Én behűtöm azt rákapcsolom az ülésfűtést:D
Csajokkal nálunk sem lehet fújatni ezerrel :D
De mostanában már nincs nyafogás hogy hideget fúj és vergődés sem hogy meleg van, szóval ebből adódóan azt mondanám hogy a Giulia légkondija jó:)
Vagy nem mernek beszólni apa autójára, mert akkor mehetnek busszal:D
SD2024-06-17 10:46:14 // 35766
WarbiRunner (Gyuri)2024-06-17 10:11:46 // 35765
Nekem manuálban tök jó :-) Párásodni sem szokott, kánikulában sincs gond, és így nem idegel szét :-) Nyáron sincs gond, nekem nagyon kevés a hűtés igényem :-) Egy átlag bolt vagy repülő nyáron nekem brutál hideg.
SD2024-06-17 09:53:37 // 35764
Én két olaj hő pálcikánál teszem D-be, mert addig valami kímélő mód van a motorban is, lassabban vált, meg nem ereszti le annyira, de onnan már kezdi a marhulást.
Az meg kinek kell:D
N mód röviden:D
Az meg kinek kell:D
N mód röviden:D
SD2024-06-17 09:49:42 // 35763
Gondolom mivel a befúvott levegő hőmérsékletén igazából nem tud, csak a külső és a radiátor/klíma keverésével..
A venti az utastér és a kívánt hő eltérésétől függ, de lehet tanul is, mert én is visszavettem párszor, azóta csak az elején hangoskodik.
De mivel télen is páramentesít így valószínű hogy folyamatosan keveri a hideget meleget.
De ha leveszed a ventillátor sebességet akkor nevárd hogy kihűtse az autót.
Illetve ha jéghideget állítasz be akkor meg nyilván lefagy a tököd, ha jettővel fúj is.
A 155-ben nem volt klíma annál sokkal jobb ezt bizton állíthatom:D
A off-ok klímáját meg ugyan ilyennek ítélem, mindegyik tartotta, ha hangos a venti akkor nem a ventit tekerem el, legtöbbször hanem a hőfokot, és annak megfelelően lehalkul:)
A venti az utastér és a kívánt hő eltérésétől függ, de lehet tanul is, mert én is visszavettem párszor, azóta csak az elején hangoskodik.
De mivel télen is páramentesít így valószínű hogy folyamatosan keveri a hideget meleget.
De ha leveszed a ventillátor sebességet akkor nevárd hogy kihűtse az autót.
Illetve ha jéghideget állítasz be akkor meg nyilván lefagy a tököd, ha jettővel fúj is.
A 155-ben nem volt klíma annál sokkal jobb ezt bizton állíthatom:D
A off-ok klímáját meg ugyan ilyennek ítélem, mindegyik tartotta, ha hangos a venti akkor nem a ventit tekerem el, legtöbbször hanem a hőfokot, és annak megfelelően lehalkul:)
Piritu - 1.000.0002024-06-17 09:44:10 // 35762
A nyomaték ami a gond kis fordulaton nem maga a fordulatszám. A-ban nem enged akkora nyomatékot hiába tolod neki. Jól látni a kijelzőn.
WarbiRunner (Gyuri)2024-06-17 09:39:12 // 35761
Télen, vagy bármikor hideg motornál csakis D :-) Minden más nagyon alacsonyan tartja a fordulatot szerintem. Ha ránézek a nyomatékgörbéjére, kb. 1800 1/min egyenletes fordulatszám ami már jó neki, de fülre is ott jó kb. D-ben 1800-2200 tartomány, tojáshéj gázpedálkezeléssel.
WarbiRunner (Gyuri)2024-06-17 09:23:19 // 35760
Az automata klíma annyitól automata, hogy a venti fokozatot is állítja magától? Mert akkor szimplán csak utálom az automata klímát 😄 Borzalmasan zavar ahogy állítgatja, lefújja a hajam és hangos. Kéziben beállítom a ventit kellemesre, és az kb örökre úgy van. Asszem 4-es vagy 5-ös, ahol még alig hallom. Így kell nekem legkevesebbet piszkálni, a hőfokot tartja így is.
Igen, nagyon másként használjuk az autóinkat 😄 Kb 3 havonta egyszer N módba teszem, hogy mégis.. nem lehet az annyira rossz. Aztán dehogynem... Megy vissza D-be, nem tudom másképp használni.
Igen, nagyon másként használjuk az autóinkat 😄 Kb 3 havonta egyszer N módba teszem, hogy mégis.. nem lehet az annyira rossz. Aztán dehogynem... Megy vissza D-be, nem tudom másképp használni.
Piritu - 1.000.0002024-06-17 09:13:26 // 35759
Pedig néha hasznos. A nyomatéklimiter miatt nem erőlteti annyira az alacsony fordulatszámot. Télen hideg motornál jól jöhet.
Tempomatos haladásnál meg a más klímavezérlés miatt jó. (A 86-os gyakorlatilag mindig üres. Még az önvezetés is jól jön ott.)
Tempomatos haladásnál meg a más klímavezérlés miatt jó. (A 86-os gyakorlatilag mindig üres. Még az önvezetés is jól jön ott.)
Shadin2024-06-17 08:16:30 // 35758
Lehet h a MY19-ben elrontották :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-06-17 08:03:57 // 35757
Nekem a 159 3 zónás klímája ennél még sokkal rosszabb volt..😅 Nekem ez előrelépés.
Peti16V2024-06-16 22:36:32 // 35756
“ahogyan mi sem. Én pl. sosem”
Peti16V2024-06-16 22:35:18 // 35755
Valószínűleg nem egyformák az autóink, ahogyan mi sem, Én pl. sosem használom A-ban, nem látom értelmét, a klímáink meg lehet, hogy rosszak, valamelyik hőmérő lehet a ludas szerintem. Volt már nekem is olyan autóm, amiben a kapcsolatunk elején kellett egyszer beállítani a hőfokot. A legjobb automata klímám eddig a Stilóban volt, észrevétlenül és tökéletesen tette a dolgát. (És teszi a mai napig a feleségem alatt 2007 óta)
SD2024-06-16 22:33:29 // 35754
Még a klíma mellett szól hogy városban kiegyensúlyozottam a hűtő vízhőfok ha megy a klíma.
Illetve az utastérben lévő elektronikák is jobban szeretik szerintem ha nem elcseszett hőmérséklet van.
Illetve az utastérben lévő elektronikák is jobban szeretik szerintem ha nem elcseszett hőmérséklet van.
Piritu - 1.000.0002024-06-16 21:36:42 // 35753
A szalonba 23-ra állítottam, onnan max nagy hidegben tekerem fel 24-25-re.
Melegben induláskor persze maxra tekeri a ventilátort mert szeretné minél előbb lehűteni 23-ra. Pár km után visszaveszi. (Mondjuk volt már amikor nem mentem messzire inkább lehúztam az ablakot és visszavettem a ventit hogy ne zajongjon feleslegesen.)
Amúgy A-ban finomabban bánik a klímával is, nem fúj olyan eszeveszetten és szélsőségesen. Ma is jöttem haza a 86-oson 1xx tempomattal nappal szemben és inkább visszatettem A-ban hogy ne olyan hideget fújjon be. Ilyenkor másképp oldja meg a feladatot.
Melegben induláskor persze maxra tekeri a ventilátort mert szeretné minél előbb lehűteni 23-ra. Pár km után visszaveszi. (Mondjuk volt már amikor nem mentem messzire inkább lehúztam az ablakot és visszavettem a ventit hogy ne zajongjon feleslegesen.)
Amúgy A-ban finomabban bánik a klímával is, nem fúj olyan eszeveszetten és szélsőségesen. Ma is jöttem haza a 86-oson 1xx tempomattal nappal szemben és inkább visszatettem A-ban hogy ne olyan hideget fújjon be. Ilyenkor másképp oldja meg a feladatot.
Liquid2024-06-16 21:25:35 // 35752
Én se birizgálom automatában van. Max. annyi hogy nyáron nagy melegben magasabbra állítom, hogy ne legyen nagy a kontraszt. De szépen teszi a dolgát. Mondjuk ugyanígy használtam a 156 meg mindkét 159-et is.
SD2024-06-16 21:24:16 // 35751
nocsak megörökölted a gumi szopódást?:D
mekem tökéletesen működnak a pirelli pukkantott gumik azóta is:)))
a polcon:D
de jövőre ott a válaszút melyikre vegyek majd gumit:)))
- kapjon-e slicket a 17"
- és városit a 19"
vagy hagyjam a 19"-et bohóckodni, és maradjon a jól bevált 17":)
ez a mostani gumi kezd elfáradni érzésre, remélem még a nyarat kihúzza..
mekem tökéletesen működnak a pirelli pukkantott gumik azóta is:)))
a polcon:D
de jövőre ott a válaszút melyikre vegyek majd gumit:)))
- kapjon-e slicket a 17"
- és városit a 19"
vagy hagyjam a 19"-et bohóckodni, és maradjon a jól bevált 17":)
ez a mostani gumi kezd elfáradni érzésre, remélem még a nyarat kihúzza..
SD2024-06-16 21:20:38 // 35750
Nekem az a tapasztalatom a klímával hogy jól működik:)
Igaz nem azt várom el hogy egy hőfokon menjen, hanem azt várom el hogy, kb. kellemes hőmérsékletet tartson.
Kb. így szoktam:
télen részben klíma nélkül
19.5 fok ha rövidebb út vagy jobban fel vagyunk öltözve
21.5 fok ha olyan napos borongós idő van
22-23 fok ha este alszanak
nyáron
19.5 fok klíma nélkül ha nem akarok fűtést és csen legyen
21.5 fok ha legyen hideg nár:D
22-23 fok ha utazunk és nam akarom hogy lefújja a fejünket
ezen kívül:
a hátso ülés sor befúvó lezárva
a középső befúvó esős időben biztosan de van hogy szárazon is lezárva
oldalsó fúvók az ablakra irányítva
így direktben senkit nem fúj a hideg de az utastér jól van temperálva
fontos hogy bármit belenyúlsz onnan nem auto üzemmódban van
akkor auto ha hőfokot állítasz és minden más rá van bízva, magyarul megynomod hogy auto
Igaz nem azt várom el hogy egy hőfokon menjen, hanem azt várom el hogy, kb. kellemes hőmérsékletet tartson.
Kb. így szoktam:
télen részben klíma nélkül
19.5 fok ha rövidebb út vagy jobban fel vagyunk öltözve
21.5 fok ha olyan napos borongós idő van
22-23 fok ha este alszanak
nyáron
19.5 fok klíma nélkül ha nem akarok fűtést és csen legyen
21.5 fok ha legyen hideg nár:D
22-23 fok ha utazunk és nam akarom hogy lefújja a fejünket
ezen kívül:
a hátso ülés sor befúvó lezárva
a középső befúvó esős időben biztosan de van hogy szárazon is lezárva
oldalsó fúvók az ablakra irányítva
így direktben senkit nem fúj a hideg de az utastér jól van temperálva
fontos hogy bármit belenyúlsz onnan nem auto üzemmódban van
akkor auto ha hőfokot állítasz és minden más rá van bízva, magyarul megynomod hogy auto
zgi5212024-06-16 21:18:56 // 35749
en 2017 decembereben, mikor atvettem Pappastol beallitottam 22 C fokra, azota
nem nyultam hozza. Tudom boomer vagyok, aaaa nem
is mert X gen. 😀
nem nyultam hozza. Tudom boomer vagyok, aaaa nem
is mert X gen. 😀
SanyiJTD2024-06-16 20:15:11 // 35748
féktisztító + öngyújtó :) Persze ha az ügyfél látja és ilyen drága szett akkor nem vállalják be :D Vagy a külön sűrített levegős tartály, amivel “rálőnek” .
SanyiJTD2024-06-16 20:13:49 // 35747
RomeoOne2024-06-16 20:00:24 // 35746
RomeoOne2024-06-16 19:57:38 // 35745
RomeoOne2024-06-16 19:32:31 // 35744
Nem, az teljesen más téma. Ő rárakott egy egyáltalán nem rá való gumit, teljesen más méretet :D
Itt úgy képzeld el, hogy a széléig nem pattant ki a gumi. Majd töltök róla fel képet, csak lent hagytam a telót a kocsiban :D
Itt úgy képzeld el, hogy a széléig nem pattant ki a gumi. Majd töltök róla fel képet, csak lent hagytam a telót a kocsiban :D
Shadin2024-06-16 18:42:09 // 35743
Akkor ezért állt SD gumija is olyan idétlenül a QV felniken...
Shadin2024-06-16 18:41:34 // 35742
Valóban így működtethető normálisan, de ez nekem még annyira sem tetszik mint a 30 alatt kopó kátsó fék :-( Minden korábbi Alfa és Off automata klímájánál csak a hőfokot kellett tekergetnem és tette a dolgát, ettől automata, ha állandóan bele kell piszkálni az manuális klíma :-(
Shadin2024-06-16 18:37:18 // 35741
Hasonlóan kaotikusnak találom én is, állandóan tekergetni kell, eddig ilyen egyiknél sem volt :-(
WarbiRunner (Gyuri)2024-06-16 18:30:57 // 35740
Sosem használtam automata módban. A Giuliettán kívül én még nem ültem Alfában aminek jól működött volna az automata klímája. Mono mód, kézi beállítással használom, így csak a tekerőn néha tekerek kicsit. Ilyen félautomata klímaként kb pont ugyanolyan jó, mint anno a 146-ban. 23.5 fokon van legtöbbször, aztán onnan erre-arra eltérek ha kell. A ventilátor így olyan fokozaton marad, hogy ne halljam nagyon. :-)
RomeoOne2024-06-16 18:06:45 // 35739
Másik sztori, az új gumik. Közvetlen a futóműves után mentem oda, na az is 3 és fél órás mutatvány lett, aminek az lett a vége, hogy az első gumik még nincsenek feltéve. Egyébként lelkiismeretes, alapos szaki volt ez is, neki egy Veloce-ja van. De Q-t még nem csinált. A kerekeket viszont le is tisztította, kefével a kerékagyat is megsikálta.
Na, mikor az első gumikat rakta volna fel, még 5 bar-nal sem akart felpattanni a külső oldal. Tovább már nem merte fújni. Már rákent mindenféle cuccot, ami volt nála, hogy jobban csússzon, de semmi. Végül a régi gumikat tette vissza elölre, de azok is alig pattantak át 4,5 bar-nál.
Másnap reggel azzal kezdte, hogy hívta a Pirelli-t, hogy mi van ezekkel a gumikkal, nem akartak átpattanni még 5 bar-nál sem. Pirelli küldött egy hivatalos állásfoglalást, hogy a Giulia Q első felniének a kilalakítása miatt, meg a Corsa utcai gumiknál merevebb szerkezete miatt 8 bar ültetőnyomás is szükséges lehet... Most már ezt is tudjuk :)
Na, mikor az első gumikat rakta volna fel, még 5 bar-nal sem akart felpattanni a külső oldal. Tovább már nem merte fújni. Már rákent mindenféle cuccot, ami volt nála, hogy jobban csússzon, de semmi. Végül a régi gumikat tette vissza elölre, de azok is alig pattantak át 4,5 bar-nál.
Másnap reggel azzal kezdte, hogy hívta a Pirelli-t, hogy mi van ezekkel a gumikkal, nem akartak átpattanni még 5 bar-nál sem. Pirelli küldött egy hivatalos állásfoglalást, hogy a Giulia Q első felniének a kilalakítása miatt, meg a Corsa utcai gumiknál merevebb szerkezete miatt 8 bar ültetőnyomás is szükséges lehet... Most már ezt is tudjuk :)
RomeoOne2024-06-16 17:51:59 // 35738
*Amit mi tekergettünk, az a kerékdőlés beállítása, csak nem a kerékösszetartást is elviszi.
RomeoOne2024-06-16 17:50:37 // 35737
Egyik Giulia Q-s barátom mondta, hogy a múltkor volt valami ajánlott helyen Pestenm ahol szoktak komolyabb autókat is csinálni. Megmondták neki, hogy a hátsó futóművet egy helyen lehet állítani. A héten én is elvittem egy helyi futóműveshez, akinek nagyon komoly gépe van. Ilyen autóval mondjuk nincs tapasztalata, de legalább lelkiismeretes, alapos ember.
