Kazes☻2012-01-31 09:33:46 // 2199
Úgy van, sajnos ebben teljesen egyetértünk. De azért lehetne hogy' spórolni a már beszedettekkel is. Biztosan sokan tudnának nekik ajánlani ötleteket. :)
Zsolt1552012-01-31 03:43:38 // 2198
A gond, hogy az elmúlt időszakban sokan összetévesztették az államkasszát a pénztárcával.
A pénz elfogyott, az ország eladósodott, most pedig valamiből finanszírozni kell az államot. Az autós társadalom az utolsó amire még rá lehet, vagy tudnak terhelni valamit. Lásd akár ezt, vagy a tervezett "behajtási" díjat. Közben a Rákoczi út délután ötkor olyan jól járható volt, volt mint régen szombatonként.
A pénz elfogyott, az ország eladósodott, most pedig valamiből finanszírozni kell az államot. Az autós társadalom az utolsó amire még rá lehet, vagy tudnak terhelni valamit. Lásd akár ezt, vagy a tervezett "behajtási" díjat. Közben a Rákoczi út délután ötkor olyan jól járható volt, volt mint régen szombatonként.
Kazes☻2012-01-29 21:00:15 // 2197
Hazai és európai autópályadíjak: mennyit kell értük gürizni?
Nem csak a hazai autósok hőböröghetnek a magyar autópályadíjak miatt, azok még európai összehasonlításban is a legmagasabbak.
Nem csak a hazai autósok hőböröghetnek a magyar autópályadíjak miatt, azok még európai összehasonlításban is a legmagasabbak.
Kazes☻2012-01-14 15:48:38 // 2195
Ja,i9gen. A kombinoknál is volt nagy szopás. Vagy még tart?! :)
Kazes☻2012-01-14 15:47:09 // 2194
Igen, sajnos. Már Botondéknál kellett volna egy 'felső határ'.
Zsolt1552012-01-14 15:45:04 // 2193
Arról nem is beszélve, hogy a speciális szerszámok, illetve a szerelők folyamatos képzése sem olcsó mulatság.
A különböző szoftverekről nem is említem.
A különböző szoftverekről nem is említem.
Zsolt1552012-01-14 15:43:57 // 2192
A gondok nem most keletkeztek, csak mostanra vált tarthatatlanná a helyzet. Bármi is lesz a megoldás, de azt ismét az adófizetőknek kell majd állnia.
Kazes☻2012-01-14 15:38:41 // 2191
Azt hiszem, hogy a BKV költségcsökkentését is inkább az irodaházban kellene kezdeni! :)
Zsolt1552012-01-14 09:37:30 // 2190
Ráadásul minél több típust üzemeltetnek, annál magasabb lesz a fentartási költség. Illetve kérdés lesz még, hogy miként lehet majd alkatrészt beszerezni hozzájuk.
A hannoveri TW6000-s villamosokat is úgy vették, hogy pár darabot itthon nem is helyeztek forgalomba, hanem eleve alkatrésznek szánták.
A hannoveri TW6000-s villamosokat is úgy vették, hogy pár darabot itthon nem is helyeztek forgalomba, hanem eleve alkatrésznek szánták.
Kazes☻2012-01-13 22:22:17 // 2189
Kazes☻2012-01-11 13:46:14 // 2188
nuszok = Buszok ! :)
Kazes☻2012-01-11 13:45:38 // 2187
Persze az új Magyar busz lenne a legjobb és szépen (ha nem is gyorsan) lecserélni a buszparkot, de az mégúgy néz ki odébb van. Sőt lehet, hogy lassan nem is kell, mert már utasbiztosítás sincs a BKV-nál. Megéri? Lehet, lassan nem is fognak rajta közlekedni? Vagy mi lesz?
Kazes☻2012-01-11 13:43:34 // 2186
Nem a 30 éves magaspadlósokra gondoltam ez ügyben, hanem épp a többire ami ugyanúgy félre van állítva és max. alkatrészként használják. Viszont ezek az 'új' nuszok is csak addig lesznek jók, amíg bírják, amíg el nem kopik rajtuk a gumi és utána ezekre is kell költeni, gumira és persze sokkal drágább alkatrészekre. stb.
Liquid2012-01-11 13:32:55 // 2185
háát ezt nehéz így kívülről helyesen megítélni. Nem vagyok biztos benne hogy érdemes milliókat beleölni egy mondjuk 30 éves minden ízében elavult buszba, aminél egy motor+váltó csere nem lenne elég az üdvösséghez. Szerintem még mindig jobb egy 10 éves használt busz, ha már eccer nincs pénz újra.
Kazes☻2012-01-11 13:16:42 // 2184
Használt, de nekünk új buszok a BKV-nál
Darabonként 20 millából + a honosítási eljárás költségei (gondolom kemény milliók azok is) -ből inkább több meglévőt felújítani,korszerűsíteni kellene, szvsz. Miért kell megint kifelé vinni a pénzt?! De lehet ez csak nekem fura.
Darabonként 20 millából + a honosítási eljárás költségei (gondolom kemény milliók azok is) -ből inkább több meglévőt felújítani,korszerűsíteni kellene, szvsz. Miért kell megint kifelé vinni a pénzt?! De lehet ez csak nekem fura.
GT Ɨ|ѯ2012-01-02 18:40:32 // 2183
Évről-évre tragikusabb....P
Kazes☻2011-12-30 16:48:59 // 2182
Kazes☻2011-12-20 10:55:15 // 2181
Vagy Mátyásföldön. :)
GTPeti2011-12-20 01:07:54 // 2180
Lenne egy olyan tippem, hogy unatkoztak a fiúk Fehérvárott és unaloműzőnek összedobták ezt. :)
GTPeti2011-12-19 23:59:10 // 2179
Emeletes csuklós. Nagyon durva. :)
Diny2011-12-19 10:07:59 // 2177
Kazes☻2011-12-18 20:23:46 // 2176
Na, hát ez az! Ettől félek én is, miközben a britek meg otthon gyártatják a szupi kis buszaikat és kiszórják a többit. :(
Zsolt1552011-12-18 19:50:07 // 2175
Minap hallottam, hogy a BKV a buszok alig 30%-n végeztette el az elvárt felújjításokat, addig csak irigykedhetünk. Bukarestben két év alatt a buszok 100%-t lecserélték újakra.
De nincs miért aggódnunk, mert van még használt VanHool busz a piacon, amit a BKK megvehet.

Minap néztem a bécsi villamoskat. Lehet, hogy 20-25 év múlva ezek is nálunk fognak közlekedni???

De nincs miért aggódnunk, mert van még használt VanHool busz a piacon, amit a BKK megvehet.

Minap néztem a bécsi villamoskat. Lehet, hogy 20-25 év múlva ezek is nálunk fognak közlekedni???

Kazes☻2011-12-18 19:24:41 // 2174
Világos! :)))))
De gondolom gondolod, hogy másra céloztam?! :)))
De gondolom gondolod, hogy másra céloztam?! :)))
Zsolt1552011-12-18 19:08:53 // 2173
Szerencsére. Mit is kezdenénk ennyi emeltes busszal. :-))))
Abarai2011-12-07 16:56:35 // 2171
Rendesen elgurult a gyógyszer.
Gegee2011-12-07 15:50:55 // 2170
vm2011-11-28 12:37:02 // 2169
Tulajdonképpen a súlyadó is azért van, mer terhelem az ótóval az utakat...ugyebár...
Nekem amúgy fáking lesz ez a dolog, évente kb. 2 db négynapost szoktam venni. Ha nagyon dőzsölök, hármat.
Nekem amúgy fáking lesz ez a dolog, évente kb. 2 db négynapost szoktam venni. Ha nagyon dőzsölök, hármat.
GT Ɨ|ѯ2011-11-28 11:05:54 // 2168
Már régen megérett, de a fotelból nem emeli senki a seggét..P
Andy2011-11-26 08:39:42 // 2167
Addig csinálják ezt velünk amíg hagyjuk. Ilyenkor mindig eszembe jut 1990. Lassan újra megérik a helyzet szerintem. Csak kár, hogy ennyire birka nemzet vagyunk... :/
Zsolt1552011-11-26 08:29:29 // 2166
Vagy most találnak neki egy frappáns új nevet, aztán hajrá ...
Szinte már csak a közlekedésdés az a terület, amire még rá lehet tenni egy "kis" plusz terhet.
Szinte már csak a közlekedésdés az a terület, amire még rá lehet tenni egy "kis" plusz terhet.
ystuc2011-11-26 08:17:06 // 2165
Igen, én is így tudtam, de egy másik fórumon írtak, hogy nincs benne. Gondolom átnevezték, valami elmés adó nevet adtak neki, és így már nem ugyanazt jelenti...
Zsolt1552011-11-26 04:29:59 // 2164
A gond az, hogy minél több típust üzemeltett egy vállalkozás, annál magasabbak a fentartási költségek. Az ilyen beszerzések csak látszólagos javulást okaznak.
Zsolt1552011-11-26 04:25:04 // 2163
Az emlékeim ha nem csalnak, akkor a benzin árába egyszer már beépítették anno.
Zsolt1552011-11-26 04:20:49 // 2162
Nem biztos, hogy azért olyan hamarosan találkozhatsz velük, mert a típsus engedélyt nem kapták - még - meg az NKH-tól. A Fehér úton várják a sorsukat.
Liquid2011-11-25 22:32:38 // 2161
idióták gyülekezete :(
engem mondjuk nem döntene romba, tekintve hogy eddig az Alfán volt matrica, most ennek az árából kitelne mindkettő, de azért ez már nagyon nagy köcsögség, valóban bedöntene sokakat. Arról nem is beszélve, hogy ha mindenkinek lenne éves pályamatricája, rettenetesen megnőne a forgalom az autópályákon, kezelhetetlen lenne.
engem mondjuk nem döntene romba, tekintve hogy eddig az Alfán volt matrica, most ennek az árából kitelne mindkettő, de azért ez már nagyon nagy köcsögség, valóban bedöntene sokakat. Arról nem is beszélve, hogy ha mindenkinek lenne éves pályamatricája, rettenetesen megnőne a forgalom az autópályákon, kezelhetetlen lenne.
GTPeti2011-11-25 21:05:08 // 2160
Megszorításoktól mentes sikertörténet...
ystuc2011-11-25 20:47:38 // 2159
GT Ɨ|ѯ2011-11-04 08:30:25 // 2158
szeretném látni mikor törik-hajlik a felni a kocsijukon...P
Putyesz2011-11-01 16:16:12 // 2157
szeretjük a kpm-et!!!!!!
Inter156 (il mascalzone)2011-11-01 15:50:48 // 2156
Már csak ezek a Merci buszok hiányoznak és lehet nem lesz két egyforma busz Pesten.
Nehéz követni a fejlődést....vagy ez pont nem az??
Na mindegy ,a nagyok tudják,mi csak kritizáló kis pontok vagyunk:-DD
Nehéz követni a fejlődést....vagy ez pont nem az??
Na mindegy ,a nagyok tudják,mi csak kritizáló kis pontok vagyunk:-DD
Inter156 (il mascalzone)2011-11-01 15:47:41 // 2155
Ha azt mondom,hogy várjuk őket sok szeretettel,hát lehet kamuzok:-D
Zsolt1552011-10-05 10:20:31 // 2153
utazhat = utazhatsz
Zsolt1552011-10-05 10:19:59 // 2152
Hamarosan utazhat még több leselejtezett Van Hool busszal, mert a VEKE segítségével még 13 darabot vett a BKV.
Kazes☻2011-09-29 00:38:57 // 2151
Péter1452011-09-05 16:04:24 // 2150
Ezekre várok már jó ideje. Mentem velük annó Eberswaldéban (még cikket is írtam belőle), jó kis gépek, ott azért más a karbantartási színvonal.
http://iho.hu/hir/uj-trolibuszok-a-kerek-evfordulora
http://iho.hu/hir/uj-trolibuszok-a-kerek-evfordulora