Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Satti2010-11-11 09:59:41 // 18794
Van most nálunk egy Opel GT 2.0T, eddig élőben nem találkoztam ilyennel, kellemes csalódás, kifejezetten jól néz ki, a képen nem is látszik igazán, hogy nagyon "lapos", mint pl. egy S2000-es Honda és ezt a kasznit a 264 lovas turbo motor nagyon jól viszi. klikk
GTPeti2010-11-10 22:00:47 // 18793
Most néztem, hivatalosan 2.0 CTDI-nek hívják és 190 lovas. De 1.9-es 16V Fiat blokk, egy turbóval. Kívül hangos, akár egy 156 1.9, kb. ennyi a negatívum.
GTPeti2010-11-10 21:47:03 // 18792
ON: Ma egy Insigniában utaztam párszáz km-t. Vhogy mindig is az volt az érzésem, hogy az Opel - a csőd árnyékában - mindent beleadott ebbe az autóba. Ez a véleményem az út után sem változott. Hangból ítélve 1.9 JTDm van benne (majd rákérdezek). Automata váltóval. Egész szépen ment, 200-nál is alacsony a szélzaj és a legfelső fokozatban 3200-at pörög a motor. Meglepő módon a kerékzaj magasabb volt a vártnál. (Még nem néztem meg, milyen gumik vannak rajta. Mindenesetre akármilyen is, ilyen gumikat nem fogok venni...)

Az odaúton a céges Octavia kombival mentünk, az is simán viszi a 180-at (alacsony zajszint mellett), viszont a futóműve valami röhej. Az útegyenetlenségek elsimítása vhogy nem tartozik a hatáskörébe. A kemény tömetű ülésekről nem is beszélve.
GTPeti2010-11-10 21:26:46 // 18791
Továbbra is tartom magam a véleményhez, hogy ez az autó gyak. a 156 elejét viseli.

@Tom: A downsizing egy kiváló eszköz az élettartam korlátozására. (És némi nyersanyag megtakarítására.) Kb. ennyi. :(
Tom122010-11-09 22:55:59 // 18790
Jó, elismerem, hogy károsanyag kibocsátás, meg természetvédelem, de a V6 - V8 -asok aránya úgy általában min. 50:1-hez lehet /Európa/, ha nem még "rosszabb" az arány, ezért nem igazán értem, hogy miért pont azt a pár V8-at "csonkítják meg"? Igaz, hogy az 1.2 - 1.4-esek kisebb mértékben "mocskolnak", de sokkal többen vannak, népiesen: sok lúd disznót győz. Szóval nem igazán látom értelmét a csúcsmodellek "degradálásának", azt hiszem, átest/ek/ünk a ló túloldalára ezzel a "trendi downsizing"-al... :-I
GTPeti2010-11-09 20:51:57 // 18789
A Volvo meg 1.4-es S80-at. No meg az alap Superb is 1.4 TSI. Viccesek ezek a "csúcsmodellek".
Buksi2010-11-07 12:43:31 // 18787
Nagyon úgy tűnik! :-))
Tom122010-11-06 17:46:11 // 18786
Így van.
Lehet, hogy, ha kipróbálnám, megváltozna a véleményem...:-D
Longman2010-11-06 17:40:10 // 18785
Pon ilyen van itt Miskolcon az egyik becsuletes jomunkasembernek.. De a hangja nagyon komoly!
Vinnie2010-11-06 17:29:14 // 18784
Lehet.
De kit érdekel? Jöhet mind, amelyiken ott van az ágaskodó paci. :)))
Tom122010-11-06 16:59:31 // 18783
Hibátlan, de nekem inkább a 430, vagy az 599 szimpatikusabb.:-)
Lehet, hogy egoista vagyok? :-)))
Tom122010-11-06 16:57:39 // 18782
"illetve a versengő idiótákat, akik egy piros sporkocsitól bika módra vadulnának meg. Robi figyelmeztet, hogy ez utóbbi állatfaj még így is okozhat meglepetéseket, különösen a BMW-sekkel érdemes vigyázni."