A várt fél óra helyett közel 2 órás volt a mutatvány, mert le kellett bontania az alsó burkolatot, hogy hozzáférjen a csavarhoz nézegette, hogy melyik excenteres, melyiket lehet állítani. Onnan alulról ő is egyet látott. Elkezdte csavarni, az összetartást be is hozta normál tartományba, de a kerékdőlés -1,5° helyett -0°40' lett jobb hátul. Mivel egy csavar van elvileg, ezért abban maradtunk, hogy legyen akkor így.
De azért csak nem tetszett a dolog, a megdöntött kerék eleve a nagyobb kanyartempót szolgálja, ne állítsuk már be kisebbre. Nem hiszem el, hogy ezt csak így lehet. El is kezdtem kitúrni a neten az infókat erről és kiderült, hogy nem egy csavar van ott, hanem kettő. Amit mi tekergettünk, az a kerékdőlés beállítása, csak nem a kerékösszetartást is elviszi. Ezért van egy külön csavar az összetartásnak, amit a dőlés után kell beállítani.
Vissza is hívtam a szerelőt, hogy akkor ennek utána kéne még menni, mert nem lesz ez így jó. Abban maradtunk, hogy jövő héten megyek és először csáposra rakják, hogy könnyen le tudják bontani az alját. Majd írok belőle blogot utána.
Az említett barátomnak is jó nagy lett a feje, mikor megtudta az infót. Ennyit az ajánlásokról, meg a nagy hozzáértő futóművesről, aki mondta neki, hogy csak egy csavar van, ő már sok ilyen kocsit csinált...
A várt fél óra helyett közel 2 órás volt a mutatvány, mert le kellett bontania az alsó burkolatot, hogy hozzáférjen a csavarhoz nézegette, hogy melyik excenteres, melyiket lehet állítani. Onnan alulról ő is egyet látott. Elkezdte csavarni, az összetartást be is hozta normál tartományba, de a kerékdőlés -1,5° helyett -0°40' lett jobb hátul. Mivel egy csavar van elvileg, ezért abban maradtunk, hogy legyen akkor így.
De azért csak nem tetszett a dolog, a megdöntött kerék eleve a nagyobb kanyartempót szolgálja, ne állítsuk már be kisebbre. Nem hiszem el, hogy ezt csak így lehet. El is kezdtem kitúrni a neten az infókat erről és kiderült, hogy nem egy csavar van ott, hanem kettő. Amit mi tekergettünk, az a kerékdőlés beállítása, csak nem a kerékösszetartást is elviszi. Ezért van egy külön csavar az összetartásnak, amit a dőlés után kell beállítani.
Vissza is hívtam a szerelőt, hogy akkor ennek utána kéne még menni, mert nem lesz ez így jó. Abban maradtunk, hogy jövő héten megyek és először csáposra rakják, hogy könnyen le tudják bontani az alját. Majd írok belőle blogot utána.
Az említett barátomnak is jó nagy lett a feje, mikor megtudta az infót. Ennyit az ajánlásokról, meg a nagy hozzáértő futóművesről, aki mondta neki, hogy csak egy csavar van, ő már sok ilyen kocsit csinált...
Peti16V2024-06-16 17:30:14 // 35736
Én is szenvedek vele, sosem sikerül a megfelelő hőfokot eltalálnia, vagy fázok, vagy melegem van. Például reggel elindulok ugyanazzal a hőfokbeállítással amivel este leálltam (legyen 23 fok), de akkor 25-28 fok és tűző napsütés volt, erre reggel 18 fokban és borult időben is tolja ugyanazt a hideget. (A légbefúvó fejek középen és a széleken is 50% alá letekerve és felfelé, illetve felfelé/kifelé irányítva, de ha túlhűt, akkor így is zavar) Feltekerem 24/24,5 fokra, kicsit jobb lesz, elfelejtem. Aztán délutánra elromlik az idő, nem megy fel a hőmérséklet, csak mondjuk 22 fokig, de szépen süt a nap, erre érzem, hogy tolja be a meleget, hogy kiegyenlítse a 2 fok különbséget, miközben az utastérben a napfény miatt 35 fok van… Ezt kellett volna reggel csinálnia, de mintha pont fordítva gondolkozna 🤔
Most, mióta bejött a meleg, annyira elkezdett zavarni, hogy sokszor inkább klíma nélkül, lehúzott ablakkal és résnyire nyitott tetővel megyek, és csak nagy melegben nyomom be a klímát.
Most, mióta bejött a meleg, annyira elkezdett zavarni, hogy sokszor inkább klíma nélkül, lehúzott ablakkal és résnyire nyitott tetővel megyek, és csak nagy melegben nyomom be a klímát.
Shadin2024-06-16 16:58:49 // 35735
Shadin2024-06-16 15:52:48 // 35734
A klíma ventillátor full autó módban max. fordulaton teker. A klíma a kinti hűméséklet -3°C-ra van állítva kb. Továbbá a jó közérzetemhez más autóban 21.5°C-ra szoktam állítani a klímát, a Giulia-ban viszont 23°C-ra. Mintha nem lenne jó a hőmérője :-( Más is tapasztal ilyesmit? MES-ben semmit nem lehet vele variálni. A ventillátor pörgése halál idegesítő. Lehet hogy el kellene gurulnom klímáshoz is.
SD2024-06-15 21:23:02 // 35733
Imádom ezt a verdát:D
Miért ilyen hangos a zene? El akarsz nyomni minket?
De háát nem lehet:D
De túl hangos..
De ti hangosabbak vagytok mert hallak titeket:D
Akkor igazából titeket hangosítalak fel ha feltekerem a zenét:D
---
Miért nyikorogtatod a kereket?
Szerintem elöregedett, régebben nem nyikorgott ennyire:D
Persze elöregedett, gyilkolod.
De nem is megyek gyorsan erre itt nyikorog, szerintem öreg:D (2éves)
---
Apa nem akarom hogy leessünk az útról!
Jó akkor ilyen lassan megyünk a kanyarban ok?:)
OK.
:))))
---
Apa gyorsbban!!!
---
Miért csuklik az autó? (3 éves)
Fevőrendőr, azon döccen.
De csuklik az autó:D:D:D
Miért ilyen hangos a zene? El akarsz nyomni minket?
De háát nem lehet:D
De túl hangos..
De ti hangosabbak vagytok mert hallak titeket:D
Akkor igazából titeket hangosítalak fel ha feltekerem a zenét:D
---
Miért nyikorogtatod a kereket?
Szerintem elöregedett, régebben nem nyikorgott ennyire:D
Persze elöregedett, gyilkolod.
De nem is megyek gyorsan erre itt nyikorog, szerintem öreg:D (2éves)
---
Apa nem akarom hogy leessünk az útról!
Jó akkor ilyen lassan megyünk a kanyarban ok?:)
OK.
:))))
---
Apa gyorsbban!!!
---
Miért csuklik az autó? (3 éves)
Fevőrendőr, azon döccen.
De csuklik az autó:D:D:D
SanyiJTD2024-06-15 19:35:36 // 35732
Valakinek le akartam dudálni a haját, aztán nem szólt a kürt. Aztán hol szólt-hol nem. Kicseréltem ,most működik, nem tudom van-e bármi összefüggés, azt hiszem a kürt relé is ott van. Illetve pont akadt munkában egy fölös 1-2órám így gyorsan kocsit cseréltem és akkor szétkaptam. Majd még tesztelem ,hogy a kürt teljesen megjavult-e.
Zselé2024-06-14 22:54:45 // 35731
Csak kölcsön adtam, ez fólia :D
G-MANN🍀2024-06-14 16:19:40 // 35730
AKH Budaörsön van Autóház Budaörs mellett, azt mondják értenek hozzá, gépük is jó
Piritu - 1.000.0002024-06-14 13:28:28 // 35729
Érdemi infó erről nincs a könyvben én úgy tekintem hogy mindegy hogy milyen.. Egyszer felfújtam 2,4-2,6-ra mert teltház volt. Azóta úgy van.
Ja defekttűrő a gumi.
A 19-es kétszéleshez képest még így is a kényelem netovábbja :-)
Ja defekttűrő a gumi.
A 19-es kétszéleshez képest még így is a kényelem netovábbja :-)
RomeoOne2024-06-14 13:24:42 // 35728
Hátsó futóműállítással van valakinek tapasztalata. Valószínűleg elég sok helyen tévedésben vannak azzal kapcsolatban, hogy hogy kell, aztán verifikálni akarom az összegyűjtött információt. Vagy valaki blogot írt róla?
Shadin2024-06-14 12:49:19 // 35727
Az a baj, hogy a használati szerinti 2.0 - 2.2 bar nyomás szerintem a defekttűrőhöz van megadva, tudtommal kizárólag azzal szállították ezeket a kétszéleseket.
Shadin2024-06-14 12:16:40 // 35726
Jelentkezett valami hogy cserélted, vagy csak megelőzés?
WarbiRunner (Gyuri)2024-06-14 10:14:31 // 35724
A szervizekkel nincs bajom, szerintem ez a gyártó, importőr ügyfélkezelését minősíti. Ezt tudja a szeretett márkánk. Én is Érdre járok, nagyon pozitív a véleményem róluk. Azt hogy mit gariztathat le, nem hinném hogy rajtuk múlik.
A BMW-s példát pedig annak fényében nézd, hogy egy sokadik tulajos 14 éves autóval betéved egy bárki, és ilyen szinten foglalkoznak vele. Szerintem ez nagyon nem általános.
A BMW-s példát pedig annak fényében nézd, hogy egy sokadik tulajos 14 éves autóval betéved egy bárki, és ilyen szinten foglalkoznak vele. Szerintem ez nagyon nem általános.
Piritu - 1.000.0002024-06-14 09:36:16 // 35723
Átfetetted? :-DD
zümi1662024-06-14 07:43:51 // 35722
Kecskeméten a Formontnál is jófejek voltak, amíg csinálták a kötelező szervizt, meg dobtak rá valami frissítést, a szalonos emberünk kezembe nyomta a szolgálati Giu kulcsát, hogy addig bemehessünk a városba csavarogni meg kajálni, amíg elkészül.
Zselé2024-06-14 07:22:10 // 35721
zgi5212024-06-14 00:17:43 // 35720
Utobb Erden Szabonal teritesmentesen kaptam autot a javitas napjara, kernem sem kellett.
Egyebkent 1x voltan BudaOrson es ott is kaptam, jut eszembe.
Nem ezen mulik, nekem mas a gondom a szervizekkel.,
Egyebkent 1x voltan BudaOrson es ott is kaptam, jut eszembe.
Nem ezen mulik, nekem mas a gondom a szervizekkel.,
Piritu - 1.000.0002024-06-13 22:37:25 // 35719
Ilyen relék vannak a SPiderben is, csak ott fekete színű...
Piritu - 1.000.0002024-06-13 22:30:45 // 35718
Piritu - 1.000.0002024-06-13 22:26:23 // 35717
Ha már fogyi...
Ha Spiderrel mászom a hegyeket, ott kb. annyi lesz (1-3 decivel több, ami 5%-on belül van) a fogyi mint sík úton általában. Lefelé ugyanis motorféknél nincs benzin. Le is szokott hűlni 80 fokra a motor, néha azért kell megállni hogy melegedjen egy kicsit alapjáraton.
Felfelé sok-sok, lefelé nulla, az átlag "normál".
A Giulia felfelé hasonlóan issza a benzint, de lefelé se nagyon megy 5 liter alá a kijelző. Átlagban megvan a normál fogyi+60%.
Ha Spiderrel mászom a hegyeket, ott kb. annyi lesz (1-3 decivel több, ami 5%-on belül van) a fogyi mint sík úton általában. Lefelé ugyanis motorféknél nincs benzin. Le is szokott hűlni 80 fokra a motor, néha azért kell megállni hogy melegedjen egy kicsit alapjáraton.
Felfelé sok-sok, lefelé nulla, az átlag "normál".
A Giulia felfelé hasonlóan issza a benzint, de lefelé se nagyon megy 5 liter alá a kijelző. Átlagban megvan a normál fogyi+60%.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.