fog derülni, hogy mennyi különbség van (egyáltalán van-e) kettőjük között. Én csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a Ferrarinak nem érdeke, hogy mindenképpen Schumi legyen az első számú pilóta, mivel nem tudják, hogy meddig számíthatnak rá.
Grando2006-05-09 08:55:53 // 9398
Itt vmi logikai bukfencet vélek felfedezni. A jobb (egyenlőre legalábbis) Schumi. A jégemberke pedig nem tudom, hogy egyáltalán ült-e már Ferrariban, de biztosan meg kellene szoknia nemcsak a verdát, de a csapatot is. Jobb lenne Kiminek, ha Schumacher távozta után menne oda. Így ő is és a menedzsmentje is elkerülhetné az esetlegesen kínos kimenetelű versengést a Nagyöreggel.
Willy2006-05-09 08:44:58 // 9397
Ha együtt fognak versenyezni, akkor szerintem a jobb lesz később az első számú pilóta és nem Schumi.
Grando2006-05-09 08:42:32 // 9396
Magam is üdvözölném a dolgot, de mivel Schumi a Ferrari-nál egyértelműen 1. számú pilóta, sajnálnám, ha Kimit fegyverhordozó szituba kényszerítenék. Annál többre érdemes. Sztem azért várnak az átszerződéssel, mert az öreg Sith még nem döntötte el, hogy marad-e vagy sem. Inkább maradjon, csak Kimi barátunk nehogy nagyon bepunnyadjon, amíg vár a sorára.
Willy2006-05-09 08:39:04 // 9395
Na jó persze, én csak Monty szemszögéből írtam a dolgokat. :-))
Mike.2006-05-09 08:30:19 // 9394
A visszavonulástól függetlenül is mehet Kimi a Ferrarihoz. :-)
Mike.2006-05-09 08:29:16 // 9393
De ott sem kell már! Ezt a teljesítményt amit produkál, a mi Zsótink is tudná sokkal kevesebb píízéé' :-))))
Willy2006-05-09 08:26:39 // 9392
Arra gondol, hogy ha Schumi befejezi, akkor Kimi lesz a Ferrari pilótája, és ő pedig maradhat a Mekinél. :-))))))))))
Mike.2006-05-09 08:20:31 // 9391
"Az egykori világbajnok, Niki Lauda viszont nem ért egyet a McLaren versenyzőjével, ugyanis ő úgy véli, Michaelnek egészen addig nincs oka a visszavonuláson gondolkodni, míg győztes formában van." "Az 1982-es évad világbajnoka, Keke Rosberg teljes mértékben egyetért Laudával. „Nem hiszem, hogy mást akarna csinálni. Különösen akkor, mikor ismét elkezdett versenyeket nyerni, és újból harcba szállhat a bajnoki trófeáért.”" "A Forma-1 impresszáriója, Bernie Ecclestone szerint viszont nyugton kellene hagyni Schumachert, hogy saját maga dönthessen jövőjéről. Azonban meg kell mondjam, hogy nem lennék meglepve, ha tovább folytatná a versenyzést” – tette hozzá az F1 mindenható ura."
Mike.2006-05-09 08:16:17 // 9390
"Juan Pablo Montoya szerint a Michael Schumachernek az idei év végén vissza kellene vonulnia, különösen akkor, ha a 2006-os szezonban sikerül megszereznie pályafutása nyolcadik bajnoki címét a Ferrarival" Nem értem mit parázik Monty!? Eddig sem volt ellenfél és a Ferrarinak nem kellene ő. Akkor meg nem mindegy neki? Mit okoskodik? Nagy jós a kolumbiai soför, már tudja, hogy meg lesz a 8. VB cím. :-))))
Xixo2006-05-09 00:17:51 // 9389
Szerintem is hüjjeség ez a sok szabálymódosítás, meg költségcsökkentés. Mindenki fejlesszen, ahogy csak bír és aki jobb kocsit csinál az nyer. Ennnyi!!! :-))
zolee1452006-05-09 00:12:14 // 9388
azt írtad, csak a gondolatmenetemet próbáltam kerek egésszé formálni :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Slowfeet2006-05-09 00:10:25 // 9387
Mér nem azt irtam? de, sőt meg is nyerték az F3000-et. Pl Heidfeld emlékszem nagyon küzdött kis unszimpi köcsögnek tűnt 98-ban a mclaren fiókcspatban. És montoya el is páholta....csak a következő évben lett bajnok, amikor montoya már odaát aratott.
zolee1452006-05-09 00:07:54 // 9386
Junqueira csapattársa volt 2003-ban, legalábbis a champcar mod szerint:)
zolee1452006-05-09 00:06:59 // 9385
lehet valami olyan, hogy oda könnyebb bekerülni, így valamivel gyengébb a mezőny színvonala, és ha néha bekerül oda egy F1-re alkalmas ember akkor az ott tarol. Igaz, hogy akiket az előbb említettél azok pl F3000-ből kerültek oda.
Slowfeet2006-05-09 00:05:01 // 9384
Bourdais, ez a neve
zolee1452006-05-09 00:04:24 // 9383
najó, de Montoya Lada Samarán gyakorolt! (asszem, még otthon valami márkakupába, de szóljatok ha hülyeséget mondtam)
Slowfeet2006-05-09 00:01:55 // 9382
De jó példa erre más európai versenyzői műhely is. Nézd meg Montoya vagy Junqueira az F3000-ből egyből bajnokok tudtak lenni (+Indy500). De ez a francia gyerek nem jut eszembe a neve.......na mindegy a kis szemüveges ő is arat.
zolee1452006-05-08 23:56:26 // 9381
érdekes kérdés ez. Elvileg technikailag komolyabb az F1 autó, vagyis kevésbé pilótafüggő, ráadásul ott szinte egyformák az autók, vagyis baromi sok múlik a beállításokon. Ehhez képest az amerikai pilóták nem sokat mutatnak az F1-ben, míg az F1-esek ha odamennek rommá verik a mezőnyt (Mansell)
Slowfeet2006-05-08 23:52:42 // 9380
Ebből is láccik, hogy a forma 1-hez más is kell mint autó.....itt mér nem volt jó zanardi? mer még megvolt a lába? nem hiszem.....
zolee1452006-05-08 23:49:22 // 9379
asszem Tagliani volt. Ráadásul a jó öreg Zanardi nem viccelt. Azt hittem, hogy lenyomja a köröket és hali, de azóta már a WTCC-ben is nyert futamot. Nem semmi!
Inner Circle2006-05-08 22:27:30 // 9378
Azért konyítok egy kicsit hozzá, mert 2003-ban voltam a lausitzringi futamon, egy kedves barátnőm totális CART-agymenéséből kifolyólag, boxbelépővel. Beszarás, hogy mi volt ott... a high-tech F1-hez képest azok az autók, állítom, olyanok mintha a hátsó garázsban dobták volna össze őket. Egyszer csak kijött két tag az egyik garázsból egy darab vassal, az egyik fogta, a másik meg nekiesett a sarokcsiszolóval, csak úgy repkedtek a szikrák, aztán egy idő után elégedetten bólogattak és visszavitték. Kisipari módszerekkel ragasztották össze az autókat, mint az oroszok a MiG-29-et - nade működtek, ahogy a MiG-29-ek is... állati jó verseny volt. Ekkor tette meg Zanardi a 2001(?)-es versenyéből hiányzó köröket... ugye akkor, ha jól emlékszem, Carpentier-rel (vagy Tagliani-val?) ütközött és mindkét lábát elvesztette. 2003-ra módosítottak neki egy ugyanolyan versenyautót és láb nélkül ugyanazon a pályán megtette a hiányzó köröket, ráadásul olyan időt ért el, amivel az időmérőn is előkelő helyre került volna! A tömeg enyhén őrjöngött, ahogy elment előttünk, de a boxban is tapsvihar kísérte, amikor megjelent. És hogy ON is legyen: a 33 P4-gyel mentünk a Drezda melletti pályára, ám indulás előtt elhagytam az első rendszámot, és kicsit féltem, hogy nem engednek át a határon. Igyekeztem is tapadni az előttem levő autóra Hegyeshalomnál, hogy ne vegye észre a határőr. Sorra kerülünk, és a következő párbeszéd zajlott le: - Hol az első rendszámtábla? - Micsoda??? hát az autó elején... nincs ott??? Jaaaaaj... hol lehet... Határőr szánakozva-megértően néz, aztán: - Ez egy Alfa boxer? - Igen, az... - Egy-hetes? - Igen. - Nekem is volt egy. Mennek ezek, mint az állat, mi? - Igen, igen! - Na menjenek... Tanulság: mindenhol van egy megbízható Alfa-fanatic! :-)))
mesa2006-05-08 16:31:50 // 9377
Ez biztos, csak ott se akarja megmondani a frankót ! :)))
Halesz2006-05-08 16:11:19 // 9376
Lehet ott több rajongód lesz, mint itt :D:D:D:D:D:D :))))))))))))))))))))))))
zolee1452006-05-08 15:52:14 // 9375
ha visszaolvasok pár oldalt itt is alakulgat a fanclub-od :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Inner Circle2006-05-08 15:51:06 // 9374
Ron Dennis-nek jó az anyaga, amit szív, adhatna nekem is: "Nagyon közel vagyunk. Miénk lett a második leggyorsabb kör. Az első etapban kissé beragadtunk Jenson mögé, ami elég sok időbe került számunkra." Én is szeretnék ilyen halukat. Az az "elég sok idő" volt talán három másodperc is, utána meg FA-MS-FM fél másodperccel jobb időket ment Kiminél.
