Fórum >> Típusok >> Giulia

denil12021-07-24 16:37:09 // 20889
Azért ne legyünk már ilyen szemellenzősek.
Városokban a villanyautóknak ( főleg ha a méretük is megmarad kompaktnak ) igenis megvan a helye.
Giuntini2021-07-24 11:46:05 // 20888
Az egy barom! Én nem tudom, de a villanyagyúak nem tudnak számolni???
Az egész "kész atverés show"! 0 emisszió! Lítium akksik legyártása a legnagyobb környezetszennyezés! Mellette az elektromos autók életciklusuk végén történő megsemmisítése sehol a világon nem megoldott! 12 millióért kvázi egy új Giuliát veszel, és azzal körbeautózód a világot!
Balatonon egyik ismerősöm vett egy Teslát. Kő gazdag az ipse, több gyógyszertára van. Csak egyszer volt lent a Teslával, azóta is a nagy Range Rover dízellel jár.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-24 08:17:11 // 20887
Az a handrás egy gonosz kis hobbit neki a vellany az eggyűrű, ettől ő meg együgyű ...szánalmas kis bzi 😁
zgi5212021-07-23 20:15:28 // 20886
autout, orszagut: 190 km utan, atlag 5.6 es meg kozel 800 kili a dizelben 😀
handras kardjaba dol sztem 😀
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-23 11:24:22 // 20885
Zöld autóhoz zöld kábel :
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-23 08:48:27 // 20884
jah kb 70-nel csordogál még előzni sem előz... öreganyám tempóban még jó, hogy nem 14 :DDDDD
Zolibácsi2021-07-23 07:14:18 // 20883
Azért van az éremnek másik oldala is.
Stelvio qv fogyasztás
stelvio qv fogyasztás
Ha nem bohóckodik vele az ember egész jól fogyaszt
RomeoOne2021-07-22 10:58:06 // 20880
Legkirályabb film :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-22 10:53:38 // 20879
vagy szenilisebb lettél és azt hiszed bátrabb vagy meg gyorsabb :D emlékek VS valóság
Piritu - 1.000.0002021-07-22 09:32:52 // 20878
No megpróbáltam reggel.
A többieket figyelembe véve azt kell hogy mondjam hogy én lettem bátrabb az elmúlt 10ezren, nem aa gumi lett rosszabb :-)))
szelod92021-07-22 09:08:17 // 20877
Azért a Turán Frici kicsit másféle Hankookkal megy, mint az utcai keverékek. A marketinget pedig nyilván magával kell hordozza, különböző üzleti érdekek miatt is...
tirex2021-07-22 07:53:28 // 20876
Hankook, ha Turán Fricinek jó akkor neked is jó lesz sztem!:))))
Piritu - 1.000.0002021-07-21 22:02:04 // 20874
Az eső nem ügy, ott nem vagyok elég bátor :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-21 21:53:54 // 20873
Nekem bejött a Vredestein, sokfélét próbáltam, mind meggyőző volt. És általában halk gumik. A Giuliettáról most dobtam le a Goodyeart, Ultrac ment a helyére. Halkabb, komfortosabb és tapad is úgy mint az Efficientgrip. A Giulián is ez lesz, a Goodyear Eagle baromi hangos gumi.
DrB2021-07-21 20:06:29 // 20872
Anno a 159-en (2,4-es) a Hankook Ventus S1 evo2-t használtam, 2 szettet is. Akkori ADAC tesztek alapján döntöttem mellette. Nekem bejött.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 19:40:19 // 20871
A sok pacihoz mindenképpen prémium gumit szeretnék
tirex2021-07-21 17:09:32 // 20870
Én Kumho ecsta-t használok már pár éve, ár-értékben szerintem a legjobb. Sokat autópályázok,nagy tempónál esőben is fajin.
Kócosw2021-07-21 16:38:16 // 20869
Ahelyett hogy edzeni mentél volna végre és feldobni egy kis tömeget 😂
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 15:28:42 // 20868
annak nincs tesztje SUV-hoz... érdekes eredmények...klikk volt maxxis gumim régen taiwani cég, de a hankook elég jól szerepel
RomeoOne2021-07-21 15:10:42 // 20867
Én Vredestein-en gondolkoznék még el a helyedben, ha nem akarsz Michelin-t. Nem tudom milyen méret kell, de Ultrac Satin vagy Ultrac Vorti jó lehet.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 13:22:27 // 20866
itthon sokszor van 30 fok felett és ez a legdrágább gumi szinte... akkor nem köll ...kipróbálom a dunaújvárosi evo2-őt :DDD
Piritu - 1.000.0002021-07-21 12:41:54 // 20865
"Giulietta sem tudja a bal-féket" - anno csak meg akartam vasalni így a féket mosás után, még hibaüzenetet is kaptam :-DD
Piritu - 1.000.0002021-07-21 12:38:47 // 20864
Szerintem inkább a hőmérséklettel függ össze, mindig 30+ fokban indult el az autó. Ha holnap hűvösebb lesz megpróbálom a kedvenc körforgalmamat.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-21 12:30:14 // 20863
Persze, és épp fékezés közben kéne visszaváltani, lehetőleg gázfröccsel. :-) Vagy épp visszaváltasz, majd balláb láb fék, hogy a gázt is tudd nyomni :-) Ezt Kazessal pont beszéltük tegnap, már a Giulietta sem tudja a bal-féket, elveszi a gázt és csak bebólint. Ezek jó dolgok voltak azért, egy részük már sosem lesz. Persze a versenysportban sem fetétlenül.
A váltófülek egyébként tökéletesek, én szeretem az automatát is, pláne ezt így. Precíz, gyors és kifinomult. Mint az autó összes reakciója. Nem gondoltam, hogy mai modern, csendes, steril autó még fog ilyen élményt nyújtani. A modernségre és sterilségre is van igényem, az élményre is, és valahogy összelegózták :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 11:58:25 // 20862
hát nekem 1 évig volt faja most már óvatosan kell forszírozni... de jó hogy megosztottad akkor végül is tökmind1 milyen gumit veszek rá pedig pilot sport4-et akartam de ahhoz drága, hogy 1 évig legyen tökéletes
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 11:53:52 // 20860
ezt most úgy írtad, mint ha itt mindenki megélhetési versenyző lenne vagy drogfutár vagy csak szállító :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 11:51:37 // 20859
akkor olyan, mint a Pirelli az idő múlásával gyengül a tapadás
RomeoOne2021-07-21 11:45:56 // 20858
Hát igen...

Mondjuk sztem a kanyar bejáraton már abban a sebességben kell lenned, amivel ki fogsz tudni gyorsítani. Tehát, nagyjából mielőtt el kezded fordítani a kormányt, már vissza kell váltanod.

Ezért sem tartom relevánsnak azt az érvelést a kormányra rögzített váltófülek mellett, miszerint, akkor kitekert kormánynál is eléred és tudsz váltani, mert ha te kitekert kormánynál váltasz, akkor már rég elrontottad.
Ezért is tökéletes a Giulia nagy aluminium lapátja, ami a kormányoszlopra van rögzítve. Pont elég nagy ahhoz, hogy még elérd olyan kormányszögeknél, ahol váltogatni kell. Ha meg már ott akarsz váltani, ahol nem éred el, hát akkor rosszkor akarsz váltani...
Piritu - 1.000.0002021-07-21 11:45:38 // 20857
Ha már kanyar :-)
Kérdésem lenne a Michelin Pilot Sport 4 ZP használókhoz. Csak én érzem úgy hogy a 30 fok felett már ne tapad úgy mint 15-20 fokban?
Egyre többször tudom sodródtatni az autót körforgalomban, kanyarban.
..vagy csak egyre bátrabb vagyok?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-21 11:23:17 // 20856
Bonyolítsam? Érkezel egy gyors kanyarhoz 250-ről, kihasználod a teljes fékerőt, közben elbillented az autód egyensúlyát, csökkented a tapadást, így végül lassabban tudsz átmenni a kanyaron, mintha finomabb fékezéssel csináltad volna, vagy ha nagy fék szükséges, a végén lazítottál volna a pedálerőn. Ha meg rendes autóval csinálja az ember, ahol van egy csomó pedál és nincs ABS, akkor aztán lehet írni az elméletet.. Amikor 4 kerékre próbálsz figyelni nagy fékezés mellett, hogy ne csússzon meg (nagyon), pont annyit visszaengedni, modulálgatni, hogy egyensúlyban is maradjon az autó, a sebesség is annyi legyen hogy el is forduljon, és még esetleg közben egy váltás is kéne, hogy mire kifelé kell spurizni a kanyarból ott legyen a kraft, akkor azt leginkább érezni kell. És nyilván sokat gyakorolni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 10:57:10 // 20855
kimaradt a leggyorsabban és a legrövidebb idő alatt de a leggyorsabban magába fogalja :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 10:56:14 // 20854
nincs 310 ló lehet azért nem megy :DDD
RomeoOne2021-07-21 10:46:26 // 20853
310 lóval? Nehogy már ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 10:45:16 // 20852
már a 3. mondatnál hibádzik nem tudok menni szerintem 250-nel :)))
denil12021-07-21 10:43:18 // 20851
Ha már szóba került a fékezés meg versenypálya stb.
Esetleg valamikor szeptember vége felé, októberben amikor még 20 fok van, lenne kedvünk kimenni valamelyik gyakorló pályára kimenni?

Ez lehet akár egy Euroring, vagy egy kifejezetten gyakorló pálya pl. a Drivingcamp.
RomeoOne2021-07-21 10:35:50 // 20850
Hát pont, hogy ennél többet akartam mondani. :D

Tegyük fel, hogy 150-el tudod bevenni a kanyart. Te jössz mondjuk 250-el előtte, ha kihasználod a teljes fékerőt, akkor mondjuk 2,5 mp alatt lassítasz 250-ről 150-re, tehát a kanyar előtt 2,5 mp-el még 250-el hajthatsz. Ha óvatosabban fékezel, akkor kell mondjuk 4 mp a 250->150-hez, tehát kevesebb ideig mész nagy sebességgel, ergo időt vesztesz. Pedig mindkét esetben a legnagyobb sebességgel mész át a kanyaron.

Remélem így érthető a példa, persze a valóságban nem konstans sebességgel mész előtte, csak nem akartam tovább bonyolítani, de a lényeg ugyanaz. Tovább tudsz gyorsítano az előző kanyar után, így magasabb sebességet érsz el és gyorsabb leszel, ha a végén fékezel nagyobbat, mint ha hamarabb kezdesz fékezni kisebb erővel (feltéve, hogy ugyanazt a (maximális) kanyarsebességet éred el a végére mindkét módon).

De igaza van Gyurinak, hogy ez nem feltétlenül a legélvezetesebb módja a vezetésnek, csak a leggyorsabb :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 10:13:38 // 20849
máshogy fogalmazva akkor a legjobb a fékezés mértéke, ha a legnagyobb sebességgel tudsz átmenni a kanyaron ... nem kell ezt túlspirázni :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-21 10:04:25 // 20848
hát mondjuk Nálad tényleg elég gyorsan kopik a fék :DDD lassan elérem a 60e-et nincs válla a tárcsának a betét is köszöni szépen minden ok...
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-20 23:18:40 // 20847
Optimális fékezés, na az sem volt. :-) Semmi sem volt optimális, csak toltuk neki, aztán legtöbbször mázliból kiadta.
Nem akarok optimális,de még nagyon gyors se lenni, arra vannak a versenyzők a versenyautóikkal a versenypályákon.:-) Csak összhang legyen a géppel, és élvezzem amit csinál. Ez így volt fiatalon, amikor azt hittük hogy Kankunennek és Sainzok vagyunk, és így van ma is (még mindig igen fiatalon XD).
Az autózás tánc. Tánc közben sem számít más, csak hogy összhangban mozogj a partnereddel. Aki tanult táncolni bármit, tudja mennyire felszabadító érzés. Egy jót vezetni nekem pont olyan. Ha 10 lóerős, de tudja, akkor boldogság van. Ha kéccáz, de nem tudja, háát akkor csak közlekedtünk :-)
Kazes☻2021-07-20 22:04:37 // 20846
Jó kis szemléltetés... :D
RomeoOne2021-07-20 21:52:31 // 20845
Valahogy úgy :DDD
Bár sok minden máshogy volt régen. Akkoriban, ha automata autód volt, na akkor te voltál az ultimate b.zi :D Ma meg már mind azt vezetünk szinte, meg a sportkocsikba sem raknak manuált. De az optimális fékezés az, ami pont akkora sebességre lassít, amivel még be tudod venni a kanyart és azt a lassítást a maximális lassulással teszi, szóval nincs olyan idő, amit "feleslegesen" fékeztél, mert addig még nagyobb sebességgel is mehettél volna, ha utána jobban lépsz a fékre :D

Szürkületben vagy este látszik is azoknál, akik tudják, hogy kell fékezni, néhány másodpercre felizzik a kanyar előtt, aztán vissza is hűl: video
tdemeter2021-07-20 21:28:08 // 20844
Nemrég voltam egy barátommal svájcban, az ő bömösével mentünk. Egy ponton cseréltünk és én vezettem. Állandóan rámszólt, hogy minek fékezek, mert Ő sosem fékez :) Kopik a bömbi, meg hasonlók..
De én úgy nem tudok vezetni! :) Már akkor fékezek, amikor látom, hogy az előttem haladó előttinek kigyullad a féklámpája....
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-20 21:24:39 // 20843
Pedig nekem anno azt tanították, hogy 'jobb láb a gázon, bal a jobbon, csak a b. zik fékeznek' XD Úgyhogy nálam nyikorogna XDD
RomeoOne2021-07-20 20:51:48 // 20842
Valamilyen? Brembo :D

A nyikorgósság a CCB-re vonatkozott. Nem optimális, ha nincs néha rendesen megmelegítve.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-20 19:20:05 // 20841
Utcai karbon ilyet fogtam kézben R8 alig van súlya...ellenben rohadt drága 🤣
tdemeter2021-07-20 18:32:17 // 20840
Valamilyen karbon féked van? Nekem sima legegyszerűbb, de 30.000 km simogatás után sem nyikorog. Ellenben ha valaki a pirosnál beletapos előttem, annál semmit sem utálok jobban, mert ha belemegyek akkor ő lesz felháborodva
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.