Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro

Whiteskull2007-07-11 23:59:52 // 4156
Üdv cartárs! :DDD
Kazes☻2007-07-11 23:58:24 // 4155
POMPÁS!!! :-)))
Gábor(figi75)2007-07-06 23:12:54 // 4154
Neked is megvan a manuálod,az valóban írja habár eredeti szervízkönyv a tuti,sztm NaTo-nak megvan vagy beszerzi!
prooF_752007-07-06 23:11:01 // 4153
egyébként csomó minden jó a 75 manualbol is, ált. odaírják hogy mi vonatkozik Giulira is.
Whiteskull2007-07-06 22:37:27 // 4152
Hehe! Akkor ez a varázsszó? :))))

Na majd megkeresem. :))))
Whiteskull2007-07-06 22:34:11 // 4150
Fiúk! A Giulietta Nuovához tud valaki manuált, vagy szervízkönyvet?
prooF_752007-07-06 22:32:08 // 4149
Robi2007-07-05 21:38:19 // 4148
Gratula hozzá! :) Amúgy tényleg nem lenne baj, ha el tudnál jönni a transaxle talira. :)
Whiteskull2007-07-04 19:25:28 // 4147
Viszont Szegeden ott leszünk. :))))
Whiteskull2007-07-04 19:25:13 // 4146
Köszönöm! :))))
prooF_752007-07-04 19:07:11 // 4145
Alap!:D:P Gratula hozzá előre is!!!
Whiteskull2007-07-04 18:57:17 // 4144
Jó, akkor a babának megmondom, hogy nem születhet meg addig. :)))
prooF_752007-07-04 18:54:33 // 4143
Viszont Júli 20-22 balatonfüred kötelező!:)
Whiteskull2007-07-04 18:33:57 // 4142
Szombaton a másik irányba megyek valószínűleg. Balatonra. :)))
ingegnere2007-07-04 18:33:12 // 4141
Isten hozott.:-)

Akár meg is mutathatod szombaton a szlovák túrán, na? :-D
Whiteskull2007-07-04 18:26:55 // 4140
Üdvözlet mindenkinek! :)))

Mától én is erősítem a hátulkaparósok táborát. :)))

ingegnere2007-06-22 20:22:04 // 4139
2007. július 7. Dunajská Expedícia
Közös autózás a szlovák Youngtimer Classic Club tagjaival

Kedves YETRO-fanok!

A szlovák Youngtimer Classic Club meghívását tolmácsolom felétek.

A Youngtimer Classic Club (YCC) 2003-ban alakult, nagyjából 50 tagot számláló klub jellemzően a 60-as, 70-es, 80-as évekből. Gépparkjukat olyan autók gazdagítják, mint Ford Cortina, Chryslerek, Simca-k, Renault-k.

A minden évben megrendezésre kerülő túrájukat idén július 5-8-a között tartják és a Dunajská Expedícia nevet viseli. A túra egyik különlegessége, hogy a csapat július 7-én Magyarországra látogat, és közös autókázásra invitál bennünket.

Tervezett program:

9:00 Találkozó. Esztergom, Bazilika
10:00 Túra kezdete. Közös autókázás Visegrádig majd komppal átkelünk Nagymarosra. Ott a környéken ebédelünk, majd tovább indulunk a mellékelt útvonal mentén.
17:00 Érkezés a Hotel Panorámába (http://www.hotelpanorama.eu.sk/index.htm) ahol a klub szeretettel vendégül lát bennünket az esti kerti sütésen.

Mindenki saját ambíciója szerint döntsön, hogy meddig marad a csapattal.
A szállás foglalása egyénileg történik!
A hotel elmondása alapján elképzelhető, hogy lesz 7 üres szoba, de sátrazási lehetőség mindenképpen van.

A túra teljesen önköltséggel működik. Nevezési díj nincs, a komp-, ebéd-, szállásdíjakat mindenki maga fizeti.

Jelentkezési szándékotokat egy emailben jelezzétek felénk a yetro@freeweb.hu ;ra, hogy az asztalfoglalásokat intézhessük.

