Fórum >> Típusok >> Giulia

Chianti2016-10-30 23:41:29 // 2671
Nagyon szívesen! Én azért várom az SW-t. Nem tudom. lehet dögösebb a berlina, de már úgy megszoktam, hogy olyan könnyen pakolható... :o)
Liquid2016-10-30 23:41:24 // 2670
Sokan meglepődtek már milyen keményen bele kell kapaszkodni a 159 kormányába. Mondjuk a 156-é is hasonló. Nő ismerőseim nem is szeretik emiatt.
Ki is tűnik a modern szét-villanyszervózott kirmánmyok közül.
Chianti2016-10-30 23:36:20 // 2669
Határozottan lagymatag a kormány a 159-hez képest, mondjuk szerintem ez szinte minden modern szervókormányos autóra igaz lehet, hisz a 159 direkt nincs szétszervózva.
Haddel2016-10-30 22:07:01 // 2668
Nem tudják mi a jó😃
Laci822016-10-30 19:46:05 // 2667
Az a baj,hogy a nyugati és a balkáni országokban csak a német márkára esküsznek.Az se gond nekik ha háromszoros a szerviz költség mint pl. egy Fiatnak,de nem lényeg.Olasz autó szóba sem jöhet.Ilyenek az osztrákok is.vagy német vagy francia márka.... 😐
Haddel2016-10-30 19:26:44 // 2666
Na ,ez jó kis beszámoló,köszönjük!
Amugy ,most mhol azt olvastam mégcsak jön sw változat. Ez vajon fedi a valóságot? Mert ez jo hír lenne.
Amugy ,ahol én probáltam ,ott volt sok prospektus,csak elfelejtettem kérni :(
Giuntini2016-10-30 14:24:56 // 2665
Az Auto Bildben meg volt az összehasonlítás a 3-assal. Hát ez borítékolható volt. A BMW mindenben jobb!!! A kormányzás terén minőségben vezetésben. Ezek a helmuték mindenkit hülyének néznek. Stabilitás, kormányzás közvetlenség terén is. A Bmw egy fos a Giuliához mérve. Meddig lehet manipulálni?
droberto2016-10-30 09:52:23 // 2664
Már korábban feltűnt, hogy a 18-as kerék rendesen elveszik a Giulián. (Pont ezt beszélték "Ventilátorba énekelni" c. Égéstér podcastban, hogy az új autók közül, egyedül a 20"-os kerekű új Scenic nem aránytalan.)
A 159 egy 16"-os kerékkél néz ki ilyen "bénán". A Julis egy 16-ossal megy egyenesen olyan fos mint egy Dévu kalóz a 13-asakon, nézzétek meg a katalógusban. Még a 17"-essel is gagyi.
Valószínű a lemezek arányai és a nagy rádiuszú kerékjárati ív adja így. Lehet más lenne a helyzet, ha rá lenne ültetve a kerékre, mert kb van 5 cm a gumi felett. A 159-nél ez nincs két centi a 19-es keréknél -2 cm-es ti ültetés nélkül.
Giu vásárlásnál így komoly bajban leszek, hogy melyik felni legyen, mert a 19-es QV felnik nem igazán tetszenek egyenlőre...

Más: Nem értem, hogy egy ilyen szép kulcsot miért kell szétbarmolni egy fém kulcskarikával?!?
Katalógus: Én is jobban szeretem papíron lapozgatni a katalógusokat, mint a gépen. Van neki egy feelingje. :)
Kormány: Még D-ben sem volt férfias, mint az 59-nél? Nem lehet, hogy a csak a hajtási befolyások hiánya miatt érződik ilyennek?
Chianti2016-10-30 00:56:49 // 2663
Végre én is randiztam egyet Giuliával! A tesztalany egy Giulia Super 2.2. 180 LE Diesel, manuál váltós példány volt, az időjárás pedig tökéletes (verőfényes napsütés), egyedül a péntek délutáni forgalom árnyékolta be kissé az élvezkedést. Úgy kezdődött, hogy a kereskedővel előre egyeztetett időpontban találkoztunk, aki annyit kérdezett hogy kb. mennyi időre viszem el a gépet? Mondtam, hogy úgy egy órára, azt mondta O.K., egyedül autópályára ne vigyem, merthogy nincs rajta matrica. Nos akkor Gute Fahrt ! - mondta, és enyém volt az autó. Ezt egyszerűen el sem akartam hinni, hogy itt kint Tirolban ez így megy. Se személyi, se lakcím, se bármiféle letétbe helyezett forgalmi, vagy slusszkulcs... elég ha jelzed, hogy szeretnél egy tesztvezetést, és tied az autó. Nálunk otthon nem tudom hogy megy ez, mivel sosem voltam tesztvezetésen, de gyanítom nem ilyen egyszerű a dolog. Szóval beszálltunk a lányommal, kulcs a az egyik italtartó mélyedésben, startgomb megnyom, aztán indulás. Ami azonnal feltűnt, hogy itt bizony abszolút nincs turbólyuk, (mondjuk azt hozzátenném, hogy végig "D"-ben volt a DNA kapcsoló) rögtön reagál a legapróbb gázpedál mozdulatra, de hát egy 2.2-es 180 lovas motornak illik is harapni. A külsejéről nem sok szót ejtenék, hisz azt úgyis mindenki ismeri. Belül minden full bőr, kényelmes ülések, minden kézre áll, a kormány nagyon könnyű, szépek a pedálok, a váltó viszont nekem nem a személyes kedvencem. Először is nagyon rövid úton jár, ez még nem lenne baj, viszont közel sem olyan határozottan kapcsolhatók a fokozatok, mint a 159-nél. Nem mondom azt, hogy félreváltottam volna, de néha keresgélni kellett a fokozatokat. Persze ehhez biztos hozzá lehet szokni, de azért itt egy pici hiányérzetem támadt. A kormánykerék gyönyörű, jók a kapcsolók, de szerintem nem jobb a formája mint a 159-é. A kezelőgombok tényleg a prémium német márkákat idézik, nekem a központi kijelző is tetszett. Tolatókamerás autót még nem vezettem, de nagyon könnyű vele parkolni hátramenetben, és tényleg nagyon pontosan és szépen be tudtam vele állni. Szerencsére azért volt alkalmam kipróbálni hogyan lehet vele előzni, és hát azt kell mondjam ez a 2.2-es dízel nem viccel. Nyilván nem 1500-ös fordulatról kell kezdeni az előzést, de egyébként 180 paci azért tekintélyes erő az átlag júzernek. Sokáig lehetne még ecsetelni, hogy milyen volt, nagyon szép, nagyon jó autó, igényes külső és belső tér, jó a futómű, a váltót szokni kell, a kormány nekem picit túlszervózott, (nyílván a 159-hez képest), de egyébként ha megjelenne az SW változat, hagynám magam elcsábítani azt hiszem. Azért egy benzines verziót még kipróbálnék, már csak a hanghatás miatt is, de összességében azt gondolom méltó ellenfele a Giulia a német prémiumoknak. Bár ha a kereskedők hozzáállását nézem az azért nem a siker záloga. Gondolok itt arra, hogy amikor (másfél óra múlva) visszavittem az autót és szerettem volna egy katalógust, meg egy árlistát kérni, mindkettőre azt a választ kaptam, hogy hát az sajnos nincsen. Na most értem én, hogy az internet világában ez már nem olyan nagy dolog, de azért nem hiszem, hogy egy Audi, vagy BMW szalonban ugyanezt a választ kaptam volna. Persze lehet, hogy ha úgy szállok ki az autóból, hogy akkor szeretnék egy Giuliát rendelni, más lett volna a hozzáállás, de én úgy gondolom, hogy bárki lehet potenciális vásárló, és nem így kéne lereagálni az érdeklődést. No mindegy, kicsit hosszúra nyúlt, beszéljenek inkább a képek:
RomeoOne2016-10-28 16:12:32 // 2662
Hűha, ütős gép lehet, ha leborította a összes index.hu-s lapot ;]
Azurherceg2016-10-28 15:55:41 // 2661
nekem nem nyilik meg a link, azt irja "karbantartas akatt". Mennyi az annyi?
trxAlfa2016-10-28 15:02:19 // 2660
Ezek az eladási számok nagyon pozitívak. Nagyon remélem, hogy igazak is.
Shadin2016-10-28 14:10:57 // 2659
RomeoOne2016-10-28 08:46:22 // 2658
2535-ös üzenet :)
osee_selespeed2016-10-27 18:45:46 // 2657
Tedi2016-10-26 22:18:07 // 2656
Én azért ezzel még várnék, az ANE is tudott már baromságokat írni :)
Béci Ɨ|ѯ2016-10-26 21:16:12 // 2655
Helyes! :-)
Haddel2016-10-26 19:59:26 // 2654
Coyote2016-10-26 16:05:42 // 2651
De szép is lenne, ha meg kapná :-)
Giuntini2016-10-26 15:56:53 // 2650
Egy újabb díj a Giuliának! EuroCarBody 2016, ami a legjobb felépítménynek jár. Egyre közelebb érezhető a zsebben az Év Autója díj...
RomeoOne2016-10-25 18:07:09 // 2649
Csabi2016-10-25 12:17:30 // 2648
RomeoOne2016-10-22 10:07:54 // 2647
Giuntini2016-10-20 20:03:42 // 2646
A Velocén piros
Kovi2016-10-20 20:01:01 // 2645
Greentimus2016-10-20 18:00:15 // 2644
Hiába keresgélek 2 napja 2.0-ás 200 lovas benzines verzióról videót, nem találok. A hangja érdekelne, melyről ódák zengenek.
RomeoOne2016-10-20 17:51:44 // 2643
Totalcar - Égéstér
Kb 47 és 57 perc között a Giulia a téma.
Halesz2016-10-20 13:00:33 // 2642
Hát igen, az mjtd mocik borítása is szebb...
Kazes☻2016-10-20 08:44:26 // 2641
Úgysem kell sűrűn nyitogatni... ;)
Csabi2016-10-20 08:26:19 // 2640
Hát az alap...:)
Shadin2016-10-20 08:20:19 // 2639
Pirosra festjük a feliratot és egyből jó lesz :-)
Csabi2016-10-20 08:16:56 // 2638
Torony, toronymerevítő ötös, de nem tudok elmenni, nem észrevenni azt a csúnya motortakaró műanyagot,és ami előtte van, ennél sokkal többre kéne futnia a sportosság jegyében...Viszont szerencsére ez zavar a legjobban a Giuliában...
Kócosw2016-10-20 07:42:25 // 2637
meg kerdeznek is, a torony es a sarvedö dobbetet talalkozasat megoldottak mar a fiuk? Amikor en egy nemletezö helyen egy tesztalanykent lattam felöklömnyi nyilas tatongott a 2 alkatresz között,es a komplett motorter tele volt szorva apro kavicsokkal a nyilason at erkezve.
Kócosw2016-10-20 07:37:11 // 2636
en nem a toronymerevitökre, hanem inkabb az aluöntveny tornyokra hivnam fel a figyelmet...
hamar mernöki munka ;)
Zsolt1552016-10-20 07:01:52 // 2635
Részleteiben is és összességében is nagyon jó lett ez az autó. :-))
Halesz2016-10-19 22:45:30 // 2634
+ infó. Most kezdik akciózni a 180 lóerős, 2,2-es dízelt automa váltóval: 11 040 000 helyett 9 990 000 forintos indulóáron! Részletek

Egyébként nem értem miért írják az extrák között a sávtartó automatikát, rohadtul nem tartja, csak figyelmeztet a sávelhagyásra. Vagy mi használtuk rosszul :)
Halesz2016-10-19 22:39:35 // 2633
Van pár apróság még, ami kimaradt a cikkből. Ezekről pár mondat :)

Felhívnám a figyelmet a toronymerevítőkre. Nagyon komoly mérnöki munka folyt itt, ez szemmel látható.



Gyönyörű ez a kilincs, viszont a lezárt ajtókat jelző piros fény sötétben nagyon zavaróan világít, persze ez biztos csak megszokás kérdése.



Amúgy az autóban van holttérfigyelő is, a tükörben világít narancssárgán.

Alapból a kesztyűtartóban van USB és line in csatlakozás, de az egyik csomaghoz jár egy plusz USB csati is, ami szerintem nagyon bénán lett elhelyezve, semmi fantáziát nem látok benne, meg lehetett volna oldani szebben is, mint például a Giuliettákban. (ott ráadásul kártyaolvasó is van...)



Ez pedig itt az akksi, csomagtartó jobb hátuljában.

Haddel2016-10-19 21:40:33 // 2632
Köszönjük! Jó írás lett :)
Kazes☻2016-10-19 19:59:22 // 2631
Persze... legyen. Elfér az autóban... remélhetőleg nem automata... Tehát akkor kapcsolom be, amikor csak akarom... vagy nem. ;)
Halesz2016-10-19 18:41:51 // 2630
Persze rutin, nyilván, ez alap. De ha ennek köszönheted, hogy nem húzod meg egy parkolásnál mondjuk azt a részét, amit monjuk sötétben, szakadó esőben nem érzel annyira, szerintem simán megéri az árát.
Stef2016-10-19 17:59:04 // 2629
Szerintem is jogos a kritika! Ha nem lenne benne, egyáltalán nem hiányozna. Viszont ha már beletették, akkor az legyen prémium márkához illő!
Gyanítom hogy ez lesz az egyik, amit az első frissítés során javítanak majd...

OFF
Nálam pillanatnyilag az új Civic-ben levő kamera az etalon.
ON
Kazes☻2016-10-19 16:36:04 // 2628
Ez világos. De tényleg kell, hogy már minden irányba lásson? Persze ha már nem is kell tudni normálisan vezetni, mert már Rutin vizsga... Érdekes. :)
Halesz2016-10-19 16:28:57 // 2627
Azt a részt pont én írtam :) Az erről a véleményem, hogy ha már van benne, akkor ne a szart rakják bele, hanem a legjobbat, ami 2016-ban elérhető :)

Nélküle is működik, de erre fele vezet a világ, mindenki kütyümániás. És igen, ha már van tolatókamera, legyen már olyan felbontása, mint a versenytársakéé..
Kazes☻2016-10-19 15:40:42 // 2626
Különben tényleg ekkora mánia ez a kamera, meg 'mindent csináljon helyettem az autó amit csak lehet' dolog az autókba, hogy ezek nélkül már nem is jó? :O
Liquid2016-10-19 15:27:18 // 2625
közben utánanéztem kicsit jobban, világosodik :)
Kazes☻2016-10-19 15:25:04 // 2624
Látod... lehet, hogy VV6 tud valamit?! ;)
Liquid2016-10-19 15:19:16 // 2623
wow, én totál abban a tudatban éltem , hogy az egy Maser V8 :) sorry
Kazes☻2016-10-19 15:10:30 // 2622
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.