VKG231!!! (156+75)2015-09-23 13:08:08 // 1330
Tetteti mi?
VKG231!!! (156+75)2015-09-23 13:07:13 // 1329
Viszont kibaszott kurvajó bmwmerciaudivwskodakiahyundaitoyotasubaruvolvót
vagy akármit!!!!!!! Vehetnél. Vegyél már. Légyszi.
Ezek az autók szarok, drágák, nemdízelek, nemkétajtósak, nem átöltöztett grandepuntók dupla áron, tehát NEM NEKED VALÓK!!!
Kibaszott csodálatos kétajtós a1 trédéiket (ugyan a megyvenszeresét bocsátják ki na de NÉMET!!!!) meg opel ádámokat (VISZPÖRING DÍZÖL BASZOD!!!) meg mini ván d-ket (3 henger!!! Zseniális és olcsó!!!) lehet vásárolni, mind sokkal sokkal jobbak ezeknél a fos olasz okádásoknál.
Ezek nem értenek semmihez, szépérzékük sincs (a mito óta vesztették el ugye!!!), és túlárazott szarokat árulnak. Kivéve a mitot. Ami nem egy grande punto dupla áron... neeeemmm.
Oké ez a szar Giulia meggyaláz és lepisál egy lp640-et de hát ha egyszer nem 5.5 litert eszik mint a mito és nem kétajtós akkor csak szar lehet nem? Szar is!!!
vagy akármit!!!!!!! Vehetnél. Vegyél már. Légyszi.
Ezek az autók szarok, drágák, nemdízelek, nemkétajtósak, nem átöltöztett grandepuntók dupla áron, tehát NEM NEKED VALÓK!!!
Kibaszott csodálatos kétajtós a1 trédéiket (ugyan a megyvenszeresét bocsátják ki na de NÉMET!!!!) meg opel ádámokat (VISZPÖRING DÍZÖL BASZOD!!!) meg mini ván d-ket (3 henger!!! Zseniális és olcsó!!!) lehet vásárolni, mind sokkal sokkal jobbak ezeknél a fos olasz okádásoknál.
Ezek nem értenek semmihez, szépérzékük sincs (a mito óta vesztették el ugye!!!), és túlárazott szarokat árulnak. Kivéve a mitot. Ami nem egy grande punto dupla áron... neeeemmm.
Oké ez a szar Giulia meggyaláz és lepisál egy lp640-et de hát ha egyszer nem 5.5 litert eszik mint a mito és nem kétajtós akkor csak szar lehet nem? Szar is!!!
Liquid2015-09-23 12:48:44 // 1328
Ja und?
ez minden gyártónál így van, a Golf GTI RS tökömtudjami se egy árban van az 1.2TSI alapváltozattal, meg a Mercedes A140 és az AMG GT között is van jókora szorzó.
Nem értem mit kell ezen rugózni, az egyetlen negatívum az, hogy egyelőre hallgatnak a "mezei" modellekről, de nyilvánvalóan nem csak QV lesz
ez minden gyártónál így van, a Golf GTI RS tökömtudjami se egy árban van az 1.2TSI alapváltozattal, meg a Mercedes A140 és az AMG GT között is van jókora szorzó.
Nem értem mit kell ezen rugózni, az egyetlen negatívum az, hogy egyelőre hallgatnak a "mezei" modellekről, de nyilvánvalóan nem csak QV lesz
pettinke2015-09-23 12:41:02 // 1327
majd lesz később.
nem az első eset, hogy az Alfa a sportverziót hozza ki egy családból először.
1954-ben a Giulietta családból a Sprint (=sport coupé) jelent meg először, a berlina jóval utána. ez így nagyobbat üt, mintha kihozták volna az egyhatdízelt, és aztán majd 1/2 évvel később "ja, egyébként van ilyen vadállat is", amikor már nem hat az újdonság erejével.
nem az első eset, hogy az Alfa a sportverziót hozza ki egy családból először.