Reméljük minél többen eljöttök és nagyon kellemes napot tölthetünk el szlovák barátaink körében.

www.yetro.hu

Gabiszan2007-06-20 09:30:28 // 4138
Köszi a felajánlást, élnék is vele, ha van használható és megírod a részleteket: ára, hogyan juthatok hozzá (Balatonfűzfő, ugye, de van egy Bp-i cím, ahol át tudják nekem venni...). Előre is köszi.
Ali762007-06-20 08:22:55 // 4137
Ha nem jársz szerencsével, van a műhelyben vagy 6 db jobb hátsó féknyereg...
Gábor(figi75)2007-06-18 19:49:56 // 4136
Ja biza,elbontott 1-75 vasat,ha jólemléxem az megvan neki!
Gabiszan2007-06-18 19:25:36 // 4135
Ah, köszi, elérhetőség? Vagy hogyan keressek rá, ez a nickje?
Gábor(figi75)2007-06-18 19:10:57 // 4134
Komplett féknyereg van használt jó,Pap Laci cartársnál!
Gabiszan2007-06-18 19:03:22 // 4133
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni: jobb hátsó fékmunkahenger külső része vagy az egész munkahengerre lenne szükségem; nem tud valaki használhatót, vagy megbízható forrást, "minden megoldás érdekel"? Előre is köszi! Ja: Alfetta GTV2.0 1983-as a gépezet...vizsgára felkészítés folyik...
Köszi
Tocsa2007-06-15 12:10:00 // 4132
ÉN a franciázáshoz más valakit szoktam használni! :DDDD
Marek2007-06-10 15:28:31 // 4131
Elkezdtem a tali körvonalait kontrúrozni a 75-90 topicban!
Akit érdekel a dolog nézzen át oda, és minden ötletet szívesen várok!
Robival bevállaljuk a szervezést, lebonyolítást!
HátvédRomeo2007-06-10 14:12:40 // 4130
Mázlista :-)
Nekem be kell érnem Apám Renault 5-ös 1.0-ával, ha franciázni akarok. Bár aranyos autó sokszor kihúzott a xarból.
De hát Forza Alfa Romeo!!! :)))
Robi2007-06-10 10:20:55 // 4129
145 1.4 boxer
Wickey2007-06-10 10:09:22 // 4128
mindkettő? :)
az egyik az a fehér TS Super, nemde? A másik mit vett?
Robi2007-06-10 09:53:14 // 4127
Ez ismerős, egyik haverom mindkét unokatestvére Alfát vett, hasonló okokból. A 24V 164-esemmel vittem az egyiket egy karikára. :)
Robi2007-06-10 09:50:01 // 4126
Rönyó 5 GT Turbo-ja van nálunk a kocsmában a csapos csajnak. Múltkor, amikor lementem inni, kezembenyomta a kulcsot, hogy ugorjak már haza vele egy olajcserére. Meg valami olyasmit is mondott, hogy ésszel, de elég jól ismer, tudta, hogy hiába is erőlködik. :) Az a kis genyó francia ócskavas valami olyat megy, hogy beszarás. 3-asban nyomtam neki egy kövérgázt, megindult, mint a barom, aztán egyszercsak feléledt a turbo, és úgy elkezdtek kaparni az első kerekek, mintha jégen mennék. Persze elég gyorsan lelombozott az ocsmány beltér, meg az a tény, hogy az olajszűrőnek csak a megtalálása potom negyed órámba került. :)
Tocsa2007-06-10 08:46:07 // 4125
Na erre van egy sztorim! :)

Eccer mikor Pesten melózam felhív a Vasánszki Józsi barátom , hogy eladó az autója mert kicsit megtörte az elejét és nem akar már foglalkozni vele ! (az ami most az enyém)
Mondom neki hogy most generáloztam a guliettámat és sajna két autót nemtudok fentartani de van egy kollégám akit esetleg érdekel .
Bevadítottam a cimbit kimentünk megnézni mogyoródra . Nos az autó nem volt vészes
Kevés ráfordítással meg lehetett javítani! Elég volt beindítani ,amikor meghallotta a hangját belefehéredett belevörösödött és rögtön azmondta hogy kell az autó most fizeti!!
:DDD
Megkért hogy vigyem én haza mert neki csak egy kis fiestája volt eddig és tart kicsit a hátsókerék hajtástól na meg még rutintalan!
Erre én széles vigyorral és fájó szívvel elindultam vele ! Nyomkodtam a gázpedált a pályán játszadoztam vele egyszerűen félelmetes volt a giuiletta után nagyon ugrott!!!

MIkor kész lett a kocsi megkér hogy tanítgassam menni vele mert fél hogy összetöri ezt a gyönyörű fenevadat ! Mentünk két erős kört a ház körül persze keresztbe ,utánna remegő lábakkal kiszáltunk és konstaláltuk hogy kurvára megy és én is félek tőlle kicsit ! :DDd
Beültettük a cimbijét hátra, neki egy citroen bx e volt szintén két kör következett!!:)
A hatás , remegő lábak és neki is kell egy Alfa nem gondolta hogy ezek így mennek!
:D

