Fórum >> Típusok >> Giulia

panza2015-09-15 13:50:48 // 1180
A BMW vezér mikor meglátta a Giuliát ......

...... dobott egy hátast!!!
GTPeti2015-09-15 12:59:30 // 1179
Szolíd családi szedán. :)

Kazes☻2015-09-15 11:04:53 // 1178

peros-kék... cííp! :)
Kazes☻2015-09-05 14:26:32 // 1175

:)
Liquid2015-09-04 21:18:20 // 1174
most nem volt ott, de AlfaCityben igen, jót beszélgettem, a tulajával :)
amúgy meg hogy a rákba ne lenne jó hangja, a vényóc a V8!
GTPeti2015-09-04 20:02:03 // 1173
És mi lesz a szökőévekkel? :)
Piritu - 1.000.0002015-09-04 19:56:18 // 1172
Itthon meg 365 trafipaxot telepítenek...
GTPeti2015-09-04 19:30:44 // 1171
Sokkal több értelme van egy 400 CDI-nek szerintem. A V8 dízel nem hazudik. Barátom GL-jében olyan van. Lehet vele csörtetni rendesen. :D
Kazes☻2015-09-04 16:38:34 // 1170
Az annyi bajnak annyi baja van, hogy annyi baj legyen!
VKG231!!! (156+75)2015-09-04 16:22:17 // 1169
Jó hát a mese kategóriáról beszéltél :)))
E55 AMG-ért se fogok rohanni a bótba most hirtelen:D
.......................2015-09-04 16:19:50 // 1168
montreal volt a Siófoki mediterran party n

az nem szép hangú V8 ,semmi extra
.......................2015-09-04 16:18:46 // 1167
tényleg :)

csak a baj az hogy 220 ezer euro használtan!!
VKG231!!! (156+75)2015-09-04 16:08:52 // 1166
Hallgass meg egyszer egy 8ct... Francnak se kell hörgés ha van sikoltás.
Liquid2015-09-04 15:58:13 // 1165
esetleg Montreal :)
Stef2015-09-04 15:39:45 // 1164
De van. Úgy hívják, hogy 8C :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-04 13:33:25 // 1163
Az 1-es szubjektív, kinek hogy. Sose tudnám magam rávenni egy kombira, nekem nem tetszenek :-) Számomra az autó eleganciája elvész a puttonnyal.
Praktikum. Biztos jó, soha nem hiányzott. Egy 5 ajtós szedán pont mindenre jó, lásd Octavia, Mazda 6, és a korábbi Mondeokból is volt ilyen. A 146-ot is inkább ide sorolnám, formailag nem hatchback.
Eddig sose volt kicsi, pedig elvileg nem nagy autó. Gyakorlatilag meg 2 gyerekkel nagyon simán elég. Ahogy nőnek, egyre inkább elég. Amíg két ágy, babakocsi, vízforraló, minden lim-lom kellett, jól megtelt a fara. 1-2 év eltelt, mostanra még marad is hely bőven.
Az meg, hogy mi mindent elhurcoltam már vele...műszer szekrények, sarokkád, nappali bútor összes bútorlapja, felezett tégla halmaz, térkő szegély kupac :-)
Ami meg így se fér, azt utánfutón elhúzza, hamár traktor :-)
Szóval részemről a síkba dönthető hátsó üléssorra és az egyben nyíló farú sedan-ra voksolok. A szépségért hajlandó vagyok plusz 20 centit emelni, mert ugye magasabb a perem.
.......................2015-09-04 13:22:03 // 1162
most hallottam egy merc E500 V8 at
nagyon nagyon fáj a szívem ,hogy ilyen még a mesében sincs Alfában
Liquid2015-09-04 12:20:22 // 1161
az 1-eshez nincs mit hozzáfűzni mert egy Alfa SW valóban szép, a 2-ról viszont az a véleményem, hogy 99,9%-ban nincs rá szükség, viszont mivel szép így nem baj :)
De pl. egy Accord-Acoord combinál párosnál már át kéne gondolni :D
erno156sw2015-09-04 12:14:07 // 1160
Akkor kénytelen leszek venni egy 159 3.2 V6 SW-t, ha elkopik a 156 SW...

Mondjuk még van 2 éve, addig remélem mégis meggondolják ezt a dolgot... :D
GTPeti2015-09-03 23:12:47 // 1159
"Miért, végülis azon kívül, hogy szép, sok értelme nincs..."

Leszámítva, hogy:
1. Szép
2. Praktikus(abb) (Szétszedett franciaágy, feltekert dupla ágymatrac, stb. nem akadály.)

(Mareás barátom erre azt mondaná, hogy az autó a kombinál kezdődik. :)
GT Ɨ|ѯ2015-09-03 07:03:28 // 1158
spidert is:-)
Kócosw2015-09-02 10:07:53 // 1157
igy van csak idö kerdese :)
SD2015-09-02 10:05:40 // 1156
De lesz sportwagon:)



Marklár megcsinálja:)
vzsiros2015-09-02 07:58:40 // 1155
kell az SW, ha később is... A 159emet sem vehettem volna meg, ha nem lett volna SW belőle. Asszony nem bólintott volna rá, mikor már a gyerekre hajtottunk...

Reméljük, hogy kicsit később, de tényleg lesz SW.
Ferko2015-09-01 22:42:37 // 1154
Érdekes ez. Mi két gyerekkel kétszer mentünk le Görögországba, többször a Balatonra. Mindig eltértünk, tető box nélkül persze. :-)
Ferko2015-09-01 22:38:19 // 1153
1997-ben megjelent a 156. 2001-ben, 4 évvel később jött csak az SW. Nem is akárhogy sikerült.

Hátha mégis csak kivárnak, ha nem is 4 évet. Én bízom benne, hogy lesz SW.
Kazes☻2015-09-01 21:34:43 // 1152
Naháterrőlvanittnagybaszókérem...! :D
VKG231!!! (156+75)2015-09-01 21:29:49 // 1151
Az hagyján, de ha lenne 75 3.0 V6 QV SW, életem végéig el lenne döntve milyen autóm van... :D
Kazes☻2015-09-01 21:29:03 // 1150
Miért, végülis azon kívül, hogy szép, sok értelme nincs... ezt már sokan elmondták itt is, sőt páran olyannyira kinyilatkoztatták, hogy normál családdal is inkább átültek egy citroenba, vagy Cmaxba és a többi... Tudom, nem mi vagyunk a fő csapásirány, de Európa lakossága is öregszik... ha így döntenek, hát így döntenek. A Giuliettaból, 155-ből is hiányzott... nekünk, fanoknak. :)


Na, nem mintha védeni akarnám őket, csak morfondírozgattam itt a hsz.-eket olvasgatva. :)
SzJanos2015-09-01 21:15:32 // 1149
Végül is európai autógyár, miért ne csak az európai igényeinkre szarna nagy ívben?
VKG231!!! (156+75)2015-09-01 21:04:03 // 1148
Te aljas. Igazmondó pedig! :D
Tedi2015-09-01 19:48:31 // 1147
Hm. Érdekes. Nem mintha csípőből nem hinnék Marchionnénak, de ez a személyes tapasztalat azért árulkodó...
vm2015-09-01 19:29:44 // 1146
A 90% egyezőség sok ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-01 19:23:59 // 1145
Annyit tudok személyes megfigyelésként hozzá tenni, hogy Kínában 0 darab kombit láttam. Na jó egyet, egy régi kocka Volvot, ami nem tudom hogy keveredett oda. A VW polo is sedan kasztnis, olyan mint egy töppesztett Passat. A Peugeot 307 is 4 ajtósban létezik (Citroen jellel) és a Corsa is. Nincs hatchback, nincs sw. Sedan, SUV és nagy egyterűek. A családi autó egyértelműen japán egyterű (pl Toyota Wish) , ez Taiwanon még inkább így van.
Kazes☻2015-09-01 16:14:21 // 1144
Vagy, hogy 597-en bánták meg jobban az sw-t, mert a berlina tulajok még tartják, talán elégedettebbek... Én bírom mindkettőt! :)
Tedi2015-09-01 14:45:24 // 1143
Nem mondom, hogy tetszik amerre változik az autóipar, de nem csodálkozom, hogy data driven módba kapcsolt a Fiat.

