Giuntini2016-10-18 20:40:19 // 2580
Most a Szosza hozzászólásait megnézve úgy érzem, ez az ember beteg! Ennek nem autó kell, hanem egy közeg, ahol mindenki helyesel. Az Amoréról kib...ták, és most az Alfa ellen hirdetett bosszúhadjáratot. Tediék jól tették, hogy kirúgták innen! Eladta vajon a Brerát is meg a MiTo-t? Mintha elfelejtené, hogy neki két Alfája van vagy volt. Biztos, hogy megzakkant.
Haddel2016-10-18 20:32:19 // 2579
Én annak örülök ,hogy egy alap dizelt próbálhattam ,ki ,és nem a benzines veloce változatot.Különben lehet ,hogy arra gugliznék rá esténként ,hogy melyik szervem nélkül tudok élni😃
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 20:29:52 // 2578
meg is írtam neki :)
Piritu - 1.000.0002016-10-18 20:29:10 // 2577
:-OOOOO
Itt meg az 1,6 mjet volt az istencsászár :-DDDD
Itt meg az 1,6 mjet volt az istencsászár :-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 20:26:05 // 2576
a BMW 140i-re húzogatja, hogy mennyivel jobb, mint a Gyula :)))))))) áhhh van baj rendesen, szerintem túl sokat járt a bécsi kék osztriga bárba
Maxwell2016-10-18 20:18:25 // 2575
Sajnos nem csak az autón múlik. Szegény Giulietta is azért maradt le róla, mert nem volt elég zöld... Akkor épp trendi volt ha valami nagyon villanyos.
Tedi2016-10-18 20:03:03 // 2574
Mindig is az volt :D
Liquid2016-10-18 19:59:37 // 2573
hol? valszeg letiltottam vagy mi :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 19:58:47 // 2572
uhh a Szosza kurva nagy BMW Fan lett osztja az észt rendesen a Faszbúkon, szerintem fizet neki a BMW ...áhhh mekkora egy madár lett :))))
Liquid2016-10-18 19:56:52 // 2571
"De attól még a Vezúv a helyén marad" ez szép volt, tetszik! :)
Tedi2016-10-18 18:05:05 // 2570
Őszintén szólva telibeszarom :) Nem azért, mert Papp Tibi egy isten, hanem azért, mert nem tetszhet mindenkinek ugyanaz. Értem, hogy miért fikázzák a MiTót. Én erre azt tudom mondani, hogy szíve joga hozzá, nekem tetszik minden tekintetben, nem hiába vettem egyet. De attól még a Vezúv a helyén marad, hogy egy autós újságíró szerint nem jó autó. :)
Giuntini2016-10-18 18:02:00 // 2569
A MiTo-t nem ismerem, de nekem tetszik a formája, még ha egy luxus Punto is. A Giuliettával nincs bajom, én elfogadom a pofáját is (a hátsója egyenesen szenzációsan jól nèz ki), csak nekem a belseje egy Alfához viszonyítva nagyon szürke, hiányzik az egyéniség. A 159-est is elkezdték cikizni, ez úgy látszik betegség, ha bemutatnak egy új Alfa Romeót. Mindenesetre örüljünk, hogy a szakértők ilyen véleménnyel vannak a Giuliáról. Én személy szerint nagyon várom az első összehasonlító tesztet az Auto Bildtől, biztos hogy összeeresztik a 3-as BMW-vel, a C Mercivel, és az A4-es Audival. Biztos vagyok a sorrendben; első lesz az Audi (egyértelmű, mert gusztustalan amennyire felérzékelik a VW konszern autóit), második a BMW, és harmadik a Merci. Az Alfát most nem fogják lehúzni, csak annyitfognak mondani, hogy nem éri el az Audi és a BMW színvonalát. Mellette a BMW-t jobban vezethetőnek fogják titulálni, amit csak érzésre állapítanak meg. Ezt megelőlegezték az utolsó e havi számmal, amiben a Porsche Panamera a rekorder a Nurburgringen. Nem vesznek tudomást a QV-ről. Akármit csinálhat az Alfa, a legolvasottabb német autós újságban nem érhet el eredményt. Ott megmarad szarolasznak. Ahogy a 4C- nél is jobbnak hozták ki a Toyotàt és a Lotust. Mellette a 4C piros sportülését lebazárizták. A BMW-t piros ülésekkel sportosnak titulálták. A németek a Merciben is elkezdték erőltetni a piros ülést, pedig annak idején ez csakis az Alfákban, meg az olasz sportkocsikban volt megtalálható. Az Alfákhoz mindig is passzolt, a németekben meg valóban stílustalan és bazári.
BCS2016-10-18 17:13:28 // 2568
Mondjuk a MiTo-nak meg a Giuliettának azért beszólt a cikk végén. De egy törött Avensisből azért ez enyhén szólva is ciki szerintem...,:D
Tedi2016-10-18 14:54:14 // 2567
Régen nem csinálok már ilyet, de most megtettem. Elolvastam a kommenteket a TC-s cikk alatt Facebookon. Nagyon jól esik, hogy a BMW-sek is elismerően szóltak többségében az autóról. És ez most nem azért rruváj nekem, mert végre borsot lehet törni a BMW-sek orra alá. Tisztelni kell azt, ami jó. Én is tisztelem az M-es BMW-ket, mert jó cuccok azok.
Csabi2016-10-18 14:25:20 // 2566
A váltófül egy plusz élményfaktor, ami arról szól , h én döntöm el mikor váltok nem pedig az elektronika....nem kell ezt túl pörögni szerintem, nem vagyunk egyformák, viszont ha a kezeim közé kerülne az első pár ezer km-t biztos kézzel váltogatnám...:)
RomeoOne2016-10-18 13:39:37 // 2565
Nem tudom, de ez már tényleg vicc. Az USA eladásokkal akarják felfuttatni a márkát és az SW is azért marad el, mert az USA-ban nem veszik a kombit, erre ott még mindig nem lehet kapni... Azt hiszem érik a lapát a sales manager-nek.
droberto2016-10-18 13:01:25 // 2564
Tegnap láttam a Q3-as USA eladásokat. Sajnos csökkentek az eladások 2015-höz képest. :( 418 db Alfát adtak el idén szeptemberig. :(((
Viszont kint miért nem lehet még venni mindig? Neztem a kinti Alfás oldalt és egy Manhattani dealer oldalát, és még csak a 4C-t és 4C Spidert láttam beárazva.
???
Viszont kint miért nem lehet még venni mindig? Neztem a kinti Alfás oldalt és egy Manhattani dealer oldalát, és még csak a 4C-t és 4C Spidert láttam beárazva.
???
Béci Ɨ|ѯ2016-10-18 12:45:16 // 2563
Anno a 156 és a 147 is a német újságírók miatt tudott nyerni, ők szavazták rá leginkább. A 147-es ráadásul megnyerte az Arany kormánykerék díjat is, ami teljesen német belföldi. Szerintem a Giulia az első 3-ban biztos benne lesz a Volvo S90 és valami hibrid/elektromos/üzemanyag cellás mellett.
droberto2016-10-18 12:43:33 // 2562
Így van, ezért örülök nagyon. Szeretem a Tibit, de nem egy kimondott olaszautó rajongó. Csik szerintem majd jó fel pontozza majd az Év Autója választáson. :)
Már csak a Winklernek leszek kíváncsi a bölcselkedésére.
Nem véletlenül nem kaptak még az importőrtől tesztautót. :) A Slovákiaringes teszt utáni Égéstérben mondták is, hogy olyan az FCA mint az elefánt: Nehezen felejt. :)
Már csak a Winklernek leszek kíváncsi a bölcselkedésére.
Nem véletlenül nem kaptak még az importőrtől tesztautót. :) A Slovákiaringes teszt utáni Égéstérben mondták is, hogy olyan az FCA mint az elefánt: Nehezen felejt. :)
Giuntini2016-10-18 12:32:05 // 2561
Akkor ezt nézd meg, űber brutál. Igaz kézi váltóval a QV.
//youtu.be/0105JRSdM1M
//youtu.be/0105JRSdM1M
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 12:08:05 // 2560
cefet ebben a színben, meg ahogy váltogat, meg a hangja...áhhhhh
Chianti2016-10-18 11:58:30 // 2559
Én ha minden jól megy, jövő hét elején fogok elvinni egy kék, dízel, 180 lovas manuál váltósat egy tesztkörre. Már alig várom! Persze ha bele is szeretek, a veszély nem fenyeget, hogy lecseréljem az én drága Ninámat. Talán majd egyszer, valamikor, ha lesznek használtak jó áron. Addig még lehet kijön az SW verzió is.
Giuntini2016-10-18 11:46:58 // 2558
Érdekes, amikor vezettem a Giuliát, nekem nem tűnt annyira exsztrémen alacsonynak az üléspozíció, legalábbis a 159-hez viszonyítva nem. Érzésre nagyon kicsit, vagy hajszálnyival alacsonyabban ülsz benne. Lehet, hogy a Velocében a sportülések még alacsonyabbak.
Chianti2016-10-18 11:19:46 // 2557
Úgy is van! Nagyon korrekt a cikk! Látszik hogy annyira jó a kocsi, hogy egyszerűen nem lehet belekötni! Persze mindig lesznek akik megpróbálják, de úgyis csak odáig jutnak, hogy "nem szép a navi kijelzője". Ki nem sz..ja le? Bízzunk benne, hogy még jó pár évig nem kell amiatt aggódnunk, hogy megjelenik az E-Giulia... :o)
Giuntini2016-10-18 11:08:06 // 2556
Nagyon kell ez a cím! A 156-on is nagyon nagyot dobott, ez annál sokkal jobb autó, szerintem a mai túl automatizált világban kell egy olyan autó, ami visszahozza a vezetés élményét. Ez az autó egyszerűen mindenben jobb mint a többi!
Azurherceg2016-10-18 11:03:57 // 2555
fene se tudja! Azert a SUV-eraban is tudott nyerni a Passat es az Astra is. Ha a dontobe bekerul, szerintem el is hozza a dijat. Nem csak a nemet ujsagirok szava dont :-) A 156 es a 147 is nyert anno.
trxAlfa2016-10-18 11:01:38 // 2554
Erős az idei mezőny. Meglepődnék, ha nem valamelyik jóárasított konszern SUV lenne a befutó, csak hogy polkorrektek maradjanak.
Giuntini2016-10-18 10:57:07 // 2553
Szerintem már a zsebünkben van...!
Giuntini2016-10-18 10:49:05 // 2552
Ez nem semmi! Ez is azt támasztja alá, hogy a váltó pontosan tudja, hogy az adott szituációban hogy kell váltani. Az ember a gyorsulásnál nem is használja a váltófüleket, mert nem tudna olyan gyors lenni, mint az automata. A Ferrari minden váltásnál gázfröccsöket ad, és valójában az kézzel váltásra van tervezve, ez nem egy 200 ezer eurós autó, ennél a kézzel váltás csak opció. Fantasztikus, ahogy a váltó teszi a dolgát, és igazi hátbavágós élményt ad.
Azurherceg2016-10-18 10:40:06 // 2551
Nagyon jo lenne, ha a Giulia megnyerne az Ev autoja dijat. Bar onmagaban nem er semmit, ezt tudjuk, de a marketing erteke oriasi lenne. En nagyon drukkolok neki.
Kazes☻2016-10-18 09:28:19 // 2549
Nagyon jó! Ilyet még...! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 09:26:29 // 2548
az már biztos hogy ez semminek sem az utódja, ez egy teljesen új remekmű technikailag
127_sud2016-10-18 09:06:56 // 2547
És ebben az az igazán meglepő, hogy Papp Tibi írta! Alapból nem szereti az olasz autókat de nem bírt ellenállni a "vírusnak"...
Giuntini2016-10-18 08:44:13 // 2546
Tetszik amit a váltóról írt, hogy "D" állásban hátbavágósan igazi "Ferrariként" vált. Most már értem, hogy miért teszik opcióba a váltófüleket a QV-t kivéve. Nagyon szép, még sportautósabb a feeling, de szerintem rá fog jönni mindenki az első kilométerek után, hogy az automata jobban végzi a dolgát mint a mi kezünk.
Liquid2016-10-18 08:39:31 // 2545
na végre, nem japás és németbérenckednek :)
Teljesen jó cikk.
Teljesen jó cikk.
Abarai2016-10-18 08:37:38 // 2544
Minden ilyen cikk után nő bennem a birtoklási vágy, pedig már akkor se volt kicsi, amikor az első képeket megláttam. Feladok egy lottót, fizuemelést kérek, eladom a gyereket... :D
CseBali2016-10-18 08:34:12 // 2543
...nagyon vártam már a Veloce menetpróbát...és szerencsére nem csalódtam!
A cikk is nagggyon rendben van az autóról nem is beszélve :))
Benyás Giulia - megvan a következő cél!!
A cikk is nagggyon rendben van az autóról nem is beszélve :))
Benyás Giulia - megvan a következő cél!!