Természetesen rögtön megigértettem hogyha eladó lessz az autó én legyek az előjegyzett vevő rá amit be is tartott a barátom így került hozzám a vas! :D
Tocsa2007-06-10 08:25:32 // 4124
Mondtam ugye a célszerszám (na meg a hozzáértés) mindig segít!!! :DDDD
prooF_752007-06-10 02:42:10 // 4123
szívedből szóltam mi, nagy fehér főnök?;D
Gábor(figi75)2007-06-10 01:19:39 // 4122
Hmm..............:-)
prooF_752007-06-10 00:28:06 // 4121
Hát igen. Hú, ma láttam a Pap Károly utcában (Honvéd kórház) egy gyönyörű bordó GTV6-ot (bnw-*** rendszámmal), nem figyeltem a környéken az embereket, de nagyon elütött a közegtől még a félhomályban is.
És belülről is, amikor kicsit nagyobb gázt ad az ember, kicsit sportosabban vesz egy kanyart, mintha életre kelnének: üvöltenek, markolják az aszfaltot, megpróbálják ledobni a sofőrt a nyeregből:) Ezek azért nagyon kevés embert hagynak hidegen, az utasülésekben, a kormánynál pedig méginkább. Jó példa erre mikor vittem 4 haveromat, egyik se mutatott semmiféle érdeklődést az olasz autók iránt, aztán mikor kicsit siettünk, utána már mindegyik alfát akart venni:D
Wickey2007-06-09 23:57:43 // 4120
Erről jut eszembe. Jöttünk Belgiumba Inner Circle-vel a szolgálati Toyotájával.
Megállunk osztrák pályamatricát venni, bemegyek, kifizetem.
Jövök ki, IC nézegeti a toyotát: elment minden villamosság. Nem indul, nem ég a belső utastér világítás, és nincs gyújtás. Hogy most mi lesz.
Mondom semmi, ez egy trükk, egy toyota sosem hagy cserben. Utána szépen megigazgattam a laza negatív akksisarut, és IC-re hagytam hogy lehúzza ahogy bírja egy fogóval többé-kevésbé. :-)
Norbika2007-06-09 23:43:48 // 4119
Visszatérve erre az "Alfa régen is tudott valamit "!dologra,gondolom mindegyikünk részesült már abban,hogy még a mai fogysztói társadalom címeres ökre(mert sokan azok,"NEW,NOUVO,NEU")buzik is a mai napig valóban megnézik a régi Alfákat.Legyen az Alfetta,GTV,33,75,60,90,stb,stb,mindegy,mert akárhányszor látok ilyen autót,(sajnos egyre ritkábban)tuti,hogy valaki gúvadt szemmel nézi,hogy mi volt ez,minek volt ilyen hangja(Nord,V6,boxer)Egyszerűen tényleg az a helyzet,hogy több egyedi vonása van az Alfáknak,mint más,nálunk közúton előforduló márkáknak.Gyakorlatilag egy kezemen megtudom számolni,hány példányt látok közúton az előbb említett típusokból.De az is biztos,ha áll egy a pirosnál,nem csak én veszem észre,és ez jó érzés,hogy látok még pár embert,aki fel tudja fedezni a tartós értéket,nem csak egy autót lát,akivel le kell meccselni a következő lámpáig.Halkan jegyzem meg,hogy a mai "autók közül nem olyan nehéz kitűnni egy régi patinás darabbal.ez olyan,mint a suzuki sx4,amit a feleségemnek vettünk 8 hónapja,szalonból 0KM-el,vadi újonan.Adok neki 8,max 10 évet,és kuka.Senki nem fog nekiállni restaurálni,mert nincs miért.Csak egy autó.Egy a sok közül.Lelketlen.Na ezt tudta régen is az Alfa Romeo.Vissznézheti az eladott autók listáját,amióta csak Milánóból legurult az első darab,mennyi van forgalomban a mai napig,műszakival,esetleg karban is tartva.Mert ez az,amit egy gyártó sem néz ma már.Hogy amit 10-20-50 éve gyártott a cég,a mai napig szolgál valakinél.Az Alfa Romeo-nál ez a statisztika érdekes lenne.Nincs meg annyi,mint mondjuk Iso,Ferrari,vagy Pagani,Lamborghini,stb,de elérhető márkák közt előkelő helyen áll,és ezt az akkori tervezőknek köszönheti.Ma az ilyen emberek órabérben dolgoznak,és nemérdekli őket,meddig lesz a forma időtálló,csak a következő(1-2 év)faceliftig húzza ki divatosan,adják-vegyék,mint a cukrot,úgyis megunják,eldobják,veszik az újat helyette.Mi itt páran szerintem nem minősülünk jó fogysztónak szerencsére,mert egyből a minőségre tettünk.Ennek örülök.Egyébként merketinget is tanulok.Gusztustalan.
prooF_752007-06-09 23:31:36 // 4118
Szerintem is, ha ésszel használja az ember, meg rendesen átvizsgálja a fontos dolgokat, akkor nem lehet baj. Persze véletlenek közbe jöhetnek, de az az újabb autókra is vonatkozik szerintem. A mi mostani ts-ünkben is már lassan 255e km van, és eddig a ~3000km alatt semmilyen problémát nem produkált amire ne lehetett volna előre számítani. És egyszer se állt meg, meg nem kellett vontatni stb...
Tocsa2007-06-09 23:21:54 // 4117
Ja meg persze a kötelező alapszerszámkészlet! :)
Tocsa2007-06-09 23:21:07 // 4116
Itthon is lezavar az ember néha 800 -1500 km t egyhuzamban mégse kell parázni hogxy megáll a gép! A külföld meg ugyan ez ha gáz van ne adj isten akkor meg ott is van bontó meg alkatrészbót! Csak némi angol tudás és mutogatás kérdése! :))
prooF_752007-06-09 22:47:11 // 4115
Felőlem lehet csapatni menni itt pöstön is:) de azért jó lesz ez a füredi is, este kis szalonnázás, iszogatás, nappal meg lehet a balaton-felvidéki utakon vandálkodni.

Én is olyan váltót szeretnék, amivel meg lehet csinálni ezt a hátramenet-előremenet manővert, reccsenés nélkül! Most még állóhelyzetbe is épphogy beveszi.:(
Ali762007-06-09 22:46:26 // 4114
Biztos sz@r lesz:))

Oké!!!

Hogyne emlékeznék annyira még nem vagyok szenilis:)))
Na gudnájt Néktek:)
prooF_752007-06-09 22:43:09 // 4113
Jaaaj, de rossz lehet neked...:P
Inkább vegyél egy jó kis gtv6-ot vagy milanot, aztán rakd föl egy hajóra és nyár végére már ott is lesz a garázsodban:)
Wickey2007-06-09 22:32:15 // 4112
Transaxli tali meg a füredi kempingben, előreláthatólag júli 20-21-22 vagy ilyesmi. Amint vannak részletek, keep you guys posted.
Addig berakok ide egy nagyon offos képet kontrasztba a sok régi vas mellé, csak hogy elátkozzatok:


vígasztaljon a tudat, hogy én ezt nézegetem egész következő héten át. Remélem azutáni héten Tucsonban kapok már valami rendes SUV-ot, akarok csapatni a sivatagban. :-))))
HátvédRomeo2007-06-09 22:28:13 // 4111
Tudod mibe csüccsennék még bele? '70 évekbeli protó kupéba. Szerintem közülünk, mind a kb. 1250 tag. :))))))))))))))))))))))
Wickey2007-06-09 22:28:01 // 4110
Amikor Sau betette keresztbe a két fa közé, amik között még hosszába is alig fért el? Az megvan?

IC kiszállt, első szavai: "Főúr, egy zacskót kérek!" :DDDDDDDDDD
aaaz ottvolt :D

jaigen, ez meg az "Ali befűzi az oktatófilmet.avi"
Klasszikus :)))))))
Ali762007-06-09 22:20:26 // 4109
Meg lehet csinálni ezeket a vasakat is teljesen használható hétköznapi verdára, és ha egyszer megcsinálják tiszességesen, sokkal megbizhatóbb lesz mint egy mai.
Jó-jó, külföldre eddig csak én is egyszer merészkedtem Alfettával, de nincs is totálisan rendberakva még. Horvátország, nászút, kb 1500 km, frankó tempóban (pálya 160km/óra), egy csavarhoz nem kellett nyúlnom! És elötte nem kellett 100ezreket költeni a felkészítésre:)
Mondjuk ha valaki havonta jár külföldre távolabb akkor oké, hogy nem ezt választja.
HátvédRomeo2007-06-09 22:20:04 // 4108
Szép fordulat :) 5-ös!
Ali762007-06-09 22:10:57 // 4107
Tranzakszl talit akarunk!!!! Pörögni, csapatni, kilinccsel előre, rükiből előre, gyorsulni meg ilyenek, beszélgetni arról, hogy a mi autónk a legjobb a világon!!! Valahol a közelben, ne használjunk normális autózásra el túl sok benzint:) mondjuk egyik szombat este a deák és az oktogon között lezárjuk az andrássy útat, hmmm?:)
Segítek szivesen szervezni, elvégre az első Alfaville-ben volt és Ing kollégával szerveztük, és ahogy emléxem mindenki jól érezte magát. (csak szegény barna áldozati bárány Alfetta nem:)
az áldozati bárány
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak