Satti2010-01-27 21:17:10 // 16794
Jeremy is csak annyit mondott, hogy a Ferrari semmihez sem hasonlítható!
Whiteskull2010-01-27 21:14:11 // 16793
A két gyerek is elférne benne? :))))
Satti2010-01-27 21:13:01 // 16792
A Top Gear-ben JC éppen az F430-at teszteli. Egyszerűen az a gép tőkéletes!
Tommi2010-01-27 10:07:54 // 16791
Ferko2010-01-27 08:02:50 // 16790
A 7 év garancia óriás cumi azoknak, akik nem tudják, hogy nem kell ragaszkodni a márkaszervízhez.
Jó dolog a 7 év, vagyis jól hangzik. No de kinek is jó? :-))
Jó dolog a 7 év, vagyis jól hangzik. No de kinek is jó? :-))
Ferko2010-01-27 07:57:16 // 16789
Akkor már egy régi impreza..-DDD Az nekem bejön.:-DDD
Jaja a Camaro van oylan drága. Én is meglepődtem. :-)) NA de hátha lejjebb megy az ára pár év múlva.:-DDDD AKkor már csak 10-15 milla lesz.:-DDDDDDDDDDDDD
Jaja a Camaro van oylan drága. Én is meglepődtem. :-)) NA de hátha lejjebb megy az ára pár év múlva.:-DDDD AKkor már csak 10-15 milla lesz.:-DDDDDDDDDDDDD
Buksi2010-01-26 18:15:15 // 16788
Ezek mindenen és mindenhol átmennek! ;-))
Tommi2010-01-26 18:05:36 // 16787
Satti2010-01-26 17:46:46 // 16785
A Gulietta az rendben, de a MiTo-t azt ne feszegessük a kinézet terén. :-)
A stílusa az egyedi legalább, nem állt be a sorba. Nagy valószínűséggel sokat el fognak adni belőle.
A stílusa az egyedi legalább, nem állt be a sorba. Nagy valószínűséggel sokat el fognak adni belőle.
Kazes☻2010-01-26 17:43:26 // 16784
Érdekesek ezek az autók. Nekem nem nagyon tetszenek. Nincs bennük semmi kecs, semmi lágyság, semmi dallam, mint a MiToban vagy a Giuliettaban vagy jó pár Alfában ugye. :)
Bár lehet, hogy az egyszerűeknek ez az ami kell?! :)
Bár lehet, hogy az egyszerűeknek ez az ami kell?! :)
Buksi2010-01-26 17:41:23 // 16783
De milyen kis csúnyácska! :-))
admirális2010-01-26 16:41:52 // 16781
Ez nem csak gusztustalan, de beteges is. Képesek a váltójavítást azzal kezdeni hogy az autót körbejárják, benéznek mindenhova és a szélvédőbe kötnek bele. Menjenek a búsba!
Otto2010-01-26 13:04:37 // 16780
2008-ban a szélvédőt cserélték kavics miatt és most apám vitte a váltó miatt.
A ragasztó cikkszám nem stimmelt a gyáriéval és ezért akarták elutasítani a további garanciális javítást.
Vicc, de ez van!
A ragasztó cikkszám nem stimmelt a gyáriéval és ezért akarták elutasítani a további garanciális javítást.
Vicc, de ez van!
Tommi2010-01-26 12:58:32 // 16779
GTPeti2010-01-25 22:13:14 // 16778
Akár 7 évig hordhatod a márkaszervízbe (vagy szerződöttbe). Magyarul még kifizeted inspekciókra az autó árának felét. Remek. :)
(Tudom, nem kötelező.)
(Tudom, nem kötelező.)
Satti2010-01-25 21:39:10 // 16777
A legtöbb autóra 2 év, de vannak márkák, amikre több, Hyundai, 5 év, KIA mostmár 7 év, Renault, Peugeot, Citroen 3 év.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-25 21:28:08 // 16776
ezt rosszul látod :P kit érdekel a garancia? melyik a jobb egy 10 millás traki amihez nem kell hozzá nyúlni 5 évig vagy egy 8 millás 3 év garival ait 2 havonta kell vinni szervizbe?
GTPeti2010-01-25 21:26:13 // 16775
OFF
Srácok, nincs vkinek egy biztosítós ismerőse? Barátom most vesz autót kb. 5 éve van jogsija és nem feltétlenül ragaszkodik hozzá, hogy B00-ban kezdjen.
ON
Srácok, nincs vkinek egy biztosítós ismerőse? Barátom most vesz autót kb. 5 éve van jogsija és nem feltétlenül ragaszkodik hozzá, hogy B00-ban kezdjen.
ON
Liquid2010-01-25 21:24:09 // 16774
nemrég vettünk egy 1.2-es Pandát, ez 60Le. Korrektül fogyaszt, amíg nem akarsz gyorsan menni vele :)
admirális2010-01-25 21:22:51 // 16773
2 év a garancia? Akkor a Corsa-n fél év múlva lejár, tehát nem érdemes a márkaszervizt megtámogatni 100-150E ft profittal, merthogy biztosítós ügy lesz, és abban van pénz rendesen...
Liquid2010-01-25 21:21:45 // 16772
az nemrossz, csak bőven 1 mill felett van :)
GTPeti2010-01-25 21:21:30 // 16771
Van egy olyan EU-s törvény, hogy MINDENNEMŰ célberendezést, ami elvileg csak a szakszervízeknek járna, az autógyártók KÖTELESEK bárki számára elérhetővé tenni. Természetesen ez pl. egy gyári Mercedes diag-készülék esetén pármilliós összeg, de még mindig jobb, mintha nem lenne hozzáférhető. Ugyanez vonatkozik bizonyos titkosnak mondott szervízdokumentációkra.
Szóval vannak ilyenirányú törekvések is a Sóhivatalban.
Szóval vannak ilyenirányú törekvések is a Sóhivatalban.
Satti2010-01-25 21:20:36 // 16770
Ez sajnos nem, kedv kérdése, amíg kell a garancia, ami itthon átlagban 2 év, akkor érdemes betartani.
Az új autóval csak a gond van. :-))
Az új autóval csak a gond van. :-))
Satti2010-01-25 21:17:02 // 16769
A magyar újautó eladás reálisan évi 100-120 ezer db autót jelenthet. Az elmúlt években ez mesterségesen gerjesztve fel lett umpálva és ahhoz képest volt brutális a visszaesés 2009-ben, a 2008-as évhez képest 70%-al.
admirális2010-01-25 21:12:38 // 16768
Ezek után meg kinek van hozzá kedve?
Satti2010-01-25 21:11:49 // 16767
Egyébként abban is van igazság, hogy külsős céggel is lehet javíttatni, de azt az adott márkaszervízen keresztűl, amelyikkel szerződésben áll.
Atesz19872010-01-25 21:10:07 // 16766
Csak mondjuk ebben az az érdekes, hogy mi köze mondjuk a maszek olaj cserének egy beáló difihez mondjuk? Minimum 2-3+ milliókat viszünk egy egy ilyen autóért, aztán mégis szarnak a pofánkra, Én meg oda meg vissza vagyok, ha van egy vevőm, aki bevásárol 5 ezer forintért zöldségfélét...
Szóval az autók értéke nincs egyensúlyban a szolgáltatásokkal, és a gyártók hozzáállásával. Csak távolról kapcsolódik a témához, de nemrég beszéltem egy gazdával, aki vett egy új traktort, ki tudja hány misiért. Megkérdeztem, hogy hány év garanciát adnak egy ilyen masinára. Azt mondja 1 év... Vazz, egy tizen milliós ketyerére...
Szóval az autók értéke nincs egyensúlyban a szolgáltatásokkal, és a gyártók hozzáállásával. Csak távolról kapcsolódik a témához, de nemrég beszéltem egy gazdával, aki vett egy új traktort, ki tudja hány misiért. Megkérdeztem, hogy hány év garanciát adnak egy ilyen masinára. Azt mondja 1 év... Vazz, egy tizen milliós ketyerére...
admirális2010-01-25 21:07:48 // 16765
Így van! 10-15 évvel ezelőtt nem is merült volna fel bennem a kérdés, de úgy látszik, még mindig az új autó tulajok tartják el a márkaszervizeket.
Annyit siránkoznak a kevés eladás miatt a kereskedők is. Én egyébként még örülnék a helyükben, hogy van aki képes erre a pazarlásra, hogy nullkilométeres autót vesz szalonból. Így is valami 170 autóra jött ki napi szinten az a szám, amit nyilvánosságra hoztak. Az pedig egyáltalán nem kevés, csak esetleg kevesebb, mint amit megszoktak.
Annyit siránkoznak a kevés eladás miatt a kereskedők is. Én egyébként még örülnék a helyükben, hogy van aki képes erre a pazarlásra, hogy nullkilométeres autót vesz szalonból. Így is valami 170 autóra jött ki napi szinten az a szám, amit nyilvánosságra hoztak. Az pedig egyáltalán nem kevés, csak esetleg kevesebb, mint amit megszoktak.
GTPeti2010-01-25 20:59:30 // 16764
Ez Magyarországra igaz, amúgypedig egy versenyellenes és idejétmúlt tézis...
admirális2010-01-25 20:59:26 // 16763
Ez aztán a fogyasztóvédelem...
Whiteskull2010-01-25 20:58:18 // 16762
Végül is ez az igazi bevétele a márkaszervizeknek. :)))))))
Satti2010-01-25 20:57:17 // 16761
Amíg egy autó garanciális, addig bármilyen javítást csak márkaszervízben lehet elvégeztetni, mert csak akkor marad meg a garancia érvényessége.
GTPeti2010-01-25 20:52:25 // 16760
Klassz gép. Kéne a francnak egy vacak kvad ehelyett.
Atesz19872010-01-25 20:49:08 // 16759
és társaira :)
admirális2010-01-25 20:44:10 // 16758
De mi volt korábban javítva apukád autóján? A váltó? Jelen esetben egy BE sárvédő és lámpa csere lenne, esetleg lökhárító fújás. Főleg olyan dolgok miatt kellene a garancia, mint váltó, motor, féltengely, futómű. De ezek a részek még gyári beépítésűek, bontatlanok. Nincs velük gond egyébként jelenleg. Az autó első tulajdonosánál van.
admirális2010-01-25 20:36:57 // 16756
A matricarendszámok méretének megváltozására gondolsz?:)
Atesz19872010-01-25 20:35:53 // 16755
Az elvárások, és a kötelességek már megütik az EU-s szintet, épp csak a fizetések nem...
Egyébként elárulom, hogy szeretett kormányunk nagyon sok olyan esetben is hivatkozik az EU-ra, amiben szegény nem ludas, csak ezzel szlogennel könnyebb lenyeletni a keserű pirulát... Saját tapasztalat.
Egyébként elárulom, hogy szeretett kormányunk nagyon sok olyan esetben is hivatkozik az EU-ra, amiben szegény nem ludas, csak ezzel szlogennel könnyebb lenyeletni a keserű pirulát... Saját tapasztalat.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-25 20:28:00 // 16754
hát e az EU :DDD
GTPeti2010-01-25 20:19:10 // 16753
"a kötelező szervizeket el lehet végeztetni márkafüggetlen szervizekben is"
Ez Németországban egy bevett és elfogadott dolog.
Ugyanakkor csak tanúsított szervízeket fogadnak el, nem akármelyiket. (Bosch, ATU, tehát leginkább láncok ezek.)
Ez Németországban egy bevett és elfogadott dolog.
Ugyanakkor csak tanúsított szervízeket fogadnak el, nem akármelyiket. (Bosch, ATU, tehát leginkább láncok ezek.)
Otto2010-01-25 20:14:36 // 16752
Apám Skodájának a váltóján szarakodott a 2-es szinkron.
Az autót tavaly év elején vette márkakereskedésben, még volt rajt gyári garancia.
Szóval decemberben megkeresett egy szakszervízt, ahol természetesen készségesen fogadták időpontot fixáltak.
Hazajött és jött a hívás, hogy gond van!
A Porsche Hungária elutasítja a garanciális javítást, mert korábban nem szakszerűen lett javítva, illetve nem gyári alkatrészt használtak.
Na itt jön a poén.
Ahol cserélték, nem GYÁRI RAGASZTÓT használtak és ez volt dokumentálva is!Ezért akarták elutasítani a garanciális javítást.
Három hetes huza-vona után sikerült azért dűlőre jutnia a volt értékesítőnek Porschéval így meg lett javítva.
Tehát ha nem Opelban javították kizárt.
Esetleg, ha nincs dokumentáció, akkor lehet próbálkozni!
Az autót tavaly év elején vette márkakereskedésben, még volt rajt gyári garancia.
Szóval decemberben megkeresett egy szakszervízt, ahol természetesen készségesen fogadták időpontot fixáltak.
Hazajött és jött a hívás, hogy gond van!
A Porsche Hungária elutasítja a garanciális javítást, mert korábban nem szakszerűen lett javítva, illetve nem gyári alkatrészt használtak.
Na itt jön a poén.
Ahol cserélték, nem GYÁRI RAGASZTÓT használtak és ez volt dokumentálva is!Ezért akarták elutasítani a garanciális javítást.
Három hetes huza-vona után sikerült azért dűlőre jutnia a volt értékesítőnek Porschéval így meg lett javítva.
Tehát ha nem Opelban javították kizárt.
Esetleg, ha nincs dokumentáció, akkor lehet próbálkozni!
Junior2010-01-25 19:59:49 // 16751
igen csak a vételnél a bugyi lila színt kell beikszelned a fosbarna és epe-sárga között
admirális2010-01-25 19:50:49 // 16750
2004-ben még hallottam olyasmit a rádióban, hogy az EU csatlakozás sok jó fogyasztóvédelmi változást fog hozni, pl a kötelező szervizeket el lehet végeztetni márkafüggetlen szervizekben is. Ebből sem lett semmi?
admirális2010-01-25 19:46:51 // 16749
Ez azért rettenetes, hogy még 2010-ben, az EU-ban itt tartunk:(.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-25 19:41:29 // 16748
sajnos megtagadhatja :(((
admirális2010-01-25 19:38:21 // 16747
2008-as Opel Corsa 1,4 garanciális feltételeit honnan lehetne megszerezni az interneten szerintetek?
Az érdekelne, hogy egy márkafüggetlen szervizben végzett karosszériajavítás miatt megtagadhatja-e a márkaszerviz a garanciális javításokat (az egész autóra vonatkozóan, a karosszériát kivéve). Esetleg erre van valamilyen általános állásfoglalás?
Az érdekelne, hogy egy márkafüggetlen szervizben végzett karosszériajavítás miatt megtagadhatja-e a márkaszerviz a garanciális javításokat (az egész autóra vonatkozóan, a karosszériát kivéve). Esetleg erre van valamilyen általános állásfoglalás?
GTPeti2010-01-24 18:56:36 // 16746
Ha a fogyasztás a fontos, és napi használatban lenne, én is azt vennék.
Atesz19872010-01-24 09:57:29 // 16745
Most már csak az a kérdés, hogy ezek az 50 egynéhány lovas 1.1 motorok milyenek lehetnek? Van valakinek tapasztalata?
Napi 100 km megtételéről lenne szó minél olcsóbban. Nem tömegközlekedve. :D A projectre nagyjából 1 milla szánható...
Napi 100 km megtételéről lenne szó minél olcsóbban. Nem tömegközlekedve. :D A projectre nagyjából 1 milla szánható...
Online tag
5
Vendég5
462