Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-06 09:06:52 // 484
mi eladtuk a Vityát lehet minden van benne de akkora gagyi az egész, hogy az már szánalom inkább lenne pár millával drágább de az. hogy lejön a festés mosásnál, télen zúg a ventillátor, mint az állat, az ablak úgy csukódik fel, hogy majd kiszakad stb. stb.... valakinek biztos bejön nekem nem :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-06 09:03:58 // 483
És az hol számít? Mitől más liga? Már a leggagyibb autók is hoznak egy olyan szintet ami közlekedési eszköznek tökéletes. Bimbammol, ledes menetfény, még formája és magy felnije is van, el lehet benne férni, és 1.6-os motort ad különösebb sallangok nélkül. Aki csak járművet keres mai divat szerint,belül és boldog.
Aki már 'ligában' gondolkozik, kell a minőség, a prémium, pláne ha akar valamit kifelé is mutatni, annak meg kevés. Lesz egy réteg, a Mazdák, Formentorok vásárlóközönségéből akik a forma miatt megveszik. De hogy sokat fogunk látni belőlük azt nagyon kétlem.
Aki már 'ligában' gondolkozik, kell a minőség, a prémium, pláne ha akar valamit kifelé is mutatni, annak meg kevés. Lesz egy réteg, a Mazdák, Formentorok vásárlóközönségéből akik a forma miatt megveszik. De hogy sokat fogunk látni belőlük azt nagyon kétlem.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-06 08:50:06 // 482
a sanyikong pont kb a vitara minősége... nem ez a liga
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-05 21:32:52 // 481
Aki látta Csik Giulia bemutatóját, pontosan tudja, hogy most igen csalódott az emberünk, de nem akar rosszat mondani a Tonalera. Az egész mai autózást a háta közepére kívánja az összes hibrid suv kacattal 😄
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-05 21:29:37 // 480
Ez kell, csak épp kütyü az egy Skodában is van. Szóval a céltábla közepébe talál a Tonale, ami pont a senki földje. Prémium autóként nem rúg labdába, a másik végleten pedig a józan átlag vevő van, aki nem vesz ennyiért autót, mert minek. Nem véletlenül népszerű a Ssangyong Tivoli. Eszméletlen sok van mostanában belőlük. Nézd meg az árát. A kerület képviselője is azzal jár. No meg van egy Merci suvja, ritkán azzal is látni. Igen, az meg a prémium, ami helyett soha nem fog senki Tonalet venni. Ezzel a hajtáslánccal tuti nem.
Ez egy bazi nagy kapufa lesz megint, ismét nem igazán széles a célközönség.
A szépség és némi plusz kütyü, ezt kéne megfizetni. A sportos jelszó öngól, a futómű, kormányzás Alfássága értelmetlen. Aki vezetési élményt keres, az nem itt nézelődik, sőt egyre inkább nem az új autó piacon nézelődik. Aztán ne legyen igazam 😅
Ez egy bazi nagy kapufa lesz megint, ismét nem igazán széles a célközönség.
A szépség és némi plusz kütyü, ezt kéne megfizetni. A sportos jelszó öngól, a futómű, kormányzás Alfássága értelmetlen. Aki vezetési élményt keres, az nem itt nézelődik, sőt egyre inkább nem az új autó piacon nézelődik. Aztán ne legyen igazam 😅
Piritu - 1.000.0002022-05-05 21:18:27 // 479
Egy mai autó és egy mai autós életében legfontosabb extrák már a címben:
"Amazon Alexa asszisztens, gyorshajtás-felügyelet."
:-(
"Amazon Alexa asszisztens, gyorshajtás-felügyelet."
:-(
Fornitore2022-05-05 20:57:52 // 477
Szegény Csikós aki rajong a benzines Alfákért azért rendesen el van szomorodva hogy ez az uccsó benzines valószínű.
Fornitore2022-05-05 20:53:12 // 476
Szépek a felnik nagyon. El tudnám képzelni a Giulián.
berobbantam2022-05-05 20:07:49 // 475
Nekem ami feltünt a zöldnél Csikós videójában,hogy a lökhárítók színe el üt.Oké nem sok 15 milláért.De ha még tvbe is el üt akkor élőben már veri az ingerküszöbôt rendesen.
Halesz2022-05-05 15:50:43 // 474
15 milla a kb fullosan felszerelt Tonale bevezető, Speciale Edizione.
Egy alap Giulia, kb semmi izgi extrával 14,860,000-tól indul, legalapabb Stelvio 17,456,000.
Sajnos itt tartunk és ez még rosszabb lesz árak tekintetében.
De aláírom, nyilván sokkal jobb autó a Giulia és a Stelvio is, már csak a hajtásuk/motorjuk miatt is.
A piaci igényeket nézve viszont a Tonale a jobb autó, a kütyük, szolgáltatások terén. És most ez kell...
Egy alap Giulia, kb semmi izgi extrával 14,860,000-tól indul, legalapabb Stelvio 17,456,000.
Sajnos itt tartunk és ez még rosszabb lesz árak tekintetében.
De aláírom, nyilván sokkal jobb autó a Giulia és a Stelvio is, már csak a hajtásuk/motorjuk miatt is.
A piaci igényeket nézve viszont a Tonale a jobb autó, a kütyük, szolgáltatások terén. És most ez kell...
msd2022-05-05 14:31:09 // 473
Én azon nem tudom túltenni magam, hogy 16M-ért, amennyiért most a 130LE-s Edizione Speciale-kat lehet majd venni adnak 200 LE-s Giulia Supert vagy akár Stelviot is. Ennyit ér, hogy hibrid? Vagy direkt az a jó, hogy kisebb? Vagy hogy magasabb felszereltség jár hozzá ennyiért? Mit nem értek, amitől ezt most tömegével fogják venni a Stelvioval szemben?
Tommi2022-05-05 13:49:58 // 472
TotalCar cikk a Tonale bemutatóról
Pár dolgon leakadtak, de összességében sokkal pozitívabb lett a cikk kicsengése, mint amit a TC mentalitásának ismeretében várna az ember :)
Pár dolgon leakadtak, de összességében sokkal pozitívabb lett a cikk kicsengése, mint amit a TC mentalitásának ismeretében várna az ember :)
Morfiusz Cédula2022-05-05 12:59:20 // 471
Én érzem. Na nem azért, mert le akarom cserélni a Giu-t, de ez talán tényleg megdobhatja az eladásokat.
Viszont az fura, hogy ha ebben van ESP off, akkor a Giuliába miért nem jutott?
Viszont az fura, hogy ha ebben van ESP off, akkor a Giuliába miért nem jutott?
Morfiusz Cédula2022-05-05 12:57:20 // 470
Nekem meg ezt dobta a google reggel:
Alfa Romeo Tonale review
Ők pont a vezetési élmény résztől nincsenek annyira oda, mint Csikós. Kíváncsian várom a többi review-t.
Alfa Romeo Tonale review
Ők pont a vezetési élmény résztől nincsenek annyira oda, mint Csikós. Kíváncsian várom a többi review-t.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-05 12:42:07 // 469
biztos nem lesz rossz.. átlag embereknek ez kell
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-05 12:10:29 // 468
Nem érzem a lelkesedést...
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-06 10:51:41 // 465
Összeomlanék teljesen XD
Kazes☻2022-04-05 22:40:56 // 464
De legalább egyik se zűd... akkor mit szolnál?! :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-05 22:33:55 // 463
Az élet rám is cáfolt, nem elég, hogy a közeli fényező mester nemrég vett egy fehér Giuliát, ma még egy fekete is volt nála látogatóban. Kész, tucatautó lett XD
carver2022-04-05 22:12:53 // 462
Az X1 nem is értem hogy jött ide összehasonlítási alapnak, vezettem egy kölcsönzőst Németben pár száz kilométeren, rá kellett venni magam minden alkalommal hogy beleüljek, bármikor a Vitarát választanám helyette.
Azon kívül hogy SEMMI BMW-s fíling nincs benne, ronda is mint a bűn ennél már csak az X4-es randább, kéne hívniuk valakit a Ssangyontól hogy csináljon már nekik egy rendes formatervet. Komolyan amit mostanában a BMW művel az szégyen, abban a kategóriában simán verhető a Bömös szerintem...
Azon kívül hogy SEMMI BMW-s fíling nincs benne, ronda is mint a bűn ennél már csak az X4-es randább, kéne hívniuk valakit a Ssangyontól hogy csináljon már nekik egy rendes formatervet. Komolyan amit mostanában a BMW művel az szégyen, abban a kategóriában simán verhető a Bömös szerintem...
zümi1662022-04-02 12:32:47 // 461
Itt nálunk Sárbogárd és jó 30 km-es körzetében az enyém az első és mindmáig egyetlen Giulia. Így volt ez anno a 166-al is, a 2000-es évek legelején, hosszú évek után jött egy-két darab. Úgy tűnik most is jó pár évet kell várnom, hogy legyen földije a Juliskámnak :-))
VKG231!!! (156+75)2022-04-01 10:51:21 // 460
2.0 trédéi 140 lovas a3 17...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-01 10:38:27 // 459
itt van jó pár Giulia meg Stelvio is minden nap találkozom velük ... vagy egy helyen lakunk és azonos időben mozgunk :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-01 10:35:20 // 458
Aztán akkor tucatautónk lenne. Így meg több R8 van a városban mint Giulia XD. Errefelé úgy néznek rá mint egy ufóra.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-01 10:31:40 // 457
majdnem jól írod, a Kamalt kellett volna megcsinálni már akkor, utána a Stelvio stb amit írtál és mostanra már ontani az elektromos szarokat akinek az kell vigye...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-01 10:30:10 // 456
egy peug 5008 1.2-es automata GT felszereltségű 15 milla :DDD
VKG231!!! (156+75)2022-04-01 10:29:54 // 455
Inkább valamikor 11-ben kellett volna, included Stelvio, mostanra már a Giulia3-at tervezhetnék.
Kellett volna még 2 suv a Stelvio alá, egy Giulietta szedán (A merci stílusban), meg behozni 7 év garit, és tolni a reklámot orrba szájba.
Ehelyett Agnelliék meccsre jártak...
Kellett volna még 2 suv a Stelvio alá, egy Giulietta szedán (A merci stílusban), meg behozni 7 év garit, és tolni a reklámot orrba szájba.
Ehelyett Agnelliék meccsre jártak...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-01 10:26:33 // 454
poénból megnéztem egy xc40 mild hybridet felszerelve nem a maxos 15 milla, Q3 is annyi, egy X1 is...nincs már olcsó autó...lassan semmilyen autó sincs ...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-01 10:18:35 // 453
a sedan autóknak mindenhol szüntetik be a gyártását szóval ha úgy nézem ott is válság volt és van...azt is rossz időben hozták ki 13-ban kellett volna kicsit elkéstek vele...
VKG231!!! (156+75)2022-04-01 09:51:36 // 452
A Giulia környékén nem volt válság, aztán az se fogyott :)))
Giuntini2022-04-01 08:40:10 // 451
A 159-et is a válság ette meg! Az első két évben nagyon jól fogyott, aztán jött 2008. Ezért nem lett GTA, ezért álltak le a fejlasztések.
leopop32022-04-01 08:18:17 // 450
Na igen ez a másik :/
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-31 08:39:58 // 449
mondjuk az Alfának rohadt nagy érzéke van mindig egy válságban kihozni egy új modellt ez sem segít...
leopop32022-03-30 23:35:21 // 448
Teljesen igazad van a gondolatmenetben főleg a japán és az olasz berögződéssel, hiába csinálnak jó autót az olaszok ha eladni nem tudják. Illetve ezek a sztereotípikák mindig jelen vannak sajnos, nem annyira mint régen de jelen vannak sajna. Ide most több személyes sztorit is tudnék mesélni 😄
Liquid2022-03-30 20:53:06 // 446
Létezik olyan hogy olasz marketinges? :)
VKG231!!! (156+75)2022-03-30 19:44:59 // 445
Nem boyracerkedés az, ha valaki igényes a műszaki alapokra :)
Persze, hogy nem versenyezni kell... Ez nem erről szól.
Persze, hogy nem versenyezni kell... Ez nem erről szól.
András2022-03-30 17:00:57 // 444
Ez egy ALFA. Bármit csinálnak jó lesz. :) Ezért vagytok mindannyian itt. :)
Ez egy SUV. kezeljük a helyén. Arra van, hogy bepakold, kipakold, leparkold, kiállj vele. Nem versenyzésre van, nem is kell azt tudnia amit egy Q-nak. Aki boyracer akar lenni, az azt fogja választani és baromi jó lesz neki is. :)
Ahogy nekem is, mert én úgy döntöttem, hogy Tonale tulajdonossá kívánok válni. Megvárom a PHEV verziót, kifizetem a szép zöldet a zöld felárért és boldogan fogok vele bepakolni, kipakolni, leparkolni, kiállni. :)
Aki meg a BMW-t választja, annak meg az lesz a jó. Biztosan nagyon jó autó az is, én nem értek hozzá. A Lexus is biztos, hogy nagyon jó autó. Ha nem lennének jók, akkor nem léteznének már a márkák.
Minden esetre örüljünk annak, hogy van egy új és ilyen szép ALFA. Még ha nem is egy boyracer. :)
Ez egy SUV. kezeljük a helyén. Arra van, hogy bepakold, kipakold, leparkold, kiállj vele. Nem versenyzésre van, nem is kell azt tudnia amit egy Q-nak. Aki boyracer akar lenni, az azt fogja választani és baromi jó lesz neki is. :)
Ahogy nekem is, mert én úgy döntöttem, hogy Tonale tulajdonossá kívánok válni. Megvárom a PHEV verziót, kifizetem a szép zöldet a zöld felárért és boldogan fogok vele bepakolni, kipakolni, leparkolni, kiállni. :)
Aki meg a BMW-t választja, annak meg az lesz a jó. Biztosan nagyon jó autó az is, én nem értek hozzá. A Lexus is biztos, hogy nagyon jó autó. Ha nem lennének jók, akkor nem léteznének már a márkák.
Minden esetre örüljünk annak, hogy van egy új és ilyen szép ALFA. Még ha nem is egy boyracer. :)
pettinke2022-03-30 13:35:15 // 443
de mindegyiket kell szerelni, ha nem romlik el, akkor is kopik belőle a betét, a csapágy, a légszűrő, a mittoménmi. azt sem fogja maga csinálni a Lexuson ...
na jó, és mit csináljunk akkor a megbízhatóság imidzsének javításához? legyen 10 év gari mindenre? legyenek reklámok ahol a statisztikát sztároljuk? vagy mutassuk be, hogy Bosch alkatrész van az autóban? nem tudom. mire "természetes tapasztalás" útján kihal ez a marhaság, hogy csak a német autó a jó, addigra már mindegy is lesz.
a biztonságossággal eddig sem volt baj, sok csillagosak a töréstesztek, de nem hiszem, hogy Volvo módra ezt kéne tolnunk.
na jó, és mit csináljunk akkor a megbízhatóság imidzsének javításához? legyen 10 év gari mindenre? legyenek reklámok ahol a statisztikát sztároljuk? vagy mutassuk be, hogy Bosch alkatrész van az autóban? nem tudom. mire "természetes tapasztalás" útján kihal ez a marhaság, hogy csak a német autó a jó, addigra már mindegy is lesz.
a biztonságossággal eddig sem volt baj, sok csillagosak a töréstesztek, de nem hiszem, hogy Volvo módra ezt kéne tolnunk.
Giuntini2022-03-30 13:32:05 // 442
Rengeteg ilyen van! A rosszabbik eset ha elkezdi szidalmazni, így mentve fel magát a döntés alól.
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-30 12:45:42 // 441
Nem az a lényeg. Nyilván egyiket sem kell szerelni egyelőre. Aztán meg majd mindkettőt. Az alap tézis a baj. Olasz=szerelni kell. Japán=kimegy a világból. Régi berögződés, amin nem sikerült változtatni évtizedek alatt sem. Az emberek kényszeresek, ezést a döntéseiket ilyen piti dolgok befolyásolják. És erre az olasz marketingeseken kívül asszem mindenki rájött. A döntések alapja nem logika, vagy érzelem. Első helyen aggodalom, félelem ilyesmik. A "megbízható" és "biztonságos" hívószavak kapásból két nyomorult terhet is levesznek a vásárló válláról. Nem lesz szerelő, és megvédi őt a külső bajoktól. Az már csak hab a torrtán, ha az út egyenetlenségeitől is megvédi (SUV), azon aggodalmát is megnyugtatja hogy elfér e a nagybevásárlás, és még a bolygó és jövője iránt érzett mély aggódásra is választ ad a hibridségével. Sok felszínes választ.
Szerinted az Alfa aggódást keltő renoméjával hol lehet aztót eladni "valódi élményautó" (ergo veszélyes) címszó alatt? Pár kényszerektől mentes hülyének max.
Szerinted az Alfa aggódást keltő renoméjával hol lehet aztót eladni "valódi élményautó" (ergo veszélyes) címszó alatt? Pár kényszerektől mentes hülyének max.
zümi1662022-03-30 12:40:52 // 439
Miért, a Lexust tudná szerelni 😉...?
Persze nyilván arra gondolt hogy a Lexus nem romlik el, az Alfa meg igen. Na az ilyenekről kapok agyfaszt!
Persze nyilván arra gondolt hogy a Lexus nem romlik el, az Alfa meg igen. Na az ilyenekről kapok agyfaszt!
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-30 12:35:11 // 438
van egy pár lexusos ügyfelem de mind eladta kicsit drága volt hozzá az alkatrész ha volt, pedig ugye ezek nem mennek tönkre :DDD
pettinke2022-03-30 12:30:39 // 437
"ő nem műszaki ember, nem tudja mit csinálna ha szerelni kellene"
miért, ha a Lexus ES-t szerelni kell, mit fog csinálni? (a borzalmas orráról ne is beszéljünk)
miért, ha a Lexus ES-t szerelni kell, mit fog csinálni? (a borzalmas orráról ne is beszéljünk)
Kócosw2022-03-30 11:16:12 // 436
bezony es a nagy német piacon hallod...meg ilyenebb a szitu.meg gondolj bele nemetben dragabban venne egy nemet olaszt mint nemetet?mert azért legyünk őszinték nem a magyar piacnak kell menteni az Alfat...
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-30 10:33:10 // 435
Számomra kicsit érthetetlen, hogy miért a Small US Wide -ra tették rá, miért nem a Compact US Wide-ra. Tehát magyarul miért a Compass alváza van egy ekkora autó alatt és miért nem a Cherokee platformja? Eleve miért hozták átfedésbe ezt a két platformot ennyire? Addig nyújtották a Smallt, amíg a megnagyított kicsi nagyobb lett, mint az eredeti közepes XD MIndeközben pl a futómű felépítésében igencsak vannak közös pontok.
Nem tudok másra tippelni, mint hogy az olcsóbbat választották. A Compact platformban sok a nagyszilárdságú acél, biztos sokkal drágább, nem adja ki a költségvetés a sok csillivilli elektronikát és a hangulatvilágításos műszerfalat. Vagy esetleg azért ezt gazdaságos gyártani, mert nagyban átfed a 2012-es 500XL platformjával, a Compassal és lehet egy soron tolni őket. Nem tudom, és a többséget nyilván nem is érdekli :-))
Nem tudok másra tippelni, mint hogy az olcsóbbat választották. A Compact platformban sok a nagyszilárdságú acél, biztos sokkal drágább, nem adja ki a költségvetés a sok csillivilli elektronikát és a hangulatvilágításos műszerfalat. Vagy esetleg azért ezt gazdaságos gyártani, mert nagyban átfed a 2012-es 500XL platformjával, a Compassal és lehet egy soron tolni őket. Nem tudom, és a többséget nyilván nem is érdekli :-))