Azért ez érdekes, úgy látszik, hogy a germán autósok is valahol sejtik, hogy nem az IGAZIban ülnek, ezért ez a kimeríthetetlen bizonyítási vágy...:-))
Buksi2010-11-06 16:23:52 // 18781
Uhhh... beleborsódzott a hátam! :-O
GTPeti2010-11-06 11:47:09 // 18780
Műremek ez is. Ha lenne egy ilyenem, ebben aludnék. :))
Satti2010-11-06 09:39:09 // 18779
Na, ez az igazi utazó coupé!
Tizenkét henger, az élvezet kedvéért
Ferrari 612 Scaglietti menetpróba klikk
Satti2010-11-06 09:36:50 // 18778
Akrapovic Ferrari: csodálatos hangorkán
Hangot rá! klikk
Kazes☻2010-11-05 19:09:40 // 18777
Jajjj má', de szőrszálhasogatók vagyunk má' na! :D



Még szééép! :)))
Tom122010-11-05 18:47:28 // 18776
...de ez nem GT...
Érted... :-)

...de azért nem dobnám vissza.:-))
Tom122010-11-05 18:46:13 // 18775
...akkor vagy csak fel, vagy csak le tudnál sebességet váltani, az úgy nem az igazi...:-)
Kazes☻2010-11-05 17:34:15 // 18774
Én azért inkább az (unoka)tesóját választanám. :)
Buksi2010-11-05 17:08:31 // 18773
Az ám! ;-))
Kazes☻2010-11-05 17:07:31 // 18772
A legjobb!!! :)))
Buksi2010-11-05 17:01:56 // 18771
Mondjuk elfogadnám őket egyszerre is és külön-külön is! ;-))
Satti2010-11-05 17:00:07 // 18770
Bitang az mindegyik! :-)
Buksi2010-11-05 16:52:15 // 18769
Az uccsó az bitang! ;-))
Satti2010-11-05 16:50:24 // 18768
Mondjuk a többi háttérképem sem rossz sztem, főleg egy Ford szalonban jól mutat, de leszarom. :-)
Satti2010-11-05 16:48:13 // 18767
Ez az egyik háttérképem a cégnél. :-)
Buksi2010-11-05 16:41:25 // 18766
Húúú, ez nagyon komoly! :-)
TDI752010-11-05 12:46:24 // 18765
Hát igen. Ez valami elképesztő randa lett. Számomra az E30 as után megszűntek létezni.
Így Alfás lettem és bármennyit is szívok velük nem bántam meg. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-05 12:34:44 // 18764
van itt egy a városban és egy nagy, rusnya dög ...semmi értelme az egésznek egy olyan se nem egyterű, se nem személy, se nem sportos, se nem elegáns...egyszóval egy fos :)
Blade2010-11-05 12:16:32 // 18763
Ez a bmb GT egy ocsmány szar, nem kell mindent kimagyarázni. Egy sznob autó, sznob seggfejeknek, akiket kihasznál a bmb ezzel a marketingautóval.
Blade2010-11-05 12:14:29 // 18762
Igy van! Nekem ez az egyik nagy kedvenc, fél karomat odaadnám érte:) Főleg az MC kivitelben:

Tom122010-11-05 11:38:55 // 18761
Bingóóó!

