Pedig ez lesz. A Waze már most központilag irányított zombikká tesz, a kocsi megcsinál helyetted mindent, beparkol, felnyitja a csomagtartófedelet, kapcsolgatja a lámpát, felhívja a mentőket, sőt már önállóan is vezet.
Innen már csak két lépés...
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:50:42 // 3949
Kazes☻2018-01-29 15:49:50 // 3948
zgi5212018-01-29 15:47:27 // 3947
olvastam anno.
nem sarkítanám ki ennyire.. :-)
nem sarkítanám ki ennyire.. :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:45:35 // 3946
Akkor olvassátok el Csikos jövőképét.
Tényleg ez kell?
Tényleg ez kell?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 15:43:08 // 3945
Az egyik autóm 21 éves, még annál is régebbi technikával. Megvan a relativitás érzés, de hiányérzet egy szem se. :-) Az ABS, VDC előnyeit nem vitatom, olyan dolgot valósít meg, amit emberi sofőr nem tud. Na de hogy sávon belül maradni sem tud? Követési távolságot tartani sem? Parkolni sem? Tényleg itt járunk?
Inkább arról van szó, hogy a többség nem szeret vezetni. Elkerülhetetlen nyűg a napi autózás, így a figyelem sincs ott, ahol kéne. Akinek maga a vezetés ad örömöt, annak tökmindegy, hogy van e tablet az autóban, vagy nincs és agyf..t kap, ha íven vesz egy kanyart, az autó meg beszól, hogy kimentél a sávból :-)
Inkább arról van szó, hogy a többség nem szeret vezetni. Elkerülhetetlen nyűg a napi autózás, így a figyelem sincs ott, ahol kéne. Akinek maga a vezetés ad örömöt, annak tökmindegy, hogy van e tablet az autóban, vagy nincs és agyf..t kap, ha íven vesz egy kanyart, az autó meg beszól, hogy kimentél a sávból :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:41:14 // 3944
Aztán eljutsz egy pontra, amikor azt se tudod, hogy miért sípolt a kocsi. Ismerősöm pl. 100e km után se tudta megmondani, hogy miért sípol ha a parkolóban egy csatorna fedélen gurul át.
zgi5212018-01-29 15:04:26 // 3943
egyetértek, veled. a 17 éves lányom, aki abszolút hétköznapi userként közelíti meg a kérdést jogosan veti fel 2018 -ban miért is kínlódunk még a manuális váltóval? 20 év múlva tán opció sem lesz a tejfölköpülés.. :-)
zgi5212018-01-29 14:57:46 // 3942
(a 10ms -os időt az IBS-re értem, nem akarom összekeverni a kettőt persze :-) )
zgi5212018-01-29 14:56:10 // 3941
pedig nem rossz az FCW! lehet kikapcsolni, lehet csak warning -ra állítani és 3 szinten a beavatkozást. nálam már fékezett satut, mikor besoroltak (sztem holttér miatt) elém én biztosan lassúbb lettem volna.. azért a 10ms-os beavatkozást nehéz überelni :) tény hogy furcsa, hogy helyetted avatkozik be, ha 1x megtette már tudod mire számíthatsz. :)
RomeoOne2018-01-29 14:37:11 // 3940
Ez is egy relatív dolog. A rengeteg elektronika mind úgy dolgozik a kezed alá, hogy észre sem veszed. Olyan dolgok, amiket 25 éve még el sem tudtak képzelni. Újabb 25 év múlva valszeg, aki ezt mondja, annak az alapértelmezett lesz már, amire most azt mondod, hogy nem kell plusz kütyü :))
Tocke2018-01-29 13:54:37 // 3939
Így van, az autót ÉN szeretem irányítani. Na jó egy 8 gangos ZF a Giuliában még belefér:-)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:50:04 // 3938
Gyűlölném :-) Szeretem a modern dolgokat, de a vezetés az szent, olyankor minden kütyü hagyjon békén :-D
Tocke2018-01-29 13:48:15 // 3937
És képzeld el, ha a 159-es még be is parkolna helyetted! Ugye milyen gáz.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:47:47 // 3936