Hát...eddig emotion driven mode volt, nem nagyon jött be :)
Liquid2015-09-01 14:05:15 // 1142
nem lesz morcos :) már a 159-nél is beleegyeztem volna az automata SW-be ha nincs más :)
ribipeti2015-09-01 13:57:28 // 1141
Szerintem ez syntax error simán.
Mobile.de-n 876db 159-et árulnak, ebből 597 Sportwagon.
Ebből (nekem) az jön ki, hogy SW-t többen vettek, mint berlinat.
Akkor inkább gyártsanak csak SW-t, ne 4ajtóst. Max Liquid morcos lesz. :P
BeeGee2015-09-01 13:39:26 // 1140
A light truckot ki ne hagyd! :)

Erhard, nem értek hozzá, de gyanítom, hogy a költségekbe nem csak a fejlesztési költséget kell beleszámolni, hanem az előállítás és fenntartás költségét is. Gyártó sor upgrade kombihoz, alkatrész infrastruktúra, szervizek felkészítése, stb. Nyilván ezek kisebb költségek, mint egy SUV fejlesztése.
Viszont ha a felmérések alapján az jött ki, hogy 100 vásárlóból 5 venne kombit, 30 meg SUVot, akkor a kombi gyártása kevésbé lesz kifizetődő. Az ott megspórolt összeget meg befektethetik egy jövedelmezőbbnek ígérkező szegmensbe.

Nem mondom, hogy tetszik amerre változik az autóipar, de nem csodálkozom, hogy data driven módba kapcsolt a Fiat.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-01 12:21:05 // 1139
nem lesz sok...most olvastam mennyi új modellt dobnak piacra, jön spider, cupe, suv stb....na végre lesz kínálat :)
vm2015-09-01 12:10:04 // 1138
Sok lesz az... ;-)
.......................2015-09-01 10:25:36 // 1137
Ha a középkategória is csak fele annyi autót adnak el,
Akkor minek a Gulia egyáltalán?
Bemelegítő gyakorlat?
ha lehet hinni a diagrammak akkor ha az én pénzem lenne a cégben akkor a Guliát nem engedném gyártani a 4C 8C ket sem
Kizárólag SUV ot,és Crossovert gyártanék
.......................2015-09-01 10:14:57 // 1136
Szóval az alfa akkor tömeg SUV gyártó akar lenni akkor?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-01 09:43:32 // 1135
nem hinném, hogy akkora többletköltség lenne egy SW az 59-nél is 90%-ban megegyezik a két modell csak a csomagtartó tér el egymástól....
ez egy ballépés a gyár részéről, azt hittem lesz a 4 ajtós modell mellett SW meg Cupe is
BeeGee2015-09-01 09:06:18 // 1134
Ez jogos, de nekik van miből próbálkozni. Azt el tudom képzelni, hogy a felmérések szerint nem ütötte meg a kombira vágyók (potenciális vásárlók, nem a fanok) aránya a gazdaságos szintet. Ezen nem csodálkozom, mert kb mindenhol valamilyen SUVot keresnek.

EU:


USA:


Azt is megkockáztatom, hogy ha annak idején a Kamallal kijöttek volna 2004-2005 körül, ma sokkal jobban menne az Alfának.
Haddel2015-09-01 06:01:30 // 1133
Tedi2015-08-31 23:36:45 // 1132
Tudni kéne, hogy amire Marchionne hivatkozik (csak Európában van piaca) igaz-e. Kíváncsi lennék, hogy az amcsiknál, meg Kínában hogyan állnak a kombikkal, az eladások hány százalékát teszik ki. Addig vaktában kurvaanyázunk...
GTPeti2015-08-31 23:23:25 // 1131
Ha már sziluettre csináltak egy 3-as BMW-t, akkor tovább is lapozhatnának a prospektusban és meglátnák, hogy létezik belőle Touring.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.