Végül is neked van igazad, mert te életedben nem mentél olyan autóval amin Barum bravuris volt, de bizton állítod, hogy egy nagy szar a gumi.
az tök mindegy, hogy kb a 3 autóval összesen cirka 250e km autóztam le Barum bravurissal, és nem 90-el.....továbbá mások is be merik írni, hogy tényleg nem szar........
Tényleg ne haragudj, de akkor kik írják még be, hogy nem volt vele gond?
Miért nem lehet elfogadni, hogy anno 2003-2004-ben meg 2008-ban is ajánlott minősítést kapott több egymástól független gumi teszten.
Ilyen alapon akkor bárki leszarozhatja azt a gumit ami a te autódon van, mert azt is csak mások tesztelték és mondják jónak.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Gumi, felni, futómű
GEORGE2011-07-12 23:21:08 // 13663
GEORGE2011-07-12 23:15:32 // 13662
Annyiszor fogom leírni, hogy semmit sem tudsz kezdeni a V6-dal a 2,4 SportDiesel ellen, ahányszor csak akarom :-) Szólás szabadság van okoska :-)
Én az 1mp előnyre 100-ig nem nagyon lennék büszke, mert pillanatok alatt el lehet bukni :-)
Továbbá 50-60-100-150-ről megindulva sokkal többet használjuk az autót a mindennapokban, mint 0-100-ra, ott bizony 190-200-ig tartja a lépést a 166 3.0 v6-kal a 156 2.5 V6 24v meg sehol sincs :-) Az hogy te ezt nem hiszed az a te dolgod, ettől még valóság és ami a legfőbb dolog, ezt igazolják azon benzines Alfás barátaim, akik ezt megtapasztalták! érdekes ők ezt el tudják fogadni :-)
Főleg azért mert ettől pipa vagy külön örömmel tölt el eme teljesítménye a SportDiesel-nek :-)
Alfi156 gépén valóban volt egy kis módosítás, de ettől függetlenül csak nem bírtál vele :-))) Még is a szaros diesel futott be előbb a célba.
Szóval hajrá SportDiesel :-)
Sajnos a telom mikrofonja beadta az unalmast, de így is felismerhető a zene, a számok meg hang nélkül is beszédesek!!! :-)
220 felett csak diesel-el lehet.....
Én az 1mp előnyre 100-ig nem nagyon lennék büszke, mert pillanatok alatt el lehet bukni :-)
Továbbá 50-60-100-150-ről megindulva sokkal többet használjuk az autót a mindennapokban, mint 0-100-ra, ott bizony 190-200-ig tartja a lépést a 166 3.0 v6-kal a 156 2.5 V6 24v meg sehol sincs :-) Az hogy te ezt nem hiszed az a te dolgod, ettől még valóság és ami a legfőbb dolog, ezt igazolják azon benzines Alfás barátaim, akik ezt megtapasztalták! érdekes ők ezt el tudják fogadni :-)
Főleg azért mert ettől pipa vagy külön örömmel tölt el eme teljesítménye a SportDiesel-nek :-)
Alfi156 gépén valóban volt egy kis módosítás, de ettől függetlenül csak nem bírtál vele :-))) Még is a szaros diesel futott be előbb a célba.
Szóval hajrá SportDiesel :-)
Sajnos a telom mikrofonja beadta az unalmast, de így is felismerhető a zene, a számok meg hang nélkül is beszédesek!!! :-)
220 felett csak diesel-el lehet.....
GEORGE2011-07-12 23:04:49 // 13661
nem te okoskázol, hanem a haverod....
Public Enemy2011-07-12 22:39:30 // 13660
Leírtad a lényeget: jobb a szarodnál a V6!! Ennyi. Amúgy magadat ismétled csak és csak olyanokkal jópofizol, akik vevők erre a buta "sportdiesel" szövegedre. Pedig ez a szó csak a te kicsi buksidban létezik, amúgy egy nonszensz...