Giuntini2016-10-18 08:26:12 // 2542
Na ez egy odavágós cikk! Ezt kötelező olvasmánnyá kell tenni! Nagyszerű, hogy végre teljesen objektíven leírta, amit lát. Milyen lehet a hangja...! Úristen! Már alig várom, hogy kipróbáljam egy tesztvezetésre, mert a Giuliánál, amit kipróbáltam minden klappolt, kivéve a dízelmotor hangja nem. Tényleg reszkess BMW! Ezeket a tényeket, már az Auto Bild, és hasonló szennylapok nem fogják tudni tönkretenni!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 08:13:08 // 2541
akkor talán benne is van a cikkben a kérdésre a válasz milyen zsír programot hoztak össze az automata váltóra ... hát kell ez az autó az már biztos :)))
vzsiros2016-10-18 07:54:39 // 2540
http://totalcar.hu/tesztek/2016/10/18/bemutato_alfa_romeo_giulia_veloce_2_0t_q4/
senki se szólhat be, eléggé odabasz a kocsi, és a cikk rendesen pozitív! ;-)
senki se szólhat be, eléggé odabasz a kocsi, és a cikk rendesen pozitív! ;-)
Stef2016-10-18 06:55:35 // 2539
Nekem nagy mákom volt annak idején. Amikor összeállítottuk az autót, kiderült hogy minden paraméterében megegyezően volt 2db ilyen leadott gyári rendelésetek. Így "csak" 3 hónapot kellett rá várnom! :)
RomeoOne2016-10-17 11:41:58 // 2538
Láttam. Mondjuk az csak egy 2-es. Egy 3-assal lenne értelmes összehasonlítani.
Béci Ɨ|ѯ2016-10-17 11:31:37 // 2537
Érdemes megnézni összehasonlításként a következő videót. Ugyanez a teszt az M2-es BMW-ről. Link
Kócosw2016-10-17 11:31:10 // 2536
persze, de akkor is jo jatek, oszt kesz..masra telleg nem jo :)
lehet sznobkodni vele ismerösök elött hogy figyeld a kezem mert csalok:
klatty klatty, es elvaltva :)
lehet sznobkodni vele ismerösök elött hogy figyeld a kezem mert csalok:
klatty klatty, es elvaltva :)
RomeoOne2016-10-17 11:06:52 // 2535
Rohodi Mihály2016-10-16 21:22:34 // 2534
Stef, mi varunk megint, mint 15 eve, barmilyen Giuliat akarsz is venni, valtofulekkel, vagy nelkuluk ;-) megjegyzem en is rendelnem a fuleket... Rendeltem Deltara is, Giuliettara is, Maseratin is volt. Ha vannak fulek, az egy lehetoseg :-) Ha valaki maganak rendeli, nem kell kompromisszum, kerheto ami a szive vagya. Regen ez mas volt, emlekszem a 156-osnal volt ugyfelunk, aki a sport csomag miatt 9 honapot vart az autojara..
Stef2016-10-16 21:05:28 // 2533
Na, örülök, hogy így már megértettük egymást! :)
Giuntini2016-10-16 20:39:10 // 2532
Most olyanokról vitatkozunk, aminek semmi értelme. Persze, hogy van olyan aki a kézi váltót szereti, és van olyan aki az automatát vagy duplakuplungosat. Én csak annyit mertem mondani, hogy a bolygóműves automata nem szerezi a manuál üzemmódot. Attól függetlenül, a QV biztos villámgyorsan vált a váltófülekkel. Lehet, hogy a ZF kitalált valami olyat, hogy teljesen egyenértékű a kézi üzemmódban a duplakuplungos váltóval. Nem véletlenül vettem automatát. Ma már az automata váltók sokkal fejlettebbek, mint korábban. Az évek folyamán vezettem Ferrarit, és más automata váltós autókat, és azt mondtam, hogy a következő autóm automata lesz. Ezt körülbelül másfél millió kilométer kézi váltós vezetés után tettem. Emellett vannak olyan karakterisztikájú motorok, amihez az automata sokkal jobban illik. Főleg a nagyobb teljesítményű, nagy súlyú autók. A 2.4-hez sokkal jobban illik az automata mint a manuális. Lineárisabban adja le a nyomatékot, emellett sport fokozatban valódi űber állattá válik. Csak ennyit akartam elmondani. Ez csak egy vélemény, és elfogadom mások véleményét.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.