Slowfeet2006-05-08 15:49:18 // 9373
Ezér vágod te ennyire????? Azanyád :DDDDDDDDDDD
Inner Circle2006-05-08 15:46:27 // 9372
Na, megnéztem a CART honlapot, csak hogy biztos legyek a dolgomban, erre mit látok ott:



Beszarás :DDD
Inner Circle2006-05-08 15:39:49 // 9371
Szerintem a CART-ból lett tavaly a "Bridgestone Presents the Champ Car World Series Powered by Ford", van még a döglődő IRL meg az Indy 500. CART már nincs. Szerintem :-)
Slowfeet2006-05-08 15:28:10 // 9370
Jaja én pl nem engedném, hogy egy gyártó több csapatnak is szállítson motort. Ott a cosworth, az jó lehet a nem gyári csapatoknak, más ford érdekeltség ugysincs ma a sorozatban. Mondjuk hacsak a volvo be nem száll, ilyen szép kocka versenyautókkal :)))))
Slowfeet2006-05-08 15:25:49 // 9369
Várjál akkor nem értem..... Volt ugye az Indycar, ami CART-ra és IRL-re bomlott, és akkor most van Champcar, meg CART meg IRL? He?
mesa2006-05-08 15:19:47 // 9368
Épp ellenkezőleg, mert a tavalyi szavazáson a rajongók világos irányt mutattak, hogy ne haladjanak a minél több szabályozás felé. Az F1 az F1, nem márkakupa sorozat. Itt a leghangsúlyosabb a technikai különbség, mert az emberek ezt akarják. Aki a versenyzőkre kíváncsi csak, az nézzen márkakupa futamokat azt jóccaka. Azok is elég uncsiak, pedig van ott élet.
zolee1452006-05-08 15:12:17 // 9367
van cart is, meg champcar is. (jut eszembe, az F1C-hez van champcar2003 mod, oválpályákkal;) )
zolee1452006-05-08 15:10:41 // 9366
inkább fáradjak el a futam nyomonkövetésében, mint aludjak el a fuatmon:) oké, a CART az már majdnem márka kupa, de ha jól értelmezem az FIA szinte ebbe az irányba viszi el az F1-et is a sok egységesítéssel.
Slowfeet2006-05-08 15:10:32 // 9365
Asszem most champcar a neve. Hát ha emlékezünk a "NAGY 80-AS ÉVEK"-re, akkor volt 18 csapat is (volt amelyik csak egy autóval) meg 30 feletti induló. Aztán mégis a McLaren, a Williams volt esélyes igazán, bármennyire küzdött is akkor a Ferrari, a Lotus, a Benetton (alfa romeo motorral is), aztán Brabham (BMW) az Arrows, TWR, meg suzuki, yamaha sőt lamborgini motoros csodák (előkvalifikációs buktákkal), nem is emlegetve e Motori Moderni-t, stb. Nagy esélyes mindig max 2-4 volt. Kivéve 1988-at, de ott a Prost Senna harc is elég izgalmas volt önmagában.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak