Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro

Saughassy2007-09-04 21:15:43 // 4256
Azert az All about Alfa Romeos gyari tipusazonosito kicsit tobb mint legenda, illetve a par ev alatt begyujtott doksik es manualok is tobbek szajhagyomanynal. Az mas kerdes, hogy a tobbseg kenytelen a szobeszedre hivatkozni. Eleg pontosan tudjuk, hogy mekkora a furat/loket a 3.0ban is, pedig kozel husz eve gyartottak. :)
Amugy is, ha nem a magyar osszebarkacsolt allomanybol indulsz ki, akkor mindjart tisztabb a kep. Ahany "Milanot" en mar itthon lattam, annyit talan nem is gyartottak. :)
Gábor(figi75)2007-09-04 20:43:10 // 4255
És különben is Az USA piacot nemlehetett meghóditani akármilyen vacakkal!:-)
Gábor(figi75)2007-09-04 20:41:10 // 4254
Márpedig ez eredeti reklám és tesztfilmnek néz ki!:-)
Egyébként is,honnan a jófrancból tudjuk mi innen 19 év távalatábóól mit küldtek az Olaszok USA-ba 88-ban??? :-O
Csak összevissza legendázunk meg misztifikálunk,közben volt ilyen is meg olyan is! :-)
Saughassy2007-09-04 20:39:25 // 4253
Sot most figyelve zold lohere van hatul, ami ugye a QV k sajatossaga, itt mondjuk meg allhat is a dolog, mivel a Verde volt a full full. :) De akkor is csak digok raktak ossze, rendszert kar is keresni. :)
Saughassy2007-09-04 20:37:05 // 4252
Eddigi ismereteim alapjan nincs Milano 3.0 platinum, d'Oro vagy stb. Milano Verde van. Az a 3.0, es csak egyfele felszereltseggel volt. Ehhez kepest ez a tesztelt darab valami nagyon erdekes prehisztorikus cucc, gtv s felnikkel, regi orral de uj hatsoval. A Verdekbe mind jart a Recaro.
martin-i2007-09-04 20:07:32 // 4251
nekem is eszembe jutott, de meg mondom őszintén kicsit fáztam a gondolattól... de, ha voltak ilyen tapasztalataid, akkor lehet, hogy beporóbálom! Köszi Sau!

Wickey! nekem is álmomban több garázshelyem van, de sajnos mindig vmi idióta dolog felébreszt és folytatódik a mezítelen valóság, aminek úgy néz ki mostanában, mintha sosem lenne vége... de olyankor jó ránézni A Sárkányra és rájövök nincs smi veszve! :-)
Wickey2007-09-04 18:39:20 // 4250
Lakhatási projekt itt is.
Vegyünk egy telket és toljunk rá egy ikerházat fejenként négyállásos garázzsal. :-P
Lesz@rom, ha három évig a betonon is alszok, de pince az lesz, és a 11x5.5 méteres garázs is lesz :)
Az a gond, hogy a négy helyből alapban három már most foglalt. Mi lesz később? :D
Saughassy2007-09-04 16:58:19 // 4249
Nekem anno Szamosiek ujittattak fel egyet, asszem valami 20k volt. Utana lehuzott par evet, szerintem jol jartam vele. Kerdezd meg oket, vmi muhelybe vittek nyilvan.
prooF_752007-09-04 16:22:07 // 4248
Épp nemrég láttam ebay-es áruházban, zsírúj szervól kormányművet átszámítva 60valahányezerért. Hosszútávra jó beruházás, de gondolom a felújítás olcsóbban kijön:) csak kérdés meddig tart.
martin-i2007-09-04 15:32:20 // 4247
műhely/garázs KIVÁLÓ ÖTLET! :-) de sajnos leghamarabb azt is a karácsonyfa alatt fogom látni majd vmikor, ha egyáltalán bekövetrkezik... sajnos lakhatási projekt terírtéken van de úgy néz ki, hogy vagy veszek egy "vackot" vagy egy fasza garázst és beköltözöm egyetlen kincsemmel a GTV-vel és boldogan élünk, míg meg nem halunk! mint a mesékben...

a további ötleteket köszi.
Tocsa2007-09-04 15:27:56 // 4246
Otthon a műhely / garázsba!! :))
Úgy a legolcsóbb! Egyébként meg kérdezd meg a Robit vagy Dcs-t vagy ell -t stb
martin-i2007-09-04 15:16:33 // 4245
Sziasztok!
Van vmi ötletetek arra, hogy kormányművet hol lehet felújítatni? (neten talált pesti címeken kívül, budai elérhetőség lenne jobb).

Hopp és még vmi! Van vkinek GTV-be való elektromos ablak kütyüje (kompletten), ami felesleges? ...hátha... :-)

Köszi!
prooF_752007-09-04 15:10:28 // 4244
A műszerfalon rajta van mérföldben is sebesség, lévén hogy amerikai verzió;)
Gábor(figi75)2007-09-04 10:24:12 // 4243
Az lehet,hogy Platinum volt és ezzel járt a magasabb felszereltség is! :-)
Aztán még a műszerfal is mintha másabb lenne az óracsoport jelzései! :-O
prooF_752007-09-03 23:27:05 // 4242
Azt én sem vágom, hogy széria-e vagy pluszba rendelhető. De ha jól vettem ki az elbeszélésből, akkor ez egy Milano Platinum volt, de én úgy hittem h abban bőrülések voltak. Na mindegy, ami biztos hogy az uccsó szériás TS-ekben (Serie Numerata) alapból benne volt ez a Recaro cucc...
Gábor(figi75)2007-09-03 22:21:13 // 4241
Ez jókis film,szinte csak pozitívan nyilatkozik,és tényleg jól teljesít a V6! :-)
Apropó Recaro ülések,mióta? :-O
prooF_752007-09-03 19:59:44 // 4240
Wickey2007-09-02 19:39:06 // 4239
Valóban, érdemes volna kipróbálni. A szöveg alapján nem úgy hangzik, mintha józsipisti fűrészelné a rugókat a sufni sarkában. Én a műbizonylatos Eibach -15mm-es szettemet fogom betenni a kocsiba, szóval engem egyenlőre nem érint, de elkezdtem gyűjtögetni az ilyen értelmesebbnek tűnő hirdetéseket, hátha :-)

Van még egy másik amit nemrégiben gyűjtöttem, ő nyomtávszélesítők gyártásával foglalkozik. Ennek az ára sem túlzottan horrorisztikus. Ez akkor jöhet szóba esetleg, ha a 8" széles, ET28-as felnim nem akar a helyére cuppanni a csüccsentett gtv-n :-)
ingegnere2007-09-02 18:56:20 // 4238
Elég bíztató a szöveg és elég baráti az ár!
Wickey2007-09-02 18:43:47 // 4237
Ha tudod pár napig / hétig tárolni bakokon az autót, akkor azzal is megpróbálkozhatsz, hogy kiveszed a gyárit, és felkeresed ezt a komát.

Az alapján, amit leír, ő képes neked bármilyen magasságú, bármilyen keménységű rugót gyártani. Ha 15-20mm-nél többet ültetsz, érdemes lenne esetleg progresszív rugóban gondolkodni, annak a keménysége függ az összenyomódás mértékétől.
ingegnere2007-09-02 18:33:23 // 4236
Szia.

Tényleg szép a példány.

Felnit is szeretnél rá, vagy így hagyod a gyárival?
Ha ez marad, akkor szerintem annyira arányos az autó, hogy felesleges ültetni, ha viszont felgen is lesz, akkor az más.:-)

Rugót szerintem találsz az e-bayen, vagy akár itt: Alfa Romeo Performanceparts
Gábor(figi75)2007-09-02 18:24:58 // 4235
Nem igazán érdemes főleg ha szép az alja!:-)
Írtam neked!
falcokc2007-09-02 18:21:39 // 4234
Szia! :)))))

Keresd meg Hari-t ez ügyben. :)))

Vagdosni meg teljesen fölösleges és balesetveszélyes. :)))
Rastaman2007-09-02 18:09:28 // 4233
Szasztok, Tesókáim! Egy testvéri kérésem van mindenkihez, valaki biztosan akad majd, aki segíthet, 5letet ad6! Ha rápillantotok az oldalamra, taáltok egy szépséges GTV6-ot! Ő az én kincsem! Az a szitu, hogy le szeretném ültetni egy pár centit, és tudni szeretném, milyen rugó jó hozzá. Pl. a 75-ös rugója jó-e, vagy egesz egyszerűen gyári rugót kell szerválnom hozzá? Minden ötlet aranyat érhet, lécci írjatok! 1000 köszönet! Rastaman
Gabiszan2007-08-30 19:36:19 // 4232
Összetartozás vazze, együtt lovagolás, meg egyéb szentimentális asszociációk. A szó kevés...
martin-i2007-08-30 17:31:31 // 4231
hát őőőőőőőőő...

nem találok rá szavakat, de ennél még sokkal többről van szó! és gyönyörű állapotban van így a képekről nézve! nem lehet rossz élőben is megtekinteni és micsoda csemegéket rejthet magában egy ilyen különleges gtv6!

Boldog lehet, akinek sikerül 1x egy ilyenbe, ..... nem is tudom lehet-e egy ilyen autót birtokolni vagy Ő birtokol téged??? :-D
Marek2007-08-30 13:32:11 // 4229
ingegnere2007-08-28 19:50:20 // 4228
Az a baj, hogy komoly emlékezőtehetséget igényel....:-(
Azért messzemenő részletekbe nem fogok tudni belemenni 4 év távlatából, de próbálkozom.:-)
martin-i2007-08-28 19:45:21 // 4227
a GTV-s blogra nagyon kíváncsi vagyok!!! :-) okosodom majd belőle!
ingegnere2007-08-28 18:35:29 // 4226
Mi jöhet még?

Hisz' tudod, Renault Megane II.;-DDDDDD

Még keresem a képeket. Estére lesz mindenből.
Meg ha vissza tudok emlékezni, csinálok valami blogfélét a GTV-ről.:-)
martin-i2007-08-28 18:29:11 // 4225
csak ámulok és bámulok! Micsoda flotta...! :-) az idő és a tapasztalat....

mi jöhet még ezek után???
majd ha én is """"annyi idős"""" leszek mint te, akkor talán nekem is összejön egy ilyen emlék az Alfa Romeo-k társaságával! :-) De addig még aludnom kell jó néhányat! :-D
ingegnere2007-08-28 18:14:39 // 4224
:-)

Majd less be az oldalamra, ha van kedved.
Töltöm fel a régi autóimat.;-D
martin-i2007-08-28 18:10:10 // 4223
ez egy nagyon jó kis kulcs mondat volt! tetszik. Manapság már semmi nem a régi! :-)
prooF_752007-08-28 17:46:04 // 4222
Jaah, nem konkrétan rád gondoltam, csak épp I./2. személyt használtam:)
De ha nem romos az autó, amihez eredetileg tartozik a papír, akkor nem is érdemes különválasztani tőle, főleg nem az autó eladásánál.
ingegnere2007-08-28 17:10:46 // 4221
Életképek anno 2002



Minden ugyanaz ma is, mint a képen, csak minden kicsit más.
A GTV már szürke, a barátnőm már a feleségem és a testsúlyom sem a régi...:-)
ingegnere2007-08-28 17:07:49 // 4220
Életképek anno 2002



"Kicsi PotiPeti nézi kicsi ingegnerét, kicsi ingegnere kérdezi fiatal fastcart. Háttérben kicsi Sput."
ingegnere2007-08-28 17:04:50 // 4219
Én komolyan mondom, hogy megfontolandó az esetedben, ha még nem vagy annyira előrehaladott állapotban....

Arról nem is beszélve, hogy 4 kilóval már beljebb vagy!
Wickey2007-08-28 17:02:10 // 4218
bezony.
Ez így nagyjából és egészéből igaz.
Pl. kértem árajánlatokat karosszériaelemekre a germánoktól.
Van ami nem rendelhető, de ami igen, az is 4500 euro bruttóban...
ingegnere2007-08-28 16:11:05 // 4217
Szerintem az 1.7M ezért a kocsiért, ha tényleg ilyen állapotban van, méltányosnak mondható ár.

A sajátomból nem szállnék ki kevesebbért, pedig megkockáztatom, hogy jelenleg ramatyabb, mint ez. 1.2-t meg simán rákölt az ember egy 500e-s GTV-re.
ingegnere2007-08-28 16:09:00 // 4216
Ki mondta, hogy volt hazai autóm, amiől átdobtam a rendszámot?

:-D

A CKU-t papírosan adtam el.
Az áldozatokat meg kell hozni ilyen esetekben.:-/
martin-i2007-08-28 14:59:42 // 4215
ezt a szépséget láttam Alex társaságában Zsámbékon, de akkor egy kicsit szét volt borítva egy fekete 164 Q4 mellett... Arra emlékszem, hogy egy jó ideig még megszólalni sem tudtunk és utána jöhetett csak a gesztikulációs jelzések sorozata, addigra összeszedte magát agyunk ezen része. A fejlettebb kommunikáció később jött el, akkor már hangok is elhagyták szánkat és szemgödrünkben lévő humán-fotógráffal elsütöttünk néhány kép-sorozatot!

bennem kellemes érzéseket keltett MINDENE!
fastcar2007-08-28 00:14:09 // 4214
Nem az ülés, hanem a bör. Szerintem inkább abból származik.
prooF_752007-08-28 00:05:53 // 4213
Jaja, az nagy szívás. Csakis úgy van értelme, ha van már egy hazai autód, amiről szépen átdobod a rendszámot az import-gépezetre és kész.
pb_2007-08-27 23:58:37 // 4212
Ahogy óhajtod.))) De +úsztad, mert több képet nem csináltam róla, pedig így utólag, ahogy látom, kellett volna.))))
Wickey2007-08-27 23:05:11 // 4211
Az ülés maga?
Azt nem tudom. A bőrözés viszont szerintem nem gyári TT, azok ugyanis ha jól emlékszem rendkívül büszkén hirdetik magukról az amerikai bézbólkesztyűvarrás style-t mint az autó fénypontját :-))


Amúgy a hirdetésre visszatérve: Comolli az nem Connolly jobb helyeken? :)
fastcar2007-08-27 22:55:09 // 4210
Ráadásul szerintem inkább TT-é, mint Porscheé.
Wickey2007-08-27 22:52:34 // 4209
pb, fejezd be légyszíves a képek linkelgetését, különben sokba fog az nekem kerülni, köszi :-PPPPPP
ingegnere2007-08-27 21:41:17 // 4208
Bezony, az a regadó és tsai.

Én annó ugyanebbe a dilemmába kerültem. Építettem a pirosat és megláttam a szürkét...és jól döntötem.:-)
pb_2007-08-27 21:31:46 // 4207
Én nem tudom eztet.))
De, ha ilyen lenne mondjuk 33-asban, akkor én valószínűleg nem cserélném le rá a verdámat.
A 400k sztem az irányáron felüli összeg, amit még ki kell csengetni, hogy normálisan tudd használni az utcán.Rringen is próba rendszámmal volt.

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak