Fórum >> Típusok >> Giulia

sas-1592017-12-11 10:17:38 // 3601
Kiváló stílusban megírt jellemzés, a cartársban egy Gárdonyi Géza veszett el. :)
Norby2017-12-10 16:28:49 // 3600
Kecskeméten az értékesítő azt mondta, majdnem sírvafakadt, amikor a Veloce diffuzorát szét kellett vágni a horog miatt.
RomeoOne2017-12-10 15:16:19 // 3599
Uhh, fasza eléggé.
CseBali2017-12-10 10:46:03 // 3598
...ilyeneket minidig jó olvasni... :)
TC népitélet
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-08 07:51:28 // 3597
Elhiszem én neked is :-) Az érzést meg előbb utóbb kipróbálom :-)
R33Z2017-12-07 21:40:26 // 3596
Annyi, már többen megmérték, nézz szét külföldi fórumokon, ill. lejjebb linkeltem a squadra-s cikket, fordítsd le. Érzésre is adja, bőven.
Szabolcs 1592017-12-07 18:52:12 // 3595
Hát igen
127_sud2017-12-07 13:54:44 // 3594
Bizony én is egy "sima" 200 lovasat szeretnék majd!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-07 11:35:42 // 3593
jah igazad van most néztem meg a gyári progiban még a turbó is ugyan az... hm akkor meg felesleges megvenni a 280 lovasat Stelvioból :DDD
127_sud2017-12-07 11:16:02 // 3592
Én is egy 200 lovas benzinest szeretnék pár év múlva :)
127_sud2017-12-07 11:10:25 // 3591
Ugyan az a turbo a 200 és 280 lovas változaton és nem dupla. A múltkor nézegettem az ePER-ben, amúgy meg úgy látom Multi Air ez a motor is. A 210 lovas dizel másik turbót használ mint a gyengébbek.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-07 10:36:40 // 3590
a 280 lovas nem dupla turbós? mint ha azt mondták volna... a 200 lovasnak titulált meg csak egy.... gondoltam, hogy szerkezetileg ugyan az a kettő...
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-07 07:46:31 // 3589
A 200 lovas a kiszemelt nekem is majd pár év múlva. És ha tényleg 230 ló es 380Nm akkor nagyon programozgatni se kell. Kb bőven elég :-)
osee_selespeed2017-12-07 06:18:05 // 3588
Úgy tudtam a Veloce 280Le. Itt van egy szimpi box a 200 lovashoz. Nem mellékes, hogy 2 év motorgaranciát vállalnak.
R33Z2017-12-06 22:01:01 // 3587
Nem, gyűljenek csak a tapasztalatok.
RomeoOne2017-12-06 21:24:50 // 3586
És te már meg is vetted ezt a boxot?
R33Z2017-12-06 20:59:20 // 3585
Amit a 2.0T Giulia Dynamic mode-ban tud váltás szinten, az páratlan. Már 5.500km van benne, de még mindig meghökkenek, hogy ez meg mi, ezt egyáltálan ebben az árszegmensben, hogy lehet??? :)

200 lovas benzines nincs, többen lemérték már, 230HP@380Nm a valós teljesítménye.
A jó hír az, hogy a motor csavarra megegyezik Veloce-val, csak a map-ben van különbség. Mégjobb hír, hogy a Squadra pl. 590,- EUR-ért adja a Veloce map-et a hozzá, amivel Hollandiában még a garanciát sem veszíti el.
Így a Veloce teljesítményét tudja, ami 310HP@460Nm gyárilag, ez a teljesítményszint RWD-ben már elég vidám dolog tud lenni. Végsebességben pedig jobb a Veloce-től, mert rövidebb a végáttétele.

https://www.squadra-tuning.nl/giulia-de-software-ontwikkeling/

Jól mondta Csikós, hogy a 2.0T a legjobb vétel és ne hangoztassuk, mert csak felverik az árát :) csúnya ezt kimondani, de azt kell mondjam a Giulia 2.0 egyáltalán nem drága az áráért.

A dízel konfigok is nagyon jók én is csak azt tudtam tesztvezetni, de a benzin turbó más dimenzió.
Szabolcs 1592017-12-06 20:17:11 // 3584
Automata maga az álom tudom mert stelvio van 280 le iszonyat gyorsan vált :))
Haddel2017-12-06 19:38:57 // 3583
Tök jó😃 A kereskedő ,aki mellettem ,ült az is csak röhögött.Mondta ,nem gond ,ha törik,full casco van rajta😃
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-06 14:37:44 // 3582
Az egeret kiiktatva sokkal gyorsabban reagál előzéskor. Egyrészt van nyomaték alul is, tehát néha egy közepes gáz is elég, vissza se vált. Másrészt ha vissza kell dobatni, akkor nincs az a fél év reakcióidő ami eredetileg volt. Enká nekem úgy mutatta, hogy előzés előtt sport módba tette, és még úgy is kellett egy kis rákészülés. Egér nélkül ez már felesleges. Fél éve nem volt sport módban a váltó :-) És a kick down-t se használtam legalább ennyi ideje. Sokkal gyorsabb az egész. Szóval az egy dolog, hogy az Aisin nem egy súlycsoport a ZF-el reakció és váltási időben, de igazából az ECU program és az egér van elba...
Kézzel váltva kb érződik, hogy a gombnyomástól a váltásig mennyi az átfutási idő. Nem instant a dolog, észlelhető a reakció idő, de sokkal gyorsabb, mint egy kézi váltás. Kipróbálnék már egy ZF-et. Mondjuk egy 200 lovas Giuliaban. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-06 14:23:04 // 3581
az Aisinnak eléggé "buta" a vezérlője vagy is lassú de gondolom a váltó védelmében ... én meg teljesen leszoktam a manuál váltásokról előzés előtt már rálépek a gázra kis gyorsítással és ilyenkor már nincs gondolkodása a váltónak... meg kell tanulni használni :))) Szerpentinen meg olyan sűrűn nem járok bár 1 hónapja jártunk a Bükkben mindenkit lenyomtunk egy telekjáróval :DDD
Sajnos még nem tudtam kipróbálni a ZF váltós új Alfákat de nem is tudom már mit írtak valami 150 progit írtak a váltóra szóval olyan fos nem lehet, nálam nem játszik majd előnyben a váltófül néha a rovaron a kormányfűtés helyett azt nyomom meg vagy kanyarodásnál hozzá ér a kezem és csak pislogok miért nem vált fel :DDD Mindegy is Stelvio lesz az biztos :DDDD
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-06 10:23:28 // 3580
Igen, ezt hiányolom az Aisin-ből. Nekem ki kell tolni manuálba ahhoz, hogy fülekkel váltsak. Az előnye is megvan, mert nyomtam már meg véletlenül a kis műanyag fülecskét. :-)
Viszont fülecske az kell, anélkül nekem nem kéne automata. Előzésnél annyira nem üti át az ingerküszöbömet a reakcióideje, oda még teljesen oké. De kanyargós úton én lényegesen előbb gangolnék vissza, mint ahogy az automata gondolja. Ő még nem látja a kanyart, én meg szeretek egyel visszakapcsolva ráesni az ívre. Az oda must have.

Nem beszélve arról, hogy a hagyományos bolygóműves cuccban, automata módban a konverter ügyeskedik a nyomatékkal 2-esben. Ez egy hegyi szerpentinen a visszafordítókban kb az autózás halála. Az nagyon béna :-)
Ugyanakor kézibe téve elfelejti ezt a hülyeséget, és még a nap is szebben süt :-) Úgy meg azt mondom, hogy jobb mint kézi váltóval. Megvan a gázra rugdosás, ütemre kuplungolás, gyors váltás nagy feelingje is, szeretem. De az hogy úgy csavarod végig egy szerpentinen, hogy végig a kormányon a kéz, és csak pöccintessz, az királyság :-D
Tocke2017-12-06 10:22:03 // 3579
Na igen, nem voltam bekötve. 735 dezső. Szerencsére csak a szám repedt fel a kormánytól:-)))
Liquid2017-12-06 10:02:27 // 3578
Ezen mindenki átesik, én is kuplungoltam automatával... :)
RomeoOne2017-12-06 09:13:53 // 3577
Én kb. a 3. napon rontottam el, amikor kint voltam. Addig koncentráltam. Utána már lelazultam, csak a reflexek nem álltak még át teljesen. Lámpa vált pirosról zöldre, kigyorsítok, gyors kuplung 2-es... Csak nem kuplung van ott, hanem fék. Hülyén nézhetett ki kívülről :D
De ez az egy ilyen hibám volt nekem is.
pettinke2017-12-06 09:10:44 // 3576
a fülek nagyon jók, és nemcsak akkor tudod használni őket, amikor áttolod manuálba a kart, hanem belenyúlhatsz az automata üzemmódba is. ha tudod előre, hogy mondjuk előzni fogsz, már visszagangolhatsz, mielőtt rálépnél a gázra és az automata váltana vissza :-)
Haddel2017-12-05 21:54:28 // 3575
Én a Giulia próbaúton áltam bele a fékbe,mert meg akartam fordulni ,ezért ki akartam nyomni a kuplungot😃
Szerencsére mögöttem nagy követési távolságot tartottak.
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-05 20:56:39 // 3574
Lehet hogy lesz 'félrelépés' eleinte, de hamar megszokható. Én az USA-ban voltam 10 napra anno, akkor átestem a ballábbal fékezésen. A bérautó parkoló kijáratában. Azóta nem volt ilyen. Apum mostanában az én autómmal avatódott be. Egy nagyobbacska fékezés végén rutinból 'kuplungolt'. Az autópálya közepén megtudtuk, mekkora bazi nagyot fog a nagy Brembo :-) Mondjuk ez necces volt, de aztán onnantól ő sem hibázott vele többet. Nagyjából egy hiba után már megy. :-)
Nekem pl necesebb sok automatás km után a TD-be visszaülni. Nincs gond, a váltás is olyan rutin, mint a biciklizés, csak épp elég egy kis elkalandozás. Nekem sikerült lenyomott fék mellett kuplung nélkül hátramenet húznom egyszer :-S
Szerencsére nem gyakori az ilyesmi sem :-)
Szabolcs 1592017-12-05 20:28:46 // 3573
Ha minden igaz jók az infók akkor jövőre érkezik az android iPhone frissítés GIULIA és Stelvio android car vagy Apple car
Piritu - 1.000.0002017-12-05 20:09:55 // 3572
Mondasz valamit. A TCT-s Giuliettával nagyságrenddel kényelmesebb 1000 km-t levezetni. A navi sokkal fontosabb lett, hogy ne felejtsek el 200 km múlva lefordulni.
Norby2017-12-05 19:53:05 // 3571
Igen. Elég lenne, de azt is írtuák itt is meg már több helyen is, hogy a motorok ugyan azok mind a 4 (136,150,180,210)le változatnál csak program különbség van.

Engem megvett. Nem csörgött, kopogott hidegen sem. Deiselből van választék is.
Nekem a váltófülek még kellettek volna.
AdiArsenal2017-12-05 18:00:52 // 3570
Én bal lábbal fogok fékezni, ha lesz automatám :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-05 16:53:56 // 3569
Elkényelmesít :-) Olyan mint a nappaliban ücsörögni :-) De hogy miért fázott a lábam annyira, azt nem tudom. Bazi hideg ott a föld :-) Pedig edzésben vagyok... bár a beállóm tetejét építettem az is igaz, szóval mostanában a földön nem sokat álltam. Biztos ezért :-D És mert Debrecenben fűtött talaj van... :-)
Kazes☻2017-12-05 16:40:43 // 3568
Szóval ellustít! Ezért fázott a lábad annyira Sanyikáéknál... nincs edzésben! :P
:D
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-05 16:35:17 // 3567
Fura, de az automata váltó városon kívül is nagyon csökkenti a vezetésre fordítandó energiákat. Belegondolva, mozdulatokra lebontva nem sokat spórol. És mégis egy automata váltós autóban nem vagy annyira készenlétben. Valószínűleg a 2.4-em zen nyugalom feelingjéhez sokat tesz hozzá az automata. Én, aki állandóan 90%-ban a vezetésre koncentrálva közlekedtem, mostanában sokszor arra sem emlékszem, hogy merre jöttünk :-) A múltkor Kingám megjegyezte, hogy ej de precízen kikerültem a forgalomtól lezárt felfestést besoroláskor. Fogalmam nem volt róla miről beszél. Minimális figyelmet igényel a vezetés, akkorákat tudok bambulni közben, hogy el se hiszem :-) És mégis, ha bármi hirtelen történik, azt tapasztaltam, hogy ugyanúgy időben lereagálom, sőt. Plusz a bal lábról lerúghatod a cipőt is :-)
Szabolcs 1592017-12-05 15:49:40 // 3566
Tavaly nyáron teszteltem én is a giulia 180 lovas dízelt manualis váltòval valahogy nem jött be automata a nyerő most
G-MANN🍀2017-12-05 12:43:51 // 3565
szerintem sokkal jobb az automata, a manuál ezzel a 180LE motorral nem volt az igazi sajnos.....
RomeoOne2017-12-05 08:29:30 // 3564
Városban, főleg dugóban araszolgatásban összehasonlíthatatlanul kényelmesebb. Városon kívül meg hát... Megspórol neked néhány oldalra nyúlást meg kuplungolást.
AdiArsenal2017-12-05 07:17:13 // 3563
Automata milyen volt? Azt már eldöntöttem, hogy ha veszek akkor dieselt, mert nem akarok megint a giu qv után 10literes fogyasztást, 180lóerő is bőven bőven elég meg olcsóbb is a diesel változat amellett, hogy a választék is nagyobb belőle, csak a váltón még gondolkodom, sose volt még automatám kicsit félek tőle hogy problémás lesz meg a sima kézi váltós jobban is tetszik belül.
Haddel2017-12-04 21:08:24 // 3562
Azért,ha nekem autószalonom lenne,az ilyen hozzáállású értékesítőket páros lábbal rúgnám ki.
'''''2017-12-04 20:47:57 // 3561
180lovast próbáltad?
Norby2017-12-04 20:25:19 // 3560
Én is mát nyár óta ki szerettem volna próbálni, de vagy nem lehetett, vagy én nem értem rá, de most...
Kecskemétre péntek de. telefonáltam, hogy du. kipróbálnék valamit.
A válasz:
Most sajnos csak az automatavan, 4 ig érjek oda.
Oda is értem :-)
Hidegen a diesel hangja egyáltalán nem vészes, bemelegedve meg majdnem tetszett is.
Nagyon jó benyomást tett ránk, úgyhogy már nézegetem is őket.
Külföldön van nagy választék is.
'''''2017-12-04 19:18:50 // 3559
Gyorsan elfelejtetted a 159 rossz olajajánlását!Igaz,te már a 2.0-val nem kellett kinlódj vele.
(volt persze azzal is más gond de nem akarok belemenni)
Sem a szervizek,sem a manuálok nem írták a megfelelő olajat.
Én az elsők között szoptam be vele.Már az eladáson gondolkodtam.
Abban igazad van,hogy kellett pár év amíg kiforrt minden.
'''''2017-12-04 19:12:57 // 3558
Most ugyan arról beszélünk.Nem is az autó vételára számít hanem sajna a fiat-alfa konszern hozzáállása.Én is ugyan ezeket tapasztaltam mint amiket te leírtál.
Kipróbáltam volna tavaly ilyenkor Pécsen egy dízel Giuliát.Három órát vártam ott amíg az asszonyét szervizelték.Meg sem mozdult a tesztautó de csak annyit engedtek,hogy gyorsan beülhettem.Márciusra kaptam volna időpontot.
Így tényleg egyedi marad minden alfa.Nem kell félni,hogy tucatautó lesz.
Putyesz2017-12-04 11:54:10 // 3557
Selenia digi-tec-et mondott nekem egy qv tulaj!!!!
Piritu - 1.000.0002017-12-04 06:58:58 // 3556
"Azért azt te sem mondod komolyan,hogy veszel egy 25M-es autót és utána ha a kereskedés hezitál egy kérdésben akkor nekiállsz keresgélni a neten alkatrész vagy olaj után és megrendeled." - A hezitálás érthetetlen. A gyár kioktatja őket, kapnak manual-t, ePER-t, ráadásul ott van az autó használati utasítása. Ha nem tudják, az azt jelenti hogy nem néztek utána. Magyarul kutyaütők...
Az hogy tapasztalatuk nincs az egy dolog. Minden új típus bevezetésekor ez van.
Jani552017-12-03 23:18:06 // 3555
De igen, komolyan gondolom! Pont én! Ha egy 25M-es autót veszek... (képzeld megtettem a 7,5M-ás autóval 2003-ban is, mert kb az akkori 7,5 M az akkori átlagfizetésekhez képest húzósabb volt, mint most a 25M... de nem ezt szeretném mondani)
Épp, hogy nem bíznám rájuk a 25M-es autót és el nem viselném a hezitálásukat, menne a levél az Alfához, a gyártóhoz.
Pont, hogy elegem van a "márkaszervizek" lehúzásaiból, az el nem végzett munkák, vagy trehányul elvégzett munkák kiszámlázásából. És én szoktam észrevételezni, hogy a "márkaszervizben" az egyik állásban a nyitott motorháztető belső feléről, a mellette lévő álláson flexszelték az akármit a karosszérián és a szikracsóva éppen beverődik, visszaverődik a nyitott motorba... Igen, a hengerfej le volt szerelve a 147-esen. És engem dobtak ki, mert hogy ne magyarázzak, ők tudják, mit csinálnak! Csak azt nem fogták fel, hogy mekkora kárt okoztak evvel a kocsi tulajdonosának, ami hiba majd ebből kifolyólag természetesen később fog jelentkezni...
Természetesen azt is észrevettem számlázás után, de még a telephely udvaráról kiállás előtt, hogy a barátom kocsijában nem cserélték ki a 8db gyertyát, csak felszámlázták... Ugye +100eFt! Volt ám balhé: először kértem a használt gyertyákat, nem tudták/akarták előadni, aztán megnéztük együtt, tényleg nem cserélték ki... Na, volt ám elnézést, meg összekevertük, meg akármi... Felajánlották a következő szervizt ingyen... persze nem kellett! Kellenek ám idegek ehhez és milyen botrányos a szerviznek, mikor kiderül az igazság.
Vagy, nekem külön kell szólnom, megbontás előtt alapos mosást csináljanak, hogy a retek ne potyogjon már bele a kényes belső részekbe... mert már éppen nekiálltak, én meg szinte véletlenül vettem észre... hogy lehet megbízni ezekben a hozzá nem értő kutyaütőkben?
(Helyek, dátumok, rendszámok nálam)
Szóval, ha hezitálnak, ha nem, akkor is leellenőrzöm őket. És majd eldöntöm, hogy itt, vagy a "Bécsi út másik végén" végeztetünk bizonyos munkákat. Majd ott tudják.
Végképp nem ide tartozik, de a mai napig tele a t...m az olaszautókházával, mikor is határozott szándékkal, pénzzel a zsebemben vittem az akkor 10éves (akkor 50ekm-t futott) hibátlan 156-osom, hogy átülnék új alfába... Megmondták látatlanban xFt, kijött a nagyon hozzáértő, ránézett (kb időben is ennyi, amíg leírtam), vissza a géphez: összehasonlította az akármilyen 250-300ekm-es, javított, többnyire lepusztult kocsikkal, majd visszavett még egy százezret. Még ezt is lenyeltem volna... de akkor jött a következő mondásuk: és, mivel itt nem lehet használt gumikkal kitenni a használt kocsit, vegyek rá újszerűt, de legjobb, ha újat, akkor biztosan jobban elmegy. Észhez térítettek!!! Azóta is használom a 156-ost, semmi indoka a cserének... Köszönöm nekik (spóroltak nekem egy csomó pénzt, ugrott nekik az üzlet, egy autóval kevesebb kelt el, köszönhetően az ilyen kereskedői szemléletnek). Ugyanitt a nyáron Stelvio próbavezetés: gyönyörű kocsi, méltó szalon, udvarias kiszolgálás,... körbe nézve az udvaron, kinézve a szalon ablakán: derékig érő gazban állnak az új autók... De biztosan az én elvárásaim túlzottan nagyok.
'''''2017-12-03 19:38:29 // 3554
Személyesen többen is beszéltek a szóban forgó tulajjal innen.Tök normális és segítőkész srác több alfával.Nem szokott "vetíteni".
Azért azt te sem mondod komolyan,hogy veszel egy 25M-es autót és utána ha a kereskedés hezitál egy kérdésben akkor nekiállsz keresgélni a neten alkatrész vagy olaj után és megrendeled.
Épp a héten vitte öcsém szervizbe az egyik offos márkájú autónkat ami hasonló kategóriában van a qv-vel.4 évig minden szerviz és anyagok is ingyen vannak.Ahogy megemlíti,hogy cserélni fogjuk,kávé,süti,csereautó,tesztautó...
A mi márkánk esetében ettől még nagyon messze vagyunk kiszolgálásban. :-(
Persze az alfa az tényleg nem az ész érvekről szól. .-)
Jani552017-12-03 19:18:58 // 3553
Milyen olaj való bele? Gépkönyv, matrica a motortérben, de, ha semmi támpont nincs, az Alfánál, a Ferrarinál csak tudnak valamit... Az internet világában nem probléma a gyártót utolérni...
Ez inkább olyan műbalhé szerintem.
'''''2017-12-03 15:05:41 // 3552
Remélem nemsokára kiderül,hogy létezik-e ilyen box mert tervben van az is.
Egyébként én 1000 eurót írtam az árára,nem 100-at de értem,hogy mire gondolsz! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.