1954-ben a Giulietta családból a Sprint (=sport coupé) jelent meg először, a berlina jóval utána. ez így nagyobbat üt, mintha kihozták volna az egyhatdízelt, és aztán majd 1/2 évvel később "ja, egyébként van ilyen vadállat is", amikor már nem hat az újdonság erejével.
pettinke2015-09-23 12:35:03 // 1326
őőőőőőő
igen, és?
nem értem, amit írsz ... vagdalkozol árakkal összevissza.
a "normale" Giulia a 159 szegmensében vagy picivel felette lesz.
mi a problémád?
tegnap az egyik kollégám kapott céges autónak egy 2.0 dízel Octaviát. összeraktam tréfából a konfigját a honlapon. listaáron 9 mio HUF.
miért fáj neked, hogy QV, ami a normál szériához képest csurig van brutál műszaki tartalommal (meg nyilván extraprofittal) ugyanolyan drága mint a többi gyártó ugyanilyen trackday-kompatibilis típusai?
igen, és?
nem értem, amit írsz ... vagdalkozol árakkal összevissza.
a "normale" Giulia a 159 szegmensében vagy picivel felette lesz.
mi a problémád?
tegnap az egyik kollégám kapott céges autónak egy 2.0 dízel Octaviát. összeraktam tréfából a konfigját a honlapon. listaáron 9 mio HUF.
miért fáj neked, hogy QV, ami a normál szériához képest csurig van brutál műszaki tartalommal (meg nyilván extraprofittal) ugyanolyan drága mint a többi gyártó ugyanilyen trackday-kompatibilis típusai?
.......................2015-09-23 12:33:46 // 1325
Mikó?
Én azt vártam,hogy Frankfurtban már lesz
Én azt vártam,hogy Frankfurtban már lesz
Halesz2015-09-23 12:20:01 // 1324
Szosza, komolyan, miért tetteted a hülyét?
A Giuliából is lesz 10 millió körüli alapváltozat, ezerszer megbeszéltük már itt.
A Giuliából is lesz 10 millió körüli alapváltozat, ezerszer megbeszéltük már itt.
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-23 12:09:32 // 1323
Gondolom itt rejlik az a "semi" szócska. Valami trükk/ötlet, amit nyilván nem tesznek ki az internetre :-)
.......................2015-09-23 12:01:34 // 1322
Ja akkor csak nekem furcsa hogy ,
A mito 5 milliós autó
A gulietta max 10
A 159 9...13 milla volt
Ma meg
4C 22 milla
Gulia QV 25...30 milla
Az biztos hogy ezután a vevökör is cserélődik
A mito 5 milliós autó
A gulietta max 10
A 159 9...13 milla volt
Ma meg
4C 22 milla
Gulia QV 25...30 milla
Az biztos hogy ezután a vevökör is cserélődik
GTPeti2015-09-23 10:24:06 // 1321
Én eddig úgy tudtam, hogy a sportosságnak az egy darabból álló felső lengőkar inkább kedvez (egy gömbcsuklóval a kerék-oldalon).
A szétszedett megoldás van a Passat-okban is, már elég régóta. Persze a geometriával lehet játszani. Jó, azt persze nem felejtem el, hogy az Alfa eddig is sokszor megmutatta, hogy futómű terén varázsolni tudnak... B)
A szétszedett megoldás van a Passat-okban is, már elég régóta. Persze a geometriával lehet játszani. Jó, azt persze nem felejtem el, hogy az Alfa eddig is sokszor megmutatta, hogy futómű terén varázsolni tudnak... B)
pettinke2015-09-23 09:55:40 // 1320
igen, annyiba kerül.
igen, más gyártónál is ennyibe kerül az ugyanilyen műszaki tartalom.
igen, ez a QV, és nem a "normál" verzió, az nyilván nem ennyibe fog kerülni.
igen, mindenki jobban örülne, ha nem járnál ide trollkodni, hanem a Fritzenfesten meg a Smoke&Charmon nyomnád tovább, és ott szaroznád tovább az összes létező mai és régmúlt Alfát.
béke veled.
igen, más gyártónál is ennyibe kerül az ugyanilyen műszaki tartalom.
igen, ez a QV, és nem a "normál" verzió, az nyilván nem ennyibe fog kerülni.
igen, mindenki jobban örülne, ha nem járnál ide trollkodni, hanem a Fritzenfesten meg a Smoke&Charmon nyomnád tovább, és ott szaroznád tovább az összes létező mai és régmúlt Alfát.
béke veled.
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-23 09:49:14 // 1319
Angolul jól tudóknak ITT egy leírás, hogy mivel kapcsolatos ez a fél virtuális dolog.
Nem mondom, hogy 100%-ig vágom, de lényegében a kormány legördülési sugárról van szó. Alap esetben a csapszegeket összekötő egyenes valahol a kerék középvonalán kívül/belül döfi az aszfaltot. A középvonal és a döféspont távolsága a legördülési sugár.
A lényeg, hogy itt az alsó-felső lengőkarok is "szét vannak szedve" külön lengőkarokra elöl és hátul.
A bekötési pontjaik úgy vannak kialakítva, hogy a kormány fordításakor ez a döféspont nem fix, hanem változik. Ha jól értem, kormány elforduláskor a legördülési sugár csökken, vagyis a döféspont a kerék középvonala felé közelít.
A Giulia-nál "semi virtual steering axis"-t említenek, vagyis a linken leírtaktól nyilván eltés valamiben, de lényegében ilyesmiről van szó.
Nem mondom, hogy 100%-ig vágom, de lényegében a kormány legördülési sugárról van szó. Alap esetben a csapszegeket összekötő egyenes valahol a kerék középvonalán kívül/belül döfi az aszfaltot. A középvonal és a döféspont távolsága a legördülési sugár.
A lényeg, hogy itt az alsó-felső lengőkarok is "szét vannak szedve" külön lengőkarokra elöl és hátul.
A bekötési pontjaik úgy vannak kialakítva, hogy a kormány fordításakor ez a döféspont nem fix, hanem változik. Ha jól értem, kormány elforduláskor a legördülési sugár csökken, vagyis a döféspont a kerék középvonala felé közelít.
A Giulia-nál "semi virtual steering axis"-t említenek, vagyis a linken leírtaktól nyilván eltés valamiben, de lényegében ilyesmiről van szó.
Zsolt1552015-09-23 07:52:44 // 1318
Lehet utoljára tették ki. A VW botrányának a kirobbanása után - mint a Mercedes - nehogy a BMW is bejelentse, hogy tulajdonképpen már Ő sem akar dízel személyautót gyártani a jövőben.
.......................2015-09-23 07:41:41 // 1317
A diesel motor és a 2ajtós kaszni miatt van most Alfám
.......................2015-09-23 07:37:00 // 1316
A mito börrel 1,6jtdm emmel volt 20ezer euro
Kócosw2015-09-23 07:13:48 // 1315
Kint volt hetfön a Gulietta is meg a 4C is :)
Piritu - 1.000.0002015-09-23 06:52:15 // 1314
Miért kellene kiállítani egy 5 éves modellt? Akit érdekel, az bemegy a kereskedésbe, vagy megnézi az utcán.
Kócosw2015-09-23 05:58:13 // 1313
Pontosan,ránézésre is egyik nagyobb autósszakértő mont a másik....
Poló2015-09-22 22:43:49 // 1312
Havernál volt egy Audi A3 2 évvel ezelőtt. 1,6 TDI, elég jól felszerelt, GPS, félbőr ülések, de a motor akkor is csak 1,6 kézi sebességváltóval. 35.000 Euro volt akkor az az autó.
Halesz2015-09-22 22:41:30 // 1311
Szerintem Kocosw ezt nem Neked írta, hanem a srácoknak a videóban :)
emGéza2015-09-22 22:38:15 // 1310
... hát lehet , hogy kár volt ezt a szemetet ide beraknom . Elnézést érte !
Halesz2015-09-22 22:35:07 // 1309
Liquid2015-09-22 22:30:33 // 1307
neked most miért is van Alfád? ezt most már komolyan kérdem :(
Tedi2015-09-22 22:27:58 // 1306
na, megyek, csinálok popcornt, ez kezd izgi lenni :D
Halesz2015-09-22 22:26:39 // 1305
Szosza: hány M3-as BMW-t látsz Magyarországon? Én mindennap látok nem is egyet Budapesten (nem, nem ugyanazt)... És külföldön?
Az a vicc, amit Te írsz, komolyan.
15 millióért? Mutass olyan autógyártót, aki ilyen teljesítményt ad ennyiért.
Az a vicc, amit Te írsz, komolyan.
15 millióért? Mutass olyan autógyártót, aki ilyen teljesítményt ad ennyiért.
.......................2015-09-22 22:24:55 // 1304
Ja fasza az alfa,
te guliettád meg annyira becsülik az Alfánál
hogy ki sem rakták Frankfurban
Bezzeg a bmw standon ott van a318d is
te guliettád meg annyira becsülik az Alfánál
hogy ki sem rakták Frankfurban
Bezzeg a bmw standon ott van a318d is
Tommi2015-09-22 22:11:17 // 1303
Szosza!
BÁRMELYIK kommentedet elolvasva BÁRMILYEN topicban, egyre inkább azt gondolom, hogy az Alfa nem Neked való :) Semmi nem tetszik, mindent csak leszólni tudsz, mindenen csak károgsz, vegyél inkább egy Golfot, de komolyan :)
Igen, 90 ezer euro, és? Olvasd már végig es értelmezd, hogy ennyi pénzért mit pakoltak bele ebbe az autóba. A németek/japánok/svédek sem adják olcsóbban ugyanezt a tartalmat. Az már egy más kérdés, hogy kevesen engedhetik majd meg magunknak kis hazánkban, de én speciel nagyon büszke vagyok az Alfára, hogy egy ilyen műszaki műalkotast kerekekre tudtak állítani, mert gyönyörűen bizonyítja, hogy nem felejtettek el autót gyártani. És talán kicsit újra fényesebben fog csillogni az a kígyós-keresztes embléma.
A Ferrari sem attól drága, hogy összedobálnak többszáz kiló fémet meg műanyagot, aminek a bekerülési értéke pár millió foront. Vagy a méretre készült angol gyapjúöltöny sem csak annyiból áll, hogy bedobunk pár anyagdarabot a varrógép alá és kész. De szerintem hiába magyarázom, úgysem értenéd :)
BÁRMELYIK kommentedet elolvasva BÁRMILYEN topicban, egyre inkább azt gondolom, hogy az Alfa nem Neked való :) Semmi nem tetszik, mindent csak leszólni tudsz, mindenen csak károgsz, vegyél inkább egy Golfot, de komolyan :)
Igen, 90 ezer euro, és? Olvasd már végig es értelmezd, hogy ennyi pénzért mit pakoltak bele ebbe az autóba. A németek/japánok/svédek sem adják olcsóbban ugyanezt a tartalmat. Az már egy más kérdés, hogy kevesen engedhetik majd meg magunknak kis hazánkban, de én speciel nagyon büszke vagyok az Alfára, hogy egy ilyen műszaki műalkotast kerekekre tudtak állítani, mert gyönyörűen bizonyítja, hogy nem felejtettek el autót gyártani. És talán kicsit újra fényesebben fog csillogni az a kígyós-keresztes embléma.
A Ferrari sem attól drága, hogy összedobálnak többszáz kiló fémet meg műanyagot, aminek a bekerülési értéke pár millió foront. Vagy a méretre készült angol gyapjúöltöny sem csak annyiból áll, hogy bedobunk pár anyagdarabot a varrógép alá és kész. De szerintem hiába magyarázom, úgysem értenéd :)
Liquid2015-09-22 22:06:26 // 1302
ez más mint a 4C/8C páros, mert ezt remélhetőleg nem csak pár db/év mennyiségben lehet majd megvenni. Kell egy csúcsmodell, amit ki lehet ragasztani a szoba falára, és nagy kell ennek a tömegmodellje is természetesen.
Tedi2015-09-22 22:03:31 // 1301
Az nem kunszt lenne, ha elmebetegség :DD
Ember, itt high-tech műszaki megoldásokról van szó, szerintem annak elmentek otthonról, aki azt gondolja, hogy egy ilyen autót megkaphatsz 25 milla alatt.
Ember, itt high-tech műszaki megoldásokról van szó, szerintem annak elmentek otthonról, aki azt gondolja, hogy egy ilyen autót megkaphatsz 25 milla alatt.
.......................2015-09-22 21:59:02 // 1300
A 90ezer euró az 30…35 millió forint !!
szerintem pont ez a Gulia egy vicc
Ember nem tudja ezt kifizetni
Ez nem kunszt qrva erős autót gyártani ennyiért
Az lenne a mutatvány ha mindezt 15milláért is odaadnák
szerintem pont ez a Gulia egy vicc
Ember nem tudja ezt kifizetni
Ez nem kunszt qrva erős autót gyártani ennyiért
Az lenne a mutatvány ha mindezt 15milláért is odaadnák
Tedi2015-09-22 21:36:04 // 1299
Hát mondjuk ehhez képest a többi Giulia is játékautó lesz szerintem :D
Poló2015-09-22 21:34:36 // 1298
Ehhez képest az elmúlt években az Alfa csak játékautókat épített. Hirtelen felébredt és csak nézek a számok láttán :O
panza2015-09-22 21:33:44 // 1297
Köszi a gyors reagálást! Egyébként itt nagyon profi módon megfogalmazták, hogy miért is egyedülálló a julis.
Tedi2015-09-22 21:31:00 // 1296
Nem tudom, hogy pontosan mi ez a fél-virtuális lengőkar, mert a forrásom sem fejti ki, csak annyit ír, hogy kanyarstabilitásban segít.
A féktárcsánál a zárójelben lévő szám az opciós, karbon-kerámi tárcsák átmérőjét jelenti.
A féktárcsánál a zárójelben lévő szám az opciós, karbon-kerámi tárcsák átmérőjét jelenti.
Poló2015-09-22 21:29:03 // 1295
Arról tudsz mondani valamit, hogy mi az a "fél-virtuális lengőkar"?
A féktárcsáknál mi a zárójelben levő szám? Pl elöl 360 (390). 360 mm-es tárcsa és mi a 390? Jó nagy fék van rajta, mondjuk ilyen erőhöz kell is.
A féktárcsáknál mi a zárójelben levő szám? Pl elöl 360 (390). 360 mm-es tárcsa és mi a 390? Jó nagy fék van rajta, mondjuk ilyen erőhöz kell is.
Tedi2015-09-22 21:22:38 // 1293
panza2015-09-22 21:08:44 // 1292
Azt hiszem valamit félreértettél! Nem a technikai adatok bőségével kapcsolatosan volt észrevételem (ezen van a hangsúly), hanem az adatlapon szereplő 1387 mm szélességgel, ami szerintem nem valós!
Tedi2015-09-22 21:08:38 // 1291
Egyelőre ennyi műszaki adat ismert, és egészen addig nem is nagyon lesz lényegesen több infó, amíg a kezelési útmutatót kézhez nem kaptam. Mit hiányolsz?
Kazes, próbáltam, nem jött össze, ezért hagytam ki :DD
Kazes, próbáltam, nem jött össze, ezért hagytam ki :DD
Piritu - 1.000.0002015-09-22 20:59:57 // 1290
Irreleváns, bő 700ezret utaztam Alfával, még sose ültem hátul :-P
Kócosw2015-09-22 20:59:20 // 1289
Sajnos nagyon keskenyen csepegtetik az infókat,a populáris.modellekről semmit nem tudtak mondani.Se motorvariásnok,se váltók,még annyit sem hogy az ülések dönthetők lesznek e...
Kócosw2015-09-22 20:57:20 // 1288
Gratulálok , ülj le egyes...
Poló2015-09-22 20:54:57 // 1287
Én sem akarok kötekedni, de örüljünk, hogy legalább ennyi infó van róla magyarul. És nem kell guglizni meg keresgélni, ha valamire kíváncsi vagy ezzel kapcsolatban, hanem csak kattintasz és kész. Ettől több infó mi kell még? Ha nem találod, akkor jöhet a google angolul, németül, olaszul. Szerintem nincs másik magyar oldal, ahol ezek a dolgok így meglennének.
emGéza2015-09-22 20:46:22 // 1286
Kócosw2015-09-22 20:42:10 // 1285
Hátramenetet próbáltatok kapcsolni? ;)
panza2015-09-22 20:37:01 // 1284
Nem akarok kötekedni, de egy kicsit "keskenyre" sikeredett! (QV adatlap)
Kazes☻2015-09-22 19:56:31 // 1282
Na, ja... és még pohár tartó sincs benne! ;)))
GTVili2015-09-22 19:44:31 // 1281
Jéééé.....csak 1.9-es a motor...azt hittem nagyobb....;-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.