Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-29 08:25:53 // 16393
nem tudom ki mit gondolt, én pont a 10L-es átlagfogyasztásra gondolok egy 1.4 turbós benzines esetén ...csak akkor minek? inkább egy 2.0 turbó nélkül :P
Zsolt1552009-12-29 06:48:54 // 16392
Nem is kicsit lett nehezebb. Az 1,6-s motorral olyan, mint a D Corsa 1,2-s motorral. Elég nehézkesen lehet vele közlekedni.
Xixo2009-12-29 01:27:09 // 16391
Ha már új asztra, azért ott se minden tökéletes. Nézzük meg a súlyát vagy a gyári átlagfogyasztás és a tesztfogyasztás közti különbséget... :))
Zsolt1552009-12-29 01:16:55 // 16390
A Volvokkal kapcsolatosan van egy kis fentartásom, mióta használtunk egy-két S80 D5-t.
Xixo2009-12-29 01:08:14 // 16389
És vajh annyival többe kerülne egy szép autót tervezni? Nem hiszem...
Kíváncsi vagyok mi lesz az Alfa nagy dobása? A szépség? Az már biztos nem. Az ára? A technikai újdonságok? Reméljük, hogy igen. Aztán, hogy ez elég lesz-e a sikerhez, az megint csak egy újabb kérdés...
Kíváncsi vagyok mi lesz az Alfa nagy dobása? A szépség? Az már biztos nem. Az ára? A technikai újdonságok? Reméljük, hogy igen. Aztán, hogy ez elég lesz-e a sikerhez, az megint csak egy újabb kérdés...
Xixo2009-12-29 01:02:32 // 16388
Kb egy hete fent van már az Amorén... :))
Xixo2009-12-29 00:59:54 // 16387
Én a kis motoroktól pont nem félteném a Fiatot. Nekik ez a tradíció... :)
WarbiRunner (Gyuri)2009-12-28 22:54:53 // 16386
Mondhattam volna 156-ot vagy 159-et is, ezek is időt állók szerintem (és 159-et szeretnék következő autónak). Az újabbak max megszokhatók. A 146 csak kézenfekvő példa volt (és persze hogy elfogult vagyok vele:-)), itt áll az udvaron, látom minden nap, nem lehet megunni. Legalábbis nekem nagyon bejön így közel 3 év mindennapos használat után is. De ugyanígy örökös kedvencem lesz a GTV (régi is, új is) és a régi GT 1300 Junior (pláne a 2000 Bertone). Bármelyik kéne 0-km-esen újonnan bármikor...
Kompressz úr2009-12-28 22:13:08 // 16385
Nem akarlak megbántani, de azért a 146 után is készítettek autót... :P
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-28 21:31:32 // 16384
igen :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-28 21:30:51 // 16383
nem kéne :)
WarbiRunner (Gyuri)2009-12-28 21:20:16 // 16382
ja, jó, látom..ti nagy dízelekről álmodoztok :-))
WarbiRunner (Gyuri)2009-12-28 21:19:01 // 16381
3.2-es benzinesre. Azért az még egy hajszállal többet tud. Bár nem feltétlenül éri meg olyat venni.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-28 21:08:16 // 16380
q4? mire gondolsz kedves Gyuri? :)
WarbiRunner (Gyuri)2009-12-28 21:06:01 // 16379
q4? ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2009-12-28 20:42:09 // 16378
Hasonlísd össze az új Astra, a Bravo és az új Giulietta fő műszeregységét. Kissé hasonló...A fenti autókat egymás mellé képzelve nagyjából érthető a koncepció, egy séma mind. A Giulietta legyen a legkülönlegesebb Astra (Golf?) kategóriás. Majdnem ugyanaz lesz, mint mindíg. Amúgy nem csúnya az asztra, harapnak majd rá sokan. Lesz is belőle annyi, mint a nyű. Fiatból is. Onnantól unalmas lesz mindkettő. Meg lesz néhány elvetemült, aki Alfát vesz. Akkor korszerűen szépnek fog hatni a többi hasonszőrű közt. A bajom csak az ezzel, hogy ezek variációk egy témára. Nem fog olyan frissnek hatni egy Giulietta 10 év múlva, mint most az én öreg tragacsom. Persze nem is ez számít, valószínűleg egy ilyen divatirányzarba illő ám különleges formaterv több eladott darabszámot eredményez. És csak ez számít már...nincs merész újításnak helye manapság. Sok a pénzes divatember, kevés a pénzes ínyenc...
ystuc2009-12-28 19:41:42 // 16376
Mit vittek el helyette?
Satti2009-12-28 19:41:01 // 16375
Beszámítottunk egy nem egyszerű kis gépet, Mini Cooper S cabrio, 1.6-os kompresszoros, 170 lovas motor van benne, qrvajól megy, pofás kis darab, piros, fekete tetővel, 18-as kerekekkel, minden extrával.
Satti2009-12-28 19:25:47 // 16374
Olvastam ma egy cikket a Fiat csoport jövőbeli terveiről és ott arról volt szó, hogy majd a fő hangsúly a Lancia modelleken lesz, több új típus is ki fog jönni.
Putyesz2009-12-28 14:47:08 // 16373
élettartamra leszek én kiváncsi.....meg ezek a kis köpet motorok olyan hamar elforognak hogy az ember nem győz majd váltani...
Xixo2009-12-28 01:59:48 // 16372
Hát pedig a MiTo 1.4es 78lovas motorjánál többet tud. :))
Xixo2009-12-28 01:52:27 // 16371
Na ja. A Fiat mostani oldala is csak egy-két éve néz ki így, pedig külföldön már évekkel előbb futott az a megjelenítés. Mostanra meg elég elkopott lett már sajnos...
Putyesz2009-12-27 16:52:01 // 16370
Satti2009-12-27 15:35:45 // 16369
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-27 14:36:24 // 16368
sajnos Alfánál ez a teteje amiben pl ülök ha jobbat akar az ember akkor kénytelen más márkát választani :(((
mizooo2009-12-27 13:55:35 // 16367
Ha már OPEL, havernak a B Vectráját tegnap hoztuk haza, a tünet: 2 henger ment csak benne -> cseréltünk trafót, kábeleket + gyertyákat.... Lebontottam az injektorsor felett levő kábelköteget, és szarrá voltak törve a kábelek szigetelése az megy a gyújtáshoz lambdához injektorokhoz ez egy 11 éves autó az ALFÁM ugyanennyi és egy repedt szigetelést nem látni a kábeleknél... Most próbál kábelköteget szerezni, de jó sok szigetelőszalaggal működésre bírtuk a másik két hengert is :D LOL
RB2009-12-27 13:02:33 // 16366
Nem is a kinézete miatt linkeltem be, inkább a bemutatás módja miatt, ami viszont jóval profibb mint a Fiat konszerné.
Xixo2009-12-27 12:53:43 // 16365
Így jobban megnézve ez se lett szép. Érdekes, mint az Inszignia, de max a korábbi Opelekhez képest szép. Az egy az egyben ellopott 47es főkijelző meg.... :))
RB2009-12-27 11:36:01 // 16364
Sajna nagyon úgy tűnik hogy mostohagyerek lett az Alfából konszernen belül.Ha lenne sok-sok pénzem tuti kivásárolnám belőle:-))))
Szervezzünk gyűjtést:-))))))))
Szervezzünk gyűjtést:-))))))))
Satti2009-12-27 11:24:01 // 16363
Az a fura, hogy Alfa reklámot már nem s láttam TV-ben a 159 megjelenése óta, még pl. a német adókon sem, viszont Fiat ls új Lancia Delta reklámot azt igen.
Satti2009-12-27 11:21:26 // 16362
Mondjuk a Fiat reklámok azok jók szoktak lenni, főleg a Grande Punto-nak voltak nagyon szellemes reklámjai.
RB2009-12-27 11:19:47 // 16361
Látszik rajtuk hogy valóban fontos számikra egy új modell, és tesznek is érte hogy megismerjék és maguk oldalára állítsák a vevőket.
Satti2009-12-27 11:17:22 // 16360
Az új Astra reklám az nagyon jó lett sztem is.
Az új Citroen C3-as reklámja is szenzációs és ötletes.
Az új Citroen C3-as reklámja is szenzációs és ötletes.
RB2009-12-27 11:02:54 // 16359
A Fiat konszern megint tanulhatna hogyan kell bemutatni egy-egy új modellt.Például úgy mint az Opel az új Astrát!
GEORGE2009-12-25 22:58:41 // 16358
Arra, pl, hogy hogyan bírják a 4,2-es TDi-k a "kiképzést" azt olvasgattam, hogy a 3.0 TDi és a 2,7TDi-kel már 100ezer km előtt is vannak hengerfej gondok......
Poló2009-12-25 22:26:30 // 16357
Milyen tapasztalatokra vagy kíváncsi?
Nem szokott velük gond lenni, elég régi konstrukció már, az elődje a 4,0 TDI volt, lett helyette a 4,2 TDI, az utódja meg az EU6-os lesz. Viszont darabszámban is úgy nézett ki a dolog, hogy 80%-ban benzines V8-ak készültek, 20%-ban TDI-k. De inkább a benzineseket kellett javítani.
Nem szokott velük gond lenni, elég régi konstrukció már, az elődje a 4,0 TDI volt, lett helyette a 4,2 TDI, az utódja meg az EU6-os lesz. Viszont darabszámban is úgy nézett ki a dolog, hogy 80%-ban benzines V8-ak készültek, 20%-ban TDI-k. De inkább a benzineseket kellett javítani.
GEORGE2009-12-25 22:15:26 // 16356
Vannak tapasztalatok megbízhatóságra a 4,2 TDi-nél???
No mega 7 gangos V6 se lehet rossz....van hová felzárkózniuk az Alfáéknak :-(
No mega 7 gangos V6 se lehet rossz....van hová felzárkózniuk az Alfáéknak :-(
Poló2009-12-25 22:11:14 // 16355
Akkor mondok neked jobbat, 7 sebességes váltó van az ingolstadtiaknál, V6-os benzin motor, ami 160-nál alig forog, a fogyasztása meg nevetséges. Egyik kolléga volt a múltkor vele Németországban és ő mesélte, hogy mennyi forog a moci és mennyit eszik.
Amúgy többek között ilyen 4,2 TDI-be is szereltem be főtengelyt 2,5 éven keresztül. Meg Lambo V10-be meg Audi V10 BiTurboba, meg R8 V8-ba V10-be :))
Amúgy többek között ilyen 4,2 TDI-be is szereltem be főtengelyt 2,5 éven keresztül. Meg Lambo V10-be meg Audi V10 BiTurboba, meg R8 V8-ba V10-be :))
GEORGE2009-12-25 22:05:52 // 16354
Sajnálattal veszem tudomásul, hogy az Alfáéknál brutális álmot alszanak éppen.....miért nincs még csak hasonló motorunk?? ha így megy tovább......
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-25 20:43:30 // 16352
legyen igazad de lásd rover vagy a számtechben lenovo ....
Satti2009-12-25 14:57:08 // 16351
Ilyen komoly márkát még nem vettek meg eddig, sztem nem fog semmi változni.
A Volvok Svédországban, ill. Európában készűlnek továbbra is.
A Volvok Svédországban, ill. Európában készűlnek továbbra is.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-25 11:19:03 // 16350
Valahogy amit eddig a kínaiak megvettek pár éven belül vagy átnevezték vagy elvitték a gyártást saját országukba ... ők csak a technikát veszik meg kinek kell kínai autó? nekem biztos nem kéne...
Satti2009-12-25 10:44:56 // 16349
A befektető lesz kínai tulajdonos, de attól még a márka marad az, ami eddig is volt, aki pénzt tesz a cégbe, tudja jól, hogy úgy kell maradnia mindennek, ahogy ez eddig is volt, hogy megmaradjon a márka presztízse.
Satti2009-12-25 10:41:37 // 16348
Azt nem lehet mondani, hogy rossz lenne, sőt!
A Volvo-k nagyon jók, az XC60 pedg siker modell lett, már sokat eladtak belőle a tavaly év végi megjelenése óta.
A Saab az inkább rétegmodell és nincs belőle nagy választék sajnos a Volvo-val ellentétben, mert abból többféle lehetőség is adott.
C30, C70, S40, V50,V70, S60, S80, XC60, XC70, XC90.
A Volvo-k nagyon jók, az XC60 pedg siker modell lett, már sokat eladtak belőle a tavaly év végi megjelenése óta.
A Saab az inkább rétegmodell és nincs belőle nagy választék sajnos a Volvo-val ellentétben, mert abból többféle lehetőség is adott.
C30, C70, S40, V50,V70, S60, S80, XC60, XC70, XC90.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-25 09:11:24 // 16347
A Saab-osok után a Volvo-sok feje is fájhat mondjuk azt nem értem hogy a svéd kormány ennyire nem lát fantáziát az autógyártásban vagy ennyire rossz ez a két márka?
Tom122009-12-23 19:00:31 // 16345
Online tag
1
Vendég1
657