Fórum >> Típusok >> Giulia

Kócosw2015-08-28 07:54:04 // 1118
Volt mar a Nordschleife-s vid?
G-MANN🍀2015-08-27 10:19:47 // 1117
159 SW Ti futómű az eddigi legjobb amivel én autózhatam :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-08-27 09:43:06 // 1116
És különösen jó is az a futómű. SW bódéval, 1.9 dezsővel, Ti úthenger kerekekkel vezettem, tökéletes. :-) Nem érződött orrnehéznek, határon autózva picit indult a fara. Az orrát nem túrta egyszer sem. Lehet egy 2.4 plusz súlya ront rajta, de amúgy is 1.8 TBi-vel lehet a legjobb az az autó :-) Már majdnem olyan élvezetes mint a 146, csak sokkal kényelmesebb :-P És gyorsabb is....persze :-)
Liquid2015-08-27 09:40:09 // 1115
ahol az összkerekes az árokban van, ott az orrtolós is :)
Egyzser tényleg kéne csapatnunk egyet mondjuk a Bakonyban...
WarbiRunner (Gyuri)2015-08-27 09:37:19 // 1114
Le a kalappal..:-)
mizooo2015-08-27 04:58:29 // 1113
Hagyjátok már a francba a Mito-t ki a francot érdekel ebben a topicban de komolyan......
.......................2015-08-27 01:02:25 // 1112
Tudod mit ,gondold úgy ahogy akarod

Bizonyára tök hülye aki 7 éve hajt Mitot,
De a Winkler meg a többi firkász megmondja a frankót
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 19:19:42 // 1111
Már bocs, de én valamiért a gyári beállítások alapján hasonlítom össze az autókat. Ha a gyár úgy állította be, ahogy, annak egészen biztosan van oka...

Ez alapján tekergesd el össze-vissza egy wtcc autó futóművét, rakj be alá 135/75-ös 1962-es évjáratú semperit gumikat, aztán csodálkozz rajta, hogy szar...
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 19:16:47 // 1110
A lényeg, hogy mindenki hülye, csak az nem, aki helikopter ugye...?

Nekem aztán mindegy amúgy, de ne mondjuk már azt, hogy egy mcpherson-csatolt lengőkar jobb futómű (akármilyen szinten is) egy akármilyen elöl-hátul KKL-nál... Nem hogy a kategória legjobb elsőkerekes futóművénél... Ugyan már. Ráadásul napi szinten vezetem a két konstrukciót és a KKL sírva röhögi körbe a mcpherson-csatolt lengőkart kanyarban és döccenőkön is. Lehet ezt akármeddig reszelni, nem lesz egy szinten.


Főleg azon tény ismeretében vicces amit mondasz, mert motorverziótól függően minimum a súly 63 (!!!) %-a jut az első kerekekre, ami még viccnek is kicsit durva... (A jtd-nél még több)
Nem azt mondom, hogy kizárólag az 50-50% a lényeg (hiszen a tömegközépponton is múlik a precizitás), de a Mito igencsak messze van a tökéletestől.
.......................2015-08-26 19:07:13 // 1109
Azokon szar gyárilag a kerékösszetartás,
Rendes értékre állíutva nagyon precíz a Mito kormányzás,sokkal precízebb mint a Brera
.......................2015-08-26 19:05:01 // 1108
Vagy a tesztautó volt szar vagy az út ,mert a párom is és én is soksokat vezettük a Mitot
Egy kezemen mwg tudom számolni hogy a vdc a 8év alatt hányszor kapcsolt be

Szerintem nem kell ahhoz kommentár,hogy 10cm eres hóban a sok hátsókerekes az árokban a Mito meg simán elmegy ott ahol a x es bmw csodák csődöt mondanak

Nekem mondod hogy olvass utána?
2009 óta kenem neki
A Bakonyban sincs ellenfél Zirc felé
Lemaradnak a kanyarban a hátsókerekes csodák

Szerintem nem kellene elhinnetek amit mások leírtak
Azok valszeg nem tudnak vezetni..
Ha nekem nem hiszel bérelj ki egyet ,egy hosszú 7végére
Meg fogsz lepődni mennyire jól fekszik és kezes
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 18:51:03 // 1107
Nagy csodát egyetlen elsőkerekes platformtól sem szabad várni, ahhoz túl sok kompromisszumot kell kötni a tervezés-gyártás során... A WTCC autók között nagyon nagy különbség nincs első és hátsókerék-meghajtás között (pálya függő igazából, hogy melyik melyiken gyorsabb), de utcán kicsit fájna az a futómű... Pedig egész semleges tud az lenni. De mi puhák vagyunk ahhoz! :D

De azért a 159 platform különösen igényes futóművet kapott.
Zsombor2015-08-26 17:51:34 // 1106
OFF a téma a Brera miatt, de a lényeg, hogy valóban a Brera is többet tud, mint amit merek, mindazonáltal szerintem rosszabb a súlyelosztása mint a 159-é, simán csak azért, mert egy ugyanakkora motorhoz csatlakozik egy jóval kisebb bódé, bár full laikus vagyok. Nem szereti az éles kanyarokat, a kicsit sodrósakban, nagy tempónál meg érezni, hogy folyton ki akar törni az eleje. Nem erre van kitalálva.
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 17:06:10 // 1105
*szaglászott.

Lassan elfelejtek magyarul :D
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 17:02:52 // 1104
80 ezer? Az szinte ingyér' van, én minimum 100 ezret gondoltam, főleg így, hogy megtudtuk, hogy tényleg a nagyfiúk játékába rondít bele... (I mean 911 GT3 RS???)
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 17:01:49 // 1103
Anno én csak egy 1.4 TB 155 pacisat vezettem, de az csinálta azt is, hogy folyamatosan szaglászot az orra kanyar közben... Ezt asszem utána a Winkler is írta az 1.6 dejzelről, szóval jó eséllyel ez is kiviteltől teljesen független.

Nem szerencsés, kivéve ha az ember folyamatosan Walter Röhrlnek akarja magát érezni... :)
Tedi2015-08-26 16:48:19 // 1102
Na, hogy kicsit ontopic is legyek...:)

Legutóbb 40 ezerre taksálták az alapmodellt és 80 ezerre a QV-t. Ha a Juliska árából indulunk ki, még reális is lehet...
Tedi2015-08-26 16:28:23 // 1101
Totál teljesen off, de szosza, én eddig nem vezettem sokat Mitót, de teszteltem pár darabot. Motortól totál függetlenül egy dolog volt, ami nekem nem tetszett: amit Vitaprix is ír, hogy a segge folyamatosan elpattog és bele kell korrigálni. Konkrétan félelmetes és nem élvezetes. Oké, egyenes úton nyilván nem, de ha már jön egy kisebb kanyar, akkor csá van. És ezek zsír új tesztautók voltak, szóval ez nem bug, hanem feature.

ON
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 16:03:17 // 1100
Olvass utána. A mitonál rosszindulatúbb futóművű új autó talán a 80-as évek végén jelent meg utoljára. A VDCnek kell összeszednie állandóan, mert kvázi kezelhetetlen a feneke raliversenyzőn innen. A keményebb stabilizátor meg csillapítás pont a kiautózható határmezsgyét szűkítette le a GPuntohoz képest. Pedig egy kicsi sportos autóban pont az a lényeg, hogy ne kelljen hozzá eszméletlen élesnek lenni de tempót azért lehessen autózni...

Az, hogy te mit érzel- azok után, hogy szerinted a hegyi szerpentin egy baromság mert folyton a kormányt kell tekergetni- szerintem kissé irreleváns.

Ahogy azt Davide Cironi is elmondta : az ARNA-n is átestünk, majd a Miton is túljutunk...
0.9 Twinair... Istenem...
.......................2015-08-26 15:33:44 // 1099
Mi megy keresztbe?
a Mito nemigen,
Nagyon kevés olyan precízen irányítható auto van mint a Mito
Télen kb. 1,5 Szer annyival megyünk mint az átlag és még akkor sem veszélyes
Baromira nem hiányzik a hátulkaparás belőle,így is élmény hogy azt teszi az autó amot te sueretnél
Liquid2015-08-26 14:07:39 // 1098
Brerával még nem kanyarodtam de a 159-cel kiválóan lehet, előbb fogy el a merszem mint az autó elérné a határokat
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 14:06:59 // 1097
A liga...


7’42″00 Porsche 911 GT3 Walter Röhrl
7’42″00 Lamborghini Murciélago LP670-4 SV Horst von Saurma
7’42″99 Chevrolet Corvette C6 Z06 Jan Magnussen
7’43″00 Porsche 911 GT3 RS
7’44″00 Audi R8 V10
7’44″00 Pagani Zonda S Horst von Saurma
7’46″00 Porsche 911 GT2 Horst von Saurma
7’46″00 Lamborgini Gallardo Superleggera Horst von Saurma
7’46″36 Jaguar XJ220 John Nielsen
7’47″00 Porsche 911 GT3 RS Horst von Saurma
7’47″00 Ferrari 599 GTB Fiorano

Ez nem kispálya..
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 13:58:06 // 1096
Szerintem egyetlen grantourismotól sem várhatja azt joggal senki, hogy olyan legyen az úton, mint egy kisautó...
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 13:56:50 // 1095
Ti amo Giulia per sempre! Grazie!!!

:D
Zsombor2015-08-26 13:24:47 // 1094
A Brével azért ne akarjunk nagyon nagyokat kanyarodni :) Kicsit tempósabban vett kanyaroknál érezni, ahogy az az egytonnás monstrum ott az elejében centrifugálisan más pályára szeretne állni :) Megjelenésében viszont valóban mai napig megállja a helyét. Szerencsére a Brerát eddig is megbámulták és ezután is meg fogják, pláne, ha szépen ki van glancolva.
GTPeti2015-08-26 13:17:43 // 1092
510 lóerővel és 1,3 tonnával legyen is q... gyors. :)
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-26 13:03:27 // 1091
Akkor jól hallom, hogy a zöld pokolban 7:43???

Azt a kurva. Az már szupersportautó felségterület...
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-25 07:57:48 // 1090
Gyors? Már azon kívül, hogy folyton elmegy keresztbe...?
.......................2015-08-24 23:16:26 // 1089
Nekem a jobb futómű nem azt jelenti hogy gyorsan kanyarodik és kész

Legyen stabil de mellette kényelmes is,és ne legyen érzékeny egy mikrogramm kiegyensúlyozatlanságra,

A mito nem kényelmes ,feszes és ráz
Ezért gyors kanyarban
De nem jó egyenesben mert a mostani utakra túl feszes
AdiArsenal2015-08-24 21:52:32 // 1088
QV-t nem wc-t ;-) kölcsön okos billentyűzet ;-)
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-24 21:51:39 // 1087
Pff én még emlékszem mikor leírtad, hogy a mitoval simán jobban lehet kanyarodni mint a breraval...

Szelektív az emlékezeted? :D
AdiArsenal2015-08-24 21:50:43 // 1086
Külföldön sokkal olcsóbbak az új Alfák, 13500tól tudsz Giulit venni olaszban, WC-t meg 25ezertől németben, azért ezek nagy különbségek a hazai árakhoz képest
Liquid2015-08-24 21:43:41 // 1085
a Golf hiába GTI, akkor is fócvágen, Audiból már más a helyzet egy hasonló motorral...
G-MANN🍀2015-08-24 21:38:45 // 1084
😊 a remény hal meg utoljára 😊
GIULIA ár tippem 35.000€-tól 😊
Piritu - 1.000.0002015-08-24 21:26:25 // 1083
Csak érdemes megnézni, hogy másoknál sokkal kevesebbe is tud kerülni egy hasonló motorizáltságú autó... :-P
...én még bízok benne, hogy értelmes ára lesz.
Halkan jegyezném csak meg, hogy 97-ben a Spider 2.0TS 8,5 misi volt. Ahhoz képest nem is drágultak sokat :-DD
G-MANN🍀2015-08-24 21:14:43 // 1082
Miért is?
tisztában vagyok az árakkal 😉 szerencsére volt mád néhány Alfám 😊
Csak leírtam, hogy soha nen lesz szerintem 10 alatt egy ilyen autó, ahogy agy QV Giulietta sem 1.75 TBi motorral és Ennyi extrával
norbi04092015-08-24 19:25:42 // 1081
Szép estét:)
Ez a videó se rossz ;) Főleg a végefelé a hang, ahogy kigyorsít a kútról.
WarbiRunner (Gyuri)2015-08-24 18:48:38 // 1080
Azta...ez nem kicsit van az úton. Ez a videó kb átadja a feelinget, ahogy a gázpedál minden pici mozdulására harap, tombol. Mégis csak olyan kis finomakat riszál. És amúgy dőlése is van, szerintem rugózása is van ennek, távol áll egy pályaautó dőlés mentes döcögésétől. Ahogy megy, az gyönyörű. A hangja is :-)
Piritu - 1.000.0002015-08-24 18:36:23 // 1079
Most akkor nézz meg egy OFF gti árlistát...
Zselé2015-08-24 18:34:57 // 1078
Én ma voltam egy Fiat szalonban, egy 500-as (semmi különös extra, 1.2 8V) akciósan 3,6M!!! Én pont ennyiért vettem 2008-ban a 120 lovas turbós Bravomat....

Drágultak az autók, a Brera meg nem mai csirke, ilyen erővel apám 80 ezerért vette a Trabantot a Merkúrtól... :D
.......................2015-08-24 17:33:33 // 1077
nem minden a 0-100 gyorsulás
a brera
futómüve
űlés és futóműkényelme
megjelenése
fűtése
klimája
börminösége
hifije,...

ezek mind jobbak a mito és a giuliettánál

ja a fogyasztása is :)

tudom neked ezek nem fontosak ,de nekem pl. igen
G-MANN🍀2015-08-24 17:04:53 // 1076
Sajnos igen. Simán felmegy most 11-12-re is egy Giulietta QV listaára is 6-8 extrával és egy extrább színnel. Durva.
Nagy kedvezmények kellenek majd, hogy megvegyék a Giuliat is.
2013-ban kb 8.35 mill volt az enyém listaára és extrákkal 10.87 mill.... Most már ez is drágább lenne....
Persze a listaár azért remélem most sem kőbevésett 😊
Liquid2015-08-24 15:56:51 // 1075
gyári szoftverrel így is van kb. egalban vannak, mármint a Mito és a Brera
AdiArsenal2015-08-24 15:30:33 // 1074
2.4 brera semmi extra menetdinamikában, QV Giulietta százszor jobb, de még a 155ösMito is jobban megy
VKG699!!! (4x156+75)2015-08-24 13:11:52 // 1073
Mianyájadvan nevigyorogjá?

:DDD
Tedi2015-08-24 12:10:39 // 1072
Nekem nem jött át, mea massima culpa :))
Kazes☻2015-08-24 11:27:17 // 1071
Sokszor még jellel is problémás... az elmúlt 11 év alatt nem egy majdhogynem vérre menő balhé volt itt, hiába... :)
:)
.......................2015-08-24 10:45:56 // 1070
Az szép árképzés,gyakorlatilag a qv guliettát símán fel lehet tornászni 10..11 millára?
A fullos brera 2,4 13 millából megvolt ,ami lássuk be messze jobb autó mint a guli
Jó az árképzés ma az alfánál :)
Abarai2015-08-24 10:43:27 // 1069
Azt hittem, anélkül is lejön, hogy mennyire gondolom komolyan.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.