Kazes☻2010-01-17 11:18:56 // 16645
	EZ érdekes. Kár, hogy nincs mondjuk táblázatba foglalva több autóhoz kapcsolódva, így nem tudjuk, hogy az Alfa kb. hol áll, de remélem azért nem olyan rossz helyen. Minden esetre elgondolkodtató, hogy a Saab úgy járt.
	
Satti2010-01-17 11:00:22 // 16644
	Amennyire tudom, nagyjából 800 lóerősek a mostani F1 gépek, úgy mint ez az Espace F1 gép.
	
Selmak2010-01-17 09:37:53 // 16643
	Meg aki vezette se piskóta.
	
Atesz19872010-01-17 09:32:25 // 16642
	A mai butított F1 autók milyen erősek? Nem lehetne ezzel letolni őket? Milyen ciki lenne :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
	
Ferko2010-01-17 09:24:27 // 16641
	Sosem lehet tudni.:-DDD
	
GTPeti2010-01-17 05:19:39 // 16640
	Hú de szerettem az ilyenemet!! (Csak későn kaptam, nem sokáig fértem bele.)
	
Kazes☻2010-01-17 00:24:19 // 16639
	Igazi Óság, klassz! Grat! :)))
	
Liquid2010-01-17 00:21:35 // 16638
	
	
Buksi2010-01-16 18:53:31 // 16637
	Akkor nektek hamarabb lesz, mint nekem! :-DD
	
Ferko2010-01-16 18:50:47 // 16636
	Én arra csak két év múlva. Úgy tervezzük Warbival ugyanis.:-DD
	
Buksi2010-01-16 18:40:51 // 16635
	Én egy fullos 159-re ruháznék be belőle! :-))
	
Ferko2010-01-16 18:39:47 // 16634
	Mennyi leht az ára ennek? Legyen monnyuk 10  milla.
Abból behoznék külföldről egy 3.2 GT-t meg vennék egy 3.0 166-ot (régit) :-DDD
	
Abból behoznék külföldről egy 3.2 GT-t meg vennék egy 3.0 166-ot (régit) :-DDD
Buksi2010-01-16 18:37:05 // 16633
	Jól beszélsz komám! :-))
	
Buksi2010-01-16 18:35:22 // 16632
	Ezek az újságírók állandóan csak hazudnak! :-DD
	
Ferko2010-01-16 18:25:39 // 16631
	Ha ingyen adnák nekem, akkor kéne. Eladnám és vennék belőle Alfát.:-D
	
Satti2010-01-16 18:24:38 // 16630
	Annyira azért nem rossz, és a teljesítménye az kemény.
	
Ferko2010-01-16 18:21:46 // 16629
	Hagyámáááán, olyan ronda az eleje;  a retyó megánon vagy mi a foson vannak olyan gusztormány lyukak.:-D
	
Tommi2010-01-16 15:31:47 // 16628
	A cikk, amit találtam róla, csak egyet említett.
	
GTPeti2010-01-16 12:34:09 // 16627
	Hozzájuk még én is csatlakoztam volna.
Gusztustalan amit a GM művel.
(A pénzügyi oldala is, de az az üzleti topicba tartozik.)
	
Gusztustalan amit a GM művel.
(A pénzügyi oldala is, de az az üzleti topicba tartozik.)
Buksi2010-01-16 12:18:59 // 16626
	Ezzel aztán hamar odaérnék a tecsóba! :-DD
Egyébként a Tommi azt írta, hogy csak egy készült belőle, de a videón kettő is látható! :-)
	
Egyébként a Tommi azt írta, hogy csak egy készült belőle, de a videón kettő is látható! :-)
Buksi2010-01-16 12:12:47 // 16625
	Ööö... asszem nincs! :-D
Én kérek elnézést a csak képes hsz.-ért! :-DDDDD
	
Én kérek elnézést a csak képes hsz.-ért! :-DDDDD
Satti2010-01-16 09:09:16 // 16623
	Ez nem is olyan rossz.  Opel Insignia OPC 325 lovas
	
Satti2010-01-16 09:08:23 // 16622
	Igen, van kérdés. :-)
Ott vagyunk már?? Ott vagyunk már? :-))
	
Ott vagyunk már?? Ott vagyunk már? :-))
Tommi2010-01-15 21:50:42 // 16621
	Némi info a Renault mellé, ha már Te nem írtál :)
Az autót a Renault gyár, a Williams istálló és a Matra cég készítette 1995-ben, amikor Sir Frank autói ugye a francia gyár motorjaival mentek a Forma-1-ben. Az ötletet a McLaren kétüléses F1 autója adta, de a fent említett trió másképp képzelte el a többszemélyes F1 élmény kivitelezését :)
Műszaki alapjait az 1993-as FW14 kódszámú Williams F1 autó adta, motorja 3,5 literes V10 és kb 800 lóerős, súlya 1300 kg. 300 km/h végsebességre képes, 2,8 sec alatt gyorsul 100-ra és 7 sec alatt 200-ra. Az átépítés után középmotoros és 4 személyes lett a családi egyterű, a karosszéria természetesen kikönnyített műanyag, karbon és hasonló anyagokból készült. A fékek, a 6 sebességes szekvenciális váltó és a többi "kötelező" alkatrész is természetesen az F1-ből érkezett.
Egyetlen darab készült belőle, pár bemutatón és PR-rendezvényen részt vett, aztán betolták valami múzeumba vagy garázsba, arra nem találtam infot, hogy jelenleg hol parkol.
Van kérdés? :)
	
Az autót a Renault gyár, a Williams istálló és a Matra cég készítette 1995-ben, amikor Sir Frank autói ugye a francia gyár motorjaival mentek a Forma-1-ben. Az ötletet a McLaren kétüléses F1 autója adta, de a fent említett trió másképp képzelte el a többszemélyes F1 élmény kivitelezését :)
Műszaki alapjait az 1993-as FW14 kódszámú Williams F1 autó adta, motorja 3,5 literes V10 és kb 800 lóerős, súlya 1300 kg. 300 km/h végsebességre képes, 2,8 sec alatt gyorsul 100-ra és 7 sec alatt 200-ra. Az átépítés után középmotoros és 4 személyes lett a családi egyterű, a karosszéria természetesen kikönnyített műanyag, karbon és hasonló anyagokból készült. A fékek, a 6 sebességes szekvenciális váltó és a többi "kötelező" alkatrész is természetesen az F1-ből érkezett.
Egyetlen darab készült belőle, pár bemutatón és PR-rendezvényen részt vett, aztán betolták valami múzeumba vagy garázsba, arra nem találtam infot, hogy jelenleg hol parkol.
Van kérdés? :)
Vikking 3112010-01-15 21:18:25 // 16620
	:DDDDDD Legyen :D Ezen ne vesszünk össze:DDDDDDD
	
Buksi2010-01-15 21:14:14 // 16619
	Hogy ne legyen vita fossuk össze magunkat egyszerre! :-DDDDD
	
Vikking 3112010-01-15 21:13:11 // 16618
	Mondjuk nem tudom a sorrendjét, először az utasok, vagy először a vezető fossa össze magát benne?!:DDDD
	
Buksi2010-01-15 21:12:09 // 16617
	4 személyes, úgyhogy mennék veled! :-D
	
Vikking 3112010-01-15 21:10:59 // 16616
	Ezt azért elvinném egy nagy karikára... :) 700 ló környéke volt, jól tudom?
	
Buksi2010-01-15 21:04:49 // 16615
	A szépség nem minden! :-DDD
	
GTPeti2010-01-15 21:04:24 // 16614
	Azonban elég muja nézése van őneki.  :)
	
Buksi2010-01-15 21:00:03 // 16613
	Na az tényleg egy brutál gép! :-)

	

GTPeti2010-01-15 20:55:46 // 16612
	OFF
Warbi, örülök, hogy Georgdzsal egy véleményen vagy. Akkor már van két strigula a TI mellett. Már akkor nem vagyok vele szemben annyira elutasító.
ON
Ez a Jetta coupé egy vicc. Jól fogalmazott a cartárs: már láttuk valahol... Csakúgy mint az összes pároszámú Audit, amiket csak mérőszalaggal lehet megkülönböztetni. Előlről még úgysem. :)
	
Warbi, örülök, hogy Georgdzsal egy véleményen vagy. Akkor már van két strigula a TI mellett. Már akkor nem vagyok vele szemben annyira elutasító.
ON
Ez a Jetta coupé egy vicc. Jól fogalmazott a cartárs: már láttuk valahol... Csakúgy mint az összes pároszámú Audit, amiket csak mérőszalaggal lehet megkülönböztetni. Előlről még úgysem. :)
Vikking 3112010-01-15 20:52:30 // 16611
	Erről eszembe jut egy Espace variáns... Az akkori V10-es Renault F1 motorral... :)))))
	
Buksi2010-01-15 20:24:42 // 16610
	Durva kis gép lehet! :-))
	
Satti2010-01-15 20:23:04 // 16609
	Nem is nagyon lehet felismerni, de egész jóra sikerűlt. :-)
	
Buksi2010-01-15 15:21:50 // 16608
	Tuning Picasso! :-))

	

Mulder2010-01-15 11:29:17 // 16607
	Az nem rossz:) De én a 4. képen lévő házat választanám.....természetesen berendezéssel együtt:DDDD
	
Xixo2010-01-15 00:41:33 // 16606
	Előtte meg a Fiatnál. :) Ez is amolyan okos újságírós fordulat...
	
Satti2010-01-14 21:24:46 // 16605
	Azt nem tudom, csak megakadt a szemem a cikken.
Gondolom eddig ott dolgozott.
	
Gondolom eddig ott dolgozott.
Satti2010-01-14 13:33:19 // 16603
	Volkswagenes tervezi a jövő Ferrarijait  klikk
Ma már semmi sem lehetetlen. :-))
	
Ma már semmi sem lehetetlen. :-))
SKrisz2010-01-14 13:31:17 // 16602
	Nekem az is elég lenne, ha a szomszédba költözhetnék... :) A többit biztos megoldnám én is! :)))
	
Tommi2010-01-14 13:26:57 // 16601
	
	
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-01-13 11:26:29 // 16600
	nade ekkorát? :D
	
Tommi2010-01-13 11:10:06 // 16599
	Azt mondjuk írta az elején, hogy évről-évre változik a lista :)
	
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-01-13 10:34:59 // 16598
	írtam is commentet rá... :D
Winkler sem a régi már... amennyire meg volt veszve a GTV 3.0 V6-ért meg nem bírt magával mikor a 147 GTA-t tesztelte annyire "ellenünk" fordult mostanság
	
Winkler sem a régi már... amennyire meg volt veszve a GTV 3.0 V6-ért meg nem bírt magával mikor a 147 GTA-t tesztelte annyire "ellenünk" fordult mostanság
Putyesz2010-01-13 10:19:44 // 16597
	pont most olvastam én is.hiányoltam a cabriok közül a spidert hisz mikor tesztelték azt mondta bazsó hogy "ez volt talán a legszerethetőbb autó ami valaha is nálunk járt"!!!!!
	
Tommi2010-01-13 10:10:34 // 16596
	Winkler cikke :)
8 kötelező jármű egy autóbuzi életében
Részben egyetértek vele, de a felsorolásból kimaradt az olasz autó, mint olyan :))))))))))
	
8 kötelező jármű egy autóbuzi életében
Részben egyetértek vele, de a felsorolásból kimaradt az olasz autó, mint olyan :))))))))))
Online tag
0
		Vendég0
374