És igen, a szomszédom most tolt haza egy veryOFF Vitara-t. Teljesen alapot vett, csak a fényezés feláras. 4.2-ért, vagy valami ilyesmi. Alapból tud droid tükrözést, BT lejátszást, pendrive lejátszást, más meg kb nem is kell.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:44:29 // 3935
Kinek hogy. Engem a világból ki lehet ezekkel kergetni. Ne rezegjen, ne korrigáljon bele, és pláne ne sípoljon. :-) Ha meg tudják oldani, hogy szolidan és csak vizuálisan jelezzen, az még belefér. A tolatóradart sem értem, hogy miiééért sípol az a nyamvadék (jajj de utálom..:-(). Ott látszik a kis képernyőn, ügyesen villog, hogy hol és milyen távol látja a tereptárgyat. Annyira elég lenne :-)
A navi éppenséggel jó dolog, csak nem annyiért és nem olyan.... Az autókba rendelt navik 3 év alatt elavulnak. Egy android tükrözés egy bármilyen tapiképernyőre viszont lassabban avul el, és ezerszer használhatóbb. Mondom én, aki alapvetően tök jól elvan a 159 gyári navijával is. Szóval értem, hasznos, csak plusz pénzt nem adnék érte, ha a pénztárcám terhére menne a dolog. :-)
A navi éppenséggel jó dolog, csak nem annyiért és nem olyan.... Az autókba rendelt navik 3 év alatt elavulnak. Egy android tükrözés egy bármilyen tapiképernyőre viszont lassabban avul el, és ezerszer használhatóbb. Mondom én, aki alapvetően tök jól elvan a 159 gyári navijával is. Szóval értem, hasznos, csak plusz pénzt nem adnék érte, ha a pénztárcám terhére menne a dolog. :-)
AdiArsenal2018-01-29 13:17:34 // 3934
Én a holttérfigyelőt és a sávelhagyás figyelmeztetőt kötelezővé tenném, nagyon hasznos dolgok, navi is jó ha van. Mondjuk ezek a a dolgok más márkáknál(olcsóbbaknál is) már szinte széria felszereltség, itt meg még az amúgy is drága alapra jönnek rá ezek a tételek.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:04:11 // 3933
Jahh hát akinek fussa :-)
Giuntini2018-01-29 12:14:51 // 3932
Mondjuk én azt néztem, hogy lehet 30 fölé nyomni az árát...
Tocke2018-01-29 12:06:34 // 3931
Igen, jogos a kiigazítás:-))
Shadin2018-01-29 11:58:38 // 3930
Szérián felül:
Vulcano Fekete Ft 315000
Alfa UConnect NAV 6,5" Ft 350000
Piros féknyergek Ft 70000
Audio csomag Ft 210000
Klíma Plus csomag Ft 75000
Komfort csomag Ft 200000
Performance csomag AT Ft 845000
Világítás csomag Ft 195000
Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör Ft 31500
Hátsó parkolássegítő érzékelők Ft 80708
Vulcano Fekete Ft 315000
Alfa UConnect NAV 6,5" Ft 350000
Piros féknyergek Ft 70000
Audio csomag Ft 210000
Klíma Plus csomag Ft 75000
Komfort csomag Ft 200000
Performance csomag AT Ft 845000
Világítás csomag Ft 195000
Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör Ft 31500
Hátsó parkolássegítő érzékelők Ft 80708
Shadin2018-01-29 11:56:13 // 3929
ALFA ROMEO GIULIA 2.0 Turbo 280LE AT Veloce 16.308.500 Ft
:-)
:-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 11:19:25 // 3928
A sötétített hátsó üveget, navit, az adaptív tempomatot és a horrorisztikus összegű kerámia fékeket törölném, és máris jobb. De lehet ülésből is pont jó a széria. :-) Egy tuti, egy kerámia fékes verzió fékgenerálját nem szeretném átélni :-D Kár, hogy széria cuccok kidobálásával nem lehet árat csökkenteni, minden elektronikai bazár (pláne ami csipogó hangot ad ki) kuka. Legyen automata váltó, VDC, bőr a műszerfalon és ennyi :-D
Giuntini2018-01-29 11:10:42 // 3927
'''''2018-01-29 10:57:51 // 3926
Egyenlőre még nem nyomtam fél állásnál tovább sosem.
Most úgy megyek mintha tojásokon ülnék! :-)
Egyébként,egyre jobban élvezem a hangját.
Most úgy megyek mintha tojásokon ülnék! :-)
Egyébként,egyre jobban élvezem a hangját.
RomeoOne2018-01-29 10:49:06 // 3925
A lábad között sem, amikor lenyomod a gázpedált? :DDDD
'''''2018-01-29 10:48:26 // 3923
Nekem sem hiányzik! :-)
Nincs azzal a dízellel semmi baj,én vagyok csak kicsit elborult! :-)
Csak azért kérdeztem mert semmit nem érzek,hogy valami is keményebb lenne.
Nincs azzal a dízellel semmi baj,én vagyok csak kicsit elborult! :-)
Csak azért kérdeztem mert semmit nem érzek,hogy valami is keményebb lenne.
RomeoOne2018-01-29 10:48:18 // 3922
Gondolom, valahogy így:
Don Gombóc2018-01-29 09:48:18 // 3921
Ez a lóvivő még elmegy egy sw mögé. De milyen pimaszul nézne ki egy rosso Gyula mögött egy piros Lady utánfutó?
pettinke2018-01-29 09:33:18 // 3920
az árlista szerint a QV-ben széria, a Superhez és a Velocéhez meg rendelhető.
Tocke2018-01-29 09:27:22 // 3919
Csak a QV sajátossága az állítható lengéscsillapítás úgy tudom.
pettinke2018-01-29 08:40:56 // 3918
az én vacak dízelemben nincs ilyen kapcsoló :-)
Haddel2018-01-28 23:29:26 // 3917
tirex2018-01-28 22:30:17 // 3916
Bele se néztél a kezelési útmutatóba csak kapcsolgatod összevissza?! Nagyon fajin! 😂😂😂
Hardy2018-01-28 21:34:28 // 3915
Kár pedig már reménykedtem.
Liquid2018-01-28 21:14:53 // 3914
A range extenderes vellanyautó sokkal ésszerűbb és előremutatóbb mint a böszbe bonyolult hibrid. Csak azt is lehet megoldani okosan, megy hülyén is.
PBali2018-01-28 21:11:18 // 3913
Bár nálam még nem alternatíva sajna,de az Alfa érdekében remélem én is, hogy Giulia és Stelvio is lesz hibrid motorral, rövid időn belül. Alapban én ha a kettőt kell nézni, Giulia párti vagyok,de minél többet látom a Stelviot, annál jobban tetszik az is. Főleg a hátsója :-) Úgy legyen, hogy az jöjjön a Rovar után:-)
Béci Ɨ|ѯ2018-01-28 21:08:08 // 3912
Ez egy kb 3 éves kép és akkor is fake volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-28 20:49:40 // 3911
fő autónak nem kellene az Ampera eléggé kompromisszumos főleg hosszú útra, városi autónak tökéletes ezzel a hatótávval... remélem az újabb Stelvio is plugin hibrid lesz jók kis hatótávval és akkor meg is lenne a hosszú távú társ
PBali2018-01-28 20:26:51 // 3910
Na, ebben egyetértünk, én is így gondolom, hogy ezekben a hibridekben van a jövő. Nálunk a tágabb családban most lett “Prius láz”...Hát, sok izgalom nincs benne,annyi szent. (2-es Priusok) De mind dízel autó helyett... Ilyenkor adok igazat a cikknek,mert speciel itt is volt 1.3-as mjet Punto, talan 6-8 ev alatt ment 40.000km-t...Na itt valóban tök felesleges a dízel. A masik meg egy 320d helyett üzemel már.
Amúgy van Alfás haver is (innen is üdv Robi), aki 2.0jts Gt után Amperat vett...Ha lesz alkalmam majd személyesen kifaggatom a motivációról.
Összességében nem két nap alatt lesz nálunk “ipari forradalom”autó téren, az biztos.
Amúgy van Alfás haver is (innen is üdv Robi), aki 2.0jts Gt után Amperat vett...Ha lesz alkalmam majd személyesen kifaggatom a motivációról.
Összességében nem két nap alatt lesz nálunk “ipari forradalom”autó téren, az biztos.
Hardy2018-01-28 20:14:05 // 3909
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-28 20:05:56 // 3908
itt helyben talán van 3db Ampera :DDDD talán....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-28 20:05:17 // 3907
a jövő a hibridé szerintem csak az olyané amivel el lehet menni egy töltéssel 200km-et utána meg kapcsol a benya moci, ezeket fogják tolni orrba, szájba de csak 2020 után ... legalább is ezt ígéri az összes nagyobb autógyár, addigra lejjebb megy az akku ára is és megfizethetőbb lesz.
PBali2018-01-28 19:53:14 // 3906
Akkor abban a “kritikus” tömegben ti is benne vagytok már az Amperaval.:-)
Fene tudja, mesterséges lobbinak (is) érzem én is,de majd meglátjuk mi lesz belőle.
Fene tudja, mesterséges lobbinak (is) érzem én is,de majd meglátjuk mi lesz belőle.
'''''2018-01-28 18:35:34 // 3905
Köszi.
Egyébként ez nálad érezhető?
Egyébként ez nálad érezhető?
pettinke2018-01-28 18:16:31 // 3904
a lengéscsillapítást állítja - puhább vagy keményebb.
'''''2018-01-28 18:06:09 // 3903
'''''2018-01-28 18:04:01 // 3902
A mód választó közepén az ikon az a rugózást állíthatja?
Kapcsolgattam minden állásban de nem nagyon éreztem különbséget.
Kapcsolgattam minden állásban de nem nagyon éreztem különbséget.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-28 17:18:48 // 3901
faxa cikk, sok igazság van benne, mint pl a rákkeltő delej autók vs sült kruplee amivel persze senki nem foglalkozik :P
és a legjobb a Halesz által brutálisan terjedő elektronyos autók 0,0006%-os részesedése a hazai gépjármű piacon :DDDDDD
és a legjobb a Halesz által brutálisan terjedő elektronyos autók 0,0006%-os részesedése a hazai gépjármű piacon :DDDDDD
RomeoOne2018-01-28 10:32:14 // 3900
Ja, mint tehénen a gatya :DDD
Amúgy nem csak az a baj, hogy elrondítja a diffúzort. A diffúzor nem optikai elem, hanem segít abban, hogy az átáramló levegő áramlása lamináris maradjon és ne váljon turbulenssé, ne legyen örvényleválás. Így fejtve ki a leszorító erőt, ami nagyobb sebességnél az útra nyomja a kocsit. Aki a diffúzorral b.szakszik, az a kocsi aerodinamikájába nyúl bele és valszeg elrontja a leszorító erőt. Én nem mernék egy szétvágott diffúzoros Giuliával túl nagy sebességgel kanyarodni.
Amúgy nem csak az a baj, hogy elrondítja a diffúzort. A diffúzor nem optikai elem, hanem segít abban, hogy az átáramló levegő áramlása lamináris maradjon és ne váljon turbulenssé, ne legyen örvényleválás. Így fejtve ki a leszorító erőt, ami nagyobb sebességnél az útra nyomja a kocsit. Aki a diffúzorral b.szakszik, az a kocsi aerodinamikájába nyúl bele és valszeg elrontja a leszorító erőt. Én nem mernék egy szétvágott diffúzoros Giuliával túl nagy sebességgel kanyarodni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.