Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2015-09-23 12:09:32 // 1323
Gondolom itt rejlik az a "semi" szócska. Valami trükk/ötlet, amit nyilván nem tesznek ki az internetre :-)
.......................2015-09-23 12:01:34 // 1322
Ja akkor csak nekem furcsa hogy ,
A mito 5 milliós autó
A gulietta max 10
A 159 9...13 milla volt

Ma meg
4C 22 milla
Gulia QV 25...30 milla

Az biztos hogy ezután a vevökör is cserélődik
GTPeti2015-09-23 10:24:06 // 1321
Én eddig úgy tudtam, hogy a sportosságnak az egy darabból álló felső lengőkar inkább kedvez (egy gömbcsuklóval a kerék-oldalon).
A szétszedett megoldás van a Passat-okban is, már elég régóta. Persze a geometriával lehet játszani. Jó, azt persze nem felejtem el, hogy az Alfa eddig is sokszor megmutatta, hogy futómű terén varázsolni tudnak... B)
pettinke2015-09-23 09:55:40 // 1320
igen, annyiba kerül.
igen, más gyártónál is ennyibe kerül az ugyanilyen műszaki tartalom.
igen, ez a QV, és nem a "normál" verzió, az nyilván nem ennyibe fog kerülni.
igen, mindenki jobban örülne, ha nem járnál ide trollkodni, hanem a Fritzenfesten meg a Smoke&Charmon nyomnád tovább, és ott szaroznád tovább az összes létező mai és régmúlt Alfát.
béke veled.
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-23 09:49:14 // 1319
Angolul jól tudóknak ITT egy leírás, hogy mivel kapcsolatos ez a fél virtuális dolog.
Nem mondom, hogy 100%-ig vágom, de lényegében a kormány legördülési sugárról van szó. Alap esetben a csapszegeket összekötő egyenes valahol a kerék középvonalán kívül/belül döfi az aszfaltot. A középvonal és a döféspont távolsága a legördülési sugár.



A lényeg, hogy itt az alsó-felső lengőkarok is "szét vannak szedve" külön lengőkarokra elöl és hátul.


A bekötési pontjaik úgy vannak kialakítva, hogy a kormány fordításakor ez a döféspont nem fix, hanem változik. Ha jól értem, kormány elforduláskor a legördülési sugár csökken, vagyis a döféspont a kerék középvonala felé közelít.

A Giulia-nál "semi virtual steering axis"-t említenek, vagyis a linken leírtaktól nyilván eltés valamiben, de lényegében ilyesmiről van szó.
Zsolt1552015-09-23 07:52:44 // 1318
Lehet utoljára tették ki. A VW botrányának a kirobbanása után - mint a Mercedes - nehogy a BMW is bejelentse, hogy tulajdonképpen már Ő sem akar dízel személyautót gyártani a jövőben.
.......................2015-09-23 07:41:41 // 1317
A diesel motor és a 2ajtós kaszni miatt van most Alfám
.......................2015-09-23 07:37:00 // 1316
A mito börrel 1,6jtdm emmel volt 20ezer euro
Kócosw2015-09-23 07:13:48 // 1315
Kint volt hetfön a Gulietta is meg a 4C is :)
Piritu - 1.000.0002015-09-23 06:52:15 // 1314
Miért kellene kiállítani egy 5 éves modellt? Akit érdekel, az bemegy a kereskedésbe, vagy megnézi az utcán.
Kócosw2015-09-23 05:58:13 // 1313
Pontosan,ránézésre is egyik nagyobb autósszakértő mont a másik....
Poló2015-09-22 22:43:49 // 1312
Havernál volt egy Audi A3 2 évvel ezelőtt. 1,6 TDI, elég jól felszerelt, GPS, félbőr ülések, de a motor akkor is csak 1,6 kézi sebességváltóval. 35.000 Euro volt akkor az az autó.
Halesz2015-09-22 22:41:30 // 1311
Szerintem Kocosw ezt nem Neked írta, hanem a srácoknak a videóban :)
emGéza2015-09-22 22:38:15 // 1310
... hát lehet , hogy kár volt ezt a szemetet ide beraknom . Elnézést érte !
Halesz2015-09-22 22:35:07 // 1309
panza2015-09-22 22:32:27 // 1308
És annak ez lett az eredménye!
Liquid2015-09-22 22:30:33 // 1307
neked most miért is van Alfád? ezt most már komolyan kérdem :(
Tedi2015-09-22 22:27:58 // 1306
na, megyek, csinálok popcornt, ez kezd izgi lenni :D
Halesz2015-09-22 22:26:39 // 1305
Szosza: hány M3-as BMW-t látsz Magyarországon? Én mindennap látok nem is egyet Budapesten (nem, nem ugyanazt)... És külföldön?

Az a vicc, amit Te írsz, komolyan.

15 millióért? Mutass olyan autógyártót, aki ilyen teljesítményt ad ennyiért.
.......................2015-09-22 22:24:55 // 1304
Ja fasza az alfa,
te guliettád meg annyira becsülik az Alfánál
hogy ki sem rakták Frankfurban

Bezzeg a bmw standon ott van a318d is
Tommi2015-09-22 22:11:17 // 1303
Szosza!

BÁRMELYIK kommentedet elolvasva BÁRMILYEN topicban, egyre inkább azt gondolom, hogy az Alfa nem Neked való :) Semmi nem tetszik, mindent csak leszólni tudsz, mindenen csak károgsz, vegyél inkább egy Golfot, de komolyan :)

Igen, 90 ezer euro, és? Olvasd már végig es értelmezd, hogy ennyi pénzért mit pakoltak bele ebbe az autóba. A németek/japánok/svédek sem adják olcsóbban ugyanezt a tartalmat. Az már egy más kérdés, hogy kevesen engedhetik majd meg magunknak kis hazánkban, de én speciel nagyon büszke vagyok az Alfára, hogy egy ilyen műszaki műalkotast kerekekre tudtak állítani, mert gyönyörűen bizonyítja, hogy nem felejtettek el autót gyártani. És talán kicsit újra fényesebben fog csillogni az a kígyós-keresztes embléma.

A Ferrari sem attól drága, hogy összedobálnak többszáz kiló fémet meg műanyagot, aminek a bekerülési értéke pár millió foront. Vagy a méretre készült angol gyapjúöltöny sem csak annyiból áll, hogy bedobunk pár anyagdarabot a varrógép alá és kész. De szerintem hiába magyarázom, úgysem értenéd :)
Liquid2015-09-22 22:06:26 // 1302
ez más mint a 4C/8C páros, mert ezt remélhetőleg nem csak pár db/év mennyiségben lehet majd megvenni. Kell egy csúcsmodell, amit ki lehet ragasztani a szoba falára, és nagy kell ennek a tömegmodellje is természetesen.
Tedi2015-09-22 22:03:31 // 1301
Az nem kunszt lenne, ha elmebetegség :DD
Ember, itt high-tech műszaki megoldásokról van szó, szerintem annak elmentek otthonról, aki azt gondolja, hogy egy ilyen autót megkaphatsz 25 milla alatt.
.......................2015-09-22 21:59:02 // 1300
A 90ezer euró az 30…35 millió forint !!
szerintem pont ez a Gulia egy vicc
Ember nem tudja ezt kifizetni
Ez nem kunszt qrva erős autót gyártani ennyiért
Az lenne a mutatvány ha mindezt 15milláért is odaadnák
Tedi2015-09-22 21:36:04 // 1299
Hát mondjuk ehhez képest a többi Giulia is játékautó lesz szerintem :D
Poló2015-09-22 21:34:36 // 1298
Ehhez képest az elmúlt években az Alfa csak játékautókat épített. Hirtelen felébredt és csak nézek a számok láttán :O
panza2015-09-22 21:33:44 // 1297
Köszi a gyors reagálást! Egyébként itt nagyon profi módon megfogalmazták, hogy miért is egyedülálló a julis.
Tedi2015-09-22 21:31:00 // 1296
Nem tudom, hogy pontosan mi ez a fél-virtuális lengőkar, mert a forrásom sem fejti ki, csak annyit ír, hogy kanyarstabilitásban segít.
A féktárcsánál a zárójelben lévő szám az opciós, karbon-kerámi tárcsák átmérőjét jelenti.
Poló2015-09-22 21:29:03 // 1295
Arról tudsz mondani valamit, hogy mi az a "fél-virtuális lengőkar"?
A féktárcsáknál mi a zárójelben levő szám? Pl elöl 360 (390). 360 mm-es tárcsa és mi a 390? Jó nagy fék van rajta, mondjuk ilyen erőhöz kell is.
Poló2015-09-22 21:26:07 // 1294
Így már más :D
Tedi2015-09-22 21:22:38 // 1293
panza2015-09-22 21:08:44 // 1292
Azt hiszem valamit félreértettél! Nem a technikai adatok bőségével kapcsolatosan volt észrevételem (ezen van a hangsúly), hanem az adatlapon szereplő 1387 mm szélességgel, ami szerintem nem valós!
Tedi2015-09-22 21:08:38 // 1291
Egyelőre ennyi műszaki adat ismert, és egészen addig nem is nagyon lesz lényegesen több infó, amíg a kezelési útmutatót kézhez nem kaptam. Mit hiányolsz?

Kazes, próbáltam, nem jött össze, ezért hagytam ki :DD
Piritu - 1.000.0002015-09-22 20:59:57 // 1290
Irreleváns, bő 700ezret utaztam Alfával, még sose ültem hátul :-P
Kócosw2015-09-22 20:59:20 // 1289
Sajnos nagyon keskenyen csepegtetik az infókat,a populáris.modellekről semmit nem tudtak mondani.Se motorvariásnok,se váltók,még annyit sem hogy az ülések dönthetők lesznek e...
Kócosw2015-09-22 20:57:20 // 1288
Gratulálok , ülj le egyes...
Poló2015-09-22 20:54:57 // 1287
Én sem akarok kötekedni, de örüljünk, hogy legalább ennyi infó van róla magyarul. És nem kell guglizni meg keresgélni, ha valamire kíváncsi vagy ezzel kapcsolatban, hanem csak kattintasz és kész. Ettől több infó mi kell még? Ha nem találod, akkor jöhet a google angolul, németül, olaszul. Szerintem nincs másik magyar oldal, ahol ezek a dolgok így meglennének.
emGéza2015-09-22 20:46:22 // 1286
Kócosw2015-09-22 20:42:10 // 1285
Hátramenetet próbáltatok kapcsolni? ;)
panza2015-09-22 20:37:01 // 1284
Nem akarok kötekedni, de egy kicsit "keskenyre" sikeredett! (QV adatlap)
Tedi2015-09-22 20:30:16 // 1283
Őőő...hupsz :D
Kazes☻2015-09-22 19:56:31 // 1282
Na, ja... és még pohár tartó sincs benne! ;)))
GTVili2015-09-22 19:44:31 // 1281
Jéééé.....csak 1.9-es a motor...azt hittem nagyobb....;-)
Tedi2015-09-22 19:40:46 // 1280
No, jöttek érdekes infók a Julisról, ebben a cikkben összefoglaltam.

A műszaki adatokat (bár a cikkben is ott van a link) itt találhatjátok.
Kellemes böngészést, jó vitatkozást :)))
Stef2015-09-22 18:30:26 // 1279
Ugye-ugye, az osztott hátsóablak előnye... :)
Abarai2015-09-22 15:24:05 // 1278
Pföjj, nem is igazi Alfa! :D
Halesz2015-09-22 14:50:26 // 1277
Ja egy apróság, ami nekem nagyon tetszett: hátul is teljesen le lehet húzni az ablakot a Giulián :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-22 11:44:56 // 1276
Ezért mondom, amcsi igény. Az ázsiaiak meg azokat majmolják még mindig. :-)
GTPeti2015-09-22 11:32:33 // 1275
Értem. Akkor ez lehet a magyarázat!
Abarai2015-09-22 09:59:11 // 1274
Ázsiai piacokon nem menő az utasokkal egy légtérbe pakolni. Deklaráltan olcsó autóknál elmegy, de ha sedant is kapsz ugyanannyiért, akkor az ötajtós eladhatatlan.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.