Én is emlékszem rád Kaposújlakról!! Te jöttél oda hozzám sunyin vigasztalni (nem mintha kellett volna), hogy "á ne vedd a szívedre, az Alfi156 kocsija agyon va húzva, nem csoda, hogy 2 kocsihosszal gyorsabb nálad". Vagy tévednék, okoska??
Én is emlékszem rád Kaposújlakról!! Te jöttél oda hozzám sunyin vigasztalni (nem mintha kellett volna), hogy "á ne vedd a szívedre, az Alfi156 kocsija agyon va húzva, nem csoda, hogy 2 kocsihosszal gyorsabb nálad". Vagy tévednék, okoska??
Marty2011-07-12 19:53:59 // 13659
Új neve van :) Csipszadó !!! :D
Blade2011-07-12 14:40:55 // 13658
Ezek "hétköznapi felhasználói" vélemények, amik a sok hiányzó csillag ellenére is hiteltelenek...
Blade2011-07-12 14:39:08 // 13657
Tudom hová tartozik a Barom gumi. Az ilyen "Kontinentál konszernhez tartozó gumi" általában az eredeti konszern leselejtezett gépsorán készülnek, és több évvel ezelőtti fejlesztéseket kapják meg. Nem állítanak maguknak konkurenciát házon belül, ezért tartják alsókategóriában. Így a fejlesztési projektekből sokkal többet ki tudnak hozni. Tehát gyakorlatilag egy régebbi majdnem continentált gyártanak. Azért majdnem, mert pl. a téligumiknál a szilikát (ami a legdrágább és legfontosabb alkotóelem) szinte teljesen kispórolják...
Ugyanaz mint a motorgumiknál a Pirelli-Metzeler kapcsolat. A pirelli lesz az első prioritású mindig.
Amit írtál az csak marketingszöveg:))
Ugyanaz mint a motorgumiknál a Pirelli-Metzeler kapcsolat. A pirelli lesz az első prioritású mindig.
Amit írtál az csak marketingszöveg:))
Totti (NagyVad)2011-07-12 14:33:45 // 13656
Vagy ami a még gerincesebb és tökösebb lenne ha személyesen tenné mind ezt !
Amugy szerintem az általad kommentált be írás ki meríti a "trollkodás" fogalmát kíváncsi leszek lesz-e következménye vagy megint el siklanak a modik a ki váltó okon és már csak akkor jönnek amikor "vér " folyik!
Amugy szerintem az általad kommentált be írás ki meríti a "trollkodás" fogalmát kíváncsi leszek lesz-e következménye vagy megint el siklanak a modik a ki váltó okon és már csak akkor jönnek amikor "vér " folyik!
Blade2011-07-12 14:31:17 // 13655
CSő:)
Te, fel ne hergeld már magad ilyen hülyeségeken!:) Nekem oszt doszt mindegy kinek milyen a kedvenc gumi márkája, vagy mit tart jónak, csak kérdeztem Scott-tól, hogy kik ajánlották, vagyis dicsérték. Felőlem nankangra is izgulhat valaki, legfeljebb nevetek egy jót:) Azért kérdeztem, mert arra gondoltam hogy nem gumitechnikás szakértőktől kapta a dicséretet, hanem hétköznapi felhasználóktól. De nincs jelentősége.
Nézd, a szerpentines meg a pályanapos élményeid max élménynek jók, de nem hiteles összehasonlítási alapok. A vizes szlalom versenyen nem tudom milyen kaliberű csapat volt, de ha egy igazán komoly csapat verődik össze, ahol tényleg a gumik teljesítőképességének utolsó százalékai számítanak, akkor lehet hogy pont a gumik miatt maradsz le a képzeletbeli dobogóról. (Ne érts félre, nem téged akarlak lekicsinyelni).
Igazából sokan túlreagálják a jelentőségét egy utcai guminak. Ennek oka a tapadási kör, amit utcán meg sem közelit az ember.
Szerintem három dolgot érdemes figyelembe venni utcai gumi vásárlásakor, ha már mindenképpen racionálisan gondolkodunk.
1. Ár/érték arány
2. Futásteljesítmény
3. Vizes úton való viselkedés, tapadás
A többi tényezőben elég közel állnak egymáshoz a gyártók, a vizes körülményeket tekintve nem. Ezek alapján a legjobb gumigyártó manapság szerintem a Michelin. Ár/érték arányban kicsit gyengébb. Futásteljesítményben és takarékosságban szinte felülmúlhatatlan az Energy Saver. Vizes tapadásban meg a Pilot Sport 3 a koronázatlan király:)
Te, én hol okoskáztalak le?:)
Te, fel ne hergeld már magad ilyen hülyeségeken!:) Nekem oszt doszt mindegy kinek milyen a kedvenc gumi márkája, vagy mit tart jónak, csak kérdeztem Scott-tól, hogy kik ajánlották, vagyis dicsérték. Felőlem nankangra is izgulhat valaki, legfeljebb nevetek egy jót:) Azért kérdeztem, mert arra gondoltam hogy nem gumitechnikás szakértőktől kapta a dicséretet, hanem hétköznapi felhasználóktól. De nincs jelentősége.
Nézd, a szerpentines meg a pályanapos élményeid max élménynek jók, de nem hiteles összehasonlítási alapok. A vizes szlalom versenyen nem tudom milyen kaliberű csapat volt, de ha egy igazán komoly csapat verődik össze, ahol tényleg a gumik teljesítőképességének utolsó százalékai számítanak, akkor lehet hogy pont a gumik miatt maradsz le a képzeletbeli dobogóról. (Ne érts félre, nem téged akarlak lekicsinyelni).
Igazából sokan túlreagálják a jelentőségét egy utcai guminak. Ennek oka a tapadási kör, amit utcán meg sem közelit az ember.
Szerintem három dolgot érdemes figyelembe venni utcai gumi vásárlásakor, ha már mindenképpen racionálisan gondolkodunk.
1. Ár/érték arány
2. Futásteljesítmény
3. Vizes úton való viselkedés, tapadás
A többi tényezőben elég közel állnak egymáshoz a gyártók, a vizes körülményeket tekintve nem. Ezek alapján a legjobb gumigyártó manapság szerintem a Michelin. Ár/érték arányban kicsit gyengébb. Futásteljesítményben és takarékosságban szinte felülmúlhatatlan az Energy Saver. Vizes tapadásban meg a Pilot Sport 3 a koronázatlan király:)
Te, én hol okoskáztalak le?:)
Mike.2011-07-12 14:27:37 // 13654
Nem értem ennek mi az értelme? (Kivéve ha tényleg a balhézás a célod, és nagyon úgy tűnik, hogy az) Írj privát levelet neki ha valami nem tetszik, de nem itt és így kellene véleményt nyilvánítani.
Liquid2011-07-12 14:18:34 // 13653
nemcsak neki, bár nemszép dolog a feszkó szítás ismételten :(
több ismerősöm/ barátom gurult vagy éppen gurul Bavuris gumival, és senki nem panaszkodott rá, ja és nemcsak ezres szvfitekről van szó
több ismerősöm/ barátom gurult vagy éppen gurul Bavuris gumival, és senki nem panaszkodott rá, ja és nemcsak ezres szvfitekről van szó
GEORGE2011-07-12 13:03:32 // 13651
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-12 13:02:53 // 13650
hol a popcorn, kóla amíg nincs hamburgeradó :PPP ?
GEORGE2011-07-12 12:59:03 // 13649
Amit a(z) BARUM márkáról tudni kell:
A Barum a Continental kedvező árú márkája. Gyártási hely: az európai Continental gyárak.
A gyártó honlapja
Amit a(z) BARUM Bravuris 2 termékről tudni kell:
A Barum Bravuris 2 a nagy sebességű középkategóriás személygépkocsik nyári abroncsa, a Bravuris új generációja.
Jellemzői: Jó iránytartás nedves úton is, jó vízelvezetés, csökkentett aquaplaning veszély, precíz reagálás a gyors kormánymozdulatokra is, nagyon biztonságos kanyarvétel, továbbá az alacsony gördülési ellenállás miatt, halk futás, fokozott komfortérzet, megnövelt élettartam.
Teszteredmények:
- ADAC 2008 - 195/65R15 V-ben "ajánlot"
Ugye ez már több mint a George szava?
És javítanálak téged, nem alsó kategóriás gumi, hanem közép kategóriás, nagyon nagy a két kategória közt a különbség.
A Barum a Continental kedvező árú márkája. Gyártási hely: az európai Continental gyárak.
A gyártó honlapja
Amit a(z) BARUM Bravuris 2 termékről tudni kell:
A Barum Bravuris 2 a nagy sebességű középkategóriás személygépkocsik nyári abroncsa, a Bravuris új generációja.
Jellemzői: Jó iránytartás nedves úton is, jó vízelvezetés, csökkentett aquaplaning veszély, precíz reagálás a gyors kormánymozdulatokra is, nagyon biztonságos kanyarvétel, továbbá az alacsony gördülési ellenállás miatt, halk futás, fokozott komfortérzet, megnövelt élettartam.
Teszteredmények:
- ADAC 2008 - 195/65R15 V-ben "ajánlot"
Ugye ez már több mint a George szava?
És javítanálak téged, nem alsó kategóriás gumi, hanem közép kategóriás, nagyon nagy a két kategória közt a különbség.
GEORGE2011-07-12 12:40:40 // 13648
Szia.:-)
Az egyik én vagyok.
mivel akkor 3 autóm volt és nagyon nem mindegy, hogy mennyibe kerül a fenntartásuk így szóba került a teszteken jól szereplő Barum Bravuris. ( Német teszt magazin tesztje lapján vettem meg ) a 146ti-re pont a felébe került mint bármelyik soron következő "jobb" márkának tartott gumi, amik közül jó pártól többet tudott a tesztek alapján. Szóval így került fel a 146ti-re, majd a meglepően jó viselkedése miatt a Temprámra és a Scudomra is.
Kérdez meg Blackyt, hogy Horvátba a szerpentineken milyent mentünk. Ő a 156-al én a Scudoval. Bizony nem billegett a Scudo.
Az Euroringen a Scudo szintén Barum gumikkal nagyon jól ment. Az egyik menet alatt, aminek nem emlékszem a kör számára, de az is, hogy lehet időre ment , szóval hirtelen nem tudom, ha (Csöri emlékszik rá akkor kisegít) szóval az egyik "etap" alatt 3 autót köröztem le. Én az elején indultam a Csöri a legvégén a 147GTA-val, befutáskor a lefordulás előtt 3 kanyarral előzött meg. Szóval nem alapjáraton ment a Scudo és nem esett le a pályáról a Barumokkal.
Egyébként miért kell név alapján ítélkezni?????
Miért kell le okoskázni azt aki tapasztalati tények alapján ír róla???
Beszélgess a haveroddal, mert el van szállva kicsit magától......
Az egyik én vagyok.
mivel akkor 3 autóm volt és nagyon nem mindegy, hogy mennyibe kerül a fenntartásuk így szóba került a teszteken jól szereplő Barum Bravuris. ( Német teszt magazin tesztje lapján vettem meg ) a 146ti-re pont a felébe került mint bármelyik soron következő "jobb" márkának tartott gumi, amik közül jó pártól többet tudott a tesztek alapján. Szóval így került fel a 146ti-re, majd a meglepően jó viselkedése miatt a Temprámra és a Scudomra is.
Kérdez meg Blackyt, hogy Horvátba a szerpentineken milyent mentünk. Ő a 156-al én a Scudoval. Bizony nem billegett a Scudo.
Az Euroringen a Scudo szintén Barum gumikkal nagyon jól ment. Az egyik menet alatt, aminek nem emlékszem a kör számára, de az is, hogy lehet időre ment , szóval hirtelen nem tudom, ha (Csöri emlékszik rá akkor kisegít) szóval az egyik "etap" alatt 3 autót köröztem le. Én az elején indultam a Csöri a legvégén a 147GTA-val, befutáskor a lefordulás előtt 3 kanyarral előzött meg. Szóval nem alapjáraton ment a Scudo és nem esett le a pályáról a Barumokkal.
Egyébként miért kell név alapján ítélkezni?????
Miért kell le okoskázni azt aki tapasztalati tények alapján ír róla???
Beszélgess a haveroddal, mert el van szállva kicsit magától......
Whiteskull2011-07-12 12:34:51 // 13647
Nekem is teljesen jó volt. Jó párat elkoptattunk, minden ilyesmi féle gond nélkül. No persze nem versenygumi. :)))
GEORGE2011-07-12 12:25:09 // 13646
Figyelj te "elvagyokszállvamagamtókmert mentem2körtaH.ringen"
Írásaidat olvasva, a stílusodból és abból amit írsz arra jutottam, hogy neked nem sok közöd van a technikához........ez nem is lenne baj, ha hallgatnál amikor kéne.
De valamiért nagyon okosnak képzeled magad!
Látszik, hogy nem értesz a technikához, mert különben nem sírnál attól a ténytől, hogy a 156 2,5 V6 1mp-vel jobb mint a 2,4 jtd 20V 100-ra és csupán 5km/h magasabb végsebességre képes, miközben a rugalmasság terén nem tud mit kezdeni a v6 a SportDiesel-el ( direkt írtam mert ettől jól beizgulsz ).....aztán ebből az indulatodból fakadó dühödet kisugárzod felém mindenre.......tessék már felfogni, hogy nem egy "ütős" csúcs V6-ban ülsz.....ép jobban megy a 2.0 TS16V-től....de még nem bír a 2,4 jtd 20V-vel :-) Ez van, matek az egész, lóerő, Nm, súly......
ha tetszik ha nem igen is rendben voltak a Barum bravuris gumik, nem kevés kilométert autóztam össze velük. Mivel sosem szoktam hazudni és csak a valósat és a tényeket osztom itt meg mindenkivel, megkérnélek, hogy ne reagál cinikusan az írásaimra!
Tényleg vissza vehetnél magadból, mert hidd el nem csillogsz attól fényesebben, hogy mentél már x kört a H.ringen....tudod ahova bárki bármikor kimehet. Szerintem Alfás körökben sokkal nagyobb "dolog" hogy a gyár hivatalos tesztpályán Baloccoban gurulsz párat az Alfa gyár által adott tesztautókkal. Ha ez bekövetkezne nálad akkor már dicsekedhetnél, addig csak egy vagy a sok közül aki ment már a H.ringen....
Amúgy már beugrott ki vagy te. Te voltál aki Kaposon elkezdte kidobálni az autóból még a 0.5L colás palackot is, mert nem tudtad lenyomni Alfi156 SportDieseljét :-) :-D
Az életben nincs erre lehetőséged, kár ilyenkor is csökkenteni a kocsi súlyát, ráadásul 2-3-4kg kisdobosával képtelenség jobb eredményt elérni :-)))))))
Szóval ha lehet, ne írjál nekem, sokkal jobb lesz neked is :-)
Írásaidat olvasva, a stílusodból és abból amit írsz arra jutottam, hogy neked nem sok közöd van a technikához........ez nem is lenne baj, ha hallgatnál amikor kéne.
De valamiért nagyon okosnak képzeled magad!
Látszik, hogy nem értesz a technikához, mert különben nem sírnál attól a ténytől, hogy a 156 2,5 V6 1mp-vel jobb mint a 2,4 jtd 20V 100-ra és csupán 5km/h magasabb végsebességre képes, miközben a rugalmasság terén nem tud mit kezdeni a v6 a SportDiesel-el ( direkt írtam mert ettől jól beizgulsz ).....aztán ebből az indulatodból fakadó dühödet kisugárzod felém mindenre.......tessék már felfogni, hogy nem egy "ütős" csúcs V6-ban ülsz.....ép jobban megy a 2.0 TS16V-től....de még nem bír a 2,4 jtd 20V-vel :-) Ez van, matek az egész, lóerő, Nm, súly......
ha tetszik ha nem igen is rendben voltak a Barum bravuris gumik, nem kevés kilométert autóztam össze velük. Mivel sosem szoktam hazudni és csak a valósat és a tényeket osztom itt meg mindenkivel, megkérnélek, hogy ne reagál cinikusan az írásaimra!
Tényleg vissza vehetnél magadból, mert hidd el nem csillogsz attól fényesebben, hogy mentél már x kört a H.ringen....tudod ahova bárki bármikor kimehet. Szerintem Alfás körökben sokkal nagyobb "dolog" hogy a gyár hivatalos tesztpályán Baloccoban gurulsz párat az Alfa gyár által adott tesztautókkal. Ha ez bekövetkezne nálad akkor már dicsekedhetnél, addig csak egy vagy a sok közül aki ment már a H.ringen....
Amúgy már beugrott ki vagy te. Te voltál aki Kaposon elkezdte kidobálni az autóból még a 0.5L colás palackot is, mert nem tudtad lenyomni Alfi156 SportDieseljét :-) :-D
Az életben nincs erre lehetőséged, kár ilyenkor is csökkenteni a kocsi súlyát, ráadásul 2-3-4kg kisdobosával képtelenség jobb eredményt elérni :-)))))))
Szóval ha lehet, ne írjál nekem, sokkal jobb lesz neked is :-)
GEORGE2011-07-12 12:08:46 // 13645
Nézd, mint írtam elkoptattam pár garnitúrát ebből a típusból 3 fajta autón.
Én az erősített oldalfalút vettem mindig.
A 146 ti-vel voltam pályán is, meg vezetéstechnikai tréningen is, ahol a vizes-jeges szlalom pályán dobogós lettem volna, ha lett volna eredmény hirdetés.....
Tehát nem hallomásból, nem a "józsi szomszédjától" szerezve az infót kijelentem, hogy nagyon is jó gumik voltak.
Ilyen gondot amit írsz még sose hallottam, érdekes és szerintem is hibás széria van az autódon..........másokkal akik nem tapasztalati úton fikázzák ne törődj, mert az nem valós információ......
Én az erősített oldalfalút vettem mindig.
A 146 ti-vel voltam pályán is, meg vezetéstechnikai tréningen is, ahol a vizes-jeges szlalom pályán dobogós lettem volna, ha lett volna eredmény hirdetés.....
Tehát nem hallomásból, nem a "józsi szomszédjától" szerezve az infót kijelentem, hogy nagyon is jó gumik voltak.
Ilyen gondot amit írsz még sose hallottam, érdekes és szerintem is hibás széria van az autódon..........másokkal akik nem tapasztalati úton fikázzák ne törődj, mert az nem valós információ......
Public Enemy2011-07-12 11:33:46 // 13644
Okoskának bevált! :-)
BeeGee2011-07-12 11:23:05 // 13642
Ha 2.2nél benyomható a fala, akkor 0,2 már nem segít szerintem.
Én inkább visszacseréltetném a gumikat.
Én inkább visszacseréltetném a gumikat.
Totti (NagyVad)2011-07-12 11:17:45 // 13641
Szerintem észre fogod venni!
Scott2011-07-12 11:14:22 // 13640
Pont ezen gondolkodtam, még megpróbálom ezt. Bár nem hiszem, hogy sokat javítana a helyzeten.
Totti (NagyVad)2011-07-12 11:12:18 // 13639
Nyomd fel 2.4-2.5 re és úgy menny vele egyet!
Scott2011-07-12 10:34:33 // 13638
Persze, 2.2 mindegyik
Totti (NagyVad)2011-07-12 10:08:45 // 13637
Gumi nyomást nézted?
Blade2011-07-12 09:37:52 // 13636
Dicsérik?:) Kik?:))
Scott2011-07-12 09:34:31 // 13635
Az bánt, hogy az olcsóbb gumik közül pont amiatt vettem ezeket, mert nagyon sokan dícsérik.
Blade2011-07-12 09:30:10 // 13634
Nincs azzal semmi gond, csak az hogy Barum....
Én nem foglalkoznék ilyen alsó kategóriás "termékekkel"...
Én nem foglalkoznék ilyen alsó kategóriás "termékekkel"...
Scott2011-07-12 09:09:38 // 13633
Minden ok, ép tegnap mérettem meg őket. Előző gumiaim Bridgestone-ok voltak, azzal atom stabil volt a gép.
Scott2011-07-12 09:08:34 // 13632
Akkor biztosan kifogtam egy hibás szériát. Ma reggel vissza is mentem a gumishoz, lehet hogy garanciálisan cserélik (visszahívnak). Egy biztos, hüvelykujjal kb egy centit be tudom nyomni az oldalfalát, anniyra puha. Hihetetlen instabil az autó tőle. Akárhogy végződik a sztori, Barumot soha többet...
Buksi2011-07-12 03:46:56 // 13631
Na erre kíváncsi leszek! :-))
szasza9112011-07-12 02:37:28 // 13630
szia,
a második 155-ös pályafutásom ezekkel a gumikkal kezdődött, igaz 195/55R15 meretben. az egvilágon semmi bajom nem volt vele, pedig a "neve" miatt tartottam tőle. kellemes csalódás volt, gyorsabb kanyarokban is.
a második 155-ös pályafutásom ezekkel a gumikkal kezdődött, igaz 195/55R15 meretben. az egvilágon semmi bajom nem volt vele, pedig a "neve" miatt tartottam tőle. kellemes csalódás volt, gyorsabb kanyarokban is.
GEORGE2011-07-12 00:38:38 // 13629
Hát nem most volt az biztos.....:-)
Marklar1552011-07-12 00:33:15 // 13628
Ez még akkor volt amikor a Continental csoport volt a szponzorod.? :-P
GEORGE2011-07-11 23:51:04 // 13627
Gátlóiddal minden oké?
GEORGE2011-07-11 23:47:13 // 13626
Sziasztok.
Ma kora délután átvettem a Michelin Hungária Kft-től, illetve az igen csinos külső marketing kapcsolati manager-től a 4 db tesztgumit. :-)
Holnap fel is kerül a verdára, hogy kezdődjék az élet tartam teszt, amit időnként a blogomba fogok frissíteni.
215/45 R17 91W Michelin Pilot Exalto
Ma kora délután átvettem a Michelin Hungária Kft-től, illetve az igen csinos külső marketing kapcsolati manager-től a 4 db tesztgumit. :-)
Holnap fel is kerül a verdára, hogy kezdődjék az élet tartam teszt, amit időnként a blogomba fogok frissíteni.
215/45 R17 91W Michelin Pilot Exalto
GEORGE2011-07-11 23:31:40 // 13625
A 146ti-in volt nekem 2 szett ( 205/45R16 ), és a Tempra SW-n 1szett ( 195/50 R15 ) és a Fiat Scudomon is volt egy szett, remekül autózhatóak voltak, stabil volt mind a 3 autó ezen gumikkal.
Scott2011-07-10 12:32:32 // 13624
Sziasztok! Használ valaki Barum Bravurius2 gumit? (205/55 R16) Pénteken vettem újonnan egy garnitúrát, de valami nem kóser, mert annyira puha az oldalfa a guminak, hogy az egész kocsi oldalirányban hintázik a kanyarokban. Ha menet közben hirtelen jobbra-balra rántom a kormányt borzasztó utólengések vannak. Ennyire trágya lenne ez a gumi típus?
Alien42011-07-09 00:04:01 // 13623
sziasztok, voltam futót állítatni
a végső megoldás az lett, hogy megcserélték az első-hátsó páromat
de nem is ez a lényeg, a vezető oldali hátsó kerekem icipicikét meg van fáradva /nem vagyok otthon a megfelelő szakmai megnevezésekben/ azt hiszem pontosabban az a csapágyam fáradt meg kicsit, de még elmegy bőven, azt mondták
a másik viszont, hogy a JE bölcsőm +7.7mm-t adott ki... kasztni nincs elmenve, sehol nem látom, h törve volt előző tulajnál... kasztni karcos természetesen, de törést nem látok
erre azt mondták, h fix helyre ül a bölcső így csak karosszériás tudná belőni...
eredetileg ha szintben volt a kormány, akkor finoman jobbra ment a kicsike, most be van lőve minden, csak abölcső értéke zavar kicsit
nem ráz, nem csinál semmit
igazából csak a szakmai következtetést szeretném tőletek hallani, ha tudtok adni ez alapján
köszönöm
a végső megoldás az lett, hogy megcserélték az első-hátsó páromat
de nem is ez a lényeg, a vezető oldali hátsó kerekem icipicikét meg van fáradva /nem vagyok otthon a megfelelő szakmai megnevezésekben/ azt hiszem pontosabban az a csapágyam fáradt meg kicsit, de még elmegy bőven, azt mondták
a másik viszont, hogy a JE bölcsőm +7.7mm-t adott ki... kasztni nincs elmenve, sehol nem látom, h törve volt előző tulajnál... kasztni karcos természetesen, de törést nem látok
erre azt mondták, h fix helyre ül a bölcső így csak karosszériás tudná belőni...
eredetileg ha szintben volt a kormány, akkor finoman jobbra ment a kicsike, most be van lőve minden, csak abölcső értéke zavar kicsit
nem ráz, nem csinál semmit
igazából csak a szakmai következtetést szeretném tőletek hallani, ha tudtok adni ez alapján
köszönöm
mreni2011-07-08 19:03:17 // 13622
jaja,most ráérek,szemem a pályán :D :)
Dzsozy2011-07-08 19:01:27 // 13621
Gondoltam ide is beírom a jó hírt, hogy segítettek, de látom képben vagy!! :)))))
mreni2011-07-08 18:46:33 // 13620
toronycsapágy is szokott ilyen ropogó hangot adni,kormányforgatásnál is,álló helyzetben
mreni2011-07-08 18:45:50 // 13619
de legalább megvan a hiba oka,és nem egy vészes árú alkatrészről van szó szerencsére
Dzsozy2011-07-08 18:13:56 // 13618
Hosszabb próbakör után újra ropog az eleje! :( Most jöttem fel az aknából,és szomorúan kell közölnöm, hogy a kormány összekötő a ludas! Be-be remeg, és továbbadja a remegést a felfüggesztésen keresztül a féknyeregnek,ami ahogy beremeg,a fékbetétek ropogtatják a tárcsát! Szemmel látható a féknyereg beremegése. Tapogattam a vasat, kerestem a hiba forrást, és miközben fater tekergette a kormányt szomorúan kellett konstatálnom a hiba okát! :(
BalintDkny2011-07-07 23:03:10 // 13617
sorry, elnéztem, ha az lett volna, az nagykirály lett volna, de sima keresztlengőkaros, ami ha jóltudom, a legkezdetlegesebb:D
mégis istenikirály élmény:D
mégis istenikirály élmény:D
Fairlane2011-07-07 22:50:43 // 13616
Az utóbbi eset :)
BalintDkny2011-07-07 22:46:36 // 13615
Egyébként az igaz, hogy a 146ban kettős keresztlengőkaros első futómű van, vagy csak el van írva itt a "Típusok" menüpont alatt?
mreni2011-07-07 20:30:32 // 13614
szerintem inkább nem volt lehúzva a kerék rendesen,nem kötözködésből,de a 45ön nekem soha nem volt ilyen csavar és semmi baj nem volt vele.
van egy csomó autó aminek gyárilag nincs is ilyen csak a kerékcsavarral húzod rá az agyra a tárcsát.
van egy csomó autó aminek gyárilag nincs is ilyen csak a kerékcsavarral húzod rá az agyra a tárcsát.