Ebben az árban benne vagy a kardán és a váltó is?
Úgy értem, a váltó, kuplung kardán elbírja majd a 170-180 lovat? (Meg persze a fékekkel is kell majd valamit kezdeni.)
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
NaTo2007-06-01 15:21:16 // 4056
Ali762007-06-01 14:56:11 // 4055
ja és mindent egy helyen megrendelhetsz, kényelmes gazdagoknak ajánlom:)))
Ali762007-06-01 14:55:03 // 4054
Ali762007-06-01 14:43:19 // 4053
Hasraütésre szerintem kb 4-5 kiló, de itt is attól függ mi mindent raksz bele és honnan szerzed. És a 200 ló nagyon sok, ha mindenből a legjobb és legprofibb akkor 1 millió is van:( De ha megelégszik az embörfia mondjuk 170-180 pacival az fél millából meg kell hogy legyen(remélem:)). Ha jól meg van csinálva ésszel akkor bírnia kell sokáig, persze nem hétköznap 60 km-t Budapesten, hanem talik/ versenyek ilyesmi. Ja és ez az összeg akkor műxik, ha magad rakod össze. Én a karbi árakon vagyok kiakadva, 45mm fekvő dupla x2 = 150ezer< , írtó sok ahhoz képest, hogy 40mm-esben ugyanez 20ezer/ pár.
Dugó-hüvely garnitúra
Hajtókarok
Veztengelyek
HF alkatrészek
Karbik
Gépmunka
Olajpumpa, olajhűtés
Kipuff rendszer
és még temérdek dolog...
Egyébként Kizzo Néked hozzávetőlegesen mennyiben volt a motorod ha nem vagyok indiszkrét, csak kb? Ja és a Tied ha jól emléxem 160 paci körül van? De Te nem versenyre építeted, hanem mindennapi használatra...
Dugó-hüvely garnitúra
Hajtókarok
Veztengelyek
HF alkatrészek
Karbik
Gépmunka
Olajpumpa, olajhűtés
Kipuff rendszer
és még temérdek dolog...
Egyébként Kizzo Néked hozzávetőlegesen mennyiben volt a motorod ha nem vagyok indiszkrét, csak kb? Ja és a Tied ha jól emléxem 160 paci körül van? De Te nem versenyre építeted, hanem mindennapi használatra...
Iniezione2007-06-01 10:08:57 // 4052
oké,akkor elfogyott:)))))))))))))))))
Norbika2007-06-01 09:54:40 // 4051
Ha valaki felhúz mondjuk tényleg 200 ló körülire egy szívó Nord-ot,mekkora élettartamra számíthat vajon?Én már régóta gondolkodom egy "játszós motoron",persze az anyagiak miatt csak terv az egész,de van itthon tarcsiba még blokkom,főtengely,hengerfej,komplett,csak mennyibe volna egy szépen tuningolt motor,ha egy becsületes generál 170-200.000?
Ali762007-06-01 09:50:00 // 4050
Egyébként az a korabeli hengerfejes kollekció nagyon brutál!:)
Ali762007-06-01 09:13:29 // 4049
Találtam egy hirdetést, ahol árulnak egy korabeli gta-t és egy tuning nord moci van benne 210 lóerő !!!! persze adják hozzá az eredeti motort is dobozban:)
Szóval a 180 lóerő -ami a célom- elérhető és talán nem kell "gyémánt" hajtókarokat és "arany" dugókat vennem hozzá hogy meglegyen az erő:) De egyébként valószinüleg én is a Sch. Bélával fogom összerakni, ő végülis több mint 20 éve ezeket csinálja:)
Ez se lehet bakfitty:
érdemes megnézni a műszaki jellemzőket:)))
ja és ne tévesszen meg senkit ez SAE lóerő "csak" kb 185 paci
Aztán majd persze kiderül hogy a pénzem hány lóra elég:)
Szóval a 180 lóerő -ami a célom- elérhető és talán nem kell "gyémánt" hajtókarokat és "arany" dugókat vennem hozzá hogy meglegyen az erő:) De egyébként valószinüleg én is a Sch. Bélával fogom összerakni, ő végülis több mint 20 éve ezeket csinálja:)
Ez se lehet bakfitty:
érdemes megnézni a műszaki jellemzőket:)))
ja és ne tévesszen meg senkit ez SAE lóerő "csak" kb 185 paci
Aztán majd persze kiderül hogy a pénzem hány lóra elég:)
[k i z z o]2007-05-31 19:05:44 // 4048
martin-i2007-05-31 17:30:34 // 4047
micsoda gyűjteményed van!
WOW! :-)
WOW! :-)
Ali762007-05-31 14:04:18 // 4046
Ali762007-05-31 13:04:31 // 4045
[k i z z o]2007-05-31 00:10:12 // 4044
Az olaj alegkevesebb: Alulméretezett az egész fékezőoldala a kerekeknek, meg kemin acélszinkron:) Amugy ahogy tudom a mai olaszoknak is hamar lesz ilyesmi recsegős bajuk:) 156 etc.
[k i z z o]2007-05-31 00:08:08 // 4043
Hi,
itten vannak a képek. Gondolom faragni akarod. A 2.0 -hoz vannak méreteim is. Ha faragod a felső viztérnél könnyű átszakadni.
Ha meg hegeszteni kell, hátha akkor is segitenek. Komplett nincs.
A kerekek nekm sokkal sójobban ki vannak szedve, mind az 5 + 2 H kerék is. + rüki
Nincs vele gond, értem a biztonságra menést, de jobb lesz, ha nyugodtan jobban kiszeditek. + vissza is kell szurni a kerék palástját, kb. 4 mm mélyen, és bele a zsákfurat / marat. Ha vissza van szúrva a kerék akkor könnyebb is forgácsolni a lyukakat, bár kereke válogatja, hogyan edzette a kis olasz:)
Nord 2.0 komplett hasitott
Szivó oldal 2.0 ori + mod
Kipufogó oldal 2.0 ori + mod
na +1 TS:
itten vannak a képek. Gondolom faragni akarod. A 2.0 -hoz vannak méreteim is. Ha faragod a felső viztérnél könnyű átszakadni.
Ha meg hegeszteni kell, hátha akkor is segitenek. Komplett nincs.
A kerekek nekm sokkal sójobban ki vannak szedve, mind az 5 + 2 H kerék is. + rüki
Nincs vele gond, értem a biztonságra menést, de jobb lesz, ha nyugodtan jobban kiszeditek. + vissza is kell szurni a kerék palástját, kb. 4 mm mélyen, és bele a zsákfurat / marat. Ha vissza van szúrva a kerék akkor könnyebb is forgácsolni a lyukakat, bár kereke válogatja, hogyan edzette a kis olasz:)
Nord 2.0 komplett hasitott
Szivó oldal 2.0 ori + mod
Kipufogó oldal 2.0 ori + mod
na +1 TS:
Tocsa2007-05-30 22:39:02 // 4042
Szerintem Komoly olajzási problémával küzdenek a váltók ez a vesztük főleg hidegben , és úgytudom hogy írják is az olaszok hogy járatni kell indulás előtt !
prooF_752007-05-30 20:43:13 // 4041
Nem tom, lehet. A koris tali után ültem benne, akkor olyan 2500-3000 környékén volt érezhető..
Ali762007-05-30 20:41:43 // 4040
Fő a biztonság:)
Nincs véletlenül röntgen fotód/rajzod nord hengerfejről? Tudnom kellene hol és milyen furatok vannak benne pontosan...
Nincs véletlenül röntgen fotód/rajzod nord hengerfejről? Tudnom kellene hol és milyen furatok vannak benne pontosan...
[k i z z o]2007-05-30 18:12:13 // 4039
Hi,
azért ettől jobban ki lehet szedni:)
kizzo
azért ettől jobban ki lehet szedni:)
kizzo
Wickey2007-05-30 10:50:44 // 4038
Az kuplung volt, meg szar motor (egyenetlen járás) emlékeim szerint.
Gábor(figi75)2007-05-30 10:35:41 // 4037
75W 140 ez a tuti,nekem is az ven benne 2 éve cseréltem és lehet csak beképzelem,viszont már igen nehezen reccsentem meg,talán ha gyorsulok.de akkor berántom! :-/
Gábor(figi75)2007-05-30 10:30:07 // 4036
Figyu,ha valaki én tudom a kardán minden sz@rját,3-évig építettem 4x vettem le,mire most tökéletes.
Thank's Robi.
Thank's Robi.
Ali762007-05-30 09:43:00 // 4035
Kazes☻2007-05-29 23:44:12 // 4034
Jól szólsz! :-)
De mi ez a kikönnyítés,a fogaskerekek kikönnyítése?
De mi ez a kikönnyítés,a fogaskerekek kikönnyítése?
[k i z z o]2007-05-29 23:12:49 // 4033
Ha a kardán jól össze van akva szerintem sem lehet vele gond.
Az a baj, hogy elég drága ahhoz, hogy normálisan összerakja az ember. Én is sokat kinlodtam vele, amig összejött egy zsir új turbos kardán kompletten itáliából. Elég drágán, de 30e van benne, és nagyon tuti még mindig. A 3.0 V6 igaz jobban tépkedné, de birnia kell.
A gond a fékezendő tömeg a szinkronoknak, amit a kapcsolókörmök isznak meg. Ezért kell kikönnyiteni öket. Átlagosan 30 százalékot lehet egy kerékből kicsalni, mondjuk 5 -ösből 18-at, de 1-2 30-32 százalékot is.
Ha könnyitettek a kerekek, ujak a szinkronok, kapcsolókörmök, akkor, és csak akkor nem eszi meg a szinkronokat / kapcsolókörmöket.. + tuti váltóolaj kell. Én pl. 75W140 -el megyek. vagy Castrol SAFX. Na meg nem árt egy komolyabb középső kardánkonzol a csapággyal sem.
A könnyittéssel nincs gond, kivitelezni nem egyszerű, de egy Larini rövid soron is ilyen van. - biztos a kerékanyag is más. BIrja. Ami kényes az a difi, nekem 2 roppant el korábban, de főleg hézagolási okok miatt bir roppanni, meg ha a csapágyak szarok a váltóban. ja jó csapágyak is kellenek egy jó váltóba. Na meg tuti rudazat.
Ez igy leirva elég drága dolog, de vagy dupla kuplung, vagy csöndben elhuzza az ember:)
Annál szarabb nincs mint amikor elnyujtod, elhuzod, reccsen, aztán azt gondolod, kurva jól megy, de mi az nem tudsz kuplungolni:) Illuzió - romboló. Főleg akkor nem sikerül, ha valakinek meg akarod mutatni, ilyen egy alfa.
De öszintén leirva, igy, hogy nem reccsen, hajszál pontos, a kapcsolóvillák is tutik, nem lóg sehol a rudazat, igy is jobban tudom szórni az asszony fordjanak:) Az igaz, hogy az nem megy.
Meg az emberben benne van a kisördög, hogy ha nem muszály, inkább finoman huzom el, nehogy baja legyen, hiába nem reccsent meg 2 éve. Nehogy most. Mert ha már egyet reccsen:) A viz leverne.
Egy jól összerakott alfa váltó akkor is elég kemény ha szépen kapcsol, soha nem lesz, csak nekünk tuti.
Az a baj, hogy elég drága ahhoz, hogy normálisan összerakja az ember. Én is sokat kinlodtam vele, amig összejött egy zsir új turbos kardán kompletten itáliából. Elég drágán, de 30e van benne, és nagyon tuti még mindig. A 3.0 V6 igaz jobban tépkedné, de birnia kell.
A gond a fékezendő tömeg a szinkronoknak, amit a kapcsolókörmök isznak meg. Ezért kell kikönnyiteni öket. Átlagosan 30 százalékot lehet egy kerékből kicsalni, mondjuk 5 -ösből 18-at, de 1-2 30-32 százalékot is.
Ha könnyitettek a kerekek, ujak a szinkronok, kapcsolókörmök, akkor, és csak akkor nem eszi meg a szinkronokat / kapcsolókörmöket.. + tuti váltóolaj kell. Én pl. 75W140 -el megyek. vagy Castrol SAFX. Na meg nem árt egy komolyabb középső kardánkonzol a csapággyal sem.
A könnyittéssel nincs gond, kivitelezni nem egyszerű, de egy Larini rövid soron is ilyen van. - biztos a kerékanyag is más. BIrja. Ami kényes az a difi, nekem 2 roppant el korábban, de főleg hézagolási okok miatt bir roppanni, meg ha a csapágyak szarok a váltóban. ja jó csapágyak is kellenek egy jó váltóba. Na meg tuti rudazat.
Ez igy leirva elég drága dolog, de vagy dupla kuplung, vagy csöndben elhuzza az ember:)
Annál szarabb nincs mint amikor elnyujtod, elhuzod, reccsen, aztán azt gondolod, kurva jól megy, de mi az nem tudsz kuplungolni:) Illuzió - romboló. Főleg akkor nem sikerül, ha valakinek meg akarod mutatni, ilyen egy alfa.
De öszintén leirva, igy, hogy nem reccsen, hajszál pontos, a kapcsolóvillák is tutik, nem lóg sehol a rudazat, igy is jobban tudom szórni az asszony fordjanak:) Az igaz, hogy az nem megy.
Meg az emberben benne van a kisördög, hogy ha nem muszály, inkább finoman huzom el, nehogy baja legyen, hiába nem reccsent meg 2 éve. Nehogy most. Mert ha már egyet reccsen:) A viz leverne.
Egy jól összerakott alfa váltó akkor is elég kemény ha szépen kapcsol, soha nem lesz, csak nekünk tuti.
prooF_752007-05-29 22:37:40 // 4032
na azért a 90-esen már elég jól rezonált úgy éreztem. persze lehet h még messze van a széteséstől:)
Robi2007-05-29 21:29:24 // 4031
Jahh, és nekem még nem sikerült kardánt kinyírnom, pedig adok neki rendesen. ;)
Robi2007-05-29 21:28:35 // 4030
Egyetértek. Fontos, hogy jó legyen az összes motor tartó és váltó tartó bak, meg a kardánt középen megvezető gumiágy, különben túl nagy terhelést kap a kardán.
prooF_752007-05-29 20:40:39 // 4029
Az igaz, de azért meg van tervezve az az erőátvitel rendesen! Wickey írta korábban, hogy egy jól összerakott, kicentírozott kardán elmegy 30e km-t is a hardyk szétszakadása nélkül, ha olykor-olykor megrugdossa az ember még akkor is. Csak fontos a jó hézagolás a hátsó motortartónál, a többi szilent meg az alapjárat stabilitása.
Norbika2007-05-29 20:05:19 // 4028
Szerntem még mindíg nem a váltó szinkronnal vannak bajok.Ha húsz év után reccsen,hát kicseréled.Viszont az nagyobb gond,hogy mivel a motor elöl van,a váltő+kuplung hátul,ezért a kardán mindíg kapja a fordulatot,ahányszor csak nyomsz egy kövéret.Tehát mindíg ugyanannyit forog a kardán,mint a motor,s ez nem tesz jót neki,főleg hardy szinten.Gondolj bele,mi történik vele,mikor egy kis hülyülés van folyamatban,2-3,gáz-fék,agresszíven,kergetőzve,rángatva.Nem a szinkronnak lesz baja,elhiheted.
Gábor(figi75)2007-05-29 19:50:55 // 4027
Ezt teljes mértékben igazolom,ha valamit váltót tudnak a Japók csinálni 400 ezret vezettem le több japán tipusú mentővel (Toyota,Micu) kemény körülmények között,de még 1x sem reccsentek meg!
prooF_752007-05-29 19:46:06 // 4026
akkor visszavonom a masszívságról tett állításomat. de azért érdekes hogy a porsche 924-944 vonalon nem hallottam szinkronproblémákról. lehet h takarékossági okok miatt valami hitványabb ötvözetből készültek a cuccok az alfákban? de akkor legalább kifúrkálhatták volna a fogaskerekeket könnyítés céljából, ahogy páran +csinálták már, többek közt Kizzo is, és úgy hallottam nem volt vele problémája a strapabírást illetően.
Ali762007-05-29 19:26:27 // 4025
Az a baj, hogy nem alfáék, hanem germánék építették a váltóinkat (ZF). Törött fogaskerekeket pedig sajnos én is láttam már, sőt ripityára zúzott végáttételt is:(
martin-i2007-05-29 17:49:34 // 4024
Wickey2007-05-29 17:13:44 // 4023
1979-es Toyota detto :-)
Robi2007-05-29 16:43:12 // 4022
Úúútálom a japán autókat, de azt el kell ismernem, hogy a 400 ezret futott 22 éves 626-os Mazdámon anno úgy tudtam 80-nál betépni 2-esbe a váltót, hogy még csak egy halk koppanást se eresztett el. Pedig több, mint két évig gyilkoltam.
Robi2007-05-29 16:40:41 // 4021
Én elég sok olyan váltót láttam. De lehet, hogy ez szakmai ártalom. :)
Általában a difi fogaskerekei törnek apró darabokra.
Általában a difi fogaskerekei törnek apró darabokra.
prooF_752007-05-29 16:33:54 // 4020
Hát ja, azért itt olyan erők érik a hajtásláncot, hogy nem lehet pillekönnyű fogaskerekeket tenni a váltóba, még a végén eltörnek. Habár biztos nem bízták a véletlenre alfáék, mert még nem hallottam olyan váltóról amiben mondjuk letört vna 1-2 fogaskerék fog. Na meg persze a sok recsegtetést is ki kell bírják:))
Ali762007-05-29 15:20:30 // 4019
Még talán annyi, hogy szerintem nem tipushiba a reccsenő kettes hármas fokozat! Gondoljatok csak bele, hogy hány ezer kilóméter megtétele után kezd el reccsenni. Arról nem is beszélve, hogy ezek mind 20 év feletti váltók és ha egyáltalán valaha hozzányúlt valaki, akkor is maximum felcserélte a szinkronokat, tehát nem gyári zsírújat tett bele. Kiváncsi volnék mondjuk egy bora váltójára 20 év után miként működik. Bár lehet rossz a példa, mert Alfát olyan vesz, aki szereti hajtani rendesen és 100 lóerő alatt nemigen volt motor ezekben a "dögökben" ergo még ez is belejátszik a "gyors" tönkremenetelbe....
Robi2007-05-29 14:40:45 // 4018
Ha már szőrszálhasogatunk, akkor a "transaxle" az a transmission (váltó) és az axle (tengely, avagy hajtás) szavakból lett összerakva. Tehát hátsókerekes, de mégis egy egységet képez a difi a váltóval. Ez elsőkerekesnél nem lenne olyan meglepő. :)
[k i z z o]2007-05-28 22:26:00 // 4017
A kapcsolási érzettel szerintem soha nem lehet gond, ha jó a rudazat.
A recsegés is orvosolható - könnyitett váltókerekek, nagyon jó olaj, stb. Sok pénz:)
De azért egy 110 százalékos alfa transa. váltó soha nem lesz olyan mint egy itt korábban emlegetettt Ford. Nagyon kell vigyázni rá:)
Viszont egyetlen autonak sem olyan a kapcsolásérzete mint a 75 -nek stb. hajtással szerelteknek. Ez biza egyedi, egyedi hibákkal:) De tuti.
A recsegés is orvosolható - könnyitett váltókerekek, nagyon jó olaj, stb. Sok pénz:)
De azért egy 110 százalékos alfa transa. váltó soha nem lesz olyan mint egy itt korábban emlegetettt Ford. Nagyon kell vigyázni rá:)
Viszont egyetlen autonak sem olyan a kapcsolásérzete mint a 75 -nek stb. hajtással szerelteknek. Ez biza egyedi, egyedi hibákkal:) De tuti.
Ryuk2007-05-28 22:25:16 // 4016
Oh mennyi válasz!!Köszi mindenkinek,a súlyelosztásos részére már ráéreztem elsö héten,az életemet mentette meg 1 kanyarban,amit túlzásba vittem,egyébként már megtanultam vele reccsenésmentesen váltani,pedig a rudazat már nagyon szar,de annál jobb lesz ha megcsinálom...de igyse adnám oda semennyi pénzért... :))
Saughassy2007-05-28 21:56:26 // 4015
A transaxle valojaban nem a valto neve, hanem a hajtaslanc elrendezesi formaja, pusztan annyit takar, hogy a motor es a valto nem egy egyseget kepez, hanem egymassal szemben kuporognak a kasztni ket atellenso vegen. Szelsoseges esetben lehetne farmotor, elol valto es hajtas is. :) Elonye mint mar irtak a rendkivul jo sulyeloszlas, kisebb hoterheles a motornak, elviekben konnyebb szerelhetoseg (bizonyos esetekben)
Hatranya meg van jo sok, plane az alfas kivitelnek. :) A hosszu rudazat miatt allitolag szar a kapcsolasi erzet (ez en csipobol cafolom, sosem valtottam meg felre), ill valoban jobban meggyotri a valtot ha mar lotyog a rudazat. Alfa specifikusan alulmeretezett szinkrongyuruk (vagyinkabb tulmeretezett mozgo tomegek:), hidegben nehezen melegedo valtoolaj, nagyobb (es magasabb fordulatszamon) forgo tomegek, amik rezonanciat ill. valtaskor megszokast igenylo erzest adnak, bla bla. :)
Hatranya meg van jo sok, plane az alfas kivitelnek. :) A hosszu rudazat miatt allitolag szar a kapcsolasi erzet (ez en csipobol cafolom, sosem valtottam meg felre), ill valoban jobban meggyotri a valtot ha mar lotyog a rudazat. Alfa specifikusan alulmeretezett szinkrongyuruk (vagyinkabb tulmeretezett mozgo tomegek:), hidegben nehezen melegedo valtoolaj, nagyobb (es magasabb fordulatszamon) forgo tomegek, amik rezonanciat ill. valtaskor megszokast igenylo erzest adnak, bla bla. :)
Gábor(figi75)2007-05-28 21:52:34 // 4014
Nem akkora szívás! :DD. :-)))
Mikor meglátták a nagytudású szerelők mifelénk,hüledeztek rajta,hogy ez nem is autó valami holdjáró! :-)
De aki kismeri a vasat alaposan,ezt már magamról elmondhatom,a legegyszerübb szerelni,és tényleg nem szívás! :-)
Pl. az én váltóm nem lóg és könnyen kapcsolható,nincs külömbség,fontos,hogy a rudazat csuklói rendbe legyenek,pontosan meghúzva!
Mikor meglátták a nagytudású szerelők mifelénk,hüledeztek rajta,hogy ez nem is autó valami holdjáró! :-)
De aki kismeri a vasat alaposan,ezt már magamról elmondhatom,a legegyszerübb szerelni,és tényleg nem szívás! :-)
Pl. az én váltóm nem lóg és könnyen kapcsolható,nincs külömbség,fontos,hogy a rudazat csuklói rendbe legyenek,pontosan meghúzva!
prooF_752007-05-28 21:47:18 // 4013
Tud az preciz lenni, csak akkor nagyon alaposan rendbe kell rakni az egész váltórudazatot. Sőt, még a szinkronja is jó ha felújítja az ember ill. sokáig vigyáz rá. Ja és még az is az előnye hogy könnyű/könnyebb le/föl rakosgatni mint egy motor mögötti váltóst, nem akkora szívás mintha le kéne választani a blokkról az egészet...
Rumi2007-05-28 21:09:14 // 4012
mivel aránylag messze van a váltó a kartól, ezért hossz a rudazat, ami miatt soha nem lesz olyan precíz a váltás, mint pl egy Ladában.
egyetlen előnye, mint ahgoy Figi is írta, a súlyelosztás. az viszont nagyon vaddá teszi kanyarban :)
egyetlen előnye, mint ahgoy Figi is írta, a súlyelosztás. az viszont nagyon vaddá teszi kanyarban :)
Ryuk2007-05-28 21:05:44 // 4011
Egyébként csak ennyi?Mert úgy tudom némelyik régebbi Ferrariba is ilyen van...azt hittem ha jól müködik pl gyorsabb a váltás vagy vmi ilyesmi...azért Köszi!!
Gábor(figi75)2007-05-28 19:34:15 // 4010
A váltód nem azért reccsen mert transaxle,hanem szinkrongyűrűd elkopott,mert éppen ezekbe a váltókba nem valami strapa a 2-3 fokozat szinkronja,tipushiba! :-/
Van rá megoldás,ajánlom Ali76 cartársat ezügybe!
Nagy pozitívum,hogy rendesen fekszi az utat a vasad,mivel hátul is huzza valami a talajhoz a seggét a vasnak! :-)
Van rá megoldás,ajánlom Ali76 cartársat ezügybe!
Nagy pozitívum,hogy rendesen fekszi az utat a vasad,mivel hátul is huzza valami a talajhoz a seggét a vasnak! :-)
Ryuk2007-05-28 18:54:17 // 4009
Ciao!!
Nemrég van alfám és érdekelne hogy a transaxle váltónak mi a lényege,miben más mint az átlag váltók,mik a pozitívumai és negativumai (azon kivül hogy reccsen :) ).Köszi!
Nemrég van alfám és érdekelne hogy a transaxle váltónak mi a lényege,miben más mint az átlag váltók,mik a pozitívumai és negativumai (azon kivül hogy reccsen :) ).Köszi!
Saughassy2007-05-28 15:45:59 // 4008
Probalt mar vki, visszatekerni km orat? Eskuszom rosszabb mint a Rubik kocka, kezdek belezavarodni.:)
Gábor(figi75)2007-05-28 14:33:50 // 4007
Én meg abból indultam ki amit az oldalán látok,és a divat Al..............a többit tudjátok!