Így van..-)
Giorgio2010-11-05 10:39:40 // 18760
Kedves Urak!
Ez az igazi GranTurismo!
Annak készült, annak néz ki, és egyenesen a GT legendák közé tart.
Vikking 3112010-11-05 10:30:46 // 18759
És ez hogy jön ahhoz, hogy a GT-ben a grand nem az autó méretét, hanem az út hosszát jelenti???
Tom122010-11-05 10:12:52 // 18758
Ja és "turismo", a "tourismo", az már angolosított olasz...:-)
Tom122010-11-05 10:08:12 // 18757
Én sem szólom le, ez csak a /nem csak az én/ véleményem volt és, ha ingyen osztogatnák, akkor se kéne, ez csak egy GT karikatúra, vagy annak is gyenge, de akinek tetszik, az csak élvezze nyugodtan...
Egyébként meg ezt az egész "felfújt autó" trendet nem értem. Miért kell pl. egy Golfnak mindig pár centivel nagyobbnak lennie, az elődjénél és sorolhatnám...
Satti2010-11-05 09:05:09 // 18756
Ízlések és pofonok mindig is különböztek, mindenkinek más és más tetszik, ez teljesen normális, de én pl. alapból nem szólom le a más márka képviselőit, mert akinek az tetszik, az ugyanúgy nem veszi jó néven, mint amikor vki egy Alfát, Fiatot szól le, hogy szarolasz. A maga nemében szinte minden autóban van szépség, főleg a régi tradicionális márkákban, az, hogy van akiknek ez-az nem tetszik, az egy dolog.
Vikking 3112010-11-04 23:34:55 // 18755
Háttőőő... nem :D
Kazes☻2010-11-04 23:30:56 // 18754
Helyes, helyes, szinte a számból vetted ki a szót! :)))
Tom122010-11-04 21:11:56 // 18753
Majdnem...

"A GT annyit jelent tul.képpen, hogy grand tourismo"

Ez így van, DE: jelen esetben a "Grand" a nagy utazásra, nem az autó méretére utal, az már csak a BMW megalomániás ferdítése /X6, stb./, hogy családi-kupé-egyterűként tálalja, Caterpillaros dimenziókban.:-)
Mondjuk, talán azért nem is eröltetik a régi, igazi GT típusú BMW-kkel való fotózást, mert olyanok lennének, mint Oliver & Hardy. Egy igazi GT eredetileg 2 személynek kényelmes, van hátsó ülés is, de inkább csak a csomagoknak, könnyű, erős motorral, hogy minden adott legyen, mondjuk egy vasárnapi élményautózáshoz, vagy hoszabb kiruccanáshoz. Köze nincs ehhez a monstrumhoz, akkor már 1000x inkább egy "leáldozófélben levő" Alfa GT, mert abban még nem mutálódtak a GT gének...;-)
Tom122010-11-04 20:47:05 // 18752
Így van, én fehérben láttam, de élőben sem különb...
Sőt! :-/
Buksi2010-11-04 20:43:17 // 18751
Én sem értem! :-D
Kazes☻2010-11-04 18:12:09 // 18750
Köszönjük szépen, nem tudtuk volna. :)))
Ez akkor is undormány! )
Kazes☻2010-11-04 18:11:16 // 18749
Nem rosszak, de egyik sincs olyan szép, mint egy Alfa! :) És gyanítom egyik sem Gt. :)
Vinnie2010-11-04 18:04:59 // 18748
Aha. Értem én mit mondasz. Igazad is lehet.
Viszont....

Ezek szerint, ha teszem fel....Veszünk egy Alfa 159 SW-t alapnak, majd ferdén lecsapjuk a hátulját, akkor máris kapunk egy vérbeli GT-t.

Nagy, kényelmes, tágas, utazásra szánt.

Azért megnézhetjük a régi GT-ket. Mind sportos autó, a maga idejében, a maga nemében. Ezért is áll fent még mindenkiben az a képzet, hogy GT egyenlő sportos coupé, ami nagyobb, mint egy sportautó.
Szerintem.

De ez, amiről most épp beszélünk...Egy "tank" két vesével az elején.
Satti2010-11-04 17:59:53 // 18747
Itt vannak képek olyan régi nagy utazó BMW-ékről, mondjuk vannak szépek. klikk
Satti2010-11-04 17:54:02 // 18746
Ez egy GT coupe, pont ezt írtam az előbb, más kategória, akárcsak pl. a Maserati Gran Turismo. :-)
Satti2010-11-04 17:52:26 // 18745
A GT annyit jelent tul.képpen, hogy grand tourismo, tehát a nagy kényelmes, tágas kifejezetten utazásra szánt autókat hívták így régebben. Manapság vmi torzítás miatt sokan összetévesztik a sportos jellegű autókkal, de azok a coupék, egy teljesen más kategória.
Egyébként láttam én is már ezt a nagy BMW-ét élőben, fehér színben, hatalmas kerekekkel, nekem tetszett, utazni vele, meg nagy valószínűség szerint kellemes lehet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak