Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Kazes☻2020-03-11 10:40:50 // 2896
Mégiscsak itt lakok a közelében...! :D
Kazes☻2020-02-14 07:49:54 // 2893
Kazes☻2020-02-07 17:14:03 // 2892
Észt meg egyáltalán nem, merthogy az ott sincs... :(
Zsolt1552020-02-07 07:13:48 // 2891
Az hogy mire ad pénzt a politika, az más kérdés.
Kazes☻2020-02-06 18:33:24 // 2890
Az már jó lenne!
Kazes☻2020-02-06 18:32:54 // 2889
Lehet, hogy már úgy becsülgették... de mégis 2 x 2 sáv épült középső elválasztó és leállósáv nélkül... ami kb. az őskövület terveken lehetett, amikor 5 autó járt a környéken... és emiatt sokan meghaltak csak ezen a szakaszon... : /
Zsolt1552020-02-06 18:27:28 // 2888
De leginkább befejezni kellene. 🤔
Zsolt1552020-02-06 18:26:36 // 2887
A tervekkel nem volt gond, mert már 1977-ben(!) úgy becsülték meg a várható forgalam miatt 2x4 sávosnak kellene lennie a Déli szakasznak. Aztán, hogy fogtechnika érvényesült a megvalósításnál az már megint más tészta.
Pl.az M1-M7, M3 és az M5 bevezetőjét úgy kellene átépíteni, mint az M6 vagy M2-es autóútét.
Kazes☻2020-02-06 15:04:34 // 2886
Igen, igen, de ez már a régi lemez... merthogy eleve gondolkodva kellett volna elkezdeni a megvalósítását és nem az akkorra már elavult eredeti tervekkel...
Zsolt1552020-02-06 13:48:07 // 2885
Az egész M0-ást kellene 2021-ig végre befejezni és átépíteni valóban modern körgyűrűre. Addig csak a faragás és maszatolás van.
Utána lehetne és lenne értelme olyanokról beszélni, mint például a "dugódíj".
Kazes☻2020-02-06 12:07:01 // 2884
Az kamu... max, csak papíron... :D

Errefelé '21-es időpontot is rebesgettek... : /
Zsolt1552020-02-06 10:30:34 // 2883
Én úgy tudom, hogy az építését 2010-ben kezdték meg és 2013. június 30-án adták át a forgalomnak az M6-os autópálya és az 51-es főút közötti 2×3 sávosra szélesített 11 km-es szakaszt.
Az említett pályaszakasz burkolatának a cseréje pedig 2018. július 14-én kezdődött és várhatóan 2020. tavaszára készül el.
:-D
Kazes☻2020-02-05 19:38:54 // 2882
Nekünk itt lakóknak nem úgy tűnt! :D
Zsolt1552020-02-05 19:35:08 // 2881
A bővítés vége és a felújítás kezdete között. Igaz. 😁
Kazes☻2020-02-05 19:22:02 // 2880
Mármint a munkakezdések között, igaz?! :)
Zsolt1552020-02-05 19:00:33 // 2879
5 év telt el a kettő - az újra szétverés - között. Mert úgy adott az EU pénzt.
Főleg a határfelé már egyre inkább nincs tisztelete a szabályoknak.
Kazes☻2020-02-05 18:13:52 // 2878
Igen, sajnos ez a neve... nem véletlenül. :( De pl. a nemrégiben kiszélesített M0 Duna - híd meg az elő és utószakaszának rövid időn belüli újra szétverése és hosszú ideig tartó „felújítása” helyett már azt is előbb el lehetett volna kezdeni... de biztosan lehetne más példákat is hozni. Csak mert igen furcsa érzés, amikor a kétszer egy sávos 4-es úton haladsz, de az út teljes keresztmetszetében három autó jön veled szembe, mert a Ro rendszámos autók úgy előzik egymást... vagy a normálisan haladó forgalomban úgy gondolják, hogy középen még kellene egy forgalmi sáv, ahol ők simán elférnek és ha nem tetszik menj lejjebb a padkára... ellenkező esetben látjuk a hírekben az irtózatos karambolokat. :(
Kicsit olyasminek érzem ezt az építkezést, mint a M0 korábbi változatának kézbevételét... addig rengeteg embernek kellett meghalnia, hogy végre legyen pl. leállósáv rajta.
Zsolt1552020-02-05 10:47:29 // 2877
Sokat utaztam rajta. A szüleim "halálútnak" hívták. Rokon is halt meg rajta balesetben és már 20-30 éve meg kellett volna épülnie. Viszont csak most kapott rá pénzt az ország, hogy ne csak álom maradjon.
Kazes☻2020-02-05 10:16:44 // 2876
Nyilván nem az út számától függ... de talán még nem jártál (eleget) a 4-esen? Vagy az utóbbi időben elfelejtetted az itteni viszonyokat... :)
Zsolt1552020-02-05 10:13:50 // 2875
Az nem az út számától függ és nem csak a románok "raliznak" az utakon. De tény ők vannak nagyobb számban.
Kazes☻2020-02-05 08:41:58 // 2874
Régóta várt gyorsforgalmi utat adnak át pénteken
Akkor most már ezen raliznak a román konvojok vajon?
Zsolt1552020-01-23 08:18:28 // 2872
https://infostart.hu/eletmod/2020/01/21/meglepetesek-a-dugoban-ules-vilagranglistajan

"... Budapest autósai közel egy hetet vesztenek az életükből a dugók miatt, ráadásul a helyzet romlik, egy év alatt 7 helyet rontott a közlekedési nehézségek szempontjából összeállított listán. ..."

Megnéztem a saját példánkat. Erika busszal - kettő útvonalat ajánl a BKV - reggel 1 óra 25 vagy 1 óra 32 percet utazna egy vagy két átszállással. Délután ez kb.12-15 perccel hosszabb.
Autóval ugyan ez 25-30 vagy 25-40 perc.
Ő így naponta 2 órát spórol az autóval az életéből egy kb.10 km-es távon. Az heti 10, havi 40 óra. Éves szinten - a szabadságok és ünnepek figyelembe vételével 40 héttel számolva - 400(!) óra megtakarítás. Az kb.2,5 hét.
Zsolt1552020-01-23 08:06:51 // 2871
"... Itt az aszfaltrétegek lemarását követően a makadám útalap bontása kezdődött el teljes útlezárás mellett. ..."

Vagy az újságiró nem fogalmaz jól, vagy az előzőleg elvégezett kivitelezés nem volt túl átgondolt.
samu1262019-12-03 13:57:56 // 2869
Rakparton északi irányban haladva a Lánchíd környékén van egy óriás kátyú, azt nem akarják felvakarni? Legtöbbször kikerülöm de amikor szemből is ezt a manővert próbálják akkor muszáj megenni, budai oldal.
Kazes☻2019-12-03 13:53:28 // 2868
Na, ez szép... Hókotró Busz™ : /
Kazes☻2019-11-09 14:05:47 // 2866
Kazes☻2019-09-17 10:47:52 // 2861
Nem tudom hova férhetne be, talán ide... érdekességként...
Valamiben egész Európában utolsók a magyar autósok, ki nem találná, mi az
Kazes☻2019-09-04 18:42:29 // 2860
Zsolt1552019-09-01 10:28:44 // 2859
A közelünkben is van egy város, ahol a terelőút még mindig nem készült el ahhoz a közműcserés munkához, amelyiknek befejezési határideje 2018.vége lett volna. Pedig az is tart vagy két éve.
A "bis ende 2018" feliratot valamikor áprilisban vagy májusban vették le.
Kócosw2019-09-01 05:59:42 // 2858
így zárózunk fel európához. Németek is így tolják 😁.
Kazes☻2019-09-01 01:24:05 // 2857
Igen, mi itt lakók ezeket többé - kevésbé tudtuk...DE...
"Az M0 gyűrűnek négy fő funkciót kell ellátnia. A gyűrű összeköti és hálózattá szervezi a sugárirányú gyorsforgalmi utakat, tehermentesíti a főváros sűrűn lakott belső területeit az átmenő forgalomtól, forgalmi gyűjtő, elosztó szerepet lát el, valamint elősegíti a fővárosi külső kerületek, és az agglomerációs települések egymás közötti forgalmának lebonyolítását. "
Ehhez képest pontosan keresztül vezették Nagytétényen, házakon, kerteken, lakótelepek között. Nyilván valamelyik régi terv alapján, amikor még nem is voltak lakótelepek... persze ez nem hatotta meg a nagyfejűeket.
Zsolt1552019-09-01 00:34:18 // 2856
Az M0-s autóút története.
Érdekes, hogy:
- 1942-es az ötlet
- 1982-ben született döntés a megépítéséről
- 1990-ben adták át az első szakaszt
- 2018-ban még nem készült el.

Viszont egy egy 1977(!)-es tanulmány szerint a déli szektornak 2010-re 2×4 sávosnak kellett volna lennie, hogy a becsült forgalmat ki tudja szolgálni.
Kazes☻2019-09-01 00:15:17 // 2855
2848.hsz.
Zsolt1552019-08-31 23:13:08 // 2854
Jól mondtad. Neked, nekem, a többieknek, de nem a kivitelezőnek. Aki a dugóban pöfögteti az autóját, az meg több üzemanyagot vesz. Ennyi.
Lehet mi már meg sem éljük, hogy az M0 tényleg körbeérje Budapestet. Most is csak faragják.
Kazes☻2019-08-31 21:52:33 // 2853
Igen, sajna... de nekünk meg pont így drágább! :(
És ami még igen sajnálatos, hogy 2021-es dátumról is hallottam, olvastam... és a Q.. sok!!!
Zsolt1552019-08-31 21:38:45 // 2852
Helyesen: "minnél = minél" :-))
Zsolt1552019-08-31 21:37:38 // 2851
Költöi a kérdésed. :-)) Addig kell szívnia mindenkinek, amíg el nem készül. Úgy vannak minnél olcsóbb legyen,nekik. A többi meg ...
Nem tudom igaz vagy sem, de mintha olvastam volna valahol, hogy a 3-as metró felújítása is csak egy műszakban megy.

:-((
Kazes☻2019-08-30 19:05:41 // 2850
Friss

Voltam ma, a még az új tanév kezdete előtti utolsó du.-i csúcsban Bp. XXII.-ker.-ből, (Csepel) Sziget Auchan útvonalon, ami kb. 5 km és normál esetben 5-7 perc. Már most látszik, hogy hétfőtől nem fog működni semmi, hisz ma cca. 30 perc(!) volt ez az út és már az új XXII.-kerületi körforgalomnál megbukott... Majd tovább haladva, azaz araszolva is csak azért haladt, mert szerencsére a lámpákat sárga villogóra kapcsolták, ellenkező esetben totális csőd lett volna és talán még most is ott ácsorognék valahol. (Na, de mi lesz hétfőtől?!) Sajnos az alul tervezett körforgó és környéke csak az egyik, mert az M0-ás csodás felújítása még sokáig tartani fog, főleg úgy, ahogy láttam már nem egyszer... nevesül, hogy gyakorlatilag egy műszakban dolgoznak, hiába a jó idő. A fent említett körforgó is majdhogynem fél évet csúszott és még mindig nincs kész és véglegesen átadva... no, de az M0! Délután ötkor minden áll... sehol senki... verőfényes napsütésben. Semmi nem halad. Télen sem, mert akkor meg hideg van, vagy esik. Nyilvánvaló dolog, hogy minden beépítendő anyagnak van kötési ideje... na, de ennyi?! Vajon az építő cégek saját hazájukban is így dolgoznának, ugyan így ki lennének (busásan) fizetve... vagy inkább még a cégjegyzékből is kitörölve! Botrány! Vajon meddig kell még a kerületi lakosoknak és főleg a környéken lakóknak szívni szó szerint (port, kipufogó gázokat stb.) és átvitt értelemben (idő, pénz stb.)???
Kazes☻2019-08-02 00:08:36 // 2848
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak