én nekem az autó érzékelői szerinti 2.4-re van állítva elől hátul, ez menet közben felmegy olyan 2.5-2.6-ra
most hogy melegszik az idő, 2.6-2.7-re is felmegy de még így ez is benne van a teljes terheléses verzióban, csak így izgágább az autó
2.3... 2.2 szerintem már a gumi oldalát enné..
nálam ugye: 225/50 R17  elől-hátul
a balansz nagyon jó így és a komfort is
de tudtommal a Giulia nem érzékeny a nagy kerekekre szóval ugyan így tudja ezt peres gumin is:) nekem pluszban megvan még a retro guminyúl érzés, amikor a ballonons keréken egyensúlyoz az autó, de így is nagyon stabil:)
	SD2024-02-06 11:20:30 // 33980
	
Shadin2024-02-06 10:38:14 // 33979
	
	
SD2024-02-05 18:37:03 // 33978
	azbeszt meg el ne olvassák, biciklisáv matrica:D éves:D
	
berobbantam2024-02-05 18:09:17 // 33977
	Mit nem értetek?A nullás egy parkoló Budapest körül.Parkolási díj meg mindenütt van😀
	
Kazes☻2024-02-05 17:32:27 // 33976
	És még sportos, egészséges is vagy... a TB sem örül. :)
	
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-05 17:06:08 // 33975
	Abban mi a biznisz, ha biciklivel jársz? Se martica, se benzin, se adók. :-) Gondolod, hogy ezt bárki valaha is komolyan támogatni akarja?
	
SD2024-02-05 13:57:52 // 33974
	
	
SD2024-02-05 13:45:53 // 33973
	hát azért már a dunahídon nem tudok "ingyen átmenni" mi lesz még biciklis városi pályamatrica, kerületenként?:D:D:D hogy végül mindenki autóval járjon:D:D:D
	
Kazes☻2024-02-05 12:21:55 // 33972
	Szinte szós zerint ugyanezt mondtam én is január elején... aztán megvettem, mert kellett. : /
	
RomeoOne2024-02-05 08:18:15 // 33970
	Ezt én is néztem. Egyedi megoldást választott, az biztos :D
	
Halesz2024-02-05 07:44:55 // 33969
	
	
SD2024-02-05 05:36:22 // 33968
	Nyilván amúgy is.. bár nevetségesnek tartom hogy a város autóforgalmának csökkentése érdekében az elkerülő gyűrüt teszik először fizetőssé:P értelem a négyzeten:D vagy mi jön még?;D
	
Kazes☻2024-02-04 22:49:51 // 33967
	Csak ezé'?! Ha szólsz, átvittelek volna...! :P
	
SD2024-02-04 15:32:45 // 33966
	Na meg kellett vennem az M0-ás pestmegyei versenypályabérletet:D
Át kellett mennem a Bauhausba egy alu takaró lacet venni 5k, matrica 6k:P
	
Át kellett mennem a Bauhausba egy alu takaró lacet venni 5k, matrica 6k:P
Piritu - 1.000.0002024-02-02 17:25:03 // 33965
	Kipróbáltam 60-ra volt állítva, 8x-nél kapcsoltam vissza. Diszkréten visszalassított, a féklámpa is világított. Azt mondanám mintha "normális" autó motorfékkel lassult volna.
	
SD2024-02-02 15:59:55 // 33964
	Elvileg az is kéne tartsa.. :/ Nem lehet valami limitet beállítani?
Hogy hátsókerékkel fékezzen rá:D
	
Hogy hátsókerékkel fékezzen rá:D
RomeoOne2024-02-02 15:44:27 // 33963
	De a hátsó fékkel fékez? :DDD
	
aranytl2024-02-02 15:22:54 // 33962
	SD-nek még egyszer :)
Alap tempomat, nem távolságtartós. 50 km/h, Szeged, Izabella híd (felüljáró) lefelé. Nem nyomom a gázt, hiszen aktív a tempomat. Az autó gyorsul magától mert a motorfék szerény, kevés ahhoz, hogy 50-en tartsa. Az autó reménykedik, hogy mindjárt elfogy a lejtő és nem csinál semmit. De jaj, a lejtő tart, az autó gyorsul tovább. 54-nél már nagy az izgalom, de még vár. Majd 55-nél úgy dönt, beavatkozik. Nem kapcsol vissza, a motorféket nem növeli, inkább finoman rálép a fékre. Hurrá lassulunk, 50, 49, 50 újra.
	
Alap tempomat, nem távolságtartós. 50 km/h, Szeged, Izabella híd (felüljáró) lefelé. Nem nyomom a gázt, hiszen aktív a tempomat. Az autó gyorsul magától mert a motorfék szerény, kevés ahhoz, hogy 50-en tartsa. Az autó reménykedik, hogy mindjárt elfogy a lejtő és nem csinál semmit. De jaj, a lejtő tart, az autó gyorsul tovább. 54-nél már nagy az izgalom, de még vár. Majd 55-nél úgy dönt, beavatkozik. Nem kapcsol vissza, a motorféket nem növeli, inkább finoman rálép a fékre. Hurrá lassulunk, 50, 49, 50 újra.
SD2024-02-02 13:38:34 // 33961
	Igen de nem kezd el fékezgetni, mondjuk ha felette vagy a limitnek és lejtőn teszed rá, akkor meg lehet engedi gurulni ?
	
Piritu - 1.000.0002024-02-02 12:56:34 // 33960
	Ezt kipróbálom, emlékeim szerint szép csendben visszalassít  a beállított értékre.
	
SD2024-02-02 12:37:57 // 33959
	Valahogy úgy csinálja hogy pl: ha 50 van beállítva és te 65-el mész mikor újra aktiválod, felfele gombbal, tehát nem írja felül a sebességet.
Akkor nem kezd el fékezeni, vagy pl. ha lábbal felé nyomod a beállított értéknek.
Csak akkor fékez ha van az útban valami, addig engedi vissza lassulni max.
Ha aktív tempomat közben akár 1km/-val lentebb veszed azt már utasításnak veszi és elkezd fékezni.
Lefele gurulásnál szerintem tartja a tempót ha ő irányít és nem engedi fölé magától.
De ha fölé gyorsítasz akkor lehet hogy nem fékezi vissza ezt nem próbáltam.
	
Akkor nem kezd el fékezeni, vagy pl. ha lábbal felé nyomod a beállított értéknek.
Csak akkor fékez ha van az útban valami, addig engedi vissza lassulni max.
Ha aktív tempomat közben akár 1km/-val lentebb veszed azt már utasításnak veszi és elkezd fékezni.
Lefele gurulásnál szerintem tartja a tempót ha ő irányít és nem engedi fölé magától.
De ha fölé gyorsítasz akkor lehet hogy nem fékezi vissza ezt nem próbáltam.
Piritu - 1.000.0002024-02-02 12:30:59 // 33958
	Nekem még sose tűnt fel hogy gyorsabban menne a beállítottnál. Inkább 1-el kevesebbel.
Szerintem is a “lábféket” használja.
	
Szerintem is a “lábféket” használja.
aranytl2024-02-02 11:37:41 // 33957
	Tempomattal haladva lejtőn motorfék hiányában gyorsul, amikor 5-tel többel megy a beállítottnál, akkor fékez. Féklámpa is működik. Erre érdemes figyelni, nehogy beleszaladjon az ember egy trafiba pl. 60-ra állítva mehet 65-tel. Az már közigazgatási.
De szerintem úgy fékez, mintha a pedált nyomnád, csak a tempomat nem kapcsol ki.
	
De szerintem úgy fékez, mintha a pedált nyomnád, csak a tempomat nem kapcsol ki.
SD2024-02-02 11:18:39 // 33956
	úgy értem a radaros tempomatnál mikor ő lassít, egy fikció részemről hogy a hátsó fékkel fékez rá.. de lehet hogy ez eleve hülyeség:D mert az se hatásban sem menetbiztonságban nem jelentene előny...
de pl: hegyről le hogy ne melegítse el az első fékeket.. akár... bár szerintem ember nincs aki egy szenzorra merné bízni hogy ráfékez az autó kvázi kézifékkel:D:DD
de én mégis azt gondolom a tempós kanyar kimeneteknél van legnagyobb jelentősége és ezzel csinálja a torque vectoringot, hogy az ívbelső kereket megfékezi és így ad a külsőre nyomatékot, amikor gázt vesz el akkor me már a kipördülést menti
és erre mondom hogy azt veszem észre hogy indulásból keresztbeállítani meg lehet csinálni de ahogy elér egy kis tempót elkezd beavatkozni az elektronika, gondolom mert onnan van biztos jel amire már rá tud szabályozni mind fékezéssel mind gázelvéttel:)))
most legutóbb power-ből kanyarodtam hazafele, hamar bele tiltott, viszont mikor ráváltottam a kettest akkor meg kilőtt:D:D:D mondjuk akkor már nagyjából egyenesben álltam, lehet pont addigra fogyott el a timeout, de az is lehet meg lehet trükközni egy beleváltással:D
	
de pl: hegyről le hogy ne melegítse el az első fékeket.. akár... bár szerintem ember nincs aki egy szenzorra merné bízni hogy ráfékez az autó kvázi kézifékkel:D:DD
de én mégis azt gondolom a tempós kanyar kimeneteknél van legnagyobb jelentősége és ezzel csinálja a torque vectoringot, hogy az ívbelső kereket megfékezi és így ad a külsőre nyomatékot, amikor gázt vesz el akkor me már a kipördülést menti
és erre mondom hogy azt veszem észre hogy indulásból keresztbeállítani meg lehet csinálni de ahogy elér egy kis tempót elkezd beavatkozni az elektronika, gondolom mert onnan van biztos jel amire már rá tud szabályozni mind fékezéssel mind gázelvéttel:)))
most legutóbb power-ből kanyarodtam hazafele, hamar bele tiltott, viszont mikor ráváltottam a kettest akkor meg kilőtt:D:D:D mondjuk akkor már nagyjából egyenesben álltam, lehet pont addigra fogyott el a timeout, de az is lehet meg lehet trükközni egy beleváltással:D
RomeoOne2024-02-02 09:11:15 // 33955
	Tempomatnál szerintem nem fékezget. Engem nagyon meglepne. Tempomatnál, ha kapcsol az ASR, akkor az sztem lecsapja a tempomatot, mint ha a fékre lépsz.
	
SD2024-02-01 22:23:13 // 33954
	Hát nagy tapasztalatom nincs de az a pár kör havas csúszkálás, elektronika nélkül nekem azt bizonyította be hogy sokkal kevesebbszer szól bele mint gondolná az ember.
Persze amikor már van kerék fordulat, azért ezek nagy erők.. állandóan rá-rá fékezni biztos megkajálja.
De nekem nem érződött bizonytalannak, igen ha kanyarban eldobod és elkönnyül az ív belső akkor szerintem leginkább azt tekeri el, de egyenes kigyorsításnál havon is jól fogott simán kétkerékkel intenzíven gyorsított nem éreztem hogy mászkálna.
Persze olyan 30-50 között:D
	
Persze amikor már van kerék fordulat, azért ezek nagy erők.. állandóan rá-rá fékezni biztos megkajálja.
De nekem nem érződött bizonytalannak, igen ha kanyarban eldobod és elkönnyül az ív belső akkor szerintem leginkább azt tekeri el, de egyenes kigyorsításnál havon is jól fogott simán kétkerékkel intenzíven gyorsított nem éreztem hogy mászkálna.
Persze olyan 30-50 között:D
SD2024-02-01 22:20:07 // 33953
	Én még azt tudom elképzelni tempomatnál fékezget inkább hátsófékkel a stabilitás kedvéért, vagy valami trükközés lehet vele, különben miért fogyna..
Persze a kipörgés gátló igen de aki állandóan forgó kerékkel használja annak nem csak a fék hanem a gumi is kuka:D
	
Persze a kipörgés gátló igen de aki állandóan forgó kerékkel használja annak nem csak a fék hanem a gumi is kuka:D
G-MANN🍀2024-02-01 20:30:13 // 33952
	Q4 sem eszi a hátsót, kb 2-3 első betét (közbrn egy tárcsa) után jöhet egy hátsó betét csere 😉
	
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-01 18:36:18 // 33951
	Lamellás a q2 sperr. 30 ezrenként difi olaj csere, és a tárcsái kopnak rendesen. Jó dolog az, de egy plusz szervizelendő cucc. Én saját magamat már lebeszéltem erről. :-)
	
Shadin2024-02-01 17:43:40 // 33950
	Be kell újítani Amcsiból egy Q2 difit.
	
Shadin2024-02-01 17:42:45 // 33949
	
	
pettinke2024-02-01 17:12:53 // 33948
	egyrészt akkor már legyenk link:
https://youtu.be/s_JRGIbvZF8?si=A3ln4MvnWJxPVf3m
másrészt Pista marha jó megmondóember, de ugyanakkor saját magával keveredik ellentmondásba.
"üres zsebbel nem lehet Alfa Romeót csinálni" - valóban, azért kell előbb valahogy pénzt gyűjteni pl. ilyen közös platformos Giuliettával.
a piac amúgy leszavazott: nem kell neki a Giulia, ami - szerintem - tökéletes driver's car, és zseniális, csak éppen a driverek kihalnak.
	
https://youtu.be/s_JRGIbvZF8?si=A3ln4MvnWJxPVf3m
másrészt Pista marha jó megmondóember, de ugyanakkor saját magával keveredik ellentmondásba.
"üres zsebbel nem lehet Alfa Romeót csinálni" - valóban, azért kell előbb valahogy pénzt gyűjteni pl. ilyen közös platformos Giuliettával.
a piac amúgy leszavazott: nem kell neki a Giulia, ami - szerintem - tökéletes driver's car, és zseniális, csak éppen a driverek kihalnak.
Süti1592024-02-01 15:46:57 // 33947
	https://youtu.be/s_JRGIbvZF8?si=A3ln4MvnWJxPVf3m
	
Süti1592024-02-01 15:44:34 // 33946
	https://m.youtube.com/watch?v=s_JRGIbvZF8
	
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-01 15:24:35 // 33945
	Az összkerék az összkerék. Vannak előnyei. :-) Szerintem összefékezte a hátsókat, miközben előre is küldte a nyomatékot.
	
Piritu - 1.000.0002024-02-01 14:21:56 // 33944
	Ma reggel viszont a nyálkás úton négy kerékkel erős slippel de gyorsulva kanyarodtunk be balra nagyívben. Furcsa volt hogy nem avatkozott be az esp és hogy milyen gyorsulást dobott le még N-ben is.
	
Piritu - 1.000.0002024-02-01 14:18:42 // 33943
	A múltkor próbálta a Q4-et jégfolton. A jobb hátsó kerék volt jégen.
Hagyta kicsit tekerni aztán belépett az eleje és otthagytuk a csodálkozókat.
Érzésre ráfékezett, mert amikor ment az eleje is abbahagyta a tekerést.
	
Hagyta kicsit tekerni aztán belépett az eleje és otthagytuk a csodálkozókat.
Érzésre ráfékezett, mert amikor ment az eleje is abbahagyta a tekerést.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-01 14:12:16 // 33942
	Szerintem ennél mezeibb szituációk is eszik, pl az elindulás. Az érzet alapján szinte biztos vagyok benne, hogy minden dinamikus elindulásnál összefékez. Soha, egyetlen egyszer sem éreztem olyat pl., hogy az egyik hátsó kerék elforogna. Mindig egyszerre sikerül neki. 
Nyilván fékből oldja meg. Érdemes lenne kipróbálni, hogy egy kerékkel jégen állva hogy indul el.
Kanyarból kifelé, szintén érzet alapján inkább azt mondanám, hogy nem annyira megfogja, az autót, inkább megindítja a farát. Az első esős Csobánka szerpentinezésem kb annyiból állt, hogy minden kanyarban keresztbe akart állni alattam, aztán megfogta az esp. Akkor kicsit para volt. Aztán egy idő után elkezdtem élvezni, ahogy kezdtem agyban rwd-re átállni. Kell annak is idő.
Aztán ha megérett picit a rwd rutin, igazán mókás újra beülni egy fwd autóba és menni vele mint aki a világát nem tudja, tökre összevissza... Nekem mostanában nem egyszer sikerült a Giuliettát picit túltolni. Hétfőn nagyon siettünk, nyirkos úton D-ben Chilivel... az 5km alatt szerintem az első kerekek mentek 10-et...XD
	
Nyilván fékből oldja meg. Érdemes lenne kipróbálni, hogy egy kerékkel jégen állva hogy indul el.
Kanyarból kifelé, szintén érzet alapján inkább azt mondanám, hogy nem annyira megfogja, az autót, inkább megindítja a farát. Az első esős Csobánka szerpentinezésem kb annyiból állt, hogy minden kanyarban keresztbe akart állni alattam, aztán megfogta az esp. Akkor kicsit para volt. Aztán egy idő után elkezdtem élvezni, ahogy kezdtem agyban rwd-re átállni. Kell annak is idő.
Aztán ha megérett picit a rwd rutin, igazán mókás újra beülni egy fwd autóba és menni vele mint aki a világát nem tudja, tökre összevissza... Nekem mostanában nem egyszer sikerült a Giuliettát picit túltolni. Hétfőn nagyon siettünk, nyirkos úton D-ben Chilivel... az 5km alatt szerintem az első kerekek mentek 10-et...XD
oldrepublic2024-02-01 13:28:03 // 33941
	Ez teljesen átlagos futásteljesítmény szerintem! :-D
	
SD2024-02-01 10:00:10 // 33939
	Azt biztos olcsóbb cserélni:D
	
RomeoOne2024-02-01 09:48:25 // 33938
	Az 500 lóerősek nem eszik a hátsó fékeket, ott a TVD intézi a nyomaték leosztást.
	
SD2024-02-01 09:27:09 // 33937
	Már hogy hátul előbb? Ott korrigál bele az elektromos diffizár, minnél többet hegyezed, megeszi, kanyarból kifele úgy fogja meg az autót.
Összességében meg azért 200-300-500 le autókról beszélünk, amit nem a rekuperátor fékez.
Nem uccsó sorban motorfék nélkül:D :P
	
Összességében meg azért 200-300-500 le autókról beszélünk, amit nem a rekuperátor fékez.
Nem uccsó sorban motorfék nélkül:D :P
Shadin2024-02-01 09:06:27 // 33936
	Nem vágom miért kopik ilyen szarul a tárcsa :-(
	
Shadin2024-02-01 09:05:54 // 33935
	Nem sok anyagot hagytál rajta :-)
	
SD2024-01-31 20:13:06 // 33934
	apa kezdődik:) QV 700hp
	
Liquid2024-01-31 19:45:57 // 33933
	a felülete nézett ki szarul nálam is, ráadásul belül csak egy "csíkban" kopott rendesen
	
Csabi2024-01-31 18:49:00 // 33932
	A hátsók 50 ezer km-t bírtak, az elsők fele annyira voltak kopottak...


Egyébként, 3hétig jártam úgy , hogy már jelezte "check brake pad" ...egyszercsak nem engedte kioldani a kéziféket, hibát dobott az elektromos kézifékre. Azért ott levert a víz, mert az atomszopás ha nem tudod megoldani a helyszínen. Köze lehetett a kopott betétetkhez...Szerencsére a hibát tudtam törölni telefonnal, és azóta sem jelentkezett.
	


Egyébként, 3hétig jártam úgy , hogy már jelezte "check brake pad" ...egyszercsak nem engedte kioldani a kéziféket, hibát dobott az elektromos kézifékre. Azért ott levert a víz, mert az atomszopás ha nem tudod megoldani a helyszínen. Köze lehetett a kopott betétetkhez...Szerencsére a hibát tudtam törölni telefonnal, és azóta sem jelentkezett.
Shadin2024-01-31 18:10:27 // 33931
	Holnap lefotózom, nagy pereme nincs, kb. egyforma elöl-hátul, a felületük elég gatya.
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
1
		Vendég1
361
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 



